Testy
... až na pár detailů. Je pravda, že jste testovali 3D verzi, tam jsem se raději nezkoušel dozadu ani poskládat, ale 5D verze, kterou snad taky brzo v testu budete mít, mě velmi mile překvapila. Na to, že auto se oproti 207 zmenšilo, tak vzadu na kolena přibylo tak 3-5 cm. Na šířku taky zlepšení.
Ten volant je třeba dlouze seřizovat a asi bude záležet na výšce řidiče/řidičky. Věřím, že třeba pan Vaverka se usadit neměl problém, ale dvoumetrová basketbalistka už by mohla narazit. Spíše bych ale natočil ten display informčního systému malinko k řidiči.
Motor jsem jel 1,6 VTi a 1,6 HDI, 1,4 VTi znám ještě z 207. Jo, souhlas, velmi zdařilý motor, jen ta převodovka... ta by mohla mít delší šestku a přesné řazení, takhle to kazí dojem z auta.
Řízení souhlas, ale s odpružením to není tak zlé, zdaleka. Je to malé auta a tam nejsou o nic silnější hráči a když se nějaký hráč najde, tak bohužel na jiném poli to projede proti 208.
S formulací závěru nesouhlasím. "Někdy je lepší udělat krok vzad než dva kroky vpřed a přesně k tomu se Peugeot odhodlal" To je přece nesmysl, pánové. To auto je jen menší než předchůdce, ale jinak je ve všem o dost lepší (a to mám s 207 najeto přecejen o dost více 😉 ), je prostornější, hlavně vzadu je to velká změna, je přehlednější, lehčí, tižší, o dost lepší řízení, jediné, co si ponechal je slabší řazení.
Jo, design je opravdu ženský a mužů moc nenaláká, ale tak je to přecejen malé auto a to je v Evropě spíše druhé až třetí do rodiny. Ale z druhé strany, to řízení a posaz a malinkatý posaz vyloženě vybízí k touze mít pod kapotou něco silnějšího...
Ten volant je třeba dlouze seřizovat a asi bude záležet na výšce řidiče/řidičky. Věřím, že třeba pan Vaverka se usadit neměl problém, ale dvoumetrová basketbalistka už by mohla narazit. Spíše bych ale natočil ten display informčního systému malinko k řidiči.
Motor jsem jel 1,6 VTi a 1,6 HDI, 1,4 VTi znám ještě z 207. Jo, souhlas, velmi zdařilý motor, jen ta převodovka... ta by mohla mít delší šestku a přesné řazení, takhle to kazí dojem z auta.
Řízení souhlas, ale s odpružením to není tak zlé, zdaleka. Je to malé auta a tam nejsou o nic silnější hráči a když se nějaký hráč najde, tak bohužel na jiném poli to projede proti 208.
S formulací závěru nesouhlasím. "Někdy je lepší udělat krok vzad než dva kroky vpřed a přesně k tomu se Peugeot odhodlal" To je přece nesmysl, pánové. To auto je jen menší než předchůdce, ale jinak je ve všem o dost lepší (a to mám s 207 najeto přecejen o dost více 😉 ), je prostornější, hlavně vzadu je to velká změna, je přehlednější, lehčí, tižší, o dost lepší řízení, jediné, co si ponechal je slabší řazení.
Jo, design je opravdu ženský a mužů moc nenaláká, ale tak je to přecejen malé auto a to je v Evropě spíše druhé až třetí do rodiny. Ale z druhé strany, to řízení a posaz a malinkatý posaz vyloženě vybízí k touze mít pod kapotou něco silnějšího...
S temi kroky souhlas. Pokud to autor myslel jen na velikost budis, ale jinak je to nesmysl 😉
Když si předěláš nick ať to nevypadá provokativně, tak se sber, zaklepej u p. Červenky na dveře, přines mu nějaký svůj text a je vymalováno...
Udělej to pro sebe...a možná i pro nás.
Udělej to pro sebe...a možná i pro nás.
To mě teda nějak podceňuješ, myslím mé reálné profesní předpoklady, když to mám udělat pro sebe 8-s >😒]
Ale jak to po sobě čtu, tak tam mám překlepů habaděj. Inu myšlení mám trochu rychlejší než prsty.
