Diskuse

Mitsubishi L200 2.4 DI-D Expedition – Cestovatelská specialitka

29.12.2017

Jestliže jste do svých novoročních předsevzetí zařadili expediční výpravu za dobrodružstvím, Mitsubishi pro vás připravilo ideální dopravní prostředek.

 

  • 40 Reagovat !

    foto sumy

    sumy 29.12.2017  09:09

    Jen taková technicka

    200 je fajn auto, cena za úpravu je absurdní, ale což. Mě jen vždy pobaví, když vidím, jak má někdo na šnorchlu kobru proti směru jízdy, to jí pak urazí první větev >:-[]
    Také bych jako X krát užitečnější viděl montáž navijáku, než ledničku a podobny chujoviny.
    Jinak mě velmi překvapuje, že je toto dílem českého zastoupení. Protože když od nich člověk chce papír na originální rám, větší pneu, zkrátka zápis čehokoliv, tak to nejde. To u Toyoty a Lanďaků není problém zapsat cokoliv.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 29.12.2017  19:49

      « Re: Jen taková technicka

      Možná rozdíl mezi existujícím (případně x-tým majitelem) a potenciálním zákazníkem. :-) Znáš to, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.
  • 20 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 29.12.2017  10:58

    Novoroční předsevzetí

    Bez obligátních hvězdiček a přiblblých kapitol? Že by to konečně někdo v redakci pochopil?
    Ale video by asi nebylo, co? To je přece moc práce.

    Edit: Dva příspěvky v diskuzi a šup, už je tam reklama
  • 00 Reagovat !

    foto Inside-the-process

    Inside_the_process 29.12.2017  11:36

    Zadní nárazník

    Jezdil jsem s L200 s podstatně subtilnějším zadním nárazníkem a i tak jsem s ním věčně oral. Tahle obluda, co tam je, odpadne při prvním zajímavějším nájezdu/sjezdu. Jestli ne, doporučuji si vzít spíš nějaký kombík, protože se pojede po rovné silnici :-).
    • 10 Reagovat !

      foto sumy

      sumy 29.12.2017  11:53

      « Re: Zadní nárazník

      Tak zlý to není. Každej na kafrá, ale ve skutečnosti to takovej problém není. Na pajeru mám pod nárazníkem tažný 45cm nad zemí. Je to opruz, občas se za něj někde pověsim, ale nic tragickými, že bych se kvůli tomu šel věšet na první lampu. Navíc, první co se s autem u kterého je jízda v terénu myšlena vážně udělá, je nahození vyššího podvozku. Navíc na 200 existuje i pevnostní nárazník od ARB, kterej jde zapsat do TP.
  • 02 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 29.12.2017  11:52

    Politováníhodný omyl? Jaký DiD?

    Podle zdejších uhrovitých mládenců je přece nejlepší motor ten zážehový >:-[] >:-[] >:-[]
    • 03 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 29.12.2017  11:58

      « Re: Politováníhodný omyl? Jaký DiD?

      Ne, podle uhrovitých bykupců jenejlepší elektrika :-)
  • 20 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 29.12.2017  12:00

    Malá poznámka

    věřím, že pan redaktor s daným kusem v dané úpravě a stylu jízdy a pneumatikách měl spotřebu, co udává. Chtěl bych napsat, že s verzí v manuálu 181PS se dá jezdit při klidném stylu jízdy po silnici úplně v pohodě mezi 7 a 8.
  • 20 Reagovat !

    foto robertPLUS

    robertPLUS 29.12.2017  12:02

    Medzi kozy

    Neviem, ale auto medzi kozy.. po Európe stačí karavela a do Afriky to moc není. Stan je v pohode autor asi ešte neskúšal zabaliť knihu, to by neremcal že to dlho trvá. Za cenu toho auta sa dá užiť rok vafrike btw... www.onoffroads.com
  • 20 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 29.12.2017  13:07

    motory v Pickupech

    Pro mě jsou pickupy symbolem pracantů, držáků, chlapského náčiní. Prostě něco víc, než jen "auto" na nákupy. A i proto si myslím, že tam by měl být nějaký tomu odpovídající motor. Nemusí to být trhač asfaltu, ale i na těch 133KW bych raději viděl něco okolo tří litrů, než 2,4 a to konkurence je často i níže, viz Isuzu DMax s 1,9. Ale jinak, ač pickupa nemám, je obdivuji a vždy se za nimi rád otočím.
    • 01 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 31.12.2017  21:34

      « Re: motory v Pickupech

      Za to poděkuj EU a EK. 2,4 je ještě dobré.
      V EU 1,9, mimo EU 2,5 a 3,0 litry. Tož asi tak. Přeji hezký rok 2018.
  • 10 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 29.12.2017  13:54

    L200 vs Pajero na expedice

    Osobně mi pro využití, ať už na dalekých expedicích či menších dobrodružstvích relativně v civilizaci po evropě (obzvlášť těch "luxusnějších" - viz zmínka o dobrém pití v lednici), dává větší smysl Pajero. Ač je trochu zastaralé, tak má pořádnou techniku, je pro posádku větší, pohodlnější a Mitsubishi nabízí expedition také. Když se bavíme o novém, tak v té expediční úpravě je asi o 200t dražší, tuším ale že Pajero je mnohem lépe vybavené čímž se ten rozdíl asi dost umazává. L200 je pro mě pracovní auto, náhrada dodávky do těžších podmínek.

    Na příští rok mám právě koupi něčeho takového pro výlety směrem na východ v plánu. Nečekám, že tisíce km od domova bych se pouštěl do nějakého extra off roadu, hledám tak spíš víc něco pohodlného než "pracovního". Nové je pro něco takového dost mimo podle mě, ale samozřejmě pokud si někdo může dovolit dát milion(y) jen do cestovního prostředku na tu cestu, tak proč ne. Tyto autorizované úpravy se mi zdají také zbytečně drahé vzhledem k účelu. V oku tak mám nějaké jeté Pajero, na kterém následně udělat lehčí úpravy (zakrytování spodku, naviják, popř. dalších ochranné prvky, pneu, sání, spaní atd.). Rád uvítám případné zkušenosti či tipy :-)
    • 30 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 29.12.2017  14:03

      « Re: L200 vs Pajero na expedice

      Ahoj. Jen drobnosti. L200 je ve vrcholné výbavě taky hustě vybavený a hlavní rozdíl, co vnímám já, je ve velikosti zavazadlového prostoru. Pajero má proti hardopový L200 fakt "malej kufr". A jinak Pážo má lepší jízdu, co se týká příčnejch nerovností. Všichni testeři píšou, jak je 200 tichá a dobrá na silnici - v rámci třídy. A já souhlasím. Akorát nesmíš vjet na OPRAVENOU D1. Ty spoje to nedává a staršně to poskakuje. Šíleně. Hlavvně na obchvatu Prahy. nemůžeš mluvit, přeskakuje ti hlas. Pomůže jen zatížená korba. Ale jinak auto good.
      • 10 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 29.12.2017  14:24

        « Re: Re: L200 vs Pajero na expedice

        Díky za postřehy, mimochodem máš zkušenost s rozdílem L200 před a po faceliftu 2017?
        • 30 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 29.12.2017  14:42

          « Re: Re: L200 vs Pajero na expedice

          jj, změnily se ástupní prahy, infotainment a multifunkční volant. Ale nejsou to moc vážný změny - líp se ovládá telefon. Ale furt blbě, což je škoda, přenos zvukuje na jedničku.
          Myslím, že přibylo AddBlue, ale nevím, jestli u všech motorů - změna k horšímu.
          Z šílenách věcí, který tě vytáčejí, neopravili nic, i když by to nestálo moc
          - nepoužitelná loketní opěrka (nenastavitelná)
          - absence bederní opěrky (i na elektrickám koženém vyhřívaném sedadle)
          - nejidiotštější ovládání palubního počítače v historii automobilového průmyslu
          tak tohle všechno zůstává.
          Ale i přes to v součtu je to jedno z nejlepších aut třídy.
          • 00 Reagovat !

            foto adamzprahy

            adamzprahy 30.12.2017  14:14

            « Re: Re: Re: L200 vs Pajero na expedice

            Díky za zajímavé poznatky. Myslel jsem, že jsou tam větší rozdíly. No L200 musím zkusit a uvidím, díky!
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 29.12.2017  19:47

      « Re: L200 vs Pajero na expedice

      Zeptej se sumyho. Určitě ti rád vylíčí, jaký porod jsou úpravy Mišáků v ČR (tedy tak, aby to bylo legální). :-)
      • 00 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 30.12.2017  14:15

        « Re: Re: L200 vs Pajero na expedice

        Díky za tip :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto sumy

          sumy 02.01.  02:23

          « Re: Re: Re: L200 vs Pajero na expedice

          Ale houby porod, jen to není snadný/možný přes importéra. Kola musíš zapsat přes typový list od ráfků, naviják schovat do nárazníku(to je naprosto legální a alespoň to jo žádný nenechavými hovado nesundá), měchy na zadní nápravě na technický přehlídnou, šnorchl buď nesmyslný "safary snorkel" za bambilion s typovým listem, anebo normální za 3000,- alternativní a kreativní cestou. Celkovou výšku mi nikdo nikdy neměřil. A takový blbiny jako výměník na ohřev užitkové vody v motoráku, nebo domorobo expediční zahradu,pridavnou LED couvačku na střeše, to nikdo neřeší. Ve výsledku jsem se svým pájem spokojen. Žádnej nesmyslnej mastodont. Na první pohled naprosto sériový auto, jen se šnorchlem. Já na ty navěšeny cingrlatka moc nejsem.
  • 00 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 05.01.  08:36

    Hm...

    Škoda, že se v ČR tak blbě shání benzínový pickup... tímhle nechci lidem smrdět pod nos, ať se mi L200 líbí sebevíc.
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 05.01.  11:33

    test - neuveritelne...

    precetl jsem to a sam se ptam proc. takove auto otestovane takovym zpusobem?
    jedina relevantni informace je snad ta, ze stan se hure sklada... ovšem od člověka, který patrne nemá srovnani s nicim jinym...
    test od člověka, který nemá s cim srovnat je proste ztrata casu a to, ze se ani nepokusil auto vyzkoušet v naznaku expedicnich podmínek, je trapne.

    osobne nechapu markyzu, lednici, kompresor ani nezavisle topeni. nevim, jakou to auto ma brodivost, ale docela by me zajímalo, kdo z kolegu se šnorchlem ho kdy potreboval a do jake hloubky se s autem pustil. Ja jednou malem utopil landcruisera, ale to uz teklo do auta a obavam se, ze na takove věci to auto tak jako tak není pripravene.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

A je to oficiální! Microsoft za GitHub zaplatí 7,5 miliard dolarů v akciích

A je to oficiální! Microsoft za GitHub zaplatí 7,5…

Z dopolední šuškandy se stala realita. Microsoft opravdu koupil GitHub, za který zaplatil pohádkových 7,5…

„Už s tou ženou nemůžu pracovat.“ Merkelové se otřásá koalice kvůli migrantům

„Už s tou ženou nemůžu pracovat.“ Merkelové se…

V Německu se dál vyostřuje spor o vracení běženců z hranic. Ministr vnitra Horst Seehofer podle listu Welt am…

 

iSport.cz

Koller o Ronaldovi: Geniální chlap! Všimněte si, že i nesobecky pracuje

Koller o Ronaldovi: Geniální chlap! Všimněte si, že…

Sám v tom má jasno. „Když se mě někdo zeptá, tak říkám, že Ronaldo je víc než Messi," říká kanonýr Jan Koller.…

Německo - Mexiko 0:1. Obhájce titulu padl, rozhodl střelec Lozano

Německo - Mexiko 0:1. Obhájce titulu padl, rozhodl…

Fotbalisté Německa zahájili obhajobu titulu mistrů světa překvapivou porážkou 0:1 s Mexikem. Ve svém úvodním…

 

Reflex.cz

Zemanovi všichni ustupují, jeho zásahy do vznikající vlády by však měl zarazit Ústavní soud

Zemanovi všichni ustupují, jeho zásahy do vznikající…

Druhá vláda Andreje Babiše ještě ani fakticky nevznikla a na obzoru už se rýsuje černý mrak, který může celé…

Jak se dělá tunel: Češi v akci na Islandu

Jak se dělá tunel: Češi v akci na Islandu

Tunel je skvělý vynález. Spojuje dvě místa nejčastěji na opačných stranách horského masivu, ale i pod řekou,…