Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Captur vs. Honda HR-V – Gal proti samurajovi

Do segmentu malých SUV zamířil nový zástupce. Jak si Honda HR-V vede proti zavedenému modelu v podobě Renaultu Captur?
Zpět na článek
18. 12. 2015 09:23
18. 12. 2015 09:32
18. 12. 2015 09:36
18. 12. 2015 09:42
18. 12. 2015 10:06
18. 12. 2015 10:18
18. 12. 2015 10:24
18. 12. 2015 10:45
18. 12. 2015 11:07
18. 12. 2015 11:50
18. 12. 2015 11:54
18. 12. 2015 12:13
18. 12. 2015 12:27
18. 12. 2015 12:35
19. 12. 2015 12:23
19. 12. 2015 13:08
19. 12. 2015 13:20
18. 12. 2015 10:07
18. 12. 2015 11:06
18. 12. 2015 11:45
18. 12. 2015 11:53
18. 12. 2015 12:10
18. 12. 2015 12:25
18. 12. 2015 12:30
18. 12. 2015 10:29
18. 12. 2015 14:11
18. 12. 2015 14:51
18. 12. 2015 15:06
18. 12. 2015 15:08
18. 12. 2015 16:20
18. 12. 2015 15:47
18. 12. 2015 16:19
18. 12. 2015 16:19
18. 12. 2015 15:41
18. 12. 2015 16:20
18. 12. 2015 17:09
18. 12. 2015 15:05
18. 12. 2015 15:10
18. 12. 2015 15:31
19. 12. 2015 12:31
18. 12. 2015 19:18
18. 12. 2015 19:31
18. 12. 2015 19:38
18. 12. 2015 19:42
18. 12. 2015 20:01
18. 12. 2015 20:10
18. 12. 2015 19:35
18. 12. 2015 10:07
18. 12. 2015 10:33
18. 12. 2015 10:56
18. 12. 2015 11:13
18. 12. 2015 11:18
18. 12. 2015 11:34
18. 12. 2015 11:50
18. 12. 2015 19:27
18. 12. 2015 10:44
18. 12. 2015 10:54
18. 12. 2015 10:59
18. 12. 2015 11:31
18. 12. 2015 11:47
19. 12. 2015 13:26
18. 12. 2015 10:58
19. 12. 2015 09:07
18. 12. 2015 10:39
18. 12. 2015 10:49
18. 12. 2015 11:10
18. 12. 2015 11:43
18. 12. 2015 18:06
19. 12. 2015 09:19
18. 12. 2015 20:40
19. 12. 2015 01:47
19. 12. 2015 14:11
20. 12. 2015 09:11
18. 12. 2015 09:17
Výpadek diskuze
Dobrý den, omlouvám se za výpadek, teď už by diskuze fungovat měla,
Martin
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2015 09:19
Až na ta slabá světla
je Honda lepší úplně ve všem. Dokonce i ten vzhled na rozdíl od autora testu hodnotím lépe u HR-V, Captur vypadá jak klaun.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 09:25
Re: Až na ta slabá světla
Captur není ošklivý, pro ženu je to dle mne povedené autíčko a určitě bych o něm uvažoval, protože od něho stejně nečekám jízdu napříč Evropou na dovolenou, ale popojíždky po městě, okolí. Navíc co jsem zkoušel, tak Caputr je i solidně prostorný na to, že je to vlastně B-segment, což třeba nemohu tvrdit o jinak výborné Mazdě CX3 (ještě jsem z této třídy zkoušel Mokku a ta je taky stíšněnější).

Z duelu ale HRV také hodnotím jako povedenější z exteriéru, nevypadá jako nákupní kabelka, mne ale naprosto irituje umístění displaye směrem ke spolujezdci. Řeknu-li to na plnou pusu, s Capturem bych nejezdil, protože mi přijde ženský, s HRV bych už to nějak zvládl >:D
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 09:29
Re: Až na ta slabá světla
K tomu tvému displeji - psychoterapii jsi zkoušel? ;-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 09:46
Re: Až na ta slabá světla
A proč psychoterapii? Je pro tebe těžko pochopitelné, že některé dizajnové prvky tvé modly nemusí všem sedět? Myslím, že nejsem jediný, komu se to extra nelíbí i jsem si to zkoušel a display situovaný pro spolujezdce je pro mne ergonomický faul.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 10:09
Re: Až na ta slabá světla
Tys v ní na rozdíl ode mě seděl, ale podle fotek rozhodně vůbec nevypadá, že je navi otočená ke spolujezdci.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:14
Re: Až na ta slabá světla
Jasně že není, celý střeďák je natočený k řidiči, Ozzman má na mysli její excentrické umístění na střeďáku. Jako u Mazdy, kde mu to ale vůbec nevadí. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:17
Re: Až na ta slabá světla
Ano, přesně tak, excentrické umístění středového panelu směrem ke spolujezdci, která Mazda to tak má? CX rozhodně ne
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:19
Re: Až na ta slabá světla
Jistě, CX rozhodně ne. [odkaz] >:D
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:43
Re: Až na ta slabá světla
Tak nevím kdo z nás má postižení, já vidím, že CX má display navigace uprostřed ;)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:01
Re: Až na ta slabá světla
Ale já vím. :-)

