Testy
Pro mě také asi nejzdařilejší menďour poslední doby, přesto bych dal s největší pravděpodobností přednost 320xd od konkurence, která je v mých očích ve všem zdařilejší (výkonnější a zároveň úspornější motor, lepší převodovka, podvozek, u mě vítězí i designově, a to jak exteriér, tak interiér - navíc vychází i o pár desetitisíců levnější). Čímž nijak neshazuji kvality tohohle odcházejícího Cčka, patří mu ode mě palec nahoru :yes: . Spíš se trochu obávám, co přijde po něm 8-s
nova 3ka je uz generacne pred terajsim C-eckom , takze to chce porovnavat 3ku uz s uplne novym Ceckom ktore coskoro pride a tam to medak opat baworaku ukaze kto tu sefuje :yes:
Já měl namysli samozřejmě srovnání s 320xd generace E9x, se současnou F3x bych si jej samozřejmě nedovolil srovnávat, zde právě čekám na nově příchozí Cčko. Myslím si však, že BMW bude stále o parník dál, jak motorově, tak podvozkově, o převodovce nemusím ani hovořit a ostatně design je mi také stále mnohem blíž u BMW (zvlášť současná trojka :yes: ). Jedině, kde by mohlo mít nové Cčko navrch jsou dle mě použité materiály a dílenské zpracování, ale to ukáže až realita 😉
E90 ale nebylo o parník dál, C nabídlo víc komfortu a neřídilo se o nic hůř. M-B trochu spí v motorech, ale na V6 CGI nebo i CDI se nedá říct ani popel špatnýho.
To "o parník dál" bylo myšleno spíše v mých očích, ve kterých u mě BMW vítězí ve všech dříve zmíněných pohledech (design, motor, převodovka,...). Jinak jsou oba automobily samozřejmě top třídy, víceméně rovnocenné, žádné nějak extra nezaostává ... tady víc rozhodují osobní sympatie než vyloženě nedostatky jednoho z automobilů 😉
V této třídě trojka šéfovala vždy, faktem je, že tato generace céčka se jízdně dotáhla natolik, že až nová F30 opět zjednala pořádek. Ano, odcházející céčko je stále nejlepším Mercedesem, nová generace bude mít velký úkol obstát s podobným výsledkem.
"V této třídě trojka šéfovala vždy" může napsat jen nekritický fanda BMW.
Kdyz napises A, skus napsat i B. Zeptam se tedy ktere auto dle tebe bylo lepsi nez aktualni generace trojky?
Podle magistra - autoteoretika - jakékoliv, které nebylo made in Germany.
Třeba toto: [odkaz] >😁
Třeba toto: [odkaz] >😁
Já četl autoerotika >😒]
Jsem si to musel po sobě přelouskat - no, napsal jsem to dobře, uff >😁
Mimochodem - odpověď zatím žádná, že?
To se dalo čekat >😁
Mimochodem - odpověď zatím žádná, že?
To se dalo čekat >😁
Z pohledu cloveka majiciho dlouhodobou zkusenost pouze s mainstreamovou produkci by se s tvym tvrzenim dalo za jistych okolnosti souhlasit, ale z pohledu dlouhodobeho zakaznika premiovych automobilek zvykleho na jisty kvalitativni standard a jistou uroveň kultivovanosti bych si dovolil s tebou nesouhlasit.
4MATIC že je stálý 4x4 pohon? Nepřipojuje náhodou jen předek?
už asi deset let - NE😄
Promiň, 10 let "NE" co? Že není stálý nebo nepřipojuje předek? 😄
10 let má Mercedes stálý pohon na všechny 4, taky ho mám.
A určitě je stálý? Já jen, že BMW taky vypráví, jak je základní nastavení 😁rivu 40:60 (jako že jsou poháněná všechna čtyři kola) a přitom kecá, protože jede primárně zadek a občas se připojuje předek (nejlépe je to vidět na tom, jak jsou sjeté pneumatiky). Ale Mercedesy po technické stránce neznám, tak se jen ptám.
