Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobý test: Honda CR-V (3.díl). Je tady finále!

Japonské SUV to má za sebou! Jak Honda CR-V zvládla půlroční dlouhodobý test?
Zpět na článek
5. 9. 2016 14:47
6. 9. 2016 18:12
5. 9. 2016 19:34
5. 9. 2016 21:18
5. 9. 2016 21:28
6. 9. 2016 07:41
6. 9. 2016 11:18
5. 9. 2016 21:29
5. 9. 2016 22:12
5. 9. 2016 22:37
5. 9. 2016 23:47
6. 9. 2016 06:52
6. 9. 2016 18:26
6. 9. 2016 07:47
6. 9. 2016 08:06
6. 9. 2016 09:42
6. 9. 2016 15:59
6. 9. 2016 18:27
5. 9. 2016 21:44
5. 9. 2016 22:08
8. 9. 2016 12:36
5. 9. 2016 19:40
Avatar - speedfred
5. 9. 2016 11:59
Pozrel som to tak narýchlo
a nenašiel som kolko km ste spravili za 6 mesiacov?
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2016 12:03
Re: Pozrel som to tak narýchlo
Galerie napoví, teda nevim, kolik km měla původně.. ale teď tam svítí necelejch 23.
EDIT: Aha, hehe, tak ta fotka tacho byla jen na zmatení nepřítele.
Re: Pozrel som to tak narýchlo
Dobrý den,
no vidíte! To jsem tam samozřejmě napsat měl... Tedy, na začátku bylo 20 148 km, na konci testu pak 36 769,
díky,
Machi
Avatar - KANKUNEN
5. 9. 2016 13:42
Kdy už konečně budou žrát ty 1,6ky aspoň stejně jako dvoulit
Když se 1,6 dotáhne papírovým výkonem na dvoulitr dopadá to špatně.
Rozbalit vlákno
1
5. 9. 2016 20:59
Re: Kdy už konečně budou žrát ty 1,6ky aspoň stejně jako dvo
Je to tak, v dalším srovnávacím testu papírově silnější 1.6 118kW dynamicky totálně vybouchla proti dvoulitrům v Mazdě 6 a Supu při vyšší spotřebě.
[odkaz]
Avatar - Jopino
5. 9. 2016 14:47
Tempomat
Zdravím,

měl bych otázku k tempomatu. Byl tak "zmatečný" ve všech třech módech vzdálenostního nastavení? Zprvu jsem na to u naší Hondy taky klel, ale po nastavení na vzdálenější odstup mu dokážu občasnou chybku odpustit. Nemám vyzkoušeny předkolizní systémy a podobné fičury ve více autech, ale u Hondy to fakt stoprocentní (zatím) není.
Rozbalit vlákno
2
Re: Tempomat
Dobrý den, je pravda, že jsem používal nejčastěji nejbližší nastavení. Při ostatních módech mi přišlo, že automat reaguje zbytečně brzo. Jestli se ale choval třeba o něco plynuleji, to se přiznám, že nejsem schopný posoudit,
díky,
Machi
6. 9. 2016 18:12
Re: Tempomat
Takže jste auto netestoval, nechal jste si tam jedno nastavení a vyhodnotil, že je to špatné. Co mi vadí více je neustálé nadávání na ovládání infotainmentu. Je opravdu takový problém při 6 měsíčním testování si do auta na 30 minut sednout a trochu se v nastavení "pohrabat"? Za mě když jsem sedl ze Škody do Hondy tak mi stačila instruktáž od prodejce a neměl jsem doteď jediný problém cokoliv nastavit/změnit. Je to stejné jako když vaši kolegové dodnes nepřišli na to, co se stane pokud tlačítko info na volantu podržíte déle. S hodnocením řízenís vámi též nesouhlasím. Jediné pod co se podepíši je pocit z motoru.
Avatar - TeeJay
5. 9. 2016 19:34
CR-V
S CR-V už mám taky něco najeto, tak bych něco napsal.

Když půjdu postupně podle článku:

Potíže s kousající se navigací jsem měl také, vyřešila to novější verze SW. Ovládání infotainmentu podle mě musí zvládnout každý, kdo má smartphone nebo tablet, takže každý. Jsou pekelnější systémy, nastavit navigaci u současných VW nebo Mercedesů, to je dílo. ;-) A jsou nějaké infotainmenty, které si při každém startu nedělají alibi? Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy.

