Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus 1,6 TDCi – Kolínský asketa

Nový Focus nás s motorem 1,6 EcoBoost nadchl. Dokáže to i základní turbodiesel?
Zpět na článek
1. 6. 2011 12:46
1. 6. 2011 13:11
1. 6. 2011 13:16
1. 6. 2011 13:28
1. 6. 2011 13:34
1. 6. 2011 13:53
1. 6. 2011 14:20
1. 6. 2011 16:12
1. 6. 2011 14:49
1. 6. 2011 14:51
1. 6. 2011 14:53
1. 6. 2011 16:12
1. 6. 2011 14:58
1. 6. 2011 15:18
1. 6. 2011 15:45
1. 6. 2011 16:27
1. 6. 2011 16:51
1. 6. 2011 17:06
1. 6. 2011 17:03
1. 6. 2011 17:12
1. 6. 2011 17:21
1. 6. 2011 17:37
1. 6. 2011 17:54
1. 6. 2011 17:58
1. 6. 2011 18:15
1. 6. 2011 18:17
1. 6. 2011 18:27
1. 6. 2011 18:42
1. 6. 2011 18:55
1. 6. 2011 19:08
1. 6. 2011 19:20
1. 6. 2011 19:25
1. 6. 2011 19:27
1. 6. 2011 19:02
1. 6. 2011 19:14
1. 6. 2011 20:47
1. 6. 2011 21:15
1. 6. 2011 22:30
1. 6. 2011 22:34
1. 6. 2011 22:37
1. 6. 2011 23:01
1. 6. 2011 23:52
2. 6. 2011 07:51
1. 6. 2011 17:58
1. 6. 2011 18:02
1. 6. 2011 18:21
1. 6. 2011 18:24
1. 6. 2011 18:29
1. 6. 2011 18:41
1. 6. 2011 18:50
1. 6. 2011 18:54
1. 6. 2011 18:56
1. 6. 2011 18:47
1. 6. 2011 18:53
1. 6. 2011 19:17
1. 6. 2011 19:21
1. 6. 2011 19:28
1. 6. 2011 19:52
1. 6. 2011 22:05
1. 6. 2011 20:02
1. 6. 2011 16:11
1. 6. 2011 21:46
1. 6. 2011 14:47
1. 6. 2011 14:51
1. 6. 2011 14:52
1. 6. 2011 15:14
1. 6. 2011 15:57
1. 6. 2011 16:39
1. 6. 2011 16:56
1. 6. 2011 17:58
1. 6. 2011 18:51
1. 6. 2011 17:43
1. 6. 2011 17:56
1. 6. 2011 18:08
1. 6. 2011 18:13
1. 6. 2011 20:37
1. 6. 2011 18:26
1. 6. 2011 20:40
1. 6. 2011 20:41
1. 6. 2011 10:23
za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
S minulou generací s TDci 66kW jsem najezdil ca 20tkm a musím říct, že ten motor byl opravdu hodně dobrý. Hezky jel (samozřejmě vrámci jeho výkonu), byl relativně tichý a měl malou spotřebu. Jsem ochotný věřit i těm hodnotám spotřeby, co se píšou v testu.... ;-)

Jinak ale to výše testované auto mě moc neuchvacuje - to auto včetně těch extras za nějakých 480tkč nedává valný smysl.... Prostě ten poměr cena/výkon mi tam přijde dost bídný. A pokud se extras vzdáme, tak i suchý Trend stojí nějakých 400 tyček a tam už bych se obával, jak auto bude vypadat bez digi klimy, extras v interiéru, litých kol atd....

Prostě o třídu výš Mondeo vyloženě útočí parametrem cena/výkon, u Focusu mi to chybí.... (samozřejmě, je to nový model, akce přijdou....)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Sosa
1. 6. 2011 11:18
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
ani za mna nie, nie je to spatne auto, no cakal som od fordu zvlast po vydarenej predoslej generacii viac, najma po dizajnovej (interier!!!!) a priestorovej stranke ;-\
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 12:26
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
A co teprve tohle. Chápu kulaté kelímky u Alfy, někdy i jinde, ale co tenhle úlet zkulené kudlanky: [odkaz] 8-s
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 13:31
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Ronault - Blba fotka, nic viac... Kedy sa naucite nehodnotit auta podla recenzii a fotiek?
Sosa - chod sa previest. Idealne FFII a FFIII nasledne a uvidis v com je rozdiel...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 14:14
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
A podle čeho je máme hodnotit? Podle věštby astrologa, cikánské kartářky nebo si pozvat senzibila?
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 14:19
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Zdvihni zadok od monitoru a chod sa povozit... Znie to logicky nie?
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 14:33
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Myslíš, že naživo budou mít snad budíky jinej tvar nebo co? Prostě ani mně se interiéry nových Fordů nelíbí, což je škoda, protože hlavně Fiesta je velice podařené auto ;-\
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 14:50
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
to sice mat nebudu, ale to neznamena, ze sa neda nieco co vyzera dobre odfotit tak, aby to vyzeralo zle (aj neumyselne) vsak? tak ako je uplne normalne, ze co vyzera zaujimavo na fotkach je v skutocnosti zle a naopak... a akurat Fiesta ma interier velmi podobny Focusovi.
1. 6. 2011 14:57
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
S tou Fiestou súhlasím. Zvonku ju považujem za nádherné auto. Pôvodne som proti interiéru nič nemal, ale keď som si do nej prvýkrát sadol, tak hlavne budíky pred vodičom vyzerajú ako lacné hračky z Dráčika. A to bolo veľké sklamanie...
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 15:13
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Tak vyzeraju aj v Moneu. Nie vo Focuse.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 15:30
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
No tak máš Focusa, to ale neznamená, že když jsi přesvědčil sebe o jeho naprosté dokonalosti, tak přesvědčíš i nás.
A ty budíky opravdu vypadají dosti levně.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 15:40
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Nema to absolutne nic spolocne s tym, ci Focusa mam alebo nie. Ford jednoducho zacal pouzivat lepsie plasty. To je holy fakt.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 15:59
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Jestli tomu říkáš lepší plasty, tak beru, ale lepší v porovnání s předešlými Fordy, ne v porovnání s konkurencí. A ty kelímky budíků je opravdu vzhled čínské hračky, stejně jako pozadí budíků a ani ručičky nejsou výkvět detailistů. Pravda, na tom svět nestojí, ale taky to nenadchne.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:03
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
ale prosim ta. a kto z tej konkurencie je na tom lepsie? daj priklad. :-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:08
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Golf, Megane, C4, 308
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Plasty v interiéru Focusu III jsou opravdu v rámci nižší střední třídy kvalitou i zpracováním na špičce.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:09
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
To je velmi široká ta špička ;-)
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:15
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
to ze sa tie interiery pacia este neznamena, ze su kvalitnejsie ;)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:33
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Ale to platí přesně naopak.
Interiér by měl vyjadřovat v detailech eleganci, zpracování, promyšlenost, ne jen snahu zaujmout a za každou cenu se odlišit. Příklad jen budíků:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Stačí jen porovnat grafiku písma, zpracování ručiček. Nejsou to nosné věci, ale detaily to jsou.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:52
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Moja pristrojovka vyzera takto:

[odkaz]

Ten displej je jemny, prehladny a ostava citatelny aj na priamom slnku. To sa o tvojich prikladoch povedat neda. :-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:56
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Mluvím o budících, co se týče odrazů, tak za prvé záleží na úhlu focení, samozřejmě budeš-li fotit ve stínu, tak odraz mít nebude ;-) Druhou možností je antireflexní vrstva, tu ale dnes téměř nikdo ve třídě nevyužívá.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:11
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
porozravaj mi o foteni, to mam rad :-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:12
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Dávám ti vysvětlení, ne téma k diskuzi, kde bys mohl odbíhat.
Avatar - gld
2. 6. 2011 00:05
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Z uvedených príkladov sú krajšie ako na focuse len v peugeote a možno v renaulte. Citroen to je taký menší fail, nie je to pekné ani praktické. VW zase nuda.

Tak si potom vyber. Osobne mi prídu budíky nového focusu v norme, plus výber fontu číslic to posúva vyššie.
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 00:39
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Tak ze všech těch příkladů mě osobně příjde font u Fordu nejhorší, příliš strojový. Citroen je tak na pomezí, ale nutno ocenit nákladnější přístroje.
U Focusu to ještě ničí ony plastikové kelímky, které už v Fiestě vypadají levně, natož tady.
Avatar - gld
2. 6. 2011 12:05
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Tak vidíš, font a celkovo názor na dizajn budíkov ti je podobne ako pri dizajne exteriéru subjektívna vec.

Pozri na fotku ktorú hodil Atlis, keď na to pozerá človek cez volant tak to nie je zlé.
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 12:55
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Ještě tady v minulém testu padlo, že každá zobrazovací plocha má jiný font, musím to dohledat a ověřit, je to už tak 2 měsíce, co jsem Focus "prolézal"
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
To opravdu ne, Focus je uvnitř kvalitativně na úrovni těch lepších aut střední třídy. Rovnat se mu z konkurentů může Golf, nejspíš i Citroën DS4 a možná Astra (nemám přímé srovnání). Ostatní kompaktní hatchbacky zaostávají, což nakonec do jisté míry vysvětluje i jejich cenu.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:23
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Tuhle rovnici jsem už slyšel z tvých úst několikrát, až bude Focus za pár týdnů na ceně konkurence, neb jinak se prodávat nebude, tak to budeme obhajovat jak? Už i ten Golf při srovnatelné výbavě stojí dnes srovnatelně s Meganem, oba startují na nějakých 280 000 Kč, stejně jako faceliftovaná 308 nebo nový C4. A pokud chceš srovnávat interiér C4 s třeba Ceedem nebo i30... to je na studenou sprchu, možná skotské střiky
To, že Ford konečně odstanil spáry v interiéru, kde se dá strčit prst, ještě z něj nedělá mistra v jak kvalitě, tak designu interiéru. Zatím to připomíná spíše hifi věž než hodnotný a důstojný! interiér auta z Evropy. ;-)
1. 6. 2011 17:52
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Zase jsi mimo Renaulte. ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:54
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Oprav mne ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Díly uvnitř Focusu jsou pevné a bytelné - ani při silném tlaku se neposunují, nemění spáry, nic nepovrzává. To opravdu v nižší střední třídě NENÍ standardem. C4 mně v této souvislosti v paměti neutkvěla, ale hádat se nebudu. Nakonec základ je shodný s DS4.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:48
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
To je základ, samozřejmě, ale pokud se na něj nalepí lehce odíratelné, často nevzhledné materiály a tvary, tak to ve výsledku žádným pocitem luxusu či solidnosti nepůsobí. Není to sodoma, ale není to eden.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 14:55
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Já už jsem se byl na Focusa podívat, možná tady na serveru jako jeden z prvních a pořád se nic nezměnilo.
1. 6. 2011 21:41
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Zkulená kudlanka, to sedí >:D >:D