Určitě je stálý. Druhá generace 4Maticu byla zavedená u W210 v roce 1998 (vývoj u Magna-Steyr). Ta používá tři otevřené diferenciály (přední, mezinápravový, zadní) doplněné funkcí přibrzďování jednotlivých kol když ztratí trakci (ETS - Electronic Traction System integrovaný s ABS). Dnes se používá třetí generace, což principiálně totéž co druhá ovšem s vylepšenou řídící elektronikou integrovanou s ESC a dalšími elektronickými systémy. Tento systém se používá prakticky u všech modelů s podélnou zástavbou motoru, tedy i u diskutovaného C-čka.
Pod stejným názvem 4Matic je nabízen i systém v modelech s příčnou zástavbou motorů (A, CLA etc.), který v principu funguje stejně jako Haldex. Ten lze označit také jako stálý, protože v každém jízdním režimu posílá na zadní i přední kola nějaký moment, když je ESP v normálním modu tak více na předek, když je ESP ve sportovním modu tak více na zadek.
Pod stejným názvem 4Matic je nabízen i systém v modelech s příčnou zástavbou motorů (A, CLA etc.), který v principu funguje stejně jako Haldex. Ten lze označit také jako stálý, protože v každém jízdním režimu posílá na zadní i přední kola nějaký moment, když je ESP v normálním modu tak více na předek, když je ESP ve sportovním modu tak více na zadek.
Musim se pridat se svym vyberem pred 1.5 rokem. Srdcem jsem chtel 3ku (koncici E), ale kdyz jsem se projel faceliftovanym Cckem, nebylo o cem premyslet. Ridicsky je 3ka lepsi, o tom zadna, ale to me u kombi na dalnicni presuny tolik nebere. Pocit na palube je v Ccku uplne jina soutez. Podle me muze klidne obstat proti soucasne 3ce. Po 40t za rok a navsteve muzea ve Stuttgartu mam jasno: Nejlepsi pritel cloveka je Mercedes!
Osobně by mě strašně zajímalo srovnání bazarové trojky s Cčkem po stejném časovém horizontu, při naprosto stejnym nájezdu stejnými cestami a po používání jedním a tím samým člověkem ... Škoda, že je takové srovnání sci-fi, ale byl by to určitě zajímavý souboj o "krále kvality" 😉
...musím uznat, že se povedl. Normálně bych napsal jen BRAVO. Ale teď je mezi kombi střední třídy taková konkurence, že je minimálně na úvaženou se podívat ke konkurenci. Vždyť se na to podívejte: Octavia, Passat, Mondeo, 3, A4...
Srdcem bych šel do A4, rozumem do Octavie.
Srdcem bych šel do A4, rozumem do Octavie.
To je dost nesourodá skupinka... průnik MB-C s Octavií je minimální až nulový.
Ovšem toto je prachsprostá lež, Octavia je větší než MBC [odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrý fór... A tak jsi si misto C-ka koupil fobii s motorem z vysavače >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co jsou to ty plovoucí kontrolky? Tedy... je mi jasné, že je to nějaká vymoženost C4 GP, bez které není možné rozumně řídit... ale jak to funguje?
Také jsem se na to chtěl zeptat.Mí rodiče ten kram objednali(C4 s robo.převodovkou) ve čtvrtek si pro něj jdou.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přečti si o čem psal Emel…průnik…
Karosu sem dáš taky, když je větší?
Bych šel, bych šel…kup a nebychař 😉 😉
Karosu sem dáš taky, když je větší?
Bych šel, bych šel…kup a nebychař 😉 😉
Octavia nahlíží odspodu do střední třídy a její lepší specifikace, zejména tedy RS, dokážou potrápit hodně soupeřů ve střední třídě, jakkkoli formálně patří Octavia mezi kompakty.
Jenže Céčko je prémie. Oholená verze C180 Enty stojí přes 800.000, špičkové RS koupíš za 650. Zejména v tomhle je vidět, že si ta auta nekonkurují.
Jenže Céčko je prémie. Oholená verze C180 Enty stojí přes 800.000, špičkové RS koupíš za 650. Zejména v tomhle je vidět, že si ta auta nekonkurují.
Ono celkovo porovnávať Octu s C-čkom, je akosi mimo mísu. To chce človek porovnávať dva neporovnateľné svety. Kvalitou spracovania, materiálmi, komfortom a aj jazdou strčí hociakú Octu do vrecka aj C-klasse minulej generácie. Jasne za 4 litre Medved jazdiť nebude ani neodvezie toľko litrov v kufri >😁 Proste kto si kupuje Medveďa nad Oktávkou ani Passatom alebo Mondeom určite premýšľať ani nebude. >😁 Prémia má hold iný cveng a inú klientelu.
