Srovnávací testy
je Honda lepší úplně ve všem. Dokonce i ten vzhled na rozdíl od autora testu hodnotím lépe u HR-V, Captur vypadá jak klaun.
Captur není ošklivý, pro ženu je to dle mne povedené autíčko a určitě bych o něm uvažoval, protože od něho stejně nečekám jízdu napříč Evropou na dovolenou, ale popojíždky po městě, okolí. Navíc co jsem zkoušel, tak Caputr je i solidně prostorný na to, že je to vlastně B-segment, což třeba nemohu tvrdit o jinak výborné Mazdě CX3 (ještě jsem z této třídy zkoušel Mokku a ta je taky stíšněnější).
Z duelu ale HRV také hodnotím jako povedenější z exteriéru, nevypadá jako nákupní kabelka, mne ale naprosto irituje umístění displaye směrem ke spolujezdci. Řeknu-li to na plnou pusu, s Capturem bych nejezdil, protože mi přijde ženský, s HRV bych už to nějak zvládl >😁
Z duelu ale HRV také hodnotím jako povedenější z exteriéru, nevypadá jako nákupní kabelka, mne ale naprosto irituje umístění displaye směrem ke spolujezdci. Řeknu-li to na plnou pusu, s Capturem bych nejezdil, protože mi přijde ženský, s HRV bych už to nějak zvládl >😁
K tomu tvému displeji - psychoterapii jsi zkoušel? 😉
A proč psychoterapii? Je pro tebe těžko pochopitelné, že některé dizajnové prvky tvé modly nemusí všem sedět? Myslím, že nejsem jediný, komu se to extra nelíbí i jsem si to zkoušel a display situovaný pro spolujezdce je pro mne ergonomický faul.
Tys v ní na rozdíl ode mě seděl, ale podle fotek rozhodně vůbec nevypadá, že je navi otočená ke spolujezdci.
Jasně že není, celý střeďák je natočený k řidiči, Ozzman má na mysli její excentrické umístění na střeďáku. Jako u Mazdy, kde mu to ale vůbec nevadí. 😉
Ano, přesně tak, excentrické umístění středového panelu směrem ke spolujezdci, která Mazda to tak má? CX rozhodně ne
Nerad bych se tě dotknul - nemáš nějaké zdravotní postižení? Protože ergonomicky je to naprosto bez problémů. Holt HR-V není Humvee. Spíš mě zaráží ta fixace na jednotlivost. Znám člověka, ujetého na vnitřní kličky dveří, proto na psychoterapie. 😉 Nebuď zas tak vztahovačný. 😄
Vadí mi v autě, když je něco nekonvenčního, zvláště v interiéru co mám na očích. Nelíbí se mi středové umístění displaye u francouzských aut, statický střed volantu na Citroenu, nebo právě takto divně zasazená navigace. Nemusím být hned postižený, když se mi nelíbí co vyrobila Honda a že třeba na Civiku se vyřádili až až. Konečně udělali auto, co vypadá jako auto a pro mne ho zabíjí ten středový panel a je to i důvod, proč Hondu obejít a jít někam, kde to je vše, jak má být, třeba k Mazdě.
Nechcem do teba rýpať, ale preferuješ konvenčný interiér a začínal si s Lagunou II ? Tá bola na svoju dobu takpovediac tiež dosť nekonvenčná s rôznymi riešeniami, ktoré nesadnú úplne každému. A Renault v tom pokračuje naďalej a zákonite má svojich priaznivcov aj odporcov. Ale aj to je určitá cesta ako sa odlíšiť od konkurencie, pretože inak by všetky autá či už zvonku alebo zvnútra vyzerali ako Golf, Passat či Tiguan nemyslíš?
Laguna? Co měla nekonvenčního? Volant byl normální, budíky taky, navigace na středu palubky nahoře 😄 V čem se lišila?
Přesně. Laguna nebyla nekonvenční.... nemyslí-li tedy start kartu..... >😁 >😁 >😁 ta byla, a to souhlas, nekonvenční.
Tak stačí prostě říct, že jsi stará konzerva. 😉
To s tím postižením sis špatně vyložil, psals o ergonomii, která je ovšem v pořádku, pokud nemáš nějaký handicap. Je to zjevně v tvém případě problém estetický. Pak není co řešit. 😄
To s tím postižením sis špatně vyložil, psals o ergonomii, která je ovšem v pořádku, pokud nemáš nějaký handicap. Je to zjevně v tvém případě problém estetický. Pak není co řešit. 😄
Píšu od začátku, že to nemohu zkousnout, že se mi to nelíbí >😁 Nevím, co si pod tím představuješ >😁
Captur jsem také zkoušel. Je to takové líbivé, jede to poměrně svižně, prostorný je určitě mnohem více, než CX-3... ale stejně jsem rád, že na mě čučí z garáže čumák právě CX-3, než "Nemo", jak kvůli cirkusovému vzhledu začala přezdívat Capturu dcera...