Bezpečnostní asistenty jsou protivné, též souhlasím. Bohužel v japonských autech jsou nastaveny mnohem starostlivěji, než u evropských, Toyota je to samé ve světlemodré. Asi je to správně, ale je to opruz. Největší zlo je ale tenhle adaptivní tempomat s předvídáním, jakmile má pocit, že může auto ve vedlejším pruhu vjet do dráhy, brzdí, to se Hondě opravdu nepovedlo. 8-s Zajímavé také je, že se citlivost systémů auto od auta liší, od úplných hrůz po docela rozumné nastavení. Jinak pásy mi také cukají, při předjíždění bývám hodně blízko. :-)

Motor je tak vyhlazený, že opravdu působí dojmem, že nejede, ale při ostré jízdě se dá snadno zjistit, že jede. ;-) Naopak bych řekl, že čím rychleji se s CR-V jede, tím je motor lepší.

Přemýšlím, proč u automatu (a vlastně i u manuálu) sekvenčně podřazovat před semafory :-O Jinak mám za to, že elektronika má celkem jasno v tom, jaký kvalt použít. Možná by kickdown mohl být trošku rychlejší, ale tak je to SUV. Cukání při parkování, to se mi nikdy nestalo a hladkost při běžné jízdě je nesrovnatelně lepší, než u DSG.

Opravdu bylo řízení bez zpětné vazby? Tu považuji za jednu z nejsilnějších stránek auta. Vyvážení posilovače, cit a feedback nemají v téhle třídě obdoby :-|

Jinak v zásadě souhlas, jsem zvědavý na nové, mělo by být za pár měsíců. :-) Takže v Evropě tak za rok >:D
Rozbalit vlákno
19
5. 9. 2016 21:18
Re: CR-V
Tvuj typicky komentar: Ona ta Honda je sice fakt na houby, ale nemcouri jsou na houby jeste vic, takze je Honda vlastne nejlepsi. >:D
Avatar - TeeJay
5. 9. 2016 21:28
Re: CR-V
Aha, já myslel, že Honda má být podle mě nejlepší na světě, můžeš mi v tom teda nějak udělat jasno, abych konečně věděl, co si myslím? >:D
Avatar - Ozzman
6. 9. 2016 07:41
Re: CR-V
Ale vzdyt to píšeš, sice uznáváš negativa, ale dodáš, že to tak vlastně je dobře a že ostatní to dělají ještě hůře ;) Já jsem tvou recenzi pochopil uplně stejně :-)
Avatar - Emel
6. 9. 2016 11:18
Re: CR-V
Nevím jestli je ten komentář typický, ale za mě je v pohodě. Ano, to auto má nějaké mušky, každé auto má mušky, ale mě osobně až tolik nevadí nebo mám priority jinde - něco podobného bych nakonec napsal ke svému autu taky... ke každému svému autu.
5. 9. 2016 21:29
Re: CR-V
Proč podřazovat před semafory? Motor lépe brzdí a pak tam mám vhodnější převod, když se rozhodnu jet (padne zelená).
Avatar - TeeJay
5. 9. 2016 22:12
Re: CR-V
Proč bych měl brzdit motorem? Od toho mám brzdy, pokud neodhadnu rychlost před křižovatkou. Opotřebovávám laciné destičky a kotouče, místo abych zbytečně opotřebovával převodovku.
Avatar - kosmonaut
5. 9. 2016 22:37
Re: CR-V
Taky brzdím motorem. Na nějaké opotřebování destiček, kotoučů, či převodovky zvysoka s.ru, jde o zvyk. A mám dojem, že se tím i trochu jistím.
Avatar - TeeJay
5. 9. 2016 23:47
Re: CR-V
U CTR taky brzdím motorem, ale CR-V není CTR >:D
Avatar - kosmonaut
6. 9. 2016 06:52
Re: CR-V
Tak ještě pro ty pomalejší: "... jde o zvyk. ..."
Avatar - _Karel_
6. 9. 2016 18:26
Re: CR-V
S automatem? Protože o to tu jde. U manuálu jasná věc, u automatu poněkud nesmysl.
6. 9. 2016 07:47
Re: CR-V
Nizsie pises, ze pouzivas brzdenie motorom pri inom aute, takze tvoja otazka tuto je asi iba basnicka. Ale ajtak:
- setrim palivo
- zachranujem planetu ;-)
- ak naskoci zelena, mam uz zaradene a staci pridat plyn a ist
Ak to s rychlostou neodhadnem, stale mozem dobrzdit nohou - presne ako to pises aj ty.
Nejake info o opotrebovavani prevodovky pri brzdeni motorom?
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2016 08:06
Re: CR-V
Opotřebováním destiček mrháš kinetickou energií na zahřívání brzd, místo abys ji předal motoru. :-)
Avatar - 125S
6. 9. 2016 09:42
Re: CR-V
Taky nechápu proč u automatu podřazovat před křižovatkou. Chápu když se jede třeba z kopce, tam si podřadím. Vedle opotřebování převodovky tu jde také o plynulost jízdy, kvůli které byl automat stvořen. Když sedím v automatu, chci si jízdu užít a odpočinout si od řazení. A když už tedy chci aby automat více brzdil motorem, mám tu také sportovní režim. :-!
6. 9. 2016 15:59
Re: CR-V
Normálně brzdím obojím. Když vidím, že je červená, tak dám nohu z "plynu" dřív (i když záleží na okolnostech, nechci brzdit někoho, kdo by mohl jet). Netřeba spěchat ke křižovatce, na které bych musel zastavit, a brzdy jsou tak daleko zbytečné. Když stihne padnout zelená, tak jen šlápnu na pedál a jedu. Nemá snad Honda dobré převodovky? Není radost si s nimi jen tak kvedlat? ;-)

