myslím, že k tomuto motoru skutočne zatiaľ nie je ponúkaná automatická prevodovka či už klasická alebo dvojspojková. Podľa toho čo mi tvrdil predajca sa vraj na nej pracuje avšak z dôvodov zmluvných vzťahov Mi-PSA bude vraj nasadená do predaja niekedy v budúcom roku. Ťažko posúdiť hodnovernosť tejto informácie.
iste že nie. Inak ma zaujala aj cena testovanej verzie nakoľko ak zoberiem priemerný kurz zhruba 25 Kč/1 EUR + - testovaná verzia by stála na Slovensku zhruba 30.000 EUR pričom cenníková cena podľa stránky importéra je stanovená 28. 500 EUR takže rozdiel 1. 500 EUR čo nie je práve málo. Dúfam, že redakcia v dohľadnom čase bude mať možnosť otestovať Opel Antara zaujímalo by porovnanie týchto dvoch aut nakoľko vonkajším rozmerom sú dosť podobné a Opel Antara sa za súčasnej cenovej politiky zdá byť pomerom cena /výkon zaujímavým autom.
Cena sice není malá, ale pokud srovnáme například s Yetim, Tiguanem či IX35, tak je minimálně srovnatelná. Zejména, pokud vezmu v potaz fakt, že se jedná o větší auto. Navíc, a to není v tomto testu zmíněno, je možné pohon 4x4 uzavřít a při dosažení rychlosti 40 km/h se vám automaticky nevypne, což je dneska vcelku vyjímka. Většina konkurence dokonce ani uzávěrku 4x4 nemá a spoléhá se na automatiku, což většinou sice stačí, nicméně pokud někdo opravdu používá auto v zimě na horách, může se lehce dostat do problémů... Tam bych volil opravdu radši Outlendra, Forestra nebo Vitaru.
Musím súhlasiť cena skutočne nie je nízka avšak pomer cena/výkon je slušný a u nás sa dá ešte okolo 1.000 EUR zjednať s predajcom. A ak zarátam odpočet DPH nie je cena skutočne tragická. Ja som sa bol na tento konkrétny model informovať zhruba pred týždňom a vo výbave Instyle s metalizou je cena 32.600 EUR pričom predajca mi ponúkol 1.000 EUR dole prípadne zimné obutie v tejto hodnote.
Cituji: Prvním zkušeností, kterou jsme s novým dieselem udělali, je snadné startování prosté výraznějších otřesů.
To je, s prominutím, hrůza. Alespon si to po sobe prectete, nez to vyvesite.
Mam ten vuz 3 roky, nastesti s motorem VW 2.0 TDI PD 125kW / 385NM (zmereno). Realna dlouhodoba spotreba zhruba stejna jako papirova spotreba v uvedenem testu. Otazka je jaka by byla realita porovnani vozu s motorem VW a nizkokompresnim japonskym dieselem. Osobne totiz neverim ani nahodou, ze nizkokompresni diesel se vstrikovacim tlakem
Jsi stále více a více mimo realitu, a vymýšlíš si pitomosti. Vstřikovací tlak PDE nebyl nikdy 2300-2400 bar, bylo to u Bosche 2050 bar. U SiemensVDO je to 2300 bar ale tento systém v autě nemáš.
Přestaň už blbnout a smiř se s realitou. Moderní systémy common rail strčí systémy PDE do kapsy.
Ale nakonce, jestli Tě to baví, onanuj nad PDE systémy dál. Jsi už bavič.
Nevím kde autor přišel k piezovstřikovačům u 4N14.
Oba motory, 4N13 a 4N14 jsou osazeny poslední generací G3 solenoidovými aktuátory ovládaných vstřikovačů se špičkovým vstřikovacím tlakem 2000 bar. Auto.cz zase jednou šíří bludy.