Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak funguje vjezd do Paříže pro diesly ? Rád bych tam vyrazil, mám pouze německou plaketu, která platí na SPZ, takže je neomezená plastnost. Jak je to s Francouzskou? Je časově omezena, nebo když ji pořídím teď, platí pořád ? A mohu pak všude po městě ?
Pokud bych plaketu neměl, kam až smím v Paříži zajet ? Vůbec nesmím vjet ani na předměstí na první MHD, nebo to platí až do užšího centra ? Díky :-)
Jinak k autu - za mne super kombinace, motor dostatečný, líbí se mi barevná kombinace, ostatně k tmavě zeleným metalízám se začínají automobilky vracet, což se mi líbí.
Co nechápu je nádrž a to nejen u MB, ale i u jiných aut - cestovních, jako jsou auta už střední třídy. Všude se zmenšuje, snad až na Superb, který mezigeneračne vyrostl z 60 na 66l. Mercedes má obrovský skok dolu (z 80 na 50, potažmo 66), pozoruji toto třeba i u Mondea, kdy IV generace se svými 70ti litry dojela od hranic ČR bezproblémů až na jižní cíp Chorvatska, nebo Srbska. nová generace má jen 62,5.. :/... Stejně je na tom i Passat ze 70 na 66.....
Zóna je vymezená městským okruhem "périphérique", diesely mohou tam kam benaly, záleží na datu registrace a normě euro které auto splňuje. Euro 5 a 6 mohou všude (fialová plaketa CRIT'Air 1).
[odkaz]
Ano, neomezená. Co se mění jsou značky, funguje to tak, že na začátku zóny je značka zóny a pod ní jsou vyznačené kategorie, které do zóny smí a tyto kategorie se mohou měnit podle rozhodnutí té či oné radnice (systém je stejný i v jiných francouzských městech), takže když dnes je v Paříži pod značkou zóny dodatková tabulka Crit’Air E, 1, 2, 3 a 4, tak do zóny nemohou jenom totální popelnice s Crit’Air 5, ale radnice může od 1.1.2019 rozhodnout, že tam může třeba jenom Crit'Air E (elektroauta). Takže je potřeba sledovat dodatkové tabulky
[odkaz]
Jenom te opravim v tom, ze diesely (narozdil od benzinu) na fialovou (Critair1) nedosahnou - i Euro6 diesel dostane prinejlepsim zlutou (Critair2). Sam jsem ji pred tydnem vylepoval na dva mesice stare auto. Nastesti prozatim vetsinou vsude omezuji jen ty nejhorsi kategorie, a krome parize navic ve spouste mist pouze za zvysene smogove situace. Maji dve typy zon - ZCR (circulation restricted zone), ktera plati porad (napriklad v centru Parize) a pak ZPA (air protection zone), ktera plati jen nekdy, zato ale na daleko vice mistech a vetsich uzemich.
Jak uz psal Ham. nahore, vetsinou je prozatim omezeny vjezd jen pro Critair5 (vcetne parize), takze jsi v pohode. Mozna za zhorseneho stavu ovzdusi omezi i nejake dalsi skupiny, ale ze by omezili i Critair2, neboli uplne nova auta, je extremne nepravdepodobne (prozatim).
Hochu ty by si na to šel moc logicky a jednoduše. Myslíš, že někdo na ministerstvech dopravy nebo nedej bože v Bruselu takhle uvažuje ;-) Tam je logika sprostý slovo. >:D
Tak to máš vcelku odvahu, ísť do Paríža s takou veľkou kravou ako je Mondeo. Bol som v Paríži viackrát, ale vždy ma fascinovala a súčasne desila tá premávka tam a súčasne práve tam som pochopil zmysel Smartov a iných pidivozidiel. Nájsť tam parkovacie miesto v rozmeroch Mondea, bonne chance. ;-) Aj menežéri, ktorí majú veľké služobáky do centra radšej chodia metrom.
