Diskuse

Mercedes-Benz S 500 kabrio – Tohle je král!

12.9.2016

Kabrio na bázi nejluxusnějšího mercedesu je jedno z nejúžasnějších aut, jaké jsem kdy řídil.

 

  • 46 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.09.2016  09:41

    Kráľovská jazda

    Veru, M-B S500 je kráľovská jazda, kabrio som síce nešiel, ale keď som skúšal kupé, dojem zvezenia pre kráľov vo mne vyvolal tiež. Za každej situácie suverénny a potentný motor so skvelým zvukom (proste V8), pritom parádny komfort a luxus, samozrejme draho príplatkový, vďaka tomu ale Sko pôsobilo ako Bentley (pre MT: nie, Bentley som nejazdil, takže to neber doslova ;-) ). Každopádne rovnako ako autor som mal pocit, že autu najlepšie sedí taký pohodový cruising, že to športovanie síce zvládne (najmä vďaka silnému motoru), ale nie je to to pravé orechové, preto som sa nemohol zbaviť dojmu, že pre tieto kvality (luxus, komfort, výkon) nemusím mať kupé, ale stačí klasický sedan. S ohľadom na príbuznosť S kupé a kabrio predpokladám, že kabrio na tom bude podobne a tak sa vyjadruje aj Martin. Pre športovejšie orientovaných bude zrejme lepšou voľbou Jaguar F-type: ešte o triedu fascinujúcejší zvuk motora, dravšie jazdné vlastnosti (pritom stále slušne komfortné), krútenie karosérie neciteľné, skrátka viac športiak. Akurát je to dvojmiestne auto, teda kto nevyhnutne potrebuje aj tie núdovky vzadu, Sko je lepšia voľba.
    • 85 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.09.2016  09:46

      « Re: Kráľovská jazda

      Na druhou stranu, třeba výtky k podvozku mi přijdou dost podstatné na to, aby si auto odneslo pět hvězd... nic proti cruisingu, ale zkrátka by to mělo fungovat i při ostřejším tempu, za ty 4,5M ;-)
      • 81 Reagovat !

        foto Martin-Machala-Auto-cz-

        Martin Machala (Auto.cz) 12.09.2016  09:58

        « Re: Re: Kráľovská jazda

        Dobrý den,
        máte pravdu, objektivní výtka tam byla... Ale přiznám se, to auto mě tak nadchlo a všechno ostatní dělalo tak perfektně, že jsem těch pět hvězd dát musel...
        Machi
        • 12 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.09.2016  10:31

          « Re: Re: Re: Kráľovská jazda

          Ale jo, já to beru, holt se nemusí všechno nacpat do tabulek... ale kdybychom chtěli být důslední... ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 12.09.2016  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

            Rejpalo.... :-)

            Jichi
            • 11 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.09.2016  13:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

              To znie ako nový komediálny seriál: Machi a Jichi. >:D
            • 33 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.09.2016  16:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

              Když si přečteš ty dvě věty o fungování podvozku, tak to podle mě samo o sobě znamená minimálně půl hvězdy dolů, možná celou. To není žádná blbinka, podvozek je jedna ze základních věcí a pokud není na úrovni odpovídající třídě, tak by ode mě auto 5* nedostalo.

              Ale já nepatřím k těm co čtou jen nadpisy a hvězdičky a pak si jdou rovnou stěžovat do diskuse, takže mi to zas tak neva.
        • 43 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 12.09.2016  12:23

          « Re: Re: Re: Kráľovská jazda

          Nemusel, v nejvyšší třídě a dané cenové kategorii prostě musíte očekávat špičkové vlastnosti v každém ohledu. A podvozek S-Klasse špičkový není, v žádné karos. variantě. Ano, V8 biturbo umí udělat ten, pro celkové hodnocení zásadní, dojem, ale výtky, které jste k tomu autu měl, by měly znamenat min. ztrátu jedné hvězdy, nebo to hvězdičkování zcela vynechte, nedává smysl.
          • 01 Reagovat !

            foto kexxik

            kexxik 12.09.2016  16:55

            « Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

            máš pravdu. Hodnocení podvozku rozhodně podle testéra není 5 hvězdičkové. U jiných aut se tady hraje na hvězdičkové hodnocení, nezřídka je to velké téma v diskuzi. Ale tady to najednou nikomu nevadí.
            • 11 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 12.09.2016  17:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

              Ad jedna - podruhé už jim takovou káru nikdo nepůjčí
              ad dvě - běžný člověk, který se sveze autem za 4M je nejspíš docela vykulený...
              • 10 Reagovat !

                foto kexxik

                kexxik 12.09.2016  18:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

                ad jedna - aha, takže se od teď musí dávat 5* všem autům ne? Jinak by jim je nikdo nepůjčil.

                ad dvě - pokud se redaktor neumí vzpamatovat při psaní článku z drahého auta, pak by neměl psát recenze. Nemyslíš?
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 13.09.2016  10:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

                  ale ad jedna, tohle je kára za 4 mega, tuším že v olomouckém Mercedesu když představovali SLS tak ho na place nastartovali a tím to zhaslo:) nikomu to nepůjčovali jen tak se projet...
                  ad ad dvě - jsme v ČR, ne v Německu, tady není moc běžné takové auta testovat...
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.09.2016  19:08

            « Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

            Tak nějak jsem si vzpomněl na slova jednoho známého...

