Diskuse

Lexus RX 450h L AWD – Takový by měl lexus být

27.8.2018

Nejprodávanější Lexus světa se dočkal sedmimístné varianty. Zda nabízí dostatek místa, jsme zjišťovali v rámci tradičního redakčního testu.

 

  • 94 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 27.08.  13:11

    Big bottom girl

    No, což, někomu se to takhle líbí >:-[]
    • 45 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.08.  13:15

      « Re: Big bottom girl

      Designéři si dali záležet, takže bys ani nepoznal, že je zadní převis o 11cm delší...
      [odkaz]
      • 93 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 27.08.  13:19

        « Re: Re: Big bottom girl

        Nepoznal, ale jenom proto, že na té fotce pohled upoutá příšerně dlouhý přední převis. To auto má na první pohled na svou 5m délku strašně krátký rozvor, chybí mu takových 20 cm v rozvoru k normálním proporcím. Prostě dlouhé, úzké, s malým rozvorem. S tím designer nic nenadělá vyjma toho, že se pokusí šokovat detaily.
        • 52 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 27.08.  15:27

          « Re: Re: Re: Big bottom girl

          No takhle nějak to dopadá, když se Lexus nechá inspirovat jedničkovou Octavií a udělá z toho SUV! >:D
          • 10 Reagovat !

            foto rokyta-p

            rokyta.p 28.08.  07:26

            « Re: Re: Re: Re: Big bottom girl

            to mě taky ihned napadlo >:D
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 27.08.  20:33

          « Re: Re: Re: Big bottom girl

          suhlas... kratky razvor... aspon 10cm naviac by uz podla mna stacilo... velka skoda ;-\
      • 74 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.08.  13:25

        « Re: Re: Big bottom girl

        No, já poznal, že auto má velký zadek.. vlastně i předek >:D Jak se jim daří interiéry, tak z venku to pro mne není.
  • 123 Reagovat !

    foto comper

    comper 27.08.  13:19

    Dizajn

    Dizajn nezvyknem hodnotit, lebo je to subjektivna zalezitost, ale toto je skratka hnus velebnosti...
    • 310 Reagovat !

      foto topten

      topten 27.08.  13:27

      « Re: Dizajn

      me to pripomina promacklej novodobej zigul
      vesta, nebo jak se to jmenuje?
      proste hnus ...
      • 33 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.08.  13:42

        « Re: Re: Dizajn

        Smutné je, že Vesta cross, které je to opravdu trochu podobné (nebo spíš je podobná Lexusu) je díky rozměrům vyváženější :/
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 27.08.  14:47

          « Re: Re: Re: Dizajn

          Vždycky je jednodušší nadesignovat kompaktní auto než sedmimístného jezevčíka. Je to vidět třeba i na Tiguanu... a to má VW výhodu v tom, že mu MQB umožnilo natáhnout si rozvor o 10cm. Zajímalo by mě, jestli by to u Lexu byl technický problém, nebo jestli se jim to takhle zdá ok.
          • 25 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 27.08.  14:52

            « Re: Re: Re: Re: Dizajn

            Technicky to problém není, platforma trochu manipulace snese. Ale cena takové úpravy a i doba vývoje by znamenaly příchod až v další generaci. Na druhou stranu se můžeme těšit, že v té už budou obě verze a obě budou proporčně vyvážené.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.08.  16:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

              Pokud je cena a časová náročnost vývoje neúnosná, tak to beru tak, že to je technický problém, tedy že platforma není tak modulární, aby to šlo udělat jednoduše.
              • 04 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 28.08.  07:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                Já zase jako "technický" beru problém tehdy, pokud ho neumožňuje konstrukce. A neřekl jsem, že je neúnosná, pouze neodůvodněná vzhledem k tomu, jak dlouho je RX na trhu. Tři roky jsou půlka životnosti modelu. Vytvořit prodlouženou verzi se změnou rozvoru by znamenalo, že začnou RX prodávat ne letos, ale třeba za rok a půl a to se už nezaplatí. Tohle byla relativně jednoduchá a levná změna.
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 28.08.  09:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                  No ja mám pocit, že vzhľadok k tomu ako to má riešený pohon, by natiahnutie rázvoru mal byť najmenší problém. Zjednodušene povedané pridať trochu plechu na podlahe a dlhšie káble k baterkám a elektromotoru vzadu je relatívne lacné a jednoduché riešenie. :-)
                  • 03 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 28.08.  10:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                    Kdyby to bylo tak jednoduché, jak píšeš... Taky jsou to nové povrchové díly, nové dveře a jejich kompletní výplně a tak dále. Spousta dílů, které se musí vymyslet, navrhnout, k tomu jejich konstrukční a výrobní řešení... Tady kopírování a vložení nepomůže.
                    • 00 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 28.08.  10:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                      Karoseriu musis riesit tak ci tak. Akurat pri tomto rieseni toho riesis menej. To je fakt. Mal som ale pocit, ze bola rec hlavne o podvozku.
                      • 03 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 28.08.  13:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                        Jenže je rozdíl řešit části karoserie za dveřmi, kde nemáš nic pohyblivého, a části jako dveře a tak podobně...
                        A původní řeč byla o proveditelnosti jako takové, ne o podvozku.
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.08.  15:24

            « Re: Re: Re: Re: Dizajn

            To je zajímavá otázka, ale trochu se obávám, že to je do jisté míry účel, snaha odlišit se a držet nějakou sci-fi linii tvarů a patvarů.

