Testy
Když se 1,6 dotáhne papírovým výkonem na dvoulitr dopadá to špatně.
Zdravím,
měl bych otázku k tempomatu. Byl tak "zmatečný" ve všech třech módech vzdálenostního nastavení? Zprvu jsem na to u naší Hondy taky klel, ale po nastavení na vzdálenější odstup mu dokážu občasnou chybku odpustit. Nemám vyzkoušeny předkolizní systémy a podobné fičury ve více autech, ale u Hondy to fakt stoprocentní (zatím) není.
měl bych otázku k tempomatu. Byl tak "zmatečný" ve všech třech módech vzdálenostního nastavení? Zprvu jsem na to u naší Hondy taky klel, ale po nastavení na vzdálenější odstup mu dokážu občasnou chybku odpustit. Nemám vyzkoušeny předkolizní systémy a podobné fičury ve více autech, ale u Hondy to fakt stoprocentní (zatím) není.
Dobrý den, je pravda, že jsem používal nejčastěji nejbližší nastavení. Při ostatních módech mi přišlo, že automat reaguje zbytečně brzo. Jestli se ale choval třeba o něco plynuleji, to se přiznám, že nejsem schopný posoudit,
díky,
Machi
díky,
Machi
Takže jste auto netestoval, nechal jste si tam jedno nastavení a vyhodnotil, že je to špatné. Co mi vadí více je neustálé nadávání na ovládání infotainmentu. Je opravdu takový problém při 6 měsíčním testování si do auta na 30 minut sednout a trochu se v nastavení "pohrabat"? Za mě když jsem sedl ze Škody do Hondy tak mi stačila instruktáž od prodejce a neměl jsem doteď jediný problém cokoliv nastavit/změnit. Je to stejné jako když vaši kolegové dodnes nepřišli na to, co se stane pokud tlačítko info na volantu podržíte déle. S hodnocením řízenís vámi též nesouhlasím. Jediné pod co se podepíši je pocit z motoru.
S CR-V už mám taky něco najeto, tak bych něco napsal.
Když půjdu postupně podle článku😒br />
Potíže s kousající se navigací jsem měl také, vyřešila to novější verze SW. Ovládání infotainmentu podle mě musí zvládnout každý, kdo má smartphone nebo tablet, takže každý. Jsou pekelnější systémy, nastavit navigaci u současných VW nebo Mercedesů, to je dílo. 😉 A jsou nějaké infotainmenty, které si při každém startu nedělají alibi? Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy.
Bezpečnostní asistenty jsou protivné, též souhlasím. Bohužel v japonských autech jsou nastaveny mnohem starostlivěji, než u evropských, Toyota je to samé ve světlemodré. Asi je to správně, ale je to opruz. Největší zlo je ale tenhle adaptivní tempomat s předvídáním, jakmile má pocit, že může auto ve vedlejším pruhu vjet do dráhy, brzdí, to se Hondě opravdu nepovedlo. 8-s Zajímavé také je, že se citlivost systémů auto od auta liší, od úplných hrůz po docela rozumné nastavení. Jinak pásy mi také cukají, při předjíždění bývám hodně blízko. 😄
Motor je tak vyhlazený, že opravdu působí dojmem, že nejede, ale při ostré jízdě se dá snadno zjistit, že jede. 😉 Naopak bych řekl, že čím rychleji se s CR-V jede, tím je motor lepší.
Přemýšlím, proč u automatu (a vlastně i u manuálu) sekvenčně podřazovat před semafory 😲 Jinak mám za to, že elektronika má celkem jasno v tom, jaký kvalt použít. Možná by kickdown mohl být trošku rychlejší, ale tak je to SUV. Cukání při parkování, to se mi nikdy nestalo a hladkost při běžné jízdě je nesrovnatelně lepší, než u DSG.
Opravdu bylo řízení bez zpětné vazby? Tu považuji za jednu z nejsilnějších stránek auta. Vyvážení posilovače, cit a feedback nemají v téhle třídě obdoby 😐
Jinak v zásadě souhlas, jsem zvědavý na nové, mělo by být za pár měsíců. 😄 Takže v Evropě tak za rok >😁
Když půjdu postupně podle článku😒br />
Potíže s kousající se navigací jsem měl také, vyřešila to novější verze SW. Ovládání infotainmentu podle mě musí zvládnout každý, kdo má smartphone nebo tablet, takže každý. Jsou pekelnější systémy, nastavit navigaci u současných VW nebo Mercedesů, to je dílo. 😉 A jsou nějaké infotainmenty, které si při každém startu nedělají alibi? Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy.
Bezpečnostní asistenty jsou protivné, též souhlasím. Bohužel v japonských autech jsou nastaveny mnohem starostlivěji, než u evropských, Toyota je to samé ve světlemodré. Asi je to správně, ale je to opruz. Největší zlo je ale tenhle adaptivní tempomat s předvídáním, jakmile má pocit, že může auto ve vedlejším pruhu vjet do dráhy, brzdí, to se Hondě opravdu nepovedlo. 8-s Zajímavé také je, že se citlivost systémů auto od auta liší, od úplných hrůz po docela rozumné nastavení. Jinak pásy mi také cukají, při předjíždění bývám hodně blízko. 😄
Motor je tak vyhlazený, že opravdu působí dojmem, že nejede, ale při ostré jízdě se dá snadno zjistit, že jede. 😉 Naopak bych řekl, že čím rychleji se s CR-V jede, tím je motor lepší.
Přemýšlím, proč u automatu (a vlastně i u manuálu) sekvenčně podřazovat před semafory 😲 Jinak mám za to, že elektronika má celkem jasno v tom, jaký kvalt použít. Možná by kickdown mohl být trošku rychlejší, ale tak je to SUV. Cukání při parkování, to se mi nikdy nestalo a hladkost při běžné jízdě je nesrovnatelně lepší, než u DSG.
