Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jeep Renegade 2.0 MultiJet 4x4 – Willys by se divil

Nejmenší vůz značky Jeep, model Renegade, na sobě vozí spoustu odkazů na pradědečka, válečného hrdinu Willyse. Zaměřením se však odklonil z bojiště do městských ulic.
Zpět na článek
20. 2. 2015 08:48
20. 2. 2015 09:18
20. 2. 2015 10:14
20. 2. 2015 10:59
20. 2. 2015 16:02
20. 2. 2015 09:31
20. 2. 2015 09:36
20. 2. 2015 10:05
20. 2. 2015 17:23
20. 2. 2015 19:08
20. 2. 2015 10:26
20. 2. 2015 10:42
20. 2. 2015 11:42
20. 2. 2015 11:44
20. 2. 2015 12:03
20. 2. 2015 12:22
20. 2. 2015 12:45
21. 2. 2015 00:39
20. 2. 2015 11:45
20. 2. 2015 18:12
21. 2. 2015 18:43
20. 2. 2015 20:22
21. 2. 2015 09:39
21. 2. 2015 00:41
22. 2. 2015 17:38
22. 2. 2015 19:46
22. 2. 2015 21:00
Avatar - nathan
20. 2. 2015 08:48
Jeep je borec
V porovnání s Yetim je Jeep jasným vítězem.
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 08:55
Re: Jeep je borec
V tomto segmentu ale začíná být našlápnuto, na cestě je velmi hezká CX3 a Honda konečně představila docela pohledné novou generaci malého SUV HR-V. Jeep se mi určitě líbí více, než Yeti (facelift po prvotním nadšením shledávám nejhorším Škodováckým faceliftem poslední dekády).

Bohužel, tohle auto totálně zabijí cena, protože za tyhle peníze už loví ve vodách Tiguanů....což je škoda.

Myslím, že v segmentu malých SUV už je nevyšší čas, aby vytasil koncern (VW) svoje karty, protože Yetim to nezachrání, začíná tu být těsno :-)

Za mne je to zatim CX - 3
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 08:57
Re: Jeep je borec
hrv je ale bohuzel len dvojkolka s maximom na urovni 88kw...... takze je to skor konkurent soulu a capturu pripadne peugeotu 2008..... pride mi ze 500X renegade alebo CX3 s uuplne inde... aj vykonmi aj nasadenim 4kolky a zrejme aj cenou.......
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:03
Re: Jeep je borec
Ale velikostně jsou to stejná auta stejného segmentu. To bys mohl říct, že i40 neni konkurent Passatu jen proto, že má slabší motory a nemá 4x4, přitom to reálný třídní konkuretn je :-)

Já vidím největší problém (potenciální problém) v cenách těchto vozů, protože dost překrývají nabídku středních (nižších středních) SUVček. Tady vyzrál Captur a 2008 díky ceně... zatím;)
20. 2. 2015 09:34
Re: Jeep je borec
Ono jde taky o to, že zatímco třeba F500x, Renegade, nebo Yeti jsou technicky ekvivalentem kompaktů (motory, podvozky, převodovky), tak Captur, nebo 2008 vycházejí ze subkompaktů.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 09:39
Re: Jeep je borec
ano mas pravdu zalezi akou optikou sa na to pozerame.... ak by som chcel renegade v zaklade bez 4kolky tak kludne mozem uvazovat aj o hrv.... ano ok.... je to tak

ja len ze vseobecne je uz trosku HR-V posunuta nizsie .... podobne ako captur......
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 09:43
Re: Jeep je borec
Tak mít Yetiho za stejných 800 taky není problém. Ale je to opravdu dost peněz. Nicméně zírám- ty a Mazda? :-O :-)
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:49
Re: Jeep je borec
Já proti Mazdě nic nemám, líbí se mi z Japonců nejvíce a v tomto segemtu nic hezčího zatím neni ( ja vim Honda je nejlepší i s větrákem u navigace:D:D), ale proč by ne? CX-5 jsem zkoušel, nelíbil se mi posaz a pro naše (tátovi) potřeby já chyběly hagusy na zahrádku.
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 09:55
Re: Jeep je borec
HR-V je v interiéru slabší, ale z venku se mi líbí opravdu hodně. :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 09:59
Re: Jeep je borec
len tie motory vykonu moc nepobrali... benzinova 1,5ka? dizel 88KW ako jedina naftova volba? ..... to sme kdesi na urovni soulu...... capturu..... ale ked chcem aspon 100 kw dizel v 4kolke? tu uz hrv nemoze konkurovat.... ani renegadu ani CX3ke ani ... no nikomu
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 10:07
Re: Jeep je borec
Mě to v této kategorii přijde jako zcela standardní motorizace, chybí jen nadstandardní pro malé procento kupců. Já bych problém neměl, ale obecně se jí to vyčíst dá.
Jinak - CX-3 má mít (pokud vím) jen 1,5D, takže té HR-V konkurovat může.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:25
Re: Jeep je borec
No to je právě to, že ty silnější motorizace stojí taky více a jsi ve vodách větších SUV. Nevím, jestli je to uplně dobře a to chce asi automobilka odlišit.
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 13:01
Re: Jeep je borec
No ale ak pozeráš len optikou ceny, tak sa to prekrýva kade tade s kde čím. >:D To máš to samé ako s Octou za milión a Passatom za rovnaký peniaz. Ostanú len osobné preferencie a sympatie k značke / modelu.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:18
Re: Jeep je borec
No, si to nečetl, že ten interiér je prémiovej, hlavně ta navigace >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 10:21
Re: Jeep je borec
A tak pár přehnaných nadšenců se najde u každé značky. U HR-V sám nic prémiového nevidím.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:32
Re: Jeep je borec
Mne se HR-V líbí, povedené malé SUV, ale bojí se, že to Honda zabije cenou. Nyní mi jako nejlepší nabídka přijde doprodávaný předfaceliftovaný CR-V v základu, jinak ta auta jsou celkem drahá, viz třeba Accord.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 09:51
Re: Jeep je borec
je to tak .... yetina s lepsou vybavou motorom a v 4x4 nebude zadarmo ..... takze zrazu 200 konove sorento s vyse 600 litrovym kufrom za 900 .... ani nevyzera ako nejake drahe auto ze jo ;-)
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 09:54
Re: Jeep je borec
Já se ceny Sorenta zastával, mě nepřijde nijak mimo ;-)
Avatar - Blue Sun
22. 2. 2015 09:57
Re: Jeep je borec
HR-V bude prostě pro ty, komu se líbí. Papírový honimír si stejně půjde koupit VW, protože to papírově má nejvíc kW, litrů a centimetrů.
20. 2. 2015 09:03
Re: Jeep je borec
Spíš bys chtěl, aby byl jasným vítězem. Protože reálně na něj nemá. Cenově je ustřelený, a jestli někdo bude ochoten platit statisíce navíc za odvázaný vzhled, o tom silně pochybuji. Minimálně u nás bude nadále neochvejně kralovat Yeti. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:05
Re: Jeep je borec
Který po faceliftu vypadá jak krabice od bot >:-[] Už aby tu bylo SUV odvozené od Pola, to jistě zahýbe prodeji jak u nás, tak v Evropě.
Avatar - Dinar
20. 2. 2015 09:09
Re: Jeep je borec
Přesně tak, yeti je krabice, zatímco při pohledu na renegade tě slovo krabice vůbec nemůže napadnout. Co tam vidíš, kapku vody? >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:11
Re: Jeep je borec
Renegade je taková krabička na obědy, kdežto Yeti je krabice od bot >:D Je mi Renegade sympatičtější ( V interiéru vede dle mne Yeti). Nicméně nechtěl bych ani jedno, jak jsem psal výše Mazda dle mne válí a [odkaz] by mi taky nevadilo řídit :-)
Avatar - 4hill
20. 2. 2015 09:42
Re: Jeep je borec
je to ohavný..
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:50
Re: Jeep je borec
Co? VW? CX3? Yeti?
20. 2. 2015 09:12
Re: Jeep je borec
Samotnému se mi líbil více starý hravý vzhled Yetiho, ale ani ten nový není zase tak špatný. Argument, že teď vypadá jako krabice od bot, neobstojí. ;-)
Avatar - fOE
20. 2. 2015 09:18
Re: Jeep je borec
Neobstoji? Naopak, velice trefne prirovnani.
20. 2. 2015 09:19
Re: Jeep je borec
Já to mám naopak, po faceliftu se mi Yeti hodně líbí. Dospěl, před fl to byl takový rošťák.
Avatar - miromen
20. 2. 2015 12:10
Re: Jeep je borec
Ja to same. A nechapu jak se vubec muže někomu libit. Po FL to sice taky neni žadny krasavec ale už se da na něj alespoň divat. Jednoznačně Yetimu FL vzhledově prospěl.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:19
Re: Jeep je borec
Já s tebou souhlasím s předfaceliftem. Tak ještě jinak, ale je to jen můj názor. Přijde mi, že nyní je Yeti více závislý na výbavě, ve které je nakonfigurován a taktéž na barvě. Před faceliftovaný Yeti byl zajímavý v jakékoliv konfiguraci. Třeba tady za rohem stojí nový Yeti v černé barvě (žádné holátko), které vypadá opravdu jak ta krabice od bot, kdežto třeba tohle [odkaz] je větší elegán :-)

