Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 08:29
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak funguje vjezd do Paříže pro diesly ? Rád bych tam vyrazil, mám pouze německou plaketu, která platí na SPZ, takže je neomezená plastnost. Jak je to s Francouzskou? Je časově omezena, nebo když ji pořídím teď, platí pořád ? A mohu pak všude po městě ?

Pokud bych plaketu neměl, kam až smím v Paříži zajet ? Vůbec nesmím vjet ani na předměstí na první MHD, nebo to platí až do užšího centra ? Díky :-)

Jinak k autu - za mne super kombinace, motor dostatečný, líbí se mi barevná kombinace, ostatně k tmavě zeleným metalízám se začínají automobilky vracet, což se mi líbí.

Co nechápu je nádrž a to nejen u MB, ale i u jiných aut - cestovních, jako jsou auta už střední třídy. Všude se zmenšuje, snad až na Superb, který mezigeneračne vyrostl z 60 na 66l. Mercedes má obrovský skok dolu (z 80 na 50, potažmo 66), pozoruji toto třeba i u Mondea, kdy IV generace se svými 70ti litry dojela od hranic ČR bezproblémů až na jižní cíp Chorvatska, nebo Srbska. nová generace má jen 62,5.. :/... Stejně je na tom i Passat ze 70 na 66.....

Avatar - Ham.
Paříž
Ham.
| 5. 10. 2018 08:51
Zóna je vymezená městským okruhem "périphérique", diesely mohou tam kam benaly, záleží na datu registrace a normě euro které auto splňuje. Euro 5 a 6 mohou všude (fialová plaketa CRIT'Air 1).
[odkaz]

Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 08:53
Díky, mám EURO6 a právě jsem se bál, jestli se tam dostanu :-) Plaketa je taky časově neomezená, jako ta německá ?
Avatar - Ham.
Paříž
Ham.
| 5. 10. 2018 09:03
Ano, neomezená. Co se mění jsou značky, funguje to tak, že na začátku zóny je značka zóny a pod ní jsou vyznačené kategorie, které do zóny smí a tyto kategorie se mohou měnit podle rozhodnutí té či oné radnice (systém je stejný i v jiných francouzských městech), takže když dnes je v Paříži pod značkou zóny dodatková tabulka Crit’Air E, 1, 2, 3 a 4, tak do zóny nemohou jenom totální popelnice s Crit’Air 5, ale radnice může od 1.1.2019 rozhodnout, že tam může třeba jenom Crit'Air E (elektroauta). Takže je potřeba sledovat dodatkové tabulky
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 09:09
Díky moc :-)
Paříž
scadar
| 5. 10. 2018 09:15
Jenom te opravim v tom, ze diesely (narozdil od benzinu) na fialovou (Critair1) nedosahnou - i Euro6 diesel dostane prinejlepsim zlutou (Critair2). Sam jsem ji pred tydnem vylepoval na dva mesice stare auto. Nastesti prozatim vetsinou vsude omezuji jen ty nejhorsi kategorie, a krome parize navic ve spouste mist pouze za zvysene smogove situace. Maji dve typy zon - ZCR (circulation restricted zone), ktera plati porad (napriklad v centru Parize) a pak ZPA (air protection zone), ktera plati jen nekdy, zato ale na daleko vice mistech a vetsich uzemich.
Avatar - Ham.
Paříž
Ham.
| 5. 10. 2018 09:27
Máš pravdu, vyřizoval jsem benzín a přehlédl jsem, že tam je sice euro 5 a euro 6 ale jen benzín.
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 09:29
Takže s euro 6 naftou se do centra nedostanu ?
Paříž
scadar
| 5. 10. 2018 09:35
Jak uz psal Ham. nahore, vetsinou je prozatim omezeny vjezd jen pro Critair5 (vcetne parize), takze jsi v pohode. Mozna za zhorseneho stavu ovzdusi omezi i nejake dalsi skupiny, ale ze by omezili i Critair2, neboli uplne nova auta, je extremne nepravdepodobne (prozatim).

[odkaz]
Avatar - Ham.
Paříž
Ham.
| 5. 10. 2018 09:35
Dostaneš. Jenom nebudeš mít fialovou, ale žlutou plaketu.
Paříž
chuchelak
| 5. 10. 2018 08:51
Zde je odkaz na relevantní stránky:

[odkaz]

[odkaz]

Letos jsem nákup absolvoval.
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 08:53
:yes: Děkuji :-)
Avatar - JirkaV8
Paříž
JirkaV8
| 5. 10. 2018 10:14
Dík za info. Jen ta byrokracie s tím, million plaket, to je hnus ;-\ Má být jedna pro celou EU a hotovo. Ted aby měl člověk za sklem celé pexeso.
Paříž
ryccardo
| 5. 10. 2018 12:34
Hochu ty by si na to šel moc logicky a jednoduše. Myslíš, že někdo na ministerstvech dopravy nebo nedej bože v Bruselu takhle uvažuje ;-) Tam je logika sprostý slovo. >:D
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:51
Bacha ministra dopravy posledních třech vlád furt bráníš ;-)

