Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz S 500 kupé – Trojcípá jachta

Největší kupé s trojcípou hvězdou ve znaku jsme vyzkoušeli se 4,7litrovým osmiválcem. Tolik pohodlí jsme si už dlouho neužili.
Zpět na článek
16. 3. 2016 10:06
16. 3. 2016 15:46
16. 3. 2016 11:35
16. 3. 2016 15:32
17. 3. 2016 07:21
17. 3. 2016 08:33
16. 3. 2016 18:04
17. 3. 2016 07:25
16. 3. 2016 18:18
16. 3. 2016 21:41
16. 3. 2016 22:53
16. 3. 2016 22:58
17. 3. 2016 16:54
17. 3. 2016 21:03
18. 3. 2016 22:05
16. 3. 2016 18:52
17. 3. 2016 00:00
17. 3. 2016 07:35
17. 3. 2016 07:42
17. 3. 2016 07:53
17. 3. 2016 08:42
17. 3. 2016 08:59
17. 3. 2016 09:07
17. 3. 2016 11:50
17. 3. 2016 12:06
17. 3. 2016 12:22
17. 3. 2016 13:26
17. 3. 2016 09:52
17. 3. 2016 12:25
17. 3. 2016 18:49
17. 3. 2016 18:41
18. 3. 2016 17:06
16. 3. 2016 10:06
5*
Absolútne nádherné auto, myslel som inak, že to bude prvé auto v tomto roku, ktoré dostane plný počet hviezd. Interiér aj exteriér paráda, ťažko hľadať nejakú zásadnú chybu, cena je brutálna ale klientelu takýchto aut to určite nepoloží, okamžite by >:D som ho kúpil v tej krásnej zelenej metle.....taký "bycharský" vlhký sen :yes:
Rozbalit vlákno
4
16. 3. 2016 11:23
Re: 5*
Nejlepší jsou zlaté ráfky a na oknu Mcdrive club. Interiér bych zkrášlil tygřími/leopardími potahy a ještě stromeček. ;-)
16. 3. 2016 15:46
Re: 5*
To bolo na mňa? Nechápem čo chcel tým básnik povedať, lebo sa mi páči zelena farba? :no:
16. 3. 2016 17:21
Re: 5*
Zelená je pěkná, já jsem jen říkal, jak bych si to udělal já. Ve stylu kýče.
Avatar - Emel
16. 3. 2016 11:35
Re: 5*
5* už letos dostalo G a Carrera... ale jinak jo, auto moc hezký.
16. 3. 2016 10:10
Nejhezčí M-B současnosti
O víkendu vedle mě parkovala verze AMG v šedém matu a naprosto bez připomínek ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - boost.
16. 3. 2016 11:01
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Bez AMG paketu snad ještě hezčí. ;-)
16. 3. 2016 11:04
Re: Nejhezčí M-B současnosti
To bylo tuším 63AMG...tam už to snad jinak nejde ;-)
Avatar - boost.
16. 3. 2016 11:12
Re: Nejhezčí M-B současnosti
To pak jo. Taky jsem o víkendu viděl S 63 kupé, v matné šedé. A seděl v žlutým AMG GT S. To byl pěknej ***lap. >:-[]

S-class je důkazem, že na menších modelech (a BLÉ kupé) tenhle design nefunguje. Možná tak C 63 kupé, jehož vytažený blatníky to min. na obrázcích zachraňují.
16. 3. 2016 13:24
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Jel jsi AMG GT? Jaký to je? Nejsem nijak odvařený z designu, ale o parádním divadle nepochybuju! ;-)
Avatar - boost.
16. 3. 2016 14:44
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Kéž by. Jenom jsem tam byl s otcem poptat vozidlo a tak jsem prolezl showroom. Možná až novej provoz dorazí, prodejce se zeptám, jestli bych nemohl GT prubnout. >:-[] Jinak bych se cítil divně, kdybych žadonil o auto u dealera, kde jsem nenechal peníze za auto...
16. 3. 2016 14:48
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Žadonil? To bych tak nenazval...už kvůli tomu, že prodejce neví jestli si tam za pár let nepřijdeš objednat taky. ;-)
Avatar - boost.
16. 3. 2016 16:26
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Noooo, snad to tak jednou dopadne.

Každopádně mám info, že local dealer bude mít BMW M2, a to na víkend fakt potřebuji. :-!
17. 3. 2016 00:01
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Jezdící AMG GT snad ani není, aspoň teda v ČR. Na předváděcí akci prej akorát natočili motor. Ani se nedivím:)
Avatar - MarTin1
17. 3. 2016 11:55
Re: Nejhezčí M-B současnosti
AMG GT v současnosti jako předváděčka v ČR není (aspoň teda na chodově).... ta žlutá co minulý rok odjezdila předváděčky je prodaná.... teď se uvažuje o tom, že přihlásí modrou.

Já osobně jsem jí vodil v rámci AMG Driving academy na Slovakiaringu a v autě s lepší převodovkou jsem nejel.... je to Getrag, stejná co ve Ferrari 458. Jinak k autu nevím co napsat.... asi to, že SLS má daleko větší auru..... ale tohle neskutečně funguje, motor nemá skoro lag, podvozek snese nesmysl, krásně si jde hrát s těžištěm a stáčet auto v trail brakingu na apex no a ten ZVUK....hlavně teda uvnitř kabiny je masakrální záležitost. Jezdili jsme 3x 15 min a pak 2 kola v rámci ring taxi, kde PREJ jel na 70% >:D
Avatar - iudex
16. 3. 2016 15:42
Re: Nejhezčí M-B současnosti
S kupé je krásne, o tom bez pochýb, ale ako píše pleaseSmile, je tu ešte AMG GT a to je pri všetkej úcte k S kupé vyššia liga.
Inak ja mám z tejto triedy áut (luxusných kupé) také zmiešané pocity, pre koho to vlastne je. Vzhľadom na cenu to bude pre starších zabezpečených pánov, tam sa mi už ale viac hodí sedan Sko. A naopak kto chce niečo športovejšie, tak tam S kupé moc neposlúži, ono to jazdí skoro ako sedan, takže na športovejšie zážitky je v danej cenovej hladine x vhodnejších kandidátov. Ale ten pocit z interiéru hodného Rolls Royce (išiel som v nejakej individual verzii s koňakovou kožou všade) bol neskutočne luxusný, nič luxusnejšie som nikdy nejazdil.
16. 3. 2016 16:06
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Já tam vidím kluka +40 s tím, že velký kupé používá na svoje tripy bez potřeby cestovat s někým jiným anebo na opravdu velký cestování ve dvou ;-)
16. 3. 2016 16:35
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Jak pro koho to je ?

To je snad jasné, je to pro někoho kdo na to má a chce to z mnoha různých důvodů.
( líbí se mu to, manželce se to líbí, šel jednou kolem, má už 15 tý mercedes, má malý péro ) ... co já vím >:D
Avatar - Ham.
16. 3. 2016 22:39
Re: Nejhezčí M-B současnosti
AMG GT není žádná vyšší liga ale úplně jiná disciplína. To je jako porovnávat hokej a fotbal, prostě jiné zaměření, jiná cílovka, jiné vlastnosti, prostě dvě odlišné kategorie z nichž každá se hraje podle zcela jiných pravidel.
S coupé míří někam do vod Continentalu nebo Wraithu. AMG GT někam do vod 911. Jediné co je nějak pojí je vysoká cena a pozice na vrcholu potravního řetězce v rámci modelů Mercedesu, čistě z pozice ceny je S coupe samozřejmě vyšší liga, protože takové S coupe 65 AMG je skoro na dvojnásobku ceny AMG GT S.
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 07:19
Re: Nejhezčí M-B současnosti
:-) :yes:
Avatar - iudex
17. 3. 2016 08:28
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Myslel som imidžovo iná liga, samozrejme ich nedávam do rovnakej kategórie. Pre mňa jednoducho i keď môže konkrétne S kupé stáť viac, ako AMG GT, nemôže mu imidžom konkurovať, pre mňa S stále bude relatívne klasické kupé položené na základoch sedanu, kdežto AMG GT je osobité, odlišné od všetkých ostatných modelov M-B a ako vysokovýkonný športiak má pre mňa myslím aj pre väčšinu ostatných vyšší image (slovami pleasSmila: väčší ***lap efekt) ako relatívne uhladené až konzervatívne S kupé.
Avatar - Ham.
17. 3. 2016 09:39
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Nějak se do toho "imidžovo" zamotáváš. Obecně image silně koreluje s cenou, jestliže je výrobce schopen říci si za jeden výrobek vyšší cenu než za druhý, tak určitě image v obecné rovině toho dražšího výrobku nebude nižší. Ano, u tebe to může být naopak, to nelze zpochybňovat, ale na trhu platí, že image silně koreluje s cenou. Já si naopak myslím, že S, S-coupé a SL jsou ty nejsilnější parkety Mercedesu, které vlastně tvoří jádro image Mercedesu jako značky, AMG GT image Mercedesu jistě také spoluvytváří, ale není vyjádřením podstaty Mercedesu, ale spíše doplňkem. A s tím ***lap efektem bych byl opatrný, ony některé slečny sice neznají auta jako taková, ale jejich cenovku ano a řídí se podle toho. ;-)
Avatar - iudex
17. 3. 2016 11:44
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Nepopieram, že to je môj subjektívny pohľad a nie univerzálny. Ale proste na mňa spraví o 100% väčší dojem expresívne tvarované AMG GT: [odkaz] než pomerne nevýrazné a uhladené S kupé: [odkaz]
Ale možno je to čiastočne aj tým, že jedno parkuje kúsok odo mňa a denne ho vídam a nijak ma neuchvacuje, zatiaľ čo AMG GT som videl len raz a skoro som si krk vykrútil. ;-)
Avatar - Ham.
17. 3. 2016 12:26
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Jo, ale to se dá asi říci o celé třídě sporťáků vs luxusních coupé. Luxusní coupé mají ve svém popisu práce působit uhlazeně a luxusně, nikoliv expresivně, protože v této třídě by nějaká přehnaná expresivita byla asi vnímána spíše jako kolotočářský efekt. U sporťáků či supersporťáků je to přesně naopak. I design by se asi měl částečně hodnotit v kontextu třídy.
S coupé proti Continentalu
[odkaz]
a AMG GT proti 911
[odkaz]
Avatar - iudex
17. 3. 2016 14:12
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Takže rozumieš, ako som to myslel, už z princípu zatriedenia oboch áut musí mať AMG GT väčší wow faktor, je nápaditejšie, pôsobivejšie, výnimočnejšie a preto má aspoň pre mňa lepší image ako S kupé. Fakt, že Sko môže mať motor V12 a je drahšie ako GT s "len" V8, na tom nič nemení. A ako správne píšeš, nie je to len o konkrétnej dvojici, ale platí to všeobecnejšie.
17. 3. 2016 18:22
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Na "***lapech" bývá úsměvné to, že kolikrát přitahují víc pozornost jiných mužů než žen. :-)
Avatar - boost.
17. 3. 2016 19:29
Re: Nejhezčí M-B současnosti
To je vlastně pravda. Hlavně muži typu "dude, bro, and dude bro."

Což mě vede k otázce: jak bys česky pojmenoval ***lap, který přitahuje jen muže? >:-[]
17. 3. 2016 18:13
Re: Nejhezčí M-B současnosti
Proč by starší pán (kde lze předpokládat už odrostlé děti) měl preferovat sedan? Leda by se chtěl nechat vozit. Například Lord March má Phantom Coupé. Pohodlí u těchto aut není nedostatek. AMG GT pak hraje jiný sport.
16. 3. 2016 11:21
Sportovní design u velkého kupé, raději něco usedlejšího
Osobně se mi více zamlouvalo CL kupé, usedlejší design u tak velkého auta, které spíše kupují lidi ve středním věku, je lepší. U CLA mi to zas tak nevadí, to převážně cílí na mladé, i tak je design skvělý a interiér je dokonalý. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
16. 3. 2016 13:56
A je to tu!
Je to jen pár dnů, co tu byl v testu Talisman 1,6 Dci na kolech 245/40 R19. Dnes testované S coupé s 335 Kw jezdí na 245/45 R19. >:D Někomu hráblo, ale u "mecedesů" to asi nebude. :-)
Rozbalit vlákno
7
16. 3. 2016 14:28
Re: A je to tu!
Nejsmutnější je, že ani M-B na nich jezdit komfortně neumí ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 3. 2016 14:33
Re: A je to tu!
A to má vyšší profil. ;-)
Aspoň se tak netrápí s jejich roztočením. Možná že kdybys na ten Talisman dal normální 205ky, tak bude o 0,2 sekundy rychlejší a o 0,2 l úspornější. :*)
Avatar - iudex
16. 3. 2016 15:32
Re: A je to tu!
Ja teda neviem, jazdil som presne túto verziu S500 4matic na vzduchu a ku komfortu pruženia som nemal najmenšie výhrady. Je pravda, že relevantné porovnanie v triede nemám, nabližšie k tomu bol Tvoj Jag (a to teda nie je moc konkurencia), ale skrátka ku komfortu som výhrady nemal. Možno skôr k celkovej odťažitosti, izolovanosti a pocitovo viac sedanu než športovo strihnutého kupé.
16. 3. 2016 15:38
Re: A je to tu!
Já jsem nejel kupé, jen sedan a ten se choval v zásadě stejně jako předchozí model ;-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 07:21
Re: A je to tu!
Prohnal jsi to někde po hrbolaté cestě? Protože ano, plynout po rovném asfaltu a jemně se zhoupnout na terénní vlně, v tom je cokoliv začínající písmenem S dokonalé.
Avatar - iudex
17. 3. 2016 08:33
Re: A je to tu!
Bola to pomerne krátka predvádzačka po Bratislave (mesto i diaľničný obchvat), takže zrovna rovný asfalt to nebol, ale žiadne búchanie či iné neprístojnosti sa nekonali. O nejakej agilite by som nehovoril, opakujem, mal som z toho pocit ako zo sedanu, vrátane pocitu komfortného pruženia a možno trochu väčších pohybov karosérie, ako by som od skoro 500k auta čakal.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2016 08:32
Re: A je to tu!
este smutnejsia je vizaz ked si vsimnene ze predny previs uz dohana ten zadny..... pri pohlade zboku z profilu na predosle CL sa nemozem vynadivat ake to bolo vyvazene stihle a krasne auto... sipovity tvar.. ozaj moc pekne kupe..... ale pri pohlade na toto S coupe uz vidim akusi nesurodu nevyvazenu hrudu plechu .... uz nevyzera tak atleticky a dynamicky ako predchodca .... skor naopak.. vyzera ako by to auto brzdilo a "odskocili" mu pritom zotrvacnostou predne partie ... mne to pride na predok hmotou tazke podobne ako to 4 dverove CLA kde mam pri pohlade zboku tie iste pocity .. pri S coupe mi vizualne nesedi ani to ze to ma moc vela plechu po stranach a vysoky ponton... vsetko k tomu umocnuje vcelku kratky razvor vzhladom k previsom ... hodne antidynamicky na mna posobia uz tie dnesne mercedesy.... mozno to robi aj ta biela pompezna farba ale pozrel som si S coupe aj v inych farbach a ozaj je to taka podivna nevyvazena knedla.. uz je to podla mna moc hmotou prerastene a akosi to uz zacina byt v rozpore s tym co od vizazi kupe clovek ocakava ... navyse mercedesu tieto kabelkove oblinky vobec nesedia ... predosle CL malo ozaj charizmu a styl tu na S coupe ale uz vidim spredu len akusi tuctovost .... hodne vizualne lacno na mna posobi to auto napriek tomu ze stoji 4melony.... chapem ze dizajn je subjektivny ale mne to pride uz moc pompezne prerastene... pontonom vysoke a spredu tuctove... a ako celok tvarovo nevyvazene ... trosku ma mrzi akym smerom sa mercedes ubera... stihle Cecka ci CL z minulosti mali smrnc... z tych novych mercedesov ale uz akosi nic nevyzaruje ( teda aspon na mna ) .... skoda
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2016 14:55
Redakcia spí ?
Alebo je to Audi-bojkot ?
OK, tak teda ja:
Na Nemeckom trhu sa objavuje Audi A4 Allroad quattro
[odkaz]
A na Americkom trhu sa Audi of America prezident Scott Keogh vyjadril zatial nepredavat naftove varianty novej Audi A4
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
16. 3. 2016 15:10
Re: Redakcia spí ?
Four circle club manager se ozval >:-[] . Co to má společnýho s S-Coupé? ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2016 15:23
Re: Redakcia spí ?
ma to 4 kolesa ako aj MB a plus 4 kruzky navyse >:-[]

No nic, asi poslem do redakcie nejaku kavu, nech nespia >:D
16. 3. 2016 15:28
Re: Redakcia spí ?
Až se Allroad objeví u jás, věřím, že něc vyjde a o A4 bez nafty v NA jsem četl včera na WCF ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2016 15:34
Re: Redakcia spí ?
ved aj ja, ale kedze aj WCF obcas nespravne interpretuje povodny text, uviedol som ich zdroj. ;-)
Napriklad predvcerom ked oni pisali o A4 Allroad quattre, tak napisali, ze cela rada dostane ten novy pohon "quattro ultra", pricom to nieje pravda a pravda je, ze len verzia ultra. Tou by mal byt najskor benzinak... - ale ved to si si mohol precitat. ;-)
btw.: V Amerike sa Audi u zakaznikov a testerov dari :-)
[odkaz]
Lexus odsunuli a usadili sa na tróne :-) :yes:
Avatar - CommonUser
17. 3. 2016 11:21
Re: Redakcia spí ?
Nevidim nikde konkretne atributy a cisla a ani testovacie vysledky ci statistiky, len nejake pseudo-generovane koeficienty daneho casopisu. Pricom je spomenute, ze najviac ceneny "user" atribut je spotreba :-O
Avatar - speedfred
16. 3. 2016 15:14
Re: Redakcia spí ?
paraolympiada nikoho nezaujíma >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2016 15:24
Re: Redakcia spí ?
ale vidim, ze teba ano, ked si sa ozval >:D ;-)
Avatar - speedfred
16. 3. 2016 16:19
Re: Redakcia spí ?
ja by som za nich aj dýchal >:-[]
Avatar - cechblog
16. 3. 2016 18:04
KRITIKA AUTA
Kritika mi připadá vynucená.
Není snad v autě komfortní režim a chce tvrdit, že je stále podvozek tuhý (v sérii je na vzduchu)?
Mám 7 st. automat v E 350 T a nestalo se mi, že by někdy cuknul, že by to zrovna dělal u eSka?
Neříkám, že ne, ale těmto VW pošahancům nedůvěřuji.
Rozbalit vlákno
3
16. 3. 2016 19:04
Re: KRITIKA AUTA
Jsi ochoten připustit, že sladění s naprosto jinou jednotkou může být zcela jiný? ;-)
Avatar - cechblog
16. 3. 2016 20:33
Re: KRITIKA AUTA
jste ochoten připustit, že sladění u eSkové řady je věnována dlako větší pozornost než u běžněších modelů
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 07:25
Re: KRITIKA AUTA
Aha, takže primárně vyloučeno? >:D
7G-tronic v aktuálním S má zcela jiný software než u tvé E350T, je to jiná, novější, převodovka. Jestli cuká nebo ne, to je otázka, ale argumentovat tvou E350 je k ničemu.
Avatar - 125S
16. 3. 2016 18:18
Design
Nemůžu si pomoct, ale na tom autě krom zadních svítilen neni nic co by mě učarovalo. Hlavně nemůžu skousnout ten vysoký boční ponton karoserie s nízkým okny, kde působí plocha dveří krychlově. Proč se poslední dobou z kupé vytrácí ta lehkost a štíhlost?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2016 21:41
Re: Design
suhlas... moc vysoky ponton.. vysoke dvere a okna pritom malicke ... neposobi to zrovna lahko a dynamicky.... predna maska je sice nizko ale cely bok a ta masa plechu nad kolami aj vzadu je hodne masivna ... mne sa tento tazkopadny knedlovy dizajn tiez moc nepozdava uz na dnesnych medvedoch ... zadne svetla su ozaj pekne ale to je asi tak vsetko... navyse predna cast je uz docela tuctova na aute za tolke miliony .. a tie predne svetla su vcelku podobne dalsim 10 mercedesom ... samozrejme ide o paradne auto... napriek tomu ma tiez nechava chladnym tento dizajn... ono to uz skor vyzera ako jachta na more a nie na cestu... ta lahkost starsich mercedesov sa ozaj uz kdesi dnes vytratila .. bohvie kam... ;-\ aj ta klucka dveri 30cm nad urovnou vrchnej casti lemu predneho blatnika ... to clovek uz ma pomaly dojem MPVecka.. je vidiet ze stare zlate casy stihlych mercedesov su uz davno fuc... skoda ... pritom dozaista je to fajn auto ale ta jeho akasi vizualna nadvaha sa ozaj neda prehliadnut

PS: pri pohlade zboku z profilu mi pride akysi velky predny previs... mozno to robi ta biela farba napriek tomu je to podla mna hmotou takto z boku vcelku nevyvazene ... tmava farba to asi zamaskuje lepsie
Avatar - 125S
16. 3. 2016 22:53
Re: Design
Možná v reálu a v jné barvě bude působit majestátněji, ale takhle na fotkách působí poměr velikosti kol a plochy plechů nedůstojně k tak luxusnímu coupé. Ale co naděláme, lidem, kteří tyto auta kupují se jim bude design zamlouvat. Je to také dáno "SUV fanatismem", každej chce masivnejší a nabubřelejší design. Nevtíravá elegance je už dávno pryč. I když třeba takovej Lexus LC500 působí elegantněji.

