Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - dicky
konecne normalni motor
| 27. 4. 2011 12:45
Konecne test pekneho auta s s motorem ktery je osobni vuz normalni (benzin)pekny vykon a uspornost akorat.
Dekuji redakci za test vozu s touto pohonnou jednotkou je skvele ze se jeste zde v EU testuji auta takove jake maji SKUTECNE byt a ne jen pro pokriveny evropsky trh tedy naftova nutnost a bida s nouzi vyzdvihovana snad jako ctnost a pokrok...
Konecne normalni automobil takovy jaky ma byt.
INFINITI
Pane Vaverko vybral jste test skvele.
Pekny test :yes:
konecne normalni motor
| 27. 4. 2011 14:42
:yes: za benzínový motor.
konecne normalni motor
| 27. 4. 2011 15:22
...sice ja bych s tim jezdil za 16L, ale urcite bych za ropaka nemenil ! Kdyz nekdo ma na takove auto, spotreba by mela jit stranou ;-)
konecne normalni motor
| 27. 4. 2011 15:37
No právě, jde o kultivovanost a charakter motoru. :-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 01:38
Taky nechápu myšlenkový pochody člověka, který dá za auto přes 2 miliony (například Cayenne diesel) a řeší, jestli mu auto bude brát 12, nebo 15 litrů. Za těch několik let, co bude auto vlastnit, dá za benzín maximálně o 100 víc, než za naftu, která je mnohem choulostivější, nepříjemnější a celkově se nehodící k charakteru drahých aut.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 05:53
Zajímaly by mě myšlenkové pochody vás "coby, kdyby" ;-) . Vydělejte, kupte a pak řešte. Jinak jsou vaše analýzy spíš k smíchu.

P.S.: Na těch 100tkč jsi přišel jak optimisto? ;-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 10:15
Vydelam, koupim benzin, nic neresim ;-)

100.000Kc je rozdil u dieselu pri prumeru tak 15.000km rocne, tak asi tak...
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 10:23
Sorry, ale vydělat neznamená jen to napsat a já třeba dávám +60kkm ročně ;-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 12:45
...neboj penize jsou, sem tam jezdim i v Lexusu (osobne mam "jen" Toyotu), ja davam jen 15.000, jednou jsem byl ve Francii a za 14 dni jsem udelal 10.000, ale to byla vyjimka...samo ze pokud jezdis 60.000 rocne je diesel dobra investice, hlavne ve V6, o tom zadna !
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 13:44
3 roky, 30 tisíc km/rok, cena 35 Kč za litr, rozdíl 3 litry na 100 km. Tak si to spočítej ;-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 14:22
rozdíl 3 litry? to jako porovnáváš špičkovou naftu a základní benzin že, a i v tom případě je to hodně diskutabilní.

mám příklad od dvou lidí: X5 3.0d a X6 35i, oba jezdí převážně po Praze a je to 10vs.15l (v průměru). Takže to jsme skoro na dvojnásobné hodnotě tvé konstanty ;-)

a další věc - zkus pak po 2-3 letech prodat benzinový 6/8válec v SUV za rozumnou cenu
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 14:56
Realny rozdil u normalnich aut je benzin vs nafta maximalne 2L.
Samozrejme kdyz srovnavas mastodont X5/X6, tak tam to leze rapidne nahoru kvuli hmotnosti.
Mam porovnani Lexus 3.5L vs 450h: pri hodne svizne jizde 15L vs 11L. Infiniti FX diesel prumer 12L. Takze ne vzdy je diesel lepsi ;-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 16:01
já netvdím že diesel je lepší, jen si nejsem jist, jestli se benzin při velkém nájezdu neprodraží o dost víc než jsi to spočítal ;-)
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 15:38
Tak 35i je určitě ještě biturbo, navíc má o nějakých 60 koní více, než 30d ;-) Ano, v reálném provozu, při běžné jízdě, je rozdíl mezi dvěma podobně silnými motory (diesel x benzín) většinou tak 3 litry. Stačí se podívat např. na spritmonitor.de a porovnat benzín vs. diesel.
Ten propad ceny u benzínu je jen v nevědomosti. Lidé radši koupí diesel, který sice žere o pár litrů méně, ale je také mnohem choulostivější na kvalitu nafty, je náročnější a dražší na údržbu, takže co člověk ušetří na palivu, to dá do údržby.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 16:00
mně to vysvětlovat nemusíš, já bych si ojetou naftu, detto nějakou větší, určitě nekoupil ;-) ale realita je taková, že s cenou benzinového velkoobjemového motoru strácíš víc než s jakýmkoliv dieslem.