            Teď investujeme do podvozku a jízdy, základu pro další generace...pak přijdou serepetičky v interiéru ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 12.09.2016  22:26

            « Re: Re: Re: Re: Kráľovská jazda

            Mne jen zaráží, že ani tenhle kus nemá ABC podvozek, respektive MBC. Pochopím to u kusů s 4Maticem, do nich koupit nejde a bohužel budou tvořit značnou část flotily předváděček/ novinářských aut.
      • 34 Reagovat !

        foto kexxik

        kexxik 12.09.2016  10:10

        « Re: Re: Královská jízda

        souhlasím s Emelem. Nějak nerozumím celkovému hodnocení, když se píše, že podvozek nestíhá na nerovnostech.
        Z článku to zní asi takto: "Na rozbité cestě to není nic moc, na hladké a rovné cestě je to super auto." ----> ale to umí každej.
    • 81 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 12.09.2016  09:47

      « Re: Kráľovská jazda

      Dobrý den,
      jsem rád, že jsme se shodli. Na ten motor budu ještě hodně dlouho vzpomínat, to byl něco neskutečnýho...
      Mějte se,
      Machi
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.09.2016  19:06

      « Re: Kráľovská jazda

      Aby ten dvoumístní kočičinec nebyl nakonec ještě podvozkově komfortnější >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto moan78

      moan78 17.09.2016  13:05

      « Re: Kráľovská jazda

      Paradne zhrnutie. Mna by Len zaujimalo, za co si schytal tie place dolu? Ale typujem, ze za tym bude oznacovanie "Sko" namiesto "Sklasse". Take to preslapy sa tu neodpustaju, rovnako ako BMW radu 3 namiesto "3er". ;-)
  • 93 Reagovat !

    foto Magister

    Magister 12.09.2016  09:43

    Paráda

    Krásná barva a interiér...taková spíše jaguarovská kombinace. Věřím, že s tím bude krásný svezení. O motoru nepochybuju, sám jsem měl tu čest. Aspoň v některejch třídách ještě i v Evropě máme pořádný motory. Jen už je to jen pro zlomek společnosti.
    • 47 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 12.09.2016  10:03

      « Re: Paráda

      Turbo už najednou nevadí, pane magistře? >:-[]
      Aspoň v některých třídách, předtím se dávaly osmiválce i do Oktávek holt ten Brusel no...
      • 75 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 12.09.2016  10:23

        « Re: Re: Paráda

        Sám mám turbovaný auto. U 8 válce je to celkem zbytečnost podle mě, pane Migu. A nejen u něj. Předtím ve střední třídě byly a i 6 válce, dnes dávaj do BMW 3er tříválec. O osmi si mohou nechat zdát. Superb i Passat končí na 4. O Kodiaqu nemluvě. Ne Brusel (docela pěkné město), ale leví ekofašisti.
        • 45 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 12.09.2016  11:21

          « Re: Re: Re: Paráda

          Osmiválec byl v jedné generaci M3, šestiválec tam byl a zatím pořád je. A s turbem jede parádně. Proč řešit, že máš v lednici povidla, když je tam pořád i kaviár:)
          • 22 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 12.09.2016  12:05

            « Re: Re: Re: Re: Paráda

            Ale je trochu rozdil, kdyz mas plnou lednici kaviaru a najednou ti ho nekdo vymeni za povidla a chlacholi te myslenkou, ze tam jeste jedna piksla s kaviarem zbyla. Asi takhle - E46 mela ve verzi 320i sestivalec. Dneska je i 330i ctyrvalec. U jinych znacek je to podobne, nebo jeste horsi.
            • 22 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 12.09.2016  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

              V příspěvcích magistra je hlavní problém to selektivní hodnocení. Jinak, E90 měla 320i čtyřválec atmo, a byla to bída, teď je tam aspoň turbo. Takže vlastně pokrok... >:D
              Ale souhlas s tím, že jinde je to ještě horší.
            • 22 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 12.09.2016  14:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

              Aktuálně tady jezdím na střídačku s manželčinou Z4 23i /šestiválec, 205 koní/ a svojí 330i /dvoulitr 250 koní/. Svezl bych tě, abys mi řekl, co bys měl pod kapotou radši. Nevím, kolik měla E46 320i koní, ale bez váhání bych si vybral ten čtyřválec s turbem. Pro běžné ježdění úplně v pohodě. Spotřeba lepší, auto daleko živější, když řadíš tak, že držíš otáčky patřičně vysoko, turbo-díra prakticky není...
              • 32 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.09.2016  14:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Ale Ty (a čiastočne aj dinar nižšie) porovnávaš (výkonovo a hierarchicky) odlišné motorizácie. 23i bol 2,5 liter, 330i ale (už podľa označenia) má byť akože náhradou trojlitra. A veru neviem, či ten štvorvalec v 330i (184 - 185 kW), resp. by bol "voľbou bez váhania" oproti trojlitru v starej 330i (podľa modelu 190 až 200 kW).
                • 11 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 12.09.2016  15:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Souhlas. Ty zakladni R6 o 2L objemu jsou krasne charakterem, ale k cemu to kdyz clovek slapne na plyn a stoji na miste? Tady proste foukany R4 sve misto zastane protoze je parametrove o tolik lepsi, ze clovek ten charakter a kultivovanost jeste rad obetuje. Ale postavit me pred volbu jestli atmosferickych 260k z 3L, nebo foukanych 260k z 2L, vzdy dam prednost tem trem litrum.

                  EDIT: a ta Z4 neni zrovna dobrej priklad, tam i "jen" tech 205k clovek-nekadernik bude jeste rad dolovat z 6 valcu, uz kvuli zvuku.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 12.09.2016  15:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    :yes: v principu podepisuju... zase jen na doplnění - je dobré držet nějakou uměřenost. Šestiválec v Golfu nebo osmiválec v Passatu je asi už overkill, který přináší víc problémů než užitku... to auto na to taky musí být stavěné.

