Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
6
/
10
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
|
acz
Přehledný přístrojový štít zůstal nezměněný, což považujeme za klad
|
acz
Variabilita samostatných křesel dosahuje maximální úrovně
|
acz
Samostatné nastavení klimatizace pro zadní cestující přineslo pohodu všem
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Travel a transport lidí k rekreačním objektům si rozumí
|
acz
Za třetí řadou sedadel zůstává u verze L2 dost místa pro zavazadla
|
acz
Dvoulitrový agregát s jedním turbodmychadlem příjemně táhl a rychle reagoval na pohyb plynového pedálu
|
acz
Napojení chromované mřížky chladiče až ke světlometům vypadá velmi vkusně
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4