Jen dodám, že na prvních promofotkách jsem facelift Yetiho vítal
Avatar - Emel
20. 2. 2015 10:14
Re: Jeep je borec
Když si dáš záležet na konfiguraci...

[odkaz]

Tak je to podle mě naopak velmi dobrý. Že SUV vypadá trošku jako krabice nevidím jako problém.
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 10:18
Re: Jeep je borec
Mě se Yeti po fl líbí rozhodně víc než před, ale zrovna tvoje konf. barvy a kol by mě moc nepřesvdčila :-)
Avatar - Emel
20. 2. 2015 10:59
Re: Jeep je borec
Hm, a co bys vybral? Jestli se mi nějaký Yeti vyloženě nelíbí, tak jsou to takové ty Citi look auta, načančané v bílé barvě... ale černá je taky blbě, protože zanikne černění zadních sloupků. Olivová normálně není moje oblíbená, ale k tomuhle mi sedí, tahle "drsnější" verze je podle mě to nejlepší co Yeti umí. Stříbrný zrcátka bych nemusel, ale to je detail.
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 11:25
Re: Jeep je borec
Já bych volil mezi bílou a hnědou, a asi bych přežil i červenou. Souhlas s outdoor verzí.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:20
Re: Jeep je borec
Jo! A to je o čem mluvim níže... záleží na konfiguraci, tys teď poslal moc hezkého Yetiho, vyfotim ti tu černou krabici od bot, až tu bude parkovat :-)

p.s. zkusil sem tu spotřebu s 1.9 a buď rád za dvoulitr >:-[]
20. 2. 2015 10:50
Re: Jeep je borec
Yeti vypadá furt hodně dobře. :yes:
20. 2. 2015 09:26
Re: Jeep je borec
Cenově ustřelené jsou jen některé verze. Jiné verze jsou cenově srovnatelné s podobnými konfiguracemi Yetiho. Navíc je to novinka a ceny si ještě sednou.
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2015 18:03
Re: Jeep je borec
Ano. Když na to nemáš tak si koupíš Jetyho. Který je proti Renegadu jako papuč od důchodců. Ale samozřejmě Vivat Škoda, bo Škoda. Marne. Svez se a uvidíš, že tě trkne za co si asi zaplatíš. ;-)
20. 2. 2015 18:34
Re: Jeep je borec
Zase se pouštíš do něčeho, z čeho vylezeš akorát pěkně smraďatý. Ale to ty rád, já vím. >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2015 19:28
Re: Jeep je borec
...myslíš třeba jak tě i obrázky rozsekal vrkuboy? .... očividně disciplína, ve které kraluješ, ba až rejdíš ;-)
20. 2. 2015 19:55
Re: Jeep je borec
Jó, máš pravdu, byl jsem z toho rozsekaný na kaši, smíchy jsem se válel pod stolem. >:D

Vždy se bavím nad tím, jak z toho vašeho třídního krále, který měl nastavit nový měřítka a pokořit všechny kolem, vylezlo obyčejné průměrné auto s podprůměrnými jízdními vlastnosti, užraným motorem a z té příkladné variability zůstal malej kufr a jedno sklopený opěradlo sedadla. >:D

Vím, vám stačí ke štěští očividně málo. Nebo spíš jen pěknej kukuč. ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2015 22:13
Re: Jeep je borec
Tak hlavně, že si necháš na"kukuč" od tohoto bleskwebu vše, znalče >:D ;-) dostals diskuzní latu, že jsi foukal zádel ještě týden...
21. 2. 2015 09:02
Re: Jeep je borec
>:D
A to je jistě důvod, proč už se ti/vám nechce do diskuzí pod Twnigo. Protože co jsi o něm psal před představením a co bys o něm mohl napsat teď, jsou dvě naprosto odlišný věci. Bohužel pro tebe, dnešní realita není zdaleka tak růžová, jak si tehdá vysnil a za co jsi pleskal játrem o kapotu.
Ty lato. >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 2. 2015 16:48
Re: Jeep je borec
Lexaurin 3xdenně a hodně vody..... ;-) ....že tenkrát jsi dostal na diskuzní sedinku si nerad vzpomeneš, to je jasné. Ale bdi, tvůj čas přijde. >:D
21. 2. 2015 18:25
Re: Jeep je borec
>:D
Opakuj si to vosumkrát denně. Jen tak tomu tvému věšteckému výronu snad uvěříš.
Já mohu jen politovat tvou zadubenost a snahu obhájit neobhajitelné.
Jirko, užij si to. >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 10:29
Re: Jeep je borec
;-) hlavně nepoužívej Alpu.... by tě to mohlo ještě štípat :-)
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 09:49
Re: Jeep je borec
Fiat s jinou karoskou a spatnym logem, abysme byli presnejsi :-)
20. 2. 2015 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 11:04
Re: Jeep je borec
Ze to neni jeep :-) Stejne jako freemont neni fiat, thema,voayger a flavia Lancia atd.
20. 2. 2015 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 2. 2015 16:02
Re: Jeep je borec
Ono je těch odstínů šedi víc. Pokud dvě značky vyvinou něco společně (GT-86 a BRZ), tak mi to nevadí. Pokud ale jedna značka pouze "domestikuje" výrobek jiné značky (Lancia Voyager), tak je to z mého pohledu špatně.

Renegade má ale dost své vlastní osobnosti na to aby mi to nevadilo.
20. 2. 2015 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 18:18
Re: Jeep je borec
Myslim, ze misto toho, abys tu 50 lidem psal, aby vyhledali odbornou pomoc bys tak mel ucinit sam.

Je taky podstatny rozdil, jestli to spatny logo ma auto vyrobene ve stejne zemi anebo ne popr zda jslu ze stejne zeme ty znacky. Coz neni pripad fiatu, treba narozdil od pripadu kdy produkr nsu nesl logo vw ci produkt oldsmobile nesl logo chevrolet. Kdyz to vezmu ad absurdum tak ano - mam problem s tim lepit na hindustan logo seat a na volhu logo toyota.
21. 2. 2015 02:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 2. 2015 16:40
Re: Jeep je borec
Napodobne soudruhu, misto posilani jinych se dobrovolne do cvokarny prihlas sam. Bojovat si muzu za co chci, tvoje zbytecna starost.
21. 2. 2015 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 13:07
Re: Jeep je borec
Podľa tejto logiky v podstate ani Škoda ani Seat neexistujú, sú to len VW s iným logom >:D Nehovoriac o predch. Cherokee, čo boli tuším s Dodge Nitro totálne dvojičky. To je proste koncernová politika, zdieľanie platform atď. Nehovoriac o tom, že postav Renegade vedľa 500 X, ukáž to 100 bežným ľuďom a 95 ak nie 100 z nich ani len netipne, že sú postavené na rovnakej technike. Puristi si to aj tak nekúpia tak vo co go? >:D
21. 2. 2015 21:42
Re: Jeep je borec
jistě, jen na auto.cz by padlo o 0,001 bodu ...ten kufr :-)
23. 2. 2015 20:57
Re: Jeep je borec
Přesně tak. Tady neni co řešit
23. 2. 2015 20:57
Re: Jeep je borec
Přesně tak. Tady neni co řešit :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 09:31
paci sa mi
cim dalej tym viac...... tie kanistrove zadne svetla a okruhle predne s typickou maskou.... k tomu hranate blatniky ..... ej veru... len tak slintam...... moc pekna krabicka :yes:

a prave v tom terennejsom prevedeni so zvysenou svetlou vyskou to ani v terene nemusi byt uplne marne .... v tejto triede uz zacina byt ozaj coraz hustejsie ....
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2015 09:36
cx3
sorry renegade, ale keď som videl videjko cx3 biela/červená, tak jak ja tie suv nemusím, tak cx3 by som mohol a teším na testíky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
20. 2. 2015 09:37
Zpět od Yetiho k Renegadu
Když jsem poprvé spatřil fotografie Renegadu, v duchu jsem zvolal: proč?! Proč nejsi jako malý GCh?? Proč musíš být zase tak odlišný a nevzhledný? S odstupem nějakého času se přiznávám, že mi je R sympatický... Je jiný, než ostatní SUV na trhu, ale není to odpadlík. Je svůj v tom dobrém. Interiér je jistě jeho chloubou, zvlášť pokud Ondřej uvádí, že je dobře smontovaný. Jen mi chybí nějaké hodnocení sedadel, tam má Jeep tradičně značné rezervy (míním Evropské preference spočívající v sedačkách, které obejmou a podrží).
O jízdě jsme se toho zase tak moc z testu nedozvěděli, a to je škoda. Rovněž dynamika není příliš (vůbec) zmíněna a to je chyba, protože se přímo nabízí srovnat Jeep s dvoulitrem s ostatními (QQ, P2008, Captur, Mokka), kteří se zhlídli v downsizingu. Já vím, že potenciální zájemce o Renegate nebude přímo srovnávat tenhle vůz se zbytkem nabídky na trhu, na to je Jeep příliš individualisticky zaměřený, ale mě by srovnání docela zajímalo.
Máte někdo nějaký další názor na Renegada? Myslím tím, ne na Yetiho...?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
20. 2. 2015 10:54
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Zahlédl jsem ho v nějaké stříbrné a tam mi ty boky přišly dost pusté, tady na fotkách je to lepší. Ale rozhodně se na silnici neztratí, takže proč ne.

Zbývá to klasické "kam s ním", zejména v této konfiguraci. Plnohodnotný offroad to asi přece jen není, na dlouhé cesty a dálnici se nehodí, do města není 4x4 nafta ideální, na rodinné auto je to trošku malé.

Srovnání - QQ je asi větší, pokud bych chtěl auto pro rodinu, pak by to byl můj favorit (z těch uvedených).
20. 2. 2015 11:18
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
"dlouhé cesty a dálnici se nehodí, do města není 4x4 nafta ideální, na rodinné auto je to trošku malé."... zazrak, ze sa Yeti vobec predava, lebo presne to iste sa o nom da napisat.
Avatar - Emel
20. 2. 2015 11:22
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
U Yetiho jsem stížnosti na hluk na dálnici neregistroval a snad i spotřeba bude příznivější. Yeti je taky mnohem flexibilnější, máš na výběr víc variant pro FWD i AWD. Slabší dvoulitr ve čtyřkolce a Ambition je do 550, to není zlé.

Jinak beru, jako rodinné auto mi Yeti taky nesedí.
20. 2. 2015 11:41
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Nikde nie je napisane, ze ani Renegade nebude konfiguraciou flexibilnejsi. Na hluk si treba pockat, az to niekto namera.
Staci, aby bol na dialnici tichsi motor, pripadne mensi hluk od kolies a vnimas viac obtekanie vzduchu.

Porovnavat 81kW verziu a 103kW je odveci, cenovo treba porovnat adekvatny motor a cenovy naskok je tatam... i ked cena "od" je velmi popularna.
To je ako opacny marketingovy kec - "zlavy az do"... len to, co chces ma prave najnizsie.
Avatar - Emel
20. 2. 2015 11:57
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Jo, ve srovnatelné verzi je to srovnatelné, bonus Yeti je prostě v tom, že levnější verzi (2.0TDI 81kW AWD) nabízí.
20. 2. 2015 12:04
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Z mého pohledu je verze 103kW u Yetiho nesmyslná. Po HW stránce jsou ty motory identické, rozdíl je pouze v SW jednotky. A cenový rozdíl je tam zásadní.
U Outdooru 70 tis, u klasiky 120 tis, ale k ní dostaneš i DSG navrch.
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 12:09
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Jestli je za silnější verzi čistý příplatek 70tis., tak mi to přijde jako zlodějina.
20. 2. 2015 12:12
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Je to tak.
Tedy, abych byl přesný, k tomu ještě dostaneš větší průměr předních brzd a jinak poskládanou převodovku. A to je vše.
Ale i tak je to z mého pohledu zbytečné.
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 13:15
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
V dobe keď uviedli Yetiho na trh tam tuším tiež nejak veľa možností na konfiguráciu nebolo. V benzíne 1,2 a 1,8 TSI a jedno TDI s tuším dvoma výkonmi. A keď sa dobre pamätám, tak 4x4 bola tiež len k najvýkonnejším verziám. Cenová a modelová politika tohto Jeepu + - rovnaká.
20. 2. 2015 13:57
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Jen tu je s tím o 6 let později...
Konkurence nespí/nespala.
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 20:28
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
čo ty vieš ako sa bude tento Jeep dať konfigurovať o pár rokov? keď zovšeobecním, tak žiadna automobilka (napadla ma jedine Dacia) neponúka počas životnosti modelu len motory a možnosti pohonu, s ktorými ich uviedla na trh. Mierne povedané, nevystrieľajú si všetky tromfy hneď na začiatku. Spoliehajú sa na prvotný záujem o daný model a trvajú na tom, že ak ho veľmi chceš tak si zaplatíš. Nehovoriac o tom, že čo by potom robili po FL, prípadne novom modelom roku. Vždy sa hodí pridať nový motor, či prevodovku, pohon alebo nové možnosti ich konfigurovania.
Avatar - Emel
20. 2. 2015 14:31
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
No já taky Yeti nikdy nepovažoval za nějaký super kup. Aktuálně mi největší smysl dávají dvě verze:
1) 1.2TSI nějaký Active+ za 400 jako auto do města, třeba pro starší lidi
2) 2.0TDI 81 4x4 Ambition+ za 560 jako auto, které se občas podívá mimo silnici

Silná nafta (125kW) za 860 už mi přijde jako úlet...
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 13:11
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
Minule som "Renegáta" konečne stretol na živo v premávke a oproti salónovým fotkám je to super. Mne sa páči jak z vonku tak zvnútra. Podľa testov čo som videl však lepšie jazdí jeho Fiatovská dvojička. Ak bude trochu času určite sa pôjdem previezť.
Avatar - honzase
20. 2. 2015 20:40
Re: Zpět od Yetiho k Renegadu
S tvou reakcí se ztotožňuji. Zprvu mi přišel odpornej a posléze se mi líbí. A dále, pryč od Jetiho a zpět k Jeepu. To auto není tuctové a to je dobře. A proč vypadá jako kačátko, prostě vychází z prvního Jeepu. A to, že se to auto vyrábí jako Fiat mi neva, amící tohle přeznačkovávání dělají už tolik let (např s Mitshubishi), jako tedy všichni kolem. Nebýt Fiatu nemáme Chrysler a tím pádem by zmizel můj oblíbený Dodge. Takže špagetii western mi vlastně přijde fajn (Fiat 500 Mopar).
Avatar - Drag-On
20. 2. 2015 09:38
Láska na 8my pohľad
Asi každý už mal frajerku, z ktorej nebol zo začiatku bohvie ako očarený, no postupne to prerástlo v takú lásku, že ešte aj teraz s ľútosťou spomína. Mám pocit, že presne toto je u mňa Renegade. Keď som ho prvý krát videl, som si len povedal, že je to odporná paródia na Jeep. Postupom času som ho začal vnímať, že nie je až tak zlý a teraz sa mi už neskutočne páči. Škoda len toho cenníku. Keby ceny trochu padli dole, tak neuvažujem. No teraz aspoň mám nad čím uvažovať... >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 09:49
Re: Láska na 8my pohľad
Souhlasím, mě se interiér napoprvé zdál vyloženě zženštilý, a teď už si dokážu představit, že bych v něm jezdil.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 10:18
Re: Láska na 8my pohľad
dufam ze si kvoli tomu nezmenil pohlavie >:D ;-)
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 10:19
Re: Láska na 8my pohľad
Musím kouknout! ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 10:01
Re: Láska na 8my pohľad
je to tak...... ani ja som prve vizualne dojmy na toto auto nemal uplne pozitivne.... postupom casu je to inak.... dnes mozno jedno z najkrajsich malych SUV pre mna....
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 09:47
Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Je Wrangler, ne tahle detska hracka z italie :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 09:51
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Ani do toho města bys ho nebral? >:D
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 10:00
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Willys byl vylozene auto do mesta, lol.

Ne nebral, do mesta staci fobie htp nebo smart. Do terenu je to skoro nepouzitelny a na okresky a dalnice sou jiny stroje, kor za tu cenu
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:25
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Ty bys jezdil Fabií? >:-[] Neveřim >:D
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 10:35
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Prestav si, ze sem v ni najel tak 1100 km jako spolujezdec. Neveris co?
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:38
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Kdybys nedodal to jako spolujezdec, tak bych neveril >:-[] Já sem v ní taky něco najel, po Praze a okolí mi to nevadí, dál bych s ní nemusel cestovat :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 10:43
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
ja som s fabiou htp spravil cestu kosice - novy jicin.... sam... naprosto v pohode to auto ide .. 160 dialnice .. ziadny problem.... htp slo vyborne ak clovek nejazdil plne nalozeny... .... ej ale to este stare casy boli... takmer ziadne radary ( 2008 ) >:D

dodnes nechapem tym posmeskom na htp.... ja som s fabiou lietal ( v ramci moznosti ) .... slo ako kula... tichucke... parada... :yes:
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:46
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Já s HTP 47kw, Seat Cordoba žil pár let, z kopce sem vytáhl 190 tacho :-) Jinak 170 na rovince dala, píšu záměrně na rovince, protože sebemenší kopec auto poznalo >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 10:53
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
tiez som jazdil s 47kw verziou ( boli aj 51-tky novsie rocniky ) ... mne to prislo uplne ze pohoda..... no do kopca sa treba pekne rozbehnut a potom zoberies aj ine masiny ;-)
Avatar - Ozzman
20. 2. 2015 10:54
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Pokud ine masiny nemyslis 120tky, tak jedině, když ina mašina nezacne akcelerovat:D
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 11:02
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
a ked zacne akcelerovat........ potom sa ta spolujazdec vo fabii opyta ... proc zastavujes >:D
Avatar - wakantanka
20. 2. 2015 13:19
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Veď práve, že v kopcoch to malo charakter Škoda 125 L, tú tiež kým si držal v otáčkach tak išla, ale keď si proste musel spomaliť a zase sa rozbehnúť už to bol problém. A len tak na okraj, kamoš si kúpil Fabku I. Htp a keď sa snažil držať so mnou tempo (ja vtedy Fiat Brava 1,6 16V) tak mu to papkalo o cca 3 litre viac. Ale ako približovadlo po meste to nebolo zlé vozenie.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 20:45
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
známý vzal 3 lidi a jel na moravě po okreskách 250 km. Vyšla mu spotřeba 11 litrů na sto a nejel víc jak 110 tacho (reál tak cca 102)

Dost trapný co, tohle je spotřeba 200 konové V6, spíš ještě horší >:D
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 21:24
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
To zní dost neuvěřitelně. Snad kdyby okruh po moravě byl celý do kopce, nebo v zácpě.
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 21:34
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
realita, htp je mimo město nepoužitelný
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 11:03
Re: Jedinym legitimnim nastupcem Willysu
Ja v ni byl i v nemecku ci na sumave
20. 2. 2015 10:05
už zase.
:-( Jeep Renegade - 632.900 + výbava 862 900 Kč Minusy = není zrovna levný
Škoda Yeti - 636.900 => chcete mi tvrdit, že se na tuhle cenu s doplněním výbavy do VWYetiho nedostanu?
Minus druhý
Vyšší spotřeba paliva - 7,8 proti papírovým 5,1 je hodně ... Yeti má 5,6, kolik asi bude reálná?
opomíjím například údaje o pružnosti zmiňované ve srovnání Yeti 2.0 TDI 103kw vs. Renegade 1.6 88kw,.. jaké by asi byly rozdíly u dvoulitru..
Rozbalit vlákno
4
20. 2. 2015 10:19
Re: už zase.
Problém je ten, že pokud budeš chtít čtyřkolku, tak na Renegáda musíš vytáhnout 633 tis. na Yetiho ti stačí 495.
Stejně tak u předokolky je Yeti pořád levnější. Na spotřebu se podívej na spritmonitor (Yeti má lehce pod 7 litrů).
20. 2. 2015 17:23
Re: už zase.
když budu chtít vyloženě čtyřkolku a snahu šetřit na ostatním, tak pravděpodobně nepůjdu ani pro jedno auto z této dvojice. když mluvíš o spritmonitoru, mrkni na Renegade. jsou tam 3 dvoulitry - spotřeby 5,8, 7 a 7,6, takže je to všechno o stylu jízdy...
20. 2. 2015 18:37
Re: už zase.
Spritmonitor: Vzorek Yetiho 4x4, 103kW čítá 165 záznamů, to už je pěkná statistika. ;-)
20. 2. 2015 19:08
Re: už zase.
neříkám že ne, ale těžko Yetinu vyzdvihovat, když není s čím srovnat :-)
20. 2. 2015 10:26
sx4
Tak renegade se mi hodně libi. Nicméně , když už tady vytahujete yeti a spol, tak se mi nyní jevi jako nejlepší nabídka nova sx4, v nabídce za 549tis, 4x4 a max výbava. ..
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2015 11:23
Proč nepřiznat pravdu?
Od uvedení Renegadu jsem slyšel, jen proboha co to je? Hnussná krabice, bude se vyrábět v Itálii, to bude vrzat, hrozný laciný interiér, kdo to bude kupovat?
Nakonec už v druhém testu na auto.cz nedokázali na tom autu najít nic negativního kromě spotřeby a že to není auto na dálniční přesuny a ceny uff. Cena by měla být subjektivní hledisko, záleží na kupujících jestli jí akceptují: prodeje prosinec 2014: Yeti 4748ks, Renegade 3626ks. Škoda 4 měsíce klesající prodeje, Renegade se teprve začíná prodávat navíc to není "evropská" značka.
Za mě originální malé SUV, které zdá se nachází porozumění u kupujících navzdory novinářům a pseudoznalcům.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Delfin2
20. 2. 2015 11:44
Re: Proč nepřiznat pravdu?
Súhlasím za mňa tiež jedno z najkrajších malých SUV :yes: Neváhal by som ani chvíľku a hneď by som ho bral ;-)
20. 2. 2015 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - honzase
20. 2. 2015 21:23
Re: Proč nepřiznat pravdu?
Kde se dá prosím najít taková statistika? Děkuji
20. 2. 2015 22:13
Re: Proč nepřiznat pravdu?
třeba leftlane ;-)
Avatar - Delfin2
20. 2. 2015 11:42
Renegade
Renegade je tank.. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
20. 2. 2015 11:44
Video
U videa mě napadlo jediný...Genzer a Suchánek....telešoping s Bobem a Tomem >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 12:03
Re: Video
video sa mi pacilo ... chlapci su zohrati a posobia na kamere cim dalej tym viac presvedcivejsie a bezprostrednejsie .... nie je to sranda takto pred kamerou....