Jinak mě osobně se nelíbí právě hlavně ten interiér. Na fotkách je teda hrozný i exteriér ale v reálu je naopak docela pěkný, hlavně kombík. Ten předek se mi líbí a zadek u kombíku taky. Ale ten interiér je přeplácaný nesourodý hnus.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:47
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Celkový profil Focusu se vyvedl, to už jsem někde tady na serveru psal, je dynamický, ne kynetický, prostě fajn, ale ta světla a přední nárazník jaksi celé dílo kazí.
No škoda... možná facelift
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 22:01
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Celkově mám pocit, že nejen v případě Focusu, ale i Astry a Golfa byly minulé generace pohlednější :yes:
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:03
Re: za mě ne.... <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Myslíš u Golfa V generaci nebo až tu opravdu předešlou IV.? Protože V. se dle mne moc nevyvedla.
1. 6. 2011 12:46
Lak!!!
Keď to spomenul redaktor v teste, tak som to ešte nebral nijak vážne, ale keď som prezeral fotky:[odkaz] - tak toto je teda obrovský prešľap! Hanba FORDE! 8-s
Rozbalit vlákno
65
1. 6. 2011 13:11
Re: Lak!!!
to uz ked vidim rozdiel na mojom smejdovom monitore... to je krute... radsej inu farbu vybrat
1. 6. 2011 13:16
Re: Lak!!!
Přiznám se, že na ntbk nic nevidím, ale není důvod autorovi testu nevěřit. Vždy mě zaráží, že importér nebo prodejce, který půjčuje vůz k testu není schopen dát takový kousek, který nevrže, nerozpadá se, nemá vady.
Je vidět, že jsme stále ještě rozvojový trh.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 13:28
Re: Lak!!!
je to haluz, ale rozdielnu farbu laku vidiet nielen na bielej. ja to mam tak na lunar sky...

vidiet to v mojej galerii:

[odkaz]

myslel som si najprv, ze mi premalovali naraznik, ale dpc kukal som to aj na inom FF a zda sa to je standard. jedine co mi prichadza do uvahy je fakt, ze farby menia odtien podla povrchu na ktory su nanasane. (nic neobvykle). ale preco to nie je normalne inych znaciek, neviem.

rozdiel v odtienoch nie je v 99% svetelnych podmienok vidiet.
1. 6. 2011 13:34
Re: Lak!!!
tak na bílé nic nevidím, ovšem ta tvoje fotka je masakr 8-s Jinak na mém Bravu (mimochodem v podobné barvě jako ten tvůj Ford) mi to z některých úhlů taky připadá, že tam je rozdíl, ale mnohem menší, než na té tvé fotce).
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 13:53
Re: Lak!!!
V skutocnosti to nie je vidiet (treba sa fakt snazit). Sam som si to vsimol az na fotkach.
Avatar - Katikakus
1. 6. 2011 14:20
Re: Lak!!!
Vypada to tak, ze jeste nemaji uplne odladene lakovani plastovych vs. kovovych dilu. To je nemile, doufam, ze to rychle napravi.
1. 6. 2011 16:12
Re: Lak!!!
s farbami je to tazko...
farba ako taka je rovnaka, lenze nanasa sa na iny material a v inej fabrike (lakovni) pouziva sa iny lak (cira vrcha vrstva)...
a to, hlavne pri umelo osvetleni meni odtien ako pise/foti webpaja
na druhu stranu, ked to dokazu ine automobilky, musi to vediet aj ford >:D
Avatar - Starfighter
1. 6. 2011 14:47
Re: Lak!!!
No co, dva odstíny za cenu jednoho >:-[]
1. 6. 2011 14:49
Re: Lak!!!
u Lancie chtějí za "bicolore" nějakých 50 tyček, u Fordu zadáčo ;-)
1. 6. 2011 14:51
Re: Lak!!!
To je zcela nepodstatné pro mne. ;-) Stejně to někde odřeš... >:D
1. 6. 2011 14:53
Re: Lak!!!
Tak tebe by som auto nikdy nepožičal... ;-\
1. 6. 2011 14:58
Re: Lak!!!
Na předním rozdíl není nebo to není vidět.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 15:18
Re: Lak!!!
Lak je opravdu úlet. Tohle mi dodat jako nový vůz, tak jej nepřevezmu. Za tohle má Ford :no: :no: :no:
Navíc ať se Focus III bude snažit sebevíc, tak prostorností a užitnou hodnotou těžce zaostává a to je podle mě jedno z hlavních kritérií v tomhle segmentu.
Zatímco Focus I byl na svou dobu úžasný, Focus II stále vcelku pohledný a praktický, tak Focus III se podle mě jako celek nepovedl.
Nebo jestli Ford opravdu vsadil na to, že kdo chce praktičnost, tomu naservírují C-maxe a Focus má zastávat pozici stylového hatche?
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 16:27
Re: Lak!!!
V praktičnosti za kýmkoliv ;-\
277 l je podle mě nedostatečně a prostornost vzadu podle čísel i testu taky nic moc. Focus III tedy může být zajímavý jen jako stylovka, hot hatch. Tomu by koneckonců nasvědčovalo i pečlivější odladění 1.6 ecoboost.
Ale sorry, jako roinný vůz NE. Jak jsem ale naznačil výš, myslím si, že prakticky uvažující jedince hodlají přesedlat do C-maxů. Možná to Ford nemá vymyšlené zle, jen mi je líto Focuse. Byl to můj oblíbenec.
1. 6. 2011 16:51
Re: Lak!!!
Ford Focus C-MAX tak to MPV začínalo... ;-) Že je Focus více hot-hatch to mě fakt vůbec nevadí.