Ještě mě napadla vtipná historka. Ukazoval jsem 208 přítelkyni a ta na něj koukala a říká "tady by ty plastové věci kolem budíků...", "myslíš ty kelímky od piva?", "jo, ty kelímky, nemusely, je to přeplácané" Hned jsem se zděsil, že má něco společného s Ádou... >😁
Ale jak to po sobě čtu, tak tam mám překlepů habaděj. Inu myšlení mám trochu rychlejší než prsty.
Ještě mě napadla vtipná historka. Ukazoval jsem 208 přítelkyni a ta na něj koukala a říká "tady by ty plastové věci kolem budíků...", "myslíš ty kelímky od piva?", "jo, ty kelímky, nemusely, je to přeplácané" Hned jsem se zděsil, že má něco společného s Ádou... >😁
Tvá přítelkyně chodí na pisoár???!!! >😒]
Překlepy jsou jedna věc, zájem ta druhá a radši zájem s překlepy než nezájem s vybroušenou češtin... 😉
Překlepy jsou jedna věc, zájem ta druhá a radši zájem s překlepy než nezájem s vybroušenou češtin... 😉
Určitě nechodí, to mám dokonale prozkoumané >😒] :-! Spíše Áda se tu několikrát vyjádřil, že Áda není Adolf, ale prý Adéla... tak těžko soudit. >😒]
Achtung na to co večeří! 😉 K meridu věci...však střídat pitevnu s volantem budeš stejně.
Naco su dobre tieto klisovite frazy: "Francouzi si s kudrlinkami a křivkami hrají i uvnitř, což je sice na pohled líbivé, ale přehlednosti palubní desky to moc nepřidá. "
Ta veta sa objavuje pravidelne v kazdom teste inej nez najlepsej znacky pod slnkom a znamom vesmire.
Auto nie je jadrova elektraren, ze musi mat vsetko poruke tam, kde si to obsluha predstavuje a ani milimeter vedla.
Stotoznenie sa s ovladacmi bezneho auta je vecou minutovej prehliadky, u tych spomalenejsich do 10min a je to vec zvyku.
Ta veta sa objavuje pravidelne v kazdom teste inej nez najlepsej znacky pod slnkom a znamom vesmire.
Auto nie je jadrova elektraren, ze musi mat vsetko poruke tam, kde si to obsluha predstavuje a ani milimeter vedla.
Stotoznenie sa s ovladacmi bezneho auta je vecou minutovej prehliadky, u tych spomalenejsich do 10min a je to vec zvyku.
To já jsem asi ten "zpomalený". 10 minut mi to trvalo možná tak u felicie, kde těch tlačítek bylo málo. Ale moderní auta se všemi vymoženostmi, to aby člověk půl hodiny studoval návod a pak si to půl hodiny zkoušel 😄
Jasne, v dakom A7 ci 5er ano, ale tieto auta kategorie P208 nemaju dokopy ziadnu specialnu vybavu. O navigacii nehovorim, to je kapitola sama osebe.
Ale mam na mysli tie kecy o ergonomii a prehladnosti najbeznejsich ovladacich prvkov ako klima/ventilacia, radio, ovladanie stieracov/svetiel/blinkrov, tempomat, osvetlenie palubky a tlacidla palubaku a i.
Ale mam na mysli tie kecy o ergonomii a prehladnosti najbeznejsich ovladacich prvkov ako klima/ventilacia, radio, ovladanie stieracov/svetiel/blinkrov, tempomat, osvetlenie palubky a tlacidla palubaku a i.
To bude asi nějaká chyba, protože pak by auto muselo být homologováno jako čtyřmístné.
K autu samotnému by se chlapi asi ani neměli vyjadřovat, když Peugeot cílí na ženy 😄 Z tohoto důvodu se divím, že je ve výbavě plnohodnotné náhradní kolo. Pro chlapa by to bylo plus, ženská takové věci neřeší.
K autu samotnému by se chlapi asi ani neměli vyjadřovat, když Peugeot cílí na ženy 😄 Z tohoto důvodu se divím, že je ve výbavě plnohodnotné náhradní kolo. Pro chlapa by to bylo plus, ženská takové věci neřeší.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč?
Asi chtěl naznačit, že průměrná ženská si po defektu kolo sama nevymění 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale taka nadpriemerna vymeni, dokonca si aj auto opravi >😁 [odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
326 kilo? Cha chá, to je jako dvojmístné vozidlo? >😒] To je super. Ono taky závisí jaké pneu na jakém autě měníš, zkus na M5 vyměnit sám kolo na cestě, bych tě chtěl vidět, sám máš problém ho jenom zdvihnout, kovaný obří ráfek má víc než 60 kilo a to ještě bez pneu.