            Přecijen, ten VW to zvládá pohledněji, alespoň pro mne.
    • 31 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 27.08.  15:27

      « Re: Dizajn

      Dizajn k zbliti zabiji celou techniku. Pro koho to je? Kolotocar nejezdi v baterkach.
    • 30 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 27.08.  15:28

      « Re: Dizajn

      No, jako skoro každý Lexus, že.... :-O
      • 17 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 27.08.  17:02

        « Re: Re: Dizajn

        Ano: [odkaz]
        A je po exkluzivnosti, výjimečnosti a dobrých pocitech... Opravdu jim nějak ujíždí vlak! Že by kvůli Číňanům?!
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.08.  20:06

      « Re: Dizajn

      kratsia verzia za mna nema vizualnu chybu.... ta dlhsia je uz kusok disproporcna... a mohla mat teda aspon o nejakych 10cm uz vacsi razvor aby to vivazili ... ale kratka verzia je dokonala .. proste perfecto [odkaz] ... :yes:
  • 38 Reagovat !

    foto bystron

    bystron 27.08.  13:26

    velké auto na malém podvozku

    To mi se to zas designově líbí. Jen je to proporčně jak typická Škodovka, tedy velké auto na malém podvozku. Chtělo to posunout PN dopředu asi 50mm a ZN dozadu 100-120 mm. Zadní kolo mělo zasahovat do zadních dveří jen symbolicky. Jenže to by drahé měnit lisovací nářadí a novém výpočtu podvozku nemluvě. Ale Lexus jako značku (tedy načančanější Toyota pro US) mám rád.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.08.  20:13

      « Re: velké auto na malém podvozku

      vsetko by bolo ok keby razvor zvacsili aspon o 10cm... lebo takto to posobi ozaj divne ;-\ .... kratka verzia je za mna lahoda pohoda ale toto ani mne uz nesedi.... a za dane prachy ozaj proste divocina ... to asi lepsie ist inam... ved 3 rady sedaciek maju dnes uz viacere SUV.. aj discovery sport napr... ;-) co vidiet uz z foto [odkaz] :yes:
  • 54 Reagovat !

    foto tomas4568

    tomas4568 27.08.  14:11

    Limity hybridu

    Na výkonech jsou dobře vidět limity klasického hybridu. Zatímco plug-in dokáže bodovat alespoň velmi nízkou spotřebou do doby vybití baterií (tedy na předpokládáný městský provoz), tak tento hybrid neoslní ani spotřebou, ani dynamikou. Ovšem XC 90 T8 - jeden z mála konkurentů kombinujících hybrid a 7 míst - vyjde v plné výbavě na 2,7 milionu, tedy o milion víc než tento Lexus. Neubráním se pocitu, že Lexus 450h už jenom leští staré technologie a pomalu mu ujel vlak.
    • 310 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 27.08.  14:29

      « Re: Limity hybridu

      Ti nevím... běžná jízda za osm a město za čtyři jsou špatné hodnoty? Na dvouapůltunovou skříň tedy ne.
    • 15 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 27.08.  17:49

      « Re: Limity hybridu

      tobe prijdou ty spotreby jako spatne? co teda pak maj rikat lidi co maj treba tu Q7 v 3 litrove nafte, kde je prumer okolo 10-11 litru nafty ;-) Lexus to ma hodne zmaknute a pravem je tohle nejprodavanejsi Lexus a nejprodavanejsi hybrid Lexusu, v obou delkach ;-)

      jezdil jsem dlouho s predchozi generaci 450h a spotreba je na to auta hodne vyborna
      • 40 Reagovat !

        foto tomas4568

        tomas4568 28.08.  08:58

        « Re: Re: Limity hybridu

        Sám mám s 450h jenom krátkou zkušenost, měl jsem ho půjčeného na pár dní. Udržet spotřebu pod 8 lt po Praze vyžadovalo extrémně lehkou nohu. Tady jim to za celý test vyšlo na 9 lt. Auto je příjemné, pohodlné, kvalitní, jenom výkon a spotřeba jsou zhruba tam, kde byly před deseti lety. Poslední dva roky jezdím s XC90 T8 a dlouhodobá spotřeba (jízdy do práce, dovolené po dálnici v plném obsazení,...) se drží na cca 6,5 lt. Jediný rozdíl je plug-in a schopnost jezdit po mestě skoro výhradně na elektřinu, na dálnicích to taky bere 10 lt. Říkám si, že je škoda, že Lexus plug-in nemá, ty parametry by byly výrazně lepší.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 28.08.  13:30

          « Re: Re: Re: Limity hybridu

          Konečně někdo další s reálnými zkušenostmi s T8, auto jsem používal tak, jak je pro mě běžné. Tedy okresky a dálnice, větší podíl delších jízd, nijak přehnaně těžká noha a po dvou dnech mě bylo jasné, že pro mé potřeby auto není. Skončil jsem na +10lt.
          RX450h jsem zkoušel jen předchozí generaci a pro mě osobně auto nefungovalo tak, jak bych potřeboval.
          • 00 Reagovat !

            foto tomas4568

            tomas4568 28.08.  15:10

            « Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

            Záleží opravdu na tom, jak často se nabíjí. Přes noc nabíjím v garáži, přes den v kanceláři. Pak se každodenní cesty do práce a zpět opravdu dají dělat za 2 lt. a to výrazně snižuje dlouhodobý průměr.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 29.08.  06:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

              V tomhle režimu to chápu, tam to dává smysl. Chybí mi nějaká víceválcová plug-in hybrid kombinace, kdy se dá jezdit běžně i na zážehovou jednotku v příjemném akustickém komfortu a při příjezdu do města jezdit na elektriku.
        • 03 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 28.08.  14:12

          « Re: Re: Re: Limity hybridu

          jo T8 se me take moc libi, par jich potkavam, ale ja se rozhodl pro plnou elektriku od Anglanu, teda vlastne Indu, na moje soucasne jezdeni me to bude stacit
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 29.08.  06:33

            « Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

            I-Pace? Doufám, že ne z první série, ty neumí rychlonabíjení.

            Údajně se kvůli tomu rušily už i zarezervovaná auta, protože o tom prodejci prý nevěděli.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.08.  10:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

              Můžeš k tomu něco víc? Dík = to auto mě totiž docela zaujalo [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 29.08.  15:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

                První várka aut vyrobených cca do září jak jsem slyšel, neumí rychlonabíjení, takže prostě zkysneš u nabíječky věčnost. Následně už by to mělo být OK.
                Prý to prodejcům nikdo neoznámil a když to řekli klientům, co objednali na první dobrou bez možnosti se vůbec svézt, ti začali cukat (nedivím se).
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.08.  17:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

                  To je drsný = a neni to fake? Viz odkaz na test = testovací vozy se na 80% nabijou za 40 minut. Budoucí Porsche Taycan na 2/3 kapacity za 15 minut

                  Ta další várka Jagu = bude teda rychlejší = nebo co pro ně platí nevíš? Oficiální údaje od začátku mluví o 80% kapacity za 40 minut. Ta první várka o který mluvíš = je teda pomalejší nebo jak to je. Přiznávám že nevim jestli je to jen poplašná zpráva = nebo jestli Jag mezitim zlepšil rychlonabíjení = aby se vyrovnal tomu budoucímu Porsche = fakt netušim :-)
            • 00 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 30.08.  14:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Limity hybridu

              s rychlonabijenim 100kW, dodani unor/brezen 2019, jedine co me na nabijecce vadi ze ta pro pomale nabijeni je jen 1 faze, klidne mohli pro Evropu nabidnout i 3 fazovou a myslim ze spousta lidi by si za ni rado i priplatilo, rozdil 7 nebo 21kW je proste velkej kdys auto nekde stoji treba u marketu a maj tam 22kW nabijecku a iPace si z ni dokaze vzit jen tech 7, kdy takovej Rencek Zoe kteremj mel az 43kW nabijecku tak si vezme plnych 22kW, tady myslim setrili na nespravnem miste
  • 104 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 27.08.  14:26

    V

    čem je tedy výhoda hybridu oproti naftě? Audi s V6 je rychlejší o 2s a úspornější, tak kde Japonci udělali chybu?? ;-)
    • 18 Reagovat !

      foto db

      db 27.08.  17:30

      « Re: V

      napríklad
      - spoľahlivosť, trvácnosť
      - komfortná prevodovka (absolútne hladké zmeny prevodu)
      - kultivovanosť
      - nižšie servisné náklady
      - nezamŕza nafta
      - nízke riziko nevpustenia do európskych veľkých miest v strednodobej budúcnosti
      - eko v meste (aj úspornejšie v meste)

      Inak, mne sa ten zadok tiež nepáči. Ale technika je to úžasná.
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 27.08.  20:20