A takhle je to se vším. Klidně se budete do krve hádat.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 18:32
Re: Až na ta slabá světla
Rozhodně nemá, je mimo o několik centimetrů, odhadem 4.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:17
Re: Až na ta slabá světla
Nerad bych se tě dotknul - nemáš nějaké zdravotní postižení? Protože ergonomicky je to naprosto bez problémů. Holt HR-V není Humvee. Spíš mě zaráží ta fixace na jednotlivost. Znám člověka, ujetého na vnitřní kličky dveří, proto na psychoterapie. ;-) Nebuď zas tak vztahovačný. :-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:21
Re: Až na ta slabá světla
Vadí mi v autě, když je něco nekonvenčního, zvláště v interiéru co mám na očích. Nelíbí se mi středové umístění displaye u francouzských aut, statický střed volantu na Citroenu, nebo právě takto divně zasazená navigace. Nemusím být hned postižený, když se mi nelíbí co vyrobila Honda a že třeba na Civiku se vyřádili až až. Konečně udělali auto, co vypadá jako auto a pro mne ho zabíjí ten středový panel a je to i důvod, proč Hondu obejít a jít někam, kde to je vše, jak má být, třeba k Mazdě.
Avatar - wakantanka
18. 12. 2015 10:30
Re: Až na ta slabá světla
Nechcem do teba rýpať, ale preferuješ konvenčný interiér a začínal si s Lagunou II ? Tá bola na svoju dobu takpovediac tiež dosť nekonvenčná s rôznymi riešeniami, ktoré nesadnú úplne každému. A Renault v tom pokračuje naďalej a zákonite má svojich priaznivcov aj odporcov. Ale aj to je určitá cesta ako sa odlíšiť od konkurencie, pretože inak by všetky autá či už zvonku alebo zvnútra vyzerali ako Golf, Passat či Tiguan nemyslíš?
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:44
Re: Až na ta slabá světla
Laguna? Co měla nekonvenčního? Volant byl normální, budíky taky, navigace na středu palubky nahoře :-) V čem se lišila?
Avatar - Ji/Ri
18. 12. 2015 11:03
Re: Až na ta slabá světla
Přesně. Laguna nebyla nekonvenční.... nemyslí-li tedy start kartu..... >:D >:D >:D ta byla, a to souhlas, nekonvenční.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 11:16
Re: Až na ta slabá světla
Kdyby zahlásil jiné Renaulty, třeba Scéniky, nebo Espace té doby, tak to chápu.
Avatar - wakantanka
18. 12. 2015 12:15
Re: Až na ta slabá světla
O.k. mne až taká úplne konfekčná na svoju dobu celkom nepripadá, ale nevlastnil som a nebudem viac oponovať. Jasne Espace či Scénic bol niekde úplne inde.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:37
Re: Až na ta slabá světla
Tak stačí prostě říct, že jsi stará konzerva. ;-)

To s tím postižením sis špatně vyložil, psals o ergonomii, která je ovšem v pořádku, pokud nemáš nějaký handicap. Je to zjevně v tvém případě problém estetický. Pak není co řešit. :-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:44
Re: Až na ta slabá světla
Píšu od začátku, že to nemohu zkousnout, že se mi to nelíbí >:D Nevím, co si pod tím představuješ >:D
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:03
Re: Až na ta slabá světla
V tom případě si nastuduj, co znamená "ergonomie". :-)
Avatar - Ji/Ri
18. 12. 2015 11:04
Re: Až na ta slabá světla
No, když vidím, kdo jezdí hondy, tak to je jak ples šedých upírů >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 13:59
Re: Až na ta slabá světla
No dovol! >:D
18. 12. 2015 14:24
Re: Až na ta slabá světla
:-) >:D
18. 12. 2015 09:30
Re: Až na ta slabá světla
Captur jsem také zkoušel. Je to takové líbivé, jede to poměrně svižně, prostorný je určitě mnohem více, než CX-3... ale stejně jsem rád, že na mě čučí z garáže čumák právě CX-3, než "Nemo", jak kvůli cirkusovému vzhledu začala přezdívat Capturu dcera...
V rámci testu by byl výběr jasný. Honda. Protože je to Japonec a je to Honda.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 09:48
Re: Až na ta slabá světla
CX 3 naprosto chápu, je to povedené autíčko, líbí se mi sportovně střižený exteriér i interiér, ale je to malinké auto, což je dle mne jeho jediná slabina :-) Pokud jsi menšího vzrůstu a nevozíš celou rodinu, nebo je to druhé auto, tak není o čem :-) Taky bych šel asi první k Mazdě v tomto segmentu.
18. 12. 2015 09:59
Re: Až na ta slabá světla
jsem ideální konfekční velikosti s ideálním BMI :-) mám 180 cm a nějaký problém s prostorem nemám. Naopak mi to "stísnění" vyhovuje.
Ale přiznávám, že tu CX-3 jsem si pořídil, protože jsem ji chtěl od okamžiku, kdy jsem ji viděl na prvních obrázcích. Bez ohledu na počet vozidel v rodině a na to, jestli ji potřebuji nebo ne. Dárek sobě samému k padesátinám + ;-) Jsem spokojen.
Až opadne prvotní euforie, hodím nějaké povídání na moje.auto... Teď ještě tlumím nadšení :-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:19
Re: Až na ta slabá světla
Jak to čtu, tak tě prostor vůbec nemusí trápit, takže je to irelevantní :-) Jaký motor? Pravděpodobně máš benzín že? >:D
18. 12. 2015 10:23
Re: Až na ta slabá světla
SZ - páč bych byl nerad kamenován méně vychovanými diskutéry
Ale samozřejmě Petrol :)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:35
Re: Až na ta slabá světla
takže dýzl ;-)
18. 12. 2015 10:36
Re: Až na ta slabá světla
nene - editoval jsem. Diesel do Mazdy nepatří !!! >:D
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:37
Re: Až na ta slabá světla
>:D :yes:
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 14:02
Re: Až na ta slabá světla
Diesel nepatří nikam, ale do Mazdy už tuplem ne :yes:
Avatar - 3_diamanty
18. 12. 2015 09:39
Re: Až na ta slabá světla
podla mna ma HRV len jedinu chybu.. a to je chybajuce 4x4... s tymto dizlom by mu 4x4 slusalo... ale ok... uznavam ze v mestskom crosse 4x4 nie je az take nutne a nie je to az taky zadrhel.... ako by sa mohlo zdat.....

mne pride ze ten interier capturu akosi rychlo starne... a je tu az moc citit ze je to len prerobene a natiahnute "male auto" ... HRV je uz na pohlad do kabiny dospelejsie a hodnotnejsie ... koniec koncov na interier a nedospelost ......prehral captur aj suboj so soulom co tu bol kedysi.... inak ale celkove rozdiely su samozrejme malicke..... vsetko su to fajn vozy.... v tomto konkretnom dueli captur trosku trpi aj motoricky .. mozno by to chcelo 1,6tku ( lebo v tomto ma navrch aj 2008micka, vitara, mokka ) ...... a napriek tomu ze sa pise o rozdiele "len" 7kw a 40Nm ... tak v zrychleni aj maximalke su rozdiely jasne viditelne.... ale je mi jasne ze tento suboj s hondou sa nerozhoduje na dialnici.... kazdopadne honda je skratka novsia modernejsia dospelejsia... prekvapailo ma ze ma aj dost velky kufor a v neposlednom rade mi pride celkovo sofistikovanejsia premakanejsia...
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 09:50
Re: Až na ta slabá světla
Captur není tak zlý v interiéru, pokud je ve vyšší výbavě, umí působit zajímavě, má i nějaký ten měkčený plast, atd... Honda je sterilnější, proto to vidím jasně na zacílení Renaultu na řidičky. Kdežto o třídu vyšší Kadjar je jiná liga a z exteriéru a interiéru dýchá solidnost a elegance (hlavně ten interiér je na poměr Renaultu hodně usedlý a dle mne je to velké plus).
Avatar - wakantanka
18. 12. 2015 10:33
Re: Až na ta slabá světla
No však je tá Honda aj o niekoľko rokov mladšia zatiaľ čo Captur je v tejto triede jedným z priekopníkov.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:40
Re: Až na ta slabá světla
Není, obě auta jsou 2013. Jen do Evropy přijelo HR-V až teď.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 09:27
Re: Až na ta slabá světla
Ty halogeny jsem opravdu nepochopil, dneska už by měly být projektory naprostý standard. V tomhle ohledu je poznat, že auto přišlo na trh v Japonsku před dvěma roky.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 10:05
Re: Až na ta slabá světla
Ono to není tak jednoduché, jsou i modely, kde projektory byly a teď je tam jen normální parabola.
Avatar - wakantanka
18. 12. 2015 10:34
Re: Až na ta slabá světla
Lepší dobrý halogen ako zlý projektor >:D
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:04
Re: Až na ta slabá světla
Jenže v HR-V ten halogen asi moc dobrý není, čtu tu kritiku na světla napříč testy. Neřeším, stejně chci LED, ale i základ by měl svítit dobře.
Avatar - wakantanka
18. 12. 2015 12:17
Re: Až na ta slabá světla
Ak by človek zovšeobecnil, tak oni japonci či kórejci svietia na stretávačkach dosť blbo. Minimálne kým tam nie sú bi-xenony či Led-ky. Zrejme to bude iný uhol pohľadu čo je dosť a čo už je zle.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 12:19
Re: Až na ta slabá světla
Někdo někde zmínil, že Japonsko je fakticky jedno velké město, dokonale osvětlené, takže kvalita světel není tak podstatná...
18. 12. 2015 14:22
Re: Až na ta slabá světla
No, já vím minimálně o dvou japonských městech, kde to světlo bylo přímo oslňující
Re: Až na ta slabá světla
Myslís tím shození atomových bomb na Hirosimu a Nagasaki? To ti vázne pripadá vtipné?

Az se prestanes bavit atomovým bombardováním Hirosimy a Nagasaki tak by sis mohl treba precíst zajímavý clánek o tom jak zakladatel firmy Mazda mozná jen o vlásek prezil svrzení atomové bomby na Hirosimu.

[odkaz]
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 14:46
Re: Až na ta slabá světla
A to by byla velká škoda...
18. 12. 2015 14:48
Re: Až na ta slabá světla
Neblázni chlape. Byl to jen cynický a velmi černý humor. Dokonce jeden můj korporátní kolega z JPN prohlásil, že se jim tenkrát rozsvítilo. Pokud se ti moje poznámka nejeví korektní, prostě ji přejdi bez povšimnutí.

Samozřejmě jinak vnímám svržení jakékoliv bomby (nejenom atomové) kamkoliv, kde žijí civilisté, za podlý zločin.
Za odkaz díky. Samozřejmě je mi tento osud jako fandovi Mazdy z Hirošimy znám.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 09:23
Test
Dobrý test, chválím ;-)
Na rozdíl od srovnávaček bratrského SM kapitola "Závěr" reflektuje pravdivě průběh testu a nekoná se žádné podivné překvapení. Jen tak dál! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
18. 12. 2015 17:27
Re: Test
Přesně tak. Rendlík je opět jen propadák. :no:
18. 12. 2015 09:32
dobrý výber
Dobrý výber, kto nechce priplácať, vezme r a nemusí plakať, že má šunku, kto chce priplatiť, vezme h a nemusí plakať, že pripláca len za logo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 09:33
Re: dobrý výber
Dobře napsáno :yes:
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 09:36
HR-V
Zaznamenal jsem už druhý test, kde HR-V porazilo evropský bestseller, to není úplně špatný start, respektive návrat. Být lepší naprosto ve všem, to je slušný výprask Renaultu. Ale dopadne to jako vždycky - hodně sebevědomá cena způsobí, že jeho kvality objeví jen minimum zákazníků. Překvapuje mě, že zatím nejsou žádné "akční". Sice by to sleva 30-40k asi nevytrhla, ale odrazovalo by to určitě méně.

