Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 208 1,4 VTi – Návrat ke kořenům

Nová 208 obrací proud času. Až příliš dospělá 207 odchází do důchodu a Peugeot se vrací k podstatě téměř legendárních typů 206 a 205.
Zpět na článek
13. 6. 2012 12:25
13. 6. 2012 12:52
13. 6. 2012 13:32
13. 6. 2012 15:19
13. 6. 2012 15:44
13. 6. 2012 18:38
neregistrovaný "SR20"
13. 6. 2012 19:48
13. 6. 2012 19:59
neregistrovaný "SR20"
15. 6. 2012 08:07
14. 6. 2012 14:42
15. 6. 2012 08:10
Avatar - Ham.
13. 6. 2012 10:56
Špatný výhled na přístrojový štít.
Už při představování modelu mi z prvních fotek interiéru vrtalo hlavou jak řidič bude vidět/nevidět na přístroje (na všech fotkách byly přístroje zakryté věncem volantu). Praktický test ukazuje, že to nebyl jen dojem ale je to reálný průšvih. Pustit do výroby model s takovou ergonomickou botou v 21. století to mi rozum nebere.
Rozbalit vlákno
33
13. 6. 2012 11:20
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
V pondělí jsem jezdil s 3ma P 208 a na ten přístojový štít je vidět dobře.Navigace se zobrazuje v tom prostředním displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem.Proti P 207 je tam pokrok v odluhčení a fitraci nerovností.P 207 byl docela tvrdej.Řazení je dobré,ale dlouhé dráhy to moc nejsou.Brzdy také fajn,nemají ostrý nástup,ale berzdí dobře.Řízení taky čitelné.Byl jsem spokojený.Ta 1.4 70 KW stačí.
Avatar - Ham.
13. 6. 2012 11:24
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Takže si redaktoři auto.cz neumí jen seřídit sedačku a volant?
13. 6. 2012 11:29
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Jo.Neměl jsem problém tam vidět rychlost a otáčky.Rychost je zobrazuje uprostřed digitálně,to je také dobrá věc.Podle fotek je to základní verze.Já jsem jezdil s Active a Allure.
13. 6. 2012 11:37
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Musim si ist do toho skusit sadnut,ja som trochu vyssi a mam problem v kazdom aute,mam rad volant nastaveny nizko-neunavuju sa mi tak ruky,a nikde nevidim na tachometer,toto by mohlo byt riesenie pre takych ako ja >:D
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 11:47
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
S tím musím souhlasit, zní to sice vtipně, ale něco na tom je. Měřím 182 cm a jel jsem dvěma 208.
Přijel jsem tam svým autem, která má klasicky budíky a volant, který je docela velký. Nastavil jsem si vše tak, jak jsem zvyklý a vyjel. Asi po 100m jsem zastavil, protože jsem neviděl na budíky dostatečně dobře. Pustil jsem se teda do nového nastavování a sedl jsem si více "do sportovna" (ve své střední třídě sedím spíše ležérně, hlavně volant), volant dal níže, pohrál si s nastavením a vyrazil znova... a ejhle, viděl jsem na budíky měl jsem najednou posaz, který mi připomínal prostornou motokáru. A tohle nastavení bylo opravdu dobré a vyloženě se mi líbilo. Tedy je to hodně o tom si to správně nastavit a posadit se "jinak". Hlavně ti, co do toho přelezou z 207 se budou muset poskládat úplně jinak, tam se sedí vysoko a místo volantu je tam kormidlo.
13. 6. 2012 11:55
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Přesně tak :yes:

Chce to pohrát si s nastavením, ale ve finále jsem v 208 taky seděl velmi pohodlně a přitom viděl na budíky zcela bez problémů. A ten malý volant je skvělý, auto se s ním snadno ovládá. Hlavně při manévrování při nižších rychlostech, parkování apod. je to výhoda.
Avatar - Renton
13. 6. 2012 12:04
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Ja mam 185 a tiez ked som vystupil z julinky a sadol do 208cky, tak som na nic nevidel >:D Ale vsetko sa da nastavit, vsetko je vec zvyku. Velmi sa mi pacil volant a sedacky. Tie boli naozaj vyborne (neviem, aka to bola vybava). Celkovo som sa v interieri citil prijemne. Za mna 208cke :yes:
13. 6. 2012 12:09
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Aham takže je nutno laborovat s nastavením sedadla a volantu.

Osobně to znám i z jiných aut, problém ale je v tom, že potom člověk tzv, nevidí přes kapotu. Prostě všechno má své klady i zápory, někdy to je o zvyku, někdo si třeba chtít zvykat nebude, protože se bude cítit nepřirozeně.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:29
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Tak každému vše samozřejmě vyhovovat nebude, jak píšu, já se svými 182 cm svou polohu nakonec našel. Někdo by třeba měl problém.
14. 6. 2012 07:45
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Pořiďte si něco prostornějšího, já se svými 2 metry bych tam byl srolovaný jako paragraf >:-[] . 185 cm výšky už je dneska u chlapa spíše podprůměr, ale tohle je na první pohled vozítko pro slabší polovičky :*)
Avatar - Ronault.
14. 6. 2012 11:03
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
200 cm je už plýtvání žrádlem >:D
15. 6. 2012 00:58
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
>:-[] tak to bylo hodně dobrý.
17. 6. 2012 21:48
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
185 je pořád nadprůměr. Ve všech částech světa. Nizozemci mají nejvyšší průměr - u muže 1,799 metru v celé populaci (bráno od 25 let). 1,837 metru ve skupině 25-34. Je možné, že by některá země dosáhla ještě vyšších čísel, není to zase tak časté měření. Mladí Češi dosahují v průměru 1,8 metru.
13. 6. 2012 12:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 12:22
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Jde dat volant jeste nizse, nebo je v nejnizsi poloze?
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:27
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Takhle je spíše v nejvyšší poloze.
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 12:31
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Taky mi to prave prislo. Uz z designu palubky bych rekl, ze autor chtel docilit toho ze se budes divat na budiky nad volantem. Mam takhle rychlomer a je to pohodlnejsi, nemusis tolik klopit oci. Nekdo tu psal o spatne ergonomii, ale jestli je to jak rikam a volant jde dat dolu tak abys videl budiky nad, je to ergonomictejsi. Osobne mam volant take hodne nizko a ruce si v klidu opru na loketku a ve dverich a krasne si odpocinu, ani 300km nejmensi problem s pohodlim. Kdyz to porovnam s Fabii, tak sice vidis budiky uprostred, ale ruce v poloze jak u nakladaku. Jsem vzdy z nechucen z nemoznosti dat volant nize.
Takova to pozice je urco lepsi. Takhle asi zamyslel autor koukat na budiky a ja rikam ze je to lepsi nez skrz volant. Budiky tesne pod celnim sklem je to nej.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:35
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Vidíme to stejně.
13. 6. 2012 13:04
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Jenomže když dáš volant úplně dolů, tak lidem s vyšší postavou to asi bude zavázet kolenům.
Něco jako ve Škodě 120, kde jsem měl mezi koleny a páčkami stěračů a směrovek jen 1 cm volného místa a volant jsem měl mezi rozkročenýma nohama. Zní to sice směšně, ale bylo to dost nebezpečné, protože nešlo normálně zpříma sešlápnout brzdu (tam, kde bych měl mít při sešlápnutí brzdy koleno, byl volant), jen "z boku a zešikma" a pak mohla noha z brzdy sklouznout.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 13:07
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Jenže u škodárny jsi neměl výškově nastavetelné sedadlo a nměl jsi podélně nastavitelný volant, takže tady si nesedneš tak jak ve škodárně, čili s ohnutými koleny, ale pěkně na delší nohy. Ale pravda, že třeba 190-200cm člověk by problémy mít mohl.
13. 6. 2012 13:27
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Já jsem ten 190 cm, asi bych si zvykl, ale z mého pohledu jsou ty přístroje zbytečná komplikace. Chápu, že pro ženské by to mohlo být skvělé.
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 13:42
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Ve tvém případě bych zase řekl, že s tou výškou nebudeš mít problém kouknout na přístroje i přes volant v horní poloze ;-)
14. 6. 2012 14:16
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Jo jo, dneska jsem si to byl vyzkoušet, mám 187 cm a viděl jsem na budíky, i když byl volant v nejvyšší poloze... Těžko říct, když tam bude sedět nějaká menší holčina, ale ženský (většinou) maj zase takovej divnej narovnanej posed, takže by jim to možná nemuselo dělat problém. ;-)
14. 6. 2012 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 6. 2012 23:49
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Ano, je to nejspíš dělané na jízdu s volantem "u kolen". Aleš moc nadšený nebyl, uvidíme, jestli si ve druhé 208 zvykne ;-)
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:31
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
A došlo ti třeba to, že zatímce první dvě fotky jsou focené kolmo, tak fotka u 208 je focená šikmo?
A všiml sis taky, že ten volant je nezvykle a nepochopitelně vysoko? Inu SM...
13. 6. 2012 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 13:04
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Na to ti muzu rici jen to, ze ne kazdej ma rad volant u hlavy ;-)
Ono kdyz si dat volant mezi nohy nemuzes, tak ho vlastne u hlavy musis mit rad ;-)
13. 6. 2012 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2012 13:06
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Každej sedí trochu jinak, já mám volant většinou výš a vytaženej dovnitř. Takže P208 pro mě asi nebude....a já ho tak moc chtěl! ;-)
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 13:08
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Tobě by slušel, fešáčku >:-[] :-! >:D
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 13:43
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
>:D
17. 6. 2012 21:41
Re: Špatný výhled na přístrojový štít.
Už od prvních seznámení bylo slyšet, že s přístroji není problém, jen si musíš správně nastavit volant a sedadlo. Možná napoprvé trochu nezvykle.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 11:59
Docela příjemný test...
... až na pár detailů. Je pravda, že jste testovali 3D verzi, tam jsem se raději nezkoušel dozadu ani poskládat, ale 5D verze, kterou snad taky brzo v testu budete mít, mě velmi mile překvapila. Na to, že auto se oproti 207 zmenšilo, tak vzadu na kolena přibylo tak 3-5 cm. Na šířku taky zlepšení.
Ten volant je třeba dlouze seřizovat a asi bude záležet na výšce řidiče/řidičky. Věřím, že třeba pan Vaverka se usadit neměl problém, ale dvoumetrová basketbalistka už by mohla narazit. Spíše bych ale natočil ten display informčního systému malinko k řidiči.

Motor jsem jel 1,6 VTi a 1,6 HDI, 1,4 VTi znám ještě z 207. Jo, souhlas, velmi zdařilý motor, jen ta převodovka... ta by mohla mít delší šestku a přesné řazení, takhle to kazí dojem z auta.

Řízení souhlas, ale s odpružením to není tak zlé, zdaleka. Je to malé auta a tam nejsou o nic silnější hráči a když se nějaký hráč najde, tak bohužel na jiném poli to projede proti 208.

S formulací závěru nesouhlasím. "Někdy je lepší udělat krok vzad než dva kroky vpřed a přesně k tomu se Peugeot odhodlal" To je přece nesmysl, pánové. To auto je jen menší než předchůdce, ale jinak je ve všem o dost lepší (a to mám s 207 najeto přecejen o dost více ;-) ), je prostornější, hlavně vzadu je to velká změna, je přehlednější, lehčí, tižší, o dost lepší řízení, jediné, co si ponechal je slabší řazení.
Jo, design je opravdu ženský a mužů moc nenaláká, ale tak je to přecejen malé auto a to je v Evropě spíše druhé až třetí do rodiny. Ale z druhé strany, to řízení a posaz a malinkatý posaz vyloženě vybízí k touze mít pod kapotou něco silnějšího...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
13. 6. 2012 12:21
Re: Docela příjemný test...
S temi kroky souhlas. Pokud to autor myslel jen na velikost budis, ale jinak je to nesmysl ;-)
13. 6. 2012 12:24
Re: Docela příjemný test...
Když si předěláš nick ať to nevypadá provokativně, tak se sber, zaklepej u p. Červenky na dveře, přines mu nějaký svůj text a je vymalováno...
Udělej to pro sebe...a možná i pro nás.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:33
Re: Docela příjemný test...
To mě teda nějak podceňuješ, myslím mé reálné profesní předpoklady, když to mám udělat pro sebe 8-s >:-[]

Ale jak to po sobě čtu, tak tam mám překlepů habaděj. Inu myšlení mám trochu rychlejší než prsty.