:yes😒br />
s tymto motorom uplne idealna kombinacia, este aj farba je podarena :yes😒br />
paci sa mi a musim suhlasit.....sedacky som videl na jednom kuse len z rychlika ale to bocne vedenie takmer ako v porsche ma prekvapilo :yes:
s tymto motorom uplne idealna kombinacia, este aj farba je podarena :yes😒br />
paci sa mi a musim suhlasit.....sedacky som videl na jednom kuse len z rychlika ale to bocne vedenie takmer ako v porsche ma prekvapilo :yes:
Nová peugeotka. To je vždycky událost. Tak to vezměmě rychle a z jedné vody.
Jedinečný design, žádné museální rio-bravo cirkusové kousky, žádné designové přešlapy, všechno (všechno) na tom autě sedí jak péro v... kalamáři. Jsem naživo uchvácen elegancí karoserie, a to včetně kompozice zadních lamp. A předek? Posaď se, to s tebou šlehne. Předek je z designových tahů, sahajících vjemově až od volva s60 přes BMW 3... jistě, jsme svědky designových zlomů právě v předních pasážích. Všichni víme, co je za tím, a je vskutku zajímavé, jak elegantně a "příbuzně" se s tím vyrovnávají natolik charakterově odlišné značky ve svých čerstvých modelech, jako Volvo, BMW a Peugeot. Tedy karoserie v rámci třídy je je-di-neč-ná, to píši s velkým akcentem, navíc dokonalý designový políček korejské a japonské aktuální produkci. Tohle tedy dělá radost.
Samozřejmě je ti jasné, že je to vůz především určený pro dámskou část představení, frantíci holt plní jiné firemní zadání než naše fabia, a tedy ptáš-li se, jaká peugeotka zvenku je, ber na vědomí, že je skvostná, určuje dobu. Já jí měl navíc v dokonalém dámském odstínu, jakési... starorůžové. Zvedám palec :yes😒br />
No tak kabina. Zapomeň na odezírání špatné ergonomie ze snímků, ve vteřině obrátíš. Přístrojovka je svěží, jiskří, vše je "jinak" avšak sympaticky jinak. No a kaplička? Takřka ideální poloha, přístroje (tradičně popeugeotovsku) výborně čitelné, napravo polohou nepřehlédnutelný velký panel navigace, vše se velmi velmi elegantně probouzí klíčkem k životu, no... parádička :yes: Volant je malinký (pozitivum) a na první pohmat nezvykle nízko. Po pěti vteřinách ovšem rozpaky odpadají, jde totiž o výbornou prostorovou komunikaci se sedadly. A tedy to, co jsem považoval za potenciální a principiální problém, totiž poloha za volantem, to se v mžiku proměnilo v udivený a pochvalný dojem. Loketní opěra poskytne zcela automatickou a přirozenou podporu lokti, posaz je tedy nekritizovatelný.
Peugeot zariskoval a risk se evidentně zdařil. Do kabiny dvěstěosmičky posadit tvojí holku, tak tě prodá i s chlupama. Je to ideální subkompakt pro elegantní dívku, ženu, dámu, která je si vědoma své krásy a hodlá ji umocnit též korespondující krásou vozu. Velmi oduševnělý, jistý národní klenot třídy, jasná a jednoznačná francouzská špička.
Dnes velmi zřetelně BRAVO PEUGEOT :yes:
Jedinečný design, žádné museální rio-bravo cirkusové kousky, žádné designové přešlapy, všechno (všechno) na tom autě sedí jak péro v... kalamáři. Jsem naživo uchvácen elegancí karoserie, a to včetně kompozice zadních lamp. A předek? Posaď se, to s tebou šlehne. Předek je z designových tahů, sahajících vjemově až od volva s60 přes BMW 3... jistě, jsme svědky designových zlomů právě v předních pasážích. Všichni víme, co je za tím, a je vskutku zajímavé, jak elegantně a "příbuzně" se s tím vyrovnávají natolik charakterově odlišné značky ve svých čerstvých modelech, jako Volvo, BMW a Peugeot. Tedy karoserie v rámci třídy je je-di-neč-ná, to píši s velkým akcentem, navíc dokonalý designový políček korejské a japonské aktuální produkci. Tohle tedy dělá radost.
Samozřejmě je ti jasné, že je to vůz především určený pro dámskou část představení, frantíci holt plní jiné firemní zadání než naše fabia, a tedy ptáš-li se, jaká peugeotka zvenku je, ber na vědomí, že je skvostná, určuje dobu. Já jí měl navíc v dokonalém dámském odstínu, jakési... starorůžové. Zvedám palec :yes😒br />
No tak kabina. Zapomeň na odezírání špatné ergonomie ze snímků, ve vteřině obrátíš. Přístrojovka je svěží, jiskří, vše je "jinak" avšak sympaticky jinak. No a kaplička? Takřka ideální poloha, přístroje (tradičně popeugeotovsku) výborně čitelné, napravo polohou nepřehlédnutelný velký panel navigace, vše se velmi velmi elegantně probouzí klíčkem k životu, no... parádička :yes: Volant je malinký (pozitivum) a na první pohmat nezvykle nízko. Po pěti vteřinách ovšem rozpaky odpadají, jde totiž o výbornou prostorovou komunikaci se sedadly. A tedy to, co jsem považoval za potenciální a principiální problém, totiž poloha za volantem, to se v mžiku proměnilo v udivený a pochvalný dojem. Loketní opěra poskytne zcela automatickou a přirozenou podporu lokti, posaz je tedy nekritizovatelný.
Peugeot zariskoval a risk se evidentně zdařil. Do kabiny dvěstěosmičky posadit tvojí holku, tak tě prodá i s chlupama. Je to ideální subkompakt pro elegantní dívku, ženu, dámu, která je si vědoma své krásy a hodlá ji umocnit též korespondující krásou vozu. Velmi oduševnělý, jistý národní klenot třídy, jasná a jednoznačná francouzská špička.
Dnes velmi zřetelně BRAVO PEUGEOT :yes:
:yes😒br />
Dnes jasna volba😒br /> Polo - kluci
208 - holky
Ostatne auta su niekde medzi....
Dnes jasna volba😒br /> Polo - kluci
208 - holky
Ostatne auta su niekde medzi....
Vzhledově snad jinak pro kluky je tu Ibiza a Fiesta. Polo je jizdnim projevem "bačkora" pro holky.
Ha ha.... Fiesta, zvlast v jedinecnej bordovo-fialovej a kriklavozelenej farbe, ktore su pre nu charakteristicke a Ford ju v nich prezentuje, mi pride skor ako auto orientovane aj na zeny/damy, urcite viac ako Polo.
A Ibiza? 😄 Ak, tak len Ech sportova verzia v oranzovej (co uz nie je masova zalezitost) alebo jednoznacne kombi a to zas je mimo chlapcenskych idealov...
Ja som este "holku" v Pole nevidel, ak tak nejaku damu a to vo firemnom...
A Ibiza? 😄 Ak, tak len Ech sportova verzia v oranzovej (co uz nie je masova zalezitost) alebo jednoznacne kombi a to zas je mimo chlapcenskych idealov...
Ja som este "holku" v Pole nevidel, ak tak nejaku damu a to vo firemnom...
Mě jde předevšim o vlastnosti auta a Polo se ze předu sice tvaři chlapsky ale jinak je to vyborne divči auto.
Jasne, ale tuto vec riesi kazdy 5., mozno kazdy 10. muz a mozno tak tak kazda 135. zena. Dizajn je to co predava v prvom rade. Tu na auto.cz bude pomer iny, tu su auto fandovia, ale v reale? Co vyzera viac chlapsky, surovo, tvrdo? Polo, Fiesta ci Ibiza? ... 😉
:yes: Já čumím! 😄
Jen teda mě se hodně líbí záď, fakt hodně, příď už tolik ne. Ale pravda, pro holky je to auto jak dělané a když jsem na PRS days byl, tak se kolem něj ženských motalo opravdu hodně...
Jen teda mě se hodně líbí záď, fakt hodně, příď už tolik ne. Ale pravda, pro holky je to auto jak dělané a když jsem na PRS days byl, tak se kolem něj ženských motalo opravdu hodně...
Tys..tys jezdil...růžovým pežotem?! 😲
To snad eurodrzkové nedělaj, ne? >😁
Ale jo, 208 je ženským autem roku :yes:
To snad eurodrzkové nedělaj, ne? >😁
Ale jo, 208 je ženským autem roku :yes:
Já taky jezdil v růžovém pežotku v naftě >😒] A pak v modrém 3HB s VTi a to bylo krapet více klučičí, ale musel jsem si před jízdou nagelovat číro a skočit do solárka >😒]
Peugeot 205 OK
A cim bola prosim pekne legendarna 206?
