Diskuse

Ford Ranger 3.2 TDCi (147 kW) vs. VW Amarok 3.0 TDI V6 (150 kW) – Chlapáci sobě

25.5.2018

Vyloženě drsných aut na trhu už tolik není, pick-upy ale mezi ně nepochybně stále patří. Jak si proti sobě stojí takové modely od úhlavních rivalů, Fordu a VW?

 

  • 53 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 25.05.  08:27

    Hezké

    Možná bych preferoval takový vůz (s danou motorizací a průchodností v terénu) spíše s plnou vícemístnou karosérií - např podobně jako VW Caravelle - tedy bez nekryté ložné plochy.
    • 40 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 25.05.  08:39

      « Re: Hezké

      Pick up se voli vetsinou na praci, nebo z duvodu ceny. Klasicky off road je lepsi na cestovani. Landcruisery jsou jasna volba v kazde cenove relaci. :yes: S VW jezdi po Africe leda "expert" Pepa z TV. Forda bych nechtel, navic po face se mi libi min, i kdyz 3.2 TDCi neni spatny motor. Terennich dodavek neni moc, Delica vymizela a na Sprinter 4x4 vsichni nemate. Caravelle umela v terenu naposledy T3.
    • 52 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 25.05.  09:06

      « Re: Hezké

      Třeba něco... něco jako Touareg? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 25.05.  08:39

    Jen drobnost

    u pěkného testu, spravte si přeházené hodnoty spotřeby v tabulce. ;-)
  • 68 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 25.05.  08:48

    Bureš

    se ani od počátku netají tím, komu fandí. A celý test podle toho vypadá. Že pick-upy zcivilněly kvůli příchodu Amarouna? Panejo, to začalo už v době, kdy VW o Amaroku ještě ani neuvažoval.
    Srovnávání pružnosti u dvou automatů s tak rozdílnými počty stupňů na předem definovaný převod je kravina století, ale to je tak nějak běžný místní kolorit. Zkrátka není nad to rovnou nahrát potřebnému vítězi.
    • 45 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 25.05.  09:00

      « Re: Bureš

      Přesně, ale co bys taky čekal od buržousta v žoldu kapitalistickýho neřádstva.
      • 16 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 25.05.  09:14

        « Re: Re: Bureš

        Eh? Ne, že bych se i jen chtěl tvářit, že ti rozumím.
        • 23 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 25.05.  10:09

          « Re: Re: Bureš

          On tím jen říká, že tobě rozumí, a není to nic složitého. ;-)
    • 63 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 25.05.  09:16

      « Re: Bureš

      Já bych to tak kategoricky neviděl, s oběma jsem jel (a ne jednou), oba jsou pick-upy, oba v podstatě nejprodávanější na trhu. Mají srovnatelný pohon a pohonem i výbavou jsou nad Mitsubishi L200 i Toyotou HiLux, které se prodávají spíše jako ti pracanti. Nemám nějak zvlášť rád VW, ale proti Amaroku lze mít jenom málo výhrad (zvláště pokud s ním nemíníme opustit komfort kontinentální Evropy nebo jezdit celý den v dolech). To Ford má sice strašně charismatický motor a vnější design je odvážnější (pick-up podle mne nemá vypadat jako auto pro buzny), ale vevnitř to je plastové království kde se tlačítka vyklají jak v dětském autíčku z číny a ta převodovka nechává klouzat měnič víc než automat v klasickém mercedesu ze 70/80 tých let. Převodovka úplně zabíjí ten motor (8/6 kvaltů je jedno, když motor na to má charakteristiku, nepotřebuje milión rychlostí), i Navara se čtyřválcem 2,3 jede podstatně lépe. A ta přístrojovka, to je koncept, který překonali jenom u Peugeotu. Proto výsledku rozumím, ale rozumím také těm, co dají přednost Fordu s jeho zcela odlišným pojetím, protože stále to není špatné auto (prostě je trochu po americku humpolácké a ten VW je typicky německy dokonalý ale strohý) a i cena po slevě na zákazníka bude jinde než u VW.
      • 29 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 25.05.  09:26

        « Re: Re: Bureš

        Zapomínáš na stroj, který v podstatě kategorii luxusních pick-upů vytvořil, a to je právě Navara. V dobách, kdy Volkswagen ani nesnil o terénních autech.
        A jak je vidět tady, plastové království je v obou testovaných strojích. Ovšem k posouzení mi stačilo "VW je typicky německy dokonalý"... více nepotřebuji.
        • 71 Reagovat !

          foto mariov8

          mariov8 25.05.  09:30

          « Re: Re: Re: Bureš

          Ale no tak, jedno slovíčko ti stačí k posouzení?