Ještě mě napadla vtipná historka. Ukazoval jsem 208 přítelkyni a ta na něj koukala a říká "tady by ty plastové věci kolem budíků...", "myslíš ty kelímky od piva?", "jo, ty kelímky, nemusely, je to přeplácané" Hned jsem se zděsil, že má něco společného s Ádou... >:D
13. 6. 2012 12:52
Re: Docela příjemný test...
Tvá přítelkyně chodí na pisoár???!!! >:-[]

Překlepy jsou jedna věc, zájem ta druhá a radši zájem s překlepy než nezájem s vybroušenou češtin... ;-)
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 12:56
Re: Docela příjemný test...
Určitě nechodí, to mám dokonale prozkoumané >:-[] :-! Spíše Áda se tu několikrát vyjádřil, že Áda není Adolf, ale prý Adéla... tak těžko soudit. >:-[]
13. 6. 2012 13:02
Re: Docela příjemný test...
Achtung na to co večeří! ;-) K meridu věci...však střídat pitevnu s volantem budeš stejně.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 13:09
Re: Docela příjemný test...
No to budu, častěji než často. Ale jen s jedním volantem ;-) "pitevní sály" máme tři :-)
13. 6. 2012 13:11
Re: Docela příjemný test...
Místo bohapustýho vypisování do diskuzí můžeš sázet každej tejden jeden článek...a nosit švestičky ;-)
13. 6. 2012 16:00
Re: Docela příjemný test...
Jo, to by moh´.
13. 6. 2012 12:25
Naco
Naco su dobre tieto klisovite frazy: "Francouzi si s kudrlinkami a křivkami hrají i uvnitř, což je sice na pohled líbivé, ale přehlednosti palubní desky to moc nepřidá. "
Ta veta sa objavuje pravidelne v kazdom teste inej nez najlepsej znacky pod slnkom a znamom vesmire.
Auto nie je jadrova elektraren, ze musi mat vsetko poruke tam, kde si to obsluha predstavuje a ani milimeter vedla.
Stotoznenie sa s ovladacmi bezneho auta je vecou minutovej prehliadky, u tych spomalenejsich do 10min a je to vec zvyku.
Rozbalit vlákno
2
13. 6. 2012 12:52
Re: Naco
To já jsem asi ten "zpomalený". 10 minut mi to trvalo možná tak u felicie, kde těch tlačítek bylo málo. Ale moderní auta se všemi vymoženostmi, to aby člověk půl hodiny studoval návod a pak si to půl hodiny zkoušel :-)
13. 6. 2012 13:32
Re: Naco
Jasne, v dakom A7 ci 5er ano, ale tieto auta kategorie P208 nemaju dokopy ziadnu specialnu vybavu. O navigacii nehovorim, to je kapitola sama osebe.
Ale mam na mysli tie kecy o ergonomii a prehladnosti najbeznejsich ovladacich prvkov ako klima/ventilacia, radio, ovladanie stieracov/svetiel/blinkrov, tempomat, osvetlenie palubky a tlacidla palubaku a i.
13. 6. 2012 12:49
Nosnost 326 kg ?
To bude asi nějaká chyba, protože pak by auto muselo být homologováno jako čtyřmístné.
K autu samotnému by se chlapi asi ani neměli vyjadřovat, když Peugeot cílí na ženy :-) Z tohoto důvodu se divím, že je ve výbavě plnohodnotné náhradní kolo. Pro chlapa by to bylo plus, ženská takové věci neřeší.
Rozbalit vlákno
10
13. 6. 2012 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2012 14:42
Re: Nosnost 326 kg ?
Asi chtěl naznačit, že průměrná ženská si po defektu kolo sama nevymění ;-)
13. 6. 2012 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 15:34
Re: Nosnost 326 kg ?
Ahaa! Ale dovil by ses, i chlapi to často nezvládnou 8-s >:D
13. 6. 2012 15:39
Re: Nosnost 326 kg ?
Ale taka nadpriemerna vymeni, dokonca si aj auto opravi >:D [odkaz]
13. 6. 2012 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2012 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 6. 2012 07:53
Re: Nosnost 326 kg ?
326 kilo? Cha chá, to je jako dvojmístné vozidlo? >:-[] To je super. Ono taky závisí jaké pneu na jakém autě měníš, zkus na M5 vyměnit sám kolo na cestě, bych tě chtěl vidět, sám máš problém ho jenom zdvihnout, kovaný obří ráfek má víc než 60 kilo a to ještě bez pneu.
17. 6. 2012 23:38
Re: Nosnost 326 kg ?
60 kilo? To je máš snad z olova, ne? >:-[] Možná všechny čtyři dohromady. U nové jsem je nevážil, ale u E60 vážilo přední 19" kované kolo 12 kg a zadní něco přes 13 kg, jestli mne paměť neklame.
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2012 15:19
kral triedy
:yes:

s tymto motorom uplne idealna kombinacia, este aj farba je podarena :yes:

paci sa mi a musim suhlasit.....sedacky som videl na jednom kuse len z rychlika ale to bocne vedenie takmer ako v porsche ma prekvapilo :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2012 15:44
MAZEL Č. 208
Nová peugeotka. To je vždycky událost. Tak to vezměmě rychle a z jedné vody.

Jedinečný design, žádné museální rio-bravo cirkusové kousky, žádné designové přešlapy, všechno (všechno) na tom autě sedí jak péro v... kalamáři. Jsem naživo uchvácen elegancí karoserie, a to včetně kompozice zadních lamp. A předek? Posaď se, to s tebou šlehne. Předek je z designových tahů, sahajících vjemově až od volva s60 přes BMW 3... jistě, jsme svědky designových zlomů právě v předních pasážích. Všichni víme, co je za tím, a je vskutku zajímavé, jak elegantně a "příbuzně" se s tím vyrovnávají natolik charakterově odlišné značky ve svých čerstvých modelech, jako Volvo, BMW a Peugeot. Tedy karoserie v rámci třídy je je-di-neč-ná, to píši s velkým akcentem, navíc dokonalý designový políček korejské a japonské aktuální produkci. Tohle tedy dělá radost.

Samozřejmě je ti jasné, že je to vůz především určený pro dámskou část představení, frantíci holt plní jiné firemní zadání než naše fabia, a tedy ptáš-li se, jaká peugeotka zvenku je, ber na vědomí, že je skvostná, určuje dobu. Já jí měl navíc v dokonalém dámském odstínu, jakési... starorůžové. Zvedám palec :yes:

No tak kabina. Zapomeň na odezírání špatné ergonomie ze snímků, ve vteřině obrátíš. Přístrojovka je svěží, jiskří, vše je "jinak" avšak sympaticky jinak. No a kaplička? Takřka ideální poloha, přístroje (tradičně popeugeotovsku) výborně čitelné, napravo polohou nepřehlédnutelný velký panel navigace, vše se velmi velmi elegantně probouzí klíčkem k životu, no... parádička :yes: Volant je malinký (pozitivum) a na první pohmat nezvykle nízko. Po pěti vteřinách ovšem rozpaky odpadají, jde totiž o výbornou prostorovou komunikaci se sedadly. A tedy to, co jsem považoval za potenciální a principiální problém, totiž poloha za volantem, to se v mžiku proměnilo v udivený a pochvalný dojem. Loketní opěra poskytne zcela automatickou a přirozenou podporu lokti, posaz je tedy nekritizovatelný.

Peugeot zariskoval a risk se evidentně zdařil. Do kabiny dvěstěosmičky posadit tvojí holku, tak tě prodá i s chlupama. Je to ideální subkompakt pro elegantní dívku, ženu, dámu, která je si vědoma své krásy a hodlá ji umocnit též korespondující krásou vozu. Velmi oduševnělý, jistý národní klenot třídy, jasná a jednoznačná francouzská špička.

Dnes velmi zřetelně BRAVO PEUGEOT :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Rysguf.
13. 6. 2012 15:51
Re: MAZEL Č. 208
:yes:

Dnes jasna volba:
Polo - kluci
208 - holky

Ostatne auta su niekde medzi....
Avatar - miromen
13. 6. 2012 16:18
Re: MAZEL Č. 208
Vzhledově snad jinak pro kluky je tu Ibiza a Fiesta. Polo je jizdnim projevem "bačkora" pro holky.
Avatar - Rysguf.
13. 6. 2012 16:22
Re: MAZEL Č. 208
Ha ha.... Fiesta, zvlast v jedinecnej bordovo-fialovej a kriklavozelenej farbe, ktore su pre nu charakteristicke a Ford ju v nich prezentuje, mi pride skor ako auto orientovane aj na zeny/damy, urcite viac ako Polo.

A Ibiza? :-) Ak, tak len Ech sportova verzia v oranzovej (co uz nie je masova zalezitost) alebo jednoznacne kombi a to zas je mimo chlapcenskych idealov...

Ja som este "holku" v Pole nevidel, ak tak nejaku damu a to vo firemnom...
Avatar - miromen
13. 6. 2012 16:27
Re: MAZEL Č. 208
Mě jde předevšim o vlastnosti auta a Polo se ze předu sice tvaři chlapsky ale jinak je to vyborne divči auto.
Avatar - Rysguf.
13. 6. 2012 16:30
Re: MAZEL Č. 208
Jasne, ale tuto vec riesi kazdy 5., mozno kazdy 10. muz a mozno tak tak kazda 135. zena. Dizajn je to co predava v prvom rade. Tu na auto.cz bude pomer iny, tu su auto fandovia, ale v reale? Co vyzera viac chlapsky, surovo, tvrdo? Polo, Fiesta ci Ibiza? ... ;-)
Avatar - miromen
13. 6. 2012 16:34
Re: MAZEL Č. 208
Tak pak Ibiza. ;-)
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 15:52
Re: MAZEL Č. 208
:yes: Já čumím! :-)

Jen teda mě se hodně líbí záď, fakt hodně, příď už tolik ne. Ale pravda, pro holky je to auto jak dělané a když jsem na PRS days byl, tak se kolem něj ženských motalo opravdu hodně...
13. 6. 2012 15:52
Re: MAZEL Č. 208
Tys..tys jezdil...růžovým pežotem?! :-O
To snad eurodrzkové nedělaj, ne? >:D

Ale jo, 208 je ženským autem roku :yes:
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 15:55
Re: MAZEL Č. 208
Já taky jezdil v růžovém pežotku v naftě >:-[] A pak v modrém 3HB s VTi a to bylo krapet více klučičí, ale musel jsem si před jízdou nagelovat číro a skočit do solárka >:-[]
13. 6. 2012 16:17
Re: MAZEL Č. 208
Růžovej byl benzín,zlatej nafta a modrej si napsal dobře,viz zde:

[odkaz]
Avatar - Ronault.
13. 6. 2012 16:40
Re: MAZEL Č. 208
Je to možné, dost se mi ty barvy stíraly.
Avatar - pallas
14. 6. 2012 11:44
Re: MAZEL Č. 208
GTI, normalne ta nespoznavam - ze ty pochvalis francuzske auto :-!
neregistrovaný "SR20"
13. 6. 2012 18:38
206?
Peugeot 205 OK
A cim bola prosim pekne legendarna 206?
Inac znizenie hmotnosti mi u 208 pride velmi sympaticke, je to vyborny liek nielen na spotrebu, ale aj na agilitu, brzdenie.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dr.biker
13. 6. 2012 19:48
Re: 206?
Proč je 206 legendární? Protože je to nejprodávanější Peugeot všech dob. Ty jsi nečetl článek? Za 14 let prodeje se ji prodalo 7,3 milionu kousků. Dokonce překonala 206 i svého předchůdce 205, kterého si koupilo za 15 let něco přes 5 milionů řidičů. Pokud vím, tak se pořád ještě doprodává pod názvem 206+.
neregistrovaný "SR20"
13. 6. 2012 19:59
Re: 206?
Aha. Takze v podstate nicim.
Ma jedinu prednost:
Vynikajuci design. A to je vlastne zaroven jeho hlavnou chybou.
Pretoze cloveku zaslepi oci a nevidi skutocnost:
Podpriemerna technika, mizerna spolahlivost.
15. 6. 2012 08:07
Re: 206?
To máš sice pravdu,ale tohle všechno jí lidé pro ten geniální design odpustili. A díky oblíbenosti se tohle auto stalo legendou...
14. 6. 2012 14:42
205 RULES
Mal som 205-ku, motor 9 deci, maximálka dolu kopcom 95 míľ/hod. po vetre, mala 20 rokov - prvé auto je jednoducho prvé a ona si to zaslúžila. 206 a 207 - no comment, ale toto je celkom príjemné oživenie oproti nemeckým suchárom :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2012 08:10
206x208
Ideologicky se možná 208 snaží vrátit k 206. 206 ale měla dle mého názoru design mnohem více povedený. A to jak exteriér,tak interiér. Když jsem v devadesátém osmém poprvé viděl představení 206tky,hned mi bylo jasné,že tohle auto bude prodejní bomba! U 208 typuji průměrně prodejný model ve své třídě... :-!
Rozbalit vlákno
0