Diskuse

Renault Mégane Grandtour Energy dCi 130 – Dvě mouchy jednou ranou

4.1.2017

Od loňského podzimu se nabídka čtvrté generace Renaultu Mégane rozrostla o karosářskou verzi kombi, již tradičně pojmenovanou Grandtour. Po technické stránce se od hatchbacku příliš neliší, nabízí však dvě zásadní změny k lepšímu.

 

  • 141 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 04.01.  10:58

    Konzistence..

    ...je opět zvláštní. Redaktor si stěžuje na ovládání a pak sám přizná, že je jednodušší než se snažil kostrbatě popsat. Tohle nechápu.
    Stejně tak jsem se nedozvěděl nic o tom, jak je nastavené řízení, posilovač. Obecně popisu jízdních vlastností není věnováno moc řádků. Tak nějak fofrově to na mě působí.
    • 141 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 04.01.  11:06

      « Re: Konzistence..

      Mne příjde, že si autor testu nechce přiznat, že tenhle Megane je vlastně komplexně docela dobré auto a tak slabinu v oblasti dotykového ovládání rozmázne na skoro jednu stránku, aby bylo o čem psát. Je jasné, že někdo, kdo s Renaulty nejezdí často, může mít zezačátku problém, ale to je u hodně značek a každý, kdo celý život nejezdí vozidly jedné značky či koncernu, tohle musí znát a chápat... Sám pak píše, že se auto ovládat naučil, tak kde je problém? >:D
      • 141 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.01.  11:21

        « Re: Re: Konzistence..

        Málokdo asi přesedá ze značky na značku. Tohle je pasé a novinář by se měl oprostit od svých návyků z jiných aut. Pokud se nejedná o přehmaty, ale pouze o odlišnost, pak mě tohle hledání klacku na psa otravuje.
        • 111 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 04.01.  11:24

          « Re: Re: Re: Konzistence..

          Vidím to stejně... :-! ;-) Viz kauza pana Vaverky s ovládáním rádia pod volantem :D
          • 101 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.01.  11:29

            « Re: Re: Re: Re: Konzistence..

            No comment >:-[] To byl perlař >:D
            • 311 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 04.01.  11:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

              A nejste náhodou vy dva z toho druhého pytle, kteří vlhnou už při pohledu na francouzský kosočtverec? ;-)
              • 131 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.01.  11:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                Když je namontován na pěknou dívku, tak pak jistě ano ;) >:D
                • 26 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 04.01.  11:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                  Tak trochu mi připadlo, že vlastně kritizujete to samé, co děláte u druhé značky.
                  • 61 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 04.01.  11:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                    Tohle u mě nebylo terčem kritiky. Štve mě, když se musíš k něčemu blbě proklikávat, ale tady se jedná podle všeho pouze o jinak rozmístěné virtuální tlačítka.
                    • 22 Reagovat !

                      foto J-W

                      J@W 04.01.  12:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                      Tak jsem to projel ještě jednou, máš pravdu.......
                      • 41 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 04.01.  12:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                        Já vím >:D
                        • 31 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 04.01.  12:04

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                          >:-[]
                  • 31 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 04.01.  11:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                    Přečti si pořádně, co autor testu napsal :-) Ostatně, už ti to Pája popsal. Stejně jsem reagoval i ve svém příspěvku o vláknu níže :-)
                • 11 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 04.01.  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                  >:-[] >:D
                • 11 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 04.01.  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konzistence..

                  >:-[]
  • 141 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 04.01.  11:03

    Sestřeleno

    Tak nějak čtu test a nevím, co je na tomhle Meganu vlastně špatně, jen na 3,5*? Kabina je kvalitní, prostornost také nehaníte (já jsem se třeba za sebe neposadil tak, abych neměl nohy narvané v sedačce, v tomhle tuzemská "Voktávka" prostě válcuje konkurenci v této třídě), kufr je solidní (navíc pěkně rovný s nakládací hranou), motor jede dobře (z mé zkušenosti naprosto ideální motorizace do rodinného kombiku a na dálnici se nemusí stydět, nejlepší downsizovaný motor, co jsem zatím jel v mainstreamu, ani mi 2.0Dci v Meganu nechyběla, i když jako vrchol by špatná nebyla), podvozek dobře tlumí....

    S tím topením je to docela ošemetné, zahřívání dieslu je prostě pomalejší, když auto po výjezdu z domu táhnete ještě 10 km na okrsce, neohřeje se dostatečně a je jedno, jestli je to Dci, Tdci, TDi... (vlastní zkušenost), ale já třeba najedu hned u baráku na dálnici, dám za 6. a 110 tempomat (abych nevytáčel studené auto), než se ohřeje a topí podstatně dříve. A kritizované ovládání? Vždyť sami píšete, že problém byl, než jste se naučili ztlumit podsvícení, pak to šlo rychle... se zapnutím kompresoru to je asi trochu horší, za to si kritiku zaslouží. Mne by spíše zajímalo, jestli podsvícení lze ztlumit tak, že opravdu neruší při jízdě v noci někde v lesích, kde nesvítí lampy? V Praze to takový problém nebývá :-)
    • 50 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  11:24

      « Re: Sestřeleno

      Já si nepamatuju, že bych si nějak zvlášť u jakéhokoliv auta hrál dlouho s podsvícením. Většinou jednou nastavím optimum a nazdar. Pokud jede člověk celou noc a potřebuje to ztlumit, udělá to obvykle při pauze.
      Kompresor klimy nevypínám nikdy, prostě je AC neustále zmáčknuté. Jestli to nemá Renault defaultně s možností vypnutí, pak je to velká chyba.
      • 80 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 04.01.  11:28

        « Re: Re: Sestřeleno

        Tak já třeba podsvícení pravidelně tlumím, jelikož mi u auta display mezi budíky dost svítí do očí a vadí mi to. Ve dne ztlumený naopak zase při silném slunečním svitu není dobře čitelný. Ale to je můj boj >:D Naopak klimu používám jen občas, takže vypínání natvrdo mi nevadí, tady chápu kritiku, když pustí maximální ohřev, tak se nespustí i kompresor. Ostatní kritika na Megane je už trochu vycucaná z prstu, viz i tvůj příspěvek výše :-)
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.01.  11:29

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          Ty máš ještě to zelené podsvícení nebo už verzi s barevným displayem?
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 04.01.  11:33

            « Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

            Já mám Convers+ display, zelenou pokud vím mělo MK III :-) Klasické MK IV mají červeno-bílou kombinaci. Zelená tolik nevadí, ale nejlepší je bílá.... to třeba měla už Laguna z roku 2002 :-) Ostatní automobilky na to přešly až časem :-)
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 04.01.  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

              JJ, Convers už pobírám, ten umí zářit jak falešná pětikoruna. To chápu. ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.01.  11:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                Jojo, u toho si klidně můžeš číst noviny o půlnoci >:D Convers + : palubní počítač i lampička do auta ! Nyní v akci ke každému Mondeu >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 04.01.  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                  Kolegyně si loni cestou z Rakouska v novém firemním Mondeu pomohla nalepením kapesníčků na přístrojový štít, prý nemohla najít ovladač na zeslabení (má Mondeo MKIII) ;-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 04.01.  12:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                    Taky dobrý >:D Někdy je na to nevidět lepší >:D , ono MK V nemá už kolečko, nebo tu narážíme na naše opačné pohlaví? >:D Jen, abych byl v obraze ?
                    • 20 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 04.01.  12:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                      Má ho...kolečko >:-[]
                      • 20 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 04.01.  12:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                        Myslel jsem si to >:D
    • 136 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 04.01.  11:39

      « Re: Sestřeleno

      Ten blbý moment, keď sa človek dozvie o aute viac z komentáru ako zo samotného testu. :-)
      • 60 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 04.01.  11:40

        « Re: Re: Sestřeleno

        A to sem ho zkoušel jen letmo >:D
    • 34 Reagovat !

      foto simon-sez

      simon_sez 04.01.  12:14

      « Re: Sestřeleno

      1.6tdi v poslednom golfe kuri rychlo - ma to el.ohrev. myslel som, ze to uz maju vsetky dnesne diesle...
      • 61 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 04.01.  12:17

        « Re: Re: Sestřeleno

        No, ale to je tak všechno, v čem je to TDI dobrý >:D
        • 81 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 04.01.  12:59

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          To není tak docela pravda. TDI bývalo ideální na použití ve vibračních deskách. >:D
          • 31 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 04.01.  13:01

            « Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

            Mne napadaj samý neslušný odpovědi na téma TDI a ženy, ale radši nic psát nebudu, je ještě brzy >:D
            • 21 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 04.01.  13:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

              Paradoxně by se ten tvůj nápad hodil do reklamy na Renault. ;-)
              [odkaz]
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.01.  13:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                Dám si to až večer, zablokovali nám Jůtjůb >:D
              • 13 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 04.01.  19:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                Ekofašistická demagogie v krystalické podobě! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
                • 11 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 04.01.  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                  Jistě, jenže o to tady nejde. A to TDI ve spojení s jistým zařízením pro ženy by se tam hodilo. Neříkej že ne. >:-[]
        • 11 Reagovat !

          foto simon-sez

          simon_sez 04.01.  15:40

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          presne tento dovetok som mal napisany, ale potom som ho zmazal >:D
      • 131 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 04.01.  13:52

        « Re: Re: Sestřeleno

        Už v minulé generaci 1.6 dci mělo el.ohřev natož v nové..pan novinář ani neví jak funguje automatická klima, viz to přepínání na větší teplotu pro rychlejší ohřev kabiny. Nesnáším jak někdo v autě s aut.klimou po startu přidává teplotu s dojmem, že v autě bude rychleji teplo.
        • 00 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 06.01.  13:51

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          Pan novinář rozhodně ví, jak funguje AT klima. Jenže, když je Vám při nastavených 22 a režimu Auto pořád zima, tak si prostě přidáte na 24. Je to o nastavení a rozmístění snímačů. Nebo si vážně myslíte že jsou novináři takoví blbové, že tohle neví. El. ohřev to mít může. Ale taky nemusí fungovat. Pro Vaše info, jsou dva typy ohřevů. Jeden hřeje chladicí kapalinu, takzvaný příhřev a druhý ohřívá vzduch do kabiny na jeho vstupu. A v autě rychleji teplo samozřejmě nebude, ale tepleji ano.
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 04.01.  13:23