Opravdu bylo řízení bez zpětné vazby? Tu považuji za jednu z nejsilnějších stránek auta. Vyvážení posilovače, cit a feedback nemají v téhle třídě obdoby 😐
Jinak v zásadě souhlas, jsem zvědavý na nové, mělo by být za pár měsíců. 😄 Takže v Evropě tak za rok >😁
Tvuj typicky komentar: Ona ta Honda je sice fakt na houby, ale nemcouri jsou na houby jeste vic, takze je Honda vlastne nejlepsi. >😁
Aha, já myslel, že Honda má být podle mě nejlepší na světě, můžeš mi v tom teda nějak udělat jasno, abych konečně věděl, co si myslím? >😁
Proč podřazovat před semafory? Motor lépe brzdí a pak tam mám vhodnější převod, když se rozhodnu jet (padne zelená).
Proč bych měl brzdit motorem? Od toho mám brzdy, pokud neodhadnu rychlost před křižovatkou. Opotřebovávám laciné destičky a kotouče, místo abych zbytečně opotřebovával převodovku.
Taky brzdím motorem. Na nějaké opotřebování destiček, kotoučů, či převodovky zvysoka s.ru, jde o zvyk. A mám dojem, že se tím i trochu jistím.
Nizsie pises, ze pouzivas brzdenie motorom pri inom aute, takze tvoja otazka tuto je asi iba basnicka. Ale ajtak😒br />
- setrim palivo
- zachranujem planetu 😉
- ak naskoci zelena, mam uz zaradene a staci pridat plyn a ist
Ak to s rychlostou neodhadnem, stale mozem dobrzdit nohou - presne ako to pises aj ty.
Nejake info o opotrebovavani prevodovky pri brzdeni motorom?
- zachranujem planetu 😉
- ak naskoci zelena, mam uz zaradene a staci pridat plyn a ist
Ak to s rychlostou neodhadnem, stale mozem dobrzdit nohou - presne ako to pises aj ty.
Nejake info o opotrebovavani prevodovky pri brzdeni motorom?
Opotřebováním destiček mrháš kinetickou energií na zahřívání brzd, místo abys ji předal motoru. 😄
Taky nechápu proč u automatu podřazovat před křižovatkou. Chápu když se jede třeba z kopce, tam si podřadím. Vedle opotřebování převodovky tu jde také o plynulost jízdy, kvůli které byl automat stvořen. Když sedím v automatu, chci si jízdu užít a odpočinout si od řazení. A když už tedy chci aby automat více brzdil motorem, mám tu také sportovní režim. :-!
Normálně brzdím obojím. Když vidím, že je červená, tak dám nohu z "plynu" dřív (i když záleží na okolnostech, nechci brzdit někoho, kdo by mohl jet). Netřeba spěchat ke křižovatce, na které bych musel zastavit, a brzdy jsou tak daleko zbytečné. Když stihne padnout zelená, tak jen šlápnu na pedál a jedu. Nemá snad Honda dobré převodovky? Není radost si s nimi jen tak kvedlat? 😉
Co se týče opotřebení, pokud mi to vyjde a nebudu muset zastavit, ušetřil jsem alespoň jedno přeřazení při zrychlování (z jedničky na dvojku) a řekněme, že se s rozjezdy nemažu a neloudám se 😄 , a potřebuji jedno až dvě podřazení (s meziplynem), podle rychlosti.
Co se týče opotřebení, pokud mi to vyjde a nebudu muset zastavit, ušetřil jsem alespoň jedno přeřazení při zrychlování (z jedničky na dvojku) a řekněme, že se s rozjezdy nemažu a neloudám se 😄 , a potřebuji jedno až dvě podřazení (s meziplynem), podle rychlosti.
"Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy."
Nesouhlas 😄 stačí si do menu navigace přidat volbu "města" (nebo nějak podobně) a tu pak používat pro zadání adresy bez názvu ulice. Trochu krkolomné, ale plně funkční...
Nesouhlas 😄 stačí si do menu navigace přidat volbu "města" (nebo nějak podobně) a tu pak používat pro zadání adresy bez názvu ulice. Trochu krkolomné, ale plně funkční...
Díky za reakci a potvrzení některých uzávěrů! U řízení jsme se sice neshodli, ale tohle už bývá subjektivnější disciplína. Já jsem zvyklý brzdit motorem, jízda mi pak přijde plynulejší a po ruce mám pak vždy převod, který je nejvhodnější. I u automatů. I když, v poslední době, jak jsem pořád línější, nechávám to čím dál víc na převodovce a jejím uvážení,
Machi
Machi
" Při plném plynu v rychlostech kolem stovky byste šestnáctistovce 118 kW a 350 N.m rozhodně netipovali."
To jsem nějak nepochopil. 😲
To jsem nějak nepochopil. 😲
Toto je zajímavé auto, Klidně bych ho bral. Test se mi líbí, přečetl jsem jich už dost a s Předchozím modelem jsem jezdil. Nicméně to vidím tak za dva roky zase snad najdu někde v áčkách, protože za tyhle peníze to je moc. To snad bude i ten Kodiaq levnější.
Preco su na motoristickom vebe intimne potreby pre zeny?? Co tu este nebudete reklamovat???* a bordely??? :no: :no:
EDIT: Aha, hehe, tak ta fotka tacho byla jen na zmatení nepřítele.
no vidíte! To jsem tam samozřejmě napsat měl... Tedy, na začátku bylo 20 148 km, na konci testu pak 36 769,
díky,
Machi