musí být lepší než golf gti nebo focus st, není to plebejec, a je tedy skutečně lepší? V této verzi se musí skutečně obhájit hlavně před 125i Mpaket, protože ta šachovnice na přístrojích a "karbon" na palubce, to je na mercedes přílišný kolotoč, měl-li bych chápat A250 jinak než pokus o hothatch.
Podepisuju se pod kritiku interieru. Mercedes pro me bohuzel zacina a konci volantem. Pri pohledu na palubni desku, navigaci a pseudokarbon... jednoduse si nedovedu predstavit dat za toto 1,1mil. a rict si ze jsem penize dobre utratil :no:
Za sebe rikam bohuzel, protoze za vnejsek MB tleskam. :yes:
Vidíš, já si zase v této třídě třeba nedovedu představit, že bych ty peníze dal za BMW 1. Mercedes A je podle mě nejhezčí Medvěd poslední doby, jak zvenku tak zevnitř :yes:
Ja se na nove Acko na ceste vzdy rad podivam.
Takze diky za to ze nemame vsichni stejny vkus a nejezdime v tom stejnem "nejhezcim" a pestrost na cestach neni ta tam :-)
ti nevím, jestli spíše není a250 něco jako golf gt, ne tedy sport strop jako gti, ale spíše takový rychlý sportstyl. hothatch bude přece jen a45 amg, ale to bude spíše überhothatch ;-):yes:
Nic v zlom, ale ta palubka vo mne vyvolava velmi zmiesane pocity. Na jednej strane naozaj krasny volant a s nim pekne ladiaca horna cast pristrojovky s vyraznym obsitim, na druhej strane cudny "karbonovy motiv" v spodnej casti. Horna a dolna cast pristrojovky sa doslova vzajomne "dizajnovo fackuju"...
Obrazovka je mozno prakticky umiestnena, ale vyzera to prinajmensom zvlastne ked je takto "nastoknuta" na palubku. Ako podomacky dorobene. Preco ju nezapustili do palubovky, a nechali takto trcat do priestoru? Na mna to robi strasne lacny a hnusny dojem. Este aj ten radoby-karbon by som prezil, ale tento display to uplne rozbija harmoniu pristrojovej dosky...
Este poznamka k volantu: koho to preboha napadlo, ze prave v mieste kde sa volant drzi vykroji z venca? Myslim ze toto nie je auto pre dake rachyticke deticky ale chlapov s poriadnymi paprcami, ktori chcu zovriet veniec volantu bez toho, aby si zaroven palcami rypali do dlani...
Čověče, máme na věc (téměř zcela) opačný názor. Dle mého je interiér krásný, nic se v mých očích nefackuje, dokonce se mi hodně libí takhle vyřešená obrazovka (snad jen pohled hodně z boku od spolujezdce je trochu zvláštní, ale z tohoto místa ji uvidíš leda párkrát). Spíš se mi za tu krátkou dobu přestal líbit zevnějšek, a to jsem z něho byl docela unešen. Takže můj současný král prémiového kompaktního segmentu je Volvo V40 :-)
K té navigaci mě napadlo jediné - nebude až příliš moc vyvolávat pocit "zapomenuté" běžné odnímatelné navigace a tím i provokovat zlodějíčky? S tím rozdílem, že namísto pouhého rozbítí okna a odcizení navigace tady ještě dojde k poškození palubní desky, až ji z toho někdo opravdu vyrve? Po zkušenosti s tím, jak rychle dovede z auta zmiznout i blbé autorádio...
To se, samozřejmě, může stát. Tady by si ovšem zloděj krádeží obrazovky asi moc nepomohl, funkci samostatné navi plnit nedokáže (asi), na tablet to taky nepředělá a nevím, esi by se dala k něčemu připojit (snad kromě jiného merglu, ze kterého někdo tuhle obrazovku vyrval :-) ), prostě si myslím, že to nebude pro chmatáky až tak lukrativní, hodnotil jsem spíše výzorové řešení, které se mi opravdu líbí :yes:
Tak na tomto tiez nieco bude. A ked tak pozeram na tu fotku zboku, asi ani nebude problem vylomit to z pristrojovej dosky, cim majitelovi urobi zlodej ovela vacsiu skodu, ako keby mu jednoducho odcvakli samostatnu navigaciu (ktora navyse stoji ovela menej).
Celkove z toho displeja/navigacie mam rovnaky pocit, ako si napisal nizsie. Ako keby to tam dorobili na poslednu chvilu. Vyzera to ako ta devenka v rozpravke, ktora mala prist ku kralovi "ani oblecena, ani naha". Tato navi nie je ani vstavana, ani samostatna...
O tyhle navigace nebude moc velký zájem. Takže, pokud se nechá zmást vzhledem, tak se ti vláme dovnitř, zjistí, že se nechal napálit, a možná ti za "odměnu" ze vzteku trochu zničí interiér. To potom může být slušná pálka.
Ještě k navigaci. To máš doma všechny obrazovky zazděné, nebo co? Obrazovky pro zadní sedadla se dnes také řeší tímhle způsobem, už nejsou vestavěné do opěrek, protože by se tam prostě nevešly. Lepší, než mít nějakou hroudu plastu na palubce, protože navigace musí vypadat vestavěně (ve tvém výkladu asi obestavěně) a zároveň musí být co nejblíže zornému poli řidiče. Přiznávám, že od spolujezdce to vypadá divně, mohli ji umístit hlouběji. Nicméně na přenosných navigacích mi vadí hlavně kabely, ne jejich nezabudovanost, a ty tu nejsou. Do určité míry se mi i líbí. Jsem zvyklý na obrazovky zavěšené na ramenou a podobné konstrukce. Velkou výhodou je, že MB umí nabídnout pěkný interiér i bez displaye navigace. To konkurence neumí. Otázka je, jestli je to důležité.
ked sa pozries lepsie ak zistis ze z neho neni vykrojene ale je tam skor vycnelok, je to preto ze volant mas drzat na tej spojnici a do "vykroja" vlozit palce alebo si palce polozit na "vycnelok" volant sa inac drzi super, treba vyskusat ;)
Nove Acko uz jsem osobne videl a velmi me prekvapilo jak je male. Pusobilo na mne jako mini auto, pouze o neco vetsi nez Fiat 500. Na papire je vse v poradku, ale ten design zadku jako by auto opticky zmensoval. U A3 i BMW1 mne nic takoveho nenapadlo a pritom maji stejne rozmery.
A-cko ze je o nieco vatsie ako 500-vka?
Ty si potom nove A-cko nevidiel ani z 200 metrov :no:
Ved uz z fotiek ti musi byt jasne ze to je nafuknuta bublina, ako to moze byt male??
Ja som teda nove A-cko studoval NAZIVO v Merceds dlho, stalo zrovna vedla faceliftovaneho C-klasse a poviem ti ze to A-cko posobilo o triedu vacsie ako C!
Ale co tu pisem, vstan od PC a chod sa kuknut sam....
Ked taketo bludy citam, sa mi jezia chlpy, to akeby niekto tvrdil ze slnko je modre... omg
Ja by som Golf GTI kralom hot-hatchov nenazyval. Uz je len zakladatelom, su tu uz lepsie stroje. Nebudeme hadam lipnut na minulosti, vsakze ;-) A podla prvych porovnavaciek medzi A50 a BMW 125i vyslo BMW ako vitaz. Ak vsak kupujeme podla ceny, tak najviac za svoje peniaze dostanem asi za Focus ST a potom Golf GTI (na SK ma ST-cko dobre postavenu cenu). A BMW s Mercedesom nech sa hraju na vlastnom piesocku. A co k Audi A3? Podla mna je to prezleceny MQB Golf a nikto podla mna nebude namietat, takze tam by som vzdy siahol po ekvivalente vo VW.
Je to koncern Volkswagen, tak asi tak. Jinak Polo, Golf i Passat mají původ u Audi. Je to jeden koncern, takže je celkem jedno, pod čí hlavičku co spadá. Vývoj MQB a motorů MOB (EA211) a MDB (EA288) má na starost VW. Ale kdo konkrétně se na tom podílí (jak v rámci koncernu, tak i mimo něj), to je jiná otázka.
GTI od golfa nikdy ani kalom hot hatchov nebol.... sila medii robi divy ale realita je ina... golf gti je v podstate dost nudne sterilne a suche auto... kralom nikdy nebolo...
Golf to cele pred lety zacal. Nerad prebiram myslenky z top gearu ale maji pravdu ze golf GTI pri prichodu na trh ukazal svetu tehdejsi sportaky jako zbytecnost. Golf vzdy byl HH, aktualne takovou tou VW cestou bez emoci ALE nikoho neurazit a vse delat poctive.
no preto som napisal ze na SK ma Focus dobru cenu, u vas v Cechach nie. U nas stoji v prepocte na vase nejakych 675 000, co je podla mna dobra cena (urcite lepsia ako za malicky Mercedes)
Nedavno jste tu pekne otestovali 125d a ikdyz jsou tento MB a tamto BMW dosti rozdilne, jsou si i zaroven hodne podobne. Minimalne papirovym vykonem a ve vysledku i cenou, premiovosti atd.
Muze se redakce vyjadrit i ke srovnani techto dvou aut? Dik
Diky. A co motor? Na papire jsou si velice podobne, co ve skutecnem svete? Je diesel (vyrazne) horsi treba projevem, spektrem pouzitelnych otacek atd. nebo jde skutecne o tak dobre poskladany diesel ktery si s treba timto 4 valcem v MB spalujicim to spravne palivo v nicem nezada?
tomu sa povie autombilova dokonalost :yes::yes::yes:
A-cko je kral v nizsej strednej triede, neexistuje auto ktore sa mu vyrovna... nudny golf a skareda 1tka na neho nemaju ani nahodou.... jedinym konkurentom je tu volvo V40 ale aj o tom sa da polemizovat.... mercedes :yes::yes::yes:
Tak jestli to myslíš ironicky, potom ano. Já jsem to osobně okukoval ve Vídni a co se provedení a zpracování týče (něco je vidět i na fotkách v tomto článku), víc odbytého mercedesa jsem ještě nezažil, je to jak když to dělali v Rusku, plasty nesedí, nárazníky nelícují, přední kapota vypadá jak špatně nasazenej klobouk, víčko nádrže výrazně nelícuje s okolní plochou blatníku, uvnitř papundeklové výplně dveří že i fiat punto dává na pohled hodnotnější materiály a ve dveřích zamačkovací špunty, které snad už nikdo nedává a které tvrdě kontrastují s překombinovanou vnitřní klikou, atd. Kde mohli soudruzi z SRN udělat chybu? Takhle opravdu prémiovka nevypydá, ale možná vše přebije jízdními vlastnostmi a technikou - o tom nepochybuji, nejel jsem v tom. Co se to u Mercedesu děje, detaily si dosud většinou dokázali dobře ohlídat a zas tak laciné nové Á -čko není?
této krásky se Vám chlapci líbí? Naživo auto působí pěkně agresivně, ale ten zadek jako by pocházal z koree, no nic, jak tu někdo zmínil výše, umístění a zakomponování navigace může působit rušivě, co výdechy ventilace, toto beru tak v Lambu, jinak povedené autíčko, ať slouží :yes:
měl jsem před několika měsíci možnost krátce projet slabší A200(test drive Dresden) a musím konstatovat že je to naprosto libový vůz jak vzhledově tak hlavně jízdně...za mě :yes::yes:
pravda je že asfalt v ulicích Drážďan je docela solidní(vůbec se nedá srovnat např. s ulicemi Prahy) ale tak jsem to nemyslel, ačkoli je A spíše tvrdé auto a mělo dost velká kola(test drive co bys čekal) jelo se mi s tím dost dobře, jediný co mi na autě trochu vadilo byla dvojspojka-i když tady spíš dávám chybu sám sobě, protože sem s tím nejel nikdy(dvojspojku) a za těch 30 minut se s tím člověk nepotyká zrovna ideálně hlavně když je zvyklý na manuály a klasické automaty...jinak chválím: podvozek, motor, vzhledem jak uvnitř tak vně...
V dívějších dobách se mi vždy zamlouvala spíše audi a BMW, ale poslední dobou co MB vypouští do světa je něco nádherného a co kus to něco jiného. Za to audi už je poslední dobou velice nudná svými překulacenýmy tvary.
Zdá se mi, jako by někteří kolegové na diskusi neuměli stále uchopit konfiguraci nového Áčka. Možná k tomu svádí i testová závěrečná srovnávačka s geteičkem a spol. Tohle je ale přece celé špatně.
Mercedes totiž zvolil nečekaný avšak mistrovský charakter daného modelu. Bylo možné jít cestou jaksi klasického komfortního prémiového kompaktu, a tedy se více přiklonit či jít ještě dál, až někam za AUDI A3, či stvořit protipól, nějakou sportovní prémiovou bestii, požírající v dlouhém táhlém každou bavoráckou jedničku. No, Mercedes zvolil mistrovskou realistickou variantu - základem je sportovní šmrnc, vysoká estetika a to i v kabině, za současného zachování statusu v rovině opravdu výjimečného třídního prémiového produktu.