Často slýchávám, že je HR-V velikostně spíš malý kompakt, než subkompakt, docela by mě zajímalo porovnání s QQ, tam už by to bylo cenově a velikostně vyrovnanější.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 09:42
Re: HR-V
S QQ by podle měla HR-V daleko větší problém. To už není "laciné" autíčko Captur. Ač fanda, sám bych bral spíš QQ. Jak v tomle srovnání působí Honda vedle Capturu dospěle, tak by QQ působil dospěleji vedle Hondy.
18. 12. 2015 10:03
Re: HR-V
No... možná by sis to s tím QQ rozmyslel. Má jednen zásadní řidičský nedostatek. Turboefekt. Na můj vkus až příliš velká,veliká prodleva...
18. 12. 2015 10:13
Re: HR-V
1.2 DIG-T (jen teď nevím, jestli jsem to označení motoru napsal správně)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:18
Re: HR-V
Tak do QQ když už, tak radši s Dci 1,6 :-) Aby sme se přiblížili i testovaným kusum :-)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:24
Re: HR-V
Tak jasně, tam by sis s tím turboefektem fakt pomohl. >:D Neznám v téhle třídě jiný diesel, který by měl takový lag.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 10:45
Re: HR-V
1.6 DCI 130???? A lag? Jel sem v Megane a naprosto super motor pro takové auto. Nepleteš si to s něčím jiným?
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:07
Re: HR-V
Jo, přesně ten.

Ale třeba je lepší, než TDCi, s těmi zkušenost nemám. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 11:50
Re: HR-V
Nevim proč sem pleteš TDCI, jestli chceš rýpat do toho, že mam Ford >:D Ale ten má turboefekt (2.0), ale 1.6 TDCI jím ani extra netrpí (abysme byli ve stejné objemové kategorii), ale je celkem líná, DCi je lepší o třídu.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:54
Re: HR-V
No nazdar. >:D

Tak vyzkoušej i-DTEC.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 12:13
Re: HR-V
Kdyby ho dávali do hezkejch aut, tak to zkusím ;) A navíc, mne se turboefekt líbí, líbil se mi i u starších TDI ;) Naopak co jsem jel Dci 1.9 2.0 a 1.6 tak ani jeden neměl takový turboefekt jako VW či TDCI :-)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 12:27
Re: HR-V
Tak to asi společnou řeč nenajdeme. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 12:35
Re: HR-V
Stačí respektovat názory druhých :-) Pak ji jistě najdeme :-)
19. 12. 2015 12:23
Re: HR-V
1.6 od hondy je dokonale vyladeny motor tichy usporny taky pre seniorov >:D za dci mozes dat pluh a aj tak hondu vyklepe ;-)
Avatar - Individualita
19. 12. 2015 13:20
Re: HR-V
Mr.Plow v tom má jasno koukám. Takže rendlík pro pluhaře a Honda pro seniory jo? >:D
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 10:07
Re: HR-V
Tak motoricky bych dal přednost spíš Hondě, to zase jo ;-)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:06
Re: HR-V
Ano, proto by mě to zajímalo. Kdyby Honda neporazila ve své třídě Renault, asi by bylo něco hodně špatně. Takže výsledek testu mě těší, ale nepřekvapuje.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 11:45
Re: HR-V
Tohle ale není úplně "ve třídě", jak píše Karel_ je to tak na půl cesty mezi Capturem a Kadjarem, rozměrově i cenově...
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:53
Re: HR-V
Proto o tom píšu. Ale silnými stránkami HR-V zjevně není jen velký kufr a prostornější kabina.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 12:10
Re: HR-V
Jo, řazení je klasika... třeba v jízdě bych ale čekal víc než "pověstný chlup" proti Capturu, který dle většiny testů nijak skvostně nejezdí a navíc "trpí" větší světlou výškou.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 12:25
Re: HR-V
Asi není chlup jako chlup, když ti do řízení Capturu hrabe stabilizace tam, kde HR-V furt jde. I když chápu, že zákazníkovi aut tohoto ražení je to jedno, hlavně že to jede. Ale já se třeba s autem rád svezu tak, aby mě to bavilo a je jedno, jestli je za tím účelem vyráběné nebo ne.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 12:30
Re: HR-V
Dobře, to je jedna věc... ale čekal bych víc od schopností podvozku jako takového, tj. od té mechaniky, nejen od naladění ESP, které možná ani není chyba (myšleno tak, že Renault nejspíš dobře trefuje preference své cílovky).
Avatar - Emel
18. 12. 2015 10:29
Re: HR-V
U bestselleru celkem není tajemstvím to, že je bestsellerem díky designu a ceně.

U Hondy je ok ta prostřední výbava, koženej volant vyžaduju, senzory vzhledem k designu asi taky budou fajn. V naftě 590, v benzínu 530... jo, minimálně těch 40t dolů by to chtělo.
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 14:11
Re: HR-V
Lidi by si měli vydloubat oči jestli kupují Kadjar kvůli designu. Zvlášť klaunsky vypadá vedle té Hondy :-!
Avatar - Emel
18. 12. 2015 14:51
Re: HR-V
Captur, ne Kadjar.

