Diskuse

Škoda Octavia RS TSI – Malý krůček k dokonalosti

19.7.2017

Škoda Octavia RS vždycky platila za naprostého univerzála z hlediska běžného denního použití a sportovnosti. Modernizované verzi s benzinovým motorem však k dokonalosti přesto něco chybí.

 

  • 148 Reagovat !

    foto zaplosak

    zaplosak 19.07.  10:59

    Malý krůček k dokonalosti

    z maratonu.... ;-)
    Zato s cenou šlapou kroky mílovými: 894 100 Kč
    Asi není co dodat....
    • 61 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 19.07.  11:27

      « Re: Malý krůček k dokonalosti

      Když jsou lidé kteří to za to bez mrknutí oka dají, proč ne...
    • 64 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 19.07.  11:27

      « Re: Malý krůček k dokonalosti

      No neni co dodat, na velikost auta, jeho vykon a to ze jde o cenu cenikovou s kterou se da urcite jeste neco delat je to cena... wait for it... vyborna.
      Takto motorizovana oktavia za tu cenu dava smysl, pokud si uz stezovat nad cenou testovanych oktavek, na to se tu v minulosti objevili rozhodne horsi priklady (litr cenu tohoto RS prekonavajici atd.).
    • 31 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 19.07.  11:48

      « Re: Malý krůček k dokonalosti

      hmm, ale co ten předek? :-|
    • 45 Reagovat !

      foto samael

      samael 19.07.  11:55

      « Malý krůček k dokonalosti

      Už se pomalu ale jistě blíží k dokonalosti Mercedesu a proto nebude divu,když se mu časem přiblíží i cenou. >:D
    • 31 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 19.07.  12:27

      « Malý krůček k dokonalosti

      Začínají ovšem o 200.000Kč níže 169kW manuální převodovka.
    • 42 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 19.07.  19:08

      « Re: Malý krůček k dokonalosti

      Dokonale švidravá čtyřoká obluda..
      Škoda...Octavia byla kdysi pěkné auto s normálními motory za slušné peníze!
    • 22 Reagovat !

      foto PepaJ

      PepaJ 19.07.  20:43

      « Re: Malý krůček k dokonalosti

      Za 900 tis Kc je to vcelku prijatelna cena za vykon motoru..ovsem nikoliv za vse ostatni ..za tyto penize to hodnoceni skoro dokonale..opravdu mocne kulha..ovsem nadruhou stranu Arteon od VW stoji zase jeste o pul mega vic..a to uz je zcela mimo misu i realitu..po vsech strankach. Za me jsou zde lepsi (nejen ridicsky) auta za mensi ci stejnou cenofku..napr Insignia 2,0 DIT AT nebo Mazda 6 2,5i AT
      • 14 Reagovat !

        foto maXX-CZ

        maXX_CZ 19.07.  21:32

        « Re: Re: Malý krůček k dokonalosti

        Za 900, je to tak prinejlepsim ulet. Sleva nejaka bude, ale ani za 800 to neni o moc lepsi.
        Pred tremi lety se daly ORS poridit kolem 650 po sleve a nebyly to zadne "holobyty" (ani v ramci RS vybav). Zdrazuji sice vsichni, ale tohle je fakt spatny vtip.
  • 194 Reagovat !

    foto comper

    comper 19.07.  11:00

    Eh :-/

    Myslel som ze si casom zvyknem, ale ten predok je stale hnusny, najma v tejto farbe...
    • 713 Reagovat !

      foto jk-81

      jk 81 19.07.  11:15

      « Re: Eh :-/

      Já si myslím opak , dle mého je toto nejhezčí octavia všech dob. Tak teď jen do mě.
      • 91 Reagovat !

        foto zaplosak

        zaplosak 19.07.  11:18

        « Re: Re: Eh :-/

        proč - není důvod, se ti prostě líbí, tečka.... ;-)
      • 121 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 19.07.  11:29

        « Re: Re: Eh :-/

        Nevim proc by se do tebe mel nekdo strefovat. Me se ten predek taky hnusi, za me zprasili predtim pohledne auto, ale je to jen muj nazor. Nikomu ho nebudu vnucovat, nikoho nebudu presvedcovat o tom ze zrovna ten muj nazor je "ten spravny". ;-)
      • 415 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 19.07.  11:33

        « Re: Re: Eh :-/

        taky jsem nazoru ze je to tvuj nazor. doma mi rikali ze postizenym deb*ilum se nemame posmivat >:-[]
        • 63 Reagovat !

          foto zaplosak

          zaplosak 19.07.  11:45

          « Re: Re: Re: Eh :-/

          no vtipný nejsi, možná si to myslíš ale fakt ne... :no:
        • 52 Reagovat !

          foto HoIden-holden

          HoIden_holden 19.07.  11:46

          « Re: Re: Re: Eh :-/

          Tak Vas vsechny velice pěkně poprosim abyste se mně a mému tezce postiženímu bratrovi Holdenovi2 neposmievali kedze jsme cela rodina těžko retardovana.Dekuji
          • 20 Reagovat !

            foto rokyta-p

            rokyta.p 19.07.  11:53

            « Re: Re: Re: Re: Eh :-/

            nikdo se nesměje, v otázce lítosti to je věc druhá ;-) ... od mala byl divnej
        • 30 Reagovat !

          foto jk-81

          jk 81 19.07.  19:22

          « Re: Re: Re: Eh :-/

          Oni měli doma strach ze se budeš posmívat jim .... proto ti to říkali.
      • 00 Reagovat !

        foto milan3

        milan3 19.07.  11:38

        « Re: Re: Eh :-/

        Pro mně byla nehjezčí první pofaceliftová generace, 2. generace předfacelift už na mne působí neskutečně zastarale, více se mi líbí ta pofaceliftová, no a k současnému desingu se vyjadřovat nebudu, tento styl se mi líbí pouze u Fabie, Fabie kombi vypadá suprově,
        u Superba je to již jako parodie na auto. :-(
    • 31 Reagovat !

      foto mimomisu

      mimomisu 19.07.  11:49

      « Re: Eh :-/

      Ja se naopak pristihuju, ze se mi to zacina libit (a to jsem to mel ze zacatku stejne). Zvlast v tehle variante to najednou funguje, nevim, jestlli je to tou cernou mrizkou nebo zvykem, ale minimalne na tech fotkach to vypada dobre a originalne
      • 00 Reagovat !

        foto Blatouch

        Blatouch 20.07.  20:14

        « Re: Re: Eh :-/

        No, mne se ten cumak nelibil uz na fotkach, v realnu se mi to zda jeste horsi. Zvlaste ty led cary, kazad pod jinym uhlem sklonu, s jinou delkou, tak nejak na sebe nenavazujici.