          Možná ani není přesné, ale když se podíváš na spáry, jak pracují tlačítka, jak je všechno "uklizené" (což nemusí být vždy ergonomicky lépe). Ale mezi řádky máš pravdu, většině lidí na našem trhu se bude více líbit ten strohý a technicistní (to je asi lepší popis než dokonalý) Amarok.
          • 29 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 25.05.  09:45

            « Re: Re: Re: Re: Bureš

            Stačí. Vidím v něm předsudky a to mi bohatě stačí.
            • 41 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 25.05.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

              Chápu jak to myslíš, ale zrovna Ford je tady docela s redakcí za dobře, takže snaha Ford pošpinit v tom nevidím... jen si myslím, že hodnocení interiéru u takových aut by nemuselo mít takovou váhu, aby rozhodlo test.
              • 28 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 25.05.  10:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                No... trošku jsi s touhle reakcí sedl mimo, ale to nevadí. Můj komentář o předsudcích byl k "německé dokonalosti" u příspěvku Maria.
                Jinak si nemyslím, že by mělo jít o snahu pošpinit Ford, to by mu nemohli připsat nic dobrého. Bureš zkrátka jen ukazuje, že je stoprocentní VW fanatik a pro svou modlu udělá cokoli.
                • 51 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 25.05.  10:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                  Myslím, že má reakce je právě k tomu, co píšeš... pokud by byl takový VW fanatik, tak Ford nechá propadnout na subjektivních hodnocení a to včetně jízdy...

                  Proto nějaká zaujatost je spíše zapříčiněna nerozvážným zvolením slov autora.
                • 22 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 25.05.  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                  Takže francouzská dokonalost? >:D
                  • 24 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 25.05.  11:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                    Eh, opět mimo, bublino?
                    • 43 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 25.05.  11:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                      Z evropských výrobců jsou právě ty němečtí precizností narozdíl od ostatních proslulí. Co k tomu chceš namítat?
                      • 23 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 25.05.  13:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                        Před dvaceti lety možná.
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 25.05.  13:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                          Ale prdlačky, projdi si to, sedni si, osahej, projeď.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 25.05.  13:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                A rozhodlo?
                A jak vůbec test dopadl? 7,57:7,59 - je to vítězství? Já v tom vidím jasnou plichtu.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 25.05.  13:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                  Psychologicky ano, autor našel vítěze... byť o prsa asijské dívky...

                  Mě u těchto dvou neuráží ani jedno auto a sám nevím, kterému bych dal přednost... jen se tu zas naráží na ten způsob hodnocení, kdy může vyhrát souboj sportovních auto s větším kufrem, nebo tady pracant s lepším interiérem (byť si rozhodně nemyslím, že by Amarok byl horším autem). Co řeší Blue Sun.. to neví asi ani on sám, ale něco se zaujetím testéra...
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 25.05.  13:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                    Chodícího mindráka jsem neřešil. ;-)
                    Já ve vyznění testu vidím " více pracant Ford, více silnice Amarok".
                    S hodnocením je to stejný jako u hothatchů - někdo chce univerzála, někdo chce "závodničku". Někdo se bez kufru neobejde, jinýho nezajímá. To bodování bychom asi měli brát jen jako zábavnou třešničku.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 25.05.  14:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                      To bodování by šlo upravit a pak by bylo vše ok ;) >:D Jinak souhlasím, vyznění testu chápu stejně... ale pak by možná chápali všichni >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 28.05.  08:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bureš

                  Pro mě je tím nejdůležitějším argumentem "lepší motor a převodovka". Při takhle vyrovnaném výsledku se to ale dá interpretovat tak, že rozhodlo vlastně cokoli :-)
  • 64 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 25.05.  08:51

    Vitaz jasny...

    Porovnavaju sa pracanti a vyhra lestenka... Co dodat...
    • 42 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 25.05.  09:03

      « Re: Vitaz jasny...

      Tak nějak... Amarok vyhrál o prsa, ale nejvíc bodů nahnal na rozdílu hodnocení interiéru.... pracovního auta... Kdepak... přesně jak jsem tady minulý týden říkal... vážené bodování a u takových aut by to zrovna bylo potřeba.

      Jinak auta se mi líbí obě.
      • 32 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 25.05.  09:19

        « Re: Re: Vitaz jasny...