                    Z4... to je dilema, ono Z4 má dobrých 1400kg... ale asi jo, u cabria je důležitý mít co poslouchat
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 12.09.2016  22:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Tak to pro atmosférické šestiválce budeš muset pomalu metrák přitlačit. A pro přeplňované dva metráky (počítáno i s řidičem, jak je v EU zvykem). Nemluvě o výbavě.
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 13.09.2016  08:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        Pokud jde o Z4 tak jo, bohuzel se bavime i 1,5t. Pokud ale jde o srovnani 2L a 3L tak zle to nebude (nebylo).

                        Z4 28i Leergewicht EU in kg 1475 (2.0L foukany r4)
                        Z4 23i Leergewicht EU in kg 1480 (2,5L atmo r6)
                        Z4 30i Leergewicht EU in kg 1490 (3.0L atmo r6)
                        Z4 35i Leergewicht EU in kg 1580 (3.0L foukany r6)
                        Automat pridaval 20kg.

                        U 35i uz je ten narust nehezky, pravda, ale srovnat 28i a starou r6 30i, kterou efektivne nahrazoval, tak rozdil v hmotnosti jen 15kg => 1% => to jde krasne zanedbat. A vubec se tomu malemu rozdilu nedivim. To mnozstvi balastu spojeneho s preplnovanim r4 se casto podcenuje (resp. hmotnost 2 benzinovych valcu navic precenuje).
                        • 00 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 13.09.2016  09:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Mně nešlo ani tolik o to, že je šestiválec těžší, jako o to, že silnější foukaný čtyřválec si s tím spíš poradí při takovém tom běžném ježdění než ta 23i.
                          • 00 Reagovat !

                            foto fOE

                            fOE 13.09.2016  09:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Tak 300Nm kolem 2000ot bude prijemnejsi nez 250Nm posazenych o 1000ot vys, to samozrejme, ale nebavme se o tom tak, ze si jeden nebo druhy takovy motor bude muset s necim poradit. Furt to jsou +-200k motorizace co budou mit silu jak dole tak nahore a na vic i nez jen popojizdeni budou oba stacit s prehledem. Jeden s vetsim prehledem v nizsich otackach, druhy s hezcim zvukem ve vsech otackach. Do 3er bych musel premyslet dyl, ale do roadsteru bych uz v cemkoliv od 200k nahoru volil vicevalec bo pomalej nebude a ten zvuk r6 a charakter za to stoji.
                            Navic, z toho neduhu (mensich Nm posazenych vys) si clovek zapaleny do aut udela spis vyhodu. No tak to musis tocit vic abys tam citil ty kone, a? Taky te ten r6 za to hezky odmeni. ;-) :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 13.09.2016  14:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Ano, komentoval jsem těch Emelových 1400 kg u Z4. Je to zkrátka tlustá Berta. :-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 12.09.2016  16:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Takisto súhlasím, 2,0 R6 nemal jednoducho výkon ani krútiak, ale 3,0 už mal oboje. Ten 2,5l je tak na hranici, ešte to nie je výkonovo úplne ono, ale zrovna v roadstri by som nejaký kilowatt obetoval zvuku a charakteru.
                    • 00 Reagovat !

                      foto fOE

                      fOE 13.09.2016  08:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Pokud byl ten 2.5L (23i) na hranici tak to byla hezka hranice. ;-) Furt to melo 250Nm a zrychleni psane z 0-100 za 6,6s. Ano, nezatlaci to vzdy a vsude 350Nm jako je dnes bezne u foukanych 2L, ale zrychleni za sest a pul vteriny, to je furt v lize i dnesnich oktavii RS atd.. Jako jedna ze zakladnich motorizaci, nad kterou byli tri dalsi, podle me plne dostatecne.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 13.09.2016  09:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        Ale zrychlení je právě ta disciplína, kde chybějící krouťák vadí relativně nejmíň a naopak se projeví bonus RWD koncepce.
                        • 00 Reagovat !

                          foto fOE

                          fOE 13.09.2016  10:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Ano, ale znovu, tady se nebavime o nejake dychavicne 1.4 atmosfere v nejakem HB, ale o poctivem R6. Mam co to odjeto v 3er ze stare skoly, s benzinovym R6 shodou okolnosti o cca stejnem (jeste trochu mensim) vykonu, cca stejnych Nm a ve stejne tezkem aute a me dojmy z toho byli vzdy jen pozitivni. Clovek od toho neceka zazraky ve 2tis ot. jak je dnes zvykem u turb, ale uz o 1tis ot. vys se dejou krasne veci a rozhodne si nebudes pripadat, ze stradas (v kontextu toho ze sedis v jedne ze zakladnich motorizaci), ze musis auto zbytecne tocit etc. A to ani na pomery dnesni doby.
                          Dneska je clovek tema foukanyma Nm zmlsany, ale za me je to jen pozlatko za kterym jeste jednou zaplaceme. Aspon pro lidi do aut zapalene by meli byt vlastnosti, charakter, zvuk atd. r6 minimalne stejnou, ne li vetsi, vahu jako tech tak lakavych +50Nm z turbo 2L.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 13.09.2016  10:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Ono to není +50Nm, ale +100Nm. Já nevím, jezdil jsem naposled 325i E90 a to bylo celkem fajn, ale pokud si Mig stěžuje že to v Z4 moc nejede tak mu to věřím.
                            • 00 Reagovat !