Ale státy by se na jednotný plaketě = nejlíp elektronický ať to nezasírá okno = domluvit mohly = to zas jo :yes:
Avatar - iudex
Paříž
iudex
| 5. 10. 2018 09:30
Tak to máš vcelku odvahu, ísť do Paríža s takou veľkou kravou ako je Mondeo. Bol som v Paríži viackrát, ale vždy ma fascinovala a súčasne desila tá premávka tam a súčasne práve tam som pochopil zmysel Smartov a iných pidivozidiel. Nájsť tam parkovacie miesto v rozmeroch Mondea, bonne chance. ;-) Aj menežéri, ktorí majú veľké služobáky do centra radšej chodia metrom.
Paříž
Londonbridge
| 5. 10. 2018 09:36
To je este horsie ako Londyn tam je tiez okrem prejazdu cez C zonu co je Ł12 este dalsich cca Ł 30 na parkovnom . Najlepsie je objednat podzemny parking online. ;-)
Avatar - iudex
Paříž
iudex
| 5. 10. 2018 09:42
Aj ceny samozrejme, ale v zásade ide o tú hustotu premávky a nemožnosť zaparkovať. Tam som prvýkrát videl spôsob parkovania, že auto potlačí druhé auto, aby sa vošlo na parkovacie miesto. A keď vidíš, čo sa v pracovný deň valí po Boulevard Périphérique, tak si povieš, že zlatý bratislavský obchvat.
Paříž
Dany
| 10. 10. 2018 08:15
je to tak, parkuje sa tam kontaktne. Ja som tam snáď nevidel auto, čo by nebolo dotlčené. S tým treba v Paríži počítať. Asi aj preto Citroen vymyslel airbumpy :-)
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 10:17
Jezdil sem s tou krávou i po Římě , nebo po Soluni... párkrát jsem couval a potřeboval asistenci >:D Antika taky moc nemyslela na to, že je potřeba manévrovat s velkým naftovým kombíkem >:-[]

S tím parkování už je to i v Praze
Paříž
Joab
| 5. 10. 2018 10:26
Já se vždycky divim, že se skoro každej snaží za každou cenu cpát autem do centra.. proč? Máš sebou tři sudy piva, nebo tam nemaj MHD, nebo jakou to má výhodu?
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 10:34
Už sis koupil sluchátka? [odkaz]

Z těch fakt zajímavejch sem úplně zapomněl na [odkaz]
Paříž
Joab
| 5. 10. 2018 11:24
Vysral jsem se zatim na to a radši nakoupil víc nábojů. Sluchátkama se nájezdu zavilejch imigrantů neubránim..:)
Paříž
ryccardo
| 5. 10. 2018 12:35
>:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:49
Tak dej vědět až se jednou nějaký stavěj v Jablonci = zatim o tom Pitomio 3 roky jen žvaní >:-[]
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 13:55
Já teda imigratů potkávám dost i v Praze a okolí, třeba rusky mluvících je tu až až...
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 11:46
Ty Shure jsou spíš pro muzikanty ne ? Jinak nic proti nim, myslím, že je někdo od nás taky používá.
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:09
Jako pro náročnější? Jo sou fakt :yes: :-)
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:11
No, osobně od pecek moc nečekám, používám je sporadicky. Tohle se používá velmi často jako odposlech na podiu (já ne, já rád kravál z beden, když to tlačí :D), ale proč ne, asi hrát budou dobře i na poslech, to jsem vlastně nikdy nezkoušel >:D
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:19
To bejvalo = dneska můžeš čekat fakt hodně = špunty Shure SE846 sto jej 30 litrů a za ty prachy hrajou
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:28
Já radši špatnýho zvukaře, než luxusní ucpaný uši špuntama >:D