Testové srovnání s geteičkem je poměrně milou připomínkou , avšak v životě vyloučenou realitou. Svět A-Klasse je jiným světěm, než svět mainstreamových hothatchů. Je samozřejmě dobré vědět, kde je dnes jízdně mainstreamová (HH) špička (za to náleží panu testérovi zřetelné poděkování), avšak auto, to není jen jízda, ausgerechnet na hraně. Auto, to je především soužití.
Rovnejme tedy modely k jejich ústřední konkurenci. Samozřejmě se nabízí jako první BMW1. No a tady testová... babo raď. Do toho již v testu naznačená kláda jménem A3. A v tomto kontextu já vnímám jeden mercedesovský nový aspekt - Nejjiskřivější, nejodvážnější karoserii stvořil ve třídě Mercedes. Tatam je klasicistní střední i vyšší střední mercedesovská "škola". Ve Stuttgartu evidentně vsadili na nečekaně netradiční kartu. Zvolili pro to ideální třídu a zvolili ideálný styl. Jo jo, Mercedes umí...
ešte jeden postreh k jazdnému komfortu - v zozname výbavy (ktorý asi nečíta každý) je MOE pneu s núdzovým dojazdom, čiže RunFlat. Neviem či je to ten istý systém ako používa BMW - teda veľmi tuhé bočnice, ale ak áno, tak vieme dôvody... s normálnymi pneu to bude celkom inde :-!
Ve srovnávačce AMS se A250 utkala s A3, BMW 1 a V40, tedy základními rivaly. Mimochodem - titulek designová auta s omezenou užitnou hodnotou dost přesně popisuje tuto třídu aut. V testu se u Áčka kritizuje hlavně velmi mizerný výhled, příliš tvrdý podvozek a samozřejmě místo vzadu (krátké sedáky a příliš strmé opěradlo), ale na to se u těchto aut tolik nehraje. Naopak chváleny jsou jízdní vlastnosti a výborné brzdy.
Kupodivu zdejší tester to vidí trochu jinak. Shoda panuje u automatu a motoru. Zajímavé. Mimochodem si musel Mercedes s vyladěním podvozku asi hodně vyhrát, protože rozložení hmotnosti je dost špatné, někde jsem četl snad víc než 60:40, snad až 65:35, ale nechci si vymýšlet.
Osobně si na vzhled nemohu úplně zvyknout, stále mi připadá, jakoby předek patřil k jinému o číslo většímu autu.
U dvoulitrové nafty je to rozložení 63:37, to je u nafty celkem běžná hodnota. S hmotností má Ačko spíše problém v tom, že je z konkurentů nejtěžší (200CDI 1469kg).
[odkaz]
Aj na 18" s amg paketom je kvalita jazdy slusna, kazdopadne prevodovka nechava aj do kopca nizke otacky, motor potom duni.
Ten display vymyslel imbecil, sedacky s integrovanou opierkou takisto. Ale aj napriek tomu je to asi (u mna) najlepsi a asi najkrajsi hatchback.
Po meste a po okreskach to bolo sice tuhsie, ale na maly hatchback na 18" este stale slusne a utlmene aj akuaticky. S 508 na 17", alebo s S-classe na vzduchu by som to samozrejme neporovnaval.
Takze upresnim: na kompaktne auto so sportovym podvozkom na 18" bola kvalita jazdy slusna. O jamach som vedel, ale boli utlmene, takisto zeleznicne prejazdy prechadzane sikmo. Kolmo na nekvalitnom priecesti to uz bola slusna rana, ale to aj u vacsich aut na mensich kolesach. Staci?
Akurat ma napada, ze som siel aj na A180 s paketom na 18", tak ci sa mi to nepletie. Zdalo sa mi to vsak podvozkovo rovnake.
Když už to honíte ty hot hatche nepřijde vám 1,1 mil Kč sakra hodně? Za 1,05 mil Kč si můžu dojít koupit Camaro do Chevrolatu a to mi přijde uplně jiná liga. Nic proti Mercedes mám stále rád, ale tohle auto je nesmyslně předražený a má to náhon na úplně divnou nápravu, měl jsem tu čest taky jet v tý 250 všechno ok 18´´ kola si lepěji i na Octavii a taky to v ní drncá, ale motor 2 litry + turbo a jen 211 koní nečekal někdo víc?