                              foto fOE

                              fOE 13.09.2016  11:47

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                              +100Nm proti cemu?
                              23i byla efektivne nahrazena foukanou 20i, rozdil v Nm je 250 vs. 270 => 20Nm.
                              30i pak byla nahrazena foukanou 28i, rozdil je 310 vs. 350 => 40Nm.
                              Turbo bude mit lepsi prubeh, ale ne o tolik o kolik tvrdi papiry. R6 ma typicky 80%Nm od cca 2000ot nahoru. Stejnych 2000ot kde se probouzi i foukane dvoulitry (jakkoliv vsichni v papirech tvrdi neco o plnych 350 Nm od 1300ot a jine nesmysly). Tech 100Nm rozdilu tam nebude nikdy.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 13.09.2016  10:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        Tady docela hodně kecali, to auto je fakt líné, reálně je to zrychlení okolo osmi sekund... viz nějaký videa na youtube...
                        • 00 Reagovat !

                          foto fOE

                          fOE 13.09.2016  12:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Videa na youtube vidim jen s automatem (ten ma o vterinu horsi zrychleni psane i v papirech) nebo s manualem, kde je ale autor ke svemu autu, rekneme, vlidny (rozjezd se zaplou kontrolou trakce, nebo bez vytoceni na jednicku atd.) a to asi nelze brat uplne smerodatne. Ale nejel jsem v tom, tak ti budu verit. :-) ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 13.09.2016  15:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Mám automatový, takže to asi opravdu bude kolem těch osmi sekund. Není to žádný trhač asfaltu. Na druhou stranu, dělá takový randál, že se všichni otáčejí a jako show car funguje dobře. A paní s tím jezdí krokem, a 95% času s vytaženou střechou, což moc nechápu, prý, že jí průvan nedělá dobře. Ale cabrio mít musí:)
                • 41 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 12.09.2016  16:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Kolega ale vzpomínal na dvoulitr šestiválec, který měl pravděpodobně neměl ani tolik koní co ta 2.5ka... Proto to srovnání. Krom toho, z dvoulitrového turba klidně dostaneš 400 koníků, zatímco ty atmosféry prostě mají svůj strop.
                  Atmosféra má svoje kouzlo, v některých aplikacích ovšem naráží na svoje přirozené mantinely. Do hot hatche asi osmiválec nedáš... nebo dáš a vyrobíš kladivo.
                  • 12 Reagovat !

                    foto XTad

                    XTad 12.09.2016  19:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Jedna vec jsou kone a druha zase valce. Puvodne se v tomhle vlakne mluvilo prave o tech valcich a na svem prikladu s 320i jsem se snazil demonstrovat to, jak moc byli sestivalce rozsirene a naopak jak moc jsou dnes vzacne. Uplne jine tema je turbo vs. atmosfera. Kazdopadne nemyslim si, ze by sestivalcova 320i jela nejak vyrazne hure, nez ta dnesni. To auto taky bylo lehci a nebylo tolik priskrcene emisnimi limity. Papirove maji obe stovku kolem 9 sekund. Sice nevim, proc srovnavas Z4 s trojkou, navic v odlisnych specifikacich, ale tech sedesat koni bych kvuli zvuku moc rad ozelel.
                    • 21 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 12.09.2016  20:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Jezdím s ní už týden a musím říct, že se staženou střechou se ten zvuk docela rychle omrzí, v podstatě je to až otravný:) Ze stejného důvodu jsem nechtěl laďák na motorku a v tom autě je to celkem podobný, chvilu zábava, ale potom už na to radši tak moc nešlapeš, abys z toho ječení neohluchnul:)
                      Na plný plyn ty auta pojedou stejně, ale při běžném použití na to turbo musíš šlapat daleko míň a pojede líp...
                      • 00 Reagovat !

                        foto XTad

                        XTad 12.09.2016  20:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        Zatimco ve trojce s pevnou strechou a tissim vyfukem by ten zvuk byl prijemny. Rozhodne vice, nez ctyrvalcove mixery.
                      • 31 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 12.09.2016  20:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        V tom se lišíme. Já miluju zvuk motorky i auta. Mám lehce laděný výfuk na mašině (screaming eagle) a pořádné výfuky na autě...a je pro mě svátek každé nastartování. Přiškrtit bych to nechtěl ani za nic. A spolu s 8 válci vzniká krásná symfonie jakou žádný méně válec nenahradí.
                        • 01 Reagovat !

                          foto XTad

                          XTad 12.09.2016  20:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Jde o to, ze 5+ valce zneji dobre vzdycky. I kdyz jsou naladene na maximalni ticho a kultivovanost.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 12.09.2016  22:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Mhm jakkoliv jsem se soustredil, slysel jsem zvuk z laufu, ne z motoru. A ani ten ctyrvalec nezni z vyfuku spatne...
                        • 10 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 12.09.2016  22:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Akorat ze na motorce mas helmu a v aute strechu. V cabriu nic a rychle to prestane bavit, kdyz to moc rve...
                          • 01 Reagovat !

                            foto CHerokee

                            CHerokee 13.09.2016  17:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            To neumím posoudit. Před pár lety jsem měl atmo 6 válec v SLK, ten rozhodně nebyl hlučný. Zvuk měl pěkný do chvíle než člověk slyšel jak zní 8 válcová varianta.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 13.09.2016  20:05

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                              R6 dost ječí, takový formuloidní zvuk. Přes okna v pohodě, metr za hlavou už to je velmi výrazné.
          • 43 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.09.2016  12:38

            « Re: Re: Re: Re: Paráda

            Len pre úplnosť, osemvalce dakedy v strednej triede nemalo len BMW, ale celá nemecká prémia a niektorá japonská (IS-F) a dokonca aj jeden maistream (Passat B5,5).
            • 63 Reagovat !