        Ťažko povedať. Ja som párkrát šiel na aktuálnom Rangeri s touto 3,2kou, išlo o najdrahšiu verziu s všemožnou výbavou, ale ten pocit z auta na normálnych cestách bol fakt taký... pracovný. Na diaľnici a bežných cestách sa to auto cítilo tak akosi nepatrične. Majiteľ s ním však jazdil ako s bežným osobákom, pickup si kúpil len kvôli občasnému prevozu pracovného náčinia na korbe, ktoré by do kufra bežného auta nedal (jednak z hľadiska rozmerov, jednak zničenia interiéru) a tiež na ťahanie prívesu. Žiadny offroad s tým ale nerobil. A myslím, že jeho využitie je typické pre majiteľov týchto áut: pickup majú kvôli prepravnej kapacite a výhodám otvorenej korby, nie kvôli šanteniu mimo cesty, teda chcú robustnejšie auto, ktoré odvezie veľa a znesie aj trošku drsnejšie pracovné zaobchádzanie, ale inak vnútri nech vyzerá ako osobák so všetkým komfortom a nech aj dostatočne civilne a komfortne jazdí. Preto z môjho pohľadu to civilnejšie poňatie á la Amarok viac triafa väčšinové požiadavky.
        P.S. ten majiteľ nakoniec Rangera predal kúpil klasické SUV (Q7).
        • 00 Reagovat !

          foto mariov8

          mariov8 25.05.  09:32

          « Re: Re: Re: Vitaz jasny...

          Jo, takhle vypadá nejčastěji klientela co si tyhle auta kupuje.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 25.05.  10:16

          « Re: Re: Re: Vitaz jasny...

          Tohle chápu, já spíš narážím jako u každého testu, že zrovna rozdíl interiéru rozhodne o vítězi v této kategorii... je to jako ta pověstná velikost kufru u sporťáku. I když Amaroku nemohu upřít hodnotnější interiér, u testu Pickupů by tohle mělo mít nižší váhu. A vůbec mi nevadí, že Ranger prohrál a to jen zanedbatelně...
      • 00 Reagovat !

        foto mariov8

        mariov8 25.05.  09:26

        « Re: Re: Vitaz jasny...

        No, oba tyhle pick-upy umí být v pracovním provedení, ale to je u obou jiná specifikace! A také 2/3 cena i instalovaný výkon poleze výrazněji dolů...
        • 00 Reagovat !

          foto N6600

          N6600 25.05.  10:56

          « Re: Re: Re: Vitaz jasny...

          Ale podstata vyuzitia auta zostava, alebo nie? Snad budem pickup pouzivat na nespevnene cesty, nosenie dreva, alebo inych veci na chatu a tak. Na prevoz materialu po spevnenych cestach si vezmem nejaky Ford Transit a ten toho odnesie viac, nez pickup.
          To, ze bude mat pickup iny vykon a cenu snad z neho nespravi auto do mesta typu Aygo.
          • 00 Reagovat !

            foto mariov8

            mariov8 25.05.  12:49

            « Re: Re: Re: Re: Vitaz jasny...

            Moment, obidva výrobky idů nakonfigurovat: 1. tu máš, zamestnanec, 2. kupujem to pre seba, susedia nech sa pos*rů... o tom ja píšem.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 25.05.  11:42

        « Re: Re: Vitaz jasny...

        A to se to tu rozčilovalo u Clia s Yarisem. Neříkal jsem, že nelze nasadit stejná kritéria napříč kategoriemi? :-! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 25.05.  13:42

          « Re: Re: Re: Vitaz jasny...

          Vždyť já jsem panu Machalovi už asi 3x během posledního roku vypisoval, ať zkusí sestavit vážené hodnocení, kdy pro každý typ testovaných vozidel budou jinak nastavené váhy (samozřejmě jednotně pro všechny Offroady, Hothatche, MPV... atp..). Napsal, že on takto boduje... ale pokaždé asi jinak >:D a všichni ostatní z redakce také po svém >:D
  • 20 Reagovat !

    foto xenon04

    xenon04 25.05.  09:12

    číslíčka

    Nefandil jsem ani jednomu, jen mi to při tak těsném výsledku nedalo...
    Rozhodla to Spotřeba udávaná >:D údaj k ničemu, který když se vynechá, karty se obrátí 7,58 ford vs 7,53 vw

    nepřemýšlel někdo z redakce dát těm jednotlivým kapitolám hodnocení různou váhu?
  • 60 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.05.  09:13

    Byl by to hezký test

    Ale ta poslední věta ho celý shodila... nechcete ji ještě smazat? Je to srovnání od začátku, proč musí mít vítěze????

    Navíc srovnáváte Forda co dělá a VW co by dělal kdyby neměl to a namto. Kdyby neměl to a tamto, asi by to v terénu taky vypadalo jinak, ne?