Ale proti gustu...
Paříž
Londonbridge
| 5. 10. 2018 10:35
Nema to vyhodu. Ja som bol autom v centre raz a naposledy...Inak som rozmyslal o E kombi ked som kupoval auto nastastie som zobral sedan a priplatil za sklopne sedadla. Sme len 3 a ten masivny kufor u kombiku by som nikdy nezaplnil. Clovek vaha ci obcas nepotrebuje nieco velke previest ale aj sedan ma tak velky kufor ze to nemam sancu napratat a sedadla som tiez musel sklopit tak 5 x... Podla mna E kombi je idealne pre 4 clennu rodinu + velkeho psa :-)
Avatar - xxc
Paříž
xxc
| 5. 10. 2018 16:39
A sedan ma akú výhodu?
Paříž
RADEK1
| 5. 10. 2018 18:49
No když už nic jiného, tak je hezčí. ;-)
Paříž
Nonsens
| 5. 10. 2018 10:36
jednu má, sám sa tým riadim. V cudzom meste nemám zmáknutú hromadku, tak sa radšej trepem autom. Okrem prahy, tak to zapikujem pri vyšehrade a šup do metra, ale je fakt, že už je čím ďalej ťažšie zaparkovať aj pri tom vyšehrade. Zober si bratislavskú mhd, veď v tej sa nevyznajú ani ľudia z dopravného podniku.
Avatar - iudex
Paříž
iudex
| 5. 10. 2018 10:43
Presne, netrepeš sa do centra pretože ťa to baví stáť v kolóne a krúžiť pri love na parkovacie miesto, ale keď tá MHD je taká, aká je, tak ti iné nezostáva. Keď budú odstavné parkoviská a pravidelná a rýchla MHD, rád odstavím auto na okraji. V Paríži je to metro úplne super, človek sa dostane všade, je to rýchle a ide každých 5 minút.
Paříž
andy2210
| 5. 10. 2018 11:03
Kolem Vysehradu uz jsou zony vsude, i na P4
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 10:52
Protože tam třeba mám tam hotel, to tě nenapdalo? A nebo když už , tak třeba proto, že zaparkuji a obejdu si centrum pěšky...
Paříž
Joab
| 5. 10. 2018 11:03
Jako že se do hotelu nedá dojet mhd? Co to s tim má společnýho, že tam máš hotel? Já si fakt nemyslel, že bys tam spal někde na stromě hele..:)
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 11:18
Tak budu mít několik dní třeba auto někde na předměstí a dojedu MHD ? To rovnou mužu přijet vlakem touhle logikou >:-[]
Paříž
Joab
| 5. 10. 2018 11:23
No, to jsem psát původně nechtěl.. ale můžeš. Nebo érem, jako člověk:)
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 11:35
érem já nerad, nerad lítám..
Avatar - vabis
Paříž
vabis
| 8. 10. 2018 00:13
ero je nejlepsi, na letisti si pujcis nejakeho jejich popelnicaka s mistni spz ;-)
Avatar - wakantanka
Paříž
wakantanka
| 5. 10. 2018 12:36
Tak vieš ako sa ešte stále niekde hovorí : Fordem tam, vlakem zpátky >:D
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:44
Hmm zažil jsem akorát Fordem tam a Fabií zpátky >:D Ale vlak asi bude lepší >:-[]
Paříž
Nonsens
| 5. 10. 2018 10:32
nechcem ťa plašiť, ale rím, amsterdam, viedeň, brusel sú mestá druhej kategórie. Paríž je 2 x také peklo.
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 10:51
Ok, myslel sem, že Řím je to největší peklo... >:D Zvláště ty úzké uličky v centru a parkovací domy, no.. parkovací gráže, kde necháš klíčky a auto a mladík to tam štosuje, jak chce >:D

Bursel je naprosto v pořádku, skoro až příkladný oproti Praze, geniální systém obchvatů a tunelů, tam se mi nejezdí špatně.

Vídeň ujde, nic extra

Amstr neznám, nebyl jsem, nejvíc mne iritoval Dublin, tam to nebyla džungle, ale až nechutná přehlídka přehnané tolerance, kdy všichni stojí před křižovatkou a navzájem si dávají přednost tak, že nikdo nikam nejede... to bylo na moje nervy zvyklé z Prahy moc a oni mé cpaní taky nepochopili >:D
Paříž
adam007
| 5. 10. 2018 10:55
Letos jsme byli v Paříži a na řízení opravdu peklo. Zažil jsem spoustu měst, lidi mě odrazovali od Itálie - ta byla v pohodě. Ale Paříž, to fakt ne. Jak někdo psal výše - Smart, F500 apod jsou super, ideálnější skútr. Ale na cestování ber Metro + RER.

btw: i tak ale doporučuji nastudovat MHD předem. Než přijdeš na systém, co kde jezdí, máš den dva v háji. Ale ta jejich MHD kartička je super (neřešíš čím kam jedeš) :yes:
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 10:57
Ok, vezmu teda skútr, to bude ale peklo těch 1000km na dálnici >:-[]

Ale díky za info.
Avatar - wakantanka
Paříž
wakantanka
| 5. 10. 2018 12:38
Skúter hodíš do vozíka >:D
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:45
Přesně tohle jsem zamýšlel v létě, když jsem jel do Řecka... ale má to 2 ALE >:D

1. Jet 80-100km/h takovou dálku je sado maso
2. Jelikož jezdím jen na Bčko, tak to prý platí pouze v ČR/SR a ve Španělsku >:D