        « Re: Re: V

        chce to proste klasicku kratsiu variantu.... :yes: pomozem si aj podobnou farbou... [odkaz] ze to hned inak vyzera ;-) .. skoro az kral segmentu ako vysity :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 27.08.  20:58

          « Re: Re: Re: V

          a tam vpredu to má čo za predkus,alebo je tam nejaký nárazník v štýle F&F ?
    • 08 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 27.08.  17:51

      « Re: V

      Audi s V6 v nafte fakt uspornejsi neni, na papire mozna, v realu se s Q7 s 3 litrovou naftou budes horko tesko dostavat po 10 litru, na tech 10 litru to jiz bude nejlehci noha co doma najdes :-! a to mam z prvni ruky, obe auta sjme meli a kolegove dale maji ve firemni flotile, vlastne Audi jiz zvoni hrana a odbejvaj posledni mesice do 3 lete sluzby a bude nahrazena prave dalsim hybridnim Lexusem
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 27.08.  20:15

        « Re: Re: V

        Ne, úspornější asi nebude, ta desítka odpovídá. Je ale větší (rozvor +20cm, větší kufr), rychlejší (+50km/h vMax a -1,7s 0-100), může táhnout přívěs...
        • 05 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 28.08.  08:50

          « Re: Re: Re: V

          tak jasne, kazdy litr na palube se pocita, a prives , kolik lidi taha prives? ja chapu ze se musi najit neco co se napise do diskuze, ale prives taha mozna jedno z tisicu SUV, tohle si lidi kupuji v drtive vetsine jako modni doplnek a nejaky prives resi opravdu tak kazdy 10 tisici zakaznik techto aut, no tak si holt vybere jineho tahouna, kde zrovna Q7 taky neni premiantem tridy v tahani (pokud se nejedna o tahani Boeingu v reklame), na to jsou v tehle tride jeste jinci odbornici :-)

          jo znamej treba na tahani aut z Evropy pouzival CayenneS 4.5 V8, pak zjistil ze mnohem lepsi je si poridit auto typu RAM 3500, protoze Porsatko utahal

          ja vim v tehle diskuzu ma prives kazdy diskuter a taha ho za kazdym autem :-)

          a resit sprint nebo maximalku, kolik s tim vsichni jezdite? pri cteni zdejsich diskuzi to kazdej asi drti na semaforech a Nemeckych dalnicich se predhani s Chironem :yes:

          shrneme to nasledovne, Q7 prodeje v Evrope klesaji na cca 30k rocne v USA mirne stoupaji na cca 40k rocne, RX prodeje v evrope klesaji na cca 8k rocne, a v USA nirne klesaji na 108k rocne, prives z nich taha mozna tak 1000 kusu? takze pro zakazniky to jiste bude priorita cislo 1 pri vyberu, jestli to vzadu ma nebo nema kouli :yes:
          • 50 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 28.08.  09:31

            « Re: Re: Re: Re: V

            To sou zas kydy. Prives taha dost lidi. Sprint a maximalka jsou porovnatelne hodnoty, rikajici neco o dynamice auta, i kdyz treba vubec nejezdis maximalkou ani nesprintujes. Kdyz to shrnu- vyhody/klady co nezajimaji tebe jsou nepodstatne, ze?
          • 20 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 28.08.  09:56

            « Re: Re: Re: Re: V

            tak ja poznám pár ľudí ktorý si kúpili takto veľké SUV iba kvoli ťahaniu prívesov,kedysi dávno to bol dôvod aj u mňa.
            A na západe tam je to ešte v daleko vačšom počte.
          • 10 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 28.08.  18:07

            « Re: Re: Re: Re: V

            Netaham přívěs, přesto tažné používám každý víkend. To zní jako hádanka. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 28.08.  20:50

            « Re: Re: Re: Re: V

            Kolik lidí tahá s SUV přívěs? No já nevím, podle mě docela dost, typicky loď, ale klidně i přívěs, koně... cokoli. No a nebo má na kouli nosič na kola, protože se jim to nechce na vysoké SUV zvedat. Beru to jako jednu z typickejch aplikací SUV.

            Kolik "s tím jezdíte"... no tak jako s RX přes 180 nejezdíme, žejo... ale jinak se řídím ustanovením "rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem a vlastnostem vozidla". Kdyby to tu nesledoval speedfred, tak bych něco napsal o přizpůsobení se skvostným schopnostem QV... >:-[]
      • 50 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 28.08.  10:27

        « Re: Re: V

        Naprostý nesmysl, při prodeji své Q7 3,0TDI jsem měl celkovou spotřebu 8,8l/100km. Nejsem navíc zrovna někdo z nejlehčí nohou na plynu.