Ford má dnes dokonce dva C-MAXe plus S-MAX, Galaxy a B-MAX pro prakticky uvažující jedince až kupu MAX.. na můj osobní vkus... ;-)
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 17:06
Re: Lak!!!
Jasné. Ale nižší střední třída je podle mě základ produkce. A poslat Foucuse z praktického hlediska na chvost třídy s tím, že MPV to jistí, se mi nelíbí.
Koneckonců podobnou taktiku zvolil i Seat a všichni víme, kam to dotáhl. A je tu Altea, XL, Freetrack a bývalé Toledo. Co z toho, Leon situaci příliš nezachraňuje. Přitom o žádném z vozů bych nenapsal, že je sám o sobě nepovedený.
Podobné mi to teď přijde u Fordu. Tam to naštěstí bude zachraňovat Kombi a dejme tomu sedan, který vypadá tak trochu jako když pejsek s kočičkou vařili dort.
K tomu ambiciózní cena... Jsem zvědav, jak se modelové řadě povede. Osobně si myslím, že bude muset s cenou hodně dolů (alespoň u obyč. verzí).
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:03
Re: Lak!!!
jj, typicky argument. 277l kufor. neviem jak ty, ale ja uz roky jazdim s lepiacou sadou/dojazdovkou a viac nepotrebujem. honba za velkym kufrom je v mnohych stale hlboko zakorenena. ak chces vozit pytle so zemiakami, pripadne 5 clennu rodinku s nafukovacim clnom, kup si kombi. do hatchbacku, ziadneho ho aj tak nenarves. btw, pre mnohych je rodinne auto aj Fabia... nizsia stredna je pre dvojicu, stredna, ktoru u nas ludia povazuju za manazersku, je prave rodinnou. to, ze ludia na strednu nemaju, je ina vec...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:12
Re: Lak!!!
To jsou čísla, ty neukecáš. Samozřejmě, kufr není vše, stejně jako pro asiaty navržený interiér, ale jsou to součástí celku.

A to, že jezdíš jen s lepící sadou, navíc v Polsku, je tvé riziko, že jakmile budeš potřebovat opravdu dojet do cíle za každou cenu, tak zůstaneš někde viset s rozervanou nezalepitelnou gumou. Já tohle zažil, kdybych neměl rezervu plnohodnotnou, tak nedojedu někam, co mi celkově změnilo život.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:21
Re: Lak!!!
Jazdim rocne vyse 30.000km (jazdil som aj 50) a dojadovku som pouzil 2x. 316l s dojazdovkou ak sa bojis lepiacej sady staci na zbalenie sa 3 clennej rodinky s deckom na tyzdnovy vylet bez najmensich problemov.

K novemu autu mam vzdy Assistance 24/7 po celej EU, takze ak budem mat problem, riesim to telefonom... nehovoriac o tom, ze mam Assistance aj k havarijnej poistke. Nevidim dovod vozit v kufri plnohodnotnu gumu.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:37
Re: Lak!!!
30 000 ročně udělám i já, ale stačí udělat 10 000 a mít jo velký problém a je to jedno.
Já roztrhl před léty gumu při cestě na příjmací zkoušky. Měl jsem rezervu 1,5 hodiny, stačil větší výmol ve 120 a guma byla na odpis. Za tu hodinu a půl rezervy, co jsem si na tak důležitou událost odložil, bych i s asistenčkou nestíhal dojet na čas, dojezdovka na dalších 150 km předemnou by byla možná, ale už to není ono jako pár korun, které ušetřil hlavně výrobce na zákazníkovi. A kdybych nedojel, tak druhá taková možnost by se opakovala až za rok. To je na můj vkus velké riziko proto, abych měl lepící sadu. A to bývají v životě daleko důležitější věci. Samozřejmě, ne vše ovlivníš, nehodu, poruchu, ale defekt je přece stále lehce řešitelná věc, pokud nejsi naivka s lepící sadou.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:54
Re: Lak!!!
Dojazdovka - 316l, vymena 15min. Este by ti ostal cas aj na obed.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 17:58
Re: Lak!!!
316 l je dnes již pomalu dobrý subkompakt, ne kompakt. Výměna 15 minut, zbylých 150 km v 80 km/h a ne 130 km/h, ideální situace ;-)
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:15
Re: Lak!!!
cakas, kedy bude mat fabia 500l, to bude terno co? ;)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:17
Re: Lak!!!
To je obhajoba 277 litrů pro mainstreamový kompakt?
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:27
Re: Lak!!!
pozri. mam 5.5r dcerku. aj s priatelkou sme sa bez obmedzovania zbalili do kufra Fordu Ka - 224l - tyzden na SVK, v zime.. faktom je, ze ruksak s fotakmi a notebookom som si musel dat za sedacku a kabat nan... keby som vaaazne trval na plnohodnotnej rezerve, vsetko by bolo v kufri... mat rovnako stare druhe decko a nebyt fotografom, necham do ma ruksak a zmestime sa aj tak. s dojadovkou a 316l by som zobral aj ten ruksak... jednoducho neviem na co je komu vacsi kufor. snad iba na honenie ega v diskusiach.
1. 6. 2011 18:42
Re: Lak!!!
Ja som podobného názoru. Som presvedčený, že tak ako sa všetci zameriavajú na veľký kufor, tak ho prevažná väčšina z nich nikdy nevyužije... To ja mám iný problém. Mne je niekedy aj 500 litrov málo, ale tak ja vozím veľa vecí... Bežné rodiny to na normálne fungovanie nevyužijú. Jedine ak chodia na dovolenky do blízkeho zahraničia autom a balia so sebou kopec hovadín...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:55
Re: Lak!!!
Taky jsem měl auto s 260 litry, kde byla i nádrž LPG, vlezli jsme se do něj 4 lidi s krosnami. Ale to přece není argument. Tohle není diskuze o tvé nebo mé garáži, to není diskuze o tom, jestli si dokážeš svá tanga, kartáček a kreditku narvat do přihrádky před spolujezdce. Tady jde o to, že v rámci nižší střední třídy Focus nabízí opravdu malý kufr.