Ještě, že jsem to neudělal.
Avatar - Emel
Paříž
Emel
| 5. 10. 2018 12:14
Amstr je pestrý...
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:30
Pěkný ! Z tý C6 vylézá James May? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:52
[odkaz] to je :yes: :-)
Paříž
webpaja
| 5. 10. 2018 12:00
Řím, Palermo, Neapol...tato města si s Paříží nemají co vyčítat. Pro mě asi nejhorší Neapol.
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:12
Zvolte na další období radním pro dopravu Dolínka a Praha má medailových umístění jasný >:-[]
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 12:30
Jdi s ním i s celou ANO koalicí dopr....
Avatar - Hammunasakra
Paříž
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 12:51
No já to tak přece myslel! >:D
Avatar - iudex
Paříž
iudex
| 5. 10. 2018 13:31
No Neapol, to je iná divočina, to už sú viac Afričania než Európania (myslím prístupom k autám a spôsobom jazdy). Tam bol adrenalín vôbec prejsť pešo cez cestu, o aute by som ani neuvažoval.
Paříž
webpaja
| 5. 10. 2018 13:39
>:D Přesně, ale pořád je to Evropa
Avatar - Ozzman
Paříž
Ozzman
| 5. 10. 2018 17:25
Teda dnes odpoledne by si Praha nezada nic s tou jihoEvropskou divočinou....peklo
Avatar - rokyta.p
Paříž
rokyta.p
| 5. 10. 2018 11:12
Malá nádrž je mnohdy kvůli snazší homologaci ;-\
aj k autu aj k nálepkám
Nonsens
| 5. 10. 2018 10:29
Auto parádne, za mňa aj 50 l nádrž ok, ak to žere 7 pri plnom, je to na 700 km, to je v pohode k moru na jednu. Priestor na zadných je asi dostatočný, len ten komfort asi zaostáva za očakávaním, lebo inak by som nepochopil, že e s tým rázvorom by mohlo mať málo miesta vzadu. Motor dostatočný (nič proti silnejšiemu), aj plný do plna dáva v pohode okolo 160 a potiahne aj ďalej ak chceš, je to ok, s plnou náložou sa nejazdí denne.
Vignetky ma strašne vytáčajú. Nie to, že existujú, ale že ten systém je tak komplikovanáý, že by som niekoho nakopal. Ktorý ebil vyvyslel, že budú mať fialové, žlté, zelené, ružové aj lila v jednom meste? Ktorý ebil vymyslel, že si to treba objednať 10 dní vopred? Ktorý ebil vymyslel, že každé mesto bude mať svoje parametre, kto sa v tom má vyznať? O pár rokov si budete musieť celý deň študovať, ktoré mesto čo vyžaduje a objednávať 10 nálepiek, to je sprostosť. Ak to už nejde v rámci celej únie (aj známka za diaľnice by mala byť jedna celoeurópska), tak aspoň v rámci jedného štátu by mala byť jedna plaketa, ktorá vás buď pustí alebo nie). Byrokratickí reténi.
Avatar - iudex
aj k autu aj k nálepkám
iudex
| 5. 10. 2018 10:38
Z hľadiska výkonu tiež nevidím problém, takmer 200 naftových koní je dosť. A že to nad 160 plne naložené už tak neťahá, to sa netreba moc čudovať. Na to sú určené silnejšie motory, hlavne ten šesťvalec. A osobne by som do Éčka kúpil práve ten 6-valec, ani tak nie pre tie občasné situácie plného naloženia auta, ale skôr pre tú kultivovanosť chodu a celkový prejav a suverenitu, ktorá sa mi k vyššej strednej prémii proste hodí viac, ako plebejský R4.
S tými plaketami súhlas, to je dobrý chaos, aby človek študoval dva týždne pred cestou, čo a ako si má objednať. Obdobne to vymysleli Rakúšania s elektronickou diaľničnou, tiež to musíš objednať tuším 10 dní vopred. To máme výnimočne u nás vyriešené lepšie, známku máš v deň objednania.
Avatar - mariov8
aj k autu aj k nálepkám
mariov8
| 5. 10. 2018 12:31
V podstatě souhlas, ale tenhle naftový čtyřválec již v E není poznat, na rozdíl od předchozího dlouhozdvihového litinového kladiva OM651. Nicméně šestka v tom Éčku z toho dělá pořád něco víc než pouhý dopravní prostředek...
aj k autu aj k nálepkám
Atila_
| 7. 10. 2018 18:56
Rakusani uz konecne vytahli hlavy z p*dele a nove lze objednat i tam znamku na nasledujici den a neni treba deset dni cekat.
Avatar - mariov8
Litani po dalnicich v Nemecku
mariov8
| 5. 10. 2018 10:47
Na lítání přes 200km/h po dálnicích v Německu je ideální volbou 350d nebo 400d. Šestiválec tohle auto posouvá na jiný level. Jinak souhlas, sólo s aktovkou nebo všude tam kde není radno překračovat 160km/h, tam 220d stačí. Malé nádrže jsou k zlosti, byl jsem zvyklý dělat 1000 - 1200km na nádrž a teď je 900km úspěch. Zrovna v tom Německu, kde není čerpačka každých 20-30km, ale klidně i 80-100km, se to hned pozná. Jinak to ticho, ten podvozek, ergonomie, sedadla... no je to prostě E třída! I na ty displeje se dá zvyknout...
Avatar - rokyta.p
Litani po dalnicich v Nemecku
rokyta.p
| 5. 10. 2018 11:14
Informace mezi řadky. Martin (který tomu rozumí) zabavil auto pro sebe :-) Takže w213 dobrý :-!
Avatar - mariov8
Litani po dalnicich v Nemecku
mariov8
| 5. 10. 2018 12:28
Také jsem to tak pochopil! >:D
Avatar - H/K_svwet
face
H/K_svwet
| 5. 10. 2018 11:57
teda ten face je hodne "rozpacity" ... u sucasnej E klasse sa mi prave maska ani predne svetla moc nepacia hoc je mi jasne ze auto je to super..... aj ked nie je moja salka kavy nejaka nadupana "supermasina" tak toto sa mi uz paci od MB podstatne viac [odkaz] hlavne aj predne partie plus celkovo svetla aj ich proporcne posadenie na vysku voci maske... celkovo toto ma uz akesi "lepsie" vyzarovanie :yes:
face
RADEK1
| 5. 10. 2018 22:25
Poslední dobou je z tvých příspěvků cítit, že se ti líbí dizajn olympiády. Tedy agrese a nevkus. Mě všechno co poslední dobou vzešlo z koncernu připomíná zmuchlanou kuličku papíru.
Avatar - sybokcz
Vzduch nebo ocel
sybokcz
| 5. 10. 2018 12:43
Nenašel jsem, jestli je tento konkrétní kus na vzduchu nebo oceli. Případně jak moc se oboje liší v komfortu.
Vzduch nebo ocel
webpaja
| 5. 10. 2018 13:29
Obecně vzduch neumí filtrovat to, čeho máme na silnicích nejvíc. Krátké příčné nerovnosti. Že je nejlepší ocel se ukazuje na 5er nebo XF.