V rámci testu by byl výběr jasný. Honda. Protože je to Japonec a je to Honda.
V rámci testu by byl výběr jasný. Honda. Protože je to Japonec a je to Honda.
CX 3 naprosto chápu, je to povedené autíčko, líbí se mi sportovně střižený exteriér i interiér, ale je to malinké auto, což je dle mne jeho jediná slabina 😄 Pokud jsi menšího vzrůstu a nevozíš celou rodinu, nebo je to druhé auto, tak není o čem 😄 Taky bych šel asi první k Mazdě v tomto segmentu.
jsem ideální konfekční velikosti s ideálním BMI 😄 mám 180 cm a nějaký problém s prostorem nemám. Naopak mi to "stísnění" vyhovuje.
Ale přiznávám, že tu CX-3 jsem si pořídil, protože jsem ji chtěl od okamžiku, kdy jsem ji viděl na prvních obrázcích. Bez ohledu na počet vozidel v rodině a na to, jestli ji potřebuji nebo ne. Dárek sobě samému k padesátinám + 😉 Jsem spokojen.
Až opadne prvotní euforie, hodím nějaké povídání na moje.auto... Teď ještě tlumím nadšení 😄
Ale přiznávám, že tu CX-3 jsem si pořídil, protože jsem ji chtěl od okamžiku, kdy jsem ji viděl na prvních obrázcích. Bez ohledu na počet vozidel v rodině a na to, jestli ji potřebuji nebo ne. Dárek sobě samému k padesátinám + 😉 Jsem spokojen.
Až opadne prvotní euforie, hodím nějaké povídání na moje.auto... Teď ještě tlumím nadšení 😄
Jak to čtu, tak tě prostor vůbec nemusí trápit, takže je to irelevantní 😄 Jaký motor? Pravděpodobně máš benzín že? >😁
podla mna ma HRV len jedinu chybu.. a to je chybajuce 4x4... s tymto dizlom by mu 4x4 slusalo... ale ok... uznavam ze v mestskom crosse 4x4 nie je az take nutne a nie je to az taky zadrhel.... ako by sa mohlo zdat.....
mne pride ze ten interier capturu akosi rychlo starne... a je tu az moc citit ze je to len prerobene a natiahnute "male auto" ... HRV je uz na pohlad do kabiny dospelejsie a hodnotnejsie ... koniec koncov na interier a nedospelost ......prehral captur aj suboj so soulom co tu bol kedysi.... inak ale celkove rozdiely su samozrejme malicke..... vsetko su to fajn vozy.... v tomto konkretnom dueli captur trosku trpi aj motoricky .. mozno by to chcelo 1,6tku ( lebo v tomto ma navrch aj 2008micka, vitara, mokka ) ...... a napriek tomu ze sa pise o rozdiele "len" 7kw a 40Nm ... tak v zrychleni aj maximalke su rozdiely jasne viditelne.... ale je mi jasne ze tento suboj s hondou sa nerozhoduje na dialnici.... kazdopadne honda je skratka novsia modernejsia dospelejsia... prekvapailo ma ze ma aj dost velky kufor a v neposlednom rade mi pride celkovo sofistikovanejsia premakanejsia...
mne pride ze ten interier capturu akosi rychlo starne... a je tu az moc citit ze je to len prerobene a natiahnute "male auto" ... HRV je uz na pohlad do kabiny dospelejsie a hodnotnejsie ... koniec koncov na interier a nedospelost ......prehral captur aj suboj so soulom co tu bol kedysi.... inak ale celkove rozdiely su samozrejme malicke..... vsetko su to fajn vozy.... v tomto konkretnom dueli captur trosku trpi aj motoricky .. mozno by to chcelo 1,6tku ( lebo v tomto ma navrch aj 2008micka, vitara, mokka ) ...... a napriek tomu ze sa pise o rozdiele "len" 7kw a 40Nm ... tak v zrychleni aj maximalke su rozdiely jasne viditelne.... ale je mi jasne ze tento suboj s hondou sa nerozhoduje na dialnici.... kazdopadne honda je skratka novsia modernejsia dospelejsia... prekvapailo ma ze ma aj dost velky kufor a v neposlednom rade mi pride celkovo sofistikovanejsia premakanejsia...
Captur není tak zlý v interiéru, pokud je ve vyšší výbavě, umí působit zajímavě, má i nějaký ten měkčený plast, atd... Honda je sterilnější, proto to vidím jasně na zacílení Renaultu na řidičky. Kdežto o třídu vyšší Kadjar je jiná liga a z exteriéru a interiéru dýchá solidnost a elegance (hlavně ten interiér je na poměr Renaultu hodně usedlý a dle mne je to velké plus).
Ty halogeny jsem opravdu nepochopil, dneska už by měly být projektory naprostý standard. V tomhle ohledu je poznat, že auto přišlo na trh v Japonsku před dvěma roky.
Ono to není tak jednoduché, jsou i modely, kde projektory byly a teď je tam jen normální parabola.
Lepší dobrý halogen ako zlý projektor >😁
Jenže v HR-V ten halogen asi moc dobrý není, čtu tu kritiku na světla napříč testy. Neřeším, stejně chci LED, ale i základ by měl svítit dobře.
Ak by človek zovšeobecnil, tak oni japonci či kórejci svietia na stretávačkach dosť blbo. Minimálne kým tam nie sú bi-xenony či Led-ky. Zrejme to bude iný uhol pohľadu čo je dosť a čo už je zle.
Někdo někde zmínil, že Japonsko je fakticky jedno velké město, dokonale osvětlené, takže kvalita světel není tak podstatná...
No, já vím minimálně o dvou japonských městech, kde to světlo bylo přímo oslňující
Myslís tím shození atomových bomb na Hirosimu a Nagasaki? To ti vázne pripadá vtipné?
Az se prestanes bavit atomovým bombardováním Hirosimy a Nagasaki tak by sis mohl treba precíst zajímavý clánek o tom jak zakladatel firmy Mazda mozná jen o vlásek prezil svrzení atomové bomby na Hirosimu.
[odkaz]
Az se prestanes bavit atomovým bombardováním Hirosimy a Nagasaki tak by sis mohl treba precíst zajímavý clánek o tom jak zakladatel firmy Mazda mozná jen o vlásek prezil svrzení atomové bomby na Hirosimu.
[odkaz]
Neblázni chlape. Byl to jen cynický a velmi černý humor. Dokonce jeden můj korporátní kolega z JPN prohlásil, že se jim tenkrát rozsvítilo. Pokud se ti moje poznámka nejeví korektní, prostě ji přejdi bez povšimnutí.
Samozřejmě jinak vnímám svržení jakékoliv bomby (nejenom atomové) kamkoliv, kde žijí civilisté, za podlý zločin.
Za odkaz díky. Samozřejmě je mi tento osud jako fandovi Mazdy z Hirošimy znám.
Samozřejmě jinak vnímám svržení jakékoliv bomby (nejenom atomové) kamkoliv, kde žijí civilisté, za podlý zločin.
Za odkaz díky. Samozřejmě je mi tento osud jako fandovi Mazdy z Hirošimy znám.
Dobrý test, chválím 😉
Na rozdíl od srovnávaček bratrského SM kapitola "Závěr" reflektuje pravdivě průběh testu a nekoná se žádné podivné překvapení. Jen tak dál! :yes:
Na rozdíl od srovnávaček bratrského SM kapitola "Závěr" reflektuje pravdivě průběh testu a nekoná se žádné podivné překvapení. Jen tak dál! :yes:
Dobrý výber, kto nechce priplácať, vezme r a nemusí plakať, že má šunku, kto chce priplatiť, vezme h a nemusí plakať, že pripláca len za logo.
Zaznamenal jsem už druhý test, kde HR-V porazilo evropský bestseller, to není úplně špatný start, respektive návrat. Být lepší naprosto ve všem, to je slušný výprask Renaultu. Ale dopadne to jako vždycky - hodně sebevědomá cena způsobí, že jeho kvality objeví jen minimum zákazníků. Překvapuje mě, že zatím nejsou žádné "akční". Sice by to sleva 30-40k asi nevytrhla, ale odrazovalo by to určitě méně.
Často slýchávám, že je HR-V velikostně spíš malý kompakt, než subkompakt, docela by mě zajímalo porovnání s QQ, tam už by to bylo cenově a velikostně vyrovnanější.
Často slýchávám, že je HR-V velikostně spíš malý kompakt, než subkompakt, docela by mě zajímalo porovnání s QQ, tam už by to bylo cenově a velikostně vyrovnanější.
S QQ by podle měla HR-V daleko větší problém. To už není "laciné" autíčko Captur. Ač fanda, sám bych bral spíš QQ. Jak v tomle srovnání působí Honda vedle Capturu dospěle, tak by QQ působil dospěleji vedle Hondy.
No... možná by sis to s tím QQ rozmyslel. Má jednen zásadní řidičský nedostatek. Turboefekt. Na můj vkus až příliš velká,veliká prodleva...
S jakým motorem?
1.2 DIG-T (jen teď nevím, jestli jsem to označení motoru napsal správně)
Tak do QQ když už, tak radši s Dci 1,6 😄 Aby sme se přiblížili i testovaným kusum 😄
Tak jasně, tam by sis s tím turboefektem fakt pomohl. >😁 Neznám v téhle třídě jiný diesel, který by měl takový lag.
1.6 DCI 130???? A lag? Jel sem v Megane a naprosto super motor pro takové auto. Nepleteš si to s něčím jiným?
Jo, přesně ten.
Ale třeba je lepší, než TDCi, s těmi zkušenost nemám. 😉
Ale třeba je lepší, než TDCi, s těmi zkušenost nemám. 😉
Nevim proč sem pleteš TDCI, jestli chceš rýpat do toho, že mam Ford >😁 Ale ten má turboefekt (2.0), ale 1.6 TDCI jím ani extra netrpí (abysme byli ve stejné objemové kategorii), ale je celkem líná, DCi je lepší o třídu.
No nazdar. >😁
Tak vyzkoušej i-DTEC.
Tak vyzkoušej i-DTEC.
Kdyby ho dávali do hezkejch aut, tak to zkusím 😉 A navíc, mne se turboefekt líbí, líbil se mi i u starších TDI 😉 Naopak co jsem jel Dci 1.9 2.0 a 1.6 tak ani jeden neměl takový turboefekt jako VW či TDCI 😄
Ano, proto by mě to zajímalo. Kdyby Honda neporazila ve své třídě Renault, asi by bylo něco hodně špatně. Takže výsledek testu mě těší, ale nepřekvapuje.
Tohle ale není úplně "ve třídě", jak píše Karel_ je to tak na půl cesty mezi Capturem a Kadjarem, rozměrově i cenově...
Proto o tom píšu. Ale silnými stránkami HR-V zjevně není jen velký kufr a prostornější kabina.
Jo, řazení je klasika... třeba v jízdě bych ale čekal víc než "pověstný chlup" proti Capturu, který dle většiny testů nijak skvostně nejezdí a navíc "trpí" větší světlou výškou.
Asi není chlup jako chlup, když ti do řízení Capturu hrabe stabilizace tam, kde HR-V furt jde. I když chápu, že zákazníkovi aut tohoto ražení je to jedno, hlavně že to jede. Ale já se třeba s autem rád svezu tak, aby mě to bavilo a je jedno, jestli je za tím účelem vyráběné nebo ne.
U bestselleru celkem není tajemstvím to, že je bestsellerem díky designu a ceně.
U Hondy je ok ta prostřední výbava, koženej volant vyžaduju, senzory vzhledem k designu asi taky budou fajn. V naftě 590, v benzínu 530... jo, minimálně těch 40t dolů by to chtělo.
U Hondy je ok ta prostřední výbava, koženej volant vyžaduju, senzory vzhledem k designu asi taky budou fajn. V naftě 590, v benzínu 530... jo, minimálně těch 40t dolů by to chtělo.
Lidi by si měli vydloubat oči jestli kupují Kadjar kvůli designu. Zvlášť klaunsky vypadá vedle té Hondy :-!
Captur, ne Kadjar.
Z HR-V nijak na větvi nejsem, přijde mi to jako dvojče DS4 a z té taky nadšením neskáču.
[odkaz]
Captur si můžeš nazdobit víc nebo míň, celkově je to ale líbivé auto... a hlavně v té cenovce do 400-450. Trošku problém mám s motorem, 0.9TCe mě nadšením nenaplňuje a 1.2TCe jen s dvojspojkou už je drahé.
Z HR-V nijak na větvi nejsem, přijde mi to jako dvojče DS4 a z té taky nadšením neskáču.
[odkaz]
Captur si můžeš nazdobit víc nebo míň, celkově je to ale líbivé auto... a hlavně v té cenovce do 400-450. Trošku problém mám s motorem, 0.9TCe mě nadšením nenaplňuje a 1.2TCe jen s dvojspojkou už je drahé.
jako vzhledove captur je pekný ,ale dávat 400 000,. škoda penez ne? Počkáme na vestu a uvidime :yes:
Inu, každému dle jeho zásluh 😉
Ano. Vesta, Niva, Duster a Favorit :yes: :yes: :yes😒br />
Na co vlastně ostatní auta??
Na co vlastně ostatní auta??
Jo sorry, samozřejmě jsem myslel Captur. Já z ní taky nejsem na větvi, ale proti Renaultu mi prostě přijde o parník hezčí. No dle gusta.
Captur je auto mnoha tváří, od šedé myšky až po všemožné kombinace dvoubarevného lakování a doplňků, z nichž některé už jsou trošku pouťové. Já bych si tam našel verzi dle svého gusta... třeba něco takového😒br />
[odkaz]
(asi jiná kola, tenhle "protisměrný" design mi nesedí).
[odkaz]
(asi jiná kola, tenhle "protisměrný" design mi nesedí).
Len ci ta koza je skutocna (kurna bez makcenov to znie divne >😁 ).
Ja to akoze mam vo vybave tiez ("leder paket") a je to blba hnusna umela kozenka s mizernou upravou a zivotnostou.
Ja to akoze mam vo vybave tiez ("leder paket") a je to blba hnusna umela kozenka s mizernou upravou a zivotnostou.
V jakém autě? Ty máš nějakého Japonce, ne? Já měl v Mazdě kůži docela slušnou, jen tedy barevná úprava dlouho nevydržela.
Jo, Avensis. Ale v Passate, A4, i40 to iste. Presne si tie pakety nepamatam. U medveda je skutocna koza az od cca 50 tEuro hore. Kozenku dnes vyrobia dost podobne a na salone ti to az tak nebije do oci.
Naposledy som mal perfektnu kozu vo FIATe ... to je paradox.
Naposledy som mal perfektnu kozu vo FIATe ... to je paradox.
Když chceš u Audi něco lepšího, než co dávají k vybranému čalounění u daného modelu, musíš se podívat pod "Bedienelemente Audi exclusive". Ať už jde o kožené čalounění volantu, nebo třeba manžety řadící páky. Pod Audi exclusive nabízí ty nejlepší kůže, co mají (nebo Alcantaru, pokud bys chtěl, kontrastní obšívání atd.). VW má podobný program (stejně jako BMW a MB), ale VW na rozdíl od Audi myslím nic nenabízí pro menší modely.
Jo třeba světlou výškou 17 cm oproti 20 cm Capturu boduje. Je celkem logické, že na silnici bude díky tomu líp jezdit. Pokud jde o ten výprask, tak ten by se konal, pokud by šlo velikostně a cenově srovnatelná auta. Není problém do auta nacpat třeba lepší plasty. Problém je najít dost lidí, kteří to zaplatí.
Vzhledem k zaměření auta mi světlá výška HR-V přijde zcela v pořádku. Na rozdíl od například CR-V.
On ani není problém dát do auta lepší převodovku, brzdy, sedadla...v podstatě cokoliv.
On ani není problém dát do auta lepší převodovku, brzdy, sedadla...v podstatě cokoliv.
Máš pravdu. Problém je to prodat. Pokud jde o světlou výšku, tak u podobného auta by asi měla být větší. A když někdo hodnotí jízdní vlastnosti, tak by na tu světlou výšku měl myslet. Pokud o crossoveru nepotřebuješ vyšší světlou výšku, tak je snad lepší koupit rovnou MPV.
Renault to auto sám popisuje jako "první městský crossover". Pokud světlá výška zhoršuje jízdní vlastnosti (a spotřebu), netuším proč ji zvyšovat u městského autíčka.
Nicméně se zřejmě bavíme o ničem, když ji mají stejnou (výšku).
Nicméně se zřejmě bavíme o ničem, když ji mají stejnou (výšku).
1) diesel do takového auta je omyl. Protože se honda nechytá v benzínu (dokud nedodá turbo) tak se dal do testu diesel aby to honda úplně neprojela.
Fajn, ale kdo chce diesel koupí radší CRV
2) HRV je vezel a už fakt starý, navíc vyráběný v Mexiku pro americký trh, Evropa je z nouze. U renaultu opačně.
3) Honda do ČR nedodává 4x4. Takže magic seat v hondě jsou pro uživatele zbytečně deklasované - v podlaze uprostřed je podélný tubus. Proč bych měl akceptovat negativa řešení 4x4 když si nemůžu 4x4x koupit?
4) dotykové ovládání klimatizace v hondě je úlet
5) shora zakrytá schránka před řadičkou je super na vložení, ale vytáhnout odtud něco bez vykloubení ruky je pro středoevropana nemožné. Drobný japonec je na tom jinak.
6) Cena hondy je neprosto mimo a asi reflektuje, že EU je pro model pouze zbytkem produkce Mexika co se neprodá v USA.
6) Podívejte se na prodeje Suzuki vitara, Capturu a HRV v ČR - kupující nejsou hloupí
HRV v současné nabídce koupí jen blázen
Fajn, ale kdo chce diesel koupí radší CRV
2) HRV je vezel a už fakt starý, navíc vyráběný v Mexiku pro americký trh, Evropa je z nouze. U renaultu opačně.
3) Honda do ČR nedodává 4x4. Takže magic seat v hondě jsou pro uživatele zbytečně deklasované - v podlaze uprostřed je podélný tubus. Proč bych měl akceptovat negativa řešení 4x4 když si nemůžu 4x4x koupit?
4) dotykové ovládání klimatizace v hondě je úlet
5) shora zakrytá schránka před řadičkou je super na vložení, ale vytáhnout odtud něco bez vykloubení ruky je pro středoevropana nemožné. Drobný japonec je na tom jinak.
6) Cena hondy je neprosto mimo a asi reflektuje, že EU je pro model pouze zbytkem produkce Mexika co se neprodá v USA.
6) Podívejte se na prodeje Suzuki vitara, Capturu a HRV v ČR - kupující nejsou hloupí
HRV v současné nabídce koupí jen blázen
Ty jsi slušnej tydýt co? Honda a protěžovaná na auto.cz?? >😁
Tonoucí se stébla chytá. Zřejmě jako rendlíkář nedokážeš vydýchat, že je Honda ve všem lepší a hledáš co by se našlo.
1)testovali diesel, smiř se s tím
2)není pravda
3)proč bys ta negativa snášel jinde? Kdo další má MS?
4)tvůj boj
5)kvůli tomu by to auto měli zakázat!
6)Cena Hondy sice je sebevědomá (v Evropě), ale v místní "konkurenci" plně obhajitelná
7)Strč si rendlík někam 😉
Tonoucí se stébla chytá. Zřejmě jako rendlíkář nedokážeš vydýchat, že je Honda ve všem lepší a hledáš co by se našlo.
1)testovali diesel, smiř se s tím
2)není pravda
3)proč bys ta negativa snášel jinde? Kdo další má MS?
4)tvůj boj
5)kvůli tomu by to auto měli zakázat!
6)Cena Hondy sice je sebevědomá (v Evropě), ale v místní "konkurenci" plně obhajitelná
7)Strč si rendlík někam 😉
Ten "rendlíkář" jinde píše, že má Jazz. A nepíše nic o protěžování.A většina výtek mi přijde (bohužel!) vcelku opodstatněná.
2.) neni pravda? Fakty hovoria same za seba...
6.) Cena je uplne mimo. Preto ich nikto nekupuje.
7.) strc si zastaraneho japonca niekam..
6.) Cena je uplne mimo. Preto ich nikto nekupuje.
7.) strc si zastaraneho japonca niekam..
Tvoje bába je nekupuje rendlíkáři. Kéž by se mi chtělo hledat celosvětové prodeje, ale nechce. Buď tedy ušetřen ztrapnění 😉
Pokud chceš argumentovat celosvětovými prodeji, tak se podívej na cenu za kterou se tam HRV prodává. Zjistíš, že tam je cena v pořádku a prodeje jsou tedy celkem logické. Je často levnější než Captur.
Tak co ta světlá výška? 😄
Co na tom chceš vysvětlovat. Captur má 20 cm a HRV 17 cm. Nejtragičtější je CX3. Ta má snad jen 15 cm.
Tak umíš číst nebo neumíš? V brožuře Capturu, na stránkách Renaultu, píší o 17cm. A já se ptal, odkud ty bereš 20. Někde je chyba.
Captur tahá za kratší konec, to je fakt. V mnohém mu pomáhá, ale i ubližuje těch 17 cm délky, které má HR-v navíc. Hondě ty centimetry dopomohly k větší prostornosti a využitelnosti zavazadlového prostoru, větší a těžší auto je také stabilnější na nerovnostech... vcelku jasná logika.
Přesto v prodejích HR-V Captura neporazí, ať už budou na vině ceny, pevně stanovené výbavy nebo nepříliš působivý design... Zrovna zadní část HR-V vypadá přišláple a rozbitě, přídě jsou si tvarem docela podobné. Interiéry jsou na vkusu každého, mě Honda neoslovila.
Trochu pak nechápu už ohrané nářky na tempomat Renaultu, když už to bylo tisíckrát vyvráceno a shozeno... Naopak, při řešení ergonomie, ani zmínka o dotekové ploše klimatizace u Hondy, která mě osobně odrazuje i jen od zkoušení. Takové ploše chybí, stejně jako u ovládání jen přes displej, pevné záchytné body a je nutno tomu věnovat pozornost, což při umístění kdesi hluboko dole není zrovna bezpečný prvek.
Přesto v prodejích HR-V Captura neporazí, ať už budou na vině ceny, pevně stanovené výbavy nebo nepříliš působivý design... Zrovna zadní část HR-V vypadá přišláple a rozbitě, přídě jsou si tvarem docela podobné. Interiéry jsou na vkusu každého, mě Honda neoslovila.
Trochu pak nechápu už ohrané nářky na tempomat Renaultu, když už to bylo tisíckrát vyvráceno a shozeno... Naopak, při řešení ergonomie, ani zmínka o dotekové ploše klimatizace u Hondy, která mě osobně odrazuje i jen od zkoušení. Takové ploše chybí, stejně jako u ovládání jen přes displej, pevné záchytné body a je nutno tomu věnovat pozornost, což při umístění kdesi hluboko dole není zrovna bezpečný prvek.
Tak interiér Hondy je rozhodně kvalitněji udělaný, ale tak trochu chaotický. Záď působí lacině.
Těžší auto je stabilnější na nerovnostech? Tak o tom se trochu rozepiš. 😉
Já měl vždycky za to, že o stabilitě na nerovnostech rozhoduje v první řadě zavěšení, sladění tlumičů a pružin. Pokud máš těžší auto, musíš vynaložit mnohem více úsilí na to, abys zvládl tlumit rázy od kol a potlačit setrvačnost odskakování. Jinými slovy - pokud se podvozek lehkého auta chová hůř, je to tím, že se na něm šetřilo.
Já měl vždycky za to, že o stabilitě na nerovnostech rozhoduje v první řadě zavěšení, sladění tlumičů a pružin. Pokud máš těžší auto, musíš vynaložit mnohem více úsilí na to, abys zvládl tlumit rázy od kol a potlačit setrvačnost odskakování. Jinými slovy - pokud se podvozek lehkého auta chová hůř, je to tím, že se na něm šetřilo.
Snáze se to ladí, než lehké auto, které je náchylnější k odskočení. Sebedražší malé auto prostě nebude tak stabilní, jako delší a těžší vůz.
Na tenhle nesmysl ti napíšu jen jedno slovo: CATERHAM
To by me zajímalo, jak by CATERHAM byl stabilní a komfortní na takové typické české okrsce, nebo nedejbože v Praze >😁
Caterham má jeden chlapík ve vedlejším městečku... Na rozbité středočeské okresce má docela problémy udržet ho vůbec rovně. Jo, jak vjede na kvalitní asfalt, problémy jsou pryč, ale stačí třeba blbě napojený asfalt a ten Caterham skočí jak koza. Je to hezky vidět, když jedu za ním, protože on si v té chvíli nedovolí moc na to šlápnout...
Doteková klima tímto stylem mi třeba vůbec nevadí, jen mám obavu, že půjde o lesklý plast a bude náročný na údržbu.
V principu je to stejné, jako ovládání čistě dotekovým displejem, které všichni tak rádi kritizujete... Ale tady to najednou nevadí.
V HR-V funguje krásně - dotek zahlásí akusticky a provedená volba se zobrazí na displeji. A hlavně, opravdu pěkně to vypadá. 😄
Pořád, oproti kolečku, se na to musím dívat. Není to intuitivní. A pokud to kritizuju u jedné značky, měl bych všude... Ale to bychom nesměli být na auto.cz...
HR-V je drahá už i v základu,CR-V stojí o 110 tisíc více, ale nabídne silnější motor a je podstatně větší. Captur je takové auto, které spíše uspokojí designem a hravostí. Každý hatchback za stejný prachy je lepší. Za mně v této třídě Mokka, ASX,, které se dají koupit v základu za solidní peníze a na nic si nehrají.
ASX, vitara .. u mna dvaja najschopnejsi a najsikovnejsi kandidati na kompaktne "mestske" a zaroven aj dostupne rodinne SUV :yes😒br />
hrv sa mi paci.... ale jej cena je ozaj trosku ambicozna.. uprimne.... ta mensia benzinova 1,5ka mohla stat aspon o tisicku ( eur ) menej .... ale to je asi jedno.... hondy nikdy neboli lacne kusky
hrv sa mi paci.... ale jej cena je ozaj trosku ambicozna.. uprimne.... ta mensia benzinova 1,5ka mohla stat aspon o tisicku ( eur ) menej .... ale to je asi jedno.... hondy nikdy neboli lacne kusky
Základní faktor zcela jiné skupiny zákazníků bude hlavně cena. Pokud chci svítit, navigovat, hřát si zadek, pak jsem u HR-V o 200k výš a to už je řádná porce. Ano, dostanu za to celkově lepší auto, ale kdo kupuje za 500, nedá jednoduše 700. Nebo výrazně sleví z výbavy a to fungovat nebude.
Jakkoliv je HR-V objektivně víc auto, tak v cenový kategorii Capturu prohrává direktem na solar.
Jakkoliv je HR-V objektivně víc auto, tak v cenový kategorii Capturu prohrává direktem na solar.
Právě, většina aut začíná kolem 300-350 a jdou do ceny tak 500-550, v reálu se ty auta prodávají za 450. Honda ale nemůže začínat na tak vysoké ceně, protože logicky ji potom budou lidi porovnávat třeba s Tusconem, Sportage, QQ , Kajdarem, Tiguanem a CX-5.
Pro mě je naprosto zásadní zjištění, že Honda (zase) udělala dobré auto, protože to je to, co od ní vyžaduji a jsem ochotný za to (v rámci určitých mantinelů) zaplatit. Jak moc ho chce v Evropě prodávat, to už je čistě její věc. Já třeba jsem velmi vážný zájemce o HR-V. Čekání jsem si ukrátil pořízením CR-V za neodolatelnou cenu, díky níž ho prodám téměř bez ztráty, je na nás zbytečně velké.
Na druhou stranu souhlas, že cena je malinko přes čáru, proto čekám, až dojde na ty akce a spadne to o 40. A teda taky čekám, jestli nebude napřesrok silnější benzin. Tu 1.5 jsem zatím neřídil, ale mluví se spíš o tom, že je slabá.
Na druhou stranu souhlas, že cena je malinko přes čáru, proto čekám, až dojde na ty akce a spadne to o 40. A teda taky čekám, jestli nebude napřesrok silnější benzin. Tu 1.5 jsem zatím neřídil, ale mluví se spíš o tom, že je slabá.
CRV je ten pulec s baťohem? Krasavec >😁 to auto je tak mimo, že ho ani super cena s dobrým motorem nezachrání. Ale zase narozdíl od civicu je to vlastně černý hřebec ve stáji
to si jako opravdu myslíte, že prodáte bez ztráty?
nebo téměř bez ztráty je - 100 000 ?
To bych si radši vzal na operák mondeo a po roce ho vrátil.
Koupit CRV čekat až zlevní HRV, pak prodat CRV, koupit HRV ?
To je jak ta pohádky co borec furt měnil a měnil 😄
nebo téměř bez ztráty je - 100 000 ?
To bych si radši vzal na operák mondeo a po roce ho vrátil.
Koupit CRV čekat až zlevní HRV, pak prodat CRV, koupit HRV ?
To je jak ta pohádky co borec furt měnil a měnil 😄
CR-V není nové. Respektive téměř ano, ale za cenu zhruba tříletého. 😄
Píšu, že je CR-V moc velké a přečtu si o Mondeu? 😄
Píšu, že je CR-V moc velké a přečtu si o Mondeu? 😄
na tom CRV proděláte, myslete si co chcete
to mondeo jako příklad operáku - podívejte se kolik stojí na rok v jaké výbavě a srovnejte co proděláte na CRV.
Samozřejmě pokud ta teorie o výměně je pravda. Podle mě skončíte u ojetého CRV a konečná ....hned jak zjistíte, že ta kalkulace je úplně mimo.
to mondeo jako příklad operáku - podívejte se kolik stojí na rok v jaké výbavě a srovnejte co proděláte na CRV.
Samozřejmě pokud ta teorie o výměně je pravda. Podle mě skončíte u ojetého CRV a konečná ....hned jak zjistíte, že ta kalkulace je úplně mimo.
V Hondě HRV jsem se svezl - a to v benzínu - manuál. Ač to nerad přiznávám, docela zklamání. Motor - byl docela svižnej, ale ten zvuk ve vysokých otáčkách - tragédie. Nazval bych to - hysterickej. Další věc - úložný prostor u řidiče a spolujezdce - ve dveřích a ve středové loketní opěrce - tragédie.
Co se týče Mazdy CX3 - tak ta je moc hezká, ale brutálně malá. Prostě dvojková mazda.
Nissan Qashqai - tak to je jiná liga, myslim si, že HRV na něj nemá.
Co se týče Mazdy CX3 - tak ta je moc hezká, ale brutálně malá. Prostě dvojková mazda.
Nissan Qashqai - tak to je jiná liga, myslim si, že HRV na něj nemá.
Ještě je tu Nissan Juke a Fiat 500X se slušnými benzinovými turbomotory a volbou 4x4 ... do těchto městských SUV podle mě nafta nepatří.
Tie svetla su uplna tragedia. Je to jeden zo zakladych bezpecnostnych prvkov v noci. Taketo auto by som nechcel ani zadara.
testovali ste najvyssiu vybavu HR-V - Executive, ktora ma standardne LED predne (nielen denne svietenie), polokozene calunenie a panaromaticku strechu svetla tak co tu pisete o halogénových svetlach...viete vôbec, co testujete???
Že by třeba záměrem bylo, aby měl test vypovídající hodnotu i pro někoho jiného, než zájemce o nejvyšší výbavu se všemi příplatky za 700 tisíc? Zvlášť když všechny ostatní výbavy mají H4.
Porovnávať tieto vozy môže len ACZ. Vzhľadom na cenu HRV ju možno porovnávať len s porovnateľne drahými crossovermi a tam sú jej šance veľmi malé. Kadjar Intens 1,6 dCi 4x4 699 900 Kč. K tomu nie je čo dodať.
Moc nerozumím, proč je u Capturu cítit ten silný kopanec při 2000 ot.min, když dle údajů výrobce má mít motor maximum síly už při 1750 otáčkách.
Předpokládám že pokud by byl příčinou jen opožděný nástup turba, pan redaktor by se o něm zmínil. Proto si myslím že výrobce buď bohapustě lže, nebo jste k testu dostali auto s vadným motorem
Předpokládám že pokud by byl příčinou jen opožděný nástup turba, pan redaktor by se o něm zmínil. Proto si myslím že výrobce buď bohapustě lže, nebo jste k testu dostali auto s vadným motorem
Martin