Z HR-V nijak na větvi nejsem, přijde mi to jako dvojče DS4 a z té taky nadšením neskáču.
[odkaz]

Captur si můžeš nazdobit víc nebo míň, celkově je to ale líbivé auto... a hlavně v té cenovce do 400-450. Trošku problém mám s motorem, 0.9TCe mě nadšením nenaplňuje a 1.2TCe jen s dvojspojkou už je drahé.
18. 12. 2015 15:06
Re: HR-V
jako vzhledove captur je pekný ,ale dávat 400 000,. škoda penez ne? Počkáme na vestu a uvidime :yes:
Avatar - Emel
18. 12. 2015 15:08
Re: HR-V
Inu, každému dle jeho zásluh ;-)
18. 12. 2015 16:20
Re: HR-V
tak já nerekl ,že auto je špatný jen moc drahy ..mám rád když si taky udelám opravu sám :yes:
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 15:47
Re: HR-V
Ano. Vesta, Niva, Duster a Favorit :yes: :yes: :yes:

Na co vlastně ostatní auta??
18. 12. 2015 16:19
Re: HR-V
Tak já mel vždy rád jednoduchá auta co projedou i lehčí teren ..jako 120 třeba kterou jsem si blbec nechal kuli nedostaku času utect byla jako nová :'-( snad se nejaká pekná jeste najde .Já je mám rád stejne tak ladovky ,renault sem tam neco.No Vw me nikdy nepřirostl k srdci .
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 15:41
Re: HR-V
Jo sorry, samozřejmě jsem myslel Captur. Já z ní taky nejsem na větvi, ale proti Renaultu mi prostě přijde o parník hezčí. No dle gusta.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 16:20
Re: HR-V
Captur je auto mnoha tváří, od šedé myšky až po všemožné kombinace dvoubarevného lakování a doplňků, z nichž některé už jsou trošku pouťové. Já bych si tam našel verzi dle svého gusta... třeba něco takového:

[odkaz]

(asi jiná kola, tenhle "protisměrný" design mi nesedí).
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 17:09
Re: HR-V
Tenhle určitě patří k těm lepším, ale stejně. S koly souhlas.
Avatar - CommonUser
18. 12. 2015 15:05
Re: HR-V
Len ci ta koza je skutocna (kurna bez makcenov to znie divne >:D ).
Ja to akoze mam vo vybave tiez ("leder paket") a je to blba hnusna umela kozenka s mizernou upravou a zivotnostou.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 15:10
Re: HR-V
V jakém autě? Ty máš nějakého Japonce, ne? Já měl v Mazdě kůži docela slušnou, jen tedy barevná úprava dlouho nevydržela.
Avatar - CommonUser
18. 12. 2015 15:31
Re: HR-V
Jo, Avensis. Ale v Passate, A4, i40 to iste. Presne si tie pakety nepamatam. U medveda je skutocna koza az od cca 50 tEuro hore. Kozenku dnes vyrobia dost podobne a na salone ti to az tak nebije do oci.
Naposledy som mal perfektnu kozu vo FIATe ... to je paradox.
19. 12. 2015 12:31
Re: HR-V
Když chceš u Audi něco lepšího, než co dávají k vybranému čalounění u daného modelu, musíš se podívat pod "Bedienelemente Audi exclusive". Ať už jde o kožené čalounění volantu, nebo třeba manžety řadící páky. Pod Audi exclusive nabízí ty nejlepší kůže, co mají (nebo Alcantaru, pokud bys chtěl, kontrastní obšívání atd.). VW má podobný program (stejně jako BMW a MB), ale VW na rozdíl od Audi myslím nic nenabízí pro menší modely.
18. 12. 2015 19:18
Re: HR-V
Jo třeba světlou výškou 17 cm oproti 20 cm Capturu boduje. Je celkem logické, že na silnici bude díky tomu líp jezdit. Pokud jde o ten výprask, tak ten by se konal, pokud by šlo velikostně a cenově srovnatelná auta. Není problém do auta nacpat třeba lepší plasty. Problém je najít dost lidí, kteří to zaplatí.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 19:31
Re: HR-V
Vzhledem k zaměření auta mi světlá výška HR-V přijde zcela v pořádku. Na rozdíl od například CR-V.
On ani není problém dát do auta lepší převodovku, brzdy, sedadla...v podstatě cokoliv.
18. 12. 2015 19:38
Re: HR-V
Máš pravdu. Problém je to prodat. Pokud jde o světlou výšku, tak u podobného auta by asi měla být větší. A když někdo hodnotí jízdní vlastnosti, tak by na tu světlou výšku měl myslet. Pokud o crossoveru nepotřebuješ vyšší světlou výšku, tak je snad lepší koupit rovnou MPV.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 19:42
Re: HR-V
Renault to auto sám popisuje jako "první městský crossover". Pokud světlá výška zhoršuje jízdní vlastnosti (a spotřebu), netuším proč ji zvyšovat u městského autíčka.
Nicméně se zřejmě bavíme o ničem, když ji mají stejnou (výšku).
18. 12. 2015 20:01
Re: HR-V
Pokud podle tebe není rozdíl mezi světlou výškou 17 cm a 20 cm, tak se opravdu bavíme o ničem. Ty nechápeš proč crossover s 20 cm. Já zase nechápu na co crossover s malou světlou výškou.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 20:10
Re: HR-V
Asi jsi drobně přehlídl můj příspěvek z 19:35.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 19:35
Re: HR-V
Mimochodem, v brožuře Capturu píšou o světlé výšce 17cm. Ty čerpáš odkud?
18. 12. 2015 09:57
no tak trošku objektivně
1) diesel do takového auta je omyl. Protože se honda nechytá v benzínu (dokud nedodá turbo) tak se dal do testu diesel aby to honda úplně neprojela.
Fajn, ale kdo chce diesel koupí radší CRV

2) HRV je vezel a už fakt starý, navíc vyráběný v Mexiku pro americký trh, Evropa je z nouze. U renaultu opačně.