Nicméně tohle bude klasický podvozek.
Avatar - mariov8
Vzduch nebo ocel
mariov8
| 14. 10. 2018 19:41
Krátké příčné nerovnosti totiž nepobírá pružení prakticky vůbec, ty pobírá jenom vysoká pneu s dostatečně měkkou bočnicí. No já vím, oni jsou ty 18" a 19" kola tak hezký...
Avatar - Hammunasakra
Vzduch nebo ocel
Hammunasakra
| 15. 10. 2018 11:20
:yes: :-!
Avatar - cascadia2
Vzduch nebo ocel
cascadia2
| 7. 10. 2018 11:03
1. majitel vzduch 2. majitel ocel. Záleží, kterým budeš ;-)
Navigace, Android Auto
ornitus
| 5. 10. 2018 13:09
Mna by zaujimala skusenost s Mercedes navigaciou a obecne elektronikou a napr. Internet datami v aute. Mam E All Terraina a pride mi to obcas dost pomale, niektore aplikacie nepouzitelne - napr. Mercedes Internet browser. Rovnako by ma zaujimalo, ci ste skusali dlhodovo pouzivat Android Auto a nestretli ste sa napr. s padmi aplikacie a pod. Od Mercedesu by som ocakaval tieto veci vychytanejsie...
Jo a este by ma zaujimal Vas pocit zo svetiel a ich fungovanie, predpokladam, ze mate Inteligent Light System...
Avatar - mariov8
Navigace, Android Auto
mariov8
| 5. 10. 2018 16:58
Já mám tiež ILS a sú bomba, mohli by akurát rýchlejšie reagovať na protiidúce auto, inak sa im nedá nič vytknúť. Tie ostatné veci neriešim (to sa musí ozvať redakcia), auto šoférujem a mám ho na jazdenie. V uPade a iPhone mám datové SIM pre 3G a LTE data.
Navigace, Android Auto
andy2210
| 5. 10. 2018 17:32
To je docela zasadni vec, nemyslis? Ja jsem tohle ecko mel necely rok a byl jsem z toho dost otraveny. Vzdyt je to v podstate nepouzitelne, kazdou chvili te nekdo problikava.
Avatar - mariov8
Navigace, Android Auto
mariov8
| 6. 10. 2018 11:13
Neprišlo mi to tak zlé, sem tam niekdo blikne, to ano, ale raz za týždeň - dva? Je fakt, že V je vysoké auto a trebárs má systém viac šancí a skuor rozhodnúť...
Navigace, Android Auto
andy2210
| 5. 10. 2018 17:30
Muzu ti dat me postrehy - navigace uplne k nicemu. Nez neco zadas, hodina (hlasove ovladani nebylo minuly rok k dispozici), nenachazelo to cisla popisne. Ackoli byl na pul roku zadarmo traffic, vubec k nicemu to nebylo. Vysledek: telefon na okne poslouzi daleko lepe treba s Waze.

Inteligent Light System: tesil jsem se na to nejvic, byl z toho nejvic zklamany. Kazde druhe auto problikavalo, takze nakonec bylo nutne vypinat manualne. On to az takovy problem neni, protoze ten efekt stejne nebyl buhvijaky. Podle me i po stlumeni diod ktere nemaji oslnovat ta svetla jako cekek zari tolik, ze to leckdo povazuje za dalkove a vadi mu to, protoze je to neprijemne. Za deste kdy se vse leskne uz uplne nepouzitelne, tabule a znaceni na dalnici tolik svitilo odrazenym svetlem, az na me blikala i auta za mnou jedouci.

Front assist nebo jak tomu MB rika spatne nastaveny, mel jsem to na stredni hodnotu a presto to nekolikrat brzdilo nesmyslne.

Skvela couvaci kamera a 360st, ale opet spatne nastavene snimace ktere pipaji. To auto pipalo furt a vsude, i kdyz jsi byl od prekazky vzdaleny dost daleko. I proto jsem to 2x odrel, protoze to proste k nicemu neni a z hlavy to vytesnis.