        Ale beru, ze se to nekomu muze zacit libit.
    • 34 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.07.  14:03

      « Re: Eh :-/

      Já už mohu oficiálně prohlásit, že jsem si na facelift nezvykl a jde o velký krok zpět. Až tak, že bych s tím měl při nákupu problém.
  • 51 Reagovat !

    foto renda4

    renda4 19.07.  11:11

    nadpis

    Krůček , hmmm ... :-!
    • 12 Reagovat !

      foto El-Senor

      El_Senor 19.07.  12:33

      « nadpis

      Mozna i polokrucek >:D
      Jizdne to je asi tragedie, kdyz autor clanku rika, ze i koncernova auta jsou lepsi, natoz pak tedy spicka tridy HH. Motorove take zadna bomba a. Cena tak ta uz je skoro dokonala, jeste trochu poladit a budem za chvili na cenach Porsche >:D
  • 32 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 19.07.  11:27

    O3RS vs CTR

    Zajímal by mne souboj s CTR, ať je tady sranda. ;-) A proložil bych to Hyundai I30N. Věřil bych ve vítězství Hondy.
    • 40 Reagovat !

      foto BaracudaJ

      BaracudaJ 19.07.  11:36

      « Re: O3RS vs CTR

      RS svým pojetím není namířeno proti CTR. Ani to tu nikdo nehlásí. Takže nevím, co bys očekával?
      • 02 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 19.07.  12:08

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        No co bych očekával....... komediii jak by dopadl vysledek testu a diskuzní mazec.Vím že to jsou různá auta....a pravě proto. >:D
    • 64 Reagovat !

      foto Stewee

      Stewee 19.07.  11:37

      « Re: O3RS vs CTR

      Dať do jednej vety Ochcavku s Type R chcelo odvahu. Myslím, že pre ochcavku stačí ten Hyundai N. K Type R by som to neporvnával, pretože nemyslím, že v Škode chceli postaviť konkurenta k Type R. Táto ochcávka je len vybuchaným motorom nahor, ale jazdné vlastnosti to na Hot Hatch mať nebude ani zďaleka. Táto ochcavka je skôr pre nevyhonených testosterónových chlapcov, aby si tým kompenzovali ego. Nájde sa aj menšina, ktorá bude mať iný pre mňa neznámy dôvod, prečo také auto kúpiť.
      • 32 Reagovat !

        foto renda4

        renda4 19.07.  11:48

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        Moje řeč...
      • 02 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 19.07.  12:10

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        O odvahu nejde, jde o to že by O3 RS vyhrála.... >:D

        Apropo definuj Hothatch.Ať se pobavíme...
        • 23 Reagovat !

          foto Stewee

          Stewee 19.07.  12:14

          « Re: Re: Re: O3RS vs CTR

          Pobaviť si chcel a pobavil si Ty mňa :-) A keď nevieš čo je Hot Hatch... tak to mi je ľúto... no Tvoja ochcavka tam určite nepatrí, tým som Ťa asi nepotešil.
          • 00 Reagovat !

            foto King-of-rain

            King of rain 19.07.  13:20

            « Re: Re: Re: Re: O3RS vs CTR

            Tak počkej, to jsi zcela špatně pochopil,vím co je hothatch a je to široký pojem a že by O3 RS vyhrála bylo myšleno jako v mistním testu, tak to tu chodí.Byla to narážka----
            • 01 Reagovat !

              foto Stewee

              Stewee 20.07.  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: O3RS vs CTR

              Tak to som si všimol, že škoda vyhráva všetky testy a aj Tebou navrhnutý by vyhrala, pretože odvezie viac... aj keby bolo v nápise testu, "ktoré auto je väčší športovec,"
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 19.07.  12:22

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        Octa by ten test vyhrala o prsia kórejskej gymnastky :-) Pretože kufor, miesto vzadu a cena. :-)
    • 21 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 19.07.  11:42

      « Re: O3RS vs CTR

      Srovnávat jablko s hruskou? Ale rs vs i30n bude zajímavý,po stránce jízdních vlastností vsazim na i30n už jen kvůli samosvor vs software..
      • 30 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 19.07.  11:54

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        i30n ma smysl postavit proti golfu GTI, cenove jdou proti sobe, decentnim vnejskem jdou proti sobe, karoserii jdou proti sobe a GTI v posledni generaci vsichni chvali tak tady se musi i30n predvest.
        • 02 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 19.07.  14:43

          « Re: Re: Re: O3RS vs CTR

          Neznám ceny i30n, a Hyundai je uhlavni nepřítel škodovky u nás teda a byla by sranda vidět jak i30n pošle rs domu s brekem :-)
          • 20 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 19.07.  15:51

            « Re: Re: Re: Re: O3RS vs CTR

            To by si ho nekdo musel koupit. Nekoupi. Pokud bude mit vyssi vykon, bude mit vyhodu vyssiho vykonu (pokud se zas kone nekam neztrati), ale prodeje budou maximalne v desitkach kusu rocne a to mozna CR i Slovensko dohromady.

            Ty silny zbrane, ktery RS ma a diky kterym se tak dobre prodava i30 mit nebude. Ani RSu nebude tak konkurovat. Je to spis cisty HH. A ty veris, ze posle Cupru nebo Golfa nekam s brekem? Tak pokud veris na zazraky a mas rad pohadky.. Proc ne :-)
            • 03 Reagovat !

              foto JDM

              JDM 20.07.  15:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: O3RS vs CTR

              Někdo kdo bude chtit pěkný svezení za rozumnou cenu proč ne gti i Cupra jsou drahy jsou lepší ale jsou drahy, všechno bude o cene a o tom hodit předsudky zahlavu. Rs je pro taťky pro Pepík co mají papírově 230koni a pěkný nárazníky ale když na to přijde ujede mu starý VTI s 1.6 atmosférou.
      • 00 Reagovat !

        foto renda4

        renda4 19.07.  11:58

        « Re: Re: O3RS vs CTR

        To já taky , psali tu že "N" má jiný podvozek , ale kromě tlumičů a brzd ( velké brzdové kotouče a jeden pístek ) které budí dojem , že jsou z lokomotivy je to stejné jak série...
        • 00 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 19.07.  12:07

          « Re: Re: Re: O3RS vs CTR

          Tys měl možnost to rozberat a okusoval jsi silnetbloky,stabilizátory, porovnal péra, tuhost jednotlivých částí včetně karoserie. >:D

          Myslím si že slabina bude řízení, tam má H/K ještě co dohánět proti konkurenci.
  • 102 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 19.07.  11:47

    úprimnosť

    Obdivujem Vás, p. Mička. Napísať taký článok, chce skutočne obdiv.
    Každý nejak zarábame.
    • 31 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 19.07.  11:58

      « Re: úprimnosť

      Dobrý den,

      je to můj pohled na auto. Nemá žádné výraznější nedostatky kromě těch, které jsem uvedl, ale každý to samozřejmě můžeme vidět jinak.

      Jak by měl test vypadat podle vás?

      Hezký den,

      Honza
      • 82 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 19.07.  12:33

        « Re: Re: úprimnosť

        hlavne nema zadne dostatky
      • 36 Reagovat !

        foto nalimer

        nalimer 19.07.  12:46

        « Re: úprimnosť

        Ako?
        V prvom rade by som sa zamyslel, kto sú potencionálni zákazníci takého auta (pravdepodobne muž, najskôr aj otec rodiny, stredne bonitný - pri flítových zákazníkoch stredný manažment s rozpočtom do 500.000Kč bez DPH, skôr ľudia zameraný na hot hatch). K tomu treba aj prispôsobiť nasledujúce riadky (všeobecne sa totiž zabúda, že v našich končinách je auto stále veľká investícia a my novinári akoby zabúdame na tento fakt. Automobilka nám dá auto, ale reálne si zákazníci len v malých prípadoch kúpia výkonné autá. Schválne, spravte si prieskum...).
        Liftback ako športový voz je hneď prvý mínus. V tomto dlhodobo pretrváva náklonnosť k HB. Ale povedzme...
        Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri. Ten má Škodovka taký... ...konzervatívny. Mám v pamäti, ako sa "zdrbával" interiér Cupry a podobných vozov, pretože nemali prešívané volanty červenou niťou. Čiže dvojaký meter? Resp. vyzerá tento prioritne rodinný voz zvonka a zvnútra športovo?
        Je fajn, že ste sa zamerali na technickú časť. Akurát, že i tam chýba aj iné, podobne ladené vozy mimo VW skupiny.
        Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy. Alebo aby automobilka dostala svoje PR.
        • 70 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.07.  13:07

          « Re: Re: úprimnosť

          Ad posledný odsek. Presne naopak, testy výkonnej (nechcem písať športovej) verzie sa píšu, aby sa opísal zážitok z jazdy. Zoznam výbavy či rozmery si viem prečítať aj na webe automobilky.
          Octavia RS mieri presne na ľudí, ktorí sa o autá zaujímajú trochu viac, sú nabudení ospevovaním hothečov v médiách a chcú "športové" auto, ale reálne by nejaký ostrý hotheč ani nechceli, resp. rodina by to neocenila a potrebujú priestranné rodinné auto. Potom je druhá skupina, ako si písal, teda zamestnanci, čo majú nárok na služobné auto, ale car policy dáva nejaký badžet, umožňuje iba nejakú triedu či typ, príp. len niektoré značky a zamestnanec, ktorý sa chce aj dynamickejšie povoziť, zvolí O RS. Lebo napriek všetkým výhradám RS je slušne rýchla, tých 230 koní auto naozaj svižne rozhýbe. A cena pre firmy je niekde úplne inde ako cenníková, po zľave 20% vyzerá Octavia úplne v inom svetle.
          • 10 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 20.07.  11:15

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            Nechcem rýpať, ale predpokladám, že prevažná väčšina predaných RSiek bude v kombíku a v diesli, teda len športovejšie sa tváriace rýchle kombi.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 20.07.  11:53

              « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              Samozrejme, ja som písal o benzínovej RS. Naftovú RS nepovažujem za športovú úplne v ničom, je to proste najsilnejšia naftová Octavia. Takisto Leon má rovnaké 135 kW TDI a nenazýva ho Cuprou, proste bežná verzia. Btw. minulá Astra mala tuším 145 kW dízel a nikoho tam ani nenapadlo tvrdiť, že je to nejaký športovec.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 20.07.  12:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                JJ, očividne som pridal moju reakciu pod iný príspevok. To mala byť len konštatovanie ohľadom predajov RSa v EU meritku. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 20.07.  19:33

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            V tomto ohledu vyznávám texty p. Fokta, a to myslím zcela vážně a upřímně. Píše čtivě, poutavě, čte se to jedním dechem. Ještě větší machr na to byl Ondra Chamilla, ale ten už pro Auto.cz nepracuje. Škoda pro Auto.cz!
        • 61 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 19.07.  13:18

          « Re: Re: úprimnosť

          Text Honzy je srozumitelný a věcný. To se o tvé reakci říct nedá - přečetl jsem ji dvakrát a vůbec nerozumím, co bys vlastně v testu chtěl...

          jen pár poznámek:
          1. Procentuální zastoupení varianty RS je v případě Octavie značné. Na některých trzích přesahuje čtvrtinu všech objednávek

          2. "Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri." - to je velmi zajímavá hypotéza...

          3. "Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy" - Aha, já měl dosud pocit, že zážitek redaktora z jízdy je bazální složkou každého testu... Co by tedy měl dělat?

          • 00 Reagovat !

            foto nalimer

            nalimer 19.07.  13:25

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            prosím o argument k bodu 1. veľmi ma to zaujíma.
            • 10 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 19.07.  13:45

              « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              RS ma za tu cenu ovela vacsi vyznam ako dovybavene 2.0tdi alebo 1.8tsi, neviem co tu riesis... toto je stary znamy fakt, ak chce niekto silnejsi motor treba zobrat RS + adapt podvozok
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 19.07.  14:02

              « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              rychlý google

              [odkaz]

              [odkaz]

              Ale četl jsem to kdysi někde jinde podrobně rozpitvané.
              • 00 Reagovat !

                foto nalimer

                nalimer 19.07.  14:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                imho, 13% celosvetovo, pričom ČR a SR relatívne minorita.
                ale ďakujem aj tak za námahu.
                • 10 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 19.07.  15:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                  Možno u nás je to menej ako ten priemer, ale v kontexte toho, že Octavia je najpredávanejšie auto na našich trhoch, tak v absolútnych číslach sú to veľké počty (a na cestách to vidieť), mnohí konkurenti v triede nepredajú toľko áut ani z celého modelu, takže minoritou by som to rozhodne nenazval.
                  A napr. tá Británia s 20% RS je parádne číslo.
                • 00 Reagovat !

                  foto chytrak1

                  chytrak1 19.07.  17:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                  V DE, CH, UK atd. je to okolo 25% prodaných octavií octavia RS. V ČR 10%. octavií octavia RS. Takže je úspěch jak sviňa a veledůležitej derivát.
          • 01 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 19.07.  16:08

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            :yes: Jsem rád, že nejsem jediný, kdo nepochopil, co chtěl vlastně nalimer říct.
        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 19.07.  13:44

          « Re: Re: úprimnosť

          mas to trochu popletene, test je podla mna dobry a nic nejak neprehanal v kladnom slovazmysle pre skodu...

          a zacat pri dojmoch RS verzie interierom ? no neviem...
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.07.  14:01

          « Re: Re: úprimnosť

          "Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy." To je gól. Hádám měl redaktor při testu sportovně laděného auta popisovat prostor na zadních sedadlech.
          • 12 Reagovat !

            foto nalimer

            nalimer 19.07.  14:13

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            prečo sa robia recenzie áut?
            - aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií. práca motoredaktora je po čase "rutina". zabúda na dôvod, prečo sa píše test. (v tomto zmysle som to aj písal)

            rozhodne sa zákazník na základe nejakého testu redaktora, či daný voz je fajn?
            - vie ho to nalomiť, ale definitíva je až priamo po testivacej jazde u predajcu. vodič môže byť lepší či horší ako redaktor.
            • 21 Reagovat !

              foto flipmode

              flipmode 19.07.  18:25

              « Re: Re: Re: úprimnosť

              Tak to jsem jeste necetl:

              prečo sa robia recenzie áut?
              - aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií

              Testy se delaji ne proto, aby presvedcily zakazniky - to je jina kategorie, rika se ji marketing.
              Testy se delaji proto, aby priblizily vlastnosti auta uzivatelum, popsaly silne a slabe stranky auta, urcily zda je vhodne pro sve urceni atd. Pokud mozno objektivne, v ramci moznosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 19.07.  19:10

        « Re: úprimnosť

        Nedostatky faceliftované Octavie?
        Hnusný předek !
        Pidi motůrek 1.0 tříválec... 8-s
        RS NAŠTESTÍ MÁ MOTOR...
        Cena !!!
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 19.07.  19:14

          « Re: Re: úprimnosť

          Všichni tady píšou, jak je RS drahá - je to asi moje neznalost nebo krátká paměť - který z porovnatelných konkurentů stojí výrazně míň?
          • 01 Reagovat !

            foto maXX-CZ

            maXX_CZ 22.07.  12:09

            « Re: Re: Re: úprimnosť

            Neni to sice uz aktualni ale Megane GT220 (byl do minuleho roku nejvetsi primy konkurent) stal o HODNE mene. A to v dobe, kdy O RS byla o HODNE levnejsi.

            Focus ST stoji 730 tisic, napriklad....
            • 11 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 22.07.  20:09

              « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              To nebyl největší konkurent. Cena byla super, ale bylo to vykoupeno pár kompromisy - například po fl nešly objednat xenony, pouze halogeny. Motor byl o něco žravější. Podvozek byl dost prkenný, bez víceprvku vzadu. Ale jinak nic proti, za ty peníze super koupě.

