Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Octavia RS TSI – Malý krůček k dokonalosti

186 komentářů

Avatar - zaplosak
zaplosak
z maratonu.... 😉
Zato s cenou šlapou kroky mílovými: 894 100 Kč
Asi není co dodat....
Avatar - JDM
JDM
Když jsou lidé kteří to za to bez mrknutí oka dají, proč ne...
Avatar - fOE
fOE
No neni co dodat, na velikost auta, jeho vykon a to ze jde o cenu cenikovou s kterou se da urcite jeste neco delat je to cena... wait for it... vyborna.
Takto motorizovana oktavia za tu cenu dava smysl, pokud si uz stezovat nad cenou testovanych oktavek, na to se tu v minulosti objevili rozhodne horsi priklady (litr cenu tohoto RS prekonavajici atd.).
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
hmm, ale co ten předek? 😐
samael
Už se pomalu ale jistě blíží k dokonalosti Mercedesu a proto nebude divu,když se mu časem přiblíží i cenou. >😁
ikoptak
Začínají ovšem o 200.000Kč níže 169kW manuální převodovka.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Dokonale švidravá čtyřoká obluda..
Škoda...Octavia byla kdysi pěkné auto s normálními motory za slušné peníze!
Avatar - PepaJ
PepaJ
Za 900 tis Kc je to vcelku prijatelna cena za vykon motoru..ovsem nikoliv za vse ostatni ..za tyto penize to hodnoceni skoro dokonale..opravdu mocne kulha..ovsem nadruhou stranu Arteon od VW stoji zase jeste o pul mega vic..a to uz je zcela mimo misu i realitu..po vsech strankach. Za me jsou zde lepsi (nejen ridicsky) auta za mensi ci stejnou cenofku..napr Insignia 2,0 DIT AT nebo Mazda 6 2,5i AT
maXX_CZ
Za 900, je to tak prinejlepsim ulet. Sleva nejaka bude, ale ani za 800 to neni o moc lepsi.
Pred tremi lety se daly ORS poridit kolem 650 po sleve a nebyly to zadne "holobyty" (ani v ramci RS vybav). Zdrazuji sice vsichni, ale tohle je fakt spatny vtip.
Avatar - praptak
praptak
Základní Octavia RS stojí (již dobře vybavená) necelých 700 tisíc Kč. 😉
comper
Myslel som ze si casom zvyknem, ale ten predok je stale hnusny, najma v tejto farbe...
jk 81
Já si myslím opak , dle mého je toto nejhezčí octavia všech dob. Tak teď jen do mě.
Avatar - zaplosak
zaplosak
proč - není důvod, se ti prostě líbí, tečka.... 😉
Avatar - fOE
fOE
Nevim proc by se do tebe mel nekdo strefovat. Me se ten predek taky hnusi, za me zprasili predtim pohledne auto, ale je to jen muj nazor. Nikomu ho nebudu vnucovat, nikoho nebudu presvedcovat o tom ze zrovna ten muj nazor je "ten spravny". 😉
Avatar - holden2
holden2
taky jsem nazoru ze je to tvuj nazor. doma mi rikali ze postizenym deb*ilum se nemame posmivat >😒]
Avatar - zaplosak
zaplosak
no vtipný nejsi, možná si to myslíš ale fakt ne... :no:
Nizmo
Tak Vas vsechny velice pěkně poprosim abyste se mně a mému tezce postiženímu bratrovi Holdenovi2 neposmievali kedze jsme cela rodina těžko retardovana.Dekuji
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
nikdo se nesměje, v otázce lítosti to je věc druhá 😉 ... od mala byl divnej
jk 81
Oni měli doma strach ze se budeš posmívat jim .... proto ti to říkali.
milan3
Pro mně byla nehjezčí první pofaceliftová generace, 2. generace předfacelift už na mne působí neskutečně zastarale, více se mi líbí ta pofaceliftová, no a k současnému desingu se vyjadřovat nebudu, tento styl se mi líbí pouze u Fabie, Fabie kombi vypadá suprově,
u Superba je to již jako parodie na auto. 😒
mimomisu
Ja se naopak pristihuju, ze se mi to zacina libit (a to jsem to mel ze zacatku stejne). Zvlast v tehle variante to najednou funguje, nevim, jestlli je to tou cernou mrizkou nebo zvykem, ale minimalne na tech fotkach to vypada dobre a originalne
Blatouch
No, mne se ten cumak nelibil uz na fotkach, v realnu se mi to zda jeste horsi. Zvlaste ty led cary, kazad pod jinym uhlem sklonu, s jinou delkou, tak nejak na sebe nenavazujici.