      « Sestřeleno

      Ad prostornost. Podrobnější průzkum včetně jízdy mám domluvenej na příštý týden, takže zatím sezení vzadu neposoudím. Uvidíme, jsem na to zvědav, obzvlášť když ty nejsi zase nějakej XXXL. ;-)

      PS: Zajímavé je, jak se tělesné rozdíly mezi námi stírají v případě motokár. Tam se vejde každej a neřeší to. >:-[]
      • 21 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 04.01.  13:27

        « Re: Sestřeleno

        Určitě zkus, ono je to i tim, jak moc se "taxikářsky vyvalíš" za volant >:D Já měl kolena v sedačce, ale nic extrémního to nebylo, neboj :-) Určitě je to pro mnejedno z aut, o které bych v této třídě projevil zájem a to zejména v testované konfiguraci :-)

        No, já nevím, ale občas jsem pocítil svůj váhový přebytek, především na zajetém čase >:-[] Taky držím od té doby drastickou dietu, abych vám to natřel >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.01.  13:32

          « Re: Re: Sestřeleno

          Já bych se vybavil lampou a letlampou a šel smlouvat o ceně GT :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 04.01.  13:35

            « Re: Re: Re: Sestřeleno

            >:-[] :yes:
          • 12 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 04.01.  15:15

            « Re: Re: Re: Sestřeleno

            Předběžné info ohledně GT už proběhlo, ale k ceně, kterou kdysi zmínil webpaja jsem se tedy moc nepřiblížil. Nicméně to chce trpělivost, ohledně Clia RS to byl taky "porod" než se cena sladila s mou představou. Jenom se pak nikdo nemůže divit, že jsem tehdy našel paralelu mezi auty a fotbalem, resp. tím co o něm řekl mírně frustrovaný Gary Lineker : "Fotbal je hra, kterou hraje dvaadvacet lidí, a kterou vždycky vyhrají Němci." :-)
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 04.01.  15:29

              « Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

              Chceš ji dohodnout u dealera tady? ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 04.01.  19:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                Slovy Božského Káji :
                "Díky za optání fajn se mám
                Až to bude vážné ozvu se sám" ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 04.01.  22:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                Já se pak taky někdy ozvu až zjistím, jestli se od dubna vlezeme do Meganu nebo už to bude chtít Grand Scénic (dle financí to sice vidím na Lodgy >:D )
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 05.01.  07:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                  Lodgy je fajn...užitkáč ;-) . To neber, vem radši službu navíc :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 05.01.  07:42

        « Re: Sestřeleno

        Neřeší to? Kurňa, dva dny se mi pak vracejí klouby do původní polohy, mám z motokár nohy zkroucený jak hokejky. >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 05.01.  08:54

          « Re: Sestřeleno

          Já se po prvních jízdách zotavoval z naraženejch žeber asi měsíc >:D . Od té doby tu zatáčku za tunelem projíždím opatrněji.. nikdy bych nečekal jaká to může bejt šlupka do gum >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 05.01.  09:02

            « Re: Re: Sestřeleno

            Joo, motorsport umí být tvrdý, někdy doslova. >:D

            Já jsem teď spíš reagoval na woodym zmíněnou ergonomii posazu, vyšší člověk ty nohy musí kolem volantu prostě obtočit, do čehokoli připomínajícího jen náznakem ideální posaz za volantem, to má hodně daleko. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 05.01.  09:30

              « Re: Re: Re: Sestřeleno

              Já při své výšce s tebou mohu jen souhlasit :-) Jsou ale mezi námi jedinci, kterým je motokára šitá na míru >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 05.01.  21:15

          « Re: Re: Sestřeleno

          No dobře, opravuji. V tu chvíli to neřeší. V pauze mezi jízdami ses mi nějak zhroucenej ze špatnýho posezu nezdál. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 04.01.  19:01

      « Re: Sestřeleno

      ve světle zhuleneckého testu toyoty k ničemu je to celkové hodnocení meganu poněkud velmi střízlivé.
    • 51 Reagovat !

      foto meke

      meke 04.01.  21:21

      « Re: Sestřeleno

      Jako majitel nového Megane mám k testu pár postřehů . Mám motor 1,2 tce 130 hatchback , takže topení v naftě může fungovat trochu jinak . Ohledně topení je to tak , že je potřeba ho dát v dnešních mrazech hned naplno ( Hi ) , pokud nastavíte teplotu na 25 nebo méně , tak to topí slabě . Po pár minutách už můžete teplotu stáhnout a automatika ji krásně udržuje .
      Pravda je to s těmi stěrači , taky mě nechávají uprostřed šmouhu , asi dostali v těch mrazech zabrat .
      Pokud používáte dotykový mobil , je ovládání R-linku jednoduché . Asi to dělá problémy jenom automobilovým novinářům >:D .
      Podsvícení palubních displejů se po setmění a rozsvícení potkávacích světel samo stmaví , pokud to i tak někoho ruší není problém to nastavit v menu .
      Prostorově nemáme v autě žádný problém , mám 180 cm a skoro metrák a za sebe jsi v pohodě sednu . Dále v autě vozím manželku a dítě v sedačce .
      S tím zasunutím chodidel pod přední sedačku je to tak , že toho místa není opravdu na rozdávání . Mám ale pocit , že přední sedačka je posazena dost nízko , takže jsi ji stačí pro lepší výhled z auta trochu pozvednout a je všechno OK . Kufr je dostačující , pouze chybí nějaký prostor pro povinnou výbavu , podařilo se mě ji dostat k rezervě , takže OK , ale to se týká jen HB . To je tak asi všechno , pokud jsou nějaké dotazy , tak se ptejte . :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.01.  21:35

        « Re: Re: Sestřeleno

        S tím topením je to zvláštní, automatika by měla poznat, že je v autě 15, a teoreticky by to měla vytápět stejně, ať je nastaveno 22 nebo 30. Ale možné to je.

        Pokud jsou gumičky z prvovýroby horší, tak to není zase takové drama.

        Co motor? Dynamika, spotřeba? Máte LED světla?
        • 11 Reagovat !

          foto meke

          meke 04.01.  21:54

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          LED světla nemám , nechtělo se mě za ně připlácet .
          Dynamika se zatím těžko posuzuje , protože mám najeto necelé 3 tis. km , ale vypadá to , že to pojede slušně . Překvapilo mě ticho v kabině i při stotřicítce ( i více ) na dálnici ( 2800 otáček ) .
          Spotřeba při cestě do D a zpět po dálnici ( asi 1800 km ) stále klesala až na aktuálních 7,6 l .
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.01.  22:14

            « Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

            Teda pokud jsi jel 130 tak je ta spotřeba přímo masakr. :-O
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.01.  22:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

              Na německý dálnici? ;-)

              Jedna teta mě vezla z poloviny Německa do prahy autem který tady párkrát zmínila a hodně spěchal = plnej na 230 a něco = víc to nejelo, nějakej blb tam vjel brzdy jak uhnul zase plnej a tak dokola = 17,6 l :yes: >:D

              Teda tu spotřebu si už nepamatuju přesně ale tak nějak >:-[]
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.01.  04:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                To by se měla teta naučit řídit, čau Sakro ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 05.01.  09:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                  Co to podle tebe znamená? :-)

                  Možná má po německejch dálnicích najeto o pár km víc než ty ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.01.  09:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                    Auto co nedá +230 a skoro 18litrů je vtipný... Možná, ty možná ;-) .
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 05.01.  09:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                      Bylo to před 12ti lety = a nějak ti to nesouvisí s tim že by se měla naučit řídit :-)

                      A viz Ozzmanova Jetta 1.6 ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 05.01.  09:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                        Však Ozzman přiznal, že už svá pionýrská leta má za sebou.

                        C5 tak špatný motor neměla >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.01.  09:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                          Jako že dneska by to už nedal? To je možný :-)

                          Vaculík tomu atmo třílitru řikal nejlepší francouzskej motor

                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.01.  09:46

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                            To není vyloučený, že byl ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.01.  09:47

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                              Prostě atmo třílitr = krásný doby
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 05.01.  09:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                            Nedal, už Jettu nemáme pár let >:-[] A taky s léty přišel pud sebezáchovy >:-[] Ale to neříkám, že se v Německu nesvezu....
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.01.  10:04

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                              Nebudu psát kolik je Buřtíkovi ale i ve svym věku dá na německý dálnici nějakejch 270 km/h ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 05.01.  09:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                        Jetta jela jako z praku ! >:-[] A možná narozdíl od té C5tky bude jezdit ještě za dalších 10 let >:D Tam se nemá moc co pokazit >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.01.  09:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                          U atmo tříllitru? Tam se fakt nemá co pokazit = náhodou to auto eště jezdí :-)

                          A myslim že se s nim těch 12 let jezdilo o hodně líp než s Jettou 1.6 ;-)

                          A za dalších 10 let doufám už nebude jezdit ani jedno :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 05.01.  09:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                            U Citroenu? Tam se má co pokazit >:-[]

                            Jezdit se mohlo, ale také stál 2x tolik ;) >:D To by bylo smutné, kdyby to jezdilo stejně, nebo hůř >:D

                            A proč by nemělo ani jedno jezdit? >:D Naopak si myslím, že ty atmosféry tu budou ještě za 10 let, kdežto první TSI, co třeba tu 1.6 nahradili už dávno ne >:D Já bych si na tu Jettu vsadil, ta byla ještě z dob, kdy VW dělalo etalony >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.01.  10:09

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                              Tyhle klišé znám [odkaz] >:-[]

                              Etalony? Jako tomu fakt věříš? Neřikal si že už si dospělej? :-)

                              Ze stejný doby znám Pašíka B5 2.8 V6 30V ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 05.01.  10:17

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                Jetta byla z roku 2006, osazena letitým atmosférickým motorem 1.6, který byl již v té době skoro dinosaurem, ale spolehlivým... Rozhodně bych si vsadil v té době na Jettu MPI, než třeba na stejně starou C4, či Megana ;) Dnes už je to trochu jinak, což jsem psal, tak nevím, proč mi sem dáváš svolávačky za rok 2016 >:D

                                A co ten Pašík? Má nějaké výrazné problémy jako jeho novější sourozenci?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 05.01.  10:23

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                  Ten Citroen je 2004 nebo 5 = atmo V6 třílitr = ve svý době už taky trochu dino, ale spolehlivej..

