Testy
cim dalej tym viac...... tie kanistrove zadne svetla a okruhle predne s typickou maskou.... k tomu hranate blatniky ..... ej veru... len tak slintam...... moc pekna krabicka :yes😒br />
a prave v tom terennejsom prevedeni so zvysenou svetlou vyskou to ani v terene nemusi byt uplne marne .... v tejto triede uz zacina byt ozaj coraz hustejsie ....
a prave v tom terennejsom prevedeni so zvysenou svetlou vyskou to ani v terene nemusi byt uplne marne .... v tejto triede uz zacina byt ozaj coraz hustejsie ....
sorry renegade, ale keď som videl videjko cx3 biela/červená, tak jak ja tie suv nemusím, tak cx3 by som mohol a teším na testíky.
Když jsem poprvé spatřil fotografie Renegadu, v duchu jsem zvolal: proč?! Proč nejsi jako malý GCh?? Proč musíš být zase tak odlišný a nevzhledný? S odstupem nějakého času se přiznávám, že mi je R sympatický... Je jiný, než ostatní SUV na trhu, ale není to odpadlík. Je svůj v tom dobrém. Interiér je jistě jeho chloubou, zvlášť pokud Ondřej uvádí, že je dobře smontovaný. Jen mi chybí nějaké hodnocení sedadel, tam má Jeep tradičně značné rezervy (míním Evropské preference spočívající v sedačkách, které obejmou a podrží).
O jízdě jsme se toho zase tak moc z testu nedozvěděli, a to je škoda. Rovněž dynamika není příliš (vůbec) zmíněna a to je chyba, protože se přímo nabízí srovnat Jeep s dvoulitrem s ostatními (QQ, P2008, Captur, Mokka), kteří se zhlídli v downsizingu. Já vím, že potenciální zájemce o Renegate nebude přímo srovnávat tenhle vůz se zbytkem nabídky na trhu, na to je Jeep příliš individualisticky zaměřený, ale mě by srovnání docela zajímalo.
Máte někdo nějaký další názor na Renegada? Myslím tím, ne na Yetiho...?
O jízdě jsme se toho zase tak moc z testu nedozvěděli, a to je škoda. Rovněž dynamika není příliš (vůbec) zmíněna a to je chyba, protože se přímo nabízí srovnat Jeep s dvoulitrem s ostatními (QQ, P2008, Captur, Mokka), kteří se zhlídli v downsizingu. Já vím, že potenciální zájemce o Renegate nebude přímo srovnávat tenhle vůz se zbytkem nabídky na trhu, na to je Jeep příliš individualisticky zaměřený, ale mě by srovnání docela zajímalo.
Máte někdo nějaký další názor na Renegada? Myslím tím, ne na Yetiho...?
Zahlédl jsem ho v nějaké stříbrné a tam mi ty boky přišly dost pusté, tady na fotkách je to lepší. Ale rozhodně se na silnici neztratí, takže proč ne.
Zbývá to klasické "kam s ním", zejména v této konfiguraci. Plnohodnotný offroad to asi přece jen není, na dlouhé cesty a dálnici se nehodí, do města není 4x4 nafta ideální, na rodinné auto je to trošku malé.
Srovnání - QQ je asi větší, pokud bych chtěl auto pro rodinu, pak by to byl můj favorit (z těch uvedených).
Zbývá to klasické "kam s ním", zejména v této konfiguraci. Plnohodnotný offroad to asi přece jen není, na dlouhé cesty a dálnici se nehodí, do města není 4x4 nafta ideální, na rodinné auto je to trošku malé.
Srovnání - QQ je asi větší, pokud bych chtěl auto pro rodinu, pak by to byl můj favorit (z těch uvedených).
"dlouhé cesty a dálnici se nehodí, do města není 4x4 nafta ideální, na rodinné auto je to trošku malé."... zazrak, ze sa Yeti vobec predava, lebo presne to iste sa o nom da napisat.
U Yetiho jsem stížnosti na hluk na dálnici neregistroval a snad i spotřeba bude příznivější. Yeti je taky mnohem flexibilnější, máš na výběr víc variant pro FWD i AWD. Slabší dvoulitr ve čtyřkolce a Ambition je do 550, to není zlé.
Jinak beru, jako rodinné auto mi Yeti taky nesedí.
Jinak beru, jako rodinné auto mi Yeti taky nesedí.
Nikde nie je napisane, ze ani Renegade nebude konfiguraciou flexibilnejsi. Na hluk si treba pockat, az to niekto namera.
Staci, aby bol na dialnici tichsi motor, pripadne mensi hluk od kolies a vnimas viac obtekanie vzduchu.
Porovnavat 81kW verziu a 103kW je odveci, cenovo treba porovnat adekvatny motor a cenovy naskok je tatam... i ked cena "od" je velmi popularna.
To je ako opacny marketingovy kec - "zlavy az do"... len to, co chces ma prave najnizsie.
Staci, aby bol na dialnici tichsi motor, pripadne mensi hluk od kolies a vnimas viac obtekanie vzduchu.
Porovnavat 81kW verziu a 103kW je odveci, cenovo treba porovnat adekvatny motor a cenovy naskok je tatam... i ked cena "od" je velmi popularna.
To je ako opacny marketingovy kec - "zlavy az do"... len to, co chces ma prave najnizsie.
Jo, ve srovnatelné verzi je to srovnatelné, bonus Yeti je prostě v tom, že levnější verzi (2.0TDI 81kW AWD) nabízí.
Z mého pohledu je verze 103kW u Yetiho nesmyslná. Po HW stránce jsou ty motory identické, rozdíl je pouze v SW jednotky. A cenový rozdíl je tam zásadní.
U Outdooru 70 tis, u klasiky 120 tis, ale k ní dostaneš i DSG navrch.
U Outdooru 70 tis, u klasiky 120 tis, ale k ní dostaneš i DSG navrch.
V dobe keď uviedli Yetiho na trh tam tuším tiež nejak veľa možností na konfiguráciu nebolo. V benzíne 1,2 a 1,8 TSI a jedno TDI s tuším dvoma výkonmi. A keď sa dobre pamätám, tak 4x4 bola tiež len k najvýkonnejším verziám. Cenová a modelová politika tohto Jeepu + - rovnaká.
Jen tu je s tím o 6 let později...
Konkurence nespí/nespala.
Konkurence nespí/nespala.
čo ty vieš ako sa bude tento Jeep dať konfigurovať o pár rokov? keď zovšeobecním, tak žiadna automobilka (napadla ma jedine Dacia) neponúka počas životnosti modelu len motory a možnosti pohonu, s ktorými ich uviedla na trh. Mierne povedané, nevystrieľajú si všetky tromfy hneď na začiatku. Spoliehajú sa na prvotný záujem o daný model a trvajú na tom, že ak ho veľmi chceš tak si zaplatíš. Nehovoriac o tom, že čo by potom robili po FL, prípadne novom modelom roku. Vždy sa hodí pridať nový motor, či prevodovku, pohon alebo nové možnosti ich konfigurovania.
No já taky Yeti nikdy nepovažoval za nějaký super kup. Aktuálně mi největší smysl dávají dvě verze😒br />
1) 1.2TSI nějaký Active+ za 400 jako auto do města, třeba pro starší lidi
2) 2.0TDI 81 4x4 Ambition+ za 560 jako auto, které se občas podívá mimo silnici
Silná nafta (125kW) za 860 už mi přijde jako úlet...
2) 2.0TDI 81 4x4 Ambition+ za 560 jako auto, které se občas podívá mimo silnici
Silná nafta (125kW) za 860 už mi přijde jako úlet...
Minule som "Renegáta" konečne stretol na živo v premávke a oproti salónovým fotkám je to super. Mne sa páči jak z vonku tak zvnútra. Podľa testov čo som videl však lepšie jazdí jeho Fiatovská dvojička. Ak bude trochu času určite sa pôjdem previezť.
S tvou reakcí se ztotožňuji. Zprvu mi přišel odpornej a posléze se mi líbí. A dále, pryč od Jetiho a zpět k Jeepu. To auto není tuctové a to je dobře. A proč vypadá jako kačátko, prostě vychází z prvního Jeepu. A to, že se to auto vyrábí jako Fiat mi neva, amící tohle přeznačkovávání dělají už tolik let (např s Mitshubishi), jako tedy všichni kolem. Nebýt Fiatu nemáme Chrysler a tím pádem by zmizel můj oblíbený Dodge. Takže špagetii western mi vlastně přijde fajn (Fiat 500 Mopar).
Asi každý už mal frajerku, z ktorej nebol zo začiatku bohvie ako očarený, no postupne to prerástlo v takú lásku, že ešte aj teraz s ľútosťou spomína. Mám pocit, že presne toto je u mňa Renegade. Keď som ho prvý krát videl, som si len povedal, že je to odporná paródia na Jeep. Postupom času som ho začal vnímať, že nie je až tak zlý a teraz sa mi už neskutočne páči. Škoda len toho cenníku. Keby ceny trochu padli dole, tak neuvažujem. No teraz aspoň mám nad čím uvažovať... >😁
Souhlasím, mě se interiér napoprvé zdál vyloženě zženštilý, a teď už si dokážu představit, že bych v něm jezdil.
Je Wrangler, ne tahle detska hracka z italie 😄
Ani do toho města bys ho nebral? >😁
Willys byl vylozene auto do mesta, lol.
Ne nebral, do mesta staci fobie htp nebo smart. Do terenu je to skoro nepouzitelny a na okresky a dalnice sou jiny stroje, kor za tu cenu
Ne nebral, do mesta staci fobie htp nebo smart. Do terenu je to skoro nepouzitelny a na okresky a dalnice sou jiny stroje, kor za tu cenu
Ty bys jezdil Fabií? >😒] Neveřim >😁
Prestav si, ze sem v ni najel tak 1100 km jako spolujezdec. Neveris co?
Kdybys nedodal to jako spolujezdec, tak bych neveril >😒] Já sem v ní taky něco najel, po Praze a okolí mi to nevadí, dál bych s ní nemusel cestovat 😄
ja som s fabiou htp spravil cestu kosice - novy jicin.... sam... naprosto v pohode to auto ide .. 160 dialnice .. ziadny problem.... htp slo vyborne ak clovek nejazdil plne nalozeny... .... ej ale to este stare casy boli... takmer ziadne radary ( 2008 ) >😁
dodnes nechapem tym posmeskom na htp.... ja som s fabiou lietal ( v ramci moznosti ) .... slo ako kula... tichucke... parada... :yes:
dodnes nechapem tym posmeskom na htp.... ja som s fabiou lietal ( v ramci moznosti ) .... slo ako kula... tichucke... parada... :yes:
Já s HTP 47kw, Seat Cordoba žil pár let, z kopce sem vytáhl 190 tacho 😄 Jinak 170 na rovince dala, píšu záměrně na rovince, protože sebemenší kopec auto poznalo >😁
tiez som jazdil s 47kw verziou ( boli aj 51-tky novsie rocniky ) ... mne to prislo uplne ze pohoda..... no do kopca sa treba pekne rozbehnut a potom zoberies aj ine masiny 😉
Pokud ine masiny nemyslis 120tky, tak jedině, když ina mašina nezacne akcelerovat😁
Veď práve, že v kopcoch to malo charakter Škoda 125 L, tú tiež kým si držal v otáčkach tak išla, ale keď si proste musel spomaliť a zase sa rozbehnúť už to bol problém. A len tak na okraj, kamoš si kúpil Fabku I. Htp a keď sa snažil držať so mnou tempo (ja vtedy Fiat Brava 1,6 16V) tak mu to papkalo o cca 3 litre viac. Ale ako približovadlo po meste to nebolo zlé vozenie.
známý vzal 3 lidi a jel na moravě po okreskách 250 km. Vyšla mu spotřeba 11 litrů na sto a nejel víc jak 110 tacho (reál tak cca 102)
Dost trapný co, tohle je spotřeba 200 konové V6, spíš ještě horší >😁
Dost trapný co, tohle je spotřeba 200 konové V6, spíš ještě horší >😁
😒 Jeep Renegade - 632.900 + výbava 862 900 Kč Minusy = není zrovna levný
Škoda Yeti - 636.900 => chcete mi tvrdit, že se na tuhle cenu s doplněním výbavy do VWYetiho nedostanu?
Minus druhý
Vyšší spotřeba paliva - 7,8 proti papírovým 5,1 je hodně ... Yeti má 5,6, kolik asi bude reálná?
opomíjím například údaje o pružnosti zmiňované ve srovnání Yeti 2.0 TDI 103kw vs. Renegade 1.6 88kw,.. jaké by asi byly rozdíly u dvoulitru..
Škoda Yeti - 636.900 => chcete mi tvrdit, že se na tuhle cenu s doplněním výbavy do VWYetiho nedostanu?
Minus druhý
Vyšší spotřeba paliva - 7,8 proti papírovým 5,1 je hodně ... Yeti má 5,6, kolik asi bude reálná?
opomíjím například údaje o pružnosti zmiňované ve srovnání Yeti 2.0 TDI 103kw vs. Renegade 1.6 88kw,.. jaké by asi byly rozdíly u dvoulitru..
Problém je ten, že pokud budeš chtít čtyřkolku, tak na Renegáda musíš vytáhnout 633 tis. na Yetiho ti stačí 495.
Stejně tak u předokolky je Yeti pořád levnější. Na spotřebu se podívej na spritmonitor (Yeti má lehce pod 7 litrů).
Stejně tak u předokolky je Yeti pořád levnější. Na spotřebu se podívej na spritmonitor (Yeti má lehce pod 7 litrů).
když budu chtít vyloženě čtyřkolku a snahu šetřit na ostatním, tak pravděpodobně nepůjdu ani pro jedno auto z této dvojice. když mluvíš o spritmonitoru, mrkni na Renegade. jsou tam 3 dvoulitry - spotřeby 5,8, 7 a 7,6, takže je to všechno o stylu jízdy...
Tak renegade se mi hodně libi. Nicméně , když už tady vytahujete yeti a spol, tak se mi nyní jevi jako nejlepší nabídka nova sx4, v nabídce za 549tis, 4x4 a max výbava. ..
Od uvedení Renegadu jsem slyšel, jen proboha co to je? Hnussná krabice, bude se vyrábět v Itálii, to bude vrzat, hrozný laciný interiér, kdo to bude kupovat?
Nakonec už v druhém testu na auto.cz nedokázali na tom autu najít nic negativního kromě spotřeby a že to není auto na dálniční přesuny a ceny uff. Cena by měla být subjektivní hledisko, záleží na kupujících jestli jí akceptují: prodeje prosinec 2014: Yeti 4748ks, Renegade 3626ks. Škoda 4 měsíce klesající prodeje, Renegade se teprve začíná prodávat navíc to není "evropská" značka.
Za mě originální malé SUV, které zdá se nachází porozumění u kupujících navzdory novinářům a pseudoznalcům.
Nakonec už v druhém testu na auto.cz nedokázali na tom autu najít nic negativního kromě spotřeby a že to není auto na dálniční přesuny a ceny uff. Cena by měla být subjektivní hledisko, záleží na kupujících jestli jí akceptují: prodeje prosinec 2014: Yeti 4748ks, Renegade 3626ks. Škoda 4 měsíce klesající prodeje, Renegade se teprve začíná prodávat navíc to není "evropská" značka.
Za mě originální malé SUV, které zdá se nachází porozumění u kupujících navzdory novinářům a pseudoznalcům.
U videa mě napadlo jediný...Genzer a Suchánek....telešoping s Bobem a Tomem >😁 >😁 >😁 >😁
video sa mi pacilo ... chlapci su zohrati a posobia na kamere cim dalej tym viac presvedcivejsie a bezprostrednejsie .... nie je to sranda takto pred kamerou....
hlavne Jakub je ozaj presvedcivy za kazdych okolnosti ( prejavom rodeny moderator ma to v sebe, poklona ) .... postavou sice mensi ale vykonmi ozaj klobuk dole :yes: .. s honzom su dobra parta
pekne video... aj dlzka takmer 5 minut potesila :yes:
hlavne Jakub je ozaj presvedcivy za kazdych okolnosti ( prejavom rodeny moderator ma to v sebe, poklona ) .... postavou sice mensi ale vykonmi ozaj klobuk dole :yes: .. s honzom su dobra parta
pekne video... aj dlzka takmer 5 minut potesila :yes:
Pri renderovani vystupu videa si normalizujte audio, pripadne to spravte pri editovani.
Jeden hlas je ticho, ze miestami ledva pocut, druhy tak akurat a do toho vleti nejaky hudobny pazvuk, az sa strhnem a chniapem po "volume".
Jeden hlas je ticho, ze miestami ledva pocut, druhy tak akurat a do toho vleti nejaky hudobny pazvuk, az sa strhnem a chniapem po "volume".
chápu sice ten nadpis jako autorskou licenci, ale být to "naživo", tak by tenhle nafintěný švihák lázeňský nestál Willimu, ani za nadzvednuti masky kolem svetlometu.
A to tohohle moderního floutka považuji za vcelku zdarilou, byť předraženou a trošku zbytečnou kreaci. Tedy bavíme se o offroad verzi za osm kilo...
Taktně řečeno se obávám, že projet párkrát s Odpadlikem to, co s wranglerem, Wilim, či Nivou, tak doslova naplní své jméno...
Nedelejme z modernich mixérů a masírek něco, co fakt nejsou.... Zbytečně jim to pak škodí, v prehnanych očekáváních garŕžových snílků....
A to tohohle moderního floutka považuji za vcelku zdarilou, byť předraženou a trošku zbytečnou kreaci. Tedy bavíme se o offroad verzi za osm kilo...
Taktně řečeno se obávám, že projet párkrát s Odpadlikem to, co s wranglerem, Wilim, či Nivou, tak doslova naplní své jméno...
Nedelejme z modernich mixérů a masírek něco, co fakt nejsou.... Zbytečně jim to pak škodí, v prehnanych očekáváních garŕžových snílků....
Jo, ale co se dá projet snad není jediné kritérium...
To je jistě pravda. Vztahuji to k odkazu na legendu a k tomu, že nejde o to jednou to projet, ale o výdrži materiálů pod zatizenim...
Tak věz, že v tomto ohledu je na tom Renegade nejlíp ze všech konkurentů právě v offroad verzi. Vydrží toho hodně, nneí to jen prázdna floskule.
Takže jsi to už nekde opakovaně vzal do terénu (nemyslí polni cestu) a vydržel tolik co troll nebo wrangler? Nepochybuji o jeho schopnostech v rámci SUV jeho kategorie. To, o čem nejsem přesvědčen, že bez ujmy vydrží treba to, co souseda samík, když s nim jezdí 14 dní do lesa probírat...
... to asi tahali za sebou parník.... s tím autem se dá bez problémů jezdit i s využitím přiměřené dynamiky jízdy do 6ti. No pokud někdo přeleze z VW R tak potom asi čeká, že to bude rvát asfalt bez ohledu na cokoliv. Další nudný test.
Auto jsem si prubnul, je moc fajn. Přemýšlet mezi Jetym nebo tohle tak Renegade je jasná jiná liga. Jen abych nevyvolal žlučovržné nářky - jeti se mi líbí. Ale tyhle auta srovnat je jako srovnat tiguana s volvem xc60. Jasně, umí to podobně, ale v podstatě je to jiná liga. Testu se musím smutně usmát a dodat..... jak jinak.... 8-s :no:
Auto jsem si prubnul, je moc fajn. Přemýšlet mezi Jetym nebo tohle tak Renegade je jasná jiná liga. Jen abych nevyvolal žlučovržné nářky - jeti se mi líbí. Ale tyhle auta srovnat je jako srovnat tiguana s volvem xc60. Jasně, umí to podobně, ale v podstatě je to jiná liga. Testu se musím smutně usmát a dodat..... jak jinak.... 8-s :no:
Já měl tu čest Renegade jen prolézt a jeví se mě taky úplně jinde než Yeti. Myslím, že spolu s Xkem od Fiatu udělají dobré prodeje.
V čem je jiná liga kromě vzhledu? Nepolemizuji, ptám se, když jsi v něm jel.
Je rozdíl v komfortu jízdy, je rozdíl ve vnímání jízdy, je rozdíl v pocitu z kabiny. Jsou to dva odlišné světy. 😉 Moc se mi nechtělo, ale nechal jsem se překecat a úsměv jak banán. Každému to nemusí sedět, ale bylo to uživatelsky friendly, .... takové na pohodu. Yeti je proti tomu taková uskákaná kabina.
Opět musím vypíchnout skutečnost, že se jedná o spotřebu v testu - tedy za celou dobu jezdění včetně zkoušek dynamiky a různých jízdních režimů. Je podle mě lepší uvádět takovýto porovnatelný údaj, než si vymýšlet "za kolik by to mohlo jet kdybych jezdil všude ekorun". Z Golfu R jsem do auta nepřesedl a i kdyby tak nevím, proč by mělo něco takového hodnocení ovlivnit - do různě výkonných aut přesedám občas i víckrát týdne již několik let. Ano, mimo město auto umí jezdit i mírně nad rychlostní limity do šesti, ve městě a na dálnici ani náhodou,vyzkoušeno na dvou Renegadech.
V testu je Yeti uveden jako tvarově, rozměrově a v některých verzích i cenově blízký konkurent, detailní srovnání vlastností tam však nevidím. Tolik k Vašim výtkám.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
V testu je Yeti uveden jako tvarově, rozměrově a v některých verzích i cenově blízký konkurent, detailní srovnání vlastností tam však nevidím. Tolik k Vašim výtkám.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
...o ekorun přece vůbec nejde. Auto se má testovat v rámci svého využití. Bral bych, kdybys napsal, že v terénu papne 11, to je relevantní údaj, ale tohle.... kdyby to bylo poprvé, tak neceknu, ale .... a cpát všude Jetiho či jiný produkt od škoda auto je už na tomto webu neskutečně trapné.
A jsme opět u toho. Malý hranatý crossover do města a schopnější do terénu se posuzuje podle toho, kolik žere na dálnici a kolik to vytáhne na maximálku.
Bez komentáře.
Bez komentáře.
Crossover s dvoulitrovou naftou - tam je podle mě hodnocení dálničního provozu relevantní. Jako městské autíčko vidím benzin fwd.
Ty dvoultrové wafky u Regegáta vůbec neznamenají určení pro dálnice, ale prostou rezervu krouťáku všude, kde se to může hodit - do terénu, při plném obsazení, s valníkem... Nechápu, kde se ta fikce o silenějších dieselech vhodných typicky pro dálnice bez ohledu na cokoli bere... Pro dálnice jsou především nízké GT, nehodlám vysvětlovat, proč...
Jeep je velice slušné auto jenom ho všude testují v černé barvě já jsem slyšel že v jakékoliv jiné než černé barvy vypadá auto dost stylově.
😄
😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ti dva borci v tom videu zni jako Tom a Tom v teleshopingu tele tele
...nevalná rychlost vozu je jen 182 km/h.....a co je valná rychlost ??? 300 ??? >😁 >😁
Vzhledem k výkonu bych čekal více. Projevuje se to hlavně pocitově, kdy v dálničních rychlostech se autu již příliš nechce akcelerovat a po ubrání plynu i výrazněji samovolně zpomaluje, což však způsobuje hlavně velká čelní plocha.
.... ano jasně.... nevalná rychlost vozu jen 182. Ondro - zlatý ventilek je tvůj. 8-s :no:
A co je na té větě špatně? 182km/h je v kontextu konkurence a motorizace prostě málo. Tady přece nejde o to, že by majitel nutně musel jezdit víc než 180...
... v porovnání s konkurencí: tedy ten jeti lítá dvě pade? Nebo .... nebavíme se o malém terénním autě? Copak jsme si nechali vymýt mozek všichni tím, že jsme dálniční letci i v krabicích od bot? ach jo.... to je hrozný web a taková to byla prima odpočívárna a informační lázeň.
Je tak složité pochopit,že to auto se prostě ve vyšších rychlostech i ve srovnání s konkurenty necítí dobře? To je celý obsah sdělení, jen jako podklad je zmíněna i měřitelná hodnota, tedy maximální rychlost, která je nižší než u podobně výkonné konkurence.
Tohle je SUV, ne Lada Niva, s tímto autem budou lidé jezdit po silnicích, takže snad mají právo vědět i tyto věci.
Tohle je SUV, ne Lada Niva, s tímto autem budou lidé jezdit po silnicích, takže snad mají právo vědět i tyto věci.
Ondřeji, vzpamatujte se! Krabice prostě rychleji na dálnici nepojede. Kdybyste jezdil před třiceti lety, pochopil byste. Kdo by ostatně v jakémkoli Jeepu také honil na dálnici GTčka, vy snad ano?
Ale no tak, vy z drobné poznámky vhodné pro lidi, kteří by s autem chtěl jezdit hodně po dálnici, děláte nějakou zásadní výtku. Můžu vás ujistit, že hodnota maximální rychlosti se do hodnocení auta nijak nepromítla, jen jsem považoval za vhodné to zmínit.
Neberu. Zrovna ty umíš uchopit slova přesně. Kdyby bylo napsáno, že "pro ty, kteří by však rádi občas koukli přes 190km/h jsou tady jiné vozy. To je jako kdybys vytknul bavu, že v terénu si neškrábne.... dneska Ondřeji slabota a tohle neobhájíš. Ale koho chleba jíš, toho píseň pískáš a jde ti to dobře. :yes: 8-s :-!
Pokud by si toto auto někdo chtěl koupit a jezdit s ním hodně po dálnici měl by vrátit papíry na hlavu, nebo to je jeho rozhodnutí a je srozuměn s tím, že to bude žrát jak "tank". Rád bych jen zmínil poznámku, že toto není fleetové auto, auto pro cesťáky a většina populace, která pracuje v městech, přes týden ujede pár kolometrů a na dálnici se podívá zřídka. Proto by jste u testů měli zohledňovat určení auta a neprohánět 130tkou každé auto bez rozdílu. Když už tak u A8 si jezděte po dálnici 70% času, ale u tohodle auta třeba jen 10% času a pak udělejte závěry.
Já už pár Renegadů na dálnici potkal a nevypadalo to, že by to řídili šílenci...
je rozdíl jezdit po dálnici a hodně jezdit po dálnici 😄
Navíc vyčítat tomuto autu, které je zaměřeno rozhodně ne na dálnici všechny neduhy s tím spojené (hluk, spotřeba?) jako vyčítat staviteli, který mi postavil na vrcholu kopce krychlový barák, že tam je příšerný hluk, protože tam pořád fouká...
Navíc vyčítat tomuto autu, které je zaměřeno rozhodně ne na dálnici všechny neduhy s tím spojené (hluk, spotřeba?) jako vyčítat staviteli, který mi postavil na vrcholu kopce krychlový barák, že tam je příšerný hluk, protože tam pořád fouká...
zážitek pana Mičky z testování po Slovenských silnicích: Ještě před tím nás však překvapilo, jak dokáže být auto během jízdy po asfaltu tiché, což se týká jak odhlučnění motoru, tak podvozku a koneckonců také pouze jemného aerodynamického svistu kolem vnějších zpětných zrcátek. U takto navržené karoserie jsme alespoň v tomto ohledu čekali pravý opak
Pro mě víc vypovídající než to pálit 150 na dálnici a stěžovat si.
Pro mě víc vypovídající než to pálit 150 na dálnici a stěžovat si.
:yes: tak přesednout z eRka do této budky.... ale možná by pomohlo malé nakouknutí, co to je za auto a uvědomění si, že se nejedná o dálniční dostavník. Jenomže tady na škodablesk webu se to asi nesmí.
"Když už jsme u té dálnice, pak musíme říci, že tam se Renegade svým ne zrovna aerodynamickým tvarem s velkou čelní plochou příliš nehodí. Podepisuje se to jak na nevelké maximální rychlosti 182 km/h, tak hlavně na spotřebě, která je obecně snad jediným minusem jinak docela povedené jednotky."
Přečti si to znovu a v klidu (až ti skončí to nepříjemné období) a zjistíš, že veškerá diskusní hysterie kolem toho je úplně zbytečná. Z komára vola z toho děláte až vy v diskusi, nikoli autor v textu. 😉
Přečti si to znovu a v klidu (až ti skončí to nepříjemné období) a zjistíš, že veškerá diskusní hysterie kolem toho je úplně zbytečná. Z komára vola z toho děláte až vy v diskusi, nikoli autor v textu. 😉
celkové hodnocení auta, které má vliv na verdikt😒br />
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
bod jedna a dva bych dal do souvislosti, bod tři je subjektivní.
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
bod jedna a dva bych dal do souvislosti, bod tři je subjektivní.
Se na to jenom podívej a musí ti být jasné, že i v rámci třídy to bude podprůměrně aerodynamické, takže na těch dvou minusech logicky není vůbec nic divného.
P.S. Mistr FoKing tu dává pravidelně takové Foktoviny (rozuměj megavoloviny), že tohle je celé průzračné jako křišťálová studánka. 😉
P.S. Mistr FoKing tu dává pravidelně takové Foktoviny (rozuměj megavoloviny), že tohle je celé průzračné jako křišťálová studánka. 😉
...aha.... Jenže tohle není foking takže bych fokingoviny nečekal. Nebudu si hrát na slepého. Až ti skončí temné období, tak uvidíš, co jsem tím, nejen já, myslel. 😉
Ano je to krabice, ale toto auto není dálniční e😜res a pokud Mička uvede, že ho udivil malý aero hluk na Slovenských silnicích je něco špatně 😉
Nebo ten druhý má absolutní sluch 😄
Ale ve výsledku je to jedno, hlavně, že je o co se hádat...