3) Honda do ČR nedodává 4x4. Takže magic seat v hondě jsou pro uživatele zbytečně deklasované - v podlaze uprostřed je podélný tubus. Proč bych měl akceptovat negativa řešení 4x4 když si nemůžu 4x4x koupit?

4) dotykové ovládání klimatizace v hondě je úlet

5) shora zakrytá schránka před řadičkou je super na vložení, ale vytáhnout odtud něco bez vykloubení ruky je pro středoevropana nemožné. Drobný japonec je na tom jinak.

6) Cena hondy je neprosto mimo a asi reflektuje, že EU je pro model pouze zbytkem produkce Mexika co se neprodá v USA.

6) Podívejte se na prodeje Suzuki vitara, Capturu a HRV v ČR - kupující nejsou hloupí

HRV v současné nabídce koupí jen blázen
Rozbalit vlákno
12
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:26
Re: no tak trošku objektivně
Ještě jsi zapomněl dodat, že to Honda podplatila. >:D
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 14:19
Re: no tak trošku objektivně
Ty jsi slušnej tydýt co? Honda a protěžovaná na auto.cz?? >:D

Tonoucí se stébla chytá. Zřejmě jako rendlíkář nedokážeš vydýchat, že je Honda ve všem lepší a hledáš co by se našlo.

1)testovali diesel, smiř se s tím
2)není pravda
3)proč bys ta negativa snášel jinde? Kdo další má MS?
4)tvůj boj
5)kvůli tomu by to auto měli zakázat!
6)Cena Hondy sice je sebevědomá (v Evropě), ale v místní "konkurenci" plně obhajitelná
7)Strč si rendlík někam ;-)
Avatar - CommonUser
18. 12. 2015 15:35
Re: no tak trošku objektivně
Honda je Honda, ale ja by som bral Vitaru a usetrym ca 5 tEuro.
Avatar - _Karel_
18. 12. 2015 18:52
Re: no tak trošku objektivně
Ten "rendlíkář" jinde píše, že má Jazz. A nepíše nic o protěžování.A většina výtek mi přijde (bohužel!) vcelku opodstatněná.
18. 12. 2015 20:39
Re: no tak trošku objektivně
2.) neni pravda? Fakty hovoria same za seba...
6.) Cena je uplne mimo. Preto ich nikto nekupuje.
7.) strc si zastaraneho japonca niekam..
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 21:56
Re: no tak trošku objektivně
Tvoje bába je nekupuje rendlíkáři. Kéž by se mi chtělo hledat celosvětové prodeje, ale nechce. Buď tedy ušetřen ztrapnění ;-)
19. 12. 2015 06:27
Re: no tak trošku objektivně
Pokud chceš argumentovat celosvětovými prodeji, tak se podívej na cenu za kterou se tam HRV prodává. Zjistíš, že tam je cena v pořádku a prodeje jsou tedy celkem logické. Je často levnější než Captur.
Avatar - Individualita
19. 12. 2015 09:24
Re: no tak trošku objektivně
Že je Honda v Evropě dražší než jinde je známé. Zřejmě k tomu má důvod ;-)
Avatar - _Karel_
19. 12. 2015 09:26
Re: no tak trošku objektivně
Tak co ta světlá výška? :-)
20. 12. 2015 14:01
Re: no tak trošku objektivně
Co na tom chceš vysvětlovat. Captur má 20 cm a HRV 17 cm. Nejtragičtější je CX3. Ta má snad jen 15 cm.
Avatar - _Karel_
20. 12. 2015 20:55
Re: no tak trošku objektivně
Tak umíš číst nebo neumíš? V brožuře Capturu, na stránkách Renaultu, píší o 17cm. A já se ptal, odkud ty bereš 20. Někde je chyba.
20. 12. 2015 21:35
Re: no tak trošku objektivně
200 mm je zmíněno přímo v tomto testu v kapitole "Jistotou se chlubí oba". Ovšem jinde se píše 17 cm. (Bodenfreiheit 170 mm) tak jak píšeš ty.
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 10:07
Jo
Captur tahá za kratší konec, to je fakt. V mnohém mu pomáhá, ale i ubližuje těch 17 cm délky, které má HR-v navíc. Hondě ty centimetry dopomohly k větší prostornosti a využitelnosti zavazadlového prostoru, větší a těžší auto je také stabilnější na nerovnostech... vcelku jasná logika.
Přesto v prodejích HR-V Captura neporazí, ať už budou na vině ceny, pevně stanovené výbavy nebo nepříliš působivý design... Zrovna zadní část HR-V vypadá přišláple a rozbitě, přídě jsou si tvarem docela podobné. Interiéry jsou na vkusu každého, mě Honda neoslovila.
Trochu pak nechápu už ohrané nářky na tempomat Renaultu, když už to bylo tisíckrát vyvráceno a shozeno... Naopak, při řešení ergonomie, ani zmínka o dotekové ploše klimatizace u Hondy, která mě osobně odrazuje i jen od zkoušení. Takové ploše chybí, stejně jako u ovládání jen přes displej, pevné záchytné body a je nutno tomu věnovat pozornost, což při umístění kdesi hluboko dole není zrovna bezpečný prvek.
Rozbalit vlákno
15
18. 12. 2015 10:26
Re: Jo
Tak interiér Hondy je rozhodně kvalitněji udělaný, ale tak trochu chaotický. Záď působí lacině.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:33
Re: Jo
Těžší auto je stabilnější na nerovnostech? Tak o tom se trochu rozepiš. ;-)