To je este horsie ako Londyn tam je tiez okrem prejazdu cez C zonu co je Ł12 este dalsich cca Ł 30 na parkovnom . Najlepsie je objednat podzemny parking online. ;-)
Aj ceny samozrejme, ale v zásade ide o tú hustotu premávky a nemožnosť zaparkovať. Tam som prvýkrát videl spôsob parkovania, že auto potlačí druhé auto, aby sa vošlo na parkovacie miesto. A keď vidíš, čo sa v pracovný deň valí po Boulevard Périphérique, tak si povieš, že zlatý bratislavský obchvat.
je to tak, parkuje sa tam kontaktne. Ja som tam snáď nevidel auto, čo by nebolo dotlčené. S tým treba v Paríži počítať. Asi aj preto Citroen vymyslel airbumpy :-)
Jezdil sem s tou krávou i po Římě , nebo po Soluni... párkrát jsem couval a potřeboval asistenci >:D Antika taky moc nemyslela na to, že je potřeba manévrovat s velkým naftovým kombíkem >:-[]
Já se vždycky divim, že se skoro každej snaží za každou cenu cpát autem do centra.. proč? Máš sebou tři sudy piva, nebo tam nemaj MHD, nebo jakou to má výhodu?
No, osobně od pecek moc nečekám, používám je sporadicky. Tohle se používá velmi často jako odposlech na podiu (já ne, já rád kravál z beden, když to tlačí :D), ale proč ne, asi hrát budou dobře i na poslech, to jsem vlastně nikdy nezkoušel >:D
Nema to vyhodu. Ja som bol autom v centre raz a naposledy...Inak som rozmyslal o E kombi ked som kupoval auto nastastie som zobral sedan a priplatil za sklopne sedadla. Sme len 3 a ten masivny kufor u kombiku by som nikdy nezaplnil. Clovek vaha ci obcas nepotrebuje nieco velke previest ale aj sedan ma tak velky kufor ze to nemam sancu napratat a sedadla som tiez musel sklopit tak 5 x... Podla mna E kombi je idealne pre 4 clennu rodinu + velkeho psa :-)
jednu má, sám sa tým riadim. V cudzom meste nemám zmáknutú hromadku, tak sa radšej trepem autom. Okrem prahy, tak to zapikujem pri vyšehrade a šup do metra, ale je fakt, že už je čím ďalej ťažšie zaparkovať aj pri tom vyšehrade. Zober si bratislavskú mhd, veď v tej sa nevyznajú ani ľudia z dopravného podniku.
Presne, netrepeš sa do centra pretože ťa to baví stáť v kolóne a krúžiť pri love na parkovacie miesto, ale keď tá MHD je taká, aká je, tak ti iné nezostáva. Keď budú odstavné parkoviská a pravidelná a rýchla MHD, rád odstavím auto na okraji. V Paríži je to metro úplne super, človek sa dostane všade, je to rýchle a ide každých 5 minút.
Ok, myslel sem, že Řím je to největší peklo... >:D Zvláště ty úzké uličky v centru a parkovací domy, no.. parkovací gráže, kde necháš klíčky a auto a mladík to tam štosuje, jak chce >:D
Bursel je naprosto v pořádku, skoro až příkladný oproti Praze, geniální systém obchvatů a tunelů, tam se mi nejezdí špatně.
Vídeň ujde, nic extra
Amstr neznám, nebyl jsem, nejvíc mne iritoval Dublin, tam to nebyla džungle, ale až nechutná přehlídka přehnané tolerance, kdy všichni stojí před křižovatkou a navzájem si dávají přednost tak, že nikdo nikam nejede... to bylo na moje nervy zvyklé z Prahy moc a oni mé cpaní taky nepochopili >:D
Letos jsme byli v Paříži a na řízení opravdu peklo. Zažil jsem spoustu měst, lidi mě odrazovali od Itálie - ta byla v pohodě. Ale Paříž, to fakt ne. Jak někdo psal výše - Smart, F500 apod jsou super, ideálnější skútr. Ale na cestování ber Metro + RER.
btw: i tak ale doporučuji nastudovat MHD předem. Než přijdeš na systém, co kde jezdí, máš den dva v háji. Ale ta jejich MHD kartička je super (neřešíš čím kam jedeš) :yes:
No Neapol, to je iná divočina, to už sú viac Afričania než Európania (myslím prístupom k autám a spôsobom jazdy). Tam bol adrenalín vôbec prejsť pešo cez cestu, o aute by som ani neuvažoval.