To, na čem si někdo honí ego, ti může být naprosto jedno, taky neřešíme nad čím si jej honíš ty.

Chápu, když někdo bude zpochybňovat design, některé detaily v ergonomii, protože každému může sedět něco jiného, nejsme stroje, ale polemizovat nad tím, k čemu je zavazadlový prostor... ? 8-s
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 19:08
Re: Lak!!!
ja som tu polemiku nezacal. ja nemam problem s tym, ze golf ma s plnohodnotnou rezervou 350l kufor a focus 277. nemam problem ani s tym, ze focus sedan ma kufor 420l a octavia 560l. jednoducho ak mi to nevadi, tak beriem, ak mi to vadi idem niekam inam. ked boli na trhu dva druhy aut, mohol to byt problem, ale teraz? zamyslat sa a vyplakavat nad takou prkotinou nema zmysel. ak ti vyhovuje 400l vo fiate bravo ci v c4. kupuj. stacia ti 2/3 a chces auto ktore jazdi, ber focus... jednoduche. kazdy mame svoje priority a akurat vo forde jednoducho uznal, ze pre buduceho majitela nie je najvacsi kufor v triede najdolezitejsi...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 19:20
Re: Lak!!!
To je samozřejmě tvůj přístup, tvé priority, problém je ten, že ta konkurence je široká a pokud tady diskutujeme o autech a ne jen o svém autě, tak srovnáváme. A stejně jak byla Octavia I pro své místo vzadu kritizována, právem, tak stejně právem bude Focus kritizován za svůj kufr, nebo jiné auto za něco jiného, třeba C4 za svou "nesportovnost", žádná obhajoba nebo banalizace nepřipadá v úvahu, tohle je stěžejní segment v Evropě a pokud chce Focus být jedničkou (nebude), tak musí udělat auto tak, aby mělo co nejméně těch kritických míst.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 19:25
Re: Lak!!!
preco by musel. snad si nemyslis, ze by ford nedokazal vyrobit krabicu, ktora bude zapadat do nizsej strednej, bude dostatocne priestranna a bude mat velky kufor (vid c4). trh je o cielovych skupinach a akurat ta vyssie spominana nie je tou, pre ktoru je focus urceny. basta.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 19:27
Re: Lak!!!
Tak uvidíme jak cílovou skupinu odhadl, jestli bude tak dostatečně velká, aby naplnila očekávání Fordu, který jistě s Focusem na jedničku trhu pomýšlí.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 19:02
Re: Lak!!!
Jasné. Takže třeba zcela typicky - jedu ve 4 na hory. Do kufru Focuse III hodím 4 páry lyžáků a skončil jsem 8-s Zbytek si pak podle tebe nechám přivézt PPLkem?
Nebo budu chtít dát do kufru 2x přepravku, atd.
Nechávat noťas a podobné věci na zadním sedadle, nota nebe vedle malého dítěte je jen hazard se životem. Kdyby to do tebe někdo nakouřil, tak ten noťas mohl dcerku zabít :no: :no: :no: A omluovat malý kufr tím, že to či ono bych nechal doma >:D Jasné. Pojedeme jako rodina týden na kola, ale protože se nám do auta nevlezou, tak je necháme doma a pojedeme bez nich >:-[] :no:
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 19:14
Re: Lak!!!
beries nieco? chces mi snad nahovorit, ze zbalis na lyzovacku do auta 4-clennu rodinu ak bude kufor vacsi o 30 ci 50l? jasne a lyze si das do kufra na dlzku vsak? tak isto ako tie bicykle si poukladas do kufra, vsak?

napisal som, ze ruksak bol medzi mojou a zadnou sedackou, na zemi. a tam sa ani nepohol. nedokazem si predstavit, co by mohol dcerke spravit. kto ako hazarduje si ries sam so sebou. nemal som ist vlakom? to je bezpecnejsie nie?
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 20:47
Re: Lak!!!
Noťas ponechávám stranou, můj názor jsem ti napsal. Takovéto věci patří do kufru, teda pokud jej máš >:-[]
a) on ten rozdíl je 100 l, což je celá 1/3
b) možná se nesbalíš na hory ve 4 ani do Brava, ale určitě využiješ těch 400 l a budeš za ně rád
c) s bicykly šlo o princip, opravdu se chytáš slovíček a nezamýšlíš se nad smyslem
d) ano, je to o preferencích. Jenže u konkurence můžu mít víceprvek i slušný kufr v hatchbacku

Navíc u Fouse - co získám za daň v podobě pidikufru? Myslím, že nic. Není ani menší než konkurence, ani lehčí, ani hbitější, ani prostornější v kabině, prostě nic.
A mít kufr menší než auta o segment níž ti přijde zcela normální? Mě to tedy přijde jako závažný nedostatek.
1. 6. 2011 22:22
Re: Lak!!!
Pokud pojedu ve čtyřech na hory, tak si rozhodně nebudu brát hatchback nižší střední ;-) U hatchbacků nižší střední většina majitelů velikost kufrů neřeší, to je jen Československá specialita zakořeněná ještě z dob komunismu, kdy se vozily na dovolený kufry plné paštik...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:30
Re: Lak!!!
Jo, když pojedeš ve čtyřech na hory a jsi vlastník mainstreamového Focusu, což je auto buď rodinné nebo pro mladé, často aktivně žijící, tak budeš určitě mít ještě jiné auto než hatchback nižší střední. A teď tu o Karkulce. >:D

Je to pořád dookola, obhajuješ neobhajitelné. Malý kufr je malý kufr, to není žádné plus Focusu. Ještě napiš, že menší kufr je lepší, neb ty kufr nikdy nepotřebuješ, to by byla pecka :yes: >:D
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 22:34
Re: Lak!!!
Focus nie je rodinne auto ;)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:37
Re: Lak!!!
Zapomněl jsem, že je to kabriolet.

