Diskuse

BMW X4 xDrive35i – Může být SUV sportovní?

6.2.2015

BMW obohatilo paletu o sportovně střižené SUV střední třídy X4. Má zaujmout ty, jimž se zdá výchozí X3 málo atraktivní a na větší X6 pojatou v obdobném duchu finančně nedosáhnou.

 

  • 113 Reagovat !

    foto peprnik

    peprnik 06.02.2015  09:28

    Nepekne

    To auto je nepekny, radoby sportovneterenni, proporcne nevyvazeny mastodont. Asi nejsem ten spravny cilovy macho
    • 52 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 06.02.2015  09:52

      « Re: Nepekne

      Na zivo je to nakopnuta koza - uzke, vysoke... Hruza a des.
      • 11 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 06.02.2015  11:07

        « Re: Re: Nepekne

        Souhlas. Na X6ce ty zvýšené proporce ještě jakžtakž fungují, ale tady ne. Je to příliš vysoké na to, jak je to úzké.
        • 31 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 06.02.2015  12:48

          « BMW ?? S Dízlpopelnicí ať už jde někam :-)))))))))

          jj
          2 měsíce do startu JEŠTĚLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH [odkaz] ;-)
          :-)
          :-) :-)
          :-) :-) :-)
          :-) :-) :-) :-)
          :-) :-) :-) :-) :-)
          :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto CUORE-SPORTIVO

            CUORE SPORTIVO 07.02.2015  11:35

            « Re: BMW ?? S Dízlpopelnicí ať už jde někam :-)))))))))

            Jdi s tou teslou a svejma trapnejma strankama do háje. Akorát tu zabíráš místo a nikdo na to není zvědavej
    • 01 Reagovat !

      foto jorbl2

      jorbl2 06.02.2015  13:01

      « Re: Nepekne

      Pro mě to navíc dorazila ta barevná kombinace. Fakt nevkus.
  • 42 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 06.02.2015  09:38

    Co si mam predstavit pod minusy?

    "Vyžaduje kvalifikovaný servis"
    "Vyvolává asociativní jednání"

    ? >:D
    • 02 Reagovat !

      foto Kolous

      Kolouš 06.02.2015  09:57

      « Re: Co si mam predstavit pod minusy?

      vzals´mi to z klávesnice.

      nechápu
    • 21 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 06.02.2015  10:21

      « Re: Co si mam predstavit pod minusy?

      ""Vyžaduje kvalifikovaný servis"

      Nemoze sa v tom babrat Pepa s vesnice, ktoreho jedinou kvalifikaciou je jama a fakt, ze Cendovi ocipoval Octaviu.

      "Vyvolává asociativní jednání"

      Chybicka se vloudi, ale autor chcel povedat asi toto:
      Ak ma vodic priemerne IQ, niekde pod 100, je mozne, ze sa v aute zacne spravat akoby mal polovicu.
      • 10 Reagovat !

        foto Kolous

        Kolouš 06.02.2015  15:20

        « Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

        k tomu servisu se snad nemá cenu ani vyjadřovat.

        Jinak slovo asociativní mám více spojené s matematikou, než na Tvůj výklad lépe se hodící slovo asociální.
    • 11 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 06.02.2015  10:23

      « Re: Co si mam predstavit pod minusy?

      Pan autor by mohl plusy a mínusy v textu více rozvést a ne je jen napsat dolů...

      Je super, že tu auto.cz je na techniku zaměřený redaktor, ale třeba o interiéru X4 jsem se kromě sedaček a posazu za volantem lautr nic nedozvěděl. Podle mě bylo v textu věnováno více prostoru tech. datům než dojmům a vlastnostem vozidla. Neříkám, že bych tyto věci rád na auto.cz nečetl, ale nesmí to být na úkor dalších věcí. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Tomas-Dusil-auto-cz

        Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:53

        « Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

        Interiér je jako v X3. Nevím jestli úplně stejný, nicméně minimálně hodně podobný. K tomu servisu. Nejde jen o Pepu s jámou. Tam je to jasné. Jde i o běžný dobře zavedený servis. Jen pro zajímavost, Když přišlo BMW 5 E60, mělo servisní knížku uloženou v klíči. Prostě jste přišli do servisu a klíč zasunuli do speciální čtečky. Nevím, ale myslím, že tohle dodnes žádná jiná značka nemá. A to je E60 dnes už staré auto. Jestli to někdo používá, tak mi to prosím sdělte.
        • 02 Reagovat !

          foto Demmy

          Demmy 06.02.2015  12:57

          « Re: Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

          A proč by měl někdo s novým autem, v době servisního paketu na 5 let, jezdit k Pepovi nebo kamkoliv, kde nemají čtečku klíče?
          • 10 Reagovat !