Cena je brutalna. Ale to je tak, ked inzinieri s platom 5.000 eur vyvijaju, maticky, gumicky ...
Keby som ocarenym diskuterom dal melon, tak garantujem, ze nikto by si ho nekupil. Po zaplateni splatok uverov, hypoteky, najomneho, ... by skoncili pri ojazdenej oktavke a hovorili by, ze je to super voz.
Áčko je jednoznačně mezi prémiovkami nejvýraznější osobnost - minimálně tedy co se exteriéru týká.
Interiér už na jedničku s hvězdičkou nevidím - obrazovka, podivně "nalepená" v místě, kde bych ji čekal spíše zabudovanou (kór když většina zákazníků ji tam tak jako tak bude mít) a poněkud pouťové budíky mi do MB prostě nepasují.
Ale co mně rozviklalo nejvíc, to je konstrukce pohonu versus nabídka prostoru.
Pokud Mercedes použil platformu s motorem vpředu napříč a pohonem předních (případně všech) kol, měl z toho vytěžit v oblasti prostoru pro cestující a v kufru.
Jinak totiž nevidím žádný důvod (dobře, možná ten vzhled...), proč koupit A a nekoupit 1.
I tak je ale fajn, že s tím MB přišel v této podobě, A3 už si to po svém dělalo až moc dlouho :-)
Taku dlhu prednu kapotu a previs - to teda prepiskli. Tam sa zmestia aj dva motory, ale je to jednoznacne na ukor miesta v kokpite!
A ci je to naozaj Star quality, tak to preveri az cas.
Nuz, na otazky zvyknem odpovedat, takze aj na tuto:
Kedze som mnohe Ferrari videl aj nazivo, tak tie nove sa z toho vobec nevysomarili. FF a California vobec nie su nizke auta, ta California ma az nechutne vysoky ponton karoserie (pravda, potrebovali zamaskovat skladaciu strechu). Kazdopadne maloseriovi vyrobcovia maju v EU viacere vynimky.
Reagoval som iba na kapotu, ale asi vies citat len niektore pismenka. :-)
Velkost predneho previsu suvisi aj s umiestnenim motora a pohonom. Teda zadokolka s pozdlzne umiestnenym motorom moze mat predny previs podstatne mensi (vacsina BMW, MB), nez auta s prednym nahonom a motorom napriec. :-)
EDIT: kazdopadne mi chyba na motoristickom serveri foto motoroveho priestoru.
Musím uznat, že nám tady roste schopný testér. Čte se to moc hezky, redaktor se zabývá detaily, rozebírá všední použití, neváhá u toho taky přemýšlet a v konečném důsledku i delší test se slupne jako malina.
Možná se neshodne s kolegou a nebo někým v diskuzi, ale svůj názor na auto vyjádřil a uměl si jej obhájit aniž by zde trolloval.
A auto? Potřebuje A - classe nějakou diskuzi? Pro mne ne ;-)
No hura! Mercedes konecne urobil hatch.
Je vsak uplne jasne, ze si dali zalezat. Avsak testy znacky Mercedes nebudu nikdy objektivne, a hlavne tie na redakcnom papieri!
Je to prave kvoli ich znacke.
Keby sa na toto auto dalo logo npr. Renaultu, tak by sa hned naslo vela detailov hodnych za "povsivnutie" a kritiku. Urcite by to nebol taky chvalospev, i ked skryty, ako teraz.
:yes::yes::yes::yes::yes: Merecedes is death. Nové auta už nejsou Mercedesy a rozhodně nestartuje "uxus-hot-hatch" to je ten nejubožejší přirovnání s nadsázkou jaké si asi dovedu představit. Bmw 135i, Audi S3, RS3 jsou naprosto někde jinde, jízdními vlastnostmi, vzhledem, tak motory...
Co je na tom špatně? Kdyby měl každý víčko na straně pravé, tak jsou dlouhé fronty u pumpy (ono natahovat hadicu přes auto jde, ale osobně to dělám opravdu nerad) :-)
Já jsem právě zvyklý z japonských aut na víčko na levé straně a mi zas přijde přirozené tohle :-) nejhorší je, když teď auta střídám a párkrát jsem si už blbě najel, no. Jinak auta mívají (včetně tohoto merglu) indikátor, na které straně se nachází víčko [odkaz] (šipka hned vedle symbolu "stojanu")
Lepší je, když je vstup do nádrže na opačné straně, než řízení (řidič pak při tankování všude pohodlněji vystoupí z vozu). U samotného řízení jde hodně o zvyk, ale logicky je pro praváka (kterých je drtivá většina) přirozenější sedět při řízení ve voze (z pohledu řidiče) vlevo a pro leváka zase naopak vpravo.