Já měl vždycky za to, že o stabilitě na nerovnostech rozhoduje v první řadě zavěšení, sladění tlumičů a pružin. Pokud máš těžší auto, musíš vynaložit mnohem více úsilí na to, abys zvládl tlumit rázy od kol a potlačit setrvačnost odskakování. Jinými slovy - pokud se podvozek lehkého auta chová hůř, je to tím, že se na něm šetřilo.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 10:56
Re: Jo
Snáze se to ladí, než lehké auto, které je náchylnější k odskočení. Sebedražší malé auto prostě nebude tak stabilní, jako delší a těžší vůz.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:13
Re: Jo
Na tenhle nesmysl ti napíšu jen jedno slovo: CATERHAM
Avatar - Ozzman
18. 12. 2015 11:18
Re: Jo
To by me zajímalo, jak by CATERHAM byl stabilní a komfortní na takové typické české okrsce, nebo nedejbože v Praze >:D
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 11:34
Re: Jo
Caterham má jeden chlapík ve vedlejším městečku... Na rozbité středočeské okresce má docela problémy udržet ho vůbec rovně. Jo, jak vjede na kvalitní asfalt, problémy jsou pryč, ale stačí třeba blbě napojený asfalt a ten Caterham skočí jak koza. Je to hezky vidět, když jedu za ním, protože on si v té chvíli nedovolí moc na to šlápnout...
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:50
Re: Jo
Jen jestli to není Kaipan s nápravou ze Sierry. ;-)
18. 12. 2015 19:27
Re: Jo
Myslíš, že se na jízdě projeví i světlá výška. Myslíš, že HRV jezdí o tolik líp o co má menší světlou výšku?
18. 12. 2015 10:44
Re: Jo
Doteková klima tímto stylem mi třeba vůbec nevadí, jen mám obavu, že půjde o lesklý plast a bude náročný na údržbu.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 10:54
Re: Jo
V principu je to stejné, jako ovládání čistě dotekovým displejem, které všichni tak rádi kritizujete... Ale tady to najednou nevadí.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:59
Re: Jo
V HR-V funguje krásně - dotek zahlásí akusticky a provedená volba se zobrazí na displeji. A hlavně, opravdu pěkně to vypadá. :-)
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 11:31
Re: Jo
Pořád, oproti kolečku, se na to musím dívat. Není to intuitivní. A pokud to kritizuju u jedné značky, měl bych všude... Ale to bychom nesměli být na auto.cz...
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:47
Re: Jo
Nevím, kdo to kde kritizuje a kdo kde ne. Kolečko nekolečko, stejně se musím podívat, na co sahám. Každopádně jde stejně hlavně o vnitřní okruh, klima jede na automatický režim na 21 a audio mám na volantu.
19. 12. 2015 13:26
Re: Jo
To sis ale vybral špatně, když to sám má v autě.
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:58
Re: Jo
Bude to řehole, přejet ho hadříkem na brýle. >:D
18. 12. 2015 10:23
Ani jedno
HR-V je drahá už i v základu,CR-V stojí o 110 tisíc více, ale nabídne silnější motor a je podstatně větší. Captur je takové auto, které spíše uspokojí designem a hravostí. Každý hatchback za stejný prachy je lepší. Za mně v této třídě Mokka, ASX,, které se dají koupit v základu za solidní peníze a na nic si nehrají.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2015 09:07
Re: Ani jedno
ASX, vitara .. u mna dvaja najschopnejsi a najsikovnejsi kandidati na kompaktne "mestske" a zaroven aj dostupne rodinne SUV :yes:

hrv sa mi paci.... ale jej cena je ozaj trosku ambicozna.. uprimne.... ta mensia benzinova 1,5ka mohla stat aspon o tisicku ( eur ) menej .... ale to je asi jedno.... hondy nikdy neboli lacne kusky
18. 12. 2015 10:39
(Ne)konkurenti
Základní faktor zcela jiné skupiny zákazníků bude hlavně cena. Pokud chci svítit, navigovat, hřát si zadek, pak jsem u HR-V o 200k výš a to už je řádná porce. Ano, dostanu za to celkově lepší auto, ale kdo kupuje za 500, nedá jednoduše 700. Nebo výrazně sleví z výbavy a to fungovat nebude.
Jakkoliv je HR-V objektivně víc auto, tak v cenový kategorii Capturu prohrává direktem na solar.
Rozbalit vlákno
10
18. 12. 2015 10:46
Re: (Ne)konkurenti
Právě, většina aut začíná kolem 300-350 a jdou do ceny tak 500-550, v reálu se ty auta prodávají za 450. Honda ale nemůže začínat na tak vysoké ceně, protože logicky ji potom budou lidi porovnávat třeba s Tusconem, Sportage, QQ , Kajdarem, Tiguanem a CX-5.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 10:49
Re: (Ne)konkurenti
Ta prostřední výbava se dá, až na ta světla. Zadek si můžeš hřát i v základu ;-)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 10:55
Re: (Ne)konkurenti
Pro mě je naprosto zásadní zjištění, že Honda (zase) udělala dobré auto, protože to je to, co od ní vyžaduji a jsem ochotný za to (v rámci určitých mantinelů) zaplatit. Jak moc ho chce v Evropě prodávat, to už je čistě její věc. Já třeba jsem velmi vážný zájemce o HR-V. Čekání jsem si ukrátil pořízením CR-V za neodolatelnou cenu, díky níž ho prodám téměř bez ztráty, je na nás zbytečně velké.