        Tyhle báchorky jsou k smíchu. :-!
        • 05 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.08.  11:24

          « Re: Re: Re: V

          Báchorky na Spritmonitoru mluvěj o 10 a něco
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 28.08.  11:52

            « Re: Re: Re: Re: V

            Taky pod 8. Měl jsem verzi bez AB, novější je kupodivu ještě úspornější. To po aplikaci AdBlue reálně nebývá pravidlem, spíš naopak. U X5 mám 8,9.
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.08.  12:36

              « Re: Re: Re: Re: V

              Těch 10+ je samozřejmě průměr

              Spotřeba se zlepšila až neuvěřitelně = 600 koní M5 umí jezdit pod 10
              • 30 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 28.08.  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: V

                Tak ten průměr je asi 9,36 a ne 10+ ... to je trochu rozdíl...
                • 05 Reagovat !

                  foto SamanAR

                  SamanAR 28.08.  14:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                  jj pojd mi hop do desetinek, a pak skoncime na setinkach >:D ja se RX450h minule genetrace drzel pod 9 litry na 100km (kdys jsem ho predval neco okolo 8.6), kdy drtiva vetsina jizd byla Praha, dalnice po cele Evrope a jizda po tamnich mestech a developerskych projektech, v Nemecku jsem vetsinou nasadil 160 tempomat v jinych statech proste tamni povolenou rychlost +5-10km, rekl bych uplne normalni jizda takoveho auta

                  kolega s Q7 se pod 10 nedostal, bnes v te firme dosluhuji dve Q7 v nafte a zbyla auta jsou tam jiz jen hybridy Lexus, celkove naklady na Audi byli proste mnohem vetsi nez na Lexusy, nic jineho v tom nehledej, protoze nic jineho nez penize tam v tom fakt nebyli :-) a kazdy zakaznik at si vybere sam, v Evrope vyhrava u zakazniku Audi, v USA zase Lexus, celosvetove pak co se teto kategorie tyce, tak u zakazniku vyhrava Lexus neb se ho proda priblizne 2x tolik co Q7

                  mimochdem sprint monitor par mesicu neberu jako neco co odpovida, bohuzel znam cloveka co tam ma prez 200 profilu jen aby mohl v diskuzich fakta ohejbat jak potrebuje, ja tam prestal doita o spotrebe zadavat a delam si to jiz jen prosebe v appce na telefonu >:D
                  • 30 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 28.08.  14:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                    Moment, já se tu nehádám, jestli žere více Q7 či Lexx, ale na tu divnou logiku, kdy pro to, "aby to vypadalo lépe" se tu napíše pro Audi 10+ a Spritmonitor ukazuje něco jiného.

                    Pája tu taky dal svou zkušenost, která je pod 10. Už minule jsem se tu já a další chytli se Sakrou o spotřebě, kde realita několika pozorování byla nižší, než se snažil on uvést, aby poplival jeho neoblíbence... Takže to ber jen jako upozornění.

                    Takto velkými SUV jsem nikdy nejezdil, né déle ,abych mohl měřit spotřebu, takže se nemohu hádat ani souhlasit :-) Po městě je hybrid fajn, ale na dálnici při svižnějším tempu ten diesel nebude horší do spotřeby.
                    • 00 Reagovat !

                      foto stealth01

                      stealth01 28.08.  18:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                      Nejnižší Praha - Berlín 5,2
                      Normální 7,5
                      Dlouhodobě 8-9
                      • 20 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 28.08.  20:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                        Nechci te obvinovat ze lzi, ale 5l jinak nez z kopce ti proste u osmivalce s +400hp neverim. Tech 8-9 jo, ale i tak jsi rekordmanem spritmonitoru, kde je prumer cca 11,5.
                        • 00 Reagovat !

                          foto stealth01

                          stealth01 28.08.  20:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                          V pořádku. Mám fotky. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto stealth01

                          stealth01 28.08.  20:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                          A vlastně i video:

                          [odkaz]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 28.08.  21:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                            Není to nuda s takovým autem jezdi za 5 ? >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto stealth01

                              stealth01 28.08.  21:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                              Cele video, které připravují má i druhou stranu mince. 200-263 a následné měření teď už dvojciferne spotřeby.
                              Jinak mě to vždycky bavilo, zdolavat mety v nízké spotřebě. Je to část mé zábavy. ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto speedfred

                                speedfred 28.08.  23:32

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                Mám podobnú úchylku skúšať minimálnu spotrebu na autách. :-)
                                Tie tvoje spotreby ale vypadajú hodne pekné,skoro až ako sci-fi
                                • 00 Reagovat !

                                  foto stealth01

                                  stealth01 29.08.  11:36

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                  No abychom to uvedli na pravou míru. Nemám ve 41 letech důvod lhát, prostě jen beru to, co mi nabízí za informaci samo auto.

                                  Sprit monitor neberu, tam je to vždy mimo mou realitu. Pokud jezdí lidi stylem vytočená jednička, jako můj soused s novou 340i a se studeným motorem, není se čemu divit, že se auta kazí a že moc žerou palivo.

                                  Já jsem vždy dlouhodobě minimálně na hodnotách výrobce, ale většinou ještě lépe.

                                  Příklady?

                                  BMW 330e: dojezd na elektřinu teoretický podle výrobce 40 kilometrů, podle novinářů 25 a já s tím elektricky za ideálních podmínek ujel 44. Musím dokládat videem? Aha musím... [odkaz]

                                  BMW 330e: prázdné baterie, teplota -15 stupňů, Ostrava-Praha za 7,2 při PRŮMĚRNÉ rychlosti 130,1 km/h... [odkaz]

                                  Audi SQ7: Praha Smíchov - Blanka - tankování u Lovosic do plna - někde u Berlína za 5,2 při průměru 88 km/h... [odkaz]

                                  BMW M3 F80: Praha - Berlin - Praha za 7,4l po 710 kilometrech a průměru přes 90 za hodinu. [odkaz]

                                  Opravdu nechápu třeba u SQ7 spotřeby nad deset. Ještě možná jeden příklad. Německo v rozmezí 180-263, v CZ pak 130-150 a dojel jsem za 8,6l/100 km.

                                  To znamená, i kdyby PP měřil o litr méně, tak jsem na cca 9,5 a přes ně se dostat na dálkové trase mi přijde prostě nemožné.

                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 29.08.  12:52

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                    Je fuk jak to bereš = spritmonitor je prostě průměr = údaje tam dávaj jak šetřílkové tak tvuj soused. Prostě průměr

                                    Jestli jezdíš za tolik co řikáš = fajn.

                                    Jen se k tomu zeptám = zaznamenal si nějakej vliv kvality paliva? Na spotřebu?
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto stealth01

                                      stealth01 29.08.  13:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                      Malá oprava, já jezdím za tolik, kolik to ukazuje na PP. Jestli Audi proměřuje o pět litrů, tak je to možné, ale na nádrž ujedu cca tisíc kilometrů. Takže já nic neříkám, nic netvrdím, já v podstatě jen opisuju čísla z PP.

                                      A co se týče mého stylu. Důležité (když si hraju na spotřebu), je nešlapat na plynový pedál. Takže pouze tempomat, pokud to jde a plachtění. Třeba za hraničním přechodem směr Drážďany jedu celých 17 kilometrů s rozpojeným motorem od kol, zatímco kolem sebe vidím Passaty, Octávie nebo Peugeoty jak šlapou těm autům po krku. Chci říct v pohodě, mají na neomezené rychlosti na takové chování právo. Ale pak se nesmí divit a "nevěřit", když někdo jezdí za polovinu.

                                      A ještě palivo. Já to mám tak, že na týden na naftu si dávám limit pět tisíc. Takže do SQ7 můžu natankovat dvě nádrže. No a jelikož to nemám šanci spotřebovat, tak kupuju jen MaxxMotion od OMV. Projevuje se to asi tak, že PP mi ukazuje průměrně o půl litru méně dlouhodobě.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 29.08.  17:51

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                        Dík za vyčerpávající popis = taky rád plachtim. Nejen kvůli spotřebě = je to prostě příjemný = no a příjemná je pak i ta spotřeba :-)

                                        Si jak brácha = ten taky miluje MaxxMotion a nikdy jinak ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto SamanAR

                                    SamanAR 30.08.  14:45

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                    vem si do parady toho Lexuse, byl bych zvedavej kam bys ho dokazal posunout, ja snim totiz jezdil naprosto normalne jak jsem byl zviklej se svoji A6, A6 bastila 10-11 a Lexus jsem odevzdaval se spotrebou pod 9, ve tvejch rukach bych u nej ocekaval spotrebu tak 6 >:D
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto stealth01

                                      stealth01 30.08.  19:24

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                                      LC500 Německo - Praha 8,3l/100km. Jel jsem cca 130-145

                                      [odkaz]

                                      GS450h, tam jsem dosáhl po městě 7,1 tuším při úplně vybitých baterkách

                                      [odkaz]

                                      A6 Allroad jsem jezdil zde a nad 9 jsem se nedostal, nejlépe 6,4:

                                      [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 29.08.  02:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                    A co máme dělat s tím, že tvůj kolega neumí jezdit s auty? V Německu jsi jel s RX450h 160 a byl to pohyb kolem 10? Kecy Samane, kecy k táboráku, ty developere >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto SamanAR