Co se týče opotřebení, pokud mi to vyjde a nebudu muset zastavit, ušetřil jsem alespoň jedno přeřazení při zrychlování (z jedničky na dvojku) a řekněme, že se s rozjezdy nemažu a neloudám se :-) , a potřebuji jedno až dvě podřazení (s meziplynem), podle rychlosti.
Avatar - Ricardo
5. 9. 2016 21:44
Re: CR-V
"Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy."
Nesouhlas :-) stačí si do menu navigace přidat volbu "města" (nebo nějak podobně) a tu pak používat pro zadání adresy bez názvu ulice. Trochu krkolomné, ale plně funkční...
Avatar - TeeJay
5. 9. 2016 22:08
Re: CR-V
A to jsem si myslel, že mám manuál nastudovaný, musím se na to podívat. ;-)
Re: CR-V
Díky za reakci a potvrzení některých uzávěrů! U řízení jsme se sice neshodli, ale tohle už bývá subjektivnější disciplína. Já jsem zvyklý brzdit motorem, jízda mi pak přijde plynulejší a po ruce mám pak vždy převod, který je nejvhodnější. I u automatů. I když, v poslední době, jak jsem pořád línější, nechávám to čím dál víc na převodovce a jejím uvážení,
Machi
8. 9. 2016 12:36
Re: CR-V
Nerozumiem tomu, prečo si niekdo kúpi automat a potom chce silou-mocou radiť manuálne...., beriem, že redaktor pri teste to vyskúša, ale na vlastnom aute ušetrím cca 2t€ za manuál, tak načo potom automat?:
5. 9. 2016 19:40
Motor
" Při plném plynu v rychlostech kolem stovky byste šestnáctistovce 118 kW a 350 N.m rozhodně netipovali."

To jsem nějak nepochopil. :-O
Rozbalit vlákno
1
Re: Motor
Dobrý den, myslel jsem to tak, že bych při plné zátěži tipoval nižší výkon a točivý moment. Hodnoty vypadají skvěle, ale realita je trochu pomalejší,
díky,
Machi
6. 9. 2016 20:47
Přes mega
Toto je zajímavé auto, Klidně bych ho bral. Test se mi líbí, přečetl jsem jich už dost a s Předchozím modelem jsem jezdil. Nicméně to vidím tak za dva roky zase snad najdu někde v áčkách, protože za tyhle peníze to je moc. To snad bude i ten Kodiaq levnější.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
6. 9. 2016 23:57
Intimne zdravie zien
Preco su na motoristickom vebe intimne potreby pre zeny?? Co tu este nebudete reklamovat???* a bordely??? :no: :no:
Rozbalit vlákno
0