Konecne test pekneho auta s s motorem ktery je osobni vuz normalni (benzin)pekny vykon a uspornost akorat.
Dekuji redakci za test vozu s touto pohonnou jednotkou je skvele ze se jeste zde v EU testuji auta takove jake maji SKUTECNE byt a ne jen pro pokriveny evropsky trh tedy naftova nutnost a bida s nouzi vyzdvihovana snad jako ctnost a pokrok...
Konecne normalni automobil takovy jaky ma byt.
INFINITI
Pane Vaverko vybral jste test skvele.
Pekny test :yes:
Taky nechápu myšlenkový pochody člověka, který dá za auto přes 2 miliony (například Cayenne diesel) a řeší, jestli mu auto bude brát 12, nebo 15 litrů. Za těch několik let, co bude auto vlastnit, dá za benzín maximálně o 100 víc, než za naftu, která je mnohem choulostivější, nepříjemnější a celkově se nehodící k charakteru drahých aut.
...neboj penize jsou, sem tam jezdim i v Lexusu (osobne mam "jen" Toyotu), ja davam jen 15.000, jednou jsem byl ve Francii a za 14 dni jsem udelal 10.000, ale to byla vyjimka...samo ze pokud jezdis 60.000 rocne je diesel dobra investice, hlavne ve V6, o tom zadna !
rozdíl 3 litry? to jako porovnáváš špičkovou naftu a základní benzin že, a i v tom případě je to hodně diskutabilní.
mám příklad od dvou lidí: X5 3.0d a X6 35i, oba jezdí převážně po Praze a je to 10vs.15l (v průměru). Takže to jsme skoro na dvojnásobné hodnotě tvé konstanty ;-)
a další věc - zkus pak po 2-3 letech prodat benzinový 6/8válec v SUV za rozumnou cenu
Realny rozdil u normalnich aut je benzin vs nafta maximalne 2L.
Samozrejme kdyz srovnavas mastodont X5/X6, tak tam to leze rapidne nahoru kvuli hmotnosti.
Mam porovnani Lexus 3.5L vs 450h: pri hodne svizne jizde 15L vs 11L. Infiniti FX diesel prumer 12L. Takze ne vzdy je diesel lepsi ;-)
Tak 35i je určitě ještě biturbo, navíc má o nějakých 60 koní více, než 30d ;-) Ano, v reálném provozu, při běžné jízdě, je rozdíl mezi dvěma podobně silnými motory (diesel x benzín) většinou tak 3 litry. Stačí se podívat např. na spritmonitor.de a porovnat benzín vs. diesel.
Ten propad ceny u benzínu je jen v nevědomosti. Lidé radši koupí diesel, který sice žere o pár litrů méně, ale je také mnohem choulostivější na kvalitu nafty, je náročnější a dražší na údržbu, takže co člověk ušetří na palivu, to dá do údržby.
mně to vysvětlovat nemusíš, já bych si ojetou naftu, detto nějakou větší, určitě nekoupil ;-) ale realita je taková, že s cenou benzinového velkoobjemového motoru strácíš víc než s jakýmkoliv dieslem.
3litry rozdíl bude určitě dosažitelná hodnota, ale nafta bude vždy méně citlivá na typ provozu, a nad 30tis. KM ročně se ti to prostě vyplatí i při vyšším riziku nákladnějších oprav, které když to kupuješ jako nové máš stejně v záruce
já moc velkých dieslů nejel, třeba 3.0d v první X5 je ještě docela hlučný, ale 3.0TDI v končící A6 je už hodně dobrý co se týče akustiky. Kupoval si jí nedávno známý, který předtím jezdil V6 v benzinu, a chtěl právě pokračovat na benzinu i kvůli komfortu. Projel si oba, benzin i naftu a pak už ani chvíli neváhal.
Tys to spatne pochopil, nikdo nepise ze si MUSIS koupit benzin, ale kdo ma na auto za 2 mega, TAK PROC RESI SPOTREBU. At si klidne koupi diesel, kdyz hodne jezdi, bude minkrat na pumpe, nekomu vyhovuje vetsi zatah odspodu, ja to naopak rad nemam...radeji kdyz motor dele toci. Samo, kdyz najedes 60 az 100 tisic rocne, tak i u auta za 2 mega to muze v benzinu dost lest do penez, ale kdo takovym autem tolik najezdi ?
Když s autem najedeš za pět let 200k km, tak ti rozdíl ve spotřebě může klidně udělat přes půl milionu. Kde to najdeš? To už si sám před sebou kvůli lepšímu zvuku a lineárnějšímu výkonu těžko obhájíš i s trochu naditějším kontem.
Ty jsi mel z matematiky co ? 200 tisic km, 3L (prehanim) rozdil ve spotrebe mi da 200 tisic Kc. Plus odecti 20% dph u firem ;-)
Takze za 5 let jsem usetril maximalne 10% ceny auta, ja mit 2 mega na auto, tak na tohle tedy kaslu... A nafta je vetsinou drazsi...
krásný auto.a mohl bych ho mít klidně i s tím dieselem.infiniti se mě velmi moc líbí,ať sedany,tak crossovery.je to moje nejoblíbenější značka.moc se těším na JX.
BRAVO INFINITI