            foto Tomas-Dusil-auto-cz

            Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  13:37

            « Re: Re: Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

            Nejde o X4, tam je to jasné, ta je nová, ale o tu E60. Ta je dneska za 150 000 korun. A myslíte si, že kupující auta za 150 000 korun má na to jezdit třeba do Inveltu nebo Renocaru? Zajímalo by mě, jak se dnes tahle auta dají servisovat.
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.2015  13:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

              Což o to, běžnej servis zvládn spousta slušných mechaniků. V případě nutnosti oprav si už nejsem jistej, vidím to spíš na výměnu kompletů než na nějakou opravu.
              Druhá část story je, jak se k tomu staví lidi, kteří si jej nemohli dovolit jako nový a nedošlo jim, že si ho nemouhou dovolit ani jako ojetý, právě z důvodu servisu. A tak budou značkový foŕa plný rozhořčených jedinců, jak to tu třeba pravidelně předvádí Maros. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 06.02.2015  14:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

              Docela jednoduse. Do inveltu clovek musi tak max pro veci spojene s ridicima jednotkama. Veskerou jinou praci odvede dobrej mechanik casto za cenu prace na fabii. Jen je takovych mechaniku jako safranu a cena dilu (poctivych, ne starline atd.) bude na auto s porizovackou 1,5mil Kc vzdy vyssi nez na auto v novote za 1.4 cenu.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.02.2015  12:53

        « Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

        Vzal si mi to z úst. Samozrejme som rád, že je v ACZ človek, ktorý vie trochu viac o technike a podá trošku hlbší rozbor techniky auta.
        Na druhej strane sa však dozviem málo o tom, ako auto subjektívne pôsobí, skrátka v tom množstve technických informácií sa stratila podstata testu, ktorou je osobná skúsenosť s autom a jej sprostredkovanie čitateľom.
        • 40 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  13:38

          « Re: Re: Re: Co si mam predstavit pod minusy?

          Vím, a chápu Vás. Mně ty dojmy moc nejdou. Možná je to i tím, že jsem s tím jezdil už před časem. :-( A nebo mě to prostě zase tak nechytlo. Upřímně lépe se mi psalo třeba to Twingo I když nevím zda to bylo ve výsledku lepší.
  • 71 Reagovat !

    foto Tomik-1

    Tomik_1 06.02.2015  09:43

    KOREKCE

    Kdybych to auto netestoval poslední dva týdny, byl bych býval byl možná z textu snad i nadšený. Vyčerpávající technické informace jsou Ti však naprosto k ničemu, když se s tím autem snažíš sžít. Co se týče komfortu, je totiž autor testu jaksi spokojený s něčím, co není dle mého názoru absolutně pravda. To auto je hlučný, pro vyšší rychlosti doslova nepříjemný. O komfortu podvozku se pak nedá vůbec mluvit. Luxus, který nabízí, a to i s příplatky, je srovnatelný s třídou 1. Luxus totiž nedělají připlacený kožený bílý židle. Jinými slovy, když si je dáš do traktoru, tak z toho furt luxusní káru neuděláš.

    Měřítko, využitelnost, schopnosti auto jsou perfektní. Nic proti. Zbytek ale za ty peníze prostě nestojí.

    [odkaz]
    • 12 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  09:49

      « Re: KOREKCE

      A co podle Vás není pravda? Auto je hlučný? To je samozřejmě diskutabilní. Záleží s čím to srovnáváte. Jasně Rolls-Royce Phantom je asi tišším vozem, to je jasné. Upřímně ani já bych si tohle nekoupil, ale to ani žádné jiné tohoto typu. Ke komfortu podvozku. Naopak s adaptivním odpružením je vzhledem k velkým kolům ještě docela dobrý. Srovnejte s jinými SUV. U SUV je problém ve výšce těžiště a ve faktu, že musí obstát v losím testu. To znamená, že tlumiče musejí být poměrně tuhé ve stlačení. S tím se nic nenadělá. Leda, že by se ty testy přestaly dělat.
      • 41 Reagovat !

        foto Tomik-1

        Tomik_1 06.02.2015  09:55

        « Re: Re: KOREKCE

        Srovnávám to s tím, že když jedu a sedícímu musím stále opakovat věty, protože mi při rychlosti 130 km/h nerozumí. To podle mě je jednoznačně špatným odhlučněním auta a do této cenové kategorie by to nemělo patřit.

        Co se týče komfortu podvozku, tak je pravda, že jsem jezdil emkovej a pak standardní. Ovšem na rozvor přes 2800 mm mi to auto přišlo dost uskákaný. A to srovnávám s menšími rozvory. V této kategorie a při tomto rozvoru by měl podvozek žehlit a to i bez příplatku.
        • 10 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:22

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          Kéž by to tak bylo. Nicméně důvody, proč to tak není píši výše.
          • 11 Reagovat !

            foto Tomik-1

            Tomik_1 06.02.2015  10:29

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            Uvedl jsem to příkladně ze života na svém blogu. To auto totiž nemá za ty peníze opodstatnění. To je jeho největší problém. Reálný kupec bude přemýšlet takto a ne jen, jestli má auto zátah. Mezi skutečné plusy totiž patří jen vyšší podvozek a xdrive. Nic víc a nic míň. A zcela objektivně je třeba si říci, že je to strašně málo za ty peníze....
      • 11 Reagovat !

        foto Me-Myself-and-I

        "-- skrytý --" 06.02.2015  10:25

        « Re: Re: KOREKCE

        Jazdili ste sukromne na BMW, takze je jasne, ze vam "ještě docela dobrý" pride pri akomkolvek BMW ako OK.