A nakonec si ho nekoupíme ani jeden
A ve finále je to dobrý auto...
Nebo ten druhý má absolutní sluch 😄
Ale ve výsledku je to jedno, hlavně, že je o co se hádat...
A nakonec si ho nekoupíme ani jeden
A ve finále je to dobrý auto...
Argument jiným redaktorem neberu, oba jsou dospělí a za své názory zodpovídají individuálně, nikoli společně. Pokud se na něčem neshodnou, mají si střihnout o to, kdo z nich má pravdu? Osobně bych byl rád, kdyby zdejší testy byly aspoň na úrovni obvyklé pro Ondru, což se aktuálně bohužel rozhodně říct nedá. 😉
Já do toho z Rka nepřesednul a i kdyby, tak znovu říkám, že to nemá na hodnocení vliv. Ale Vás asi baví provokovat a to pak člověk může vysvětlovat jak chce...
jestli se můžu zeptat, tak co mělo vliv?
😉
😉
Jen a pouze samotné auto, dokonce zkušenost s dvěma kusy ve stejné specifikaci.
Vaše shrnutí: Ano, je drahý, hlučný a žere. Za tím si stojím, jakkoliv je to v mnoha ohledech sympatické auto, což je zmíněno i v testu.
mi stačí abych s Vámi přestal diskutovat.
mi stačí abych s Vámi přestal diskutovat.
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
...ano, asi někoho baví provokovat nebo si to neumím vysvětlit. Neboli je drahý, hlučný, žere.... možná bych tohle čekal u jiných autonovinářů, u tebe mě to zklamalo. To je celé. A ano, hrozně mě baví provokovat a proto nosím číro a podpadky.... 8-s :-! :no:
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
...ano, asi někoho baví provokovat nebo si to neumím vysvětlit. Neboli je drahý, hlučný, žere.... možná bych tohle čekal u jiných autonovinářů, u tebe mě to zklamalo. To je celé. A ano, hrozně mě baví provokovat a proto nosím číro a podpadky.... 8-s :-! :no:
Osobně moc na SUV netrpím, považuji to za kočkopsy pro majitele, kteří nevědí, co vlastně chtějí. Nicméně v rámci toho, s čím se člověk dostane do lesního srubu či na horskou boudu a pak pohodlně po asfaltu domů jde o celkem přijatelný kompromis. Renegade je pohodář, kterého by neměl rozházet ani český okreskový tankodrom ani pista a pochopitelně ani polní či lesní cesta či 15 cm sněhu. Může tak udělat dobrou službu. Jen tu je malý otazník - kolik kurvítek je v něm zabudováno a jakých? Doufám, že žádné...
...že jeho jeep nelítá po dálnici dvě kila..... >😁 >😁 >😁 >😁
Ondřeji Chamillo - gratuluji k získání Zlatého ventilku.
Ondřeji Chamillo - gratuluji k získání Zlatého ventilku.
Ano,takto se chová rozumný diskutující...
Mohl bych získat návod na to, jak se chová rozumný diskutující? Děkuji. Ještě by to chtělo kádrový posudek a izolaci....
Dneska velmi zřetelně, Ondřeji, profesně blamáž, lidsky rozčarování. Nicméně budu se těšit na další krásný vypiplaný test u škodovek či vw..... možná je načase postavit proti sobě scouta a renegáta - on ten scout přece vyhraje i na dálnici 😉
Dneska velmi zřetelně, Ondřeji, profesně blamáž, lidsky rozčarování. Nicméně budu se těšit na další krásný vypiplaný test u škodovek či vw..... možná je načase postavit proti sobě scouta a renegáta - on ten scout přece vyhraje i na dálnici 😉
Zase má (diskusní) krámy? Máš to aspoň pravidlené. Pokud ne, dám ti kontakt na dobrého kámoče do ostravského Gyncentra... >😁 😉
Takže, pokud budu mlaskat nad vším, co se zde vypotí, tak je to ok. Pokud však uvidím něco, co bije do očí, tak jsou to diskuzní krámy. Tenhle test je out. Ondra to umí líp. To je celé. Nebo mi chceš říct, že Renegát je dálniční dostavník? >😁 zlatý ventil mu náleží oprávněně. Stejně tak ujel při testu clia, kdy jeho husina z "vše působí levně" škrábala omítku i na vedlejším baráku. Je to profík, tak by se měl oprostit od svých subjektivních nepodložených domněnek, na které tu nikdo není zvědavý. Nebo tobě nevadí to cpaní škodovky už i na dveře do kostela? mě ano. 😉
Tak mi prosím najděte auto, které je Renegadu více podobné cenou, motorizací, tvarem i velikostí, než Yeti.
Minusy
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
O tohle jde a celkové vyznění ... kde na nás nenápadně pokukuje Yeti.... už se chápeme? Jo vlastně, jsem provokatér. Samozřejmě nic proti Jetimu nemám, dokonce je mi sympatický.... jen abych nebyl označen za petrolheda...
K těm minusům ještě😒br /> spotřeba paliva je ok - běžnou, naprosto normální, ne ekorallye jízdou se jezdí do 6,5... spíše v rozpětí 5,4-6,5. Proto ta nadsázka s vwR. Hluk vzduchu na dálnici.... to by jednoho nenapadlo, že auto této konstrukce nebude tiché jako pendolino a, zlatý ventilek - není zrovna levný. To je jak pláč staré plačky nad rozlitým pivem. To se na mě zlob nebo ne, ale tohle z tvého pera nemůže být myšleno ani ze srandy. Nebo je to myšleno vážně?
•Vyšší spotřeba paliva
•Hluk obtékajícího vzduchu na dálnici
•Není zrovna levný
O tohle jde a celkové vyznění ... kde na nás nenápadně pokukuje Yeti.... už se chápeme? Jo vlastně, jsem provokatér. Samozřejmě nic proti Jetimu nemám, dokonce je mi sympatický.... jen abych nebyl označen za petrolheda...
K těm minusům ještě😒br /> spotřeba paliva je ok - běžnou, naprosto normální, ne ekorallye jízdou se jezdí do 6,5... spíše v rozpětí 5,4-6,5. Proto ta nadsázka s vwR. Hluk vzduchu na dálnici.... to by jednoho nenapadlo, že auto této konstrukce nebude tiché jako pendolino a, zlatý ventilek - není zrovna levný. To je jak pláč staré plačky nad rozlitým pivem. To se na mě zlob nebo ne, ale tohle z tvého pera nemůže být myšleno ani ze srandy. Nebo je to myšleno vážně?
Jsi v ČR, smiř se s tím. Kritičnost vůči "české" produkci (ale jen některé) bude vždy snížená.
Prostě si vždycky odečti povinný škodabalast a bude ti líp, bez nervů.
Prostě si vždycky odečti povinný škodabalast a bude ti líp, bez nervů.
O tom, kolik prostoru tu která značka dostane, nerozhoduje redaktor.
Pokud mi ocituješ pasáž, ze které zřetelně vyplývá, že Ondra od tohoto vozu očekával "dálniční dostavník", mohu klidně přehodnotit svůj názor na tvou aktuální diskusní "hormonální" indispozici. 😉
Pokud mi ocituješ pasáž, ze které zřetelně vyplývá, že Ondra od tohoto vozu očekával "dálniční dostavník", mohu klidně přehodnotit svůj názor na tvou aktuální diskusní "hormonální" indispozici. 😉
To skoro vypadá, že si Ondra přišel poplakat na ramínko.... 😄 😉 Jde o to, že spral opravdu povedené auto, která má více než šmrnc.
Auto je dobré na jízdu, pohodové, nic nevadí, ergo vpořádku, dobré sedáky, dobrý výhled, dobrý motor, dobrá spotřeba.... prostě fajn auto, které je srovnatelné cenou s jetim, ale je to naprosto jiná liga. Bylo by dobré si ho jít projet. Jeti je proti němu dodávka.
Bez ohledu na hormony, krámy, či plakání na ramínko, tento test není vůči kvalitě auta fér.
😄
Auto je dobré na jízdu, pohodové, nic nevadí, ergo vpořádku, dobré sedáky, dobrý výhled, dobrý motor, dobrá spotřeba.... prostě fajn auto, které je srovnatelné cenou s jetim, ale je to naprosto jiná liga. Bylo by dobré si ho jít projet. Jeti je proti němu dodávka.
Bez ohledu na hormony, krámy, či plakání na ramínko, tento test není vůči kvalitě auta fér.
😄
Jel si už s tímto autem, ideálně v této konfiguraci?
Nemám pocit, že bych jej spral, jen jsem to napsal tak, jak to auto podle sebe vnímám. Ale jasně, jak má někdo jiný názor, tak jsem hned podplacený atd., pořád ta samá písnička, i když reálně bych třeba toho omílaného Yetiho nehodnotil lépe a obecně i zbylá auta této třídy nejsou žádné hity.
Nikdy a nikde jsem nemluvil o podplacení.
A ona zmínka o tom, že "koho chleba jíš..."? Ok, dost bylo diskuze, v názoru na Renegade se očividně neshodneme a některé části textu každý chápeme jinak...
o prostoru značkám jsem nemluvil. Znáš mě natolik dobře, abys tohle ani v úvahu nebral.
"Nebo tobě nevadí to cpaní škodovky už i na dveře do kostela?"
...jsi tu první den?
Ne, už druhý...
Třetí ti to začně bouchat do očí a možná se pak potkáme na Gyncentru 😉
Tak tedy.... co člověk, to názor. Některému sedí šedá dodávkozní kabina, někdo vidí cirkus.... to je asi běžné. Budu-li přistupovat k autu "žere, nejede, je drahé" tak ano, celý test tak může vyznít.
Někdy dovolená dělá divy.... 😄
Někdy dovolená dělá divy.... 😄
Hlavně nechápu obecně, proč by měl člověk při celkovém hodnocení zohledňovat jakou zvolil importér cenu? I kdyby to auto stálo 1mil tak by měl k němu přistupovat stejně, rozhodnou kupující zda si ho koupí.
No .... je tu více věcí, které jsou "záhadou"... a jestli je drahý nebo ne, to máš pravdu, to ať si každý probere se svou žrajtoflí. Ale je třeba hodit stín tak se hodí všecko do krámu. Ale vidíš - tleskat a mávat jinak jsi provokater, nejsi hoden diskuze....
Stačilo by mi kdyby pořád skoro všechno nesrovnávali se škodovkama. Zaprvé to vypovídá cosi o objektivnosti, zadruhé tím škodovce moc nepomáhají, zatřetí to ani nemá zapotřebí. Je plno aut kde nikoho, krom zdejších "novinářů" nenapadne srovnávat konkrétní auta se škodovkama. Renegade je toho příkladem. Ty auta jsou jako den a noc, navíc si myslím, že ani nepatří do stejné "kategorie" ( na jejich délky a podobné mezitřídní argumenty nehraju) Automobilky sami ví co je jejich konkurentem a inteligentní bytosti to docvakne a kastace novinářů to nezmění.
Cena se dá obecně posoudit v rámci kategorie, závěr může být do značné míry subjektivní jako všechno v logicky subjektivním testu.
Nedávno Ondra testoval koncernovwou Q3, jejíž cena se mu také zdála (v rámci prémiových menších/malých SUV) relativně vysoká a v mínusech se to také jasně objevilo😒br /> - Vysoká pořizovací cena
- Příplatky i za jinde běžné prvky
- Hlučnější turbodiesel
Že se tam naopak nikdo z vás podobně nepohoršoval s teoriemi na téma, "ať rozhodnou kupující", nebo "je třeba hodit stín tak se hodí všecko do krámu".
