Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Twingo Energy 0.9 TCe – To jsou změny, co?

Třetí generace Twinga přináší tolik odlišností v rámci generační obměny jako snad žádné jiné auto. Po testu verze 1.0 SCe jsme vyzkoušeli výkonnější variantu Energy 0.9 TCe.
Zpět na článek
2. 2. 2015 09:32
2. 2. 2015 09:43
2. 2. 2015 09:46
2. 2. 2015 09:51
2. 2. 2015 09:53
2. 2. 2015 09:56
2. 2. 2015 10:00
2. 2. 2015 10:04
2. 2. 2015 10:09
2. 2. 2015 10:04
2. 2. 2015 09:55
2. 2. 2015 09:57
2. 2. 2015 11:29
2. 2. 2015 12:13
2. 2. 2015 15:18
2. 2. 2015 15:53
3. 2. 2015 08:46
2. 2. 2015 16:49
2. 2. 2015 10:06
2. 2. 2015 10:09
2. 2. 2015 10:10
2. 2. 2015 11:44
2. 2. 2015 12:39
2. 2. 2015 12:50
2. 2. 2015 16:47
2. 2. 2015 17:03
2. 2. 2015 09:52
2. 2. 2015 12:08
2. 2. 2015 12:14
2. 2. 2015 12:56
2. 2. 2015 09:45
2. 2. 2015 09:54
2. 2. 2015 10:20
2. 2. 2015 10:29
2. 2. 2015 10:32
2. 2. 2015 10:41
2. 2. 2015 16:53
2. 2. 2015 10:20
2. 2. 2015 10:27
2. 2. 2015 10:35
2. 2. 2015 11:17
2. 2. 2015 12:47
2. 2. 2015 13:03
2. 2. 2015 13:12
2. 2. 2015 13:36
2. 2. 2015 11:37
2. 2. 2015 11:50
2. 2. 2015 12:21
2. 2. 2015 12:56
2. 2. 2015 13:16
2. 2. 2015 10:30
2. 2. 2015 10:14
2. 2. 2015 10:40
2. 2. 2015 12:23
2. 2. 2015 13:02
2. 2. 2015 13:07
2. 2. 2015 12:42
2. 2. 2015 16:14
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 09:32
To je tak,
když někdo chce čůrat proti větru.
První jednoprostorové Twingo nemělo žádné ,,ale".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
2. 2. 2015 09:43
Twingo
První dojem - páni, tomu Twingu to sekne.
Druhý dojem - no nazdar, tři hvězdy.

Je to ale prostě něco za něco. Renault postavil stylové auto do města a v tomhle zadání Twingo funguje. Je to zřejmě vykoupeno několika kompromisy jinde, ale já to beru... řidičky v Paříži z něj budou nadšené :-)
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 09:46
Re: Twingo
To je právě to, autor testu to hodnotí jako "rodinný" vůz, ale tohle je městské auto, se všemi jeho plusy i mínusy :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 09:51
Re: Twingo
Když to vezmeš z druhé strany, tak Up! dokáže totéž, bez oněch "kompromisů jinde", jen se holt neotočí na pětníku a není tak stylový, respektive... jeho styl je trošku jiný. Tohle dilema je z testu celkem zřejmé a dál je to otázka priorit.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 09:53
Re: Twingo
Ano, UP je defakto ekvivalentem Pola v menším ( a za mne ošklivějším), kdežto Twingo na to jde jinak a je primárně zaměřeno na městský provoz a proto si nemyslím, že je to horší, jen jiné :-) Jak jsem psal níže, mne Twingo hodně zaujalo, rád bych se projel s tímto 0.9TCE, protože základní motor je opravdu bída :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 09:56
Re: Twingo
Jo, já Twingo beru.

Up! se mi náhodou docela líbí, třeba v bílé naživo vypadá ten čumák o 100% líp než CitiGo, jednoduchost tvarů bez lacinosti...
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:00
Re: Twingo
Tak to já bych si vsadil na CiGo :-) V té sportverzi (nebo jak se té výbavě říká) to není zas až tak ošklivé :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 10:04
Re: Twingo
Líbily se mi prezentační fotky v té zelené, ale naživo to prostě moc nefunguje, vidím v tom tu Tacumu.

Sport verzi jsem viděl nějakou červenou s černými pruhy a koly a to je za mě celé špatně... v tom jsem neústupnej jako Áda, černý kola se mi nelíběj a hotovo :-)

[odkaz]
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:09
Re: Twingo
Jo! Tím jsem jel ,ale v bílé >:-[]
Avatar - fOE
2. 2. 2015 10:04
Re: Twingo
Osklive mozna neni, ale smesne je dost. To fakt ne. :-)
Avatar - iudex
2. 2. 2015 09:55
Re: Twingo
Väčšina z nás sa na vec pozerá chlapským, racionálnym pohľadom a tam Twingo nemá čím osloviť. Skús ale ukázať manželke fotky Twinga a Upu, ktoré by si vybrala. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 09:57
Re: Twingo
Asi sem teplej, ale ja bych se za tohle černé Twingo nestydel >:D Já bohužel jel ve více ženské červeňoučké verzi s červenobílým interiérem >:D
2. 2. 2015 11:29
Re: Twingo
Hmm manželce bych řekl, ať si vybere nějaký normálně servisovatelný auto, třeba ten Up nebo Go. Tady jakýkoliv servisní úkon bude znamenat rozebrání půlky auta a s tím spojený náklady na hodinovou práci servisu.
2. 2. 2015 12:13
Re: Twingo
na mojom smarte som žiadny podobný problém nezaregistroval, servis celkom lacný a jednoduchý.
2. 2. 2015 15:18
Re: Twingo
Tak Smart je taky výtvor. Nemá to ani výpustný šroub na olej takže na výměnu oleje jedete do Mercedesu kde vám olej musí odsát. To je fakt lacný a jednoduchý servis >:D
2. 2. 2015 15:53
Re: Twingo
vedieš o gól, ale zas taký problém to nie je.
3. 2. 2015 08:46
Re: Twingo
To jistě ne akorát s tím musíš do servisu kde mají odsávačku. ;-)
2. 2. 2015 16:49
Re: Twingo
Chlap si vezme Twingo se silnějším motorem.
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 10:06
Re: Twingo
Up neumí jednu základní věc - vypadat. Když z těchto dvou aut si vezmeš to nejlepší, vyjde ti z toho Twingo 1.
2. 2. 2015 10:09
Re: Twingo
Up! vypadat umí, Citigo ale ne.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 10:10
Re: Twingo
Twingo I bylo fajn ve své době, ale ta je dávno pryč.

Minimálně v ČR letí i v této třídě pětidvířka... a za mě je to logické. Pokud v tom má mamina vozit děcka do školky, tak prostě ty zadní dveře potřebuje.

Už jsem psal někde jinde, že jak mě naživo CitiGo zklamalo, tak Up! mě naopak oslovil... ale Twingo je efektnější, to zas jo.
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 11:44
Re: Twingo
Up! je práve že dizajnom taký iPhone medzi autami. Veľmi jednoduchý no zároveň cool až elegantný.
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 12:39
Re: Twingo
Prostě jako krabice od bot bez jediného designového nápadu.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 12:50
Re: Twingo
Designové nápady máš dva, na každé straně auta jeden. Vzadu jsou černé skleněné dveře, vpředu minimalistická maska s velkým logem a zajímavě řešená spodní část nárazníku. Schválně sem nebudu dávat fotku, protože pro mě osobně to funguje naživo mnohem líp než na fotkách.
2. 2. 2015 16:47
Re: Twingo
Ještě jsi zapomněl, že UPu chybí motor, který by trochu jel. UP končí na 55 kW. Ale chybějící silnější motor u UPu asi není kompromis, ale výhoda. Výhodou asi bude i to, že kufr nabírá litry na výšku. Asi je lepší dávat tašky do patra než za sebe jako v Twingu.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 17:03
Re: Twingo
Up!u to 1.0TSI jako vrchol chybí, o tom žádná. 1.0MPI 55kW je ale vzhledem k určení auta ten zlatý střed, který zase chybí Renaultu (a jen tak mimochodem má třeba větší maximálku než foukané Twingo).