Na druhou stranu souhlas, že cena je malinko přes čáru, proto čekám, až dojde na ty akce a spadne to o 40. A teda taky čekám, jestli nebude napřesrok silnější benzin. Tu 1.5 jsem zatím neřídil, ale mluví se spíš o tom, že je slabá.
Avatar - Ji/Ri
18. 12. 2015 11:10
Re: (Ne)konkurenti
CRV je ten pulec s baťohem? Krasavec >:D to auto je tak mimo, že ho ani super cena s dobrým motorem nezachrání. Ale zase narozdíl od civicu je to vlastně černý hřebec ve stáji
Avatar - Emel
18. 12. 2015 11:43
Re: (Ne)konkurenti
Krasavec to právě není... ale na druhou stranu, v kategorii SUV...
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 14:27
Re: (Ne)konkurenti
Ano, přesně to je to legendární SUV ;-)
18. 12. 2015 11:18
Re: (Ne)konkurenti
to si jako opravdu myslíte, že prodáte bez ztráty?
nebo téměř bez ztráty je - 100 000 ?
To bych si radši vzal na operák mondeo a po roce ho vrátil.
Koupit CRV čekat až zlevní HRV, pak prodat CRV, koupit HRV ?
To je jak ta pohádky co borec furt měnil a měnil :-)
Avatar - TeeJay
18. 12. 2015 11:41
Re: (Ne)konkurenti
CR-V není nové. Respektive téměř ano, ale za cenu zhruba tříletého. :-)

Píšu, že je CR-V moc velké a přečtu si o Mondeu? :-)
18. 12. 2015 12:32
Re: (Ne)konkurenti
na tom CRV proděláte, myslete si co chcete
to mondeo jako příklad operáku - podívejte se kolik stojí na rok v jaké výbavě a srovnejte co proděláte na CRV.
Samozřejmě pokud ta teorie o výměně je pravda. Podle mě skončíte u ojetého CRV a konečná ....hned jak zjistíte, že ta kalkulace je úplně mimo.
18. 12. 2015 18:06
Honda HRV
V Hondě HRV jsem se svezl - a to v benzínu - manuál. Ač to nerad přiznávám, docela zklamání. Motor - byl docela svižnej, ale ten zvuk ve vysokých otáčkách - tragédie. Nazval bych to - hysterickej. Další věc - úložný prostor u řidiče a spolujezdce - ve dveřích a ve středové loketní opěrce - tragédie.
Co se týče Mazdy CX3 - tak ta je moc hezká, ale brutálně malá. Prostě dvojková mazda.
Nissan Qashqai - tak to je jiná liga, myslim si, že HRV na něj nemá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2015 09:19
Re: Honda HRV
mozno by to chcelo aspon neajku 1,6tku benzin... pripadne tu 1,8 zo civicu.... co uz ;-\ .. ta 1,5tka mi tiez pride kusok "zvlatna" pre taketo auto aj ked ... udajne to nie je zly motor... tak neviem... kazdy tvrdi nieco ine
18. 12. 2015 19:53
Co další konkurence
Ještě je tu Nissan Juke a Fiat 500X se slušnými benzinovými turbomotory a volbou 4x4 ... do těchto městských SUV podle mě nafta nepatří.
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2015 20:40
Svetla
Tie svetla su uplna tragedia. Je to jeden zo zakladych bezpecnostnych prvkov v noci. Taketo auto by som nechcel ani zadara.
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2015 01:47
...
Těžká volba >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2015 14:11
pan redaktor...
testovali ste najvyssiu vybavu HR-V - Executive, ktora ma standardne LED predne (nielen denne svietenie), polokozene calunenie a panaromaticku strechu svetla tak co tu pisete o halogénových svetlach...viete vôbec, co testujete???
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2015 15:48
Re: pan redaktor...
Že by třeba záměrem bylo, aby měl test vypovídající hodnotu i pro někoho jiného, než zájemce o nejvyšší výbavu se všemi příplatky za 700 tisíc? Zvlášť když všechny ostatní výbavy mají H4.
19. 12. 2015 17:45
Re: pan redaktor...
ked testovali auto s LED svetlami, mohol napisat postrehy aj k tymto svetlam...ak by mal niekto zaujem o tuto vybavu nedozvie sa o svetlach nic... :no:
19. 12. 2015 17:44
Zrovnávačka o ničom
Porovnávať tieto vozy môže len ACZ. Vzhľadom na cenu HRV ju možno porovnávať len s porovnateľne drahými crossovermi a tam sú jej šance veľmi malé. Kadjar Intens 1,6 dCi 4x4 699 900 Kč. K tomu nie je čo dodať.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
19. 12. 2015 18:37
Re: Zrovnávačka o ničom
Pokud ti správně rozumím, Fabia za 450tis. by se tedy měla porovnávat s např. s Meganem, rozhodně ne s Cliem?
20. 12. 2015 21:49
Re: Zrovnávačka o ničom
HRV je len o 3 cm kratšia ako Qashqai a cenovo sa pohybuje na úrovni tejto triedy crossoverov takže asi tak.
20. 12. 2015 09:11
Kopanec ?
Moc nerozumím, proč je u Capturu cítit ten silný kopanec při 2000 ot.min, když dle údajů výrobce má mít motor maximum síly už při 1750 otáčkách.
Předpokládám že pokud by byl příčinou jen opožděný nástup turba, pan redaktor by se o něm zmínil. Proto si myslím že výrobce buď bohapustě lže, nebo jste k testu dostali auto s vadným motorem
Rozbalit vlákno
0