[odkaz]

"Small European family cars include the Ford Focus, Vauxhall/Opel Astra, Peugeot 308, Citroen C4, Alfa Romeo Giulietta, Fiat Bravo (2007),"
1. 6. 2011 22:53
Re: Lak!!!
Focus a všeobecně auta nižší střední v hatchbacku jsou auta určena především pro bezdětné páry nebo jako druhé, popř. třetí auto do rodiny. To že v Česku a v méně vyspělých zemích (kde se prodá mizivé procento z celkových prodejů) plní funkci jediného rodinného auta už automobilka jaksi neřeší ;-)

Já velikost kufru obhajovat nemusím, jak jsem psal, je to česká specialita >:D
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 23:01
Re: Lak!!!
Focus má být globální model, ne jenom auto pro "horních deset tisíc Německa". O mizivých procentech v celosvětovém poměru...

Takže chceš říci, že menší kufr Focusu v porovnání s konkurencí je jeho předností a bylo by lepší, kdyby všechny kompakty měly kufry menší, že kupující se u kompaktu na velikost zavazadelníku nedívá? Výsledkem dle tebe bude nával zákazníků toužících po malém kufru.

Ty se nesnažíš obhajovat, ty obhajuješ, to je rozdíl. To tvé zákazníka nebude zajímat, tomu sám nevěříš. Zákazníka zajímá vše.
1. 6. 2011 23:19
Re: Lak!!!
To není jen o "horních deset tisíc z Německa", ale o většině lidí se západní, jižní a severní Evropy, Severní Ameriky, popř. Číny.

Nikde nepíšu, že menší kufr je předností. Píšu, že většina lidí z výše uvedených zemí (kromě Číny - na to se musíš zeptat nějakého Číňana) neřeší jestli je velikost kufru o 50,70 litrů menší, protože ho plně nevyužijí
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 23:52
Re: Lak!!!
Aha, takže proto ten úspěch auta nižší střední třídy s velkým kufrem v Německu Octavie, proto má nejprodávanější auto Evropy o 80 litrů větší kufr, proto s každou generací mají kompakty větší kufry, proto, že je nikdo nevyužije. Jo, tak tohle mě nikdy nenapadlo.
Avatar - Blue Sun
2. 6. 2011 07:51
Re: Lak!!!
Třeba když jedeme tři bruslaři na závody, je nám půl kubíku na veškeré vybavení tak akorát. Ve čtyřech bychom se už nevešli. A to není jednou za rok, ale čtyři měsíce v roce každý víkend. Ještě pořád budeš obhajovat, že 277 litrů stačí každému, nebo si přiznáš, že jsi prostě přestřelil?
Chápu, že tobě stačí na týden jedno tričko a trenýrky, plus fotovýbava, ale někdo je i třeba trošku náročnější. Kvůli tomu ale nebudeme kupovat náklaďák, když většinu týdne auto jezdí jen krátké trasy a město.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 17:58
Re: Lak!!!
Sorry, ale to, že považuji 277 l za nedostatečné nemá zhola nic společné s nějakou honbou za litry a chorobným vyzdvihováním kufru Octavie.
Ale 277 l je na zavazadla pro 4 osoby setsakramentsky málo. Je to pro tvoji informaci míň, než nabízí RCZ, i20, Corsa.
A to tu hovoříme o voze pro rodinu, v našich měřítkách dokonce typicky první a poslední rodinný vůz.
A řeči o rezervě... No žes rezervu ještě nikdy nepotřeboval, já ti to přeji. Ale až ji jednou budeš potřebovat, tak si na mě vzpomeň ;-) A vůbec to není o tom, kolik km najedeš, tedy pokud neuvažuješ v rovině pravděpodobnosti. Je to zkrátka o tom, jestli chytneš smůlu nebo ne.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:02
Re: Lak!!!
:yes:

Jsou tu jasné plusy Focusu, které nikdo nepopře, jízda, Ecoboost, konečně dobře zpracovaný interiér, i když se jistě oku konzervativního evropana nebude líbit tolik. Pak jsou relativní zápory, design exteriéru i interiéru, např. A pak nepopíratelné zápory a těmi je právě onen kufr nebo menší prostornost vzadu. To jsou fakta, problém jen nastává, když je někdo nechce příjmout. Ale to je pak zbytečná diskuze.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:21
Re: Lak!!!
316l je s dojazdovkou v hatchbacku - nestaci?

ja mam sedan - vyse 400l s dojazdovkou - staci

potrebujes viac? kombi.

a furt mas iba jedno auto. potrebujes viac? kup si van.

plnohodnotna dojazdovka je prezitok.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:24
Re: Lak!!!
To je demagogie jak vyšitá.

Nebo ještě lépe, chceš-li větší kufr, nekupuj si kombi, jdi ke konkurenci, ne?