    A že pro kluky z kanceláře vyhraje Amarok? To by si beztak každý domyslel ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 25.05.  09:21

      « Re: Byl by to hezký test

      Presne tak. Celý test fajn, solídny a objektívny a na záver to celé šmahom ruky autor zabije takýmto konštatovaním. 8-s Ako v zásade by som sa rozhodol rovnako, ale potom to vyznenie testu a čiastkové hodnotenia nesedia so záverom.
  • 70 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 25.05.  09:56

    "Drobnost" k testu, aneb proč se Amarok choval jinak

    V testu je zmíněno následující:

    "obutí pak mělo vliv nejen na spotřebu, ale také na jízdní vlastnosti. Amarok totiž kvůli nim nebyl na silnici příliš jistý, až by se zdálo, že při rychlých změnách směru trochu plave. To jde ale na vrub právě gumám, z předchozích zkušeností dobře víme, jak jinak Amarok pohyb po běžných silnicích zvládá a v oblouku je stabilní."

    Ano, skutečně jsou v tom pneumatiky, ale je to ještě trochu jinak. BF Goodrich AT nejsou žádné šunty, tak jsem se trochu více podíval na obrázky a na detailu kola je vidět pravá příčina toho odlišného chování testovaného Amaroku. Místo standardního rozměru 245/65 R17 má totiž testovaný vůz obuty podstatně vyšší pneu 245/75 R17, což dělá jen na poloměru 2,5 cm navíc. Do terénu je to super, protože se podstatně zvýší světlá výška, na silnici je to samozřejmě horší...
    A že testované auto nemá uvedený rozměr pneu zapsaný v TP, protože není homologovaný, raději necháme stranou :-)
    • 20 Reagovat !

      foto xenon04

      xenon04 25.05.  10:01

      « Re: "Drobnost" k testu, aneb proč se Amarok choval jinak

      tím se vysvětluje i ta (ne)odchylka při měření rychlosti :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.05.  08:55

      « Re: "Drobnost" k testu, aneb proč se Amarok choval jinak

      Dobrý postřeh :yes:

      Nemá ten speciál jinou homologaci než normální Amarok, nějakou skoro-individuálku?

      Jinak... u Rangeru zase kola působí v zadním podběhu dost utopená... a tentokrát si nejsem jistý, že za to může má neoblíbená černá
      [odkaz]
  • 33 Reagovat !

    foto bananhana

    bananhana 25.05.  15:06

    Za sebe VW prostě ne

    Zkoušela jsem Amarok, Ford, Mitsubishi, Hillux i Navaru a vyhrál Ranger. U mne tedy i vzhledově, zřejmě mám jiný vkus. Amarok mi přišel jako načinčané nepracovní velké auto. Každopádně jízdně jsou všechna tato auta pochopitelně "těžkopádnější", rozdíly byly dle mne minimální, dané spíše jinou motorizací/výkonem. Nebudu sledovat, jestli to či ono auto líp zabírá v zatáčkách nebo svižněji jede po rovince, pro mne byl podstatný pracovní výkon, tam se mi líbil Ford i Hillux. Další rozhodování bylo čistě subjektivní - více místa vzadu, vzhled hardtopu a i cena. Nevím, kde jste vzali, že je VW levnější, VW bylo vždy při srovnání s jinou značkou suverénně nejdražší. Jestli se to za 2 roky změnilo, netuším. Ty 3 (_!_) tlačítek uvnitř bych taky nemusela mít, (Duster, co jsem měla předtím, byl v tomto úsornější), ale to měla všechna tato auta. A kupříkladu v Jeepu Grand Cherokee mi to připadalo jak v raketoplánu. :-) Je to čtyřkolka 2.2, nemám automat, protože mám ráda manuál, nemám kožená sedadla - vadí mi - vy se v nich nepotíte jak hovado? Jsem spokojena. :-)
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 25.05.  19:38

      « Re: Za sebe VW prostě ne

      ja by som z tejto kategiorie aut chcel L200 2,4DID 133kw ... amarok bude isto super ale predsa len L200 bude bez debaty viac offroadova :yes:

      ja som sa v kozenych sedackach v pajere vzdy smykal ... v zime zase boli neskutocne studene a kym sa elektricky vyhriali tak uz bolo neraz aj "neskoro" ... niet nad klasicke latkove sedacky .. tie podla mna nemaju chybu... koza je samo o sebe super material povedzme na topankach alebo opasku ale zrovna na sedackach v aute by som ju nikdy nechcel ... takze plne vas chapem :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 25.05.  20:06

        « Re: Re: Za sebe VW prostě ne

        Neviem, preco by L200 mala byt offroadovejsie auto. A obavam sa, ze ta technika nebude najnovsia.
      • 10 Reagovat !

        foto bananhana

        bananhana 25.05.  20:39

        « Re: Re: Za sebe VW prostě ne

        Mitsubishi mělo vzadu nejmíň místa, a protože jsme všichni hodně rostlí a občas se potřebujeme všichni vlést jen do 1 auta, tak to pro nás bylo podstatné. ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Marteln

      Marteln 26.05.  23:28

      « Re: Za sebe VW prostě ne

      Soustruzi z redakce pozapoměli na pár drobností, které by asi trochu zahýbaly s hodnocením.