Ale beru, ze se to nekomu muze zacit libit.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já už mohu oficiálně prohlásit, že jsem si na facelift nezvykl a jde o velký krok zpět. Až tak, že bych s tím měl při nákupu problém.
renda4
Krůček , hmmm ... :-!
Karlll
Mozna i polokrucek >😁
Jizdne to je asi tragedie, kdyz autor clanku rika, ze i koncernova auta jsou lepsi, natoz pak tedy spicka tridy HH. Motorove take zadna bomba a. Cena tak ta uz je skoro dokonala, jeste trochu poladit a budem za chvili na cenach Porsche >😁
King of rain
Zajímal by mne souboj s CTR, ať je tady sranda. 😉 A proložil bych to Hyundai I30N. Věřil bych ve vítězství Hondy.
BaracudaJ
RS svým pojetím není namířeno proti CTR. Ani to tu nikdo nehlásí. Takže nevím, co bys očekával?
King of rain
No co bych očekával....... komediii jak by dopadl vysledek testu a diskuzní mazec.Vím že to jsou různá auta....a pravě proto. >😁
Avatar - Stewee
Stewee
Dať do jednej vety Ochcavku s Type R chcelo odvahu. Myslím, že pre ochcavku stačí ten Hyundai N. K Type R by som to neporvnával, pretože nemyslím, že v Škode chceli postaviť konkurenta k Type R. Táto ochcávka je len vybuchaným motorom nahor, ale jazdné vlastnosti to na Hot Hatch mať nebude ani zďaleka. Táto ochcavka je skôr pre nevyhonených testosterónových chlapcov, aby si tým kompenzovali ego. Nájde sa aj menšina, ktorá bude mať iný pre mňa neznámy dôvod, prečo také auto kúpiť.
renda4
Moje řeč...
King of rain
O odvahu nejde, jde o to že by O3 RS vyhrála.... >😁

Apropo definuj Hothatch.Ať se pobavíme...
Avatar - Stewee
Stewee
Pobaviť si chcel a pobavil si Ty mňa 😄 A keď nevieš čo je Hot Hatch... tak to mi je ľúto... no Tvoja ochcavka tam určite nepatrí, tým som Ťa asi nepotešil.
King of rain
Tak počkej, to jsi zcela špatně pochopil,vím co je hothatch a je to široký pojem a že by O3 RS vyhrála bylo myšleno jako v mistním testu, tak to tu chodí.Byla to narážka----
Avatar - Stewee
Stewee
Tak to som si všimol, že škoda vyhráva všetky testy a aj Tebou navrhnutý by vyhrala, pretože odvezie viac... aj keby bolo v nápise testu, "ktoré auto je väčší športovec,"
Avatar - wakantanka
wakantanka
Octa by ten test vyhrala o prsia kórejskej gymnastky 😄 Pretože kufor, miesto vzadu a cena. 😄
Avatar - JDM
JDM
Srovnávat jablko s hruskou? Ale rs vs i30n bude zajímavý,po stránce jízdních vlastností vsazim na i30n už jen kvůli samosvor vs software..
Avatar - fOE
fOE
i30n ma smysl postavit proti golfu GTI, cenove jdou proti sobe, decentnim vnejskem jdou proti sobe, karoserii jdou proti sobe a GTI v posledni generaci vsichni chvali tak tady se musi i30n predvest.
Avatar - JDM
JDM
Neznám ceny i30n, a Hyundai je uhlavni nepřítel škodovky u nás teda a byla by sranda vidět jak i30n pošle rs domu s brekem 😄
andy2214
To by si ho nekdo musel koupit. Nekoupi. Pokud bude mit vyssi vykon, bude mit vyhodu vyssiho vykonu (pokud se zas kone nekam neztrati), ale prodeje budou maximalne v desitkach kusu rocne a to mozna CR i Slovensko dohromady.

