Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi L200 2.4 DI-D Expedition – Cestovatelská specialitka

21 komentářů

sumy
200 je fajn auto, cena za úpravu je absurdní, ale což. Mě jen vždy pobaví, když vidím, jak má někdo na šnorchlu kobru proti směru jízdy, to jí pak urazí první větev >:-[]
Také bych jako X krát užitečnější viděl montáž navijáku, než ledničku a podobny chujoviny.
Jinak mě velmi překvapuje, že je toto dílem českého zastoupení. Protože když od nich člověk chce papír na originální rám, větší pneu, zkrátka zápis čehokoliv, tak to nejde. To u Toyoty a Lanďaků není problém zapsat cokoliv.
_MT_
Možná rozdíl mezi existujícím (případně x-tým majitelem) a potenciálním zákazníkem. :-) Znáš to, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.
Avatar - Floyd
Floyd
Bez obligátních hvězdiček a přiblblých kapitol? Že by to konečně někdo v redakci pochopil?
Ale video by asi nebylo, co? To je přece moc práce.

Edit: Dva příspěvky v diskuzi a šup, už je tam reklama
NikolasCZ
Jezdil jsem s L200 s podstatně subtilnějším zadním nárazníkem a i tak jsem s ním věčně oral. Tahle obluda, co tam je, odpadne při prvním zajímavějším nájezdu/sjezdu. Jestli ne, doporučuji si vzít spíš nějaký kombík, protože se pojede po rovné silnici :-).
sumy
Tak zlý to není. Každej na kafrá, ale ve skutečnosti to takovej problém není. Na pajeru mám pod nárazníkem tažný 45cm nad zemí. Je to opruz, občas se za něj někde pověsim, ale nic tragickými, že bych se kvůli tomu šel věšet na první lampu. Navíc, první co se s autem u kterého je jízda v terénu myšlena vážně udělá, je nahození vyššího podvozku. Navíc na 200 existuje i pevnostní nárazník od ARB, kterej jde zapsat do TP.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Podle zdejších uhrovitých mládenců je přece nejlepší motor ten zážehový >:-[] >:-[] >:-[]
Anonym
Ne, podle uhrovitých bykupců jenejlepší elektrika :-)
Anonym
věřím, že pan redaktor s daným kusem v dané úpravě a stylu jízdy a pneumatikách měl spotřebu, co udává. Chtěl bych napsat, že s verzí v manuálu 181PS se dá jezdit při klidném stylu jízdy po silnici úplně v pohodě mezi 7 a 8.
Avatar - robertPLUS
robertPLUS
Neviem, ale auto medzi kozy.. po Európe stačí karavela a do Afriky to moc není. Stan je v pohode autor asi ešte neskúšal zabaliť knihu, to by neremcal že to dlho trvá. Za cenu toho auta sa dá užiť rok vafrike btw... www.onoffroads.com
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pro mě jsou pickupy symbolem pracantů, držáků, chlapského náčiní. Prostě něco víc, než jen "auto" na nákupy. A i proto si myslím, že tam by měl být nějaký tomu odpovídající motor. Nemusí to být trhač asfaltu, ale i na těch 133KW bych raději viděl něco okolo tří litrů, než 2,4 a to konkurence je často i níže, viz Isuzu DMax s 1,9. Ale jinak, ač pickupa nemám, je obdivuji a vždy se za nimi rád otočím.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Za to poděkuj EU a EK. 2,4 je ještě dobré.
V EU 1,9, mimo EU 2,5 a 3,0 litry. Tož asi tak. Přeji hezký rok 2018.
adamzprahy
Osobně mi pro využití, ať už na dalekých expedicích či menších dobrodružstvích relativně v civilizaci po evropě (obzvlášť těch "luxusnějších" - viz zmínka o dobrém pití v lednici), dává větší smysl Pajero. Ač je trochu zastaralé, tak má pořádnou techniku, je pro posádku větší, pohodlnější a Mitsubishi nabízí expedition také. Když se bavíme o novém, tak v té expediční úpravě je asi o 200t dražší, tuším ale že Pajero je mnohem lépe vybavené čímž se ten rozdíl asi dost umazává. L200 je pro mě pracovní auto, náhrada dodávky do těžších podmínek.