Auto parádne, za mňa aj 50 l nádrž ok, ak to žere 7 pri plnom, je to na 700 km, to je v pohode k moru na jednu. Priestor na zadných je asi dostatočný, len ten komfort asi zaostáva za očakávaním, lebo inak by som nepochopil, že e s tým rázvorom by mohlo mať málo miesta vzadu. Motor dostatočný (nič proti silnejšiemu), aj plný do plna dáva v pohode okolo 160 a potiahne aj ďalej ak chceš, je to ok, s plnou náložou sa nejazdí denne.
Vignetky ma strašne vytáčajú. Nie to, že existujú, ale že ten systém je tak komplikovanáý, že by som niekoho nakopal. Ktorý ebil vyvyslel, že budú mať fialové, žlté, zelené, ružové aj lila v jednom meste? Ktorý ebil vymyslel, že si to treba objednať 10 dní vopred? Ktorý ebil vymyslel, že každé mesto bude mať svoje parametre, kto sa v tom má vyznať? O pár rokov si budete musieť celý deň študovať, ktoré mesto čo vyžaduje a objednávať 10 nálepiek, to je sprostosť. Ak to už nejde v rámci celej únie (aj známka za diaľnice by mala byť jedna celoeurópska), tak aspoň v rámci jedného štátu by mala byť jedna plaketa, ktorá vás buď pustí alebo nie). Byrokratickí reténi.
Z hľadiska výkonu tiež nevidím problém, takmer 200 naftových koní je dosť. A že to nad 160 plne naložené už tak neťahá, to sa netreba moc čudovať. Na to sú určené silnejšie motory, hlavne ten šesťvalec. A osobne by som do Éčka kúpil práve ten 6-valec, ani tak nie pre tie občasné situácie plného naloženia auta, ale skôr pre tú kultivovanosť chodu a celkový prejav a suverenitu, ktorá sa mi k vyššej strednej prémii proste hodí viac, ako plebejský R4.
S tými plaketami súhlas, to je dobrý chaos, aby človek študoval dva týždne pred cestou, čo a ako si má objednať. Obdobne to vymysleli Rakúšania s elektronickou diaľničnou, tiež to musíš objednať tuším 10 dní vopred. To máme výnimočne u nás vyriešené lepšie, známku máš v deň objednania.
V podstatě souhlas, ale tenhle naftový čtyřválec již v E není poznat, na rozdíl od předchozího dlouhozdvihového litinového kladiva OM651. Nicméně šestka v tom Éčku z toho dělá pořád něco víc než pouhý dopravní prostředek...
Na lítání přes 200km/h po dálnicích v Německu je ideální volbou 350d nebo 400d. Šestiválec tohle auto posouvá na jiný level. Jinak souhlas, sólo s aktovkou nebo všude tam kde není radno překračovat 160km/h, tam 220d stačí. Malé nádrže jsou k zlosti, byl jsem zvyklý dělat 1000 - 1200km na nádrž a teď je 900km úspěch. Zrovna v tom Německu, kde není čerpačka každých 20-30km, ale klidně i 80-100km, se to hned pozná. Jinak to ticho, ten podvozek, ergonomie, sedadla... no je to prostě E třída! I na ty displeje se dá zvyknout...
teda ten face je hodne "rozpacity" ... u sucasnej E klasse sa mi prave maska ani predne svetla moc nepacia hoc je mi jasne ze auto je to super..... aj ked nie je moja salka kavy nejaka nadupana "supermasina" tak toto sa mi uz paci od MB podstatne viac [odkaz] hlavne aj predne partie plus celkovo svetla aj ich proporcne posadenie na vysku voci maske... celkovo toto ma uz akesi "lepsie" vyzarovanie :yes:
Poslední dobou je z tvých příspěvků cítit, že se ti líbí dizajn olympiády. Tedy agrese a nevkus. Mě všechno co poslední dobou vzešlo z koncernu připomíná zmuchlanou kuličku papíru.