Spatne nastavene jizdni rezimy, kdy se nevyberes ani nenastavis ani jeden, ktery by nedrzel motor zbytecne nizko a pritom nezostroval reakce volantu, plynu, brzd natolik, aby se s tim dalo jezdit.
Navigace, Android Auto
dr.Remorey
| 5. 10. 2018 20:00
Podle toho co pises, radost si koupit mergla >:D
Navigace, Android Auto
webpaja
| 7. 10. 2018 06:04
Z pohledu zhrzeného uživatele na roční OL možná. Jinak se s autem vyjma systému aktivního asistenta brzdění funguje výborně.
Avatar - wikinko
Navigace, Android Auto
wikinko
| 5. 10. 2018 20:24
konecne to zhodnotil niekto iny ako tunajsi amaterski testeri. inak dost hanba s tymi systemami, nielenze nefunguju v mainstreame, oni nefunguju ani v premiovkach a to uz je dost prusvih.
Navigace, Android Auto
andy2210
| 5. 10. 2018 20:48
Ja myslim, ze to je problem MB a ze se rika, ze s timhle nebyl nikdy kamarad. Verim, ze treba v Audi bude vse lepsi, proste protoze koncern to ma lepe odladene.

Nejvetsi fail jsou ta svetla, az si rikam, jak to muzou pustit do provozu. No a to brzdeni, protoze to umi byt o hubu. Pritom v Oktavce funguje uplne ok.

Ale vsechno tohle jsou vicemene veci, ktere muzes zhodnotit az po nejake dobe. Nestaci v tom sedet nebo se svezt.
Avatar - Hammunasakra
Navigace, Android Auto
Hammunasakra
| 5. 10. 2018 21:10
Nemysli = a kup si poslední AutoTip = srovnávačka A6 50TDI a BMW 530d :-)

Novější dražší A6 = je horší skoro ve všem = papírově vyšší výkon ale
- horší zrychlení
- horší pružnost
- sranda že i horší spotřeba
- docela hodně při sportovní jízdě o 2 litry
- průměrně o litr a něco
- horší i sladění s převodovkou = v případě ZF8HP = to je dobrá kuriozita ;-)
- horší je samozřejmě i točivost a reakce na plyn
- zásadně kultura běhu motoru = to víš mainstreamový V6 vs prémiový R6

A eště horší je to ve srovnání s šestiválcovou verzí tohohle motoru = v posledních Speciálech TECHNIKA se MB 400d věnovali Vaculík s Freiem = a ty to viděj že rozdíl mezi R6 BMW a asi nejslabšim motoru v prémii V6 3.0TDI neni tak velkej = jako obří náskok nový řadový novinky Mercedesu

Zmiňovat pod E-Klasse Oktávku = nemělo by to bejt trestný? >:D
Avatar - WinDiesel
Navigace, Android Auto
WinDiesel
| 6. 10. 2018 11:08
To bylo podprahové sdělení že Fkodofky jsou prostě nejlepčí >:-[] >:-[] >:-[]
Navigace, Android Auto
webpaja
| 7. 10. 2018 06:31
Zrovna tento AT přinesl syn s tím, že ten brak někde rozdávali. Když lžeš v něčem co si každý může přečíst, jak chceš být následně brán jako relevantní diskuzní partner?

1) První lež. Horší zrychlení? Do 50kph rychlejší, pak o zlomky vteřiny pomalejší, tedy o hodnotu, kterou uživatel nepozná. Lež, alespoň částečná.

2) Horší pružnost ano, o celé DVĚ DESETINY VTEŘINY. Ty by jsi nebyl schopen poznat ani vteřinu, ale i tak dramaticky se to dá popsat.

Nebo-li v tabulce, kde je pohon je to následnovně:

Zrychlení/max.15b/ BMW 12b/ Audi 12b (tak malý rozdíl, že se neprojevil v bodování)
Pružnost/max.20b/BMW 16b/Audi 16b (dtto)
Kultura běhu/max.15b/BMW 14b/Audi 12b (kde je zásadní rozdíl?)
Točivost/reakce na plyn/max. 10b/BMW 9b/ Audi 8b
Převodovka/max 20b/BMW 19b/ Audi 18b
Spotřeba/max 30b/ BMW 25b/ Audi 22b

Principiálně není problém motor, ale hmotnost. BMW na CLAR platformě je totiž o 250kg lehčí. Takže se nebavme o problému motoru, ale hmotnosti. To je pravým důvodem.

Co ukazuje test, je nesmysl R4 ve Volvu, který je pomalejší, nekulturnější obecně a Audi v testu spotřeby poráží rozdílem 0,2l/100km. Tedy 7,4 vs 7,6. Ostuda pro švédy.

Takže to hoď do klidu, nechápu proč takhle lhát. Nechápu, kde je napsáno, že je V6 mainstreamový pohon. Následně vylepuješ zase ty dvě úplatné opičky, ale nějak jsi zapomněl, že M-B ještě před několika měsíci jelo tři dekády ve V6 ty mainstreame. ;-)

Takže nepřevracet a držet si slušnou úroveň, to by jsi přece měl umět, ne? :-)
Avatar - Hammunasakra
Navigace, Android Auto
Hammunasakra
| 7. 10. 2018 16:46
Tohle je po Vaculíkovi a Freiovi = úplně jinej zdroj = kterej jen napsal to samý = víš to žejo?

Tvá neskutečná drzost a sprostota = mi po tom co sem jen opsal výsledky testu = napsat že lžu = to je fakt síla! To bych nečekal = no černý na bílym = si každej může přečíst = kterej z nás je lhář = AutoTIP číslo 20 září 2018

1) z 5ti zrychlení 50/100/130/160/200 = je vždycky krom 0-50km rychlejší BMW
Ta prvotní 0,1 sekunda kdy BMW neni rychlejší = je daná pohonem = 4x4 vs zadní

Napsal sem že BMW má lepší zrychlení = no a víš že má
Takže s tou lží i částečnou lží = se di fakt stydět!