Na příští rok mám právě koupi něčeho takového pro výlety směrem na východ v plánu. Nečekám, že tisíce km od domova bych se pouštěl do nějakého extra off roadu, hledám tak spíš víc něco pohodlného než "pracovního". Nové je pro něco takového dost mimo podle mě, ale samozřejmě pokud si někdo může dovolit dát milion(y) jen do cestovního prostředku na tu cestu, tak proč ne. Tyto autorizované úpravy se mi zdají také zbytečně drahé vzhledem k účelu. V oku tak mám nějaké jeté Pajero, na kterém následně udělat lehčí úpravy (zakrytování spodku, naviják, popř. dalších ochranné prvky, pneu, sání, spaní atd.). Rád uvítám případné zkušenosti či tipy :-)
Anonym
Ahoj. Jen drobnosti. L200 je ve vrcholné výbavě taky hustě vybavený a hlavní rozdíl, co vnímám já, je ve velikosti zavazadlového prostoru. Pajero má proti hardopový L200 fakt "malej kufr". A jinak Pážo má lepší jízdu, co se týká příčnejch nerovností. Všichni testeři píšou, jak je 200 tichá a dobrá na silnici - v rámci třídy. A já souhlasím. Akorát nesmíš vjet na OPRAVENOU D1. Ty spoje to nedává a staršně to poskakuje. Šíleně. Hlavvně na obchvatu Prahy. nemůžeš mluvit, přeskakuje ti hlas. Pomůže jen zatížená korba. Ale jinak auto good.
adamzprahy
Díky za postřehy, mimochodem máš zkušenost s rozdílem L200 před a po faceliftu 2017?
Anonym
jj, změnily se ástupní prahy, infotainment a multifunkční volant. Ale nejsou to moc vážný změny - líp se ovládá telefon. Ale furt blbě, což je škoda, přenos zvukuje na jedničku.
Myslím, že přibylo AddBlue, ale nevím, jestli u všech motorů - změna k horšímu.
Z šílenách věcí, který tě vytáčejí, neopravili nic, i když by to nestálo moc
- nepoužitelná loketní opěrka (nenastavitelná)
- absence bederní opěrky (i na elektrickám koženém vyhřívaném sedadle)
- nej***štější ovládání palubního počítače v historii automobilového průmyslu
tak tohle všechno zůstává.
Ale i přes to v součtu je to jedno z nejlepších aut třídy.
adamzprahy
Díky za zajímavé poznatky. Myslel jsem, že jsou tam větší rozdíly. No L200 musím zkusit a uvidím, díky!
_MT_
Zeptej se sumyho. Určitě ti rád vylíčí, jaký porod jsou úpravy Mišáků v ČR (tedy tak, aby to bylo legální). :-)
adamzprahy
Díky za tip :yes:
sumy
Ale houby porod, jen to není snadný/možný přes importéra. Kola musíš zapsat přes typový list od ráfků, naviják schovat do nárazníku(to je naprosto legální a alespoň to jo žádný nenechavými hovado nesundá), měchy na zadní nápravě na technický přehlídnou, šnorchl buď nesmyslný "safary snorkel" za bambilion s typovým listem, anebo normální za 3000,- alternativní a kreativní cestou. Celkovou výšku mi nikdo nikdy neměřil. A takový blbiny jako výměník na ohřev užitkové vody v motoráku, nebo domorobo expediční zahradu,pridavnou LED couvačku na střeše, to nikdo neřeší. Ve výsledku jsem se svým pájem spokojen. Žádnej nesmyslnej mastodont. Na první pohled naprosto sériový auto, jen se šnorchlem. Já na ty navěšeny cingrlatka moc nejsem.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Škoda, že se v ČR tak blbě shání benzínový pickup... tímhle nechci lidem smrdět pod nos, ať se mi L200 líbí sebevíc.
Ted
precetl jsem to a sam se ptam proc. takove auto otestovane takovym zpusobem?
jedina relevantni informace je snad ta, ze stan se hure sklada... ovšem od člověka, který patrne nemá srovnani s nicim jinym...
test od člověka, který nemá s cim srovnat je proste ztrata casu a to, ze se ani nepokusil auto vyzkoušet v naznaku expedicnich podmínek, je trapne.

osobne nechapu markyzu, lednici, kompresor ani nezavisle topeni. nevim, jakou to auto ma brodivost, ale docela by me zajímalo, kdo z kolegu se šnorchlem ho kdy potreboval a do jake hloubky se s autem pustil. Ja jednou malem utopil landcruisera, ale to uz teklo do auta a obavam se, ze na takove věci to auto tak jako tak není pripravene.