Kufr u Twinga je delší, u Up! širší a vyšší (a celkově větší). Nákup by se měl bez problémů vejít tam i tam, kočárek... no, to bude problém, do Twinga bez roletky bych tomu dával větší šanci.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 09:52
Re: Twingo
Asi tak. Je to pomerne jednoúčelové auto, takže pozerať naň optikou našich potrieb (t.j. že aj miniauto musí byť aspoň čiastočne univerzálne), musel by človek skonštatovať, že je to prepadák: spotreba mimo mesta vyššia, ako 1,4TSI, pri vyššej rýchlosti skoro až nebezpečne nestabilné, mnohé nepraktické riešenia (prístup k motoru a kvapalinám) atď.
Ak sa na to ale pozeráme optikou výhradne mestského auta, ktoré nikdy nevystrčí čumák z veľkomesta, musí na minimálnom pôdoryse poskytnúť veľký priestor, jazdí od semaforu k semaforu, kde sa nad stovku nikdy nedostane, ale potrebuje byť obratné, zaparkovať na malom mieste, potom je to ideálne auto.
Keďže nie sme Parížania, pre väčšinu z nás to nebude optimálne auto, ale v kontexte jeho účelového určenia bude iste dobré, ak nie najlepšie.
2. 2. 2015 12:08
Re: Twingo
Hezky napsáno. :yes:
2. 2. 2015 12:14
Re: Twingo
Zrovna od tebe bych opravdu nečekal, že se na to budeš dívat optikou cílové skupiny :-) Napsal jsi to velmi dobře.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 12:56
Re: Twingo
Mám svetlú chvíľku. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 09:44
Trochu jiný pohled
Dost nesouhlasím s hodnocením redaktora a myslím, že vůz zcela nepochopil.

Nejsem řidič vozů této kategorie, ale neodolal jsem a svezl se. Především na první pohled mne zaujala kabina a její solidní prostornost a hlavně v této třídě výborný interiér, který je hezky zpracován a vypadá dobře. Škoda, že to v testu není uvedeno. V autě jsem se cítil útulně, třeba narozdíl od Citiga, které má holé plechy i uvnitř.

Mimo prostoru vepředu jsem si při své výšce sedl i dozadu, na dlouhé cestování to není, ale nebouchal jsem se do hlavy o strop ( Jakožto třeba ještě v dvojkové Fabii ano, což je o třídu větší auto, trojková je lepší).

Jízda : Jel jsem slabší atmosférický litr, který byl pro mne největší slabinou a třeba v prudkém kopci to s nenaloženým autem mělo co dělat ( zde bych preferoval alespoň něco ve stylu HTP). Nicméně podovzek je komfortní, žádné tupé rány ( 15" pneu), přejížděl sem retardéry, díry. a o třídu lepší odhlučnění, než CiGo. Geniální je řízení po městě a rejd vozu, je to zábavný prcek, co lze vodit s lehkostí jen "prstem" na volantu.

Mínusy: Kufr je opravdu maličký, cena neni nejnižší, v mé zkoušené verzi motor.

Autor auto hodnotí jako "rodinné", ale s timhle po dálnici asi moc nikdo lítat nebude a do města je to ideál. Auto hravé, skoro až stylové s velmi dobrou kabinou, komfortním podvozkem a zaparkuje všude. Já chtít druhé auto na dojíždění do Prahy z předměstí, tak je to Twingo. Pokud to někdo chce jako jediné auto, tak Škodovka/VW nabídne více za cenu tvrdšího podvozku a v některých aspektech levněji vypadajícího interiéru. Určitě by si vůz zasloužil 4 hvězdy v kategorii minivozů :-)
Rozbalit vlákno
51
2. 2. 2015 09:59
Re: Trochu jiný pohled
Ono je docela už dost špatně tvrdit, že vůz musí někdo pochopit.

Auto má prostě sednout a jakýpak copak. Je to obyčejná věc, která ma sloužit.
Snažit se chápat a tolerovat, bys měl lidi, ne věci.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:03
Re: Trochu jiný pohled
Nezlob se na mne, ale to bys potom mohl říct, že Porsche 911 je k ničemu, protože neodveze ledničku >:-[], nebo Defender je blbý auto, protože nejezdí 230 a nemá komfort jako Sklasse ;-)

V měřítku městských vozítek je Twingo super auto. U nás nemůže konkurovat třeba Citigu, které je více víceúčelové a třeba ho používají i firmy ( jen se podívej kolik jich lítá po dálnici). Twingo je městské auto a určitě bych s ním raději jezdil po městě, než s Citigem. ale jen jako druhé auto do rodiny.
2. 2. 2015 10:06
Re: Trochu jiný pohled
Sám sis odpověděl druhým odstavcem.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:12
Re: Trochu jiný pohled
Víceúčelový nemusí být vždy lepší, protože v komplexu jde použít pro širší spektrum situací, ale v žádné nebude excelovat. Je to vždy a jen na kupci, který si musí ujasnit, co chce :-)
2. 2. 2015 10:14
Re: Trochu jiný pohled
Řeknu to asi takhle, ono je zde i rozšířenou fámou to, že někdo chce ládovat děcka do sedaček na zadní lavici v miniautě.
Zkoušel jsi to někdy? ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:18
Re: Trochu jiný pohled
Ne a snad ani nebudu muset >:D Miniauto vidím pro rodinu jako jedinou volbu čistě z důvodu finanční nouze. A tam opravdu Twingo nemá co nabídnout.
2. 2. 2015 10:27
Re: Trochu jiný pohled
Tohle auto je pro metropolitní singles.

Lidi, kteří žijí jen ve městě a při předsatvě, že z něj musí vytáhnout paty, se jim narovnají jejich nagelované vlasy a obličej vykáže znaky hrůzného zděšení.

Sám si tipni, kolik takových lidí (u nás) je, především od toho se bude odvíjet prodejní úspěch (u nás).
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:32
Re: Trochu jiný pohled
Já na prodejní úspěch u nás nevsázím >:D O tom žádná, ale v cizině ( na západě) to určitě ocení nejeden nagelovany hošík ;)
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:35
Re: Trochu jiný pohled
Máš pravdu, akurát to nemusia byť nevyhnutne singles, ale i rodiny s malými deťmi. Ten single nepotrebuje vlastne ani päťdverák.
2. 2. 2015 11:23
Re: Trochu jiný pohled
Já tvrdím, že cpát rodinu do malého auta je nesmysl.

Půlka diskutérů se tu vzteká, když někdo Fabii/Combi označí za rodinný ideál, ale hned v této diskuzi se vyrojí hromada těch, co by do Twinga cpali rodinu s malými dětmi.

To opravdu ne. ;-)
Avatar - iudex
2. 2. 2015 11:34
Re: Trochu jiný pohled
Aký je problém so ženou vpredu a dieťaťom vzadu? Nemyslím, že by v Twingu priestorovo trpeli. Rodinný ideál je jedna vec, auto pre dvoch do mesta druhá. V Twingu sa nebude prepravovať štvorčlenná rodina s batožinou do Chorvátska, to väčšinou bude voziť 1-2 osoby a v 90% prípadov nevystrčí nos z mesta.
2. 2. 2015 11:39
Re: Trochu jiný pohled
Kdyby to bylo tak jednoduché.
Na to si asi musí každý přijít sám, vyzkoušet to a pak teprve dojde k procitnutí. ;-)

PS: Taky jsem byl takový.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 12:25
Re: Trochu jiný pohled
Ty ale stále nekonkretizuješ, čo Ti vlastne vadilo: či málo miesta na nohy, nad hlavou, malá šírka, malý kufor alebo čo. Lebo mne napadá len malý kufor, do ktorého nedáš kočík. V prípade dieťaťa, ktoré už vie chodiť samo, tento problém odpadá. Kde teda bol problém?
2. 2. 2015 12:32
Re: Trochu jiný pohled
Je to prostě malý auto se vším všudy.

Blbě se tam manipuluje se vším, je tam na to strašně málo místa, pokud jsi ještě urostlý, tak tím tuplem. Má to malej kufr. Nepřevezeš v tom kočár, což se, světe div se, u malých děcek dělat musí poměrně často. I když si člověk myslí, že ne. A to už nepíšu o tom, kolik věcí člověk musí tahat navíc k tomu jednomu (!) dítěti. Pokud máš dvě, tak na to rovnou zapomeň.

Ano, šlo by to chápat jako: "Děcka, jedem do města, naskákejte do auta, nic si neberte, jedem jenom do mekáče", jenže kolik lidí to auto bude takhle využívat?
To je prostě o tom, že jakmile tohle člověk zakusí, tak se všechny jeho romantické představy, že miniauto pro děti stačí, rozplynou jak pára nad hrncem.
3. 2. 2015 22:59
Re: Trochu jiný pohled
Poslouchej to si děláš srandu nebo to myslíš vážně. Tak si tam zkus dát sedačku s dítětem a zjistíš, že se ti tam nevejde. O tom, že tam nenarveš kočárek radši ani nemluvě. Tohle je auto pro dva lidi. Dozadu tak beznohýho nebo malýho psa. Což ovšem není nic divnýho. Je to prostě malý auto.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:31
Re: Trochu jiný pohled
Súhlas, u nás si asi žiadna rodina nekúpi miniauto za 10t eur ako rodinné. To si radšej kúpi mierne ojazdené o triedu až dve väčšie (Fabiu/Octaviu).
Na druhej strane pozri sa na vec očami Emelovej Parížanky: musí sa cestou do práce prepliesť pidiuličkami Clichy, odviezť dieťa do škôlky a ísť do práce. Auto nekupuje za posledné euro, mala by aj na väčšie, ale z dôvodu manévrovania/parkovania nechce, zároveň ak si má vybrať medzi hranatou krabicou á la Citigo a fešným Twingom, voľba bude jasná. Skrátka pre ňu by ojazdená Octavia nebola prínosom.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:33
Re: Trochu jiný pohled
Já přínos Twinga vidím, však proto mi přijde, že autor testu ho takto nevidí :-)
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:38
Re: Trochu jiný pohled
Na druhej strane je asi správne, že autor na to pozerá z pohľadu Čecha, ide o test tu predávaného auta, preto hodnoteného z pohľadu tunajších potrieb a obyčajov. Ak by sa mali zohľadňovať potreby ľudí inde vo svete, mohli by sme skončiť pri tom, že sa žiadne auto neskritizuje, pretože určite sa na svete nájde pár ľudí, ktorým bude vyhovovať.
3. 2. 2015 08:51
Re: Trochu jiný pohled
autor testu to nevidi, lebo "skoda", ak by to vyrobila skodovka, tak su tu od neho epicke ody, ake super namakane auto, ktore nikto iny nema
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:26
Re: Trochu jiný pohled
Tu nejde o chcenie, ale o potrebnosť/nevyhnutnosť.
2. 2. 2015 10:28
Re: Trochu jiný pohled
Když to budu muset pravidelně dělat, určitě nevyhodím hromadu peněz za něco, co mi to maximálně ztíží.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:32
Re: Trochu jiný pohled
Ako Ti päťdverové auto "maximálne sťaží" vozenie dieťaťa vzadu?
2. 2. 2015 10:34
Re: Trochu jiný pohled
Už jsem to psal výš.
Zkoušel jsi někdy dostat malé dítě do sedačky v mini autě, plus příslušenství k němu? Stačí odpovědět ano/ne. ;-)
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:41
Re: Trochu jiný pohled
Nie, našťastie som nebol nútený jazdiť v miniaute (mám 193 cm, to by bolo za trest). Ale stále nevidím Tvoje "maximálne sťaženie", o tom sa môžme baviť pri trojdverovom kupé, nie pri vysokom päťdveráku. Iste nie je priestor pre nohy vzadu taký, ako v Octavii, to je ale len malé obmedzenie, nie "maximálne sťaženie".
2. 2. 2015 11:21
Re: Trochu jiný pohled
Doporučím ti jedno, zkus si to. Garantuji ti, že si na mé slova vzpomeneš. ;-)
2. 2. 2015 12:14
Re: Trochu jiný pohled
Pořád jste ale nevysvětlil, co konkrétně Vám ztíží přepravu dětí v pětidvířku. Taky by mě to docela zajímalo. Děkuji.
2. 2. 2015 12:22
Re: Trochu jiný pohled
Ano, bavíme se o pětidvířku. Ok.

Ale bavíme se o pětidvéřovém miniautě. A to je pořád menší, než pětidvéřové supermini nebo komapkt. Až tak jednoduché to je.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 12:52
Re: Trochu jiný pohled
Pětidveřové miniauto je menší než pětidveřové supermini? Co je to to supermini, není supermini právě A-segment?
2. 2. 2015 12:55
Re: Trochu jiný pohled
Abychom si ujasnili terminologii: Mini -> Supermini -> Kompakt atd.
Avatar - iudex
2. 2. 2015 13:03
Re: Trochu jiný pohled
Supermini je britská terminológia; oni to chápu ako "viac, ako mini", teda o triedu vyššie umiestnené auto. Ostatne presne podľa latinského významu slova super.
U nás sa skrátka ale používa pojem malé auto, resp. segment B.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 13:08
Re: Trochu jiný pohled
Resp subkompakt... ok, dík za osvětu :-)
2. 2. 2015 13:48
Re: Trochu jiný pohled
Pořád jste nevysvětlil podstatu. Pokud se na zadní sedadla vejde dlouhán jako Iudex, a nepřijde přitom o kolena, nevidím důvod znepokojení z přepravy dětí na zadních sedadlech. Podélný směr bude přinejmenším uspokojivý. Problém by byl, jedině kdyby ste chtěl vozit batole, "vajíčko" bývá opravdu dosti objemné.
Avatar - petr164
2. 3. 2015 16:27
Re: Trochu jiný pohled
Tak. Auta totiž dělají lidé, takže výběr koncepce dělá konstruktér s designerem a auto má náhle své lidmi definované určení. Tuto úvahu od Jossalita asi čekat nelze.
Avatar - woody-alien
2. 2. 2015 10:08
Re: Trochu jiný pohled
No vidíš, a kolikrát v životě se setkáš s tím, že u lidí se toleruje trochu té tuposti, jenom když jsou hezcí a roztomilí. ;-)
2. 2. 2015 10:10
Re: Trochu jiný pohled
To jak to děláš ty, je čistě tvoje věc. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:13
Re: Trochu jiný pohled
Doufej, že to nečtve tvá drahá polovička, mohla by to vzít osobně >:-[]
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:23
Re: Trochu jiný pohled
Mne sa jossalito nezdá príliš roztomilý. >:-[]
2. 2. 2015 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 16:44
Re: Trochu jiný pohled
>:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 10:28
Re: Trochu jiný pohled
ak sa mozem spytat ... aky je vyhlad pasazierov vzadu.... videl si odtial nieco? mne podla tohto fota [odkaz] pride ze cez tie masivne predne sedadla toho cestujuci vzadu moc neuvidia ..... malym detom v autosedacke to asi vadit nebude..... ale otazne je cestovanie vzadu dospelymi osobami ktore budu cumiet maximalne tak do prednych sedaciek.... ako to vidis ty? ....
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:34
Re: Trochu jiný pohled
No, já mam 188cm, takže trochu viděl, ale sedačky jsou vyšší. Prakticky ti tohle může být jedno, protože dospělý člověk bude v zadu sedět lehce na stranu a budeš vidět do prostřed, sedačky nejsou tak široké, aby ti zastínily výhled, jako třeba v Tranzitu >:D

No a hlavně, tohle auto neni pro cestování 4 dospělých
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 10:42
Re: Trochu jiný pohled
jo chapem... z tohto pohladu ano..... ale inak mi pride twingo pomerne uzke vpredu..... a tie predne sedacky az moc robustne.. citigo ma koniec koncov podobne sedacky ale posobi na mna jednoznacne vzdusnejsie ( s lepsim vyhladom pre pasazierov vzadu ) .... mozno je to aj tym ze je o celych 5cm vpredu sirsie ako twingo..... ked si porovnas cisla ....

viac sa mi paci i10 a citigo musim priznat a tesim sa uz na facelift picanta ve zeneve.... vyberal by som urcite z tejto trojice .... ale proti gustu ziaden disputat ......
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:57
Re: Trochu jiný pohled
Neni tomu tak, auto je vepredu prostorne pro 2 dospělé lidi a stísněné je možná z fotek. Ano, pokud to chceš jako jedno auto, tak Citigo bude asi lepší (i10 sem nezkousel), ale do města pro jednoho max 2 lidi jednoznačně Twingo:)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:08
Re: Trochu jiný pohled
vzhladom k svojim rozmerom je vnutri pomerne uzke....

twingo sirka auta 1646mm ( vnutorna sirka vpredu 1390mm )
citigo sirka auta 1645mm ( vnutorna sirka vpredu 1440mm )

to len aby som upresnil pojem kde tvrdim ze twingo je vpredu pomerne uzke ...... pomerne znamena vzhladom k svojej celkovej sirke......

ja by som si do mesta pre 2 osoby radsej vybral 3 dverove cervene citigo s 1.0 55kw a tymi peknymi skodovackymi 15tkami sport [odkaz] :yes:

PS: inak z tohto pohladu jasne vidiet ze predne sedacky v twingu su robustnejsie a sirsie a viac zakryvaju vyhlad pasazierom vzadu ako povedzme v aygu [odkaz] ... pride mi twingo dokonca aj moc vysoke... pomaly ako nejake MPVecko .. aygo sa mi tiez paci viac
2. 2. 2015 11:31
Re: Trochu jiný pohled
3 dveře jsou do města k prdu. Dveře jsou fyzicky příliš dlouhé a težké. Sice najdeš malou škvíru na zaparkování, ale díky dlouhým dveřím a úhlu jejich otevření se z auta pomalu ani nevysoukáš, tedy rozhodně ne čistý.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:32
Re: Trochu jiný pohled
nie je nic lahsie ako zobrat 5dverove citigo miesto 3dveroveho ;-) ( dlzka auta ani razvor sa nemeni ) .... proste som narazal na to ze do mesta chcem skor citigo .... urcite nie twingo ;-)

dokonca aj aygo sa mi paci viac ako twingo.... a pritom to nie je zrovna moja salka kavy .... vidim tam tiez kopec nedostatkov ... ale stale by u mna pred twingom jasne uspelo :yes:

ale ako vravim proti gustu ziadny...... takze nech si kazdy vyberie to co uzna za vhodne :yes: ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 11:36
Re: Trochu jiný pohled
Sedni si tam, ten rozdíl ve dvou lidech prostě skoro nepoznáš :-) Zezadu to neni nic na dlouhé cesty. Tam je to nouzovka, nebo pro malé dítě. Pokud chceš prostor, jdi o třídu výš :-) Fabie III jiste uspokojí tvé potřeby :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:37
Re: Trochu jiný pohled
no za tu cenu by som uz nejaku slusnu fabiu asi aj kupil to je pravda ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 11:39
Re: Trochu jiný pohled
Ano, koupil... cena u nás ten vůz zabíjí, respektive česi hledají za své peníze co nejvíce :-) Stát 230 tisíc s tímto motorem, tak je to jiná káva.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:44
Re: Trochu jiný pohled
ale az neuveritelne vyznieva fakt ze twingo ma razvor vacsi ako nova fabia ...... ;-)
2. 2. 2015 09:45
posledni veta
ano ano posledni veta tohoto testu plne vystihuje majoritni skupinu kupujicich, aneb trefa do cerneho....s cervenejma doplnkama :-) skoda ze neni uveden autor testu, pac tohle auto by si zaslouzilo recenzi od zeny a nejlip zeny co jezdi hlavne po meste

a vsadil bych se ze tohle auto bude hit i v CR
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Emel
2. 2. 2015 09:53
Re: posledni veta
Tester uvedený je - pan Tomáš Dusil.

Myslím, že v ČR to hit nebude... za 300 si většina radši koupí Fabii.
2. 2. 2015 10:01
Re: posledni veta
ajo s tim autorem jsem se sekl

za 300 je tahle verze, na dracku pujde zaklad za 215k a to i presto ze je drazsi nez domaci Citigo, zenskym se proste nove Twingo libi :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 10:06
Re: posledni veta
Myslím, že to bude mít úspěch, ve Španělsku, Francii, Itálii... u nás ale ne. Klidně se vsadím, že to žádný hit nebude (a není to chyba Renaultu).

Ten základní litr si zatím moc kladných bodů v testech a na blozích nepřipsal...
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:07
Re: posledni veta
Nevím, jak jezdí ten základní 44kw litr v Cigu ( jel sem jen 55kw), ale v twingu je to docela bída. Škoda, že nenabízí něco mezi tímto turbem a základem. Jinak souhlas, je to pekné auto :-)
2. 2. 2015 09:57
Re: posledni veta
Proč by to měl být hit u nás, když jsme národ chatařů/chalupářů, co se pachtí za co největším kufrem/praktičností?
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 09:59
Re: posledni veta
Je to drahé... pro čecha ano. Za základní cenu koupíš holátko s mrtvým litrem. Zajímavé to muže být jako roční auto v dobré výbavě a tímto turbem. Renaultu hodně klesá cena, takže třeba za 150 tisíc jako 1-2leté druhé auto na dojíždění do města super:)
2. 2. 2015 10:01
Re: posledni veta
Já jedno malé auto měl, upřímně ti říkám, jsou to vyhozený peníze. Stejně v tom ve finále nikdo jezdit nechtěl a žena si brala vždy větší auto. Ano i do toho města. Když měla na výběr.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:05
Re: posledni veta
Chápu.... no já jezdím velkým autem, ale když se ráno rozčiluji, kde zaparkovat v práci, tak bych hned měnil za takovéto auto, protože se do mezery maximalne pro Fabii s Mondeem nedostanu ani kdybych se zbláznil :-) Tohle vidím jako obrovskou výhodu, jenže na druhou stranu, na takovéto dojíždění..... na to mi stačí 10 let staré Clio za zlomek ceny :-)
Avatar - woody-alien
2. 2. 2015 10:25
Re: posledni veta
Už dnes to tak dělá řada lidí. Koupí "šunku" do města, aby ochránila svojí prémiovou i30 kombi. >:-[] No ale když máš místo šunky na nové, tak proč bys to neudělal ? Momentáně nám Swift odjezdí 99% procent cest do města a nikomu (ani mě) se tam nechce s větším autem než je nezbytně nutné. Do města mám 10 kilometrů, to doskáču i po zadku, výhoda většího auta se na těch 10 km, kdy se to ani pořádně neohřeje, moc neprojeví a zcela se rozplyne, jakmile pětkrát objedeš blok v marné snaze zaparkovat. Když jsem koupil ojetýho Jimnyho (ale vypadal jak novej), po půl roce jsem zjistil, že terén Jimny skoro nepoznal, zato ve městě je pořád. A to opravdu není vzor praktického a pohodlného auta. Jenže se vmáčknul do mezery, kterou majitelé Fábií míjeli se sklopenýma ušima. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:30
Re: posledni veta
Tak Swift je auto, s kterým je sranda i na okrsce. Prémiovou i 30 je třeba chránit, jen co je pravda, ale na nové Twingo nemam, kdybych měl, tak ho beru :-) Mám stejnou situaci, cca 10km po dálnici do Prahy, auto se sotva ohřeje a parkovat je děs. No, našel sem nedávno pěkné starší Clio RS.... >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2015 13:12
Re: posledni veta
Prémiová i30 >:-[] jinak pěkně shrnuté, takové ze života a ne z plácání játrem o kapotu.... :yes: ;-) taky když jedu poskakovanou do města tak si beru Jarise..... ale jak tak čtu tak Land Cruiser nebo GL je akurát.... :-( >:D
2. 2. 2015 13:30
Re: posledni veta
Vidíš, jak jsi to, Játro, trefil. Bereš si Yarise. Proč ne. Netaháš děcka, jedeš sám. Pro takové je to přesně dělaný. Už jsem tu o tom psal. :-!
5. 2. 2015 13:30
Re: posledni veta
Přesně. Žena jezdí Mazdu 6 a já lítám Bravo 1.gen 1.2 16 v. Říkám mu letec
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 11:16
Re: posledni veta
Ano, opět jediná pravá pravda v podání experta jossalita. :-)
Až budu mít důvod pro dvě auta v rodině, tak kombíka s chutí nechám ženě na vožení dětí a sám si budu jezdit přesně něčím takovým, jako je Twingo.
2. 2. 2015 11:25
Re: posledni veta
Jistě, přeju ti to. ;-)
Já tydle naivní představy mám již za sebou.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:01
Re: posledni veta
No jo, každý není megaloman, což ty ovšem neumíš pochopit.
2. 2. 2015 13:09
Re: posledni veta
Směju se, megaloman budeš právě a jen ty, když si myslíš, že ti bude stačit takový malý auto, ženě dáš své, blá blá blá...

Ve finále nebude a ty se jako rodina budeš mačkat v tom tvém "rodinném" kombíčku. Ale sám asi tušíš, že nemáš tři sta fíků na svůj rozmar.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:34
Re: posledni veta
Achjo... Já sám jsem rodina? A odkdy? Až prostě pojedu do práce a zpátky (sám, v zimě), k čemu tahat rodinný vůz, když jde jet menším?
Sám asi tušíš, že plácáš jako vždy pitomosti, asi abys rozdmýchával diskusi... tak ti ještě chvíli budu dělat radost.
2. 2. 2015 13:38
Re: posledni veta
Vím, neřešil jsi to, takže máš trochu zkreslený představy.

Takže jsi z této diskuze omluven.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 15:33
Re: posledni veta
Ale tak... že si potřebuju odpočinout od hloupých čísel v práci, budeme pokračovat. >:D
Tebe, bohužel, omluvit nejde. Ale zase chápu, že doma jsi ťapka, tak aspoň tady diktátorek...
2. 2. 2015 15:57
Re: posledni veta
Vždy se musím smát tobě, jak dokážeš plantat o věcech, o kterých nic nevíš.

Naposledy to byly koncernový HH. Nikdy si s ničím takovým nejel, ale vždy máš v diskuzi naprosto jasno, jaký že to je. Teď je to to samý. Tomu já říkám, umět si pořádně naliskat. :-!
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 19:34
Re: posledni veta
Obdivuji tvé jasnovidecké schopnosti... Úplná Sibyla...
2. 2. 2015 20:40
Re: posledni veta
Na tebe nepotřebuji jasnozřivost. Stačí tě jen znát a sledovat tvé počínání.
Pak se nestačí člověk divit. :-!
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 21:21
Re: posledni veta
Jenže ty mě neznáš, i když si na to hezky hraješ... Ale aspoň mě dobře bavíš, tak si tě nechávám...
2. 2. 2015 22:02
Re: posledni veta
Klidně si to dál mysli.
2. 2. 2015 12:36
Re: posledni veta
no to mozna tak v malich mestech a vesnicich, pohled na silnice vetsich mest ukazuje ze mala auta v mode jsou
2. 2. 2015 12:40
Re: posledni veta
Naše velká města ovšem nemyslíš, že ne?
2. 2. 2015 12:50
Re: posledni veta
myslim, sam se z okna v Praze divam na nase Audi A6 Avant coby rodinne auto a Mitsu Colt coby nakupni taska (nove stalo prez 400k a o moc vetsi nez nove Twingo to auto neni, o Twingu jako nahrade uvazujem), schvalne cim myslis ze se u nas jezdi na nakupy (pokud to teda zrovna neni Ikea)? a malych aut tu takhle z okna (budejovicka) vidim drtivou vetsinu
2. 2. 2015 13:21
Re: posledni veta
Vzhledem k tomu, že ten tvůj starej avant žere ve městě jak prokoplej, je na snadě, že na nákup vezmeš Colta. A ten je, mimochodem, stále třídu výše Twinga.
2. 2. 2015 14:57
Re: posledni veta
tak zrovna spotreba je to posledni co by me trapilo, vzhledem k tomu ze uvazuju ze si pro radost koupim Raptora, neee spotrebu fakt neresim, kdybych ji resil tak si koupim nejaky diesel ;-) ostatne ja do A6 presedl z Clia, takze jsem presedl z auta co melo prumernou 6 do auta co ma prumernou 11 ;-)
2. 2. 2015 15:58
Re: posledni veta
No jo, leta letoucí tu od tebe čtu, co BY sis koupil. No, tristní realita ti stojí dole pod okny. :-!
2. 2. 2015 18:00
Re: posledni veta
vzhledem k tomu ze se jiz nikdy nechci zadluzovat (poucil jsem se), a prioritou prome je a bylo bydleni, tak realne si Raptora muzu doprat as nekdy pristi rok, podle soucasnych prijmu :'-(

a leta letouci? zajimave, ale spise sis jen v profilu nasel jak dlouho tu mam ucet
vzdy jsem tu psal o tom ze preferuju ojetiny vyssi stredni a luxusni tridy ;-)
2. 2. 2015 20:41
Re: posledni veta
Nepíšu tu první den. Stejně jako ty.
Takže mi stačí si jen a pouze pamatovat.
3. 2. 2015 17:18
Re: posledni veta
tak me vypis ktera auta jsem tu psal ze bych je chtel koupit, kdys mas tedy tak dobrou pamet, jsem jedno velke oko :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 12:58
Re: posledni veta
Na to snadno odpoví statistika (ČR 2014 dle SDA):

A: 6666
B: 34398
C: 50651
D: 28970
E: 6975

Moje interpretace je, že se miniauta u nás prodávají mizerně.

PS: je třeba mít na paměti, že dle SDA je Superb vyšší střední (E) a Octavia střední (D)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 09:54
Pro koho
Twingo svym vzhledem jak exterieru tak interieru včetně jeho řešeni je předurčen čistě pro něžnějši čast naši planety. Tohle podtrhuji i ostatni vlastnosti auta. Sotva pruměrne auto je na 2 1/2 hvězdy.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 10:20
Re: Pro koho
V tom co má dělat je nadprůměrné, čili manévrovatelnost, snadnost parkování, přehlednost karoserie, snadnost ovládání.
Avatar - miromen
2. 2. 2015 10:29
Re: Pro koho
To ano ale věřim že ja jako chlap bych dokazal v těchto vlastnostech trochu slevit.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 10:32
Re: Pro koho
Ono je to taky tím, že česká města jsou dimenzovaná na velká auta. Ale když jsem se motal po Itálii, tak jsem byl občas docela v šoku z toho, jaké uličky tam normálně fungují jako obousměrné "hlavní tahy" do centra.
Avatar - miromen
2. 2. 2015 10:41
Re: Pro koho
To věřim v Italii jsem byl a ani se nedivim velke popularitě u malych aut. A jak pišeš u nas to neni až tak žhave. Ale věřim že holkam se tahle kabelka dost libi a většinou neřeši zbytek auta takže uspěch by se měl dostavit.
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 16:53
Re: Pro koho
JJ, "rád" vzpomínám na hledání parkování v centru Florencie v dešti s Lagunou v kombíku...
Avatar - iudex
2. 2. 2015 10:20
Re: Pro koho
Ale tá nežnejšia časť planéty, to je celkom veľký trh, nemyslíš? ;-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 10:27
Re: Pro koho
Jasně že ano ale ja jsem ta druha pulka. :-)
Mě jen zaraži a udivuje že Twingo dokaže zaujmout i některe z te druhe pulky.
2. 2. 2015 10:30
Re: Pro koho
No, už to tady padlo, když je "něco/někdo" pěkné, mnozí tomu odpustí kde co. >:D
2. 2. 2015 10:35
Re: Pro koho
Co chceš od auta do města? Obratnost a malý rozměry...pokud se bavíme o větším městě. ;-)
2. 2. 2015 11:17
Re: Pro koho
Pokud to vezmu z pohledu ženy, tak design a bezpečnost. Neznám ve svém okolí ženu, která by se "odvážila" koupit mini auto právě kvůli bezpečnosti. A jak psal Emel, u nás můžeš jezdit ve městech v klidu s nižší střední.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 11:17
Re: Pro koho
Malá města umí být horší. Český Krumlov, Rakovník... tam jsem bydlel a místy to na větší auto fakt nebylo, přitom jsem tam prostě musel nějak projet...
Avatar - Emel
2. 2. 2015 12:47
Re: Pro koho
Krumlov fajn, ale kolik takových měst je? A i v Krumlově se jedná jen o samotné centrum, kolem kterého vyrostlo úplně normální město.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:03
Re: Pro koho
Normální... no jak kdy. Uzoučké uličky jsou i na sídlištích, v zástavbě kolem centra, na okrajích. Samotná ulice sice vypadá široce, jenže nedostatek parkovacích ploch z ní rázem udělá taktak průjezdnou uličku. Auta parkují všude, často i blbě. Rakovník je totéž, České Budějovice snad ještě horší (tam hlavně různá sídliště), i mé současné bydliště stojí místy za prd. Parkovací místa u paneláků projektovali snad na Velorex...
Avatar - Emel
2. 2. 2015 13:12
Re: Pro koho
Sídliště beru... většinou se tam stojí příčně a malá délka zase takový bonus není, ale třeba se najde pár míst někde po straně, kam se s Twingem ještě vmáčkneš... a na šířku jsi taky o pár čísel menší než Clio.

Krumlov co si pamatuju tak krom centra vměstnaného do ohybů Vltavy je to celkem normální město...
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:36
Re: Pro koho
V centru se, paradoxně, jezdí kolikrát líp, než kolem něj... Tam překáží akorát tupí turisti... V uličkách na Plešivci, ve Vyšném, na Vyšehradě... hnus fuj.
2. 2. 2015 11:27
Re: Pro koho
Já již svou vlastní osobní zkušenost s miniautem do města prožil. Psal jsem ji vejš.
Takže já mám jasno. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 11:37
Re: Pro koho
Co to bylo za vůz? :-)
2. 2. 2015 11:40
Re: Pro koho
Malý, světe div se, francouz. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 11:50
Re: Pro koho
Víc asi neřekneš co? >:D Škoda... :-)
2. 2. 2015 11:52
Re: Pro koho
Zase tolik možností není. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 12:21
Re: Pro koho
Twingo či něco z Kolína? >:D Ale nenapsals kdy... mohls mít taky 205Gti >:D
2. 2. 2015 12:38
Re: Pro koho
205 není miniauto. ;-)
2. 2. 2015 12:40
Re: Pro koho
Mne by zajímalo, proč jelito rovnou nenapíše, s čím má zkušenost... Co za tím je??? Že by prostě jen značka auta a původ výroby? Evidentně ale děti nemá, protože píše nesmysly...
2. 2. 2015 12:48
Re: Pro koho
Jó, já si prostě nemusím chválit vlastní ocas jako ty. Klidně napíšu, že koupit to auto byla chyba a nestálo mi to za to.

Ty teď budeš jen prskat nad tím, že to bylo francouzské a že jsem kvůli tomu na to vysazenej.
Můžeš začít.
2. 2. 2015 12:52
Re: Pro koho
No, a proč teda nenapíšeš, co to bylo? Je nás víc, který by zajímalo, s čím máš špatnou zkušenost. Když jsi takovej machr, a dokážeš jednou přiznat chybu, tak rovnou se vším, ne? Protože obecně plácat umí skoro každej. :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2015 13:16
Re: Pro koho
....s dvanáctiválcem? >:D >:D >:D ;-)
2. 2. 2015 13:46
Re: Pro koho
Kéž by, ale to Francouzi neumí. ;-)
2. 2. 2015 10:30
Re: Pro koho
Však správně...jestli to bylo vyvinuto pro ženský do města, tak to prostě i na základě jejich potřeb funguje.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 10:14
Chybka v ceně
Jen tak na okraj, máte asi chybu v "Cena v testované výbavě"... máte tam 285t, což je zřejmě cena Intens, ale pak tam jsou příplatky za dalších 50+...
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2015 10:40
Praktickosť
Poprosím autora o príklad praktickejšieho vozidla v tomto segmente aj s odôvodnením.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:51
Re: Praktickosť
kludne i10 .... 5 dverove...... miniauto auto bez kompromisov..... ziadne vyklapacie okienka... auto s otackomerom .... s najvacsim kufrom v triede a dalsimi praktickymi vlastnostami .. viac ti napovie prakticky test vo videu [odkaz] ;-)
2. 2. 2015 14:53
Re: Praktickosť
teba som sa nepýtal ale dobre, po vzhliadnutí videa som sa uistil, že Twingo nemá v praktickosti konkurenciu, ďakujem
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 11:56
Re: Praktickosť
To som tiež zvedavý. Napríklad čo sa ložnej plochy týka (rovná podlaha a sklopenie prednej opierky) tak to snáď bez debaty bezkonkurenčné. To sa týka aj toho vyššieho posedu, v tom ma Twingo príjemne prekvapilo.
2. 2. 2015 11:04
i30 1,4MPI za 290k..
Technologicky srovnatelné auto a je větší. Mám zastaralé názory, protože v tomto případě by cena rencka měla být o něco nižší. Možná to ale bude mít úspěch, když se najdou sebevrazi co jsou schopní dát za Smarta tolik - a rencek na tom tak blbě není.

Smart by vzhledem ke své velikosti a „bezpečnosti" měl stát max 140 tisíc a omezovač by ho měl zastavit na 90km/hod. Krátký předek fyziku nikdy neokecá a vzniklé přetížení nemilosrdně vytrhá orgány, i když tělíčko jinak vypadá zachovale.
Rozbalit vlákno
4
2. 2. 2015 12:51
Re: i30 1,4MPI za 290k..
Skúsim aj keď veľký význam to asi nemá. Na Smarte prisposobíš jazdu, na smarte nelietaš 130 po hájvejoch, takže sa pohybuješ s rovnakým rizikom ako na passate, ktorým letíš ako boh v hurakáne na hu diaľnici. A keď sa zotne lokomotíva, je ti jedno čo máš za auto.
4. 2. 2015 08:39
Re: i30 1,4MPI za 290k..
Jako kdyby v Passatě lidi nejezdili stejně rychle jako ve Smartu. I to s tou lokomotivou je jen zoufalé vykrucování.
2. 2. 2015 14:57
Re: i30 1,4MPI za 290k..
Ozval sa spořílek, kup si tu i30 a píš k veci.
4. 2. 2015 08:40
Re: i30 1,4MPI za 290k..
Sorry, ale to je o technice a i30 v základu je pořád zajímavé auto než naleštěné městské mini co má blbé jízdní vlastnosti.
2. 2. 2015 11:11
Srovnání 0,9Tce vs. 0,9Twinair
Nebylo by špatné udělat srovnání motorů 0,9Tce a 0,9Twinair, třeba v F500 a Twingu.

Jinak se připojuju k těm, co si myslí, že pan testér v hodnocení dostatečně nezohlednil určení auta. Podle všeho je to výborné městské miniauto.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2015 11:51
srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
vitezem je Twingo
[odkaz]
Rozbalit vlákno
33
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 11:58
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
i10 poraza s prehladom aj twingo a to hned dvakrat [odkaz] [odkaz] ;-) :yes:

a mozno ho poraza aj viackrat len sa mi nechce hladat ;-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 12:03
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
"Priestorová ponuka vpredu a jazdné vlastnosti vôbec nie sú zlé. Zvlášť, ak vezmeme do úvahy Volkswagen up!.
Je bezpochyby najdospelejším miniautom v teste, no cenou to vážne prestrelil, preto nemôže vyhrať."

Jinak koukam Twingo se sice otoči na pětniku ale teměř 4 otačky od dorazu k dorazu mi zrovna pohodlně ve městě nepřijde.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 12:22
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Když vemeš ten lehoučky volatn do ruky, tak ti to ani vadit nebude, dá se to ovládat jen prstem :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:25
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
ja som presvedceny ze on sa nestazuje na tazkost ovladania ale skor na pocet otacok volantu od dorazu k dorazu ..... prave to moze byt pri jazde dost nekomfortne ked s tym zakazdym musis krutit jak cirkusant ... co si budeme hovorit.. twingo je len pre skutocnych mestskych fajnsmekrov :yes:
2. 2. 2015 12:37
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Topre, už zas tady jedeš tu svojí bychařskou kdybylinii... Zkus si někdy do těch aut sednout. Tabulky a fotky jsou evidentně málo.

Pokud se ti má auto otočit na osmi metrech, tak holt musíš volantem zatočit. Pokud se s twingem budeš chtít otočit jen na deseti, jako konkurence, zatočíš volantem míň. To je problém, viď. Raději hned napíšeš o cirkusantech, nebo co tím myslíš. Sedadla ti přijdou velká, a dospělý vzadu nebudou vidět. Zkus si někdy reálně to auto vyzkoušet, a možná pak přestaneš učúrávat i nad tou i10.

Twingo je městské auto a tím to hasne. A jestli se mám otočit na pětníku, raději zatočím o trochu víc volantem, než abych točil jak *, a stejně musel couvat.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:40
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
suhlasim s tebou .... mas pravdu jak vzdy :yes:
2. 2. 2015 12:48
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Nemám vždy pravdu, ale ty tvoje "do města BYCH volil" a další jsou k smíchu. Vždyť jsi v tom autě neseděl, natož abys v tom jel. Akorát tady onanuješ nad i10, ve který jsi nikdy nejel. Nebo se pletu?

Já vím, na počítači na zatočení stačí šipka. Tam se nemusí točit volantem jako cirku... cožeto vlastně?
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:51
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
suhlasim s tebou .... mas pravdu ako vzdy :yes:
2. 2. 2015 12:50
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Docílit toho jde určitě, ale nějak nevěřím, že v Renaultu nevědí, co dělaj. A pokud ne, není nic lepšího, než zavolat do redakce ACZ a poprosit o kontakty na zdejší profíky, jako je třeba Topr nebo petrumr...
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:52
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
sorry ze som sa ta mojim nazorom na auto dotkol... mrzi ma to :yes:

ospravedlnujem sa ti :yes: ;-)
2. 2. 2015 12:54
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
A konečně něco k věci? Nebo zas jen soutěžíš o další knížku? ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:55
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
ziadnu knizku nemam.... nakolko som sa ceny vzdal ;-)

no popravde i10 je dnes najkomplexnejsie miniauto .... ktore poraza UP aj twingo hadam v kazdom porovnavacom teste.... mozno to znie zvlastne ale nemam dovod tomuto faktu neverit ..... nakolko tychto odbornikov testerov ( jedno z akeho su statu ) povazujem za ludi na svojom mieste
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:08
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Nejkomplexnější je na papíře možná, ale realita, kterou můžeš vnímat subjektivně se dost liší. Od zpracování kabiny až po zátah motoru a jeho charakteristiku :-) Po zkušenosti s novou i20 bych asi na Hyundai moc nesázel, protože VW či CitiGo jso dospělejší a Twingo stylovější :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 13:14
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
twingo je stylovejsie to ano..... ovsem odtial potial..... niektore veci mi pridu ozaj uz skor gycove ale neber to teraz zle..... ten kyblik pod radickou by bola prva vec co by som z toho auta vyhodil... presne ako jeden pan tester v teste.. a zadalsie .... chyba mi tu otackomer ... mam rad ten pohlad na budiky a rucicky tak preco si ho v twingu odopierat ked ho inde mam.... otackomer totiz nepovazujem za blbost ktora je v aute len na paradu .... bez neho ziadne auto rozhodne nekupim ..... ano viem uz som ako ada.... on chce rucnu a dlouhe vlny a ja zase musim mat otackomer... ale uprimne.... stalo by sa nieco keby tam v twingu bol? nebolo by twingo s nim zase o kusok krajsie a lepsie? skoda :'-(
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:22
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Neberu ti veci, které ti vadí v interiéru ( BTW: Ve Felicii otáčkoměr máš? nebo hodiny?), ale hodnotit i10 jako nejlepší bez toho, aniž bys to auto vyzkoušel je trochu krátkorzaké :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 13:25
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
mam otackomer samozrejme ( 1,3 mpi 50kw r.v.2001 ) .... 50kw verzie mali otackomer uz aj pred faceliftom .... no a po facelifte mali otackomer uz komplet vsetky feldy aj tie najslabsie

ale tu nejde len a len o otackomer.... otackomer je len jednou z veci... ktore povazujem za samozrejmost

twingo mohlo byt ozaj kralom triedy .... ale mam pocit ze samo sa toho vzdalo... na ukor tejto modernej doby a akehosi radobyimidzu..... ;-\

aky mas na to nazor ty? hm? vies kam tym mierim? je ti lepsi farebny kyblik ako otackomer? .... verim ze nie.... takze tak je to s tym imidzom twinga .... odtial potial... k premiantovi triedy ma bohuzial dost daleko
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 13:51
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
A za akých okolností mohlo byť kráľom triedy? Keby vyzeralo ako i10 či Up? Btw, ten otáčkomer môžeš mať aj v Twingu, vrámci R-linku na smartfóne. O tom sa redaktor akosi nezmienil.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 13:59
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
tu ani tak nejde o vzhlad ..... ;-\ ...... a otackomer na smartfone to je ako lizat zmrzlinu cez sklo... nie je to to co ocakavam... ... viem ze to tazko vysvetlim tebe alebo ozzmanovi a inym ale fakt sa mi twingo moc nepaci... pritom si mozes vsimnut ze captur alebo clio som neraz pochvalil .... ja nie som odporca renaultu ani nic podobne... ked sme uz pri dizajne dokonca aj v samotnom dizajne twinga vidim rezervy.... bez srandy.... to auto je hodne hodne vysoke... takmer na urovni capturu a to mi uz zrovna nadherne nepride.... malickemu autu padne lepsie nizsia vyska a nizky posed nieco na styl italskeho f500.... ........ved twingo je vyssie od ayga takmer o 10cm.... boze kde je stare dobre twingo :'-( ... som skutocne jediny kto by bol radsej za stare dobre twingo ako za tento barbie-motokarovy sen? vazne je toto to prave orechove do mesta? mne sa stare twingo paci dodnes ovela viac

s tym otackomerom na smartfone to je nieco asi ako na citigu ze? ..... no kazdopadne lepsie ako nic ;-) :yes:
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 14:46
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Pozri, vôbec sa ti páčiť nemusí, ja to môžem len akceptovať. Osobne som bol z Twinga až príliš paf, živé stretnutie s autom ma trochu pribrzdilo, ale stále sa mi veľmi páči. Z toho auta jednoducho cítiť filozofiu Renaultu - robiť autá pre radosť zo života. Áno, kapotu sa mi podarilo správne nasadiť až na tretí krát, ale aj z takýchto pre niekoho nepraktických hračičiek som sa tešil. Variabilný interiér, obratnosť a vyšší posed sú určite veľkými výhodami. Netvrdím, že je Twingo dokonalé, ale je to auto v ktorom by ma bavilo jazdiť po centre. Pozri si poriadny test, čo tu nižšie dával iudex akí sú z toho auta vysmiatí. :-)
[odkaz]
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 14:18
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Já už o Twingu psal výše. Vyzkoušel jsem ho, projel i prolezl. Mam názor na to, že dle mne je to jediné miniauto o kterém bych uvažoval. Protože stejně k takovému vozu ještě potřebuju kombik. Takže na jízdu v jednou či dvou lidech po Praze a následném parkování je to dle mne ideál. Nepotřebuju kufr, ani otáčkoměr. A v této černé se mi líbí, uvnitř záleží na kombinaci, ale interiér eje útulný a s prominutím je to vyšší liga, než u i10 (předppkládám, že lepší, než i20 nebude). Premiant třídy je dle tebe kdo? Citigo, které ma uvnitř holé plechové dveře a při přidání plynu řve, jako staré TDI? >:D Možná je praktičtější, ale já zaměření Twinga chápu a na to bych ho bral, nýbrž s tímto motorem a ne se zkoušenou 1.0
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 14:30
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
u mna je to presne opacne.... najdem v sucasnosti uz hadam aj 5-6 miniaut ktore sa mi pacia viac ako twingo ... co ma ako fandu stareho twinga dnes uz moc netesi :-(

ved kolko ludi tolko chuti..... tebe sa moc paci.... mne zase moc nie.... vyberal by som v tejto triede medzi citigom i10 a picantom .... alebo snad este panda.... a tym to u mna hasne
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 14:47
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Mne se nejvice pacila jizda :-) Je překvapivě komfortni a dobře ovladatelné :-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 12:41
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Věř tomu že lze docilit toho aby Twingo mělo stejny poloměr se strmějšim převodem řizeni.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:06
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Nejsem si jistý, zda by to bylo bezpečné při jízdě mimo město. I drobné natočení volantu by pak vyvolalo velké zatočení kol a v takové stovce někde na horší silnici... kutululuuuu...
Avatar - miromen
2. 2. 2015 12:39
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Mě vyhovuje hydraulika s kterou bych se popasoval i v tom městě. Navic mam vyzkoušen City mod v Puntu a je to hruza. Ale ja pišu o tom že je potřeba točit volantem tak že bez přehmatu bych si snad udělal uzel na rukou. >:D
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:01
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Člověče ja s tim teda nejel nijak dlouho, normální předváděčka po Praze + parkování, to sem musel s tím rejdem vyzkoušet a kdybych si to tady nepřečetl, tak mi to kroucení volantem vůbec nepřišlo :-) Při jízdě to točíš normálně (mne třeba ten maličky volnat přišel hodně citlivý, jsem zvykly na větší a tužší), ale hezky to šlo tak, jak si tím volantem otočil a pak při parkovani si to jen vzal lehce prstem a bylo to :-) Chce to asi vyzkoušet. Jak říkám, mne by tohle nedošlo, více mne na tom zklamal ten litrovy motor.
Avatar - miromen
2. 2. 2015 13:43
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Ja si na řizeni tak trochu potrpim a proto je to jedna z věci kterou kritizuji i u meho Golfa.
Jinak koukni na video od Ludexe......
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 14:25
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Ano, to je super, tady je videt jak hodně točí, jenže doopravdy v provozu přeci nebudes jezdit takové tratě pro motokáry a proto ti to nepřijde... no a když přeci jen něco takového přijde, tak si pootočíš více :-) Nejsi snad Topper, tak chápeš, že pro městské auto to je výhoda. Ja taky ve svém autě preferuji tužší řízení, ale do toho městského vozítka? :-) tam to vidím jako výhodu :-)

Golf mi nepřijde nijak špatný, ale tady prostě vede Focus v této třídě :-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 14:31
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Pořad nepochopil.....to video je delši a zhruba před 26min o tom hovoři. Je mi jasne že ve městě se hodi lehči chod ale na druhou starnu by se šikla větši citlivost a strmost.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 14:52
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Video sem viděl :-) Proto říkám, že je to prostě do města. Spíš by měl tuhnout rychlostí. Já sem to bohužel takhle dlouho neprojížděl, ale ja od minivozu čekám toto, ne levnou verzi rodinné Fabie, jestli rozumíš :-) Určitě by to pro zábavnější jízdu mohlo být tužší a strmější :-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 14:59
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Tak o tom žadna že na sportovnějši jizdu je to velke plus. Ale ja bych hlavně tu větši strmost uvital i u auta do města. Samozřejmě namam na mysli strmost sportovni do 2 otaček ale o 1/2 otačky dolu by určitě prospělo. Holt na tohle jsem citlivějši a takove pro někoho prkotiny si prostě všimam.
Mimochodem jedničkovy Focus ma 2.9ot což je jedine menši minus na jinak vybornem řizeni a Golf 6 3ot.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 15:30
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
Ale vem si, že pokud má původní Twingo úhel natočení kol 30° a nové 45°, tak to je +50%. Tj. pokud by mělo původní Twingo 2.5 otáčky a nové 2.5x1.5=3.75, pak je reakce kol na otočení volantem úplně stejná... jen u toho nového můžeš točit ještě dál.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 12:06
Re: srovnávačka Twingo vs Aygo vs up!
zduplovalo mi zase prispevok..... ;-\ tak odpoviem aspon miromenovi........