Schválně jsem se podíval na MB W140 coupé o kterém jsem si myslel, že je ze všech "eskových" coupé "nejtlusčí", ale s porovnáním výše zmíněného jsem v něm našel aspoň určitou lehkost a eleganci.
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2016 22:58
Re: Design
problem vidim v istej karosarskej masivnosti ... az prehnanej mase plechu po bokoch ..... dvere su plechom na vysku vacsie ako do suv escaslade ... okna pritom malicke ako v evore .... k tomu hmotova nesuhra prednej casti k celkovemu tazisku auta... az moc opticky tazko na mna posobi zboku predny previs.... cely razvor je vcelku akysi maly.... v kontexte s tymi megaprevismi.... ako chapem ze je to elegantne kupatko a nie sportiak ale ten ponton je hodne vysoky a previsy tazkopadne.. kola vcelku utopene.. dvere obrovske a hlavne vysoke.... klucka dveri je hodne vysoko v kontexte s celkovymi liniami masky alebo lemami blatnikov.... ked si clovek pozrie podrobnejsie ako vyzerali stihle krasne MB pred 15 rokmi tak toto je uz vcelku obezna neforemna knedla... moc elegancie tu vlastne ani nevidim... a docela tuctove su podla mna tie predne partie... tento dizajn mi proste na MB nesedi... cele je to take vizualne tazkopadne a akesi tvarovo az barokove... vcelku antidynamicke... kdeze je stare dobre CL kupe ;-\
Avatar - AnGeor
17. 3. 2016 16:54
Re: Design
na lehkost a stihlost mas u MB jine kupe... tohle je velke GT, tak si to neplet...
16. 3. 2016 18:52
S coupe
To auto je nádherný, pořádnej motor, pěknej design, perfektní interiér a zaostalá převodovka. Prostě Mercedes jak má být.
Rozbalit vlákno
15
17. 3. 2016 00:00
Re: S coupe
no, je to řečený ošklivě, ale pravda to teda je. Je zajímavý, jak zarputile se MB drží svojich něco-G-troniků. Navíc už mají devítikvalt, ale sem dají jenom sedmi. Proč nepoužívají aspoň AMG dvouspojky i do těchhle "entry" modelů?
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 07:35
Re: S coupe
Ty amg dvojspojky taky nejsou žádná výhra, je to tak na úrovni dsg v mainstreamových modelech vw, za špičkou typu pdk nebo dct zaostávají, jsou zmatenější, cukání je běžný jev, nahoru řadí pomaleji, dolů výrazně pomaleji, do S kupé se to nehodí, pro pětistovku je ten modernizovaný 7G-tronic určitě lepší volba, není to sice pořád tak dobré jako vrcholné modely ZF nebo Asinu, ale žádná trága, popravdě trochu mi ta kritika, zrovna v modelu s tak silným motorem, přijde jako mus, prostě, co bychom tak vytknuli. U auta s 250d je citlivost na detaily v odladění automatu podstatně větší.
17. 3. 2016 07:42
Re: S coupe
Tak to je pravda, sladit převodovku s V8 s takovým rozsahem a výkonem je jiná práce než s marňavým dieselem..
Ale je prostě pravda, že Mercedes vždycky zaostával za konkurencí s převodovkami, sice to mělo životnost, ale logiku jako má ZF to prostě nemá. Ve výsledku už před 20 lety to tak bylo. Ostatně teda ani Aisin v době svých 6s převodovek výrazně zaostával za ZF. Poslední generace třeba v Touaregu (myslím, že to tam bylo) byla prý výborná. Ve Volvu xc90 pak zase nicmoc. DSG je kapitola sama pro sebe, v 3,6 R36 jsem z ní byl docela nadšenej, v 2,0tdi je to dost kompromis.
