Odcházející céčko je pro mě naprosto typickej Mercedes…příjemnej, vyrovnanej, jemnej, ale robustní podvozek, příjemný řízení. Sedne mi do ruky líp než E a jednoznačně se mi na něj líp kouká.
Obstarožní volič automatu připomínající fofrklacky z 90-tých let je snad jedinou, ale odpustitelnou minelou. Těžko mu něco vyčítat.
Ze čtyřválcových ropáků je právě tenhle asi tím nejpříjemnějším, ne že by snad 25kw navíc v 250CDI nestálo za hřích, ale jsou u toho víc slyšet a je to škoda. nebo samozřejmě některej z příjemných šestiválců…a propós i 7°, kterej rychlostí příliš nevyniká se k tomuto autu perfektně hodí.
Za poslední dobu pro mě nejoblíbenější Mercedes. Jsem zvědavej na novou generaci.
je to asi jeden z najvydarenejsich medakov v historii :yes:
pekny,elegantny, dostojny, .... a tak dalej a tak dalej :yes:
obavam sa ze nastupom novej genreacie mercedesov kde vsetky asi uz budu mat masku a svetla z Acka od A az po Sko to uz taka slava nebude, straca sa charizma a jedinecnost, nastava masova uniformita po vzore vw ( GLA A CLA S - spredu je to uz vsetko na jedno kopyto ) a vlastne aj nove C ktore coskoro pride je uz spredu take zmensene S ;-\ , skoda
Tak tak, k obsahu nemám co vytknout, ale ta forma, opět, proboha!!! >:D Takže, trochu jsem ti to poupravil, pro příště :-):-);-)
"OdcházeJEJcí cEJčko je pro mě naprosTEJ typickej Mercedes… příjemnej, vyrovnanej, jemnej, ale robustNEJ podvozek, příjemný ŘEJzení. Sedne mi do ruky lEJP než E a jednoznačNĚJc se mi na něj lEJP kouká.
ObstarožNEJ volič automatu připomínající fofrklacky z 90-tých let je snad jedinou, ale odpustitelnou minelou. Těžko mu něco vyčítat.
Ze čtyřválcovEJch ropáků je právě tenhle asi tím nejpříjemnějším, ne že by snad 25kw navíc v 250CDI nestálo za hřích, ale jsou u toho vEJC slyšet a je to škoda. nebo samozřejmě některej z příjemNEJch šestiválců…a propós i 7°, kterej rychlostí příliš nevyniká se k tomuto autu perfektně hodí.
Za poslední dobu pro mě nejoblíbenější Mercedes. Jsem zvědavej na novou generaci."
Taky souhlas. Mám rád klasické mercedesy, v současné nabídce jich už moc není (a bude hůř). Loni v červnu jsem si pořídil C 250 CDI 4Matic, měl jsem s ním sice prvních pár měsíců neuvěřitelné potíže (auto pořád padalo do nouze), ale nakonec se dle všeho podařilo závadu najít a odstranit, protože od té doby už jen maximální spokojenost.
Jelikož u auta oceňuji především jiízdní komfort, zaujalo mě, že do nového Céčka bude za příplatek možné dostat i Airmatic, což je v tomhle segmentu něco nevídaného (a něco, co by se mi hodně líbilo), ale vnější design už mě bohužel neoslovuje vůbec, takže to na výměnu nevidím.
Teď jsem pročetl tvou recenzi…máš můj obdiv, že jsi i přes podobný věci dokázal napsat ve finálně velmi korektní text, většina lidí by asi sklouzla do negativity z bezradnosti.
Na Chodově jsem byl 2x, ještě s R320 a bída všech bíd futrál. Na druhou stranu na severomoravskej servis ještě nemají.
Rozumnej přístup servisu dnes u spousty lidí ovlivní výběr auta víc než značkový preference.