hlavne Jakub je ozaj presvedcivy za kazdych okolnosti ( prejavom rodeny moderator ma to v sebe, poklona ) .... postavou sice mensi ale vykonmi ozaj klobuk dole :yes: .. s honzom su dobra parta

pekne video... aj dlzka takmer 5 minut potesila :yes:
Avatar - KubikCv
20. 2. 2015 12:22
Re: Video
tak poslouchej tu intonaci a naučenost frází...
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2015 12:45
Re: Video
posloucham.... velmi dobre video, vyborne vystupovanie... bezchybny prejav :yes:
Avatar - KubikCv
21. 2. 2015 00:39
Re: Video
hmmm...to vypadá na hnědé vlasy :yes:
20. 2. 2015 11:45
Video
Pri renderovani vystupu videa si normalizujte audio, pripadne to spravte pri editovani.
Jeden hlas je ticho, ze miestami ledva pocut, druhy tak akurat a do toho vleti nejaky hudobny pazvuk, az sa strhnem a chniapem po "volume".
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2015 14:40
Wilík by se nedivil...
chápu sice ten nadpis jako autorskou licenci, ale být to "naživo", tak by tenhle nafintěný švihák lázeňský nestál Willimu, ani za nadzvednuti masky kolem svetlometu.
A to tohohle moderního floutka považuji za vcelku zdarilou, byť předraženou a trošku zbytečnou kreaci. Tedy bavíme se o offroad verzi za osm kilo...
Taktně řečeno se obávám, že projet párkrát s Odpadlikem to, co s wranglerem, Wilim, či Nivou, tak doslova naplní své jméno...
Nedelejme z modernich mixérů a masírek něco, co fakt nejsou.... Zbytečně jim to pak škodí, v prehnanych očekáváních garŕžových snílků....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 14:54
Re: Wilík by se nedivil...
:yes: :yes: :yes: zlatá slova
Avatar - Emel
20. 2. 2015 16:03
Re: Wilík by se nedivil...
Jo, ale co se dá projet snad není jediné kritérium...
20. 2. 2015 16:28
Re: Wilík by se nedivil...
To je jistě pravda. Vztahuji to k odkazu na legendu a k tomu, že nejde o to jednou to projet, ale o výdrži materiálů pod zatizenim...
20. 2. 2015 20:15
Re: Wilík by se nedivil...
Tak věz, že v tomto ohledu je na tom Renegade nejlíp ze všech konkurentů právě v offroad verzi. Vydrží toho hodně, nneí to jen prázdna floskule.
20. 2. 2015 21:26
Re: Wilík by se nedivil...
Takže jsi to už nekde opakovaně vzal do terénu (nemyslí polni cestu) a vydržel tolik co troll nebo wrangler? Nepochybuji o jeho schopnostech v rámci SUV jeho kategorie. To, o čem nejsem přesvědčen, že bez ujmy vydrží treba to, co souseda samík, když s nim jezdí 14 dní do lesa probírat...
Avatar - Barrichello
20. 2. 2015 21:36
Re: Wilík by se nedivil...
Tak tak, pokud chce někdeo opravdu jezdit do terénu, tak než dát 800 za tenhle fiat, tak si radši připlati 200 a koupit tohle [odkaz]
21. 2. 2015 14:26
Re: Wilík by se nedivil...
jenže za vlastnictví takového auta Ti za chvíli bude v EU hrozit doživotí nebo stětí před nastoupenou kohortou milovníků broučků....... ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2015 18:12
Spotřeba....
... to asi tahali za sebou parník.... s tím autem se dá bez problémů jezdit i s využitím přiměřené dynamiky jízdy do 6ti. No pokud někdo přeleze z VW R tak potom asi čeká, že to bude rvát asfalt bez ohledu na cokoliv. Další nudný test.
Auto jsem si prubnul, je moc fajn. Přemýšlet mezi Jetym nebo tohle tak Renegade je jasná jiná liga. Jen abych nevyvolal žlučovržné nářky - jeti se mi líbí. Ale tyhle auta srovnat je jako srovnat tiguana s volvem xc60. Jasně, umí to podobně, ale v podstatě je to jiná liga. Testu se musím smutně usmát a dodat..... jak jinak.... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
8
20. 2. 2015 19:40
Re: Spotřeba....
Já měl tu čest Renegade jen prolézt a jeví se mě taky úplně jinde než Yeti. Myslím, že spolu s Xkem od Fiatu udělají dobré prodeje.
Avatar - _Karel_
20. 2. 2015 19:51
Re: Spotřeba....
V čem je jiná liga kromě vzhledu? Nepolemizuji, ptám se, když jsi v něm jel.
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2015 22:15
Re: Spotřeba....
Je rozdíl v komfortu jízdy, je rozdíl ve vnímání jízdy, je rozdíl v pocitu z kabiny. Jsou to dva odlišné světy. ;-) Moc se mi nechtělo, ale nechal jsem se překecat a úsměv jak banán. Každému to nemusí sedět, ale bylo to uživatelsky friendly, .... takové na pohodu. Yeti je proti tomu taková uskákaná kabina.
21. 2. 2015 11:05
Re: Spotřeba....
Opět musím vypíchnout skutečnost, že se jedná o spotřebu v testu - tedy za celou dobu jezdění včetně zkoušek dynamiky a různých jízdních režimů. Je podle mě lepší uvádět takovýto porovnatelný údaj, než si vymýšlet "za kolik by to mohlo jet kdybych jezdil všude ekorun". Z Golfu R jsem do auta nepřesedl a i kdyby tak nevím, proč by mělo něco takového hodnocení ovlivnit - do různě výkonných aut přesedám občas i víckrát týdne již několik let. Ano, mimo město auto umí jezdit i mírně nad rychlostní limity do šesti, ve městě a na dálnici ani náhodou,vyzkoušeno na dvou Renegadech.

V testu je Yeti uveden jako tvarově, rozměrově a v některých verzích i cenově blízký konkurent, detailní srovnání vlastností tam však nevidím. Tolik k Vašim výtkám.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Ji/Ri
21. 2. 2015 16:52
Re: Spotřeba....
...o ekorun přece vůbec nejde. Auto se má testovat v rámci svého využití. Bral bych, kdybys napsal, že v terénu papne 11, to je relevantní údaj, ale tohle.... kdyby to bylo poprvé, tak neceknu, ale .... a cpát všude Jetiho či jiný produkt od škoda auto je už na tomto webu neskutečně trapné.
21. 2. 2015 18:01
Re: Spotřeba....
A jsme opět u toho. Malý hranatý crossover do města a schopnější do terénu se posuzuje podle toho, kolik žere na dálnici a kolik to vytáhne na maximálku.
Bez komentáře.
Avatar - Emel
21. 2. 2015 18:43
Re: Spotřeba....
Crossover s dvoulitrovou naftou - tam je podle mě hodnocení dálničního provozu relevantní. Jako městské autíčko vidím benzin fwd.
Avatar - petr164
21. 2. 2015 22:53
Re: Spotřeba....
Ty dvoultrové wafky u Regegáta vůbec neznamenají určení pro dálnice, ale prostou rezervu krouťáku všude, kde se to může hodit - do terénu, při plném obsazení, s valníkem... Nechápu, kde se ta fikce o silenějších dieselech vhodných typicky pro dálnice bez ohledu na cokoli bere... Pro dálnice jsou především nízké GT, nehodlám vysvětlovat, proč...
Avatar - Twingo
20. 2. 2015 20:22
jeep
Jeep je velice slušné auto jenom ho všude testují v černé barvě já jsem slyšel že v jakékoliv jiné než černé barvy vypadá auto dost stylově.
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
21. 2. 2015 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - curwasportiva
20. 2. 2015 22:56
Tom a Tom
Ti dva borci v tom videu zni jako Tom a Tom v teleshopingu tele tele
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
21. 2. 2015 00:41
Re: Tom a Tom
jsem to psal o pár řádků výš >:D
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2015 23:01
Za me dobry.
Ale stejne dam prednost originalnimu Fiatovi.
;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2015 02:00
to je zas perla..
...nevalná rychlost vozu je jen 182 km/h.....a co je valná rychlost ??? 300 ??? >:D >:D
Rozbalit vlákno
36
21. 2. 2015 11:08
Re: to je zas perla..
Vzhledem k výkonu bych čekal více. Projevuje se to hlavně pocitově, kdy v dálničních rychlostech se autu již příliš nechce akcelerovat a po ubrání plynu i výrazněji samovolně zpomaluje, což však způsobuje hlavně velká čelní plocha.
Avatar - Ji/Ri
21. 2. 2015 16:54
Re: to je zas perla..
.... ano jasně.... nevalná rychlost vozu jen 182. Ondro - zlatý ventilek je tvůj. 8-s :no:
Avatar - Emel
21. 2. 2015 17:32
Re: to je zas perla..
A co je na té větě špatně? 182km/h je v kontextu konkurence a motorizace prostě málo. Tady přece nejde o to, že by majitel nutně musel jezdit víc než 180...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 10:34
Re: to je zas perla..
... v porovnání s konkurencí: tedy ten jeti lítá dvě pade? Nebo .... nebavíme se o malém terénním autě? Copak jsme si nechali vymýt mozek všichni tím, že jsme dálniční letci i v krabicích od bot? ach jo.... to je hrozný web a taková to byla prima odpočívárna a informační lázeň.
22. 2. 2015 10:45
Re: to je zas perla..
Je tak složité pochopit,že to auto se prostě ve vyšších rychlostech i ve srovnání s konkurenty necítí dobře? To je celý obsah sdělení, jen jako podklad je zmíněna i měřitelná hodnota, tedy maximální rychlost, která je nižší než u podobně výkonné konkurence.