Krátké příčné nerovnosti totiž nepobírá pružení prakticky vůbec, ty pobírá jenom vysoká pneu s dostatečně měkkou bočnicí. No já vím, oni jsou ty 18" a 19" kola tak hezký...
Mna by zaujimala skusenost s Mercedes navigaciou a obecne elektronikou a napr. Internet datami v aute. Mam E All Terraina a pride mi to obcas dost pomale, niektore aplikacie nepouzitelne - napr. Mercedes Internet browser. Rovnako by ma zaujimalo, ci ste skusali dlhodovo pouzivat Android Auto a nestretli ste sa napr. s padmi aplikacie a pod. Od Mercedesu by som ocakaval tieto veci vychytanejsie...
Jo a este by ma zaujimal Vas pocit zo svetiel a ich fungovanie, predpokladam, ze mate Inteligent Light System...
Já mám tiež ILS a sú bomba, mohli by akurát rýchlejšie reagovať na protiidúce auto, inak sa im nedá nič vytknúť. Tie ostatné veci neriešim (to sa musí ozvať redakcia), auto šoférujem a mám ho na jazdenie. V uPade a iPhone mám datové SIM pre 3G a LTE data.
To je docela zasadni vec, nemyslis? Ja jsem tohle ecko mel necely rok a byl jsem z toho dost otraveny. Vzdyt je to v podstate nepouzitelne, kazdou chvili te nekdo problikava.
Neprišlo mi to tak zlé, sem tam niekdo blikne, to ano, ale raz za týždeň - dva? Je fakt, že V je vysoké auto a trebárs má systém viac šancí a skuor rozhodnúť...
Muzu ti dat me postrehy - navigace uplne k nicemu. Nez neco zadas, hodina (hlasove ovladani nebylo minuly rok k dispozici), nenachazelo to cisla popisne. Ackoli byl na pul roku zadarmo traffic, vubec k nicemu to nebylo. Vysledek: telefon na okne poslouzi daleko lepe treba s Waze.
Inteligent Light System: tesil jsem se na to nejvic, byl z toho nejvic zklamany. Kazde druhe auto problikavalo, takze nakonec bylo nutne vypinat manualne. On to az takovy problem neni, protoze ten efekt stejne nebyl buhvijaky. Podle me i po stlumeni diod ktere nemaji oslnovat ta svetla jako cekek zari tolik, ze to leckdo povazuje za dalkove a vadi mu to, protoze je to neprijemne. Za deste kdy se vse leskne uz uplne nepouzitelne, tabule a znaceni na dalnici tolik svitilo odrazenym svetlem, az na me blikala i auta za mnou jedouci.
Front assist nebo jak tomu MB rika spatne nastaveny, mel jsem to na stredni hodnotu a presto to nekolikrat brzdilo nesmyslne.
Skvela couvaci kamera a 360st, ale opet spatne nastavene snimace ktere pipaji. To auto pipalo furt a vsude, i kdyz jsi byl od prekazky vzdaleny dost daleko. I proto jsem to 2x odrel, protoze to proste k nicemu neni a z hlavy to vytesnis.
Spatne nastavene jizdni rezimy, kdy se nevyberes ani nenastavis ani jeden, ktery by nedrzel motor zbytecne nizko a pritom nezostroval reakce volantu, plynu, brzd natolik, aby se s tim dalo jezdit.
konecne to zhodnotil niekto iny ako tunajsi amaterski testeri. inak dost hanba s tymi systemami, nielenze nefunguju v mainstreame, oni nefunguju ani v premiovkach a to uz je dost prusvih.
Ja myslim, ze to je problem MB a ze se rika, ze s timhle nebyl nikdy kamarad. Verim, ze treba v Audi bude vse lepsi, proste protoze koncern to ma lepe odladene.