Možná je na ostrovech "leváků" více, než na kontinentech. ;-)
P.S. Ovládání převodovek (pokud je mezi sedadly) je taky zpravidla primárně orientováno na ovládání z jejich levé strany, tedy pro praváky sedící vlevo.
To jo, nesmím najet úplně těsně ke stojanu, abych otevřel dveřa :-) jinak tohle řešení neshledávám nijak omezující, naopak spatřuju výhodu v tom, že když zajedu k pumpě, většina stojanů je zleva obsazených a já (téměř) vždy pohodlně zapíchnu svoje auto na stranu pravou. Stává se mi to ale občas aji se služebním, které má tankovací ďuru napravo :-)
do úplné kaše sem to rozebírat nechtěl, ale nevadí:) když mám teda víčko pěkně nalevo, tak si auto obejdu a logicky to tam zezadu rvu levou rukou, pokud nejsu levák mohl bych mít potíže, já vím, zvyknu si na všechno, ale proč bych měl:)
Jo, jo. Také s tím někdy bojuji. Přijíždím k pumpě a marně se snažím vzpomenout, na které straně má zrovna tohle auto víčko. Když to není vyznačené, tak je to hold tipovačka. :-)
Někdy by mi ani vyznačení nepomohlo. Prostě zajedu podle zvyku, většinou to je tak, že se zaraduju, když je někde napravo od stajanu volno a s blaženým úsměvem řidiče japonského vozu píchnu tu naši služební octu právě tam. Pak není žádna hadice dost dlouhá :-)
Třebas mají stažené pružiny popruhy jako Golf GTI v Paříži, aby seděl pěkně nízko... Spíše ale opravdu nebyla možná jiná cesta ke stabilitě podvozku než snížení a řádné přitvrzení.
Nevím, jaké jsou "pneumatiky MOE s možností nouzového dojezdu", jestli nemají podobně fatální vliv na komfort jako runflaty.
čím víc si to auto prohlížím, tím se mi to zdá horší, navigace, výdechy, zadní lampy, víko nádrže.. kdo v tom jel, většinou tvrdí, že je to tvrdá koza, MB mám rád, ale tomuto například proti povedenému "béčku" nemůžu přijít na chuť (k ostatním modelům nemám větších výhrad), nuž snad prodejní čísla zaplaší chmury a jasno se navrátí v naši mysl :-)
edit: tak s tím béčekm jsem to ustřelil, má úplně stejnej interier
Béčko je stejná platforma se stejnými motory a interiérem. Nejspíš bude jiné naladění podvozku, protože si tuším pan Vaverka stěžoval, že nemůže s "B" tak řezat zatáčky.
ako prve ma napadlo ze treba vymenit fotografa, hlavne fotky interieru, po tom co som videl A nazivo a nasledne pozeral recenzie inych aut tak mi prisli tie auta otrasne, tieto fotky sice niesu sice az tak zle ale stale to neni ono, hlavne interier... tuto su podla mna ovela lepsie foto: https://www.facebook.com/media/set/?set=… />
co sa samotneho auta tyka: jazdil som s A200 po dialnici, tam sa mi nepacil automat, manual mi sedel viac a jazdil som snim na okruhu slovakiaring, tu mi automat neprekazal, co ma prekvapilo bola spotreba, ktora po celom dni jazdenia na plne gule ukazovala okolo 12l, neviem co si mysliet o podvozku, sice perfektne auto drzalo ale raz sa mi podarilo odlepit prave kolesa od zeme (kto ale bude v normalne prevdzke chodit v 150km/h do zakruty ze? :-) ) ten display na ktory sa tu nadava: sice vyzera naozaj tak ze nanho najprv zabudli, ale je vhodne umiestneny, dobre sa nan pozera, intuitivne ovladanie, sportove sedadla su v normalnej prevadzke tiez super, na okruhu som mal pocit ze sedim v skolskej lavici, nedrzali
, volant sa drzal perektne.
P.S. nekupujte si predvadzacie vozidla mercedes, po 3 dnoch co mali predvadzacku na slovakiaringu, museli byt tie auta tak donicene, ze by som sa necudoval keby sa hned po kupe snimi islo do servisu na opravy ;) >:D