Tohle je SUV, ne Lada Niva, s tímto autem budou lidé jezdit po silnicích, takže snad mají právo vědět i tyto věci.
Avatar - Emel
22. 2. 2015 13:52
Re: to je zas perla..
A co bys chtěl s tou krabicí od bot dělat? Yeti má tuším 190, což taky není žádný zázrak.
Avatar - petr164
21. 2. 2015 22:57
Re: to je zas perla..
Ondřeji, vzpamatujte se! Krabice prostě rychleji na dálnici nepojede. Kdybyste jezdil před třiceti lety, pochopil byste. Kdo by ostatně v jakémkoli Jeepu také honil na dálnici GTčka, vy snad ano?
22. 2. 2015 10:05
Re: to je zas perla..
Ale no tak, vy z drobné poznámky vhodné pro lidi, kteří by s autem chtěl jezdit hodně po dálnici, děláte nějakou zásadní výtku. Můžu vás ujistit, že hodnota maximální rychlosti se do hodnocení auta nijak nepromítla, jen jsem považoval za vhodné to zmínit.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 10:37
Re: to je zas perla..
Neberu. Zrovna ty umíš uchopit slova přesně. Kdyby bylo napsáno, že "pro ty, kteří by však rádi občas koukli přes 190km/h jsou tady jiné vozy. To je jako kdybys vytknul bavu, že v terénu si neškrábne.... dneska Ondřeji slabota a tohle neobhájíš. Ale koho chleba jíš, toho píseň pískáš a jde ti to dobře. :yes: 8-s :-!
22. 2. 2015 10:42
Re: to je zas perla..
Koho chleba jím? To by mě zajímalo...chytat za slovo umí každý a chce psa bít, hůl si najde, že ano.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 13:47
Re: to je zas perla..
Ale no taaaak.... ;-)
22. 2. 2015 12:13
Re: to je zas perla..
Pokud by si toto auto někdo chtěl koupit a jezdit s ním hodně po dálnici měl by vrátit papíry na hlavu, nebo to je jeho rozhodnutí a je srozuměn s tím, že to bude žrát jak "tank". Rád bych jen zmínil poznámku, že toto není fleetové auto, auto pro cesťáky a většina populace, která pracuje v městech, přes týden ujede pár kolometrů a na dálnici se podívá zřídka. Proto by jste u testů měli zohledňovat určení auta a neprohánět 130tkou každé auto bez rozdílu. Když už tak u A8 si jezděte po dálnici 70% času, ale u tohodle auta třeba jen 10% času a pak udělejte závěry.
22. 2. 2015 12:24
Re: to je zas perla..
Já už pár Renegadů na dálnici potkal a nevypadalo to, že by to řídili šílenci...
22. 2. 2015 13:42
Re: to je zas perla..
je rozdíl jezdit po dálnici a hodně jezdit po dálnici :-)
Navíc vyčítat tomuto autu, které je zaměřeno rozhodně ne na dálnici všechny neduhy s tím spojené (hluk, spotřeba?) jako vyčítat staviteli, který mi postavil na vrcholu kopce krychlový barák, že tam je příšerný hluk, protože tam pořád fouká...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 13:48
Re: to je zas perla..
.... nech toho nebo budeš označen za "rozumného diskutujícího" .... 8-s ;-)
22. 2. 2015 13:51
Re: to je zas perla..
zážitek pana Mičky z testování po Slovenských silnicích: Ještě před tím nás však překvapilo, jak dokáže být auto během jízdy po asfaltu tiché, což se týká jak odhlučnění motoru, tak podvozku a koneckonců také pouze jemného aerodynamického svistu kolem vnějších zpětných zrcátek. U takto navržené karoserie jsme alespoň v tomto ohledu čekali pravý opak
Pro mě víc vypovídající než to pálit 150 na dálnici a stěžovat si.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 13:54
Re: to je zas perla..
:yes: tak přesednout z eRka do této budky.... ale možná by pomohlo malé nakouknutí, co to je za auto a uvědomění si, že se nejedná o dálniční dostavník. Jenomže tady na škodablesk webu se to asi nesmí.
Avatar - white label
22. 2. 2015 14:21
Re: to je zas perla..
"Když už jsme u té dálnice, pak musíme říci, že tam se Renegade svým ne zrovna aerodynamickým tvarem s velkou čelní plochou příliš nehodí. Podepisuje se to jak na nevelké maximální rychlosti 182 km/h, tak hlavně na spotřebě, která je obecně snad jediným minusem jinak docela povedené jednotky."
Přečti si to znovu a v klidu (až ti skončí to nepříjemné období) a zjistíš, že veškerá diskusní hysterie kolem toho je úplně zbytečná. Z komára vola z toho děláte až vy v diskusi, nikoli autor v textu. ;-)
22. 2. 2015 14:38
Re: to je zas perla..
celkové hodnocení auta, které má vliv na verdikt:

Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný

bod jedna a dva bych dal do souvislosti, bod tři je subjektivní.
Avatar - white label
22. 2. 2015 16:18
Re: to je zas perla..
Se na to jenom podívej a musí ti být jasné, že i v rámci třídy to bude podprůměrně aerodynamické, takže na těch dvou minusech logicky není vůbec nic divného.

P.S. Mistr FoKing tu dává pravidelně takové Foktoviny (rozuměj megavoloviny), že tohle je celé průzračné jako křišťálová studánka. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 16:44
Re: to je zas perla..
...aha.... Jenže tohle není foking takže bych fokingoviny nečekal. Nebudu si hrát na slepého. Až ti skončí temné období, tak uvidíš, co jsem tím, nejen já, myslel. ;-)
22. 2. 2015 16:52
Re: to je zas perla..
Ano je to krabice, ale toto auto není dálniční expres a pokud Mička uvede, že ho udivil malý aero hluk na Slovenských silnicích je něco špatně ;-)
Nebo ten druhý má absolutní sluch :-)
Ale ve výsledku je to jedno, hlavně, že je o co se hádat...
A nakonec si ho nekoupíme ani jeden
A ve finále je to dobrý auto...
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:08
Re: to je zas perla..
Argument jiným redaktorem neberu, oba jsou dospělí a za své názory zodpovídají individuálně, nikoli společně. Pokud se na něčem neshodnou, mají si střihnout o to, kdo z nich má pravdu? Osobně bych byl rád, kdyby zdejší testy byly aspoň na úrovni obvyklé pro Ondru, což se aktuálně bohužel rozhodně říct nedá. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:11
Re: to je zas perla..
Mno..... Pomalu se ty rozdíly začínají stírat. A je to škoda. :-) myslím škoda s malým š. >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:14
Re: to je zas perla..
Nemyslím si, že se začínají stírat, většinou určitě ne...
22. 2. 2015 16:50
Re: to je zas perla..
Já do toho z Rka nepřesednul a i kdyby, tak znovu říkám, že to nemá na hodnocení vliv. Ale Vás asi baví provokovat a to pak člověk může vysvětlovat jak chce...
22. 2. 2015 16:53
Re: to je zas perla..
jestli se můžu zeptat, tak co mělo vliv?
;-)
22. 2. 2015 17:15
Re: to je zas perla..
Jen a pouze samotné auto, dokonce zkušenost s dvěma kusy ve stejné specifikaci.
22. 2. 2015 18:04
Re: to je zas perla..
Vaše shrnutí: Ano, je drahý, hlučný a žere. Za tím si stojím, jakkoliv je to v mnoha ohledech sympatické auto, což je zmíněno i v testu.
mi stačí abych s Vámi přestal diskutovat.
Avatar - white label
22. 2. 2015 19:01
Re: to je zas perla..
Pokud budeš obecně brát řečené/napsané absolutně, nikoli relativně, "postavíš na hlavu" cokoli...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 16:54
Re: to je zas perla..
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný

...ano, asi někoho baví provokovat nebo si to neumím vysvětlit. Neboli je drahý, hlučný, žere.... možná bych tohle čekal u jiných autonovinářů, u tebe mě to zklamalo. To je celé. A ano, hrozně mě baví provokovat a proto nosím číro a podpadky.... 8-s :-! :no:
22. 2. 2015 17:21
Re: to je zas perla..
Ano, je drahý, hlučný a žere. Za tím si stojím, jakkoliv je to v mnoha ohledech sympatické auto, což je zmíněno i v testu. Ale každý to umí líp, než nějaký redaktor, že?
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:24
Re: to je zas perla..
Výborně! Konečně jsme se dostali k meritu věci. Ve světle tohoto příspěvku bych zvážil dovolenou....
Avatar - Emel
22. 2. 2015 13:54
Re: to je zas perla..
Pokud přes týden ujedu jen pár kilometrů a na dálnici se podívám zřídka, tak nejsem typický zákazník pro auto za 600+ s 2.0 naftou.
Avatar - Delfin2
25. 2. 2015 11:23
Re: to je zas perla..
Už neviem kto by s tým jazdil 180km/h, ale aj keby tak to bohate stačí na účel tohto auta.
Avatar - petr164
21. 2. 2015 23:05
dobré a ještě lepší
Osobně moc na SUV netrpím, považuji to za kočkopsy pro majitele, kteří nevědí, co vlastně chtějí. Nicméně v rámci toho, s čím se člověk dostane do lesního srubu či na horskou boudu a pak pohodlně po asfaltu domů jde o celkem přijatelný kompromis. Renegade je pohodář, kterého by neměl rozházet ani český okreskový tankodrom ani pista a pochopitelně ani polní či lesní cesta či 15 cm sněhu. Může tak udělat dobrou službu. Jen tu je malý otazník - kolik kurvítek je v něm zabudováno a jakých? Doufám, že žádné...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 10:39
Wyllis by se divil 2
...že jeho jeep nelítá po dálnici dvě kila..... >:D >:D >:D >:D

Ondřeji Chamillo - gratuluji k získání Zlatého ventilku.
Rozbalit vlákno
29
22. 2. 2015 10:46
Re: Wyllis by se divil 2
Ano,takto se chová rozumný diskutující...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 13:51
Re: Wyllis by se divil 2
Mohl bych získat návod na to, jak se chová rozumný diskutující? Děkuji. Ještě by to chtělo kádrový posudek a izolaci....

Dneska velmi zřetelně, Ondřeji, profesně blamáž, lidsky rozčarování. Nicméně budu se těšit na další krásný vypiplaný test u škodovek či vw..... možná je načase postavit proti sobě scouta a renegáta - on ten scout přece vyhraje i na dálnici ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 14:12
Re: Wyllis by se divil 2
Zase má (diskusní) krámy? Máš to aspoň pravidlené. Pokud ne, dám ti kontakt na dobrého kámoče do ostravského Gyncentra... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 16:49
Re: Wyllis by se divil 2
Takže, pokud budu mlaskat nad vším, co se zde vypotí, tak je to ok. Pokud však uvidím něco, co bije do očí, tak jsou to diskuzní krámy. Tenhle test je out. Ondra to umí líp. To je celé. Nebo mi chceš říct, že Renegát je dálniční dostavník? >:D zlatý ventil mu náleží oprávněně. Stejně tak ujel při testu clia, kdy jeho husina z "vše působí levně" škrábala omítku i na vedlejším baráku. Je to profík, tak by se měl oprostit od svých subjektivních nepodložených domněnek, na které tu nikdo není zvědavý. Nebo tobě nevadí to cpaní škodovky už i na dveře do kostela? mě ano. ;-)
22. 2. 2015 16:51
Re: Wyllis by se divil 2
Tak mi prosím najděte auto, které je Renegadu více podobné cenou, motorizací, tvarem i velikostí, než Yeti.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 16:58
Re: Wyllis by se divil 2
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný

O tohle jde a celkové vyznění ... kde na nás nenápadně pokukuje Yeti.... už se chápeme? Jo vlastně, jsem provokatér. Samozřejmě nic proti Jetimu nemám, dokonce je mi sympatický.... jen abych nebyl označen za petrolheda...
K těm minusům ještě:
spotřeba paliva je ok - běžnou, naprosto normální, ne ekorallye jízdou se jezdí do 6,5... spíše v rozpětí 5,4-6,5. Proto ta nadsázka s vwR. Hluk vzduchu na dálnici.... to by jednoho nenapadlo, že auto této konstrukce nebude tiché jako pendolino a, zlatý ventilek - není zrovna levný. To je jak pláč staré plačky nad rozlitým pivem. To se na mě zlob nebo ne, ale tohle z tvého pera nemůže být myšleno ani ze srandy. Nebo je to myšleno vážně?
Avatar - Blue Sun
22. 2. 2015 17:00
Re: Wyllis by se divil 2
Já nevím, ale Ji/Ri začal s něčím jiným, Yetiho jste sem zatáhl až vy, Ondřeji. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:02
Re: Wyllis by se divil 2
Díky.... ;-) :yes: už jsem to chtěl začít hláskovat.
22. 2. 2015 17:16
Re: Wyllis by se divil 2
To není pravda, na přítomnost zmínky o Yetim v testu si stěžuje již dříve.
Avatar - Blue Sun
22. 2. 2015 16:59
Re: Wyllis by se divil 2
Jsi v ČR, smiř se s tím. Kritičnost vůči "české" produkci (ale jen některé) bude vždy snížená.
Prostě si vždycky odečti povinný škodabalast a bude ti líp, bez nervů.
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:01
Re: Wyllis by se divil 2
O tom, kolik prostoru tu která značka dostane, nerozhoduje redaktor.
Pokud mi ocituješ pasáž, ze které zřetelně vyplývá, že Ondra od tohoto vozu očekával "dálniční dostavník", mohu klidně přehodnotit svůj názor na tvou aktuální diskusní "hormonální" indispozici. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:05
Re: Wyllis by se divil 2
To skoro vypadá, že si Ondra přišel poplakat na ramínko.... :-) ;-) Jde o to, že spral opravdu povedené auto, která má více než šmrnc.
Auto je dobré na jízdu, pohodové, nic nevadí, ergo vpořádku, dobré sedáky, dobrý výhled, dobrý motor, dobrá spotřeba.... prostě fajn auto, které je srovnatelné cenou s jetim, ale je to naprosto jiná liga. Bylo by dobré si ho jít projet. Jeti je proti němu dodávka.
Bez ohledu na hormony, krámy, či plakání na ramínko, tento test není vůči kvalitě auta fér.
:-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:11
Re: Wyllis by se divil 2
Jel si už s tímto autem, ideálně v této konfiguraci?
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:13
Re: Wyllis by se divil 2
Kdybych nejel, tak o tom nemluvím. ;-) je v Ostravě.
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:29
Re: Wyllis by se divil 2
Takže kolik mu chybí hvězdiček, do tvého nadšení z něj (myslím ve srovnání s Yetim)?
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:36
Re: Wyllis by se divil 2
Odkdy ty hraješ na hvězdičky? ... při srovnání s čímkoliv? ... hvězdičky nechám Tobě ;-)
22. 2. 2015 17:19
Re: Wyllis by se divil 2
Nemám pocit, že bych jej spral, jen jsem to napsal tak, jak to auto podle sebe vnímám. Ale jasně, jak má někdo jiný názor, tak jsem hned podplacený atd., pořád ta samá písnička, i když reálně bych třeba toho omílaného Yetiho nehodnotil lépe a obecně i zbylá auta této třídy nejsou žádné hity.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:22
Re: Wyllis by se divil 2
Nikdy a nikde jsem nemluvil o podplacení.
22. 2. 2015 17:24
Re: Wyllis by se divil 2
A ona zmínka o tom, že "koho chleba jíš..."? Ok, dost bylo diskuze, v názoru na Renegade se očividně neshodneme a některé části textu každý chápeme jinak...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:34
Re: Wyllis by se divil 2
Je to marný, je to marný, je to marný. Tedy uzavřu: Vivat Ondratest, Renegát je drahý šrot plný kolotočářských nevkusů, motor žere jak x5 a jízda je jako na žebřiňáku. Snad je to všecko.
Myslím, že oba víme, o co go. ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:27
Re: Wyllis by se divil 2
Ani nepřímo? A nebylo to poprvé... ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:06
Re: Wyllis by se divil 2
o prostoru značkám jsem nemluvil. Znáš mě natolik dobře, abys tohle ani v úvahu nebral.
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:12
Re: Wyllis by se divil 2
"Nebo tobě nevadí to cpaní škodovky už i na dveře do kostela?"
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:13
Re: Wyllis by se divil 2
...jsi tu první den?
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:14
Re: Wyllis by se divil 2
Ne, už druhý...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:16
Re: Wyllis by se divil 2
Třetí ti to začně bouchat do očí a možná se pak potkáme na Gyncentru ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 17:25
Re: Wyllis by se divil 2
Já tam byl teď v pátek, takže moc brzo se tam asi nepotkáme... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:33
Re: Wyllis by se divil 2
...nechtělo by to častěji ? >:-[] ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 18:53
Re: Wyllis by se divil 2
Právě, že u tebe určitě..., kdežto mojí ženě stačí tamní návštěva jen jednou za delší čas... >:D
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 17:38
Shrnovačka
Tak tedy.... co člověk, to názor. Některému sedí šedá dodávkozní kabina, někdo vidí cirkus.... to je asi běžné. Budu-li přistupovat k autu "žere, nejede, je drahé" tak ano, celý test tak může vyznít.
Někdy dovolená dělá divy.... :-)
Rozbalit vlákno
10
22. 2. 2015 18:09
Re: Shrnovačka
Hlavně nechápu obecně, proč by měl člověk při celkovém hodnocení zohledňovat jakou zvolil importér cenu? I kdyby to auto stálo 1mil tak by měl k němu přistupovat stejně, rozhodnou kupující zda si ho koupí.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2015 19:46
Re: Shrnovačka
No .... je tu více věcí, které jsou "záhadou"... a jestli je drahý nebo ne, to máš pravdu, to ať si každý probere se svou žrajtoflí. Ale je třeba hodit stín tak se hodí všecko do krámu. Ale vidíš - tleskat a mávat jinak jsi provokater, nejsi hoden diskuze....
22. 2. 2015 20:01
Re: Shrnovačka
Stačilo by mi kdyby pořád skoro všechno nesrovnávali se škodovkama. Zaprvé to vypovídá cosi o objektivnosti, zadruhé tím škodovce moc nepomáhají, zatřetí to ani nemá zapotřebí. Je plno aut kde nikoho, krom zdejších "novinářů" nenapadne srovnávat konkrétní auta se škodovkama. Renegade je toho příkladem. Ty auta jsou jako den a noc, navíc si myslím, že ani nepatří do stejné "kategorie" ( na jejich délky a podobné mezitřídní argumenty nehraju) Automobilky sami ví co je jejich konkurentem a inteligentní bytosti to docvakne a kastace novinářů to nezmění.
Avatar - white label
22. 2. 2015 20:15
Re: Shrnovačka
Cena se dá obecně posoudit v rámci kategorie, závěr může být do značné míry subjektivní jako všechno v logicky subjektivním testu.
Nedávno Ondra testoval koncernovwou Q3, jejíž cena se mu také zdála (v rámci prémiových menších/malých SUV) relativně vysoká a v mínusech se to také jasně objevilo:
- Vysoká pořizovací cena
- Příplatky i za jinde běžné prvky
- Hlučnější turbodiesel
Že se tam naopak nikdo z vás podobně nepohoršoval s teoriemi na téma, "ať rozhodnou kupující", nebo "je třeba hodit stín tak se hodí všecko do krámu".
V čem by asi tak mohl být rozdíl? Nebude to náhodou tím, že vám z principu vadí jen kritika nekoncernovwých produktů, zatímco v principu stejnou kritiku koncernovwých produktů minimálně nekomentujete? A jak si vysvětluješ, že si mohl Ondra dovolit kritizovat (nejen) cenu Q3, jakožto cenu produktu svých údajných "chlebodárců"? ;-)
22. 2. 2015 20:28
Re: Shrnovačka
Já s posuzováním ceny nesouhlasím nikde, proto jsem psal obecně, to znamená pro všechny. Nečtu všechny testy a ke koncernovým autům se vyjadřuji zřídka a většinou jen pokud mi to hlava nebere ;-) Škodovku nijak nehaním, ale zde jim redaktoři dělají medvědí službu.
Jen jsem kouknul na závěr testu: krásné 4 hvězdy ;-)
Nemůžu hanět Audi, když s ním občas musím jezdit :-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 20:36
Re: Shrnovačka
Krásné 4 hvězdičky? Renegade má jen o půl hvězdičky méně, to už naopak krásné není? ;-)
22. 2. 2015 20:56
Re: Shrnovačka
Tak nějak mám pocit, že si auto zaslouží více...jedna srovnávačka s Yetim, jedno ježdění na Slovensku plus tento test....nějak mám pocit že se na autě hledají mouchy co nejsou vidět ;-) Ale třeba mám schízu :-| no ;-)
Ale nakonec rozhodnou kupci, a ne v Česku, zda auto uspěje nebo ne.
Za mě bych mu to přál, je to pěkné zpestření trhu.
Avatar - white label
22. 2. 2015 21:02
Re: Shrnovačka
Spestření je to každopádně a jako takové je určitě vítáno.
Osobně mám ovšem z designu poněkud rozporuplné až rozpačité pocity (myslím z celku, detaily jsou naopak docela zajímavé), ale uvidíme až se svezu, třeba změním názor.
22. 2. 2015 21:07
Re: Shrnovačka
Já jsem ho prolezl jen staticky a udělal na mě dojem. Zpracování vypadá dobře, vnitřek žádný stísněný, jak píšeš detaily pěkné, ale i jako celek to na mě funguje.
Avatar - Emel
22. 2. 2015 21:00
Re: Shrnovačka
No to je tvoje shrnutí, já bych to po přečtení testu shrnul jinak - svébytný a povedený design exteriéru i interiéru, interiér kvalitně smontovaný, dobře odladěný podvozek, nadprůměrné terénní schopnosti, dobrý motor i převodovka. Krabicová karoserie způsobuje vyšší spotřebu a zřejmě limituje dynamiku v nadlimitních dálničních rychlostech (ještě více než je v dané třídě obvyklé). Cena je relativně vysoká.
22. 2. 2015 21:14
úsměvný test
najezdil jsem s tímto dvoulitrovým Regenade hlavně po městě asi 2 tisíce kilometrů a mám na displeji spotřebu 7,2 l/km. Teď jsem se koukal. A komu věříte víc.
Rozbalit vlákno
4
22. 2. 2015 21:52
Re: úsměvný test
:yes: tomu se říká direkt ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:15
Re: úsměvný test
Jako jestli věříme víc tobě, nebo tomu palubnímu počítači? ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:15
Re: úsměvný test
Jako jestli věříme víc tobě. nebo tomu palubnímu počítači? ;-)
22. 2. 2015 23:31
Re: úsměvný test
PP Chamilla vs PP kdojekdo na 12 kol >:D