Nejvetsi fail jsou ta svetla, az si rikam, jak to muzou pustit do provozu. No a to brzdeni, protoze to umi byt o hubu. Pritom v Oktavce funguje uplne ok.
Ale vsechno tohle jsou vicemene veci, ktere muzes zhodnotit az po nejake dobe. Nestaci v tom sedet nebo se svezt.
Nemysli = a kup si poslední AutoTip = srovnávačka A6 50TDI a BMW 530d :-)
Novější dražší A6 = je horší skoro ve všem = papírově vyšší výkon ale
- horší zrychlení
- horší pružnost
- sranda že i horší spotřeba
- docela hodně při sportovní jízdě o 2 litry
- průměrně o litr a něco
- horší i sladění s převodovkou = v případě ZF8HP = to je dobrá kuriozita ;-)
- horší je samozřejmě i točivost a reakce na plyn
- zásadně kultura běhu motoru = to víš mainstreamový V6 vs prémiový R6
A eště horší je to ve srovnání s šestiválcovou verzí tohohle motoru = v posledních Speciálech TECHNIKA se MB 400d věnovali Vaculík s Freiem = a ty to viděj že rozdíl mezi R6 BMW a asi nejslabšim motoru v prémii V6 3.0TDI neni tak velkej = jako obří náskok nový řadový novinky Mercedesu
Zmiňovat pod E-Klasse Oktávku = nemělo by to bejt trestný? >:D
Zrovna tento AT přinesl syn s tím, že ten brak někde rozdávali. Když lžeš v něčem co si každý může přečíst, jak chceš být následně brán jako relevantní diskuzní partner?
1) První lež. Horší zrychlení? Do 50kph rychlejší, pak o zlomky vteřiny pomalejší, tedy o hodnotu, kterou uživatel nepozná. Lež, alespoň částečná.
2) Horší pružnost ano, o celé DVĚ DESETINY VTEŘINY. Ty by jsi nebyl schopen poznat ani vteřinu, ale i tak dramaticky se to dá popsat.
Nebo-li v tabulce, kde je pohon je to následnovně:
Zrychlení/max.15b/ BMW 12b/ Audi 12b (tak malý rozdíl, že se neprojevil v bodování)
Pružnost/max.20b/BMW 16b/Audi 16b (dtto)
Kultura běhu/max.15b/BMW 14b/Audi 12b (kde je zásadní rozdíl?)
Točivost/reakce na plyn/max. 10b/BMW 9b/ Audi 8b
Převodovka/max 20b/BMW 19b/ Audi 18b
Spotřeba/max 30b/ BMW 25b/ Audi 22b
Principiálně není problém motor, ale hmotnost. BMW na CLAR platformě je totiž o 250kg lehčí. Takže se nebavme o problému motoru, ale hmotnosti. To je pravým důvodem.
Co ukazuje test, je nesmysl R4 ve Volvu, který je pomalejší, nekulturnější obecně a Audi v testu spotřeby poráží rozdílem 0,2l/100km. Tedy 7,4 vs 7,6. Ostuda pro švédy.
Takže to hoď do klidu, nechápu proč takhle lhát. Nechápu, kde je napsáno, že je V6 mainstreamový pohon. Následně vylepuješ zase ty dvě úplatné opičky, ale nějak jsi zapomněl, že M-B ještě před několika měsíci jelo tři dekády ve V6 ty mainstreame. ;-)
Takže nepřevracet a držet si slušnou úroveň, to by jsi přece měl umět, ne? :-)
Tohle je po Vaculíkovi a Freiovi = úplně jinej zdroj = kterej jen napsal to samý = víš to žejo?
Tvá neskutečná drzost a sprostota = mi po tom co sem jen opsal výsledky testu = napsat že lžu = to je fakt síla! To bych nečekal = no černý na bílym = si každej může přečíst = kterej z nás je lhář = AutoTIP číslo 20 září 2018
1) z 5ti zrychlení 50/100/130/160/200 = je vždycky krom 0-50km rychlejší BMW
Ta prvotní 0,1 sekunda kdy BMW neni rychlejší = je daná pohonem = 4x4 vs zadní
Napsal sem že BMW má lepší zrychlení = no a víš že má
Takže s tou lží i částečnou lží = se di fakt stydět!
2) horší pružnost = no je horší, víš že je to pravda = prostě horší
Tak kde bereš tu drzost napsat = že to je lež?
3) horší spotřeba = jo ve všech režimech horší
8,1 vs 10,4 litru
5,4 vs 6,1 litru
7,6 vs 6,5 litru
Kde lžu = citoval sem = navíc s jasně zmíněnym: "BMW 5 je opravdový majstrštyk s nim není ostudou prohrát" a "BMW vytvořilo objektivně nejlepší vůz své třídy"
4) horší sladění s převodovkou a mainstreamovej motor. Prostě řadovka je lepší = z principu kulturou chodu = proto je vrcholem světa dva řadový R6 na jedný hřídeli = V12
Navíc v testu to máš opět jednoznačně: "ovšem neumí takovou kulturu chodu jako řadové..navíc se opět objevuje problém s opožděnou reakcí na sešlápnutí pedálu.."
5) Nelžu = dokonce sem vynechal hodnocení podvozku = i v tom to dopadlo stejně. Ale jestli ten test máš před sebou = víš že to tak je
Takže se hoď do klidu = fakt ale fakt nechápu = proč takhle lžeš. Ten článek i čísla = sou všem dostupný
Volvo sem ani nezmiňoval = to neni soupeř. I když prodejně jo. Nezmínil sem ani komfort = tam byla prohra Audi podobně razantní jako v pohonu. Mě ale víc zajímá ten motor
Celkově 587 vs 573 = 541 outsider Volvo = to je aspoň nejlevnější
Dle lidí který ví o motorech nepatrně víc než my 2 dohromady = je to teď s prémiovejma šestiválcema jinak než si představuješ
1) Medvěd 400d = šílenej náskok = ani BMW se nechytá
2) nic = fakt obří náskok
3) BMW
4) Audi 3.0TDI
Může se ti to nelíbit = ale nejspíš to tak je
Osobně sem největší fanda Alpiny = ale R6 400d Mercedesu = je teď prostě lepší = teda nejlepší
Nevim kde je u Audi problém = motor a převodovka samy o sobě nejsou problém. Jen když je srovnáš s konkurencí = ta je vo fous případně dva = dál
Takže AutoTIP číslo 20 = každej si to může přečíst = já tedy mnohem mnohem vejš stavim Speciály TECHNIKA = ale to je osobní vkus, to bude pro spoustu lidí asi technická nuda
Jop, potvrdzujem tvoje slova. Akurat k tym svetlam, tam si myslim, ze ta automatika funguje u mna celkom fajn a preblikavaie od protiiducich aut som nezaznamenal. Mozno ze u All terrainu to maju nastavene inak.
Ale presne potvrdzujem - hlasove ovladanie nepouzitelne, navigacia len ako podporna k waze. Sice android auto to zas posuva o nieco vyssie, ale mne po case zacal padat...
Pipanie park. asistenta - ano, vacsinou pipa daleko od prekazky (kazdy den parkujem v garazi pri stlpe a mam tam rezervu dobrych 20 cm a uz hlasi neprerusovanym tonom). A naopak obcas som zaznamenal, ze napr. prekazku z plastu alebo laminatu vobec nedetektne. Jo a minimalne raz za mesiac mi vyskoci hlaska, ze mam zanesene radarove snimace, pritom opticky im nic nie je :-) a aj bez mojho zasahu nasledne funguju.
Mam tam aj automatickeho parkovacieho asistenta, ale za pol roka co auto mam som to nebol schopny ani raz pouzit a ani vyskusat, takze opat vec skor pre marketing - v praxi nie moc pouzitelne.
