Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
16
/
23
Prohlédnout znovu
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
acz
Scania
|
acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2