        Kto od auta ocakva luxusne sportove zvezenie, musi sa pozriet niekde inde, toto auto ma skratka specificku cielovu skupinu - ktora ma predpklady na, ako pisete, asociativne spravanie.

        • 50 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:38

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          Stará E34 525i se mi líbila mnohem více. Už ani BMW holt není co bývalo. Ale tak byl jsem tehdy o 10 let mladší.

          To Tomík_1. Upřímně já bych si to taky nekoupil. Rovněž ne zcela chápu, proč jsou dnes SUV tak oblíbené. Trochu mi to mrzí, neboť v zásadě vytlačily sportovní auta z programů automobilek. V 90. letech vyráběla každá automobilka nějaké sporťáky (jasně měly přední pohon a byly to jen upravená civilní auta, nicméně dobrá). Dnes skoro žádná. Vlajku těch dostupných drží akorát VW se Sciroccem a Peugeot s RCZ. Zbytek nic. Auta tohoto typu jsou mi soukromě blízká.
          • 11 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 06.02.2015  11:02

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            SUV vytlačila sportovní auta? :-O V EU se levnější sportovní auta neprodávají moc úspěšně. Dražší takový problém nemají. Řada automobilek má pomalu problém prodat sedan střední třídy, těžko pak mohou pomýšlet na sportovní auta (menší a exkluzivnější segment trhu).
        • 21 Reagovat !

          foto Tomik-1

          Tomik_1 06.02.2015  10:42

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          To auto není ani luxusní ani sportovní. Je schopné projet něco, s čím se,, pokud jezdíte normálně, možná 99% času na silnicích nepotkáte.
          • 20 Reagovat !

            foto Tomas-Dusil-auto-cz

            Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:46

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            S tím asi i souhlasím.
            • 20 Reagovat !

              foto Tomik-1

              Tomik_1 06.02.2015  10:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

              Děkuji ;-) Lidi se tu zbytečně neustále straší a pak z toho lezou tyhle auta. To nemluvím o těch, kterým se to prostě jen líbí. Je pravda, že semtam bych ocenil na limuzíně vyšší podvozek, protože paradoxně ve městě člověk řeší horší překážky. A to byl jediný důvod, proč jsem po autu chvilkově zatoužil.
    • 30 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 06.02.2015  10:06

      « Re: KOREKCE

      >:D :yes: dobrý blog :yes:
      • 50 Reagovat !

        foto Tomik-1

        Tomik_1 06.02.2015  10:12

        « Re: Re: KOREKCE

        Konečně o něj někdo zakopl :-) Díky Ji/Ri :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 06.02.2015  10:14

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          No já taky, ale na main page se nezobrazuje počet kometářů. ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto Tomik-1

            Tomik_1 06.02.2015  10:22

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            Hm, to není dobře, asi to neumím spravovat :-( Ale taky moc díky!
            Psal jsem to optikou kupujícího, co má reálně vysolit ranec za něco, z čeho je doslova smutnej.

            Naopak autor horního testu-textu mi pak přijde příliš nadšený z dostupné techniky, nejspíš z motoru, že nedokáže být objektivní k "vadám". Tím nekritizuji, ale vnímám naše rozdílné pohledy...
            • 20 Reagovat !

              foto boost-

              boost. 06.02.2015  10:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

              A jakou máš konfiguraci na stávající F10?

              Mně podvozek X4 nepřišel tak nepohodlný, ale je to pravděpodobně tím, že nemám zkušenosti s jinými vozy stejné kategorie a i jiné, a taky jsem zvyklý na empaketové BMW s runflaty.
              • 30 Reagovat !

                foto Tomik-1

                Tomik_1 06.02.2015  10:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

                Co se týče podvozku tak mám standard a kola jezdim 18 runflaty. Nebo co máš na mysli za konfiguraci?

                Chyba X4 je, že i 3er kombík v xdrive (když už ho tedy opravdu chceš) je ve ve spoustě ohledů lepší.
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 06.02.2015  11:43

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 06.02.2015  12:19

          « Re: Re: Re: KOREKCE

          Máš tam ode mně reakci už ze včerejška, ale je tam nějaký zmatek s povolováním, zobrazováním komentů, mrkni se do nastavení. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Tomik-1

            Tomik_1 06.02.2015  12:29

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            Díky Dinare!
            už to řeším s přímo s redakcí. Nastavení jsem procházel a bohužel nic už mě nenapadá, kde dělám chybu ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 06.02.2015  13:37

            « Re: Re: Re: Re: KOREKCE

            ....já ti psal reakci u blogu passata a taky tam není.... Ptže. mi to nedalo a jel jsem ho prubnout. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.2015  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

              No a jak?
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 06.02.2015  14:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

              Mrknu na to, ale to víš, autofiltr, určitý individua to prostě nepustí. >:-[] ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 06.02.2015  14:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

                Vezmu ti hodnost Vraníka a dostaneš chachara >:D

                Pajo - máš to pod blogem. Tys mě, narozdíl od kolegy, neblo/g/knul ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 06.02.2015  14:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KOREKCE

                  Už je to odblokováne, chachare. ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto Riso86

    Riso86 06.02.2015  09:45

    Status

    Možno je to dobré auto, ale navždy to bude BMW X "nemal som na X6ku"
    • 10 Reagovat !

      foto Tomik-1

      Tomik_1 06.02.2015  09:56

      « Re: Status

      To si nemyslím. Naopak je to auto, které má dobré měřítko a není tak vtíravé...
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 06.02.2015  16:51

        « Re: Re: Status

        Taktak. A to mě na X4 právě zaujalo. To měřítko. Rozměrově je to SUV (SAV) i do města. Jezdím momentálně s F15d a co se týče městského provozu a hlavně parkování v SC to není zrovna ideál. Píšeš, že jsi s X4 nějakou chvilku jezdil a nebyl jsi nikterak nadšený. Byl to benzin? Opravdu byla ta hlučnost při 130km/h tak intruzivní? 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto Tomik-1

          Tomik_1 06.02.2015  20:02

          « Re: Re: Re: Status

          Dědo,
          jezdil jsem 2,0d a 3,0d. Hluk mi prostě vadil, protože rád poslouchám v autě muziku a při dlouhých cestách mě obtěžuje. To nemusí být pro tebe vada. Nicméně obecně by to mohli mít v Mnichově za ty prachy vyřešený. Vyzkoušej a uvidíš sám. Dole je o tom ode mě blog ;-)
  • 41 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 06.02.2015  09:51

    Hmm

    Sice mi ten imbecilní vzhled přijde jako z finále soutěže "čum na značku na mém tričku de.bile", musím uznat, že jako mašina to není úplně od věci.
    Horší je, že takhle nablble dnes u teréňáků vypadá celá prémie a já si skutečně nevyberu :-(
    • 30 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 06.02.2015  09:58

      « Re: Hmm

      RR?
      • 20 Reagovat !

        foto acraft

        acraft 06.02.2015  10:35

        « Re: Re: Hmm

        Macan?
        • 03 Reagovat !

          foto kosmonaut

          kosmonaut 06.02.2015  11:23

          « Re: Re: Re: Hmm

          Evoque? No to snad ne. Vypadá jak sendvič a mám pocit že je to cílené snad jen na baby a teplouše. No a Macan, jo ten vypadá dobře, ale za prvé mi přijde už dost drahý, a za druhé jsem někde četl, že je na něj čekací doba přes padesát let.
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 06.02.2015  11:26

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            RR Sport.
            Nebo potom "lidový" Macan, přitom s dieselem silnějším, než má samotný Macan (SQ5).
          • 20 Reagovat !

            foto acraft

            acraft 06.02.2015  12:05

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            Nevím, co pak řešíš. Pokud chceš prémii, tak ti zbývá už jenom GLK, pokud ti připadnou "všechny prémiové teréňáky nablble vypadající", pak si nekupuj "teréňák" ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto petr164

        petr164 21.02.2015  23:25

        « Re: Re: Hmm

        Rozhodně. Alespoň pokud jde o to nebýt jako majitel a šofér za ksindla. Nová Discovery je hooodně zajímavý kousek za ty peníze...
  • 10 Reagovat !

    foto bez-prislusnosti

    bez_prislusnosti 06.02.2015  09:59

    nevím co to je..

    Podle mě velká část lidí si to bude kupovat, protože chtěli X6, ale třeba neměli tolik peněz. Mě připadá, že má celkem malou kabinu a tak jde pouze o další pokus udělat auto, které vybočuje tvarem i cenou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 06.02.2015  17:00

      « Re: nevím co to je..

      No nevím, nevím. Cenově není X4 s výbavou daleko od X6 v základu. No a pak co je nějakých 200-300k, když ji miluješ :-)
  • 21 Reagovat !

    foto Maxusz

    Maxusz 06.02.2015  10:02

    Velice slabá recenze

    "Vyžaduje kvalifikovaný servis" - tento článek vyžaduje kvalifikovaný zásah editora.
    "Vyvolává asociativní jednání" - asi myšleno asociální, ach ty termity.

    Velice slabá recenze

    • 10 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:20

      « Re: Velice slabá recenze

      A čím je podle vás slabá? Myslím ,že informací technického charakteru je tam docela dost. Taky dost pochybuji, že jste je někdy někde četl. Již opraveno. Asociativní je opravdu něco jiného. Ano mělo to být asociální.
      • 11 Reagovat !

        foto Maxusz

        Maxusz 06.02.2015  10:56

        « Re: Re: Velice slabá recenze

        Objektivně jsem vytáhl dva nesmysly, které jste uvedl v pravděpodobně nejdůležitější části recenze a vy, místo abyste se pokorně čtenářům omluvil za chyby, tak mě napadnete s tím, že jsem nejspíš "nikde a nikdy" nečetl informace technického charakteru?

        Odhlédnu-li od Vašeho zcela tristního pravopisu (zde v diskuzi jste jako profesionální žurnalista dokázal nasekat snad desítky chyb, v recenzi také ještě něco zbylo), pak Vaši argumentaci stylem ad hominem pominout nemohu. Jako čtenář mám právo napsat svůj názor. Vy jste za tuto práci placen, ta však bohužel není kvalitní a nevyrovná se většině ostatních recenzí na tomto webu. Poškozujete auto.cz.
        • 40 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  11:01

          « Re: Re: Re: Velice slabá recenze

          Tak jestli to vidíte takhle. Myslím, že jste ke mně zbytečně moc kritický. Ano dělám chyby, souhlasím. Nicméně, dělá je každý. I Vy pane dokonalý. Moje články číst nemusíte. Ale ano, chyba to byla i když s tím servisem nevím v čem. Ale slibuji, dám si lekci pravopisu.
          • 11 Reagovat !

            foto Maxusz

            Maxusz 06.02.2015  11:02

            « Re: Re: Re: Re: Velice slabá recenze

            Děkuji za vcelku rozumnou odpověď.
            • 40 Reagovat !

              foto Tomas-Dusil-auto-cz

              Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  11:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velice slabá recenze

              Nemáte za co. Mrzí mě, že si o mně tohle myslíte. Hlavně to, že poškozuji auto.cz. :-( Nicméně je to Váš názor. Na druhou stranu si do jisté míry cením Vaší i svým způsobem objektivní kritiky (ohledně pravopisu).
              • 01 Reagovat !

                foto petr164

                petr164 21.02.2015  23:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velice slabá recenze

                Pane Dusile, víte, redaktor, který těžce zápasí s češtinou a formuluje značně kostrbatě, nemůže dělat čest žádné redakci. Je zvykem přijímat lidi, kteří vyhoví komerčním požadavkům a o excelenci kombinace technické i emocionální stránky při perfektním stylu psaní tu vůbec nejde. A to je důvod, proč takovým médiím zůstanou pouze nenároční konzumenti... Hádejte, proč klesá zájem o média s mírou jejich formální a obsahové nekvality? V této zemi je kupodivu stále hodně lidí na vysoké znalostní i kulturní úrovni...
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.02.2015  17:46

        « Re: Re: Velice slabá recenze

        no vidíte, a podle mě byla naopak recenze docela rozumná. Osobně tento styl psaní nevyhledávám, test, kde polovina obsahu tvoří vyjmenovávání příplatkových prvků je zkrátka o ničem. Zrovna tady ale vedle této novinářské zoufalosti (tzv. ceníkový test) autor přidal alespoň informace technického rázu, čehož si naopak cením.

        Přesto mě vždy bude mnohem víc zajímat, jak vůz reálně působí, jak se chová a jaké má reálné vlastnosti, což je disciplína, kde testy auto.cz všeobecně příliš nebodují. Alespoń mým pohledem.
        • 01 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 09.02.2015  10:48

          « Re: Re: Re: Velice slabá recenze

          Tak děkuju za pochvalu. Asi jsem to měl více popsat. Myslím dojmy z jízdy. Přitom jsem s tím i docela jezdil. Bohužel už je to déle, což je možná jeden z důvodů, proč ten text takhle dopadl. Jsem trochu stará škola. Mladý autor, jak zde někdo píše, určitě nejsem. Když mně se takové ty texty založené jen na dojmech prostě příčí. Ale to je jen můj názor a chápu, že dnešního čtenáře to naopak může zajímat.
    • 20 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 06.02.2015  10:26

      « Re: Velice slabá recenze

      Auto.cz nema editora.