                                  Jakej tehdy byl Megan a další už moc nedám = ale to porovnání Pašík 2.8 C5 3.0 znám = i co do spolehlivosti >:D

                                  [odkaz] [odkaz] [odkaz]

                                  Protože na svolávačky 2016 sem akorát narazil = svolávačky 2006 na webu prostě dostupný nejsou ;-)

                                  Dnes už je to jinak? Jako že jak? :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 05.01.  10:30

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                    Nechceš mi tu snad tvrdit, že i před 10-15ti lety bylo VW jako dno spolehlivosti a Francouzi na špičce, že ne? V té době ještě celkem šlo považovat OI/II, Golfa, či Pašíka s 1.6 a 2.0 MPI či 1.9 TDI za etalon ve svých třídách i do spolehlivosti. Dnes je to jinak, řekl bych, že nastává rovnováha, kdy se spálíš u jakékoliv značky a VW si prošlo koncem prvního desetiletí nového milénia dost kritickým obdobím jak na poli naftových (2.0TDI PD), tak i benzinových (TSI) motorů :-) Mýlím se snad?
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 05.01.  10:32

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                      Ne = oba byly podobný šmejdy >:D

                                      A stejný je to i dneska ;-)

                                      Kritický byly i motory 2.5 TDI = nechci posuzovat jestli víc nebo míň než ta generace o který mluvíš ty

                                      Hele našel sem původní text o C5! [odkaz] :yes: :yes: >:-[]
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 05.01.  10:36

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                        Ano, 2.5TDI byl kritický, ale také kus od kusu, bylo hodně verzí. Pokud bych dnes hledal auto za 50 tisíc, budu koukat právě po nějakém Passatu, nebo Golfu, či Boře. Buď MPI, nebo 1.9TDi, právě z duvodu jejich techniky :-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 05.01.  10:39

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                          Koukej po čem je libo = v tomhle nemám moc přehled ale 1.9 TDI je v mnoha variantách taky pěkná potvora

                                          Viz ty odkazy myslim že německejm etalonum věříš víc než si zasloužej ;-)

                                          Nevim co za 50 t. = možná nějakej japonec? :-|

                                          Koukám na nejstarší auta dle TUV = nejhorší MB M, nejlepší samozřejmě 911. A hned za ní Subaru Forester = jo to by asi šlo

                                          Další pořadí třetí Toyota RAV4, Toyota Avensis, Honda Jazz, Toyota Corolla, Mazda 2, Toyota Yaris = jj japonec :yes: :yes:

                                          11 letej Citroen Xsara je 33, Saxo 25, C5 38

                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Ozzman

                                            Ozzman 05.01.  10:49

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                            Ne, opravdu bych si nekoupil 11tiletou C5... pár kamarádů je mělo a to je levnější ty peníze hodit do kanálu. Nekoukej jen na statistiku, tam může být zanesen problém, který majitele takto starého auta vůbec nebude trápit a provozu nijak nezamezí.
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 05.01.  10:53

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                              Ani já :-)

                                              Matně vzpomínám že kdysi nějaká C5 vyhrála v přetočenejch kilometrech = ty čísla fakt nedám ale C5 1.6 měla v reálu najeto snad o 160 t. km víc? Možná si to někde pamatuje ;-)

                                              Koupě 11-12 let starýho auta je loterie = to nemá cenu rozebírat

                                              A když už = obecně prostě radši tu 911 nebo to Subaru atd. :-)

                                              Zajímavý že to MB M byl děs běs před 12 lety a tuhle sem někde čet že etalon nespolehlivosti je i teď. No a tabulku testů na 100 000 km Autobildu vede Kia a druhej je Hyundai :yes: >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 05.01.  09:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                            U V6 PSA podle recenzí odcházely hlavně zapalovací cívky a katy, ty už velmi brzo. Ostatní mechanika výborná.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 05.01.  09:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                              A co třeba..... elektronika? >:D Tam bych si na Francouze nevsadil, byť ta auta mám rád.... >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 05.01.  10:00

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                Nic jsem o motoru jako takovém jiného nenašel ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ozzman

                                  Ozzman 05.01.  10:02

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                  Však jo... motor asi bude solidní, ale až se ti v prosinci zaseknou otevřená okna, nebo ti nepůjde zamknout auto... teda tobě ne, ale tetičce >:-[] >:D Víš kam tím mířím ne? >:D Já to zažil...
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 05.01.  10:03

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                  To leda v tištěnejch médiích = to už je moc dávno
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 05.01.  10:01

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                Jaká konkrétně? Nevim že by s tim bylo něco zásadního = ve 240 t. měněný rozvody

                                Určitě nějaký normální opravy ale nic fatálního
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 05.01.  12:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                  Rozvody jsou OK. K tomu 2,5TDI to taky není globálně pravda. Měl jsem V6 z roku 2003, kde byly problémy odstraněny po technickém FL. Žádné žihadlo ani spořínek, ale spolehlivý tahoun. ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 05.01.  12:54

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                                    Zase přesnej opak co Vaculík? ;-)

                                    V6 2.5 TDI je jeden z nejproblematičtějších motorů a navíc je to veřejně známý! Schválně si zadej jen V6 2.5 TDI do Google a čti = klidně i na VW audi fórech = a nezůstávej u jen u češtiny :-)

                                    [odkaz]

                                    Ale vzhledem k tomu že zmiňuješ závěrečnou verzi po roce 2003 = sám to jistě víš :-)
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 05.01.  09:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                A jaké to bylo s těmi dvojitými skly a lichoběžníkovými nápravami ? To musela bejt jízda vid? :-)

                P.s. Mám podobný rekord na cestě Pha - Pec pod Sněžkou - 22l/100km VW Jetta 1.6MPi >:D Ale takhle už nejezdim...
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 05.01.  09:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                  To si odlíval z nádrže ne? >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 05.01.  09:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                    Ne, ale tehdy jsem prostě pospíchal (kvůli jediné závadě, co jsem na Mondeu měl, kvůli které jsem s ním nemohl pokračovat v jízdě a to špatné lanko kapoty, takže nešla uplně zavřít a já se chystal v té době ještě na školní lyžařský kurz >:D na týden... to jsem si netroufl nechat odstavené v mrazu někde u horské chaty, oprava pak sice stála 200 Kč, ale v neděli odpoledne to nikdo neopravil >:D ). Musel jsem se vrátit domů pro Jettu (naštěstí jen z druhého konce Prahy) a pak stihout nástup na kurz do asi 17ti hodin, jinak vyškrtnutí, přišel bych o kredit, který jsem potřeboval ke státnicím atd (my lajdáci naháněli kredity všelijak >:D ) ... no prostě jsem musel pospíchat >:D Takže dálnice Pha-MB konstantně 190-200 (to bylo poprvé a naposledy, kdy se to auto takhle rozjelo >:D ), sežralo to 1/3 nádrže a pak zbytek okrsky, brzda-plyn. Dorazil jsem včas, kredit dostal, neumřel jsem a dostudoval >:D Už nikdy znovu >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 05.01.  10:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                      Tolik paliva se snad nedá v tak malém motoru ani spálit >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 05.01.  10:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                        Taky jsem si to myslel do té doby >:D
                        • 10 Reagovat !

                          foto Odan

                          Odan 05.01.  14:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                          Hele to ti fakt spíš někde tekla nádrž, hodně podobnou trasu (Praha-JBC a pak jeste o kousek dál) jezdím ve stosedmdesátikoňovym atmo dvoulitru taky a přes 15 se prostě nedostanu >:-[]
                          • 10 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 05.01.  15:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

                            Dal sem s HTP 15/100.... a to jsem jel jen do 140 ti, když jsem pořád řadil v hustém provozu a snažil se předjet alespoň pár aut.... takže... >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 05.01.  08:59

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          Ono když to vezmeš i logicky. Pokud auto stojí celou noc venku v mrazu, tak to vytopení na požadovanou teplotu, ještě ve spojením s pomalu zahřívajícím se dieslem, prostě trvá déle, než u benzinového auta, které stojí navíc v garáži :-) Proto tam každej automaticky dá hi a pak to stáhne :-) Já to dělám stejně.
        • 10 Reagovat !

          foto sir

          sir 06.01.  08:54

          « Re: Re: Re: Sestřeleno

          Takhle to fungovalo i u Focusu minule generace.....ono kdyz das "max", tak se u diselu (ted uz je to i u primo vstrikovanych benzinu) zapne vyhrivani "dratkama" nez se ohreje motor....a tim proudi dovnitr teplo rychleji.

          Velmi dobre to fungovalo u Peugeotu 508 2,0 diesl...topeni fungovalo po par km (vyjezd z garaze 7 stupnu , venku napr minus 5. Das na max..zacne topit rychle a foukat intenzivne.

          Kdez to novy passat je v tom tragicky..das na max.....sice za chvili zacne topit..ale fouka pomalu..a clovek si musi manualne pustit ventilator na vice otacek..

          Jiank sice jsme u Renaultu Megane...ale kdyz dostal jen 3,5 hvezdy..tak to stejne bych dal za par minel Passatu :-)

          Sterace: uz po 300km na dalnici neni schopen stirat velky pruh mezi ridicem a spolujezdcem (a muzete ostrikovaci strikat jak chcete) TO u P508 diky protibezne chodicim stercum se me nikdy nestalo.

          Denni sviceni navigace: čidlo, ktere prepina mezi nocnim a dennim rezimem je spatne naastavene : jedu v poledne venku svidi slunicko skrze mraky..ale prepne do nocniho rezimu, tak ze mapy a i ostatni na displeji hure vidite..
          - blbe funguje dotykove zmykani dveri..jednou jo .pak trikrat ne
          - obcas nenajedou mapy od googlu..nebo najeduo az po 5 minutach
          - obcas cela navigace/infotaiment blbne- po nastartovani.....nekdy se i vypne za jizdy
          - priserne razeni od DSG...ano umi nektere veci udelat rychle...ale aby podradila, tak pedal plynu zmacknete temer na max, coz napriklad projedete krizovatku s odbocenim doprava a je zarazena automatem trojka...chcete zrychlit..nedeje e nic...pridate jeste vic..nic jeste vic..práásk tam za 2 a samozrejme jak uz ma clovek temer plny plyn tak auto vystreli kupredu (moc komfornti t oneni pri porovnani s dvojspojkou z minuleho mondea byt tp byl benzin EB..tal..nic..moc :-)
          - pak jeste design infotaimentu je jak z roku jedna dve....v dnesni dobe hruza.
          - spotreba po 5 tis km porád 7,9 (190 koni diesl automat 4 kolka)..tedy nic moc
          - do 100km/h dobra dynamika..pak nic moc
          - hure sviti LED proti nove gen. Mondea a to o dost
          - hlucnost prumer (vzduch a hnusny zvuk motoru..takova divna pila)

          to jsou ale temer vsechny negativa, pak uz jen same pozitiva a jistoty :-)
          - perfektni zpracovani inerieru i exterieru
          - vekly interier zejmena v zadu
          - rozumne velky kufr vcetne rezervniho plnohodtnotneho kola (uplne stejna lita 17nactka jako rezerva)
          - rychle ovladni infotaimentu
          - da se ovladat i v hlasove a v cestine...a funguje to
          - pripojeni na internet
          - dobry pozas, dobry volant (byt na sedavky z P508 to nema ani nahodou)
          - vyborne vyresene odkladaci prostory
          - puuzite materialy taky ok
          - velmi dobre handsfree (napr. proti hyundai Tuscon..ktery je tragicky :-)
          - jizdni vlastnosti fajn, ctyrkolka po vcerejsi jizde na snehu...ledu....pres pul republiky tam a zpet do orlickych hor a vysocina a atd....super

          Tak ...a dali by jste po takovem hodnoceni Passatu 4-5 hvezd a Megane jen 3,5? (byt jde o jine tridy....)

          Vetsina veci co zminuji temer nikdy nezazni v testech..kor ne u koncernu. Myslim ty negativni.
          • 10 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 06.01.  09:32

            « Re: Re: Re: Re: Sestřeleno

            Tak mizerna funkčnost stěraču byla i u šestkoveho Golfa a stižnosti jsem četl, už i od majitelu součastneho Golfa či Leona.
      • 12 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 04.01.  22:29

        « Re: Re: Sestřeleno

        Moc se mi to nezdá s tou klimatizací, zkus to ještě sledovat. Mám minulou generaci a i ve všech autom. klim. bylo jedno jestli dám Hi nebo teplotu, teplo šlo stejně rychle. Jinak ale na aut. klim. můžu jen pět chválu, funguje velmi logicky, neznám zamlžené okno a ani nevím jestli jsem ji měl někdy jinak než na aut. režim, fouká moc pěkně, v zimě krásně teplo na nohy a do obličeje malinko chladněji, což může u někoho trochu klamně navazovat pocit, že topí málo. Výsledek je, že se nestává, že by mi někdy bylo v autě moc vedro nebo zima.
    • 10 Reagovat !

      foto pali-sk

      pali.sk 07.01.  10:39

      « Sestřeleno

      Do rodinného kombíku deisel ??? Jediný rozumný dôvod? Čím vyváži rozdiel 3000 EUR oproti rovnakému benzínu?

      Pri rozdiele cca 1,5L na 100km (viac to nebude) sa 3.000 EUR "vráti" po cca 166.000 km, teda po 166.000 km ušetrím prvé EURo. (rozdiel v cene palív som nerátal, nakoľko tých 3.000 si musí tá rodina v 90% požičať a teda je ešte väčší).

      Tak ešte nech najazdí rodinka tých 40.000 km do 200.000 km nech si môže povedať že ušetrila 500 EUR vlastníctvom super dieslu ...(čo tam po tom, že ten smrad a častice musia dýchať tie ich deti aj iné deti, a v zime budú pekne v aute mrznúť ...).

      VIvat "naprosto ideální motorizace do rodinného kombíku" ...
  • 30 Reagovat !

    foto Flajzi

    Flajzi 04.01.  11:20

    Topení

    Otázkou je (a redaktor na to nedal odpověď), zda aspoň dieselová verze má přímotop (ať už vzduchový nebo v topném okruhu) právě pro rychlejší ohřev interiéru po startu.
    Pokud nemá, tak je to poměrně velké minus pro auto jako celek, ale je to normální. Pokud má, tak je něco v nepořádku - možná je přímotop nefunkční.
    • 20 Reagovat !

      foto Flai

      Flai 04.01.  11:36

      « Re: Topení

      To by mě taky zajímalo,a především jestli je možnost mít z výroby nezávislé topení? Známý má Berlingo 1,6 HDi rok 2014 a už to několikrát řešil v servise,že vozidlo netopí,teplota ukazuje nulu nebo kolísá. V servise mu řekli že priorita nových motorů je ekologie takže topení je až na posledním místě >:D a jediné řešení tohoto nedostatku je nezávislé topení,které tam bylo za příplatek 25 tisíc a prodejce mu ho nabízel ale on odmítl.
      • 31 Reagovat !

        foto Flajzi

        Flajzi 04.01.  11:44

        « Re: Re: Topení

        Dle ceníku z výroby bufík dodat nelze. Na druhou stranu, jedná se o standardní auto, takže Webasto určitě bude mít nějaký kit, aby šel bufík dodatečně zabudovat.
        Nejlepší stejně bude do tohoto typu auta si vzít benzín. Bude to sice jezdit o 1-1,5 litr navíc, ale odpadne hromada starostí o diesel, ušetřené peníze vrazit do výbavy auta nebo dovolené a topit to bude normálně.
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.01.  13:56

          « Re: Re: Re: Topení

          Obecně máš pravdu, ale v tomhle konkrétním případě... buď se spokojíš s 1.2TCe, která ale jede o dost hůř, nebo si připlatíš za GT.
          • 11 Reagovat !

            foto aproximus

            aproximus 04.01.  19:15

            « Re: Re: Re: Re: Topení

            souhlas. u zážehových motorizací je ten výběr poměrně malý.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 04.01.  16:42

          « Re: Re: Re: Topení

          Já ti nevím. Přeplňované zážehové malorážky topí snad nejhůř. Vznětové totiž mívají přídavné topení, ale zážehové ne (nějaká automobilka to nabízela i u nich za příplatek, ale už si nejsem jistý která). V tomhle směru není nad větší motor.
          • 10 Reagovat !

            foto Flajzi

            Flajzi 04.01.  16:47

            « Re: Re: Re: Re: Topení

            Nevím jak u Renaultu, ale mám osobní zkušenost u Octávky s 1.4 TSI 103 kW v předchozí generaci a 1.4 TSI 110 kW v současné generaci a tam elektrický přímotop je. Takže i u malých benzínů bývá přímotop.
            Každopádně i kdyby tam nebyl, tak stále zbyde více odpadního tepla u zážehového než vznětového motoru.
            • 20 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 04.01.  18:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Topení

              Už je to pěkná doba, co jsem viděl test topení. Pokud topí rychle, tak je to jen dobře. Takovou zajímavostí je, že u některých aut (nevím, jak je to rozšířené) záleží, pro jakou zemi byl daný kus určený.

              Je možné, že to nebylo tak hrozné - v hlavě mi utkvělo, že malé přeplňované motory na tom byly špatně. A mezi nejlepšími byly i vznětové. Mohly však být i mezi nejhoršími.
          • 20 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 04.01.  19:54

            « Re: Re: Re: Re: Topení

            Naopak, 1.2tce (resp. jeho dig-t inkarnace v nissanu) topi temer okamzite. I v minusovych teplotach a jen v mestskem provozu topi do par minut. :yes:
            Naproti tomu kdyz si vzpomenu na leta s benzinovym r6 v BMW, tak ten se za 6 mestskych km v podobnych teplotach nepohnul z modreho pole.
          • 40 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 04.01.  23:03

            « Re: Re: Re: Re: Topení

            Jsou malé diesely i benzíny, které topí dobře a jsou stejně objemné motory, které topí zoufale. Tady je velký test topení:
            [odkaz]
    • 20 Reagovat !

      foto kovv

      kovv 05.01.  07:59

      « Topení

      Tato verze prý nemá pomocný ohřev (tak mně to řekli u prodeje) a údajně bude přidán do my2018.

      Jediné řešení je nezávislé topení. Kromě rychlejšího ohřevu vnitřku je u nafty daleko důležitější, že v době vyjetí je také zahřátý motor a spotřeba nafty pro topení (0,2 až 0,4l) se ti vátí po cca 15 ujetých kilometrech a to nemluvím o tom, že motor netrpí kratšími jízdami v zimě (cca okolo 15 km) a tím jsou menší náklady na servis.
  • 74 Reagovat !

    foto PetrNovo

    PetrNovo 04.01.  11:39

    Brzdy?

    8-s [odkaz]
    • 27 Reagovat !

      foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

      T.E.S.L.A už na ACZ serie 04.01.  12:29

      « Re: Brzdy?

      A?
    • 410 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 04.01.  13:07

      « Re: Brzdy?

      To si děláš reklamu na vlastní web, nebo co? Nikdy jsem od tebe neviděl smysluplný příspěvek, kromě blití odkazů na tuhle blbinu.
      • 66 Reagovat !

        foto PetrNovo

        PetrNovo 04.01.  20:52

        « Re: Re: Brzdy?

        Tak se omlouvám přišlo mi to zajímavý. Jdu hledat nějaké smysluplnější příspěvky ;-)

        P.S. A víš, že u některých Meganů je taky špatně přišroubovaná zadní těhlice a může ti upadnout kolo? [odkaz] 8-s
      • 24 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 05.01.  04:24

        « Re: Re: Brzdy?

        Tohle je dost závažná věc ne?
  • 36 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 04.01.  11:51

    Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

    A ono to má jen 96 kW. ;-)
    • 61 Reagovat !

      foto jurajos

      jurajos 04.01.  11:56

      « Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

      Pán má problém chápať písaný text?

      "Tím byl v případě testovaného vozu vznětový čtyřválec 1.6 Energy dCi 130. Jak už název napovídá, jedná se o jednodušší verzi motoru R9M, která si vystačí jen s jedním turbodmychadlem."
    • 32 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  11:57

      « Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

      Tohle není biturbo ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 04.01.  12:00

      « Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

      Biturbo má 118kw
      • 30 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 04.01.  12:47

        « Re: Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

        Pánové omluva, článek jsem ani nečetl, když jsem viděl ty hvězdy.
        Jenom jsem rýpal do hlášky v testu MB C AMG: --Ten musí mít přinejmenším přes 400 koní! Jenže chyba lávky. Tento motor má „jenom“ 270 kW.
        • 30 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 04.01.  12:51

          « Re: Re: Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

          Ok, budiž ti odpuštěno >:D
          • 20 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 04.01.  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

            Díky
        • 10 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 04.01.  19:52

          « Re: Re: Re: Člověk by čekal z biturba aspoň 140 koní

          Byl to dobrej vtip. :yes: Ale musím se poctivě přiznat, že prvně mě trefilo do očí to "biturbo" a taky jsem se nedovtípil. ;-)
  • 61 Reagovat !

    foto olsztyn

    olsztyn 04.01.  11:56

    Nádhera

    To je tak pěkný auto, strašně se mi líbí! Viděl ho jen dvakrát z auta i základní výbavu ale super. A to jsem byl při uveřejněný prvních fotek skeptický...
    Ale teda nevím jestli bych si koupil Megana kdybych vybíral, když chci benzín tak 1.2 (to bych ze současné OIII 1.8 nezkousnul) a pak 1.6 ok, ale to je s automatem a cenově už nesmysl..
    Chybí jim ekvivalent 1.4 tsi 110kW, bez automatu od cca 450.000,-
    • 22 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.01.  13:54

      « Re: Nádhera

      Celkem jo, ale stříbrná mi přijde jako vyloženě špatná volba... a nebo když, tak by to teda potřebovalo ještě aspoň o palec větší kola.
      • 11 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.01.  15:17

        « Re: Re: Nádhera

        Pravdu díš, vyloženě špatná barva.
        • 10 Reagovat !

          foto aproximus

          aproximus 04.01.  19:07

          « Re: Re: Re: Nádhera

          a jaká je podle vás ok? mě je naopak ta stříbrná sympatická (asi proto, že mám obecně rád stříbrnou metlu.), jen ten c sloupek ...
          • 21 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 04.01.  20:14

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            Je tam 10 barev plus 1 modrá speciálně pro GT a ne že by to zas byl nějakej extra výběr, ale tu stříbrnou (ještě ke všemu v tomhle odstínu) řadím společně s bílou základovkou na úplný chvost. To je ale čistě můj názor.
          • 31 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 04.01.  21:25

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            Pro mě je stříbrná aktuálně de-mode. Dá se zvládnout u auta na velkých kolech, s hezkejma světlama a tak... a musí být čisté. Pak to je takovej ten technicistní Audi-look.

            Za mě červená a GT-modrá nejlepší, pak tam jsou ještě dvě slušné modré, jedna z nich taková ta klasická světlá co už byla na minulé generaci. Pak asi kovově šedá. Černá by mohla být ok na ten sedan, ale na kombík spíš ne.
            • 10 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 04.01.  22:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              V te cervene je to skutecne uchvatna podivana
            • 02 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 05.01.  07:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              Mě se pořád nedaří u megana a talismana strávit ty "kly" denního svícení, vizuálně rozbíjejí předek, prostě se mi to nelíbí. V té stříbrné se trochu ztrácejí, takže i s tímto plus bych stříbrnou na megane kombi klidně vzal.

              Každopádně, renault umí momentálně jedny z nejlepších barev, ta jejich žlutozlatá metla a červená jsou excelentní. ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.01.  07:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                I modrá je hezká. Mě víc než kly vadí zadek Mégane, když svítí je to jako pojízdný bordýlek ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 05.01.  07:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                  Ano, zbytečně široké jsou ty lampy. K tomu poznámka, vždycky čtu, jak horizontálně umístěná zadní světla opticky rozšiřují auto, na mě to působí přesně naopak, čím širší a tím blíže k sobě auto světla má, tím mi přijde záď opticky užší. :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.01.  07:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                    To dělá ta malá mezera mezi P a L světlometem, dá se to asi eliminovat tvarem, ale na Mégane to díky světlům nesluší tak, jak by mohlo. ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 05.01.  09:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                    To se mi zrovna docela líbí... víc u Talismanu než u Meganu, ale ani u Meganu mi to neva.

                    PS: když koukám na ty fotky... některé zadní stěrače by se daly použít i na helmu :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 05.01.  21:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                  No, nedávno jsem se za jedním takovým "bordýlkem" na GT táhnul docela dlouho a líbilo se mi to. Nevím, možná že by mi to Freud vysvětlil. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 05.01.  09:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                Já mám u kombíku zase trošku problém s proporcema. Vím že přímo z boku na auto nikdo nekouká, ale ten pohled zvýrazňuje to, co mě tam trošku ruší i naživo - dlouhej přední převis, hodně plechu nad zadním kolem díky téhle... dynamicky stoupající linii oken:
                [odkaz]
                ...a řekl bych, že to stříbrná zhoršuje.
                • 01 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 05.01.  09:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                  Vzadu dobrý, předek je mohutný, velký převis a moc hmoty nad koly, ale to je dnes celkem běžné. Mě ta stříbrná na tom fakt nevadí.

                  Mmch. včera jsem se blížil z boku ke kombíku astry, v černé na 16", vizuální peklo, ta chromovaná linka to naprosto zabíjí, hrůza. 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.01.  10:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                    Jak je Astra HB pohledné a vizuálně lehké auto, kombík vypadá jako by měl nádor a prošel sexem s nějakou lodí.
                    • 01 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 05.01.  21:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                      Jj, kombík Astry je snad nějaká pomsta nebo co...
    • 30 Reagovat !

      foto Petto

      Petto 05.01.  00:21

      « Re: Nádhera

      Práve Megane Grandtour GT dáva najväčší zmysel. Dizajn exteriéru a interiéru ktorý jednoducho chytí človeka za srdce, perfektný posed za volantom, vnútorný priestor, k tomu bohatá výbava, špičkové jazdné vlastnosti, výkonný a úsporný motor a skvelá cena. Radím odskúšať.
  • 213 Reagovat !

    foto topten

    topten 04.01.  12:08

    LNT a 5.6 litru spotreba?

    je na 99% jasny, ze emise jedovatých NOx v beznym provozu tohle auto vůbec neresi a jeden tenhle naftovej renault vypusti vic jedu, nez 10 benzinovych aut.
    kupujte tyhle jedomety, brzo vas s tim ale nepusti do mesta

    zajimavy, ze včera snad na všech serverech co se NEzabyvaji motorismem probehla informace o konecny nafty v osobacich, ale na acz zabyvajicim se autama ani zminka, alespoň jsem nezaznamenal.
    • 34 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  12:13

      « Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

      Nevím jestli jsi se vyjádřil schválně velmi nepřesně nebo jsi články o kterých tu píšeš nečetl pořádně. Šlo o předpoklady kam se bude pohon OA ubírat.
      • 18 Reagovat !

        foto topten

        topten 04.01.  12:20

        « Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

        třeba tady:
        [odkaz]

        pisou, ze
        "Používání dieselových motorů je podle převážné většiny šéfů světových automobilek dlouhodobě neudržitelné kvůli jejich dopadu na životní prostředí. "

        to je podle me jasny konstatovani.
        • 42 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.01.  12:23

          « Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

          Co je dlouhodobě víš? Myslíš, že vývoj automobilky ukončily? Píšeš to tu, jako by se už zítra tento Mégane nesměl prodávat.
          • 18 Reagovat !

            foto topten

            topten 04.01.  12:30

            « Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

            když pisu konecna, neznamena to hned zítra, ale ustup od naftaky je patrny uz dnes. a většina sefu automobilek to potvrdila.
            neminim se hadat, pisu svůj nazor
            • 32 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 04.01.  12:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

              Ale to je v pořádku. Automobilky ve spoustě případů reagovaly na politická prohlášení a rozhodnutí. Naftová kamna v malých vozech byla totálním nesmyslem.
        • 22 Reagovat !

          foto jakubMG

          jakubMG 04.01.  20:54

          « Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

          Kdyz uz postujes, tak si to aspon poradne precti, plnych 53% dotazanych manazeru neveri v budoucnost dieselu...no to je fakt drtiva vetsina...:0)
          Fandim Ti ve snaze ukazat na nesmyslnost strkani dieselu bez rozmislu do cehokoliv, stejne jako v boji proti podvadejicim automobilkam, naposledy Renault s Opelem, jen to prosim nedovadej do absurdna, jsou i dobre diesely ve spravnych autech s emisemi na urovni adekvatniho benzinu.
      • 12 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.01.  13:59

        « Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

        No, jeden článek byl aktuální, konkrétně o tom, že Renault má technologické problémy s naftou a že LNT je zřejmě slepá větev... což je ostatně i závěr, který se dá opatrně udělat z některých měření NOx. Ale moc jsem to nezkoumal.
        • 10 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 04.01.  14:59

          « Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

          co je to to LNT? začínám být z těch zkratek fakt zmatenej
          • 21 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.01.  17:56

            « Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

            Lean NOx Trap. Je to něco jako DPF (dochází k zachycení a regeneraci), ale pro oxidy dusíku.
    • 42 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 04.01.  12:15

      « Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

      Běž už s tou svojí ekoagitací někam do... vždyť to tady píšeš pod každym článkem, kde je byť zmínka o naftovém motoru.
      • 16 Reagovat !

        foto topten

        topten 04.01.  12:22

        « Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

        ledy se ale uz zacinaji hýbat ;-)
        • 61 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 04.01.  12:53

          « Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

          No to jo, jenže doslova. A až se pohnou pořádně, už bude jedno kdo má benzín, kdo naftu anebo jestli svým autem prohejbáš dráty z Temelína. ;-) Bude to chtít loď.
          • 21 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 04.01.  12:56

            « Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

            Už stavíš archu? >:D
            • 21 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 04.01.  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

              Aby to nebyl ropný vrt na Řípu ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.01.  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: LNT a 5.6 litru spotreba?

                >:-[]
  • 1311 Reagovat !

    foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

    T.E.S.L.A už na ACZ serie 04.01.  12:11

    Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

    "Auto jako celek je docela zdařilé, lepší dojem ale kazí zbytečné chyby. Proč třeba už po ujetí 1200 km zůstává na čelním skle po stíračích uprostřed „šmouha“? Ano, může to být i proto, že někdo stíral zmrzlé čelní sklo což měkké břity moderních aerostírátek nemají zrovna rády." - Akože sorry, ale slušný výraz na označenie autora týchto viet ma akosi nenapadá...
    • 57 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  12:15

      « Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

      To jsem ani nekomentoval. Jestli má autor záměr nebo úkol auto zneuctít, pak zvolený způsob hodnocení toto ani nijak nekamufluje ;-)

      Už jsem se k tomu vyjádřil pod článkem o Největších looserech mezi testovanými auty u redaktorů.
      Odpověď jednoduchá...tak to prostě je ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Tomas-Dusil-auto-cz

        Tomas Dusil, auto.cz 06.01.  13:37

        « Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

        Autor samozřejmě nemá záměr auto zneuctít, pouze píše, co viděl a co se dělo. Ano, nemusí to být chyba auta, ale i obsluhy, jak ostatnhě píši. Nevím co je špatného na hodnocení "tři a půl hvězdy". Třeba v UK měl Mégane většinou jen tři hvězdičky (Autocar aj.), takže tak.
        • 20 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 06.01.  16:24

          « Re: Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

          Nemelte nesmysly o 3 hvězdách v UK.
          Vítězství nad Mazdou 3
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          4 hvězdy
          [odkaz]
          A takhle vy se dalo pokračovat. Ale třeba jen neznáte význam slova "většina".
    • 113 Reagovat !

      foto topten

      topten 04.01.  12:26

      « Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

      taky to nechapu
      na aute co ma 150tis km mam stiratka puvodni, stirani zmrzlyho skla vůbec neresim, a stále to funguje OK.
      jen uz budu potreti menit sklo ...
      • 101 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.01.  12:56

        « Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

        Ty měníš kvůli špatnýmu stírání sklo ? Hmm, to si frajer...jdeš na to od podlahy. >:-[]
        • 35 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.01.  12:58

          « Re: Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

          Co hláška to nová perla >:-[]
        • 43 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 04.01.  13:00

          « Re: Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

          To je jako kdyby se ti rozbilo auto a ty místo vadné součástky vyměníš řidiče >:-[]
      • 27 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 04.01.  18:06

        « Re: Re: Sorry, že si o redaktorovi myslím niečo nie zrovna lichotivé...

        >:D >:D pobavilo.
  • 101 Reagovat !

    foto Hugi-77

    Hugi_77 04.01.  12:41

    zvláštní test

    V podstatě komplexní spokojenost s vozem a nakonec 3,5 hvězdy...

    Vůz jsem viděl někdy v prosinci staticky - v černé a se 17" koly - vizuální dojem na výbormou, co mě překvapilo byla relativně velká světlá výška.

    Ty nářky na stěrač jsou trapné, topení je otázka - já osobně toto vždy řešil vyhřívanými sedadly a ideálně i volantem.
    Za mně vydařený mainstreamový vůz, který v evropě nebude mít problém.
    • 71 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 04.01.  13:03

      « Re: zvláštní test

      Vnimam to uplne stejne. Odstraneny hlavni slabiny hatchbacku a 3,5 hvezdy kvuli steracum a topeni? What the...
      • 65 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 04.01.  13:11

        « Re: Re: zvláštní test

        Řekl bych, že jedna hvězda je za znak na kapotě. Předsudky prostě stále pevně drží.
    • 50 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 04.01.  15:04

      « Re: zvláštní test

      Tak proč sem ty testy chodíme číst, když si děláme vlastní závěry >:D >:D

      Taky jsem se přistihl, že ty testy čtu spíš ze zvědavosti a pak ještě zkouknu jiný test, abych se dozvěděl, jaké to auto doopravdy je >:D >:D
  • 71 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 04.01.  18:09

    1.6dci

    Ma nekdo z diskutujicich zkusenost s timto motorem? Nejlepe v Nissanu Xtrail?
    ACZ pred 3 lety psal, ze motor do 1700rpm jako by neexistoval a pomalu mu klesaly otacky.
    "Jednotka má de fakto jenom dvě chyby: citelná prodleva turbodmychadla po sešlápnutí pedálu plynu a neochota zrychlovat z otáček nižších než 1700. "
    [odkaz]

    Otazkou je, zda se jedna o identicke motory, trebaze maji stejnych 96 kW.
    • 37 Reagovat !

      foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

      T.E.S.L.A už na ACZ serie 04.01.  18:33

      « Re: 1.6dci

      Vyskúšaj si sám.
    • 14 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 04.01.  19:13

      « Re: 1.6dci

      Mám tady srovnání pružného zrychlení Tourana 2.0 TDI 150 se Scénicem 1.6 dCi 130. Pokud jde o ty otáčky, tak je známé, že 1.6 dCi má díky své konstrukci trochu benzínový charakter a není důvod ho podtáčet.
      Scénic 1.6 dCi 130
      60–100 km/h (4./5. Gang) 6,6/9,0 s
      80–120 km/h (5./6. Gang) 9,6/11,9 s
      Touran 2.0 TDI 150
      60–100 km/h (4./5. Gang) 7,2/11,0 s
      80–120 km/h (5./6. Gang) 10,6/14,2 s
      • 31 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 04.01.  20:32

        « Re: Re: 1.6dci

        Já viděl test, kdy na TDI nestačilo ani 160 koní, zajímavé.
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 04.01.  20:39

          « Re: Re: Re: 1.6dci

          Jenže z těch pogových hodnot toho o motoru moc nevyplývá- pokud k tomu nepřihodí zpřevodování a váhu aut.
          • 02 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 04.01.  20:58

            « Re: Re: Re: Re: 1.6dci

            Moc z toho nevyplývá. Snad jen to, jak to pojede na 4, 5 a 6. Hmotnost byla stejná.
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 04.01.  21:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6dci

              Pokud by měly stejné otáčky, mohlo by to něco říct dokonce i o motoru. Protože tak zněl původní dotaz. Bez otáček nic moc.
        • 14 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 04.01.  21:01

          « Re: Re: Re: 1.6dci

          Tak to sem dej. Pokud tedy jde o reálné měření a ne jen nějaké dojmy.
          Já ti dám další čísla. Stejné motory, tentokrát Kadjar dCi 130 vs Ateca 2.0 TDI 150 (stejná hmotnost).
          Ateca
          30-50mph in 3rd/4th 3.6/6.0 secs
          50-70mph in 5th/6th 7.9/11.5 secs
          Kadjar
          30-50mph in 3rd/4th 3.9/5.6 secs
          50-70mph in 5th/6th 7.8/9.8 secs
          Ještě další srovnání:

          Kadjar 1.6 dCi 130
          30-50mph in 3rd/4th 3.4/4.6 secs
          50-70mph in 5th/6th 7.2/9.3 secs

          QQ 1.6 dCi 130
          30-50mph in 3rd/4th 3.6/4.7 secs
          50-70mph in 5th/6th 6.7/8.9 secs

          Tiguan 2.0 TDI 150
          30-50mph in 3rd/4th 3.7/6.1 secs
          50-70mph in 5th/6th 8.4/10.9 secs
        • 02 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.01.  21:27

          « Re: Re: 1.6dci

          Tak ono v tomhle taky nestačilo, stačilo by uvést i hodnoty 0-100 nebo 0-130.
      • 10 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 05.01.  10:43

        « Re: Re: 1.6dci

        Kecy...s malým Scenicem je srovnatelný stejně malý VW Sportsvan.
        Nový Touran musíš srovnat s Grandem.
        TDI v 2.0 jede lépe , objem nenahradíš.
        Souhlasím , že 1,6 dci jede lépe než 1.6 TDI.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 05.01.  13:38

        « Re: Re: 1.6dci

        Je zajímavé, jak znovu a znovu vynecháváš hodnoty pro zrychlení z 0 na různé rychlosti. Jednoduchým vysvětlením by bylo zpřevodování, ale to jen spekuluji. U pružného zrychlení je podle mne velmi důležitou informací, z jakých otáček motor zrychluje.
    • 52 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 04.01.  22:47

      « Re: 1.6dci

      Už ho mám 3 roky v Meganu, nyní 61t km, dlouhodobá spotřeba 5,17 l/100 km. Nemůžu si na něj stěžovat, na Megana naprosto postačující, kultivovaný.

      Co se týče oné charakteristiky v jednotlivých otáčkách... Tak ve starší verzi, co mám já, opravdu pod 1500 ot. se toho moc neděje, auto sice jede, ale vůbec nemá smysl v těch otáčkách jezdit, i rádce řazení doporučuje podřadit, od 1700 ot už začíná docela velký a silný zátah, na 1,6 až nečekaně, zrychluje v pohodě až skoro k 4000 ot.

      Jel jsem ale teď tentýž motor v novém Meganu a tam se chová jinak. Žádná turbodíra ani turboefekt se nekoná, reaguje i od cca 1200 ot., nic velkého ale, nicméně i rádce řazení klidně neukazuje podřadit při 1200 ot., ale i tak je lepší jízda kolem těch 1500-2000 ot. Motor se celkově stal uživatelsky přívětivější, především ve městě se s ním jezdí lépe. Nevím, co na tom motoru změnili, ale subjektivně jede jakoby pomaleji, ale reálně to je spíše dáno výborným odhlučněním nového Meganu a absencí velkého turboefektu, který ale zase některým řidičům znepříjemňuje jízdu.
      Jel jsem před pár dny Oplovskou 1,6 naftu a jsou si ty motory moc podobné a řekl bych že ve svém objemu špička.
      • 10 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 05.01.  04:47

        « Re: Re: 1.6dci

        Díky. Zdá se tedy, že jednotlivé verze motoru 1.6dci výrobce postupně vylaďuje.
    • 20 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 06.01.  00:11

      « Re: 1.6dci

      Nissanem X-Trail jsem jel loni při předváděčce.
      1.6 dci 130 k narozdíl od Kaškaje na X-Trail vůbec nestačí...leda ve městě , když jedeš 50 km/h.
      Při 4 lidech bez zavazadel se téměř nedalo předjet , auto potřebuje silnější diesel.
      Na dálnici v kopci zapomeneš na levý pruh..trošku to jede jedině když budeš v autě sám a bez zavazadel.
      Proto bude mít letos zpět nový 2.0 dci...s dieslem 1.6 byl prodeje malé.
  • 62 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 04.01.  18:47

    nepřekvapili jste

    ihned po shlédnutí titulku jsem si tipnul obligátních renaultích 3,5 hvězdy a opět jsem se nemýlil. úkol zněl jasně, nesmí projít za žádnou cenu. :no:
  • 71 Reagovat !

    foto MichalSVK

    MichalSVK 04.01.  19:02

    Nerozmumiem

    Krátky Megane dostane 4 hviezdy pričom bolo kritizované hlavne miesto vzadu a Grandtour, ktorý toto vyriešil dostane 3 a pol? Prinajmenšom pozoruhodné >:D
    • 03 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 04.01.  19:16

      « Nerozmumiem

      U nás je Mégane na 3 hvězdy, v Anglii mu to stačí na Mazdu 3 po FL. A to je ta Mazda ještě levnější než Mégane.
      [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto MichalSVK

        MichalSVK 04.01.  19:55

        « Re: Nerozmumiem

        :yes: V sedane moji dvaja najhorúcejší kandidáti na budúce auto.
        • 10 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 04.01.  22:49

          « Re: Re: Nerozmumiem

          Oba fajn, podvozkově podle mě lepší Mazda, i když tu jsem jel pravda na malých kolech, ale i když novináři tvrdí něco o postačujícím nebo dobrém motoru 1,5 benzín, mě vůbec nepotěšil, určitě jedině s dvoulitrem.

          Každopádně doporučuji srovnat a vyzkoušet, ale na více než krátkou jízdu.
          • 20 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 04.01.  23:14

            « Re: Re: Re: Nerozmumiem

            Mazda s 1.5 benzinem postrada smysl... Respektive tim zabijes/nevyuzijes/ nepoznas vsechny jeji prednosti.
            • 20 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 04.01.  23:21

              « Re: Re: Re: Re: Nerozmumiem

              Přesně tak...já jel ale trojku jen s 1,5 co byl na auto.cz v testu.
    • 35 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 04.01.  19:23

      « Re: Nerozmumiem

      Přeci bys nečekal, že se Mégane vyrovná, či dokonce předčí Octavii. Ne tady, na tomhle webu...
      • 21 Reagovat !

        foto MichalSVK

        MichalSVK 04.01.  19:50

        « Re: Re: Nerozmumiem

        Ja som zvedavý na porovnávacie testy Octavie, či budú strhávať body za dizajn alebo skonštatujú že už si zvykli >:D
  • 65 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 04.01.  19:28

    Podivný test

    Podle mého názoru text testu absolutně nekoresponduje s přísným hodnocením jen 3,5 hvězdičky této konkrétní verze 1.6 dCi. Jinak auto jsem si už stačil prohlédnout a ani u verze kombi s mohutným vozvorem 2,7 m není prostor pro nohy vzadu nic moc, nemluvě o velmi omezeném místu pro hlavy vyšších pasažérů. Zřejmě se tak stalo kvůli brutálnímu mezigeneračnímu snížení karoserie o neuvěřitelných 6 cm! O tom se měl autor zmínit, stejně jako o nedostatečné nabídce benzinových motorů (benzín + manuální převodovka jen ubohá dvanáctistovka! 8-s 8-s 8-s :no: ) Jinak po stránce vnějšího i vnitřního designu je to velmi pěkné auto, o tom žádná...
    P.S. Možnost získat vpřed sklopné opěradlo spolujezdce není zase tak mimořádná věc, např. Seat Leon ST už ho nabízí řadu let! :-) :yes:
    • 61 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 04.01.  20:08

      « Re: Podivný test

      Souhlasím. Na 3.5 hvězdičkách by nebylo nic tak špatného, vlastně je to pořád nadprůměr. Ovšem v kontextu s tím, jak se tady hodnotí, to vlastně znamená neúspěch. A to zase nekoresponduje s textem, kde původně zmíněné nedostatky (tedy až na ty stěrače ;-) ) jsou vzápětí samotným autorem negovány.

      Sklopné opěradlo spolujezdce není možná zas tak mimořádná věc, ale je to mnohem zajímavější fičúra než milión různých asistentů. ;-)
      • 14 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 04.01.  20:17

        « Re: Podivný test

        To mi nemusíš připomínat, sám jsem si tuto velepraktickou "fíčuru" s radostí do svého auta objednal! ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 04.01.  20:30

        « Re: Re: Podivný test

        Problém hodnocení je, že není napříč redakcí moc konzistentní. Třeba Fokt používá širší rozpětí hvězd(což beru jako plus), možná i Dusil to tak myslel, kdo ví?
        Zřejmě 4 hvězdy od Mičky nebudou totéž, jako od jiných.
    • 21 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 04.01.  22:52

      « Re: Podivný test

      ALe Megane měl sklopné sedadlo spolujezdce v minulé generaci taky, ve výbavě Dynamique standard (odpovídá Intense) a jinak v pack Modularita, jen pan novinář asi seděl v Meganu poprvé.
  • 32 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 04.01.  19:36

    Výsledek testu

    Před tímto autem se redaktor svezl s novým Hyundai I30.Tak se nedivte ze tento Renault dopadl jak dopadl.Bude ještě hůře... >:D
  • 28 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 04.01.  21:15

    Špatná práce s prostorem

    Nejen při osobní prohlídce, ale i při prohlídce fotografií testovaného vozu je naprosto jasná jedna věc - to auto je až obludně dlouhé (hlavně má přehnaně dlouhý přední převis) a přitom přehnaně nízké. A navíc jeho střecha od sloupku B příliš prudce klesá. Zadní pasažéři proto mají málo místa pro hlavu a také až klaustrofobické pocity (kvůli extrémně nízkým oknům v zadním páru dveří) a na úrovni kufru. Celkově vzato je zde naprosto evidentní špatná práce s obestavěným prostorem - takový VW Golf Variant či Seat Leon ST umí díky výborné platformě MQB při rozvoru pouhých 2,63 m poskytnout více místa v kabině, lepší výhled zadních cestujících a také lepší obratnost a nižší hmotnost. :-! Plýtvání prostorem u nového Méganu Grandtour je dobře patrné taky na nesmyslně velké tlouštce zadní výklopné stěny - viz. foto u testu. :-!
    • 14 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 04.01.  21:18

      « Re: Špatná práce s prostorem

      Co je geniální na tom, že dáš do auta horší sedačky, nabídneš horší posez? Co je geniální na tom ty zadní ukotvit nízko? Opravdu na to potřebuješ genialitu? Podle mě to umí každý. Každý má také jiné priority a je na zákazníkovi, čemu dá přednost.
      • 34 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 04.01.  21:22

        « Re: Re: Špatná práce s prostorem

        A jak jsi přišel na to, že Golf Variant má horší sedačky než nový Mégane Grand Tour? Nebo že zadní sedadlo nového Méganu je výš než u Leonu? Já si to tedy vůbec nemyslím, i v tom novém megoši se vzadu sedí velmi nízko a co horšího, na rozdíl od aut na MQB v něm nemáš dost místa pod předními sedačkami na zastrčení chodidel!
        • 13 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 04.01.  21:32

          « Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

          Málo místa pro chodidla jde vyřešit celkem jednoduše. Nedovolíš dát přední sedačku tak nízko jako v novém Méganu. Pan redaktor bude spokojený. Jen řidič pak přijde o možnost si dát sedačku ještě níž.
          • 34 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 04.01.  21:38

            « Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

            Takové řešení je ale k ničemu. U aut používajících MQB platoformu (Golf, Leon, Octavia) je ještě slušně místa na chodidla i v případě, že jsou přední sedadla zpuštěna maximálně nízko (a že jsou pak opravdu hodně nízko). Tak to má vypadat. Samozřejmě pokud mezigeneračně snížíš karoseri o nesmyslných 6 cm (kvůli snížení emisí o pár gramů CO2), tak pak dopadá jako u nového Méganu, nemluvě o nepohodlném nástupu do auta a výstupu z něj atd.... :-O
          • 12 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 05.01.  07:37

            « Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

            Tohle už jsi zkoušel... A prostě nehoří, pogo, megane sice v posazu pokročil, je to opravdu mnohem lepší (němečtější) než v předchozích generacích, ale pořád je golf na tom v posazu lépe a v prostornosti také, zejm. ve vztahu k vnějším rozměrům. V umění práce s prostorem na daném půdorysu je v mainstreamu tím kdo umí nejvíc, škodovka, ať se to komu líbí nebo ne.

            Ano, dojmy z testu neodpovídají konečnému hodnocení, ale silné stránky i slabší místa jsou popsána dobře, slabší je podvozek, který vyhoví jen běžnému ježdění, slabší je prostor, ostatní je na jedničku, jinými slovy na 4 hvězdy to auto každopádně je.
    • 21 Reagovat !

      foto Petto

      Petto 05.01.  00:44

      « Re: Špatná práce s prostorem

      Kľudne si kúp krabicu z koncernu. Renault má iné priority ako naháňať maximum vnútorného priestoru.
      • 12 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 05.01.  04:32

        « Re: Re: Špatná práce s prostorem

        A jaké?
        • 03 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 05.01.  07:39

          « Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

          Jde mu o emoce, auto pro individualisti atp. Vždyť to znáš... ;-)
          • 22 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 05.01.  07:42

            « Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

            Když já nevím, který koncern myslí. Jestli ten francouzsko-japonský? Emocí může být spousta, třeba těch, kdy tě někdo v zadním oddíle dloube koleny do opěradla ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 05.01.  07:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

              Každopádně, žádné smysluplné odpovědi se nedočkáš. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.01.  07:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

                Mho by být. Pokud by ji napsal Ronault. Ten si myslím umí koupi Rendílu obhájit na úrovni, srozumitelně a smysluplně ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 05.01.  21:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

                  >:D Mrkni na ty palce, to někoho zřejmě při kliknutí postihla křeč. Ale přeju ti to. :yes: ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.01.  11:25

            « Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

            Jasně, takový VW Golf emocemi opravdu nehýří, ale pro "emocionálně" žádoucí zákazníky je zde Seat Leon a ten sportovních emocí vyzařuje rozhodně víc, než Mégane (designem i jízdními vlastnostmi). A jeho nabídka benzinových motorů končí až 1,8 l, resp,. dvoulitrem a nabízí i verzi 4x4. Všechny motory navíc můžeš mít i s manuálem. Tomu já říkám pořádná modelová nabídka. :-) :yes:
            • 12 Reagovat !

              foto Petto

              Petto 05.01.  21:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

              Pre mňa je Seat dizajnovo veľmi ďaleko za Renaultom, podľa mňa dokonca aj za VW. Totálna lacnota bez štipky nápadu.
        • 11 Reagovat !

          foto Petto

          Petto 05.01.  21:19

          « Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

          Napríklad také emócie.
    • 20 Reagovat !

      foto NSA

      NSA 05.01.  07:09

      « Re: Špatná práce s prostorem

      K těm klaustrofobickým pocitům...jsi dělal mezi zadními pasažéry nějaký výzkum ?? >:D
      • 12 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 05.01.  12:00

        « Re: Re: Špatná práce s prostorem

        Ne, ono úplně stačí, když se do toho auta dozadu posadíš. Zkus to a dáš mi za pravdu! Máš v něm pocit, že ti strop padá na hlavu a boční okna jsou v zadních bočních dveřích i na úrovni kufru podstatně nižší než u konkurentů... :-O
        • 01 Reagovat !

          foto NSA

          NSA 05.01.  12:30

          « Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

          Posadil jsem se...no a asi klaustrofobik nejsem. Ale nejsem taky dlouhán...178 :-O
          • 11 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.01.  12:33

            « Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

            Tak to já mám o 10 cm víc, přesto se najdou kombíky nižší střední, ve kterých se dozadu "za sebe" v pohodě posadím a cítím se vzadu dobře (Octavia, cee´d, i30, Leon, Golf, nová Astra)... Naopak je tomu např. u odcházejícího Civicu, současného Focusu, 308 a toho nového Megoše). Ovšem Octavia Combi III je v této oblasti benzkonkurenčně nejlepší, stejně jako v kufru.
            • 12 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 05.01.  16:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špatná práce s prostorem

              Tak už to chodí, že každé auto je jiné a buď rád, že si můžeš vybrat. Pro tebe je důležíté mít pár cm před koleny navíc, tak si koupíš třeba toho Leona nebo Octávku. Někdo jiný chce mít zase vzadu pohodlné a komfortní sedačky, tak si koupí třeba Mégana. O ničem jiném to není.
  • 52 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 04.01.  21:46

    Tri a pul je malo

    Ten automobil je jedno z nejhezcich kombi ve sve tride. Nabizi velke mnozstvi voleb vybavy, velice pohodlny interier, ticho pri bezne jizde, ocekavane a pro bezny provoz dostatecne motory. Ze to v zime hned netopi? A jine automobily se bezne rozehreji take az po ctyrech az peti kilometrech. Tomasi... Ja to teda vidim na hvezdy ctyri
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 04.01.  21:51

      « Tri a pul je malo

      [odkaz] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 04.01.  21:56

        « Re: Tri a pul je malo

        Ja se na odkaz nedostanu. Co tam je?
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.01.  21:57

          « Re: Re: Tri a pul je malo

          Rozbor toho jak se má hodnotit = tak nějak úplně jinak než na ACZ
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 04.01.  22:04

            « Re: Re: Re: Tri a pul je malo

            Hele Sakro... Makas v oblasti luxusni elektroniky. Cili moc dobre vis, ze i v tomto tvem oboru se obcas vrti psem, aby si distributor obhajil premrstene marze :-)
            • 00 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 04.01.  22:06

              « Re: Re: Re: Re: Tri a pul je malo

              Dodavam "vybrany" distributor
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.01.  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Tri a pul je malo

              Jo poslední roky se to pěkně rozjelo = slušnej zesík za 100 [odkaz] ale i 200 tisíc eur žádnej problém >:D

              Jeden z posledních testů = docela dobrý kabely = ceny sou dole [odkaz] :yes: >:-[]

              Otevři si někdy někde ten odkaz nebo rovnou mrkni na hifi-voice ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK Jak se hodnotí = neni to o cenách ale o přístupu k hodnocení
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 04.01.  22:11

        « Re: Tri a pul je malo

        Ještě jednou, a bude to po třetí. Že ti ten počítač seberu, Horáčku, a vrátím až na konci školního roku!
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.01.  22:15

          « Re: Re: Tri a pul je malo

          Tak do 3 umíš dobře :-)

          Ale jestli myslíš že sem chodí pokecat [odkaz] ;-)

          Nicméně tohle je k věci = někdo tu správně napsal že místní hodnocení je zoufale nevyrovnaný = což fakt je :-!
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.01.  22:19

            « Re: Re: Re: Tri a pul je malo

            myslel jsem spíš tohoto: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.01.  22:29

              « Re: Re: Re: Re: Tri a pul je malo

              To mě napadlo = dokonce je mi i sympatičtější než ten druhej :-)
          • 11 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 04.01.  22:44

            « Re: Re: Re: Tri a pul je malo

            Paradoxne si rikam, jestli ta diference v hodnocenich neni logicka... Vzdyt mi tady taky kazdej hodnotime subjektivne a i kdyz se na necem shodneme, vzdy vytahneme nejake "ale". Mozna lepsi tyhle individualni resulty, nez enonuno ( s hackama) nejaky sofistikovany bodovy system. Ale Tomas mohl klidne dat hvezdicky ctyri. :-)
  • 18 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 04.01.  23:58

    aleje

    to je zas v alejích nablito :no:
  • 35 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 05.01.  10:50

    Placatý jezevčík !

    Za mne jde o pěkné auto designem a to je vše.
    Snížení o skoro 6 cm? U kombíku se jedná o prostor!
    Ten tady nehledejme.
    Zavazadelník průměrný..na kombík malý.
    Interier pro mne nestravitelný...tablet uživatelsky děsný, je jen pěkný na pohled.
    Místa je poskrovnu..lepší než v hatchbacku , ale na kombi snad jen průměr.
    Motor 1.6 dci v kombíku nedostatečný.Chybí dvoulitr.
    Se 4 lidmi a zavazadly auto s 1,6 dci už moc nejede..podobně jako v Nissanu.
    Jízdně auto podle testu ujde , bez multilinku to lepší nebude.
    Cena je však slušná , spoustě lidí to bude stačit.

    • 13 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 06.01.  00:15

      « Re: Placatý jezevčík !

      Dobře jsi to popsal..je to přesně tak.
      Mínusů si nevšímej..logicky sem klikne primárně fanda Rencků..a za pravdu se každý zlobí. :-)
      Protože jsou kombíky čím dál víc placaté a dlouhé , jejich roli přebírá NYNÍ nejpopulárnější segment SUV.
      Co taky lidem zbývá , že? >:D
      Megan kombi je pěkné průměrné auto.
      Hodnocení odpovídá...krátký Megan by měl o půl hvězdy méně.
      • 00 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 07.01.  00:37

        « Re: Re: Placatý jezevčík !

        12 fanatiků se objevilo...to je prča >:D
  • 30 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 05.01.  20:54

    Nový Megane

    Mám Megane Grandtour III a uprímne si nejsem jistej, jeslti se mi ten novej líbí víc. Prijde mi tak nejak zvlástne disproporční. Mozná jen není fotogenickej, nazivo jsem zatím nevidel, tak uvidíme.
    Jinak 1.6 dci doporučuju, prekvapive svizný svezení s velmi rozumným odberem nafty.
    • 15 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 06.01.  00:17

      « Re: Nový Megane

      Do Meganu ta 1.6 dci SEDNE..NA KOMBÍK mi 130K PŘIJDE MÁLO.
      • 00 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 07.01.  00:38

        « Re: Re: Nový Megane

        Ale jo , přeci kombík je do města...tak koníky nepotřebuje.. >:-[]
  • 44 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 05.01.  21:42

    Renault

    Ked vino, tak francuzske, ale auto??? Neeee. :no: :no: :-!
  • 20 Reagovat !

    foto spojka

    spojka 07.01.  12:23

    Megane

    Auto na 5 hvězd :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ,ale ne na ACZ :no: ,mně topí stejné auto a motor výborně,dřív než stará 1,5dci,stěrače fungují a jezdím za 4,3 l i v zimě :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Hokovy

    Hokovy 10.01.  23:16

    Megane - srovnání generací

    Jezdím služebním Grandtourem 3. rok, celkově najeto něco přes 130tis, já z toho něco přes 60. Motor 1.5 dCi (78kW, RV 2010). Problémy s topením mě trochu překvapily. S kolegou míváme spíš opačný problém: nastaveno na 19°, ale pocitově spíš vedro - hlavně na delších trasách (nad 100km). Ale i na krátkých topí jak ďas. Ráno nastartuju, oškrabu auto a než dojedu do práce (cca 2km), už topí. Nejen elektrickým příhřevem (max na čelní sklo), ale i teplem od motoru. Jak jsem byl proti Renaultům dost skeptický, tady zatím spokojenost. Nová generace je pro nás Bohužel nepoužitelná. Děláme servis kopírek a docela často je převážíme. Do stávajících se na výšku vešly s rezervou cca 5 mm, do nové generace je dostat (ať se nám líbí sebevíc) není šance. Tak šéf začal nakupovat Focusy..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dítě může ve škole prožívat peklo: 5 stresů, které ho mohou děsit

Dítě může ve škole prožívat peklo: 5 stresů, které…

Dva měsíce školy jsou skoro za námi. Děti, a to nejen prvňáčci, mohou prožívat spoustu každodenních stresů,…

Masakr na dovolené Petry Černocké: Přestřelka islamistů, při níž zemřelo 30 policistů!

Masakr na dovolené Petry Černocké: Přestřelka…

Na dovolenou hrůzy Petra Černocká (67) jen tak nezapomene. S dcerou Bárou (38) a vnučkou Coco (6) odletěla do…

 

iSport.cz

Zabíjejí sport, obvinil Verstappen komisaře formule 1. Zlobil se i Lauda

Zabíjejí sport, obvinil Verstappen komisaře formule…

Pilot Max Verstappen z Red Bullu velmi těžce nesl pětivteřinový trest, který ho připravil o třetí místo v…

SESTŘIHY: Plzeň vede ligu už o 11 bodů, pád Slavie a tři hattricky

SESTŘIHY: Plzeň vede ligu už o 11 bodů, pád Slavie a…

Jedenáct kol, jedenáct vítězství a 11 bodů náskok. Fotbalisté Plzně si připsali v HET lize další triumf, když…

 

Reflex.cz

Vše o volbách: Pečinka, Steigerwald, Fištejn, Höschl a Balík komentovali výsledky, jejich příčiny a budoucnost

Vše o volbách: Pečinka, Steigerwald, Fištejn, Höschl…

Na jednom místě tady najdete všechno, co jsme během víkendu vydali k parlamentním volbám. Kromě komentovaného…

Ženská legie v Norsku: Země má premiérku, ministryni zahraničí, šéfku obrany i ministryni průmyslu

Ženská legie v Norsku: Země má premiérku, ministryni…

Zatímco v některých státech se o možnosti silnějšího postavení žen v politice dlouho diskutuje, tak v Norsku už…