              Pokud stojí Focus ST 730 jak říkáš, tak je to jako vždycky - je o něco dražší než Octavia za 700. Dřív chybělo i pár věcí ve výbavě (opět ty xenony, s příplatkem cca. 30 a nějaké drobnosti).
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 23.07.  21:39

              « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              O hodně méně...... to je kolik?
              Focus ST za 730 - to je o 30t víc, než ORS, takže???
    • 40 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  12:55

      « Re: úprimnosť

      Kde vidíš problém? Naopak mne test príde napísaný veľmi triezvo a objektívne. Autor niekoľkokrát zdôrazňuje, že Octavia RS nie je športiak ani ostrý hotheč, jednoducho je to rýchla Octavia, ktorá nie je určená na vymetanie okruhov. Kto chcel, pochopil.
      Rozdielne názory možno mať na dizajn predku, kde sa tiež nestotožňujem s autorom a ani po tom, ako facelift dennodenne stretávam, sa mi nezačal páčiť, ale to je subjektívne. Inak v teste nevidím jedinú vetu, s ktorou by som chcel vehementne nesúhlasiť.
      • 02 Reagovat !

        foto nalimer

        nalimer 19.07.  13:21

        « Re: Re: úprimnosť

        Aby auto, ktoré nie je ani športové a ani rodinné (kočkopes) bolo takmer dokonalé?
        Ak to má byť rýchle rodinné auto, porovnám ho s podobnými na trhu (správne by mala byť RS combi vs. rýchle verzie 308 SW, Opel Astra, VW Golf Variant / ak liftback, potom porovnanie s rýchlymi HB).
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.07.  07:34

          « Re: Re: Re: úprimnosť

          Kočkopes je to z tvého pohledu. Z mého je to přesně to co hledám. Kompaktní kombík s motorem, manuálem, rozumně vybavený. A takových moc není.

          Tohle není srovnávací test, ale jinak nic proti myšlence stavět Ors proti jiným rychlým kombi a liftum. Akorát Megane GT je slabší, Cupra silnější, Golf Variant jedno (1.5tsi) nebo druhé (R)..
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 20.07.  07:58

            « Re: Re: Re: Re: úprimnosť

            Ze srovnatelných ještě Focus ST kombi, ze slabších třeba Levorg nebo Astra ST 1.6T 200. Ovšem výzva k porovnání s "rýchlou verziou" 308 SW mi přišla vyloženě zábavná. Nic takového Peugeot nemá, pokud tedy za "rýchlu verziu" nebudeme považovat vrcholný 1.2 PureTech 130. >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 20.07.  09:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

              Zjavne myslel, že aj kombík je vo verzii GT s 1,6THP 200k. Hatch 308 GT parkuje vedľa mňa v práci a keď jeho majiteľ dal vedľa mňa semaforový drag race, tak v mestských rýchlostiach to auto prekvapivo stíhalo. Tipujem, že okolo 100vky a vyššie by sa ten rozdiel ukázal, ale ako píšem, 0-60(70) veľmi vyrovnané.
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 20.07.  10:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                A jestli to bylo aspon trosicku z kopce tak vas oba tlacil superb 1.6tdi >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 20.07.  10:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: úprimnosť

                  Presne tak. >:D
  • 11 Reagovat !

    foto samael

    samael 19.07.  11:48

    Jako není to špatné, ale

    ani nijak zvlášť okouzlující.Za ty prachy si můžete koupit daleko zajímavější auta se znakem RS.
    • 11 Reagovat !

      foto El-Senor

      El_Senor 19.07.  12:40

      « Re: Jako není to špatné, ale

      Je to otazka preferenci. Jsou ridici, kteri maji radost z jizdy autem, ktere jezdi suprove. Jsou tu take dalsi lidi, kteri ucuravaji z toho, ze auto samo nastartuje >:-[]
  • 04 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 19.07.  12:24

    RS vs rodinné MPV

    Před pár lety jsem jezdil s Toyotou Previa z Nového Zélandu, skoro dvacet let starou. V autě standardní 3.0 V6. Výkon 164kW/4400. Kolik že má nejmodernější nejsportovnější Octávia? Aha 169kW/4700. Ale uznávám, že má vyšší maximálku a také o nižší spotřebu než dvacet let staré MPV.
    • 40 Reagovat !

      foto zlababa

      žlababa 19.07.  14:46

      « Re: RS vs rodinné MPV

      no a když vezmeš 40 let starý kamion, bude mít výkon ještě vyšší. Ani nemluvě o lokomotivě.
    • 20 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 19.07.  18:26

      « Re: RS vs rodinné MPV

      tak to je srovnani jak noha...
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.07.  18:29

      « Re: RS vs rodinné MPV

      Další diskusní perla, tady je dnes úroda...
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 20.07.  07:11

      « Re: RS vs rodinné MPV

      A kolik má padesát let starý kamion bys nám sdělit nechtěl?

      Jinak top Octavia má momentálně 180kW... ne že by na tom záleželo.
  • 10 Reagovat !

    foto Varel-

    Varel_ 19.07.  12:31

    poblejmi

    Na moje MITO QV to stejně nemá. Za timhle křápem se nikdo ani neotočí, prostě tuctová pixla.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  12:49

      « Re: poblejmi

      Tak už aj Karel má napodobňovateľa?
    • 11 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 19.07.  15:13

      « Re: poblejmi

      Dodává k tomu Alfa i mechanika, který to udržuje v provozu >:-[] >:-[]

      Ne dělám si pr-del. Fakt je že MITO QV je auto s koulema. Tohle jsou obrazně řečeno takový lepší tepláky. Sice značkový, ale furt jen tepláky. Do vyšší společnosti s tím stejně nemůžeš ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 19.07.  13:13

    ...k dokonalosti přesto něco chybí...

    Ano, motor TDI. :-!
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 20.07.  11:17

      « Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...

      ak si si to dedo nevšimol, tak RS sa robí aj s TDI a dokonca aj ako 4x4
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Lohe

        Martin Lohe 26.07.  08:18

        « Re: Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...

        On to dobře ví, ale Ty sis nevšiml smajlíka. :-! - neznamená slepýho dědu s cigárem, ale ironii :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 26.07.  09:52

          « Re: Re: Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...

          Hlavně jeho reakce je ke konkrétní testované ORS TSI (viz nadpis), nikoli k ORS obecně.
  • 10 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 19.07.  13:41

    1.5 tsi vs 2.0tsi

    ´´ve městě se vejdete do deseti litrů´´ - noo 1.5tsi ma s tou spotrebou asi fakt problem v GLF7 tiez ste sa vosli do 10 >:D az na tych chybajucich 59 kw a 100nm ...
  • 70 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 19.07.  13:56

    Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

    Vždy jde o PR, kapříky a jiné formy placeného proma. Každý diskutér přece moc dobře ví, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej. No a pak je taky všem jasné, že Octa RS je jen vydechlá parodie na sportovní kompakt, která se ani nepřibližuje sofistikovanějším, výkonnějším a zábavnějším konkurentům... prostě Škoda nikdy nevyrobí nic dobrého... Nesmí! Hejtrům by se zbořil svět >:D

    No a teď vážně. Octa RS je asi nejzajímavějším produktem Škodovky. Takovým rodinným stříbrem. Jakožto silný rodinný přepravník s náznakem sportovnosti trefuje unikátní segment trhu. Boduje tam, kde jsou klasické hot hatche málo prostorné nebo příliš sportovní. Pokud se nepletu, tvoří RS v prodejů Octavií 13% podíl, což je na sportovní variantu velmi slušné číslo. Je prostorná, praktická, rychlá, není nudná, nestojí majlant a nyní s adaptivním podvozkem umí být i plavná. Z mého pohledu jednoznačně dobré a povedené auto.
    :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 19.07.  14:27

      « Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

      Osobně jsem RS230 zkoušel pro kolegu a nemůžu říct křivého slova. Od prvního okamžiku se dalo tlačit na pilu, má čitelné jízdní vlastnosti. Naprosto její pořízení chápu, pokud se někdo pro RS rozhodne, neudělá chybu.

      Není to žádný trhač asfaltu, ale v dobrých rukou překvapí i nejednoho majitele hatche, který se tu o ní možná posměšně vyjadřuje a přitom s ní má zkušenosti jen od stolku zahradní restaurace.
      • 13 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 19.07.  15:14

        « Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

        V dobrých rukou překvapí kde Jaký auto, realita je taková že lidé s dobrýma rukama si nekupuji ors ale sáhnou po něčem schopnějším...
        • 30 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 19.07.  16:19

          « Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

          Proč se mi pořád zdá, jako by jsi ponižoval ty, kteří koupí Škodu? To je nějaký fail, koupit si to, co se mu líbí?
          • 14 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 20.07.  15:33

            « Re: Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

            První fail je ze to má každej ale hlavně je to o těch lidech neznám nikoho kdo by měl rs a nebyl to namistrovanej frajer... Bohužel..
    • 03 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 19.07.  15:11

      « Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

      Takže vlastně škoda umí vyrobit jen jedno dobře auto >:D pro mě je to auto pro Pepík protože podobně velké auto stačí s třeba 100kw, i a tím se dá jezdit když na to přijde ostře. To proč si rs lidi kupují je právě ten punc sportovního auta, pocitu něčeho výjimečného a strašně rychlého.
      • 20 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 19.07.  15:44

        « Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

        Proc si to lidi kupuji je proto,ze to nema 100 ale 170kw a vypada to dobre. Aut, co ti ukazou zada na silnici moc nepotkas, ani na rovince, ani v zatackach. Nevim s cim jezdis,ale 230 koni s turbem a stovka pod 7 vterin neni zrovna malo.

        Vetsi cast je sice TDI, ale i to pojede slusne.

        Lidi, kteri chteji vykonne auto, ale ne zadny maly neprakticky nebo nekompromisni HH bude dost a nemyslim, ze si na neco musi hrat. RSo jede velice dobre.
        • 12 Reagovat !

          foto holden2

          holden2 19.07.  16:06

          « Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

          me ukazuje zada skoro kazdej de*bil ve skodovce. me by ukazala zada i ta ku*nda u Mostu co to nandala do zdi >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 19.07.  16:20

            « Re: Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

            Duševní ubožák
          • 20 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 20.07.  07:36

            « Re: Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

            Všichni víme, že tvůj problém je psychický, a nejspíš proto, jak sám naznačuješ, že ti každá ženská ukáže záda...
        • 03 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 20.07.  15:35

          « Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

          7 let jsem jezdil imprezou wrx z roku 2001 a to mělo stovku kolem 5,5 vteřiny a žádná škodovka mě nikdy záda neukázala..
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.07.  17:14

            « Re: Re: Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

            Tak to si borec...
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 19.07.  17:47

        « Re: Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

        Takže všechny ostré kompakty jsou auta pro Pepíky :-) No, každý to vidí nějak... Já bych si třeba RS koupil jako rodinný přepravník, který umí na státovkách držet vyšší tempo, má výkonovou rezervu a někde na okresce s ním půjde trochu ostrouhat zatáčky. Jako výjimečné a strašně rychlé auto už vidí RS spíš hateři, než přebuzení majitelé...
    • 41 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.07.  18:04

      « Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

      K prvnímu odstavci - přestože Auto.cz je celkem nepokrytě pro- koncernový web, navštěvuje ho čím dál víc lidí nenávidějících ať už domácí značku, nebo VW. Docela zvláštní. Není to možná dobrý příklad, ale když nemám rád homosexuály, ani mě nenapadne navštěvovat weby s touto tematikou. Proč jedinci jako holden, joky a desítky jejich slabších odvarů mají takovou potřebu lovit na Auto.cz každou zmínku o škodovce, to ví asi jen oni a jejich psychoanalitik.
    • 20 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 19.07.  18:06

      « Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

      RS je fakt dobrá. Souhlasím s názorem že nejlepší Škodovka současnosti, konkurentů moc nemaje (Megane GT?).

      Test taky dobrý, jen ta směšná citace ceníků z roku 2002 - ano, nějak se musí zamaskovat kolikže stála OIII RS na začátku svého životního cyklu (nebylo to těsně pod 600?) a slavné PR řeči z Boleslavi, kterak je cena tak přívětivá proto, že chtějí dopřát radost českým (rozuměj domácím) nadšencům do aut. No tak jsme zpátky na zemi. :-!

      Ten druhý odstavec zde není proto, abych kopal do Škodovky. Spíše je to popíchnutí autora - takovýto rektální alpinizmus škodí jak Vašim článkům, tak Škodovce a tak (a to hlavně) skvělé OIII RS.
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 20.07.  07:34

      « Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...

      Souhlas, jestli někde dává octavia perfektní smysl, pak je to právě ve verzi RS, viz. tvá argumentace. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 19.07.  14:03

    Nejvýší čas podat žalobu.

    Na kartelovou dohodu o cenách v EU. 8-s
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.07.  14:39

    Dlouhé auto...

    VRS je o 18mm delší než BMW M3 a já myslel, že je M3 až zbytečně dlouhé... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.07.  16:20

      « Re: Dlouhé auto...

      Není :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 19.07.  20:00

        « Re: Re: Dlouhé auto...

        ...je.... :-) M3 4671mm.........VRS 4689mm :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.07.  23:27

          « Re: Re: Re: Dlouhé auto...

          Řekl bych, že myslel, že podle něj není M3 zbytečně dlouhá... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 20.07.  09:47

            « Re: Re: Re: Re: Dlouhé auto...

            ...............tož esli je to tak....tož stealth01 sorry........ ;-) Pro mě cokoliv přes 4.5 je dlouhá kára...pokud to není SUV... ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 23.07.  15:12

            « Re: Re: Re: Re: Dlouhé auto...

            Ona je nejen zbytecne dlouha, ale i zbytecne vykonna, jak uz vsichni dobre vime >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 23.07.  19:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dlouhé auto...

              Tak o tom žádná, doslova nechutně přemotorovaná... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 23.07.  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dlouhé auto...

                No, nevím jak se M3 chová v nastavení comfort nebo eco. Já ji jel jen v nastavení sport+ a to byla víceméně vražda. Možná chtěl dealer "udělat dojem" a nechal ji v tom nastavení po tom, co zajel "zahřívací kolo". Škoda, že jsem ji ještě nezkusil v tom comfort nastavení, ale na to se mě už stejně moc třásly nohy... ;-) Jo, a přemotorovaná je i moje M140i... ;-) V automatě a se 4x4 žádný problém, ale v manuálu je z ní pěkně divoký hřebeček... ;-)
  • 36 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 19.07.  15:15

    Dokonalost

    Kašlu na to...1035. článek o dokonalosti škody už mě přesvědčil. Když to píšou, muší to tak bejt! Prodám svého Stanga, manželčinu FieSTu a kupím 2 Octy RS, které ujedou všem, jsou dokonalé a ještě pojedu za 6 na 100. A ejhle....první a zásadní problém, tahle ochcávka s vyhoněnými 4 hrnky stojí skoro stejně jako mě vyšel 8 válec. Tuž tak nic...dokonalá Kabaňova pomsta nebude. Naštěstí :-!.
    • 22 Reagovat !

      foto andy2210

      andy2210 19.07.  15:27

      « Dokonalost

      V zatackach bys ji neujel. Ne bez odtucnovaci kury a prekopani podvozku. Sam jsem se jednou s Mustangem honil, jeste se Superbem a bylo videt, ze v zatackach mel ridic plny ruce prace a to auto pusobilo vselijak, jen ne agilne.

      Ja mel 1.6TDI. Bylo to z Radlicky dolu z kopce, takze vykon takovou roli nehral, oba jsme byli rozjeti a razantneji zrychlovat nemelo cenu, bylo to spis o tom, kdo bude brzdit mene nebo vubec. Rychlost uz nevim 140+ a v zatackach jsem ho tlacil.

      Je ale pravda ze Sup s lehkym 1.6TDI a bez ESP v zatackach drzel prekvapive dobre.

      V8 bude fajn a pokud jezdis jen rovne a na sirsich silnicich, nebude to spatna volba za ty prachy. Jinak to ale nic nepredvede.
      • 21 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 19.07.  16:09

        « Re: Dokonalost

        a on vedel ze se s nim honis?
      • 11 Reagovat !

        foto N6600

        N6600 19.07.  16:09

        « Re: Dokonalost

        Ja mel 1.6TDI. Bylo to z Radlicky dolu z kopce, takze vykon takovou roli nehral, oba jsme byli rozjeti a razantneji zrychlovat nemelo cenu, bylo to spis o tom, kdo bude brzdit mene nebo vubec. Rychlost uz nevim 140+ a v zatackach jsem ho tlacil.

        Tak ak si siel po Radlickej 140+, tak si bud totalny 8===D, alebo si vymyslas. Pre Tvoje dobro dufam, ze to druhe.
        • 10 Reagovat !

          foto andy2210

          andy2210 19.07.  18:02

          « Re: Re: Dokonalost

          Tak rekneme, ze moc rychleji jedoucich ridicu nepotkavam. Asi tri tydny zpet me zastavila PCR na Wilsonove pred Hiltonem a hrozne se divili, ze jsem jel 150. Kdyby predemnou nejeli kloboukari soubezne vedle sebe, ani by me nechytili. To.jsem teprv musel zpomalit totiz.

          Jasne,.ze v Dlouhe nebo na Staromaku nic nehrotim, ale na takovychto silnicich tak jezdim bezne. Plzenska 110, 120, Jeremiasova o.neco vic, 5. Kveten 120-30, na Chlumecke se jednou zakaznik divil, ze 160 tam jeste nejel.

          Nerikam, ze je too bezpecne, nerikam nic. Nicmene po Praze rocne najedu 70 tis km a i diry znam nazpamet.

          Ono cas jsou penize.

          Ten Mustang urcite vedel, ze se s nim honim a pri jizde z kopce v rychlosti ktera uz je docela vysoka mu vyssi vykon moc k nicemu neni, ze. To auto neni uplne maly a myslim, ze ani lehky. Jo, asi byl ridic jolt vypleskly z te rychlosti, ze jsem se nevzdaval a uz zacal mit v gatich. Ale ze by to auto melo limity nekde dal, se nezdalo.Jenze vysvetluj to lidem,kteri tak rychle nejedou ani na dalnici. On kazdy je mistr volantu a potrebuje super jizdni vlastnosti a realita je pak ta, ze na limit by neposlal ani Logana, protoze jezdi jak podelanej.
          • 11 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 19.07.  18:06

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Nic proti tomu, že proženeš i daleko rychlejší auta s vydechlým Supem 1,6TDI. Jenže to není o autech, ale o řidičích.
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 19.07.  18:21

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Až se dostaneš od volantu rovnou na JIPku (v lepším případě), tak si na to svoje: "Ono cas jsou penize." jistě vzpomeneš.
          • 00 Reagovat !

            foto Bazalt

            Bazalt 19.07.  21:02

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            A k Tescu to také stihneš za pět minut? Stále lituji, že tu rychlá jízda není trestný čin, jako v kulturně rozvinutějších zemích. Už jen kvůli lidem jako jsi ty. Znáš každý kanál a díru, mistr světa.
          • 10 Reagovat !

            foto frite

            frite 20.07.  11:07

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Tak to už tě konečně chápu - muset jezdit Superbem 1,6 TDI, tak to bych se taky koukal radši rychle zabít.
            Tak už to konečně dotáhni do konce, jen hlavně nevezmi někoho sebou...
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 20.07.  11:20

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            :-) že si ty ten Daniel z Bessonových filmov TAXI? :-)
          • 11 Reagovat !

            foto Ellesmerys

            Ellesmerys 20.07.  21:32

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Jestli jezdíš po Jeremiášce "víc než 120" tak seš akorát kolosální čur*k. Kdo to tu má poslouchat takový kreté*y, jestli nekecáš tak doufam, že se někde sám vysekáš. Lituju jen ty, co to budou muset uklízet.
      • 41 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 19.07.  16:17

        « Re: Dokonalost

        Ďalší škodovkár, čo s TDI (dokonca 1,6!) naháňal osemvalcového Mustanga. Asi netreba nič dodať (mladší by asi napísali: ROFL) >:D >:D >:D
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 19.07.  17:08

          « Re: Re: Dokonalost

          Jj, a řidič Mustangu měl "plný ruce práce". Asi telefonoval. Nebo psal SMS, Nebo jedl. Nebo jedl a psal SMS a měl zapnutý adaptivní tempomat. >:-[]
          • 30 Reagovat !

            foto m-z-

            m.z. 19.07.  17:38

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Vůbec nemáte ponětí, čeho všeho může být takový řidič 1,6tdi schopen :-)
          • 12 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 19.07.  18:15

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Tak to zbrkly rozsvecovani brzdovek evidentne v dusledku toho, ze rychlost uz byla trochu nad jeho schopnosti tomu nenapovidalo :-) Ono to bylo tak, ze jel normalne, na Jeremiasove jsem ho predjel o dost vyssi rychlosti a tak pridal taky, predjel me a zacali jsme se honit. Nejaky to kilo tam uz bylo a je to z kopce, takze i ten muj smesnej vykon v tu chvili nebyla zadna nevyhoda, na rovince by me predjel samozrejme snadno. No a zacal tam pribrzdovat do tech zuzeni, jenze ja to mam najety a projizdim to v plny rychlosti bez brzdy, takze jsem hobzacal tlacit pred sebou pak jsme uz v te 140 vjeli do te zatacky u metra nad Waltrovkou ktera ve vyssi rychlosti docela vynasi a i kdyz se snazil, nemel sanci, jen zacal zbrkle brzdit a krecovite lomcovat volantem. Tak to pokracovalo az na zuzeni.

            Kdyby to byl Cayman, M3 nebo cokoli, udela to vrrm zatacka nezatacka, ridic.neridic a nemam sanci.. tohle evidentne nemelo limity o nic dal, nez obyc Superb. Od te doby to za sportak nepovazuji. Rovne to asi jet umi, pokud to ma vykonny motor, to bude vse.
            • 11 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 20.07.  07:38

              « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              Zkus nějaký kabaret, mohl by ses tím evidentně slušně živit. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 20.07.  11:24

              « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              čiže to celé nebolo o schopnostiach auta, ale o schopnostiach vodiča :-) Ale jasne Mustang vyletí na prvej zatáčke rovno von >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 20.07.  15:07

              « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              >:-[] >:-[] >:-[] Ty si nejlepší >:D Hele, měl by si začít psát blog, to by za to stálo >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto prezdivany-alias

              přezdívaný alias 25.07.  01:14

              « Re: Re: Re: Dokonalost

              Tak na tohle nemá ani fostek. A to je co říct 8-s
        • 21 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 19.07.  19:47

          « Re: Re: Dokonalost

          Niekedy na taketo pribehy trebalo aspon 1,9 tdi s cervenym "di"
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 20.07.  09:06

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Jj, dnes to dá už základná 1,6ka. Pokrok nezastavíš. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 20.07.  23:28

              « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              Počkajme si pár rokov a budú kolovať diskusiami príbehy s R3 TSI >:D >:D >:-[] >:-[]
        • 04 Reagovat !

          foto megamega

          megamega 20.07.  17:33

          « Re: Re: Dokonalost

          Ja väčšinou chodím v lexuse len tak na pohodu, a občas sa mi stane, že sa ma snažia dobehnúť nejakí tdičkári alebo tsičkári. Keď už ma konečne na rovinke doženú, a predbehnú, vždy sa len pousmejem, lebo viem, akí sú šťastní, mysliac si, že majú rýchlejšie a lepšie auto ako lexus. Ale ja sa väčšinou s nikým nenaháňam, mám rád pohodovú jazdu, ale aj tak sa im vždy v zákrute vzďaľujem.
          • 40 Reagovat !