      A vidno to prakticky na kazdom prispevku.
  • 31 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 06.02.2015  10:39

    auto

    Kazdy motoristicky novinar, ktory je aspon trochu pri zmysloch, by mal taketo auto sprdnut pod ciernu zem. Ale to by potom asi neboli chlebicky, ze?
    • 20 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 06.02.2015  10:45

      « Re: auto

      Chlebíčky budou, ale jen když si je koupím. :-) To mi věřte. Holt jsem se nechal okouzlit technikou, která je bez pochyby na velmi dobré úrovni. Bohužel jen ta vozidlu nezajistí, aby bylo skvělé. Ale minimálně mu to pomůže.
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.02.2015  15:27

        « Re: Re: auto

        z autosalonu si slova chvály neodnesl ;-) Ale je to o názoru, X6 i X4 vždy budou polarizovat názory.
    • 01 Reagovat !

      foto hedvin

      hedvin 06.02.2015  11:14

      « Re: auto

      Třeba takovej Pepa v autosalonu to auto celkem sprdnul :-) se chudák ani nemohl nasoukat dozadu
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.02.2015  13:10

        « Re: Re: auto

        No to je zrovna vodborník ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto hedvin

          hedvin 06.02.2015  13:22

          « Re: Re: Re: auto

          no z celýho autosalonu jo >:D
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.2015  13:53

            « Re: Re: Re: Re: auto

            Tam ale snad ani neplatí, že jednooký mezi slepými králem... Včera jsem to zase zkusil a opět týví vypnout musil.
            • 10 Reagovat !

              foto hedvin

              hedvin 06.02.2015  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto

              Poslední 3 díly autosalonu stály za prd, nic moc emoce, žádné drama ani Zbyněk tam nebyl.......
              • 10 Reagovat !

                foto camco

                camco 06.02.2015  14:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto

                Detroit v GL(S) nebo včera Outback a Cupra bylo emocí dost, i když to bylo pořád takové statické
                • 01 Reagovat !

                  foto hedvin

                  hedvin 06.02.2015  14:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto

                  No kde se ukázal Pepa tak to za něco stálo, jinak asi byla okurková sezona po vánocích
                  • 01 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 06.02.2015  14:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto

                    Souhlas, Pepa mi taky přijde jako jedinej, jehož reportáže stojí za to a není mi z nich trapno. Na předání dojmu nám "amaterskýmu plebsu" je dobrej. Že má svůj pohled, s kterým se ne každej musí ztotožnit, je v pořádku. :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 08.02.2015  09:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto

              Z celého autosalonu mám největší averzi na experta Pepu. Tak nevkusný exemplář orangutana se hned tak nevidí. Obzvláště jeho projev se mi velmi příčí. Prakticky kvůli němu jsem na ten pořad rezignoval.
    • 10 Reagovat !

      foto hedvin

      hedvin 06.02.2015  11:15

      « Re: auto

      i Rasto má test X4
      [odkaz]
  • 11 Reagovat !

    foto cigi

    cigi 06.02.2015  10:40

    X4

    Úplná hrůza to není, ale co člověka donutí jít do tohohle modelu a ne do 435ix Gran Coupé, to by mě opravdu zajímalo >:D
  • 31 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 06.02.2015  10:44

    groteska

    nevkusný hnus ... >:D >:D >:D :no: :no: :no:
  • 01 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 06.02.2015  11:56

    pohoda

    Niekedy mi to príde až komické, ako niekto očakáva, že vysoká ťažká koza bude lúskať zákruty a zároveň žehliť nerovnosti, bude komfortná a tichá a aj s kupé siluetou budú vzadu sedieť basketbalisti. Chce niekto agresívne, masívne, muskulatúrne steroid auto, má ho mať (X6, X4), ale aj s mínusmi, inak to nejde.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomik-1

      Tomik_1 06.02.2015  12:11

      « Re: pohoda

      To se velice mýlíš. Těmi více skloněnými plochami a tím lepší aerodynamikou mají tyhle auta všechny předpoklady být v komfortu tišší. Nastavení podvozku a jeho schopnost filtrovat poskakování taky není neřešitelná. O basketablistech to neni... na tom se shodneme.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 06.02.2015  13:02

        « Re: Re: pohoda

        neviem, neviem, tuším je prianie otcom myšlienky. Človek by chcel, aby bolo auto športové aj praktické aj terénne aj komfortné, ale niekde sa to rozporuplné zadanie prejaviť musí.
        • 00 Reagovat !

          foto Tomik-1

          Tomik_1 06.02.2015  13:09

          « Re: Re: Re: pohoda

          Ano, naděje byla, ale nakonec to skončilo přesně tak, jak říkáš. Každopádně ta naděje dle mého názoru stále je, protože ten koncept není špatný.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.2015  13:54

            « Re: Re: Re: Re: pohoda

            Otázka je, co s nekomfortem zvládne adaptivní podvozek. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Tomik-1

              Tomik_1 06.02.2015  16:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: pohoda

              a proč by to mělo bejt v týhle ceně za příplatek Pájo?...já vím trend ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto camco

    camco 06.02.2015  12:33

    a mě se líbí

    asi jsem jediný, a to dokonce mnohem více než X6, která mě uvnitř připadala nesmyslně malá, skutečný "tank" pocit, už jen překonat ten obrovský práh plus absolutně nepoužitelná zadní místa. Také patřím mezi ty, kteří si SUV oblíbili, nasedání, rozhled. Bydlet v SRN, jednoznačně rychlé kombi, ale u nás? navíc při té hustotě provozu?
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 06.02.2015  17:16