Plnohodnotná dojezdovka bude přežitek tehdy, když nebudou na cestách výmoly velikosti malého Fiatu. Do té doby je to jen způsob automobilky, jak ušetřit, protože dojezdovka je prostě výrobně levnější.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:29
Re: Lak!!!
Preco by si mal ist ku konkurencii. Nestaci ti kombi nizsej strednej, tak hadam beries van ala S-Max nie? A ked ti nestaci S-Max, tak ides do Galaxy...
1. 6. 2011 18:41
Re: Lak!!!
Tady jde spis o to, ze pokud chce clovek nejaky normalni kufr, tak se toho u Focuse HB nedocka a musi jit pro kombik. A to je 34 tisic navic, ktere by clovek vubec nemusel investovat, kdyby to melo normalni kufr. Anebo muze jit ke konkurenci.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:50
Re: Lak!!!
Atlis nezná konkurenci, jen Focus Combi, S-Max a Galaxy. ;-)
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:54
Re: Lak!!!
ale poznam... doteraz som jazdil toyotu, teraz jazdim ford. keby sme sa bavili o toyotach a neprechadzani ku konkurenci, napisem avensis kombi... keby som jazdil vw, bol by to passat, touran, atd... znacka pre mna nema ziaden vyznam. zaujima ma pomer/cena/uzitkova hodnota a par osobnych preferencii. keby som to dostal u inej znacky, kupoval by som tam.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:56
Re: Lak!!!
Jestli znáš onu konkurenci, tak se prosím podívej kolik nabízí hatchbacky konkurence v nižší střední.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 18:53
Re: Lak!!!
Proč bych měl kvůli adekvátnímu kufru jít do kombi nebo většího modelu, když u konkurence dostanu slušný kufr bez výraznějších kompromisů v jiných parametrech???
C4 380 l, Bravo 400l. To je víc jak 100 l navrch, tedy téměř o 1/3 víc. A vůbec nemusím řešit kombi. Jestli nechceš uznat, že v tomto je Ford ten o kolo zpět za ostatními, tak jsi zadubený.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 19:17
Re: Lak!!!
tak si kup tu c4 alebo bravo a neskuc nad malym kufrom focusu preboha :-) jedno auto ma nezavislu zadnu napravu, druhe zase velky kufor. mas na vyber.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 19:21
Re: Lak!!!
To budou mít ve Fordu radost, když zjistí, že jim lidé jdou ke konkurenci. Nezávislá zadní náprava? Myslíš multilink? Nezávislé zavěšení je taky něco jiného.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 19:28
Re: Lak!!!
chces mi dokazat, ze vies lepsie po slovensky?

kam zakaznici pojdu je problem fordu. nie moj ani tvoj. ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 19:52
Re: Lak!!!
Proč vůbec teda diskutuješ, když to není vůbec tvůj problém. Jestli tě auta nezajímají, tak o nich nediskutuješ, ne? Nezájem.

S tebou to je poněkud zabedněné. Ptám se tě, jestli jsi nemyslel nezávislé zavěšení nebo multilink. Netuším jestli se na SK píše víceprvková zadní zadní náprava nezávislá.
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 22:05
Re: Lak!!!
Kufr 316l s dojezdovkou, to má skoro i Hurvínek od Škodovky >:D

Na nižší střední je to bída, co si budeme povídat.
Avatar - pario
1. 6. 2011 20:02
Re: Lak!!!
Tu sa musím zastať Ronaulta.Mne sa tiež jazdí lepšie s pocitom,že mám plnohodnotnú rezervu,hoci originál som dostal tiež lepiacu súpravu s kompresorom.
1. 6. 2011 16:11
Re: Lak!!!
"Nebo jestli Ford opravdu vsadil na to, že kdo chce praktičnost, tomu naservírují C-maxe a Focus má zastávat pozici stylového hatche?"

Presně tak, chytrý chlapec. :yes: >:D
1. 6. 2011 21:46
Re: Lak!!!
No to si snad dělají srandu :-O :-O
1. 6. 2011 14:47
Minusy
Pořád nemožnost objednat AWD :no:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 14:51
Re: Minusy
to asi bude tym, ze to nikto nechce...
1. 6. 2011 14:52
Re: Minusy
Mluv jen za sebe ;-) [odkaz]

Ale Lincoln není Fordova globální značka, tak že je logické že Ford globálně dost ztrácí bez AWD... asi 50-25% u vyšších výbav.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 15:14
Re: Minusy
V statoch predava AWD aj Lexus. V EU nie. Preco? Zeby boli hosi vo Forde taki amateri? Asi nie.
1. 6. 2011 15:57
Re: Minusy
Sorry, ale Lexus se prodava s AWD i v EU. ;-) [odkaz] [odkaz]

Navíc sám Ford bere pro Lincoln jako hlavního konkurenta přímo Audi.

Pokud jde o AWD auta nemá Ford pokrytý globální trh jako třeba VW. :no:
1. 6. 2011 16:39
Re: Minusy
"Zeby boli hosi vo Forde taki amateri?" Doufám že ne a že si budu moci jednou koupit Mondeo nebo Focus s AWD. Jako to nabízí VW.

Ale někteří skvělí manažeři z "US" to dotáhli až do bankrotu, třeba borci z GM. Sice jsem fanda Fordu, ale to neznamená, že nedokážu posoudit co dělají dlouhodobě špatně.

Mainstream není jen o nejnižší ceně, navíc i podle článku vidíme, že Ford není nejlevnější mainstream. Že do moderního auta patří dvojspojka nebo přímé vstřikování to u Fordu vědí, stejně tak do moderního auta ale patří i kvalitní AWD. Neříkám do základního modelu, základní modely taky nemají EcoBoost nebo DSG nebo PowerShift.

Když někdo bude chtít Focus s AWD, spokojí se s FWD nebo koupí třeba AWD Golfa? Fordovi manažeři si tuto otázku nekladou? Možná proto třeba Focus pořád ztrácí v Evropě v prodejích na Golfa 10-20 %...
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 16:56
Re: Minusy
GS si v EU ako 4x4 nekupis. LS s hybrid je koncepcne od zaciatku AWD... o to mi slo.
1. 6. 2011 17:58
Re: Minusy
Které prémii v EU nebo globálně nejvíce rostou prodeje, Lexusu nebo Audi? Napovím Audi.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:51
Re: Minusy
mne je to fakt jedno, ale az budem mat lexa ci nejake lepsie audi na dostrel, tak sa ta no to opytam...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Minusy
Ano, ale pohon 4x4 je dnes v nižší střední třídě stále výjimečnou možností.
1. 6. 2011 17:43
Re: Minusy
Nejprodávanější auto Evropy v nižší střední třídě od VW tu možnost má, je to pro Vás jen náhoda? Je otázkou, jestli Ford chce být nadále jen ten druhý?

V dnešní době je každá výhoda nad konkurencí důležitá. I do nižší střední třídy stále více přichází technologie a možnosti ze střední třídy nebo prémie, které v ní dříve byly nedostupné nebo vyjímečné.

Sám berete Golf jako hlavního konkurenta Focusu, proto bych očekával, že u Focusu uvedete nemožnost objednat AWD jako minus.
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 17:56
Re: Minusy
Problem je v tom, ze ten kto nutne a permanentne potrebuje 4x4 ide do SUV. Kto ho potrebuje raz za rok, kupi si retaze za 20E v Metre... :-!
1. 6. 2011 18:08
Re: Minusy
Golf ukazuje že to tak úplně není, třeba na bohatších trzích Evropy jako je německý trh se prodává Golf s AWD běžně. SUV třeba nesmí do některých častí měst...AWD auto ano atd..
Avatar - Atlis
1. 6. 2011 18:13
Re: Minusy
podiel predanych golfov 4x4 je aj v nemecku marginalny. a 4x4 v meste - no fakt, bez toho by som tam ani nesiel ;) do ktoreho nemeckeho mesta nemozes s RAV4 ci Sportage?
1. 6. 2011 20:37
Re: Minusy
"Podiel predanych golfov 4x4 je aj v nemecku marginalny"... to si právě nemyslím, nemluvě o severských zemích, ale můžeš mě to vyvrátit nějakým linkem, kde budou jasné prodeje Golfu FWD x AWD.

Kdyby o to nebyl zájem, tak VW by to neprodávalo, stejně jako u Passatu.

Promiň, trošku mi tvé argumenty připomínají argumenty marketingu Fordu, snaha bagatelizovat AWD protože ho nemám na skladu... ;-) Když přijdu na prodejnu Fordu a chci Focus s AWD tak mě proste tyhle kecy o řetězech a podobně jako zákazníka nezajímají.

Faktem je, že u Lincolnu Ford prodává víc jak už polovičku všech vozů s AWD. To okecat nejde. Okecat také nejde, že tu je nějaká část zákazníků, kteří AWD chtějí. Jinak by takové Subaru dávno zkrachovalo. Ale tomu Subaru roste podíl na trhu v US nejvíce ze všech značek. A že by měli Evropané jiné preference pokud jde o AWD než Američané? A navíc tento Focus je globální auto, ne?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Minusy
Myslím si, že to není rozhodující faktor úspěchu Golfu.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 18:26
Re: Minusy
Já bych řekl, že deathlift je rozhořčený spíše nad Mondeem.
1. 6. 2011 20:40
Re: Minusy
U Mondea to samé, Passat i Insignia mají možnost AWD. :no:
1. 6. 2011 20:41
Re: Minusy
Jasně že těch faktorů bude více, ale je to jeden z faktorů jak oslovit více zákazníků (širší okruh zákazníků) to mi jistě vyvracet nebudete, tento faktor Golf má a Focus ne.

Já VW nemusím, ale musím říci, že AWD u Golfu by mě dokázalo při nákupu výrazně kladně ovlivnit. Proto je nemožnost si ho dokoupit u Focusu pro mě velké mínus. U Mondea to samé, Passat i Insignia mají možnost AWD.

Proto tady má Ford velkou mezeru a samozřejmě že VW to vyhovuje, protože má jasnou konkurenční výhodu.
Avatar - miromen
1. 6. 2011 22:12
Tak ktery.....
Golf nebo Focus obě auta jsou opravdu špičkou sve třidy bez važnějšich nedostatku u zbytku konkurence je to už o kompromisech. Dnes si jit vybirat auto v nižši středni tak navštivim Ford a VW.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 22:14
Re: Tak ktery.....
Já bych si zase šel do Mitsubishi pro Lancera mít na to peníze :yes:
Avatar - miromen
1. 6. 2011 22:29
Re: Tak ktery.....
Mysliš toho ostřejšiho ? ;-)
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 22:31
Re: Tak ktery.....
Tak to už se zase pohybujeme v trochu jiných sférách. Mně by stačil klidně ten základ s 1.6kou :-)
Avatar - miromen
1. 6. 2011 22:32
Re: Tak ktery.....
No mě se Lancer v sedanu hodně libi ale jinak je to pro mě auto o kompromisech.
1. 6. 2011 22:15
Re: Tak ktery.....
Ani ten ani ten... Teda za mňa. Ja som zvolil Astru! :-)
Avatar - Nerez
1. 6. 2011 22:17
Re: Tak ktery.....
A moc pěknou. Já jsem zvolil také Astru, ale minulé generace ;-)
Avatar - miromen
1. 6. 2011 22:27
Re: Tak ktery.....
U mě Astra nezabodovala ani při představeni a prvnich informacich takže salon Opel jsem nenavštivil. :'-(
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:21
Re: Tak ktery.....
Já bych sice showroom navštívil, ale nejspíše volil jinak
Avatar - miromen
1. 6. 2011 22:31
Re: Tak ktery.....
Nevim čim to je ale u Francouzu bych možna mrknuk k tomu ktery ma svuj model nejdil na trhu a to diky opravdu povedenemu interieru a myslim že i po FL celkově auto doladili.