skus si pozriet videotest twinga od toopspeedu na autotv sk ... mas pravdu .... hodne musis ruckovat ...
Avatar - KubikCv
2. 2. 2015 12:23
Ťukanec
Když jsem četl pasáž o ventilovém víku hned za nárazníkem,tak si říkám,že takový ty běžný ťukance z nedobrždění můžou bejt pro Twingo fatální :-|
Rozbalit vlákno
3
2. 2. 2015 12:37
Re: Ťukanec
Tak snad tam bude nějaká výztuha. ;-)
Avatar - KubikCv
2. 2. 2015 13:02
Re: Ťukanec
výztuha podobná jako je chladičovka vpředu...navíc vzadu nejsou tak dokonalý deformační zóny jako vpředu. A právě o takový kolize není ve městě nouze. Docela by mě zajímalo jak to po takovým nárazu bude vypadat..poškození motoru...uložení atd
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:07
Re: Ťukanec
Za téměř dvacet let existence Smartu to mají nejspíš vychytané...
2. 2. 2015 12:42
2 svety
Twingáč trochu behol do sveta smart, kde sú niektoré riešenia pre niektorých nestráviteľné. Môj odhad je, že v eú uspeje a na sk/cz to bude v strede ani prepadák, ani trhák. U nás nevyhrá v kategórii koľko metrov auta dostanem za svoje prachy. Renault urobil skvelý krok a bojuje odlišnou koncepciou, ale pritom rozumnou a šikovnou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
2. 2. 2015 13:06
Twingo ako motokára
K hlavnej výhode Twinga: bezkonkurenčnej manévrovateľnosti a schopnosti otočiť sa na "päťkorune" je tu test slovenského Topspeedu, ktorí zobrali Twingo na motokárovú dráhu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2015 14:08
Re: Twingo ako motokára
pekné a jasné
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 14:32
Re: Twingo ako motokára
To je krásny test, takto by to malo vyzerať, paráda! :yes: :-)
2. 2. 2015 16:14
Vášně...
...trochu opadly a muzem napsat neco k veci.
Male auto se obvykle kupuje jako druhe do rodiny, jako dopravni prostredek do / z prace, do uzkych ulicek mest a zacpanych hlavnich tahu. Jezto je male, tak ma obvykle i malou spotrebu a naklady celkove.
Jeky ma vyznam jezdit malym Twingem, ktere zere jak prokopnuty buben?
Ano, vim, da se zvolit i verze 1,0, ktera by mela zrat mene, ale ta zase zoufale nejede...
Tak kde jsou ty vyhody maleho vozu?
Rozbalit vlákno
22
2. 2. 2015 16:28
Re: Vášně...
Já bych se soudy, že "zere jak prokopnuty buben" počkal, až budou k dispozici nějaká relevantnější data, než že redaktor něco párkrát odečetl z palubního počítače. Třeba na spritmonitor.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 16:32
Re: Vášně...
vzhladom k vyske auta takmer o 10cm vyssej ako aygo ..... ( a teda aj vacsej celnej ploche a vacsiemu odporu vzduchu ) ta spotreba ozaj nemusi byt moc ruzova vzhladom k podobne vykonnej konkurenci... ale mas pravdu.... pockajme si na viac testov .... ;-)

v tomto aute pojde v prvom rade zakaznikovi o imidz a styl... to som presvedceny.... :yes:
2. 2. 2015 16:37
Re: Vášně...
Ta výška a čelní plocha bude hrát roli při vyšších rychlostech, hlavně na dálnici. Ve městě, kam je tohle auto určené, velkou roli hrát nebude.
2. 2. 2015 16:50
Re: Vášně...
Tam je více faktorů. Jak už psal Topper větší čelní plocha, vzadu válce 185, ne zrovna úsporné motory...

Spotřebu tomu autu vytýká snad každý test. Pochvalu jsem nikde nečetl.
2. 2. 2015 17:21
Re: Vášně...
No pokud jde například o ten motor 0,9Tce. Tak ten si v Cliu bere míň, než stejně výkonný (66kw) 1,2TSi v Polu. Fakt nevím, kde se berou zvěsti o tom, že ten motor žere.

[odkaz]
[odkaz]
2. 2. 2015 20:44
Re: Vášně...
Nemlať prázdnou slámu. Dej sem link na test, kde to konkrétní auto chválí ohledně jeho spotřeby.

Tady je to furt o dojmech, ale co již bylo řečeno a ne na jednom místě, je neustále tendence zpochybňovat a divit se.
2. 2. 2015 21:43
Re: Vášně...
O jakých dojmech? 8-s

Já jsem ti dal odkaz na data, která mají daleko větší vypovídací hodnotu, než nějaký test, kde autor odečte hodnotu z PP. Twingo tam pochopitelně ještě kvůli novosti není, ale o tebou deklarované neúspornosti motoru 0,9 Tce nemůže být v kontextu jiných stejně výkonných turbomotorů řeč.

Jinak testy, kde by se opravdu nějak metodicky hodnotila spotřeba dnes snad ani nejsou.

Z pohledu hodnocení spotřeby je spritmonitor zdaleka to nejlepší, co lze dnes použít.
2. 2. 2015 22:06
Re: Vášně...
Srovnáváš úplně jiné auta, úplně jinou třídu.
Tímto opravdu nedokážeš spotřebu Twinga.

Můžeš pouze odtušovat jistou korelaci. Ta ti ovšem nedá přesný výsledek, ale pouze více, či méně přesný odhad.
2. 2. 2015 23:03
Re: Vášně...
Jistě, ale já jsem reagoval na tvoji poznámku o neúsporných motorech Twinga. A ta 0,9tce se v Cliu a Twingu nijak lišit nebude.
3. 2. 2015 09:44
Re: Vášně...
Z mého pohledu bude.
Twingo je vyšší, a předpokládám, že Clio nejezdí na stopětaosmdesátkách. Jen o číslo větší gumy ti s přehledem udělají pár deci jak nic.
3. 2. 2015 10:12
Re: Vášně...
Myslel jsem to tak, že se nebude lišit konstrukčně.
3. 2. 2015 10:28
Re: Vášně...
Ale bude. Je jinak posazený, už to tu zaznělo. Má taky jinak řešené chlazení. Dle mého názoru se bude v Twingu i více zahřívat. To všechno může mít vliv. A ono se to ve finále nasčítá.
3. 2. 2015 10:58
Re: Vášně...
No uvidíme za 2 roky na spritmonitoru. V Cliu má ten motor spotřebu slušnou.
Avatar - miromen
2. 2. 2015 22:12
Re: Vášně...
2 chybičky se vloudily. V odkaze na TSI maš zamychany i atmo 1.4. No a pak srovnavat tyhle dva motory jen podle shodneho vykonu je mimo. V reale bys zjistil že pojedou docela rozdilně ve prospěch TSI.
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 22:40
Re: Vášně...
Přání otce myšlenky, nic více
Avatar - miromen
3. 2. 2015 08:58
Re: Vášně...
To opravdu neni mojim přanim.
2. 2. 2015 23:00
Re: Vášně...
Jo máš pravdu, jsou tam i nějaké atmo. 1,4. A ten 1,2 Tsi asi pojede o něco líp. Ale šlo mi o to, že ten 0,9 Tce není užraný motor, jak se občas píše.
Avatar - miromen
3. 2. 2015 09:10
Re: Vášně...
Ono užrany je silne slovo ale usporny vuči konkurenci prostě neni. Testu bylo poměrně dost a TCE pokud se nepletu vždy dopadlo huře co se tyče spotřeby. Je ale pravda že dle Spritmonitoru tedy realnych spotřeb od uživatelu je spotřeba určitě pozitivnějši. Každopadně rozdil mezi 1.2TSI vs 1.2TCE v dynamice a pružnosti neni o něco lip jak pišeš ale je to rozdil jako mezi např atmo 1.2 vs 1.4 nebo 1.4 vs 1.6 u stejneho jakehokoliv modelu. V odkaze je měřena pouze dynamika v pružnosti bude rozdil v podobne režii...
[odkaz]
3. 2. 2015 10:03
Re: Vášně...
Ten rozdíl v dynamice 0,9tce a 1,2tsi je celkem očekávaný vzhledem k rozdílu objemů a Nm.

Ale za tou spotřebou si prostě stojím. Podle mě to úsporný motor je. Problém testů je v tom, že v nich nikdo spotřebu metodicky neměří (jednu dobu dělali dobré testy spotřeby na Tipcars). Z tohoto pohledu je spritmonitor zdaleka nejrelevantnější zdroj. A 0,9tce tam vychází dobře nejenom v porovnání s 1,2tsi, ale třeba i s 1,0T ve Fiestě. [odkaz] . A vychází úsporně i ve srovnání s malými atmo motory.
Avatar - miromen
3. 2. 2015 10:30
Re: Vášně...
Jak jsem psal konkurenčni downsizingove motory ale jedou znatelně lepe takže je to jako by si srovnaval 1.4 vs 1.6.
3. 2. 2015 10:50
Re: Vášně...
No tak nic bližšího na srovnání není. Ještě je tu Twinair od Fiatu, ale ten má ve srovnatelném Puntu na spritmonitoru jen 4 registrace, takže to na velkou statistiku není, ale vychází podobně jako 0,9tce. [odkaz]
2. 2. 2015 20:35
Re: Vášně...
Jo, to kazdopadne.
Osobne na ta cisla koukam jak puk, ale je fakt, ze realita vs redakce je nekdy dost podstatny rozdil.
Avatar - moreczech
2. 2. 2015 17:03
Česká facka
Úžasnější auto v tomto segmentu neexistuje. Proto chápu, že v zemi škodovkářů lavírujícími mezi rejží a zemanovským patriotismem, musí být zavrženo!
Rozbalit vlákno
0