                      SamanAR 30.08.  14:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                      takze kdys to zralo pri 160 deset litru, tak nemuze bejt prumer pod 9? aha >:D takze jako ma bejt pri prumerne rychlosti nekde okolo 80km/h spotreba jako vetsi nez jakou dosahuje pri dalnicnich 160ti?
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.08.  15:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                  10,27
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 28.08.  15:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                    Andy píše 9,36, jako modelu srovnatelného s tímto Lexem.... no nic, tak se tu přete dál >:D
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 28.08.  15:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                      Andy tu píše věcí ;-)

                      Je takovej trochu jednodruhovwej >:-[]

                      Jak tu padlo = benzínovej V6 má prostě menší spotřebu než nafta. Ve Švýcarsku zrovna stopli prodeje Porsche Macan 3.0 TDI = a porsche s naftou definitivně končí = přechází na hybridy

                      Zajímavý že jedna z posledních klasickej prémiovejch automobilek = tu v lidech vyvolává = to co v tobě :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 29.08.  02:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                        Ne, není obecná pravda, že benzínový V6 má nižší spotřebu než naftový šestiválec. :-!

                        Může to platit v omezené míře, specifický provoz a ještě s baterkami.
                        • 10 Reagovat !

                          foto pavel60

                          pavel60 29.08.  09:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                          RX 450h nemůžu posoudit,ale GS450H Fsport po nájezdu cca 11 tisíc mám naměřenou spotřebu 7,05.Palubák kecá o cca 0,3L .K záznamu všech výdajů používám český benzín.cz.Nevím co víc dodat.Pokud potřebuji,tak jede a pokud chci spořit,tak spoří.O na sto není špatné,ale ze 100 na horu je ještě lepší,ktomu zadní řídící náprava.Mám splněný sen,ale nesmím se koukat po jiných,třeba LF-LC?
          • 20 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 28.08.  11:55

            « Re: Re: Re: Re: V

            Proc lzes, 2016-2018 Q7 3.0TDI 25 aut 9,36 l na sto. To na 272 koni a velke SUV docela jde, ne?
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.08.  12:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: V

              Neplácej kraviny = fakt myslíš že Pája měl auto z let 2016-18? :-)
              • 20 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 28.08.  12:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                NN, rv 2009. Ale srovnávejme nové s novým. Takže je relevantní dát poslední generaci.
      • 22 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 28.08.  12:00

        « Re: Re: V

        Firma krachuje, nebo proc to nahrazujete autem co vic zere, mene jede, ma horsi jizdni vlastnosti, ma horsi interier a hur vypada ?
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 28.08.  18:06

        « Re: Re: V

        Tak donutil jsi mě se podívat na dlouhodobou spotřebu u Q7 s osmi do V.
        Svítí mi tam 7,8l po 6686 kilometrech. Všechno možné, město, dálnice a semtam okresky.
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.08.  19:14

          « Re: Re: Re: V

          Hmm průměrná 13,07
          • 00 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 29.08.  11:37

            « Re: Re: Re: Re: V

            Nevím, co píšeš. Nedává mi to logiku... Hmm a co je to za číslo?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.08.  12:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: V

              Průměrná spotřeba dle Spritmonitoru
              • 00 Reagovat !

                foto stealth01

                stealth01 29.08.  13:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V

                Nezlob se, ale já tomu prostě nevěřím. Jako s Audi jezdit za 13 litrů a ještě v naftovém motoru je podle mě blbost. Já se dostanu na 12,8 když jedu po Německu 200-250 trvale.

                Jinak jsem na řekněme devíti litrech...

                [odkaz]
  • 51 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 27.08.  14:28

    Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

    Tak tohle je docela síla... >:-[]
    [odkaz]
    • 30 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 27.08.  14:47

      « Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

      ten řidič-skokan, to je Machala nebo Vošický? >:D >:D
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 27.08.  14:52

        « Re: Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

        To nevím, ale nejlepší je, jak ty prozatím malé plamínky přiživil tím otevřením kapoty! >:D
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 27.08.  15:33

        « Re: Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

        Předpokládám, že to vysvětlí jako pokus o virální video. Ale že by s něčím takovým Hyundai ČR souhlasil? >:D
        • 30 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 27.08.  15:39

          « Re: Re: Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

          Škoda, že ten kameraman to tak brzy zabalil a šel zachraňovat Machalu do Vltavy. Měl točit dál a střídavě zabírat hořící i30, ječící modelku a topícího se Machalu, to by měla auta na náplavce promo jak bejk. >:-[]
          • 13 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.08.  15:04

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

            Sakra dyť je to nahraný! >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Mr-Murphy

      Mr.Murphy 27.08.  15:36

      « Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

      mazec >:D
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 27.08.  15:42

        « Re: Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

        Nějak se nemůžu zbavit pocitu, že ta nekorektní říkanka o kupci Hyundaie by výborně pasovala na tu slečnu moderátorku. ;-) Že by si ho fakt koupila? :-O
    • 23 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 28.08.  14:04

      « Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

      vtipne >:D ten kour a ohen jsou postrodukce, jako hodne slusna prace :yes:
      • 13 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 28.08.  15:04

        « Re: Zajímavá upoutávka na kvalitu vozů Hyundai - na Náplavce se máme na co těšit!