Zase na druhou stranu MB nikdy nevyrobil tak špatný motory jako třeba BMW (poslední 2,0, 4,4 atd) nebo případně audi (2,5 V6 TDI, 2,0 TDI PD nebo první generace malých TSI). Sice výkon vždcky dohnali objemem (viz 7,3 v12), ale ty motory fungovaly a nesypaly se.
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 07:53
Re: S coupe
Souhlas, třeba já mám k souč. mercedesům výhrady zcela jiného druhu, jejich aktuální benzinové motorizace jsou špičkové a převodovky nejsou problém typu dřívějšího pětikvaltu ve srovnání se soudobou ZF6kvalt, tehdy to byl rozdíl třídy. Jinými slovy, hnací řetězce jsou ok, mě u MB vadí neschopnost (u běžných modelů) naladit podvozek tak, aby se "nerozsypal" při náznaku svižnější jízdy, to okořeněno nejhorším řízení mezi premií. Nejel jsem ale amg verzi nových modelů, resp. céčka, tam to může být jinak.
17. 3. 2016 08:42
Re: S coupe
V autobildu vyšlo varování před právě tímhle motorem (4,7 V8), že má velké problémy a nedožije se ani 100 tkm... co je na tom pravdy nevím, ale snad by si nevymýšleli. V Německu se jich asi prodá násobně víc, než u nás.
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 08:59
Re: S coupe
Já si jen pamatuju, z loňska, nějakou zmínku o problémech s turby, to je ono? Nebo něco jiného, podobně jako u bmw, přehřívání kvůli turbům mezi válci?
17. 3. 2016 09:07
Re: S coupe
Už přesně netuším, můžu se podívat jestli to ještě někde najdu. Utkvělo mi to v paměti, protože jsem si říkal když ani tihle neumí udělat osmiválec, budeme kupovat Audiny:)
Avatar - MarTin1
17. 3. 2016 11:50
Re: S coupe
Mám přesně tenhle motor, ještě navíc se zvýšeným výkonem...... mám najeto 120 000km cca a leju do toho jen benzín a olej...... Ten proklamovanej problém byl ohledně napínáku řetězů a světe div se, původně objevenej v USA a do Evropy se to dostalo vzhledem k prodaným kusům až později. Je na to svolávací akce....... já osobně když jsem s tím cvakáním byl v servisu tak na to čuměli dokud jsem nevyndal papír přímo z jejich systému. Je to docela kumšt... musí se vyndat komplet celej motor a vyměnit napínáky.
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2016 12:06
Re: S coupe
4.7 V8 ma turba na vonkajsej strane. ;-)
O nejakom probleme som pocul aj ja, ale tiez si nespomeniem o akom.
Rozhodne by som ten motor ale nezatracoval. Kazdy problem ma riesenie.
Avatar - MarTin1
17. 3. 2016 12:22
Re: S coupe
HOT V má 4.0 V8. tzn motor v C63 a AMG GT. Ostatní V8 jsou jak správně zde uvedl kolega z vnějšku. Jinak jsem zvědavej jak to dopadne, BMW si na tomhle řešení dost vylámalo zuby.
Avatar - boost.
17. 3. 2016 09:52
Re: S coupe
Na tu v GT jsem četl v podstatě jen chválu, ale stále se nevyrovná PDK / PDK-S v Porsche nebo DCT od Ferrari. V derivátech třídy A to je jak píšeš (again, nejel jsem), jinak Mercedes používá v ostatních modelech AMG převodovku MCT. Taky by mě zajímalo, proč DCT nenasadili do např. C 63, kam by se podle mě dost hodila i vzhledem ke konkurenci v podobě M3 a Audi.
Avatar - MarTin1
17. 3. 2016 12:25
Re: S coupe
Převodovka v AMG GT je totožná s tou co používá Ferrari....... rozdíl je v detailech... jako SW naladění apod. Jinak železo je stejný... made by Getrag.
17. 3. 2016 18:49
Re: S coupe
Právě software je však hodně důležitý.
17. 3. 2016 18:41
Re: S coupe
Pokud vím, S 500 Coupé mají od uvedení na trh devíti stupňové převodovky.
18. 3. 2016 17:06
ha
špatnej volant :no:
Rozbalit vlákno
0