Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D MIVEC – Japan Movt

Teprve v pátém roce své obchodní dráhy dostal Outlander plnohodnotný turbodiesel japonské konstrukce. Jaký je?
Zpět na článek
7. 6. 2011 12:48
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 15:00
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 16:19
7. 6. 2011 17:45
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 21:11
8. 6. 2011 15:51
21. 12. 2011 12:18
21. 12. 2011 23:07
7. 6. 2011 11:08
Outlander vs Rav 4
Pořád mi vychází lépe RAV 4 i přes její stáří.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
7. 6. 2011 12:13
Plynulé řazení automatu...
[odkaz]

....a akého prosím? 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 12:48
Re: Plynulé řazení automatu...
myslím, že k tomuto motoru skutočne zatiaľ nie je ponúkaná automatická prevodovka či už klasická alebo dvojspojková. Podľa toho čo mi tvrdil predajca sa vraj na nej pracuje avšak z dôvodov zmluvných vzťahov Mi-PSA bude vraj nasadená do predaja niekedy v budúcom roku. Ťažko posúdiť hodnovernosť tejto informácie.
Avatar - jurajos
7. 6. 2011 14:10
Re: Plynulé řazení automatu...
...tým skôr to nebude patriť k plusom tohto auta. ;-)
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 15:00
Re: Plynulé řazení automatu...
iste že nie. Inak ma zaujala aj cena testovanej verzie nakoľko ak zoberiem priemerný kurz zhruba 25 Kč/1 EUR + - testovaná verzia by stála na Slovensku zhruba 30.000 EUR pričom cenníková cena podľa stránky importéra je stanovená 28. 500 EUR takže rozdiel 1. 500 EUR čo nie je práve málo. Dúfam, že redakcia v dohľadnom čase bude mať možnosť otestovať Opel Antara zaujímalo by porovnanie týchto dvoch aut nakoľko vonkajším rozmerom sú dosť podobné a Opel Antara sa za súčasnej cenovej politiky zdá byť pomerom cena /výkon zaujímavým autom.
7. 6. 2011 21:57
Re: Plynulé řazení automatu...
Pokud vím, tak automat se zatím dodává s původním dieselem 2.2 HDI od PSA, který ovšem Mitsubishi trochu nelogicky označuje úplně stejně 2.2 DI-D...
7. 6. 2011 16:19
cena
Cena sice není malá, ale pokud srovnáme například s Yetim, Tiguanem či IX35, tak je minimálně srovnatelná. Zejména, pokud vezmu v potaz fakt, že se jedná o větší auto. Navíc, a to není v tomto testu zmíněno, je možné pohon 4x4 uzavřít a při dosažení rychlosti 40 km/h se vám automaticky nevypne, což je dneska vcelku vyjímka. Většina konkurence dokonce ani uzávěrku 4x4 nemá a spoléhá se na automatiku, což většinou sice stačí, nicméně pokud někdo opravdu používá auto v zimě na horách, může se lehce dostat do problémů... Tam bych volil opravdu radši Outlendra, Forestra nebo Vitaru.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jagerek"
7. 6. 2011 17:45
Re: cena
Musím súhlasiť cena skutočne nie je nízka avšak pomer cena/výkon je slušný a u nás sa dá ešte okolo 1.000 EUR zjednať s predajcom. A ak zarátam odpočet DPH nie je cena skutočne tragická. Ja som sa bol na tento konkrétny model informovať zhruba pred týždňom a vo výbave Instyle s metalizou je cena 32.600 EUR pričom predajca mi ponúkol 1.000 EUR dole prípadne zimné obutie v tejto hodnote.
7. 6. 2011 21:11
Sloh
Cituji: Prvním zkušeností, kterou jsme s novým dieselem udělali, je snadné startování prosté výraznějších otřesů.
To je, s prominutím, hrůza. Alespon si to po sobe prectete, nez to vyvesite.
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2011 15:51
mhq
mitsubishi outlander - detaily na " mitsileaks dot com "
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
8. 6. 2011 23:06
Re: mhq
Mam ten vuz 3 roky, nastesti s motorem VW 2.0 TDI PD 125kW / 385NM (zmereno). Realna dlouhodoba spotreba zhruba stejna jako papirova spotreba v uvedenem testu. Otazka je jaka by byla realita porovnani vozu s motorem VW a nizkokompresnim japonskym dieselem. Osobne totiz neverim ani nahodou, ze nizkokompresni diesel se vstrikovacim tlakem
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2011 12:18
Re: mhq
Jsi stále více a více mimo realitu, a vymýšlíš si pitomosti. Vstřikovací tlak PDE nebyl nikdy 2300-2400 bar, bylo to u Bosche 2050 bar. U SiemensVDO je to 2300 bar ale tento systém v autě nemáš.
Přestaň už blbnout a smiř se s realitou. Moderní systémy common rail strčí systémy PDE do kapsy.
Ale nakonce, jestli Tě to baví, onanuj nad PDE systémy dál. Jsi už bavič.
21. 12. 2011 23:07
Re: mhq
dole kopcom na kolobežke mám spotrebu blízko 0 ...

auto nie je / len / o spotrebe

[odkaz]

:-)
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2011 12:27
Omyl autora článku
Nevím kde autor přišel k piezovstřikovačům u 4N14.
Oba motory, 4N13 a 4N14 jsou osazeny poslední generací G3 solenoidovými aktuátory ovládaných vstřikovačů se špičkovým vstřikovacím tlakem 2000 bar.
Auto.cz zase jednou šíří bludy.
Rozbalit vlákno
0