3litry rozdíl bude určitě dosažitelná hodnota, ale nafta bude vždy méně citlivá na typ provozu, a nad 30tis. KM ročně se ti to prostě vyplatí i při vyšším riziku nákladnějších oprav, které když to kupuješ jako nové máš stejně v záruce

já moc velkých dieslů nejel, třeba 3.0d v první X5 je ještě docela hlučný, ale 3.0TDI v končící A6 je už hodně dobrý co se týče akustiky. Kupoval si jí nedávno známý, který předtím jezdil V6 v benzinu, a chtěl právě pokračovat na benzinu i kvůli komfortu. Projel si oba, benzin i naftu a pak už ani chvíli neváhal.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 16:27
Kašlu na spritmonitory, nejdůležitější je, aby si každý sám porovnal co mu vyhovuje. Zázraky typu V8 s 11litry si pánové strčte za klobouk ;-) .

A neobhajuji naftu, jen mi plky typu, kdo má na auto za 2mio, musí koupit benzín připadají směšné a scestné.
Avatar - Ronault.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 16:34
:yes:
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 21:47
Zázraky opravdu charakterního a kultivovaného nesmradlavého naftového motoru se také nedějí.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 22:31
Tys to spatne pochopil, nikdo nepise ze si MUSIS koupit benzin, ale kdo ma na auto za 2 mega, TAK PROC RESI SPOTREBU. At si klidne koupi diesel, kdyz hodne jezdi, bude minkrat na pumpe, nekomu vyhovuje vetsi zatah odspodu, ja to naopak rad nemam...radeji kdyz motor dele toci. Samo, kdyz najedes 60 az 100 tisic rocne, tak i u auta za 2 mega to muze v benzinu dost lest do penez, ale kdo takovym autem tolik najezdi ?
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 22:04
V tomto případě je dobré porovnávat podobně výkonné motory a návratnost naftového motoru. (Pomineme-li nepříjemné vlastnosti dieselu).
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 20:53
Když s autem najedeš za pět let 200k km, tak ti rozdíl ve spotřebě může klidně udělat přes půl milionu. Kde to najdeš? To už si sám před sebou kvůli lepšímu zvuku a lineárnějšímu výkonu těžko obhájíš i s trochu naditějším kontem.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 21:42
U mnohých aut je nájezd 100 tisíc kilometrů a více, než se naftový motor začne vracet, nehledě na charakter motoru.
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 22:36
Ty jsi mel z matematiky co ? 200 tisic km, 3L (prehanim) rozdil ve spotrebe mi da 200 tisic Kc. Plus odecti 20% dph u firem ;-)
Takze za 5 let jsem usetril maximalne 10% ceny auta, ja mit 2 mega na auto, tak na tohle tedy kaslu... A nafta je vetsinou drazsi...
Avatar - Barrichello
konecne normalni motor
| 28. 4. 2011 12:57
:yes:
Jojo, i japonci je umí.
Avatar - pelikoš
No to je paráda
| 27. 4. 2011 19:05
krásný auto.a mohl bych ho mít klidně i s tím dieselem.infiniti se mě velmi moc líbí,ať sedany,tak crossovery.je to moje nejoblíbenější značka.moc se těším na JX.
BRAVO INFINITI
No to je paráda
| 27. 4. 2011 22:05
...ne ne ne slovo BRAVO je rezervovano jen pro koncern, chapej... ;-)
No to je paráda
| 28. 4. 2011 14:26
no vždyť to je z koncernu >:-[]
Avatar - pelikoš
No to je paráda
| 19. 5. 2011 20:49
no tohle sice není koncern,ale u aliance se to taky může.takže znovu BRAVO INFINITI
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 14:24
kde je GTI? a rozumářský pamflet o tom, jak si všichni kupci infinity rvou vlasy, protože si nekoupili ikonického passata? >:D >:D >:D >:D
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 14:57
...no to by mne tedy zajimalo co by GTI od VW postavil jako konkurenci tohoto, maximalne A5...
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 21:50
Spíše A6, když se v případě tohoto Infinity jedná o vyšší střední třídu, A5 je odvozená od A4.
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 22:38
No kdybych mel vedle sebe tohle Infiniti a A6, na 1000% jdu do Infiniti ;-)
Avatar - Krispos
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 22:42
Já bych šel do Audi, ale kdo z nás by déle ujížděl policajtům? :-)
kde je GTI?
| 28. 4. 2011 23:22
:yes: ;-)
Avatar - pelikoš
kde je GTI?
| 19. 5. 2011 20:47
já na 100000000% ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku