Renault Clio 4. generace stárne. A platí to také o jeho ostré verzi R.S. 200. Zpomalit tento neodvratný proces mohou pouze dílčí inovace nebo příchod speciální edice. A právě tou je testovaný model R.S.18. Čím se liší od R.S. 200?
Barevná kombinace s černými koly i všemi nápisy a znaky se mi po pravdě moc nelíbí, černá Cliu nesluší a černá kola nesluší nikdy ničemu. Ale když už, tak měli aspoň použít žlutou i v interiéru místo červené.
Súhlas, čierna s krikľavými žltými doplnkami pôsobí trochu tuzersky a celkovo tá farebná špecifikácia autu skôr ubližuje než pomáha. Ak už, tak by som zvolil opačnú kombináciu, žltý lak a kontrastné čierne doplnky (každopádne ako píšeš nie čierne disky, čierne disky sú smrrrrť >:D ).
A jako obvykle musim prispechat s nazorovou oponenturou na cerne disky, abychom to tu meli jak se na dnesni dobu slusi a patri hlavne hezky nazorove vyvazene. :-)
Cerna kola mohou byt super, tady tomu tak neni. Byt to clio žluťásek, pak by mu sli super. ;-)
Kombinace černý lak + černá kola je smrt (viz iudex - smrrrť).
Ono, s výjimkou stříbrné, vypadají kola v barvě karoserie vždycky divně/blbě.
U černých je disků kol je špatně, když jsou absolutně/komplet černé a ještě o level horší bývají v matném provedení, tady jsou aspoň v lesku.
Bílou / bílou celkem můžu, třeba okořenit troškou červené v JDM stylu [odkaz] [odkaz]
Šedá není moje barva, ale třeba k faceliftové Octavii mi sedí... a pak bych se nebránil ani kombinaci šedá / šedá (zde ještě v hezčí původní variantě). Ale možná je ten kontrast se stříbrnou lepší... [odkaz]
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
Stuttgart - hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko na jihozápadě Německa SE"r"E NA MAMAMERKL = TA PUDE VOE TA PUDE a oznámilo, že ZAKAZUJE VJEZD od 1. ledna 2019 do města všem dízlpopelnicím [odkaz] BEZ DPF včetně normy Euro 2004 !!!!!!!!!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
obecne malym autam neslusia tmave farby... a cierna uz vobec ( cierna za mna minimalne od golfa ceedu a vyssie ) .... k tomu este cierne kola ( toto sa mi doslova hnusi suhlas ) .. a mas hotove cudo .. uz horsie toto RS-ko vizualne snad ani vyzerat nemohlo ( totalna antikombinacia )... pritom sucasne clio sa mi z ponuky renaultu vazne paci vizualne ( pre mna vlastne najkrajsi renault stale a nadalej ) .... a clio ako take aj v uplne beznej verzii vie posobit fakt pekne vyzyvavo a napadito a sviezo ... len to chce preboha nahodit tam nieco normalne ( farba plus kola ) a bude to uplne v pohode pekne auto ... :yes:
toto je za mna podstatne krajsia kombinacia RS-ka ( kasna plus kola ) ako ta cierna tma vsade kam oko dovidi [odkaz] :yes: ( PS. mne sa ani ta jeho klasicka zlta s ciernymi kolami totiz nepaci ) ... tu by som volil nieco svetlo modre ako ma GT ... a u RS bielu potom
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
Chtěl vytěžit tohle (viz tvůj druhý odkaz), ale dopadlo to (bohužel) spíš takto:
[odkaz]
A to ta fotka juka je velmi milosrdná, naživo je to mnohem horší.
S manuální převodovkou by mi tam chybělo taky. Vzhledem k tomu, že to má jen automat, asi dokážu žít s pocitem, že v garáži není. Škoda, manuál by tomu seděl jak pr.... na hrnec
Samozřejmě, proto je možnost si vybrat. Bohužel nám, vyznavačům "staré" jízdy celkem ubývá výběru. Chápu držet volant a znuděně šlapat na plyn v nějakém městském autě a ať si řadí jak chce, ale malé zábavné auto pro mě musí nabídnout něco více a to je, že si užiji zábavu při 100% ovládání a kontrolou s manuálem. Ten pocit při soustředění, co zařadit, kdy řadit, práce se spojkou. Pro mě nepostradatelný faktor zábavy. Ale vím, že pro jiného stačí "zábava" i s automatem.
tiež som vyznávač “starej” jazdy ale manuál asi do nejakého výkonu,potom už je vcelku fajn aj ten automat. Sám som nedávno prešiel z A/T na M/T , ale proti automatom nemám ništ a ideál je možnosť voľby ktorá je viac a viac očesaná.
PS : dve identické autá , man vs aut (8st ZF) tak man má stále lepsie reakcie na plyn.
Když pominu barvnou kombinaci tak Clio dodnes vypada velice dobře a potřebovalo by maximalně jen nějake retuše např. předni světla. Bohužel interier je pravy opak a už od začatku se mi vubec nelibi a když narychlo zapatram v paměti tak huř jsou na tom snad jen japonci, Jazz a Yaris. Zde by pořebovalo Clio velkou změnu. Jinak velka škoda, že se ostra varianta nabizi pouze s automatem, naopak by to bylo mnohem lepši.
Tak v té černé potřebuje vše změnit, černá mu prostě nesluší. Automat je průser jako brno, jen marketing je asi happy. Vzadu torzka také nepotěší... Majitelé předchozí generace o tenhle kousek ani nezavadí, raději si nechají starý kousek. Prostě zklamání na více frontách...
Že se dobře neprodává??? "To se současným Cliem R.S. byl v roce 2013 problém přesně opačný. Chtělo jej tolik lidí, že Renault neměl kde ta auta brát. Méně sportovnosti otevřelo cestu širší klientele, která by o předchůdci patrně vůbec neuvažovala."
Jen říkám, že nad torzkou můžeš ronit slzy o třídu výš, tady ji mají snad všichni.
Pro mě je kompaktní hatch kompromisní kategorie, auto pro zábavu si stejně představuju jinak a radši bych sedlal BRZ než třeba i30N - jako víkendovku. Béčkový hatch nevím, tam jsem teoretik... ale asi bych i tam respektoval tu univerzálnost.
Automat povinně je mrzutý, to je fakt, to by mi vadilo.
Beru nářky petrolheadů, z druhé strany, mně se minulé Clio nelíbilo ani zvenku ani zevnitř, takže se mi zase tak nestýská.
Nechal jsem se pri cteni testu unest a mel jsem za to, ze se jedna o "novy" motor 1.8. Tech 18 tam bylo nejak moc.
A pritom se jedna o dnes jiz klasicky nissan-renault motor 1620ccm :-), kteryzto delaji uz roky, cili usuzuji, ze se osvedcil. SW lze doladit i tento motor, jak je videt z testu.
Koupit si hot-hatch jen se dvěma pedály a samočinnou převodovkou je pro mě zcela absurdní záležitost, ale jako alternativa, proč ne. Že ovšem současné Clio R.S. manuální převodovku vůbec nenabízí, to je absolutně neodpustitelný hřích a přímo plivnutí do obličeje všem pravověrným petrolheadům! Renault si takto zcela zbytečně odehnal řadu potenciálních kupců, kteří tak jsou nuceni přejít např. k Peugeotu 208 GTi, nebo VW Polu GTI (nová generace ovšem manuál nabídne až letos na podzim), popř. k nové Fiestě (i když s tím tříválcem?). Jinak současná generace Clia sice zvenku vypadá pořád dobře, ale s interiérem je to horší - například jsem nikdy nepochopil, proč na místě toho nesmyslně velkého palivoměru není pořádný ručičkový rychloměr! 8-s Taky nabídka prostoru už na novější konkurenty nestačí (což ovšem u sportovní verze samozřejmě není zásadní problém). Jsem zvědavý, jestli nové Clio (které už je prý na dohled) tyto nedostatky odstraní... Kéž by! :-O
S tím manuálem mi mluvíš z duše. Snad do žádného jiného auta se manuál nehodí více, než právě do HH. Pro mě je představa "tupě" sedět a mačkat plyn...tím to končí, víc tam toho není (kromě brzdy)...nepřijatelná.
Tady už skutečne nevidím duvod si nepriplatit za o kategorii vetsi a neporovnatelne lepsi a vyuzitelnejsi Megane R.S. - a to bych ho urcite kupoval s automatem, nebudu tu plivat na chybející manual, i kdyz chapu, ze poza petrolheada se bez toho neobejde. Ze segmentu B mi vzdy prisel nejrozumnejsi Swift Sport s atmo 1.6, ale toho stáhli a nahrada neexistuje. takže tak