              foto Magister

              Magister 12.09.2016  14:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

              Jo jo, pamatuju si W8...jeden potkávám. A dnes jsou na půlce válců...
              • 22 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 12.09.2016  14:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Ale na stejném výkonu, s menší hmotností motoru. Passat W8 byl exot, žádné extra jízdní vlastnosti se nekonaly.
                • 21 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 12.09.2016  20:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Já bych raději 8 válec než čtyřválec. Nehledě na výkon. A kdo z nich vydrží více? To je jasné. Nicméně jak Passatu. tak Superbu by slušel alespoň 6 válec. To by bylo důstojné.
                  • 13 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 12.09.2016  22:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Meleš jak kafomlejnek. 90% superbů se prodá s dvoulitrovým dieselem. Nalítej 5000 km za měsíc s patnáctilitrovou spotřebou a pak můžeš hodnotit... Já dva roky používal 650ku jako daily car se spotřebou 13 na sto ale bylo to hafo rozhazování...kdyby měli amíci benzín za 1,2 dolaru, nekupoval by ty auta nikdo:)
                    • 01 Reagovat !

                      foto XTad

                      XTad 13.09.2016  11:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Zrovna v superbu byl sestivalec druha nejprodavanejsi benzinova motorizace. Navic novy dvoulitr neni nijak zvlast uspornejsi. Pokud by ted udelali 3.6 VR6, tak by taky zral mene, nez ten 10 let stary. Ale vrcholne motorizace proste zerou vice. Kdo chce jezdit na spotrebu, koupi si neco slabsiho, to je jasne.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 13.09.2016  14:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        Druhá nejprodávanější benzínová motorizace a benzínů celkově se prodalo asi tak deset procent. proboha... benzínových superbů je v nabídce asi tak desetina proti dieselovým...
                        • 01 Reagovat !

                          foto XTad

                          XTad 13.09.2016  19:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Ale to uz jsme zase nekde uplne jinde.
                          • 12 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 13.09.2016  19:39

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Jo, konkrétně v prd... s takovou argumentací jakou máš ty:)
                            • 01 Reagovat !

                              foto XTad

                              XTad 13.09.2016  20:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                              Mhmm. Moje argumentace je v poradku, to ty skaces od jednoho tematu k druhemu. Puvodne se mluvilo o tom, jaka je skoda, ze mizi sestivalce. Ty jsi zacal tvrdit, ze nemizi, potom jsi do toho zacal plest nejakou Z4ku, turba, kone, ted zase, ze benziny zerou a malo se prodavaji a ja nevim co vsechno... Ale to je jedno. Jinak to, ze se benzinu celkem proda malo nic nemeni na tom, ze se byl ten sestivalec druhy nejprodavanejsi.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 13.09.2016  20:35

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                Já jsem napsal, že 90% Superbů se prodá s dieselem a ty jsi mi na to napsal, že druhá nejprodávanější benzínová motorizace byla 3.6
                                O BMW začal někdo jiný, ale to je buřt. Šestiválec v Superbu byl tak okrajová motorizace, že je úplně jedno, jestli bude nebo nebude, ty si ho stejně nekoupíš, stejně ho živit nebudeš. Nářky bychařů automobilku moc netrápí...
                                • 01 Reagovat !

                                  foto XTad

                                  XTad 13.09.2016  21:07

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                  Tak to ty benziny muzou vypustit uplne, ne? Zacalo to u BMW a tveho prirovnani s povidly a kaviarem. Kazdopadne Superb se v sestivalci prodaval v ramci moznosti vytecne, ty stare sestivalcove bavoraky si lide taky kupovaly, o vselijakych vicevalcovych naftach ani nemluve. Zakaznici si rozhodne neprali konec sestivalcu, za tim stoji jini. Jasne, svuj nazor, ze benziny zerou, uz jsi prezentoval, ale pokud nekdo neuzivi 330i v sestivalci, nebo superb 3.6, tak neuzivi ani ekvivalentni dvoulitry.
                                  • 20 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 13.09.2016  21:12

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                    Proč? Mají vrcholnou motorizaci s výkonem větším než měl předchozí šestiválec. S pohonem všech čtyř kol. To si myslíš, že kupci Superbu řeší zvuk? S tím silným benzínem už to začíná být cenově kolem třídy E nebo pětkového BMW. Koupí si to starosta, co nemůže provokovat na vesnici s něčím z D3. Nebo manažer co na to má budget.
                                    šestiválec byl v jedné generaci, dali ho tam uškrcený, měl daleko víc poruch než ten v Passatu. Nikomu chybět nebude...
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Pixla

                                      Pixla 13.09.2016  21:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                      To můžu potvrdit, znám dost lidí, kteří kupují top verze Škodovek nebo jiných "neprémií" jen aby při povinné roční návštěvě u zákazníku bylo vidět, že firmě se sice daří, ale zase ne tak moc... Je to sice vtipné, když majitel S8 vyráží v o dvě třídy horším voze na tmelení vztahů, ale to drží prodeje těchto top verzí nad vodou. jako jediné auto v rodině je jakákoliv top verze ( nejvýkonnější benzín v dané třídě) zcela mimo logiku a ztrácí smysl, protože provozní náklady jsou výrazně vyšší, než u zlatého středu. Top verze neprémie se nekupují z fandovství nebo čirého zápalu, jde jen o kalkul. Proto se nestal např. šestiválec v S kupé nejprodávanějším motorem, S kupé je někde jinde, výše a nikdy nebude oslovovat tu pravou cílovou skupinu náklady na provoz . Superb by se ale prodával i s litrovým motorem, kdyby cena tomu tupláku odpovídala.......
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto XTad

                                      XTad 13.09.2016  22:46

                                      « Re: Paráda

                                      Tobe chybet nebude, takze vlastne nikomu. No, pokud sam sebe povazujes za nikoho... Jinak superb mel i v prvni generaci hned dva sestivalce a v te minuke k nemu nabizel velmi slusny dvoulitr s turbem. Ktery skutecne nechtel nikdo...
                    • 01 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 13.09.2016  14:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Já jezdím s 8 válcem...a jezdím za 12 - 13 litrů. A tak jak je psáno, 6 válec byl v minulé generaci jednou z nejprodávanějších variant. A též nevěřím, že ten nahoněný 4 válec bude jezdit za méně než moderní 6 válec.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 13.09.2016  14:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        A kolik najezdíš? 5000 měsíčně? jednou z nejprodávanějších variant? nenech se vysmát prosím tebe podívej se do bazarové inzerce kolik jich tam je, navíc ten se sníženým výkonem měl docela fatální problémy, proti Passatu R36
                        • 01 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 13.09.2016  19:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          2 - 3000 v průměru asi. Jezdí jich ještě docela dost. Navíc tvořili i reprezentativní flotily. Myslím si, že k tak velkému vozu na vrchol patří více válec. Stejné je to u Volva.
                          • 20 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 13.09.2016  20:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            Superb není moc velké auto. A řidičům Volva je pravděpodobně dost jedno, co je uvnitř, protože neřeší ani zvuk, ani výkony.
                            • 01 Reagovat !

                              foto CHerokee

                              CHerokee 13.09.2016  20:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                              Tak s tím souhlasím, tím pro mě Volvo přestalo být zajímavé. Škoda. Co se superbu týká, tak na 6 válec jo.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 13.09.2016  21:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                nikdy jsi žádné volvo nemel a ted prestalo byt zajimave
            • 22 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 12.09.2016  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

              děkuju, žes mně opravil, ale nebylo co. On psal o tom, že v trojkovém BMW už není osmiválec. Tak jsem mu odpověděl to, co jsem mu odpověděl.
              • 32 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.09.2016  14:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Ja viem, že Ty vieš, ale to Magistrove "Předtím ve střední třídě byly a i 6 válce, dnes dávaj do BMW 3er tříválec. O osmi si mohou nechat zdát. Superb i Passat končí na 4" skôr pôsobí tak, že hovoril o celej strednej triede.
                • 11 Reagovat !

                  foto Magister

                  Magister 13.09.2016  12:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Tak tak, děkuji. Mig mě špatně pochopil.
        • 33 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 12.09.2016  12:14

          « Re: Re: Paráda

          No ano, jedině MB, ostatní jsou fuj, ale řeč je tu o S-Klasse, tak si ty podpásovky s kodiaqy a 3er nechej, brečíš-li tu pro downsizing, tak připomínám, že to byl právě MB, kdo do této třídy jako první zavedl čtyřválcový dýzl. :-!
          • 22 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 12.09.2016  14:09

            « Re: Re: Re: Paráda

            Já jsem neřek, že ostatní jsou fuj. To je tvoje diagnóza zúžený vidění světa. Ano 250 CDi byl pro hotely. Dnes už v nabídce není. A žádný podpásovky, to je konstatování smutný evropský automobilový reality.
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 13.09.2016  07:34

              « Re: Re: Re: Re: Paráda

              "Předtím ve střední třídě byly a i 6 válce, dnes dávaj do BMW 3er tříválec. O osmi si mohou nechat zdát. Superb i Passat končí na 4. O Kodiaqu nemluvě."
              Kritizuješ downsizing, samo, že MB nezmíníš, přitom v kontextu tohoto testu, je čtyřválec v S-Klasse mnohem lepším příkladem. Ten Kodiaq má ve své třídě v dané době nadprůměrné motorizace, stejně jako 3er ve své. Selektivnost hodnocení je tvou doménou, magistráte.
              • 11 Reagovat !

                foto Magister

                Magister 13.09.2016  12:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Jejda, to BMW je fakt asi tvá diagnóza. Jsem zvědav, co budeš dál říkat.....oni brzy přestanou dělat spalováky, protože maj v čele jednoznačně největší zelený blbouny ze všech. I proto ztratili primát v prodejích. Co se S Klasse týká, 4 válec už v nabídce není. Výjimkou tedy ujetýho hybridního provedení s 2 motory. Tvrdit že velký Kodiaq je nadprůměr...si děláš prd*l? Začíná na 1,4 a končí na 2 litrech...tedy tam, kde by měl začínat. Zelená ti leze na mozek. Už to nepij. 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 13.09.2016  12:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Na dvoulitrech dneska končí i XC-90... a X-Trail jako z mého pohledu nejbližší konkurent končí na 1.6. Bylo by hezké kdyby tam i v mainstreamu byly šestiválce, ale nejsou.
                • 01 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 13.09.2016  12:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Kde končí jeho evropská nebo asijská konkurence?

                  Podívej kde dnes končí Lexus IS...a nebyl tam ještě v předchozí generaci V8? Je problém si koupit šestiválcové 3er, A4 nebo C?
                  • 02 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 13.09.2016  13:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Právě, že u toho Céčka si v dieselu stále šestiválec nekoupíš a jediný kdo měl R4 diesel v "luxklasse" byl taky MB. Takže ta kritika zrovna od příznivce MB kulhá na obě nohy. ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 13.09.2016  14:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    A teď to zkusme z perspektivy americké konkurence - ford explorer např. za stejné peníze cca jako Kodiaq je 3,5 litrový 6 válec (atmo nebo turbovaný). Stejně tak celá řada dalších vozů. Přeci není v pořádku, že nám tady z nějakých pseudoekologických důvodů dávají za velké peníze takové škrkátka pod kapotu... Mimochomdem s 6 válcovým ecoboostem v exploreru jde jezdit v klidu za 10 litrů a to má 365 koní.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 13.09.2016  14:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                      Panebože podívej se kolik stojí benzín u nás a kolik v USA a kolik se obecně prodá benzínových SUV...
                      v klidu jezdit za deset >:-[] >:-[]
                      [odkaz]
                      • 01 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 13.09.2016  20:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                        A ty si myslíš, že ta velká SUV v Evropě jezdí za méně, když chceš jet svižněji? Ten Kodiaq bude s 1,4 TSI na dálnici při 150 žrát určitě více.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 13.09.2016  20:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                          Ale ten si nikdo reálně nekoupí proboha... a ne, žrát víc nebude.
                          • 01 Reagovat !

                            foto CHerokee

                            CHerokee 13.09.2016  20:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                            To by tam v nabídce nebyl. Mi by se Kodiaq i líbil, ale chybí mu 6 válec v dieselu.

                            Co se spotřeby týká - tak v testu uvidíme. Bude totiž honit otáčky = ničí se a žere.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 13.09.2016  21:13

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                              Kolik sis koupil Škodovek? Nepsal jsi, že jsi jezdil v dieselovém áčku? se čtyřválcem? A že to v pohodě stačí? Změnil jsi názor?
                              • 00 Reagovat !

                                foto CHerokee

                                CHerokee 14.09.2016  10:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                Ano měl jsem kdysi na město. Máš dobrou paměť. Byla to nižší střední třída a motor s objemem 2,2. Vlatně potvrzuješ má slova. Tam ten motor byl docela na místě. Na dnešní Kodiaq je objemem příliš velký....
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mig-35

                                  Mig_35 14.09.2016  13:21

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                                  Hyundai nevím jak se jmenuje, Kia Sorento a další v pohodě vystačí s dvoulitrovou naftou a nikde není ani čárka o tom, že by ten motor nějak nestačil... Asi proto, že před deseti či patnácti lety měly podobný výkon třílitrové šestiválce...
                • 21 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 13.09.2016  17:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  To, že se neorientuješ, je známá věc, když k tomu začneš vynášet kategorické soudy, jen se víc zesměšňuješ. >:D
  • 96 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 12.09.2016  10:07

    jste na spravne ceste

    No vidite ze svet je jeste hezky. Pokud se libilo, neni treba 3,7m. Poradte se s panem Vaculikem a Martin Vam urcite pomuze vybrat nejakou peknou R129 za 300-500k. Klesat uz to nema kam, tak to pak prodate za stejne. Akorat 6 valcovou bych nechtel, protoze to nejede, navic co si pamatuju, tak ten automat poustel otacky dost vysoko, tak to bylo nekomfortni. Ale klasicka petikilova byla super. Ja ji mel v 92 na vikendy a parada, stribrna s M119. Volant a budiky byly tehdy z Mamuta, tak jsem se citel jako doma. Nejlepsi na tom bylo, kdyz to clovek zamkl, tak se samy zamkly vsecky prihradky atd. Podvozek a hlavne to rizeni nemelo chybu.

    Jezdit se musi s vytazenymi okny a sitkou, koukam ze se za ctvrt stoleti nic nezmenilo. Ale pak to jde i do rannich mraziku, ale nekteri k tomu maji obe strechy. Casem treba porovname dojmy z SLS , nad 4000 s lehce rozhozenou zadi a okreska pres Hradec ou jej.
    • 33 Reagovat !

      foto Andrejka

      Andrejka 12.09.2016  11:40

      « Re: jste na spravne ceste

      to je pro páprdy, lepší je Audi R8 cabrio :-)
      • 32 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 12.09.2016  12:32

        « Re: Re: jste na spravne ceste

        Zas paprda co vysoli za auto 4.5 mega je urcite solventny paprda a bude k tomu mat slusny barak dalsie 2 auta a vilu pri mori nej ten speed boat....Nie je zle byt paprdom a vozit sa v S 500 kabriu ci?
      • 22 Reagovat !

        foto vabis

        vabis 12.09.2016  13:27

        « Re: Re: jste na spravne ceste

        Andy, vis ze R8 znamena 8 x reject, 8 z 10 paprdu nedoporucuje. SLS nechate rozepsat mezi Actrosky a bude. Kdyztak pan Samohyl by tam aj neco mohl mit. Jen se po meste musi davit pozor na tu dlouhou kapotu.

        poslu ti na fb link na zdejsi besidku, schvalne jestli najdes Misu jo, masky maji mali luxusni.
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.09.2016  12:46

        « Re: Re: jste na spravne ceste

        Trochu jiný typ auta ne?
    • 31 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 12.09.2016  20:16

      « Re: jste na spravne ceste

      žehlička, to je dodnes skvělý vůz :yes:
  • 42 Reagovat !

    foto pargi

    pargi 12.09.2016  13:04

    Na rovnějším úseku s kvalitnějším povrchem předvádí mercedes fenomenálně komfortní výkon...

    Přemýšlím, které auto ne :-)
  • 33 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 12.09.2016  14:02

    podvozok

    Nadherne auto ( aj ked ja radsej pevnu strechu ) a jazdne oproti coupe to nie je az taka katastrofa, v podstate som ho nejak logicky ani nedostaval do situacii, ze by sa to nejako krutilo a trpelo.
    Ovela horsie vysvedcenie daval nakup napriklad Turba a aj M3 v cabriu - ale v takejto jachte predsa zijem iny zivot...
    :-!
  • 42 Reagovat !

    foto alesvladik

    alesvladik 12.09.2016  14:16

    Špička

    Naprosto úžasné auto, jen bych si odpustil AMG paket - zbytečně snižuje komfort
    • 62 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 12.09.2016  15:05

      « Re: Špička

      V UK nevies kupit MB bez AMG packet vsetky auta to povinne maju co povazujem za divny marketing. Tie AMG disky su pekne len chvilu po zoznameni s mestkymi obrubnikmi dostali trosku drsnejsi vyzor... >:D
      • 11 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 12.09.2016  16:43

        « Re: Re: Špička

        Jo, to jsem si taky všimnul. Samý AMG/ M pakety, jenže taky SPOUSTA aut má furt halogeny. Céčka, trojky, X3, etc., všechno fpaketu bez fialek. 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 12.09.2016  20:46

          « Re: Re: Re: Špička

          Pocitam tak 3 roky a LED uz budu bez priplatok aj na Daciach mozno nie celkom ako ILS od MB ale casom aj to pride... Hodinky tikaju a vyvoj aut vali vpred...
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.09.2016  12:45

            « Re: Re: Re: Špička

            Jak kde, třeba ve státech Beneluxu nebo Itálii mi přijde, že pokud nejsou lepší světla v sérii, připlatí si nepříliš mnoho kupců.
            • 00 Reagovat !

              foto guze

              guze 13.09.2016  18:56

              « Re: Re: Re: Re: Špička

              Byl jsem ted delsi dobu v USA a co jsem tak videl, tak BMW/MB taky vetsinou bez LED ..
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 14.09.2016  20:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Špička

                nejsou v USA xenony zakázané? a LED diody nevím, ale tím by se to vysvětlovalo:)
                • 00 Reagovat !

                  foto guze

                  guze 14.09.2016  23:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špička

                  Xenony zakázané nejsou, třeba na starších X5kách je mají a já jsem měl LEDky na půjčenym Fusionu ... :-)
  • 34 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 12.09.2016  20:37

    Test?

    Tohle byl klasický test? Mě to přišlo jako "první dojmy".
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 12.09.2016  23:49

      « Re: Test?

      Nezbyl mu čas se příliš rozepisovat, musel se věnovat taky slečně Míše přece, to dá rozum >:D >:D >:D
      • 11 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.09.2016  00:06

        « Re: Re: Test?

        Doufám, že z toho nečekáš taky nějaké ty první "jízdní" dojmy...
      • 11 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.09.2016  00:08

        « Re: Re: Test?

        A z toho by taky mohly vzniknout nějaké ty první "jízdní" dojmy...
        • 01 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 13.09.2016  00:20

          « Re: Re: Re: Test?

          I ty jeden... >:D 8-s

        • 11 Reagovat !

          foto JirkaV8

          JirkaV8 13.09.2016  01:23

          « Re: Re: Re: Test?

          No to mohly, esko dělá určitě divy. Navíc se objevuje pouze se šéfredaktorem, takže jak vidíš - pořadí podle hodnosti. Spíš zda to slovo první tam patří, já bych raději nechal jen jízdní dojmy. Víš jak, ty moderní auta lepších značek 300tis na hrbu a sedačky jak nové. Se to stočí na 170 a všichni jsou spokojeni že. A nechte už toho, nebo se lekne a příště bude figurant Matouš se zubním kartáčkem ziglající světla pažoutova. Člověk aby se bál dneska nastoupit na stáž.
        • 01 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 13.09.2016  02:32

          « Re: Re: Re: Test?

          >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 13.09.2016  11:24

    hm...

    auto super ale predchodca Landaulet bol predsa unikatnejsi....
  • 00 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 27.09.2016  20:56

    Délka

    Nechce se mi věřit, že by auto o délce přes 8 metrů mít málo místa na zadních sedačkách. S touto délkou jsou u i některé mikrobusy!
    Asi to bude špatně zvoleným rozvorem - přece jen zbývá na převisy více než 5 metrů, takže budou asi i různé nájezdy docela problém.
    Co si ale zaslouží moji pochvalu, jsou designéři, protože na těch 8 metrů auto určitě nevypadá a hlavně převisy nevypadají na nějakých 2,5 metru ani jeden ;-).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Muž na Klatovsku 2 hodiny brutálně znásilňoval kolegyni! Zabiju tě, křičel a bil ji pěstmi

Muž na Klatovsku 2 hodiny brutálně znásilňoval…

Nepředstavitelnou hrůzu si prožila třicetiletá žena, kterou o čtyři roky starší muž vylákal k jezírku na…

Sardinie: Ostrov pastýřů, gurmánských zážitků, pohádkových pláží i míst pro skutečný relax

Sardinie: Ostrov pastýřů, gurmánských zážitků,…

Druhý největší italský ostrov na dohled od Korsiky není jen domovem typického ovčího sýra Pecorino Romano. Je to…

 

iSport.cz

Šokující momenty MS: boží ruka, smrt za vlastní gól i Zidanova hlavička

Šokující momenty MS: boží ruka, smrt za vlastní gól…

Dvacet kapitol už čítá seriál s názvem mistrovství světa ve fotbale. Minulý týden se v Rusku rozeběhlo…

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Angela Merkelová útočí a lže!

Václav Klaus ml.: Angela Merkelová útočí a lže!

Výrokem německé kancléřky o vyhnání sudetských Němců z poválečného Československa, návrhem rozpočtu,…

Andrej Babiš prozradil složení nové vlády

Andrej Babiš prozradil složení nové vlády

Osm změn ve srovnání s aktuálním kabinetem v demisi by měla doznat druhá vládní sestava Andreje Babiše (ANO),…