Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
1
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
|
acz
Přístrojový štít zobrazoval jen základní funkce
|
acz
Ovládání vozidla bylo snadné, jako by ani nemělo osmnáct tun i osmnáct metrů
|
acz
Přepínač dovoloval do bíjení akumulátorů (nahoře) či automatickou trakci nebo ryze elektrický pohon ZEV
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Obsaditelnost 132 cestujícími, nízká spotřeba v městském režimu a bez emisí v zastávkách se určitě budou líbit všem obyvatelům měst
|
acz
Čtyřválec o objemu 4,8 litru včetně generátoru zabíral v motorovém prostoru jen málo místa
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektromotory byly implementované do náprav ZF
|
acz
Na střeše prvního dílu autobusu se nacházely akumulátory
|
acz
Za kloubem ve střeše našla místo řídicí jednotka a klimatizace
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava