Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test: Fiat Doblo Maxi 1.6 MultiJet - Přes čtyři kubíky

Fiat Doblo Cargo Maxi nabízí 4,2 m3 pro náklad o hmotnosti až 1000 kg. Co dovede s prostředním turbodieselem 1.6 MultiJet?
Zpět na článek
10. 7. 2013 08:12
10. 7. 2013 08:27
10. 7. 2013 09:12
10. 7. 2013 08:40
10. 7. 2013 20:01
10. 7. 2013 08:12
Výplně
"Výtku si zaslouží zcela plastové výplně dveří bez jediného kousku tkaniny. Zejména v létě nemusí být zcela příjemné mít opřená předloktí o plast."

K tomu dodám, že kvůli značné šířce Dobla stejně na ty výplně loktem nedosáhnete. Budete rádi, že dosáhnete na kraj toho madla. Ale je fakt, že látkové výplně působí hodnotněji, holt ten plast je asi levnější. Ale jinak je palubovka vynikající, nejlepší ze všech dodávek, vždyť taky pochází vesměs z osobního Punta. Vůbec je tahle dodávka i v osobní verzi nejlepší na trhu. Jen by za ten silnější benzín nemuseli chtít tolik (což je problém všech Fiatů, že za lepší motor se připlácí moc).
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2013 08:27
Re: Výplně
Hadr ve výplni dveří je v dodávce dobrý tak jedině pro zašpinění. Třeba za madlo dveří u Boxera z měkčeného plastu bych mlátil italy 8 hod denně.
10. 7. 2013 09:12
Re: Výplně
To máš pravdu, mne ten plast nevadí, aspoň se nechá utřít, ale já to mám napůl jako osobák, tak by mi tam látka nevadila.
10. 7. 2013 08:40
Re: Výplně
no, ono ty plastové výplně dveří má spousta běžných osobáků (napadá mě třeba Focus druhé generace nebo snad i minulá Oktávka). Takže Dobló na tom je hodně dobře, že mu není vytknout co jiného..... Furt je to dodávka, že....

Jinak teď s tím občas jezdím a je to na daný typ auta opravdu slušné svezení :yes: Akorát teda na v testu dosaženou spotřebu jsem se nikdy nedostal....

Je trošku škoda že test je poměrně hodně odfláklý, vlastně mu chybí jakýkoliv závěr, není vůbec zmíněn komfort víceprvkové zadní nápravy (v dané třídě unikát a opravdu ta náprava vůbec neodskakuje) atd. Co už.... Každopádně Doblo se povedlo.... :yes:
10. 7. 2013 13:32
Re: Výplně
[odkaz]

Pokial sa nemylim, plastove vyplne dveri bez kuska textilu ma aj sucasna Oktavka, tam sa to ale taktne zamlcuje.
10. 7. 2013 20:01
Re: Výplně
tak to je mazec, myslel jsem že do téhle generace už se látkové výplně dostaly..... No tak hlavně že to vadí zrovna u Dobla :-)
Avatar - 1975ak
10. 7. 2013 13:06
Tohle se vydařilo
Tahle verze Dobla se vydařila a líbí se mi více jak nová verze Berlinga. Stejná palubovka je i ve Fiorinu co mám a jen bych tam přeskládal pár informačních dat. Motor 1,3 Mjet jezdím již rok a musím zaklepat je to dobrý. Trošku do diskuze je otázka proč manuály jsou 6Q ale do robotizovaných dávají jen 5Q. Přitom při 130 km/h by to znamenalo snížení otáček a i spotřeby. Style italiano, cuore sportivo :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2013 06:55
Podvozek a jízdní vlastnosti
Už to tady kolega zmiňoval, v testu se úplně zapomnělo na podvozek a jeho jízdní vlastnosti. Také mám občas možnost se svézt, a je to i ve srovnání s osobáky super svezení! Chování je jisté čitelné, předvídatelné a komfortní. A to za jakýkoliv podmínek. I když nemáme ESP, tím jak řidič všechno cítí, je i zima vpoho. Jednou, když jsem na jaře spěchal, jsem si dokonce i na těch tvrdých cargo gumách krásně čitelně zaklouzal všema čtyřma >:D A i řízení, alespoň u našeho kousku poskytuje hodně informací.
Ještě bych se zmínil o motoru-máme 1.6multijet. Při jízdě mimo město (otáčky většinou kolem 2000) je to i ve spojení se skvělým podvozkem výborné svezení. Ale při nízkých otáčkách má motor opravdu výrazný a nepříjemný turboefekt. To jízdu ve městě značně znepříjemňuje. Při každém rozjezdu si tak člověk musí dávat pozor, aby se mu auto nerozskákalo, neprohrábly gumy a věci z horní přihrádky neskočily na hlavu. Rozjezdy se dají nacvičit, s turboefektem sžít, ale holt když s tím autem nejezdím často, pokaždé se musím znovu kalibrovat
Rozbalit vlákno
1
11. 7. 2013 07:50
Re: Podvozek a jízdní vlastnosti
přesně tak, ten turboefekt je poměrně znatelný..... dá se s tím žít, ale nepříjemné to je.... V "testu" opět nezmíněno..... ;-\