Radši škoda slov k testu. :-(
Co byste chtěli? Auto nabízí prostornost nižší střední v rozměrech malého vozu, to je špatně? Na rozdíl od "krásně variabilního" Roomsteru je prostorově použitelné pro více jak dva lidi. Chjo... :no:
Podvozek je opravdu výborný, drží korejkou lajnu. Je to tvrdé jako prkno a mizerně odhlučněné. Mizerným řidičům, mizerná auta, ix20 to splňuje do puntíku. :yes:
ix35 opravdu je tvrdá. ix20 určitě není opačný extrém, je na tom ale o mnoho lépe a v nepříliš pestré konkurenci malých MPV patří k těm "nejkomfortnějším" modelům.
Na základě tvých gramatických schopností to mohl být klidně tvůj brácha >:-[] Sorry, musel jsem si rýpnout... jinak BOB nám jde nějak s kvalitou dolů poslední dobou...
Myslíš, že je jeden překlep při psaní na telefonu něco říká o gramatických schopnostech? Upřimně řečeno z hlediska českého slohu tvůj příspěvek také není perla.
Nezdá sa Vám, že fotka 9 a 10 je z iného auta? Je tam 4.stupňová automatika.... A možno Hyundai dáva možnosť po novom vymieňať si prevodovky podľa toho akú máme náladu ;-)
Pokud bych se měl rozhodnout mezi Vengou a IX 20 ,tak by volba byla jasná. IX 20 mi připadá spíš lahodící oku . K té reklamě. Hyundai má inteligentní reklamu na I 20. Ale KIA se vtírá až nevybíravým způsobem všude a už mi to připadá ,že za každou cenu. TV,NET,NOVINY,.Dobrý výrobek až takovou vtíračku nepotřebuje. Za ty promrhané prachy at raději přitáhnou zákazníka a nabídnou mu něco navíc a né jen podbízivou reklamu. Jsem už alergický na ty jejich vtěrky. :no::no::no::no::no::no:
Což příčina je mi jasná.. a jasný bude i důsledek - o to nižší prodeje. Jedná se o malé levné auto, budoucí majitelé rozhodně nebudou "vataři" a spotřebu budou řešit. Já bych si to i kvůli tomu nekoupil.. Ale kolega dole píše, že ten palubák dost kecá, čemuž bych i věřil, protože i přes tu velikost čelního skla se mi to zdá hodně...
Pravda, taky mě to překvapilo, hlavně když vemu v potaz, že konkurent Jazz s 1,2 si i ve 130 vystačil kolem 7 litrů, ale zase taky to jelo jako lemra líná.
Spíše než palubák bych viděl nepřesnost měření redakce, palubáky spíše kecají optimisticky než negativisticky
Nesouhlasím s tím, že je interiér ix20 prostorný dostatečně, ale ve srovnání s běžným pětidveřovým hatchbackem nižší střední třídy se nejedná o velký rozdíl. Stejně jako Kia Venga je i ix20 prostorový zázrak srovnatelný právě pouze s Renaultem Kangoo, Peugeotem Partner nebo Citroënem Berlingo, ale např. Fiat Doblo je prostorem pro posádku výrazně menší. Pokud nechcete jezdit dodávkou a máte např. přerostlé děti, nemáte skoro nic jiného na výběr. Také spotřeba při rychlosti 130 km/h ve výši 9,5 litru na 100 km je přestřelená. U Vengy se stejným motorem se pohybuje do 8 litrů. K 9 litrům se dostanete pouze při čistě městském provozu (2 km do práce, 2 km z práce, vše ve městě), mimo město 7,5 litru na 100 km a to rozhodně na spotřebu nejezdím. Problémem u Vengy, která se vyrábí také v Nošovicích, je spíše kvalita zpracování projevující se různým praskáním, klepáním a vrzáním.
"Výkon 66,2 kW je velmi slušný a točivý moment 137 Nm patří k nejlepším ve své objemové třídě."
1. 66kW na 1.4 není zrovna nic extra, i moje 12 let starý auto s 1.2 má 60kW, moje nový auto má s 1.4 70kW.
2. Co mají všichni s tím točivým momentem? Autem hýbe výkon a ten je v kW. Točivý moment je jen vyjádření chrakteristiky motoru. Ten může mít třeba tisíce Nm, ale výkon třeba pár watů. Výkon=točivý moment * otáčky, takže maximální točivý moment při určitých otáčkách jen ukazuje, kdy má motor největší účinnost a jak se s ním bude jezdit - zda je naladěn na brumlání při nízkých otáčkách nebo potřebuje vytáčet. Ale opět - co se týče pružnosti motoru, zrychlení a všeho ostatního - na to má vliv výkon, nic jiného. Většina těch odborníků, co pořád melou od točivém momentu (nejen v článku, ale i v diskuzích), by si měla zopáknout první ročník fyziky.
Co mě na autě hodně vadí je kontrola tlaku v pneumatikách. Auto jsem kupoval v říjnu s plechovými disky a zimními pneu. Tam byly senzory na kontrolu tlaku namontované. Na jaře jsem si koupil letní gumy, a abych nemusel přehazovat gumy, tak i nové alu disky. V servisu Pyramida je namontovali a na palubce začala svítit oranžová kontrolka „špatně nahuštěné pneu“.
Tam jsem se dozvěděl, že pokud chci, aby přestala svítit, tak si musím koupit i nové senzory na kola.
Cca 8000 + montáž a nakódování. Měl jsem za to, že když nové senzory nebudu chtít koupit, tak to na palubním počítači odkódují a tím přestane kontrolka svítit. A až na podzim přijdu s „plecháčema“, že to zase zpátky nakódují a já budu jezdit v pohodě s hlídáním tlaku v gumách.
Chyba lávky. Nedá se to vypnout. Prostě když si nechci koupit senzory za 9000 tak budu za trest jezdit půl roku se svítící kontrolkou. To je prostě na hlavu. Vím, že na Škodovce existuje tlačítko…
Tady ne. Ptal jsem se ve třech servisech a potvrdili mi to. Za to by výrobce zasloužil nakopat do pr…e.
Žádný současný zákon nenařizuje mít senzory. To, že se to připravuje, mě může být ukradené. Když jsem auto kupoval, tak už tam byly namontované a nikdo mě neupozornil na případné problémy. To ani nemluvím o tom, že všechny gumy byly nahuštěné na 3 bary (měřeno dvěma tlakoměry).
Zajímal by mě názor někoho kompetentního, ale ten bude nejspíš někde tiše zalezlý.