No a perlicka na zaver. Raz som nastupil do auta a zrazu som mal farebny alarm, blikanie - volajte servis - porucha systemu XY, atd... Auto som nenastartoval. Volal som teda Mercedes Mobilo a ti rovno poslali odtahovku, najvacsi for bol, ze som bol v garazi a pytali sa ma ci dokazem auto odbrzdit. Samozrejme som povedal, ze to teda netusim ci tu elektronicku brzdu odbrzdim :-) - ocakavam, ze urcite nie. Ked prisla odtahovka, prisiel som k autu a nastartoval akokeby o nic neslo. No aj tak som ho poslal do servisu, kde riesenim problemu mala byt aktualizaciu firmwaru, akurat zistitli, ze mam poslednu verziu a ze nevedia co s tym. Tak som dostal nahradne auto na tyzden a chlapci zistovali ako flashnut poslednu verziu poslednou verziou firmwaru :-)... Pisali do Nemecka a nakoniec to udajne nejak urobili... Auto od tej doby zatial jazdi... Hlavne ze v podmienkach predlzenej zaruky je chyba SW vo vylukach zaruky, tak asi ako 100 dalsich veci. Tak sa tesim, ked skonci zakladna zaruka. Uvidime, kazdopadne do buducna uz MB asi nie...
Automaticke parkovani jsem mel taky a pouzival jsem ho. Musis ale mit cas. To misto musis prejet aby se ti zobrazila ikona kterou potvrdis. Pokud za tebou ale jedou auta, nenechaji ti misto a musis zaparkovat sam. Jinak to ale fungovalo dobre a dokazalo to zaparkovat i fakt hodne natesno. S tou parkovaci kamerou ale je parkovani hracka i bez toho. Ja to pouzival abych neodrel kola o obrubnik.
Mercedes sa pysni mobilnou aplikaciu MercedesMe, kde vidite status auta, stav nadrze, tlak v pneu a podobne. Dalej napr. online aktualizaciami map a podobne.
Nicmenej, ich webovy portal je dost neprehladny - aj ked zalezi na uhle pohladu, po case si asi clovek zvykne.
Kazdopadne za kazdu somarinu, za kazdu sluzbu si clovek do buducna bude platit a kazda sluzba ma nejaku dobu platnosti. Pokial mate auto este nove, sluzby dostavate aktivne a platne asi 2, 3 roky, nasledne ak to chces, tak cvakaj...
Aktualizacia map - katastrofa, aktualizacia a instalacia online trva klude aj tyzden, nicmenej nema to vplyv na funkciu uz aj tak pomaleho systemu command online. Inak to je dalsi z podnetov, co by mohli pani z ACZ otestovat a poskytnut recenziu..
Nezabudajme ze cim viac elektroniky v aute tym viac problemov a to nebude problem Mercedesov to je plosne na vsetky auta. Preto uz mame v autach 2 baterky a prkotinky ktore vlastne ani nepotrebujeme. Uz pomaly bez 360 st. kamery ani nezaparkujeme a potrebujeme aby auto samo zaparkovalo? Nie sme deti zlatokopiek z Chelsey...
S MB bych bez kamery nezaparkoval. Neni videt vubec nikam. S Oktavii ale parkuju uplne bez problemu i bez senzoru, natoz kamery. To je o velikosti a vyhledu.
A jezdíš s plně naloženým autem 160-200 s kick-downy po dálnici? Protože zrovna nízká spotřeba mne u nové generace motorů šokovala. Hannover se dá stímhle Éčkem otočit za 6L na 100, pokud jedeš sám a na dálnici držíš jenom kolem 160km/h. Osobně vyzkoušeno.
Najazdenych 14 000 mil prva zavada co mi pise na palubaku predch. E 350 je Auxiliary battery malfunction to je ta mala sekundarna baterka co obhospodaruje blbu elektroniku v aute. napr. vyhodilo par funkcii ako auto hold, 360 st.kamera pri zaradeni R.Musim to manualne nastavit v systeme zakazdym ak chcem cuvaciu kameru. Pokial by som to neriesil este povyhadzuje dalsie elekronicke hracky backy ...
V Pondelok to vymenia v MB.
;-\