Pěkný v AMG, kola a plasty dělaj' svý…protože v normální verzi to je děs jinou fotku neuvidíme ;-) Pravda je, že je to nejhezčí holka z ošklivince a hlavně jsi vytáhl nejkrásnější E at all :-)
Pro mě také asi nejzdařilejší menďour poslední doby, přesto bych dal s největší pravděpodobností přednost 320xd od konkurence, která je v mých očích ve všem zdařilejší (výkonnější a zároveň úspornější motor, lepší převodovka, podvozek, u mě vítězí i designově, a to jak exteriér, tak interiér - navíc vychází i o pár desetitisíců levnější). Čímž nijak neshazuji kvality tohohle odcházejícího Cčka, patří mu ode mě palec nahoru :yes: . Spíš se trochu obávám, co přijde po něm 8-s
nova 3ka je uz generacne pred terajsim C-eckom , takze to chce porovnavat 3ku uz s uplne novym Ceckom ktore coskoro pride a tam to medak opat baworaku ukaze kto tu sefuje :yes:
Já měl namysli samozřejmě srovnání s 320xd generace E9x, se současnou F3x bych si jej samozřejmě nedovolil srovnávat, zde právě čekám na nově příchozí Cčko. Myslím si však, že BMW bude stále o parník dál, jak motorově, tak podvozkově, o převodovce nemusím ani hovořit a ostatně design je mi také stále mnohem blíž u BMW (zvlášť současná trojka :yes: ). Jedině, kde by mohlo mít nové Cčko navrch jsou dle mě použité materiály a dílenské zpracování, ale to ukáže až realita ;-)
E90 ale nebylo o parník dál, C nabídlo víc komfortu a neřídilo se o nic hůř. M-B trochu spí v motorech, ale na V6 CGI nebo i CDI se nedá říct ani popel špatnýho.
To "o parník dál" bylo myšleno spíše v mých očích, ve kterých u mě BMW vítězí ve všech dříve zmíněných pohledech (design, motor, převodovka,...). Jinak jsou oba automobily samozřejmě top třídy, víceméně rovnocenné, žádné nějak extra nezaostává ... tady víc rozhodují osobní sympatie než vyloženě nedostatky jednoho z automobilů ;-)
V této třídě trojka šéfovala vždy, faktem je, že tato generace céčka se jízdně dotáhla natolik, že až nová F30 opět zjednala pořádek. Ano, odcházející céčko je stále nejlepším Mercedesem, nová generace bude mít velký úkol obstát s podobným výsledkem.
Z pohledu cloveka majiciho dlouhodobou zkusenost pouze s mainstreamovou produkci by se s tvym tvrzenim dalo za jistych okolnosti souhlasit, ale z pohledu dlouhodobeho zakaznika premiovych automobilek zvykleho na jisty kvalitativni standard a jistou uroveň kultivovanosti bych si dovolil s tebou nesouhlasit.
Céčko se dalo porovnávat s FL E90/1. jak píše Topper, generačně je už dnes pozadu. Přesto jak A4 B8, tak C-Klasse a BMW 3, který je vždy o půl generaci starší/mladší jsou povedená trojka.
A určitě je stálý? Já jen, že BMW taky vypráví, jak je základní nastavení xDrivu 40:60 (jako že jsou poháněná všechna čtyři kola) a přitom kecá, protože jede primárně zadek a občas se připojuje předek (nejlépe je to vidět na tom, jak jsou sjeté pneumatiky). Ale Mercedesy po technické stránce neznám, tak se jen ptám.
Určitě je stálý. Druhá generace 4Maticu byla zavedená u W210 v roce 1998 (vývoj u Magna-Steyr). Ta používá tři otevřené diferenciály (přední, mezinápravový, zadní) doplněné funkcí přibrzďování jednotlivých kol když ztratí trakci (ETS - Electronic Traction System integrovaný s ABS). Dnes se používá třetí generace, což principiálně totéž co druhá ovšem s vylepšenou řídící elektronikou integrovanou s ESC a dalšími elektronickými systémy. Tento systém se používá prakticky u všech modelů s podélnou zástavbou motoru, tedy i u diskutovaného C-čka.
Pod stejným názvem 4Matic je nabízen i systém v modelech s příčnou zástavbou motorů (A, CLA etc.), který v principu funguje stejně jako Haldex. Ten lze označit také jako stálý, protože v každém jízdním režimu posílá na zadní i přední kola nějaký moment, když je ESP v normálním modu tak více na předek, když je ESP ve sportovním modu tak více na zadek.
Musim se pridat se svym vyberem pred 1.5 rokem. Srdcem jsem chtel 3ku (koncici E), ale kdyz jsem se projel faceliftovanym Cckem, nebylo o cem premyslet. Ridicsky je 3ka lepsi, o tom zadna, ale to me u kombi na dalnicni presuny tolik nebere. Pocit na palube je v Ccku uplne jina soutez. Podle me muze klidne obstat proti soucasne 3ce. Po 40t za rok a navsteve muzea ve Stuttgartu mam jasno: Nejlepsi pritel cloveka je Mercedes!
Osobně by mě strašně zajímalo srovnání bazarové trojky s Cčkem po stejném časovém horizontu, při naprosto stejnym nájezdu stejnými cestami a po používání jedním a tím samým člověkem ... Škoda, že je takové srovnání sci-fi, ale byl by to určitě zajímavý souboj o "krále kvality" ;-)
...musím uznat, že se povedl. Normálně bych napsal jen BRAVO. Ale teď je mezi kombi střední třídy taková konkurence, že je minimálně na úvaženou se podívat ke konkurenci. Vždyť se na to podívejte: Octavia, Passat, Mondeo, 3, A4...
Srdcem bych šel do A4, rozumem do Octavie.
Tak mě pouč. Četl jsem to asi 5x a čtu,že jsi ho chtěl kupovat a při porovnání s fabii by jsi si nepomohl.Asi jsi si koupil jine auto,ale to v příspěvku nezmiňuješ.
Hm, to je ptákovina :-) . Bez vyzkoušení si netroufám říct jestli je to lepší nebo horší řešení, ale napsat to jako hlavní nevýhodu jakéhokoli auta trošku zavání "vlastní garáží".
Octavia nahlíží odspodu do střední třídy a její lepší specifikace, zejména tedy RS, dokážou potrápit hodně soupeřů ve střední třídě, jakkkoli formálně patří Octavia mezi kompakty.
Jenže Céčko je prémie. Oholená verze C180 Enty stojí přes 800.000, špičkové RS koupíš za 650. Zejména v tomhle je vidět, že si ta auta nekonkurují.
Ono celkovo porovnávať Octu s C-čkom, je akosi mimo mísu. To chce človek porovnávať dva neporovnateľné svety. Kvalitou spracovania, materiálmi, komfortom a aj jazdou strčí hociakú Octu do vrecka aj C-klasse minulej generácie. Jasne za 4 litre Medved jazdiť nebude ani neodvezie toľko litrov v kufri >:D Proste kto si kupuje Medveďa nad Oktávkou ani Passatom alebo Mondeom určite premýšľať ani nebude. >:D Prémia má hold iný cveng a inú klientelu.
Vizualne na mna posobi hrubo, nesofistikovane az vulgarne.
Chyba mu elegancia, mam pocit, akoby sa dizajner snazil vtlacit autu prvky 6 metrov dlhej limuziny.
Pri tom vsetkom mu chyba hravost a lahkost bytia, zaroven vsak neposobi ani mohutne, akoby zastal na polceste, ale mozno to bol zamer. Neurazit, nenadchnut.
Prvoplanovy konzervativec si tam najde to svoje, rovnako ako cerstvy frikulin. Inu, kto chce premiu, komfort a kombi, inu volbu nema.