Vizualne na mna posobi hrubo, nesofistikovane az vulgarne.
Chyba mu elegancia, mam pocit, akoby sa dizajner snazil vtlacit autu prvky 6 metrov dlhej limuziny.
Pri tom vsetkom mu chyba hravost a lahkost bytia, zaroven vsak neposobi ani mohutne, akoby zastal na polceste, ale mozno to bol zamer. Neurazit, nenadchnut.
Prvoplanovy konzervativec si tam najde to svoje, rovnako ako cerstvy frikulin. Inu, kto chce premiu, komfort a kombi, inu volbu nema.
Chyba mu elegancia, mam pocit, akoby sa dizajner snazil vtlacit autu prvky 6 metrov dlhej limuziny.
Pri tom vsetkom mu chyba hravost a lahkost bytia, zaroven vsak neposobi ani mohutne, akoby zastal na polceste, ale mozno to bol zamer. Neurazit, nenadchnut.
Prvoplanovy konzervativec si tam najde to svoje, rovnako ako cerstvy frikulin. Inu, kto chce premiu, komfort a kombi, inu volbu nema.
Obstarožní volič automatu připomínající fofrklacky z 90-tých let je snad jedinou, ale odpustitelnou minelou. Těžko mu něco vyčítat.
Ze čtyřválcových ropáků je právě tenhle asi tím nejpříjemnějším, ne že by snad 25kw navíc v 250CDI nestálo za hřích, ale jsou u toho víc slyšet a je to škoda. nebo samozřejmě některej z příjemných šestiválců…a propós i 7°, kterej rychlostí příliš nevyniká se k tomuto autu perfektně hodí.
Za poslední dobu pro mě nejoblíbenější Mercedes. Jsem zvědavej na novou generaci.
pekny,elegantny, dostojny, .... a tak dalej a tak dalej :yes😒br />
obavam sa ze nastupom novej genreacie mercedesov kde vsetky asi uz budu mat masku a svetla z Acka od A az po Sko to uz taka slava nebude, straca sa charizma a jedinecnost, nastava masova uniformita po vzore vw ( GLA A CLA S - spredu je to uz vsetko na jedno kopyto ) a vlastne aj nove C ktore coskoro pride je uz spredu take zmensene S ;-\ , skoda
"OdcházeJEJcí cEJčko je pro mě naprosTEJ typickej Mercedes… příjemnej, vyrovnanej, jemnej, ale robustNEJ podvozek, příjemný ŘEJzení. Sedne mi do ruky lEJP než E a jednoznačNĚJc se mi na něj lEJP kouká.
ObstarožNEJ volič automatu připomínající fofrklacky z 90-tých let je snad jedinou, ale odpustitelnou minelou. Těžko mu něco vyčítat.
Ze čtyřválcovEJch ropáků je právě tenhle asi tím nejpříjemnějším, ne že by snad 25kw navíc v 250CDI nestálo za hřích, ale jsou u toho vEJC slyšet a je to škoda. nebo samozřejmě některej z příjemNEJch šestiválců…a propós i 7°, kterej rychlostí příliš nevyniká se k tomuto autu perfektně hodí.
Za poslední dobu pro mě nejoblíbenější Mercedes. Jsem zvědavej na novou generaci."
😄 😄 😉
No nic, já jen, že tě čtu, tak dávám podnět 😊))
Jelikož u auta oceňuji především jiízdní komfort, zaujalo mě, že do nového Céčka bude za příplatek možné dostat i Airmatic, což je v tomhle segmentu něco nevídaného (a něco, co by se mi hodně líbilo), ale vnější design už mě bohužel neoslovuje vůbec, takže to na výměnu nevidím.
Na Chodově jsem byl 2x, ještě s R320 a bída všech bíd futrál. Na druhou stranu na severomoravskej servis ještě nemají.
Rozumnej přístup servisu dnes u spousty lidí ovlivní výběr auta víc než značkový preference.
[odkaz]
...a ještě v té hnědé... 😉
M-B nikdy nemělo krásný kombíky…to přece víme. 😉
[odkaz]
Žádný problém... tohle auto se mi naživo líbí ze všech stran a pohledů.
[odkaz]
Když pohřebák - tak s hvězdou 😄