2) horší pružnost = no je horší, víš že je to pravda = prostě horší
Tak kde bereš tu drzost napsat = že to je lež?

3) horší spotřeba = jo ve všech režimech horší

8,1 vs 10,4 litru
5,4 vs 6,1 litru
7,6 vs 6,5 litru

Kde lžu = citoval sem = navíc s jasně zmíněnym: "BMW 5 je opravdový majstrštyk s nim není ostudou prohrát" a "BMW vytvořilo objektivně nejlepší vůz své třídy"

4) horší sladění s převodovkou a mainstreamovej motor. Prostě řadovka je lepší = z principu kulturou chodu = proto je vrcholem světa dva řadový R6 na jedný hřídeli = V12

Navíc v testu to máš opět jednoznačně: "ovšem neumí takovou kulturu chodu jako řadové..navíc se opět objevuje problém s opožděnou reakcí na sešlápnutí pedálu.."

5) Nelžu = dokonce sem vynechal hodnocení podvozku = i v tom to dopadlo stejně. Ale jestli ten test máš před sebou = víš že to tak je

Takže se hoď do klidu = fakt ale fakt nechápu = proč takhle lžeš. Ten článek i čísla = sou všem dostupný

Volvo sem ani nezmiňoval = to neni soupeř. I když prodejně jo. Nezmínil sem ani komfort = tam byla prohra Audi podobně razantní jako v pohonu. Mě ale víc zajímá ten motor

Celkově 587 vs 573 = 541 outsider Volvo = to je aspoň nejlevnější

Dle lidí který ví o motorech nepatrně víc než my 2 dohromady = je to teď s prémiovejma šestiválcema jinak než si představuješ
1) Medvěd 400d = šílenej náskok = ani BMW se nechytá
2) nic = fakt obří náskok
3) BMW
4) Audi 3.0TDI
Může se ti to nelíbit = ale nejspíš to tak je

Osobně sem největší fanda Alpiny = ale R6 400d Mercedesu = je teď prostě lepší = teda nejlepší

Nevim kde je u Audi problém = motor a převodovka samy o sobě nejsou problém. Jen když je srovnáš s konkurencí = ta je vo fous případně dva = dál

Takže AutoTIP číslo 20 = každej si to může přečíst = já tedy mnohem mnohem vejš stavim Speciály TECHNIKA = ale to je osobní vkus, to bude pro spoustu lidí asi technická nuda

Takže = a v tom se shodneme = nelhat!

Navigace, Android Auto
ornitus
| 5. 10. 2018 21:27
Jop, potvrdzujem tvoje slova. Akurat k tym svetlam, tam si myslim, ze ta automatika funguje u mna celkom fajn a preblikavaie od protiiducich aut som nezaznamenal. Mozno ze u All terrainu to maju nastavene inak.

Ale presne potvrdzujem - hlasove ovladanie nepouzitelne, navigacia len ako podporna k waze. Sice android auto to zas posuva o nieco vyssie, ale mne po case zacal padat...

Pipanie park. asistenta - ano, vacsinou pipa daleko od prekazky (kazdy den parkujem v garazi pri stlpe a mam tam rezervu dobrych 20 cm a uz hlasi neprerusovanym tonom). A naopak obcas som zaznamenal, ze napr. prekazku z plastu alebo laminatu vobec nedetektne. Jo a minimalne raz za mesiac mi vyskoci hlaska, ze mam zanesene radarove snimace, pritom opticky im nic nie je :-) a aj bez mojho zasahu nasledne funguju.

Mam tam aj automatickeho parkovacieho asistenta, ale za pol roka co auto mam som to nebol schopny ani raz pouzit a ani vyskusat, takze opat vec skor pre marketing - v praxi nie moc pouzitelne.