        :yes: :-)
  • 09 Reagovat !

    foto -StenLi-

    .StenLi. 27.08.  17:33

    Radse novu RAV4.

    Lexus dizajn je pre CS konzervy trohu prilis :-) ale nova RAV4 ktora narobi riadny prievan v USA by mala odlakat aj v nasich koncinach zaujimave pocty kupujucich od hrkotajuceho TDI koncernu. V takom Kodiaqu (ci TDI alebo TSI) sa clovek nacaka peknych par sekund kym sa po zosliapnuti plynoveho pedalu na podlahu nieco udeje.. a to sme este neprisli k servisu a spolahlivosti, mocovinam atd...
    • 20 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.08.  20:09

      « Re: Radse novu RAV4.

      RAVka je "konkurent" pre mensi lexus NX ;-) ... .. jedna sa o uplne jineho zaka z jine tridy ;-) ...
      • 05 Reagovat !

        foto -StenLi-

        .StenLi. 27.08.  20:57

        « Re: Re: Radse novu RAV4.

        Myslel som porovnanie dizajnu RX a RAV4, pre ludi co nepotrebuju 3ti rad je 10cm rozdiel v razvore nepodstatny. L verzia ho ma rovnaky takze pre prve 2 rady sa nic nemeni.
  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.08.  19:03

    kratsia verzia

    sa mi paci.. ale tato dlha .. uff... tie megaprevisy... razvor na urovni kodiaqa ale kasna o dalsich 30cm dlhsia voci nemu.... z bocneho profilu je citit akusi disproporcnost hmoty ... pritom kratka verzia je za mna este v tomto uplne ok .... auto urcite paradne dokonale .. lexusy su urcite spicka segmentu ale chce to za mna kratsiu verziu ked uz ... a ked uz ozaj 3 rady sedaciek tak potom radsej normalne velke MPV a nie takyto parnik ... :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 29.08.  07:39

    Jaký je to rozdíl?

    Když auto žere 9 litrů, nebo deset a půl?
    deset procent?:)
    Fakt je, že to psychologicky působí velmi silně, jestli je to jedno nebo dvoumístné číslo:)
  • 00 Reagovat !

    foto mikesh

    mikesh 01.09.  22:48

    Rodinny kocar

    Design a lá klingon... muj salek kavy to teda neni.

    Rodinny kocar s nakladovou hranou 80cm 8-s.

    Kdyz jsou ty zadni sedadla jen pro deti, proc nemaji aspon isofixy?

    Kdyz ma auto 0-100 za 8s, za jak dlouho zrychli pri vybitych baterkach?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dáda je zase smutná! Další krach vztahu! Z velké lásky zbyla hořká pachuť

Dáda je zase smutná! Další krach vztahu! Z velké…

To je snad prokletí. Zatímco jiné slavné klany žijí v pohodě pospolu desítky let, v rodině Felixe Slováčka (75)…

Mladá cestovatelka Klára projela Evropu „na pankáče“: Dodávku sama přestavěla na obytný vůz

Mladá cestovatelka Klára projela Evropu „na…

Lásku k cestování a kutilství spojila Klára Hantychová z jižní Moravy při přestavbě dodávky na obytný vůz. Za…

 

iSport.cz

Kladenský Machač o Plekancovi: Byli bychom rádi, kdyby hrál s námi

Kladenský Machač o Plekancovi: Byli bychom rádi,…

Prosadil se po pěkné individuální akci. Ale nakonec z toho žádnou velkou radost neměl, protože Kladno, hrající…

O angažmá v Česku bych uvažoval, říká Zeman. Jak vidí Schicka a spol.?

O angažmá v Česku bych uvažoval, říká Zeman. Jak…

Místopředseda Fotbalové asociace České republiky Roman Berbr o něm nedávno veřejně mluvil jako o někom támhle ze…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Kronika ohlášené sebevraždy aneb 3 věci, u kterých propadám zoufalství a vzteku

Marek Stoniš: Kronika ohlášené sebevraždy aneb 3…

Mám rád novelu Gabriela Garcíi Márqueze Kronika ohlášené smrti. Čtenář se už na první stránce dočte, koho kvůli…

Přelomové rozhodnutí: Belgie odebrala občanství islamistickému extremistovi, který se v Belgii narodil

Přelomové rozhodnutí: Belgie odebrala občanství…

Belgické úřady přistoupily k razantnímu opatření a odebraly státní občanství Fouadovi Belkacemovi, islámskému…