      « Re: a mě se líbí

      Nejsi sám. Mě se také líbí. Určitě si ji otestuju, hned jak bude v Brně v benzinu. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mad-CFO

        Mad CFO 07.02.2015  09:25

        « Re: Re: a mě se líbí

        A co tvoje X5, Dědo? Já už si na tu svoji už zvyknul a jsem s ní spokojený. Po domontáži vyhřívání sedadel teda ;-) Měl jsem na týden jako náhradní vůz 420d GC xdrive a uvědomil si, o jak moc lepší kus auta ta X5 je. Když už mít někdy takle malý a nízký auto, tak pouze jako ryze sportovní vůz typu M4/3. Ale X4 mně přijde krok úplně stranou a vedle.
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 07.02.2015  11:51

          « Re: Re: Re: a mě se líbí

          X5 a bazén jsou zazimované :-) Asi takto. Ryze sportovních vozů jsem měl již kopec. Teď na stará kolena mě přijde tato X4 jako docela zajímavý projekt. X6 se mě tvarově líbí, ale ta mohutnost, hlavně "prdeličky" mě odstrašila. X4 je taková 2/3 X6 a docela ji to šikne. Jasný. Po jízdní stránce a celkovém komfortu, to bude po X5 mít X4 dost těžké. V každém případě si šanci zaslouží a na jaře se svezu. Doufám, že bude k máni v benzinu. ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.02.2015  15:01

    Každý kdo ji nemá, ji nenávidí...

    ...každý kdo ji má, ji miluje.

    Ideální vůz pro české Xindly :yes: :yes:
  • 02 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.02.2015  15:25

    Abeceda po mnichovsku

    Absolutně
    Bezchybná
    Celkově
    Domyšlená
    Energická
    Frajerská
    Gangstersky
    Hulvátská
    Individualita.

    Jednoznačně
    Kopírující
    Look
    Majitele.

    Nefalšovaně
    Orgasmický,
    Převyšující
    Quattro
    Rozdílem
    Setsakra
    Uvěřitelným.

    Vysněný
    Weekendový
    X4,
    Yankee
    Ze zámoří.

    Podstatná slova abecedy: majitel + X4,
    X4 M :-!
  • 02 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.02.2015  15:35

    šáde-styl

    Škrabka pod podlahou zavazadelníku? Kriste pane, to v tom Mnichově myslí dolní polovinou těla?
    [odkaz]

    Ve výbavě vozu rovnou nádoba s náhradním olejem, opět pod podlahou zavazadelníku? Panejo, to bude spolehlivost...

    Objem zavazadelníku menší jak Fabia Combi?

    Kdo tohle může koupit... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.02.2015  18:17

      « Re: šáde-styl

      a co ti brani v tom kupit si nejaku skrabku kdesi na pumpe za jedno dve eura a nechat si ju odlozenu kdesi v interieri aby si ju mal vzdy po ruke? ..... to ze ti bmw poskytne skrabu v kufri je len ich pekne gesto.... koniec koncov tri stvrtiny roka ju clovek stejne nevyuziva.... nevidim tu teda v tomto problem vybrat ju po polroku z kufra tesne pred zimou a potom si tuto skrabku uz ponechat v interieri nech je po ruke.... nikto ti ju predsa nekaze nosit si ju stale v kufri a odkladat si ju tam ked to nechces

      aj rolls-royce ma mensi kufor ako fabia combi a co teraz.... nejako ti dnes nerozumiem.... alebo teda nielen dnes... uz dlhsiu dobu

      X4 nie je ani moja salka kavy ale skutocne chytat sa uz takychto blbosti nedokaze hociko, mas moj obdiv
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.02.2015  19:58

        « Re: Re: šáde-styl

        3/4 roku ji nevyužívá? Jo, zato tu zbylou 1/4 ji využívá stejně často jak klíčky od auta >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 06.02.2015  16:16

    ok

    když bmw tak motorku a nejlepší ještě mět v autě motor bmw. Podvozek a přední pluhy nebrat. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto ml-ml-ml

    ml_ml_ml 06.02.2015  19:19

    Ani test ani recenze

    Jako pohled mladeho autora to urcite beru, je to hezky napsane a bez pretvarky. Ale rozhodne se tenhle text neda brat jako objektivni test nebo recenze. Viz. plusy a minusy a stylisticka uprava. Auto.cz se stale hleda, budu verit, ze snad pristi rok uz to vyjde..
    • 00 Reagovat !

      foto bmw

      bmw 14.11.2015  19:44

      « Re: Ani test ani recenze

      A náhodou mně se test líbí. Nemám zájem o dojmy redaktora. Ten je subjektivní. Stačí holý popis. Pane Dusile, děkuji.
  • 00 Reagovat !

    foto Petr80

    Petr80 06.02.2015  20:36

    Ne-vkus

  • 00 Reagovat !

    foto Petr80

    Petr80 06.02.2015  20:53

    9 z 10 doporučují

    Za ty prachy raději Lexus IS F sport. Luxus, krása a sport - bez předsudků a upřímně.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.02.2015  21:31