Inac znizenie hmotnosti mi u 208 pride velmi sympaticke, je to vyborny liek nielen na spotrebu, ale aj na agilitu, brzdenie.
A cim bola prosim pekne legendarna 206?
Inac znizenie hmotnosti mi u 208 pride velmi sympaticke, je to vyborny liek nielen na spotrebu, ale aj na agilitu, brzdenie.
Proč je 206 legendární? Protože je to nejprodávanější Peugeot všech dob. Ty jsi nečetl článek? Za 14 let prodeje se ji prodalo 7,3 milionu kousků. Dokonce překonala 206 i svého předchůdce 205, kterého si koupilo za 15 let něco přes 5 milionů řidičů. Pokud vím, tak se pořád ještě doprodává pod názvem 206+.
Aha. Takze v podstate nicim.
Ma jedinu prednost😒br /> Vynikajuci design. A to je vlastne zaroven jeho hlavnou chybou.
Pretoze cloveku zaslepi oci a nevidi skutocnost😒br /> Podpriemerna technika, mizerna spolahlivost.
Ma jedinu prednost😒br /> Vynikajuci design. A to je vlastne zaroven jeho hlavnou chybou.
Pretoze cloveku zaslepi oci a nevidi skutocnost😒br /> Podpriemerna technika, mizerna spolahlivost.
Mal som 205-ku, motor 9 deci, maximálka dolu kopcom 95 míľ/hod. po vetre, mala 20 rokov - prvé auto je jednoducho prvé a ona si to zaslúžila. 206 a 207 - no comment, ale toto je celkom príjemné oživenie oproti nemeckým suchárom 😄
Ideologicky se možná 208 snaží vrátit k 206. 206 ale měla dle mého názoru design mnohem více povedený. A to jak exteriér,tak interiér. Když jsem v devadesátém osmém poprvé viděl představení 206tky,hned mi bylo jasné,že tohle auto bude prodejní bomba! U 208 typuji průměrně prodejný model ve své třídě... :-!
Přijel jsem tam svým autem, která má klasicky budíky a volant, který je docela velký. Nastavil jsem si vše tak, jak jsem zvyklý a vyjel. Asi po 100m jsem zastavil, protože jsem neviděl na budíky dostatečně dobře. Pustil jsem se teda do nového nastavování a sedl jsem si více "do sportovna" (ve své střední třídě sedím spíše ležérně, hlavně volant), volant dal níže, pohrál si s nastavením a vyrazil znova... a ejhle, viděl jsem na budíky měl jsem najednou posaz, který mi připomínal prostornou motokáru. A tohle nastavení bylo opravdu dobré a vyloženě se mi líbilo. Tedy je to hodně o tom si to správně nastavit a posadit se "jinak". Hlavně ti, co do toho přelezou z 207 se budou muset poskládat úplně jinak, tam se sedí vysoko a místo volantu je tam kormidlo.
Chce to pohrát si s nastavením, ale ve finále jsem v 208 taky seděl velmi pohodlně a přitom viděl na budíky zcela bez problémů. A ten malý volant je skvělý, auto se s ním snadno ovládá. Hlavně při manévrování při nižších rychlostech, parkování apod. je to výhoda.
Osobně to znám i z jiných aut, problém ale je v tom, že potom člověk tzv, nevidí přes kapotu. Prostě všechno má své klady i zápory, někdy to je o zvyku, někdo si třeba chtít zvykat nebude, protože se bude cítit nepřirozeně.
Takova to pozice je urco lepsi. Takhle asi zamyslel autor koukat na budiky a ja rikam ze je to lepsi nez skrz volant. Budiky tesne pod celnim sklem je to nej.
[odkaz]
Něco jako ve Škodě 120, kde jsem měl mezi koleny a páčkami stěračů a směrovek jen 1 cm volného místa a volant jsem měl mezi rozkročenýma nohama. Zní to sice směšně, ale bylo to dost nebezpečné, protože nešlo normálně zpříma sešlápnout brzdu (tam, kde bych měl mít při sešlápnutí brzdy koleno, byl volant), jen "z boku a zešikma" a pak mohla noha z brzdy sklouznout.
A všiml sis taky, že ten volant je nezvykle a nepochopitelně vysoko? Inu SM...
Ono kdyz si dat volant mezi nohy nemuzes, tak ho vlastne u hlavy musis mit rad 😉