No a perlicka na zaver. Raz som nastupil do auta a zrazu som mal farebny alarm, blikanie - volajte servis - porucha systemu XY, atd... Auto som nenastartoval. Volal som teda Mercedes Mobilo a ti rovno poslali odtahovku, najvacsi for bol, ze som bol v garazi a pytali sa ma ci dokazem auto odbrzdit. Samozrejme som povedal, ze to teda netusim ci tu elektronicku brzdu odbrzdim :-) - ocakavam, ze urcite nie. Ked prisla odtahovka, prisiel som k autu a nastartoval akokeby o nic neslo. No aj tak som ho poslal do servisu, kde riesenim problemu mala byt aktualizaciu firmwaru, akurat zistitli, ze mam poslednu verziu a ze nevedia co s tym. Tak som dostal nahradne auto na tyzden a chlapci zistovali ako flashnut poslednu verziu poslednou verziou firmwaru :-)... Pisali do Nemecka a nakoniec to udajne nejak urobili... Auto od tej doby zatial jazdi... Hlavne ze v podmienkach predlzenej zaruky je chyba SW vo vylukach zaruky, tak asi ako 100 dalsich veci. Tak sa tesim, ked skonci zakladna zaruka. Uvidime, kazdopadne do buducna uz MB asi nie...
Navigace, Android Auto
andy2210
| 5. 10. 2018 22:06
Automaticke parkovani jsem mel taky a pouzival jsem ho. Musis ale mit cas. To misto musis prejet aby se ti zobrazila ikona kterou potvrdis. Pokud za tebou ale jedou auta, nenechaji ti misto a musis zaparkovat sam. Jinak to ale fungovalo dobre a dokazalo to zaparkovat i fakt hodne natesno. S tou parkovaci kamerou ale je parkovani hracka i bez toho. Ja to pouzival abych neodrel kola o obrubnik.
Navigace, Android Auto
webpaja
| 7. 10. 2018 06:02
Andy, pro tebe je jednoznačně lepší Octavia a možná by ti stačil i Rapid ;-)
A este doplnim...
ornitus
| 5. 10. 2018 21:38
Mercedes sa pysni mobilnou aplikaciu MercedesMe, kde vidite status auta, stav nadrze, tlak v pneu a podobne. Dalej napr. online aktualizaciami map a podobne.
Nicmenej, ich webovy portal je dost neprehladny - aj ked zalezi na uhle pohladu, po case si asi clovek zvykne.
Kazdopadne za kazdu somarinu, za kazdu sluzbu si clovek do buducna bude platit a kazda sluzba ma nejaku dobu platnosti. Pokial mate auto este nove, sluzby dostavate aktivne a platne asi 2, 3 roky, nasledne ak to chces, tak cvakaj...
Aktualizacia map - katastrofa, aktualizacia a instalacia online trva klude aj tyzden, nicmenej nema to vplyv na funkciu uz aj tak pomaleho systemu command online. Inak to je dalsi z podnetov, co by mohli pani z ACZ otestovat a poskytnut recenziu..
Nepotrebna elektronika
Londonbridge
| 5. 10. 2018 21:58
Nezabudajme ze cim viac elektroniky v aute tym viac problemov a to nebude problem Mercedesov to je plosne na vsetky auta. Preto uz mame v autach 2 baterky a prkotinky ktore vlastne ani nepotrebujeme. Uz pomaly bez 360 st. kamery ani nezaparkujeme a potrebujeme aby auto samo zaparkovalo? Nie sme deti zlatokopiek z Chelsey...
Nepotrebna elektronika
andy2210
| 5. 10. 2018 22:07
S MB bych bez kamery nezaparkoval. Neni videt vubec nikam. S Oktavii ale parkuju uplne bez problemu i bez senzoru, natoz kamery. To je o velikosti a vyhledu.
Avatar - speedfred
Nepotrebna elektronika
speedfred
| 5. 10. 2018 23:27
....a o šoférovi
Avatar - WinDiesel
Nepotrebna elektronika
WinDiesel
| 6. 10. 2018 11:09
Opakuješ se, my už víme že jsou Fkodofky lepší než Mercedesy, už jsi nám to několikrát sdělil hrdý majiteli Oktávky. >:-[] >:-[] >:-[]
Nepotrebna elektronika
Londonbridge
| 6. 10. 2018 14:37
Vymenil E 220d za Oktaviu to je tak strasne len na to pomysliet... >:D
Spotreba
eiben
| 6. 10. 2018 05:37
Na takovy obsah docela dost, u me E320CDI 3000 obsah, 6 valcu, ctyrkolka rok 2008 jezdim do 7 litru
Spotreba
4bytelnýkola
| 6. 10. 2018 07:51
pokrok nezastavíš ;-)
Avatar - WinDiesel
Spotreba
WinDiesel
| 6. 10. 2018 11:11
Mám to samé 2010, GLK, a mohu naložit velký náklad a není to znát.
Avatar - mariov8
Spotreba
mariov8
| 6. 10. 2018 11:17
A jezdíš s plně naloženým autem 160-200 s kick-downy po dálnici? Protože zrovna nízká spotřeba mne u nové generace motorů šokovala. Hannover se dá stímhle Éčkem otočit za 6L na 100, pokud jedeš sám a na dálnici držíš jenom kolem 160km/h. Osobně vyzkoušeno.
Elektronika...
Londonbridge
| 6. 10. 2018 10:30
Najazdenych 14 000 mil prva zavada co mi pise na palubaku predch. E 350 je Auxiliary battery malfunction to je ta mala sekundarna baterka co obhospodaruje blbu elektroniku v aute. napr. vyhodilo par funkcii ako auto hold, 360 st.kamera pri zaradeni R.Musim to manualne nastavit v systeme zakazdym ak chcem cuvaciu kameru. Pokial by som to neriesil este povyhadzuje dalsie elekronicke hracky backy ...
V Pondelok to vymenia v MB.
;-\
Avatar - vabis
Elektronika...
vabis
| 8. 10. 2018 00:07
A kam jezdis? Jestli Moravia nebo Hosek tak pozor, vic skody jak uzitku :-|
Slabota.
neregistrovaný "SR20"
| 7. 10. 2018 09:33
Na takú cestu treba poriadnu limuzínu.
Takou je napríklad Škoda Octavia, ako som sa vo vedľajšom článku dočítal !!!!