      « Re: 9 z 10 doporučují

      alebo ked chces predsa len SUV ...... tak si za tie peniaze radsej kup novy discovery sport.... moc pekne elegantne reprezentativne a aj prakticke auto :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 06.02.2015  21:44

        « Re: Re: 9 z 10 doporučují

        Auto v této cenové kategorii s Mc personem je naprostá ostuda .
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.02.2015  11:56

        « Re: Re: 9 z 10 doporučují

        To jo, ale bez "vrtule"... ;-) Když ji miluješ, není co řešit :-!
  • 00 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 21.02.2015  23:20

    hranice šerednosti

    Už s Bangleovými kreacemi jsem měl problém, jenže to byl pan stylista, který ctil alepoň vyvážené proporce. BMW šetří, a tak nechala dělat svá SUV (prý to lidé chtějí) stylistické diletanty. Jaký je asi člověk, který si tuto ohavku koupí... Já bych to nechtěl ani zadarmo.
  • 00 Reagovat !

    foto bmw

    bmw 14.11.2015  19:36

    Tak se hoši vykecali, teď trochu reality

    dočetl jsem se o X4 "je to hrozné, vysoké, uvnitř malé, drahé, uskákané, hlučné, vrže interiér, kupují to dementi atd, atd.
    Takže chlapci. Já ji mám, 30D. Proč? - X5, X6 je velká pro české parkovací poměry, a nechci nízké auto, bolí mne záda. Vysoké a úzké? - Ani ne, když si neobjednáš vůz s ližinami. Uvnitř malé? - Malé vůbec ne, místa dost, ale lepší sedět vepředu (lepší sedáky), velký kufr - Drahé? Co to je,drahé? Někdo utrácí za dovolené, někdo za auto. Uskákané? Ani ne, jen na žulovkách občas rána, což ale dělá více aut. Hlučné? - Ano, trochu od kol. Ale jak se ojede pneu, není to moc. Záleží také na asfaltu. Měřil jsem, ve 100 - 110 km asi 63 - 68 dB. Vrzání? - ano, bylo na jednom místě, ale servis lehce odstranil, mají takové samolepky se štětinkami. Kupují dementi? - že bych byl dement?
    Nevýhoda - již mi ji nějací idioti na parkovišti 3x odřeli.
    Výhoda - pohodlné, bezpečné, tiché a nesmírně silné auto, které ve spojení s 8 st ZF převodovkou nemá v akceleraci konkurenci. Na semaforech nechávám všechny o několik délek za sebou. A to mne baví. Volte s adaptivními tlumiči.
    V průběhu doby jsem zjistil, že k dojmu ze sportovní jízdy trochu toho svistu prostě patří. A také je jedna pravda, že nové motory BMW jsou o dost tišší, takže pak vynikne právě ten venkovní hluk.
    Smutný
  • 00 Reagovat !

    foto bmw

    bmw 14.11.2015  19:38

    Jo a ještě

    Jsem rád, že ji nemá každý. Kdo má to má pořád čumět na silnicích - samá Škoda, Kia, Hyundai 20x jinak a pořád stejné :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Česká spořitelna vrací do Google Play aplikaci pro NFC platby mobilem. Přejmenovala se na Poketku

Česká spořitelna vrací do Google Play aplikaci pro…

Česká spořitelna (ČS) oznamuje návrat aplikace pro bezkontaktní placení mobilem přes NFC do marketu Google Play.…

Írán volá evropské velvyslance „na koberec“ kvůli krvavému útoku. A slibuje „hrozivou“ odpověď

Írán volá evropské velvyslance „na koberec“ kvůli…

Při sobotním útoku na vojenskou přehlídku ve městě Ahváz na jihozápadě Íránu zahynulo 29 lidí, včetně žen a…

 

iSport.cz

Krejčí poprvé nastoupil a nachytal favorita, Schick jen sledoval trápení AS

Krejčí poprvé nastoupil a nachytal favorita, Schick…

Konečně na place! Ladislav Krejčí nastoupil v 5. kole italské ligy poprvé v sezoně za Boloňu a odehrál celý…

Joshuův vývoj, Rus padl jak raněné zvíře. Potvrdil nadvládu, tvrdí Kraj

Joshuův vývoj, Rus padl jak raněné zvíře. Potvrdil…

Olympijský vítěz, sběratel světových titulů, knokautér, obdivovaný sportovní hrdina, Anthony Joshua se právem…

 

Reflex.cz

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo Humberto nebo fanatický jezuita Koniáš. Před sto lety se narodil herec Martin Růžek

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo…

Kazisvět šestý, z Boží vůle král, mocný panovník a hlava pomazaná. Tak se tituloval herec Martin Růžek v jedné…

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české europoslankyně

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české…

Českým mediálním a politickým prostorem již několik dnů rezonuje jako jedno z hlavních témat (ne)přijetí…