V čem by asi tak mohl být rozdíl? Nebude to náhodou tím, že vám z principu vadí jen kritika nekoncernovwých produktů, zatímco v principu stejnou kritiku koncernovwých produktů minimálně nekomentujete? A jak si vysvětluješ, že si mohl Ondra dovolit kritizovat (nejen) cenu Q3, jakožto cenu produktu svých údajných "chlebodárců"? 😉
Nedávno Ondra testoval koncernovwou Q3, jejíž cena se mu také zdála (v rámci prémiových menších/malých SUV) relativně vysoká a v mínusech se to také jasně objevilo😒br /> - Vysoká pořizovací cena
- Příplatky i za jinde běžné prvky
- Hlučnější turbodiesel
Že se tam naopak nikdo z vás podobně nepohoršoval s teoriemi na téma, "ať rozhodnou kupující", nebo "je třeba hodit stín tak se hodí všecko do krámu".
V čem by asi tak mohl být rozdíl? Nebude to náhodou tím, že vám z principu vadí jen kritika nekoncernovwých produktů, zatímco v principu stejnou kritiku koncernovwých produktů minimálně nekomentujete? A jak si vysvětluješ, že si mohl Ondra dovolit kritizovat (nejen) cenu Q3, jakožto cenu produktu svých údajných "chlebodárců"? 😉
Já s posuzováním ceny nesouhlasím nikde, proto jsem psal obecně, to znamená pro všechny. Nečtu všechny testy a ke koncernovým autům se vyjadřuji zřídka a většinou jen pokud mi to hlava nebere 😉 Škodovku nijak nehaním, ale zde jim redaktoři dělají medvědí službu.
Jen jsem kouknul na závěr testu: krásné 4 hvězdy 😉
Nemůžu hanět Audi, když s ním občas musím jezdit 😄
Jen jsem kouknul na závěr testu: krásné 4 hvězdy 😉
Nemůžu hanět Audi, když s ním občas musím jezdit 😄
Krásné 4 hvězdičky? Renegade má jen o půl hvězdičky méně, to už naopak krásné není? 😉
Tak nějak mám pocit, že si auto zaslouží více...jedna srovnávačka s Yetim, jedno ježdění na Slovensku plus tento test....nějak mám pocit že se na autě hledají mouchy co nejsou vidět 😉 Ale třeba mám schízu 😐 no 😉
Ale nakonec rozhodnou kupci, a ne v Česku, zda auto uspěje nebo ne.
Za mě bych mu to přál, je to pěkné zpestření trhu.
Ale nakonec rozhodnou kupci, a ne v Česku, zda auto uspěje nebo ne.
Za mě bych mu to přál, je to pěkné zpestření trhu.
Spestření je to každopádně a jako takové je určitě vítáno.
Osobně mám ovšem z designu poněkud rozporuplné až rozpačité pocity (myslím z celku, detaily jsou naopak docela zajímavé), ale uvidíme až se svezu, třeba změním názor.
Osobně mám ovšem z designu poněkud rozporuplné až rozpačité pocity (myslím z celku, detaily jsou naopak docela zajímavé), ale uvidíme až se svezu, třeba změním názor.
No to je tvoje shrnutí, já bych to po přečtení testu shrnul jinak - svébytný a povedený design exteriéru i interiéru, interiér kvalitně smontovaný, dobře odladěný podvozek, nadprůměrné terénní schopnosti, dobrý motor i převodovka. Krabicová karoserie způsobuje vyšší spotřebu a zřejmě limituje dynamiku v nadlimitních dálničních rychlostech (ještě více než je v dané třídě obvyklé). Cena je relativně vysoká.
najezdil jsem s tímto dvoulitrovým Regenade hlavně po městě asi 2 tisíce kilometrů a mám na displeji spotřebu 7,2 l/km. Teď jsem se koukal. A komu věříte víc.
Bohužel, tohle auto totálně zabijí cena, protože za tyhle peníze už loví ve vodách Tiguanů....což je škoda.
Myslím, že v segmentu malých SUV už je nevyšší čas, aby vytasil koncern (VW) svoje karty, protože Yetim to nezachrání, začíná tu být těsno 😄
Za mne je to zatim CX - 3
Já vidím největší problém (potenciální problém) v cenách těchto vozů, protože dost překrývají nabídku středních (nižších středních) SUVček. Tady vyzrál Captur a 2008 díky ceně... zatím😉
ja len ze vseobecne je uz trosku HR-V posunuta nizsie .... podobne ako captur......
Jinak - CX-3 má mít (pokud vím) jen 1,5D, takže té HR-V konkurovat může.
Jen dodám, že na prvních promofotkách jsem facelift Yetiho vítal
[odkaz]
Tak je to podle mě naopak velmi dobrý. Že SUV vypadá trošku jako krabice nevidím jako problém.
p.s. zkusil sem tu spotřebu s 1.9 a buď rád za dvoulitr >😒]
Vždy se bavím nad tím, jak z toho vašeho třídního krále, který měl nastavit nový měřítka a pokořit všechny kolem, vylezlo obyčejné průměrné auto s podprůměrnými jízdními vlastnosti, užraným motorem a z té příkladné variability zůstal malej kufr a jedno sklopený opěradlo sedadla. >😁
Vím, vám stačí ke štěští očividně málo. Nebo spíš jen pěknej kukuč. 😉
A to je jistě důvod, proč už se ti/vám nechce do diskuzí pod Twnigo. Protože co jsi o něm psal před představením a co bys o něm mohl napsat teď, jsou dvě naprosto odlišný věci. Bohužel pro tebe, dnešní realita není zdaleka tak růžová, jak si tehdá vysnil a za co jsi pleskal játrem o kapotu.
Ty lato. >😁 :yes:
Opakuj si to vosumkrát denně. Jen tak tomu tvému věšteckému výronu snad uvěříš.
Já mohu jen politovat tvou zadubenost a snahu obhájit neobhajitelné.
Jirko, užij si to. >😁 :yes:
Renegade má ale dost své vlastní osobnosti na to aby mi to nevadilo.
Je taky podstatny rozdil, jestli to spatny logo ma auto vyrobene ve stejne zemi anebo ne popr zda jslu ze stejne zeme ty znacky. Coz neni pripad fiatu, treba narozdil od pripadu kdy produkr nsu nesl logo vw ci produkt oldsmobile nesl logo chevrolet. Kdyz to vezmu ad absurdum tak ano - mam problem s tim lepit na hindustan logo seat a na volhu logo toyota.