      Uvedené auto má vzadu listové pružiny v provedení "Komfort" a tím sníženou hmotnost nákladu na 800 kg. Ranger vždy uveze přes 1000kg. S odpružením "Heavy duty" se jízdní vlastnosti Amaroku podstatně změní - bude prostě tvrdší s horšími jízdními vlastnostmi - nebude ty díry na silnici tak žehlit.

      Amarok má sice šnorchl, ale stejně dokáže brodit jen 500mm. Ranger i bez šnorchlu zvládá 800mm. Všechno, co by mohlo ponořením nějak utrpět, je umístěno nahoru. Takže šnorchl na Amaroku je jen zbytečné kurvítko aerodynamiky.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.05.  08:52

      « Re: Za sebe VW prostě ne

      Dá se koupit Ranger s pořádným motorem a bez kůže?

      Jinak... kůži úplně nemusím, ale do pracovního auta má své přednosti.
      • 00 Reagovat !

        foto bananhana

        bananhana 28.05.  11:45

        « Re: Za sebe VW prostě ne

        Kůže do pracovního auta? Se zabahněnýma botama, špinavýma kalhotama, vruty po kapsách, čouhající metr, vypadnuvší šroubovák.... ;-\ Textil se dá dobře čistit a když by se protrhnul - ještě se mi to nestalo - tak by oprava určitě nebyla tak drahá, ale kůže se prosekne hned. Pro mne je ten 2,2 motor dostačující a ano líbí se mi i luxusnější, vyšší výbava, ale to je právě spojeno s kůží, automatem a spoustou tlačítek navíc. Třeba asistenta jízdy jsem taky odmítla. Ještě aby mi ten do toho kecal. >:D A co jsem chtěla z vyššího vybavení jsem si holt dokoupila extra.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 28.05.  14:19

          « Re: Re: Za sebe VW prostě ne

          O boty snad tolik nejde... a běžnou špínu otřu právě z kůže líp než z látky. Vruty my teda z kapsy běžně nekoukají, to by se taky mohly zakousnout do kůže na druhé straně kalhot :-)

          2.2 určitě bude dostačující a v té třídě je konkurence víc. Já si ale hodně zakládám na motoru (u každého auta) a šestiválec je prostě jiná liga. Nebo nakonec i pětiválec.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 25.05.  17:29

    Kul

    "Navíc se v terénu více hodí i standardně dodávaný připojitelný pohon všech kol s elektronickou uzávěrkou zadního diferenciálu, zatímco Amarok se spoléhá na mezinápravový diferenciál Torsen." - toto je vazne o pohone vsetko ? Pritom pri tychto autach to moze robit sakra rozdiel.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dcera Patrasové a Felixe Anička: Svině máme v rodině!

Dcera Patrasové a Felixe Anička: Svině máme v rodině!

Jablko nepadá daleko od stromu! Tomu věří mladá Anička Slováčková, která podle svých slov po matce Dagmar…

Petra Paroubková po 16 měsících venku! Ukázala luxus, za který už dříve sklidila kritiku

Petra Paroubková po 16 měsících venku! Ukázala…

16 měsíců nebyla Petra Paroubková (44) ve společnosti. Nepříjemný rozvod s manželem Jiřím (65), rozdělení…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Přestupy NHL ONLINE: Francouz má problém, přichází Grubauer

Přestupy NHL ONLINE: Francouz má problém, přichází Grubauer

Základní část ročníku 2017/18 je dávno pryč a také boje o Stanley Cup jsou za námi. Draft se letos koná v…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Angela Merkelová útočí a lže!

Václav Klaus ml.: Angela Merkelová útočí a lže!

Výrokem německé kancléřky o vyhnání sudetských Němců z poválečného Československa, návrhem rozpočtu,…

Andrej Babiš prozradil složení nové vlády

Andrej Babiš prozradil složení nové vlády

Osm změn ve srovnání s aktuálním kabinetem v demisi by měla doznat druhá vládní sestava Andreje Babiše (ANO),…