            foto FrantisekKLM

            FrantišekKLM 20.07.  20:36

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Aká trúfalosť vedieť,
            čo si myslia tí druhí...
            • 00 Reagovat !

              foto megamega

              megamega 20.07.  23:30

              « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              To, že viem dobre odhadnúť ľudí, mi už zachránilo dosť peňazí a ušetrilo veľké množstvo práce. Ale to sú skúsenosti, nie trúfalosť.
              • 30 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 20.07.  23:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Dokonalost

                Si celkom fajer, keď mňa niekto predbehne, tak jeho dôvody ani pocity neskúmam, dnes mňa predbehla fakt kopa aút na cca 440km dlhej ceste. Išiel som na pohodu s karavanom za autom >:D >:-[] To by som ešte asi dlho uvažoval na ich dôvodmi
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.07.  00:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Dokonalost

                To, že to nazval zrovna troufalostí, od něj bylo mimořádně velkorysé..., ovšem i dle tvé další reakce zcela nepatřičně velkorysé.
      • 41 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 19.07.  16:32

        « Re: Dokonalost

        Ty vago, ty musíš bejt strašnej pilot. Po Radlický 140? Aha, a už teď vím, že jsi mimo. Naposled tam kilo letěl dement v BMW, a dnes mu tam hezky plápolaj svíčky. 1,6 TDi v Superbu vs. Mustang, a v zatáčkách jsem ho tlačil. >:D Dneska už ke štěstí víc nepotřebuju. Kdybych takovým Superbem s 1,6 TDi párkrát nejel, tak nereaguju, ale tohle...

        Už dýl čtu, jak si pindíš hoňoura nad škodovkama, ale dneska jsi vážně zaválel. >:D
        • 12 Reagovat !

          foto andy2210

          andy2210 19.07.  18:18

          « Re: Re: Dokonalost

          Jestli je pro tebe na Radlicke limit bezpecne jizdy kilo, polep si cele auto znackou pro zacatecniky. 80-100 je tam normalni bezpecna rychlost, vzdyt ve vyssi projizdim i ta zuzeni u prechodu.
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 19.07.  18:23

            « Re: Re: Re: Dokonalost

          • 11 Reagovat !

            foto Futurista

            Futurista 19.07.  20:22

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Ty budeš velkej mistr volantu... Takovej expert andy300zmísta. >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 20.07.  15:09

            « Re: Re: Re: Dokonalost

            Bezpečný limit na Radlické je 70 km/h a místy jen 50 km/h... Měl by si se někdy podívat na značky... O tom naštěstí rozhodli ti, co nemají v hlavě nas**o, narozdíl od tebe ;)
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 19.07.  16:39

        « Re: Dokonalost

        Stareho psa novym kouskum nenaucis koukam... >:D
      • 30 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 19.07.  18:00

        « Re: Dokonalost


        Tak Zlatý ventilek za rok 2017 je jasný, není co dodat. :yes:

        Ps.: Radlická dolu z kopce 140+. Proboha živýho, to mezi ušima je mozek. Vřele se doporučuje jej za volantem používat.
      • 10 Reagovat !

        foto Nagano

        Nagano 20.07.  13:23

        « Re: Dokonalost

        No, tak na začátek je potřeba vědět, co to bylo za Stanga, se kterým jsi se honil s tou 1,6 >:D Americký verze mají totiž úplně jinak naladěný podvozek než ty evropské a nejde je házet do jedné škatulky.

        Se Stangem mám naježděno skutečně hodně, i RSem jsem něco projel a Mustang by jí ujel i v zatáčkách. Jenom prostě Mustanga musí mít člověk víc v ruce.

        No a k tý Radlický...dolu jsou tuším jen tři zatáčky, takže to asi není ideální pro vynášení hodnocení...
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 23.07.  15:13

        « Re: Dokonalost

        Kde jsi vzal Superba s 1,6 tdi a bez ESP?
    • 71 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.07.  15:37

      « Re: Dokonalost

      "Překvapivě" další díl nekonečného seriálu: Jak dostat svého MUsTanga pod každý článek.
      • 41 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 19.07.  16:19

        « Re: Re: Dokonalost

        No tentokrát ho diskusne prekonal andy2210 s jeho superšportovým Superbom 1,6TDI. >:-[] To je príspevok roka, keby tu bol GTI, jasný zlatý ventilok. >:-[]
        • 50 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.07.  16:23

          « Re: Re: Re: Dokonalost

          Další jasný důkaz, že úroveň diskusí hrubě převyšuje úroveň článků... >:D >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 19.07.  16:44

          « Re: Re: Re: Dokonalost

          Supersport 1.6 tdi ...nice one... To mas jedno na mna sa lepila Fabia na dialnici ja dodrzujem celkom limity + 10 mil a mam tam 6 valec a 260 koni su netrpezlivci a dnes ti kazde auto v pohode da 200 km/h asi aj Dacia ak budes mat mierny dole kopec.... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 19.07.  19:49

          « Re: Re: Re: Dokonalost

          A popritom sa vosiel do 6 na sto >:D
        • 50 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 20.07.  15:16

          « Re: Re: Dokonalost

          Jo, tyhle pohádky miluju >:D

          Projet Radlickou od shora dolu ve 140km/h i při volné silnici je magořina i se supersportem, dole u metra je ostrá, do pravého úhle, navíc je to v křižovatce, přechody....

          Tak, já vím, Superb TDi.... >:D Mne zrovna tohle auto ( a že s ním mam najeto pár tisíc km) příjde v zatáčkách horší, než kdejaká třídní konkurence, natožpak Mustang....

          No, ale tak taky se pochlubím... včera jsem předjel taky Mustanga, zase na Plzeňské... a to na stopětadváce... Chudák zuřivě blikal na brzdovku, když jsem se k němu dotahoval, a bylo to do kopce ! ..... no v jedné stopě projedeš kolonou mezi auty líp, než Mustangem >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 19.07.  16:22

        « Re: Re: Dokonalost

        Musí. Dodává mu to pocit, ze má něco výjimečného.
        • 11 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.07.  16:33

          « Re: Re: Re: Dokonalost

          Škoda, že se o tom svém výjimečném Stangu nezmiňuje pouze výjimečně...
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 19.07.  17:28

            « Re: Re: Re: Re: Dokonalost

            Netrap se tím ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 20.07.  07:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dokonalost

              Cos říkal, že to máš za auto? ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Brumbal

      Brumbal 19.07.  15:48

      « Re: Dokonalost

      V americe je Mustang a puckupy neco jako Octavka u nas. Vykon Octavky RS dostacuje a prakticnost taky na zdejsi rodinne pomery, srovnavat ji s nesmyslnou muscle karou se sem fakt nehodi >:D
    • 20 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 19.07.  19:46

      « Re: Dokonalost

      Postupne. Cenu stanovuje trh, zjavne si trh tvoju V8 moc neceni. K cene tejto O RS. Zjavne sa opat jedna o auto so vsetkymi moznymi priplatkami, pricom v reale si tuto verziu kupi zrejme len velmi malo zakaznikov. Po vyhadzani casti priplatkov polezie cena dole, ak to bude brat firma , hod si k tomu dalsich kludne 16 percent zlavu a to uz si na uplne inej cene. Takze by ti za cenu mustanga ostalo aj na tu fiestu. Tvoja adoracia na cenu mustanga je okata a mozno ak by stal o 200000 viac, tak by si ho nekupil a hotovo...
      • 10 Reagovat !

        foto zelenac

        zelenáč 19.07.  20:25

        « Re: Re: Dokonalost

        + když to někam s O RS trefíš, tak se nesroluje jak papír...
  • 20 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 19.07.  21:53

    Never ending story

    Nechápu proč tu ORS vzbuzuje takové emoce. Nářky na to jako ORS není sportovní auto jsou už klasika, ale vlákna o skoro stejné ceně (+- 300k) s Mustangem či závodění s 1.6 TDI už jsou na mě trochu moc.

    ORS je prostě chtěný univerzál - prostorné auto použitelné pro pracovní i rodinné účely, které nabízí dynamiku a trochu takového "sportovního" pozlátka. V tom mi standardní ORS přijde celkem fajn. Naopak nechápu tu silnější verzi, která už jde moc do "sportovna", ale přitom se stále (podle mého názoru) nemůže rovnat klasickým hot hatchům, co se výkonů a zážitků týče.
  • 00 Reagovat !

    foto cjoctavian

    cjoctavian 19.07.  22:03

    38 mm

    Vsade sa pise o rozsireni zadnej napravy o 30 mm, ale podla technickych vykresov je zadna naprava rozsirena v porovnani s predFL RS az o 38 mm...
  • 01 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 20.07.  10:03

    Raději MINI Cooper S ALL4 Countryman

    Tak jsem se zasnil a podíval do různých ceníku a musím se pousmát. Za cca 850tis.kč lze koupit např. MINI Cooper S(!!) ALL4(!!!) Contryman(!!) s ben turbo dvoulitrem. Nehledě na image MINI, je to skvělý sporťák vedle kterého jaksik Oct vypadá jako chudý příbuzný :-)
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.07.  10:51

      « Re: Raději MINI Cooper S ALL4 Countryman

      Síce je to malý poloterénny crossover segmentu B proti hot-liftu segmentu C, ale nevadí, odveci porovnaní nie je nikdy dosť. :-)
      • 30 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 20.07.  12:45

        « Re: Re: Raději MINI Cooper S ALL4 Countryman

        A me zustane dodat ze porovnavat ceny vybavenych aut s cenou jinych v zakladu je taky kumst.
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 20.07.  23:31

          « Re: Re: Re: Raději MINI Cooper S ALL4 Countryman

          To nevadí, na to si si ešte v týchto diskusiach nezvykol?
    • 20 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 20.07.  13:07

      « Re: Raději MINI Cooper S ALL4 Countryman

      Ano, je to sice pravda, ale ORS cílí jinam.

      Také jsem koupil rychlejší, výkonnější, stylovější, sportovnější HH nižší střední za mnohem méně. I přesto si dovolím ORS obhajovat, protože na praktické přesuny mám SUV, na zábavu sportovní hot hatch. Kdybych chtěl / potřeboval mít jediný vůz, tak ORS může být velmi zajímavým průsečíkem za poměrně málo peněz.

      Countryman S není tak rychlý jako ORS a není ani srovnatelně velký a po dorovnání výbav si nemyslím, že se vejde do ceny ORS.
  • 13 Reagovat !

    foto Martin-Lohe

    Martin Lohe 20.07.  21:54

    Asi to bude žádaný auto

    Nepochybuju o tom. Je to zhmotnělej sen Homera Simpsona. Velký, silný a přitom tuctový. Zoufale tuctový.Pořídit si to, je jako chodit RS prestižích... To jsou takový jako sportovní boty, s počátkem výroby někde v roce 80 min.letopočtu.
    :-!
    • 12 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 20.07.  21:58

      « Re: Asi to bude žádaný auto

      Nepochybuju o tom, že tvoje myšlení je netuctový. Zoufale netuctový.
      • 02 Reagovat !

        foto Martin-Lohe

        Martin Lohe 21.07.  19:01

        « Re: Asi to bude žádaný auto

        Neber si to osobně, já prostě nemám škodovky rád. Jsou to takový upocený předražený povozy. Teprve dnes dokážu ocenit Fabii I, ta byla opravdu svébytná, i když se mi nelíbila, byl to dyzajnově zajímavej kus. Viděl jsem Roomstra jako studii před Národním muzeem - paráda, nádhera, jenže realizace byla o hodně ubožejší. Současnej Superb je jediná škodovka, která se mi líbí, jako limuzína.
        Dnešní Octavia je jedním slovem - hnusná. Navíc jich všude jezdí, jak....jak škodovek. Koupit si jednu šedivou se silným motorem za tři čtvrtě mega, opravdu nechápu. Aby všichni viděli, že není co vidět? To auto má jediný smysluplý využití. Jako policejní. :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.07.  20:24

          « Re: Re: Asi to bude žádaný auto

          A ty si kupuješ auta jak? Aby naopak všichni viděli, že je co vidět?
          • 01 Reagovat !

            foto Martin-Lohe

            Martin Lohe 22.07.  09:13

            « Re: Re: Re: Asi to bude žádaný auto

            Já ne. Ale majitelé týhle oktávyje na steroidech svý auto u Kauflandu nenajdou bez GPS :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.07.  22:59

          « Re: Re: Asi to bude žádaný auto

          Prostě proto, že za svých 3/4 nevidím jinde nic lepšího - subjektivně. V mixu základních priorit dynamika - prostor - výbava - komfort - ekonomika provozu je RS TSI výborná v prvních 3 a uspokojivá v těch dalších, takže pokud to souzní s tvými prioritami...

          Design je subjektivní, já fl moc nemusím, u RS mi vadí relativně míň, ale volil bych jinou barvu, možná zelenou s černým paketem.
          • 00 Reagovat !

            foto Martin-Lohe

            Martin Lohe 22.07.  09:11

            « Re: Re: Re: Asi to bude žádaný auto

            Aspoň tak, kdyby to auto mělo nějakou výjimečnou barvu...
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 22.07.  17:54

              « Re: Re: Re: Re: Asi to bude žádaný auto

              Třeba růžovou, nebo aspoň fialovou, ty by byly "výjimečné" určitě...
              • 00 Reagovat !

                foto Martin-Lohe

                Martin Lohe 22.07.  20:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Asi to bude žádaný auto

                Jedna slabě růžová, jakoby zapraná, bílá oktávka jezdí pravidelně k jednomu fitku v Libni. Musím říct, že je zajímavá - upoutává. Nebo jsem viděl Rapida v takový desivě řvavý brčálový metalíze - bomba. Na tak obyčejným autě to fakt fungovalo. Na nějakým lambu takovou barvu čekáš, ale na Rapidu.... :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Zéland má po měsíci premiérku. V čele země stanula labouristka Ardernová

Nový Zéland má po měsíci premiérku. V čele země…

V čele Nového Zélandu stane po zářijových volbách vůdkyně Novozélandské strany práce Jacinda Ardernová (37).…

22 tipů na víkend: Prahou poběží zombie! Mlsat můžete polévky, dýně i čokoládu

22 tipů na víkend: Prahou poběží zombie! Mlsat…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

 

iSport.cz

Villarreal – Slavia 2:2. Cenná remíza, český mistr ale ztratil vedení 2:0

Villarreal – Slavia 2:2. Cenná remíza, český mistr…

Fotbalisté pražské Slavie remizovali ve Villarrealu 2:2 ve třetím kole Evropské ligy v souboji o první místo ve…

Lugano není tak špatné, ale měli jsme ho přehrát, uznal střelec Bakoš

Lugano není tak špatné, ale měli jsme ho přehrát,…

PŘÍMO Z LUCERNU | Šest bodů z dvojzápasu s Luganem. Tudy měla vést cesta Viktorie Plzeň ze základní skupiny…

 

Reflex.cz

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost nejvyššího stupně

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost…

Něco vám řeknu – nikdy slepě nespoléhejte na čísla! Já jsem to udělal jednou a ovlivnilo to zbytek mého života.

Zítra k volbám, nenechme za sebe rozhodovat jiné! Vrátí se politická politika?

Zítra k volbám, nenechme za sebe rozhodovat jiné!…

Kdysi i v Česku populární slovenský satirik Milan Markovič by dnes patrně řekl „Zvolebnívá sa“, a to na plné…