Ty silny zbrane, ktery RS ma a diky kterym se tak dobre prodava i30 mit nebude. Ani RSu nebude tak konkurovat. Je to spis cisty HH. A ty veris, ze posle Cupru nebo Golfa nekam s brekem? Tak pokud veris na zazraky a mas rad pohadky.. Proc ne 😄
Avatar - JDM
JDM
Někdo kdo bude chtit pěkný svezení za rozumnou cenu proč ne gti i Cupra jsou drahy jsou lepší ale jsou drahy, všechno bude o cene a o tom hodit předsudky zahlavu. Rs je pro taťky pro Pepík co mají papírově 230koni a pěkný nárazníky ale když na to přijde ujede mu starý VTI s 1.6 atmosférou.
renda4
To já taky , psali tu že "N" má jiný podvozek , ale kromě tlumičů a brzd ( velké brzdové kotouče a jeden pístek ) které budí dojem , že jsou z lokomotivy je to stejné jak série...
King of rain
Tys měl možnost to rozberat a okusoval jsi silnetbloky,stabilizátory, porovnal péra, tuhost jednotlivých částí včetně karoserie. >😁

Myslím si že slabina bude řízení, tam má H/K ještě co dohánět proti konkurenci.
Avatar - nalimer
nalimer
Obdivujem Vás, p. Mička. Napísať taký článok, chce skutočne obdiv.
Každý nejak zarábame.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

je to můj pohled na auto. Nemá žádné výraznější nedostatky kromě těch, které jsem uvedl, ale každý to samozřejmě můžeme vidět jinak.

Jak by měl test vypadat podle vás?

Hezký den,

Honza
Avatar - holden2
holden2
hlavne nema zadne dostatky
Avatar - nalimer
nalimer
Ako?
V prvom rade by som sa zamyslel, kto sú potencionálni zákazníci takého auta (pravdepodobne muž, najskôr aj otec rodiny, stredne bonitný - pri flítových zákazníkoch stredný manažment s rozpočtom do 500.000Kč bez DPH, skôr ľudia zameraný na hot hatch). K tomu treba aj prispôsobiť nasledujúce riadky (všeobecne sa totiž zabúda, že v našich končinách je auto stále veľká investícia a my novinári akoby zabúdame na tento fakt. Automobilka nám dá auto, ale reálne si zákazníci len v malých prípadoch kúpia výkonné autá. Schválne, spravte si prieskum...).
Liftback ako športový voz je hneď prvý mínus. V tomto dlhodobo pretrváva náklonnosť k HB. Ale povedzme...
Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri. Ten má Škodovka taký... ...konzervatívny. Mám v pamäti, ako sa "zdrbával" interiér Cupry a podobných vozov, pretože nemali prešívané volanty červenou niťou. Čiže dvojaký meter? Resp. vyzerá tento prioritne rodinný voz zvonka a zvnútra športovo?
Je fajn, že ste sa zamerali na technickú časť. Akurát, že i tam chýba aj iné, podobne ladené vozy mimo VW skupiny.
Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy. Alebo aby automobilka dostala svoje PR.
Avatar - iudex
iudex
Ad posledný odsek. Presne naopak, testy výkonnej (nechcem písať športovej) verzie sa píšu, aby sa opísal zážitok z jazdy. Zoznam výbavy či rozmery si viem prečítať aj na webe automobilky.
Octavia RS mieri presne na ľudí, ktorí sa o autá zaujímajú trochu viac, sú nabudení ospevovaním hothečov v médiách a chcú "športové" auto, ale reálne by nejaký ostrý hotheč ani nechceli, resp. rodina by to neocenila a potrebujú priestranné rodinné auto. Potom je druhá skupina, ako si písal, teda zamestnanci, čo majú nárok na služobné auto, ale car policy dáva nejaký badžet, umožňuje iba nejakú triedu či typ, príp. len niektoré značky a zamestnanec, ktorý sa chce aj dynamickejšie povoziť, zvolí O RS. Lebo napriek všetkým výhradám RS je slušne rýchla, tých 230 koní auto naozaj svižne rozhýbe. A cena pre firmy je niekde úplne inde ako cenníková, po zľave 20% vyzerá Octavia úplne v inom svetle.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nechcem rýpať, ale predpokladám, že prevažná väčšina predaných RSiek bude v kombíku a v diesli, teda len športovejšie sa tváriace rýchle kombi.
Avatar - iudex
iudex
Samozrejme, ja som písal o benzínovej RS. Naftovú RS nepovažujem za športovú úplne v ničom, je to proste najsilnejšia naftová Octavia. Takisto Leon má rovnaké 135 kW TDI a nenazýva ho Cuprou, proste bežná verzia. Btw. minulá Astra mala tuším 145 kW dízel a nikoho tam ani nenapadlo tvrdiť, že je to nejaký športovec.
Avatar - wakantanka
wakantanka
JJ, očividne som pridal moju reakciu pod iný príspevok. To mala byť len konštatovanie ohľadom predajov RSa v EU meritku. 😄
Avatar - Floyd
Floyd
V tomto ohledu vyznávám texty p. Fokta, a to myslím zcela vážně a upřímně. Píše čtivě, poutavě, čte se to jedním dechem. Ještě větší machr na to byl Ondra Chamilla, ale ten už pro Auto.cz nepracuje. Škoda pro Auto.cz!
Avatar - white label
white label
S Ondrou samozřejmě souhlas... :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Text Honzy je srozumitelný a věcný. To se o tvé reakci říct nedá - přečetl jsem ji dvakrát a vůbec nerozumím, co bys vlastně v testu chtěl...

jen pár poznámek😒br /> 1. Procentuální zastoupení varianty RS je v případě Octavie značné. Na některých trzích přesahuje čtvrtinu všech objednávek

2. "Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri." - to je velmi zajímavá hypotéza...

3. "Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy" - Aha, já měl dosud pocit, že zážitek redaktora z jízdy je bazální složkou každého testu... Co by tedy měl dělat?
Avatar - nalimer
nalimer
prosím o argument k bodu 1. veľmi ma to zaujíma.
Avatar - lamal
lamal
RS ma za tu cenu ovela vacsi vyznam ako dovybavene 2.0tdi alebo 1.8tsi, neviem co tu riesis... toto je stary znamy fakt, ak chce niekto silnejsi motor treba zobrat RS + adapt podvozok
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
rychlý google

[odkaz]

[odkaz]

Ale četl jsem to kdysi někde jinde podrobně rozpitvané.
Avatar - nalimer
nalimer
imho, 13% celosvetovo, pričom ČR a SR relatívne minorita.
ale ďakujem aj tak za námahu.
Avatar - iudex
iudex
Možno u nás je to menej ako ten priemer, ale v kontexte toho, že Octavia je najpredávanejšie auto na našich trhoch, tak v absolútnych číslach sú to veľké počty (a na cestách to vidieť), mnohí konkurenti v triede nepredajú toľko áut ani z celého modelu, takže minoritou by som to rozhodne nenazval.
A napr. tá Británia s 20% RS je parádne číslo.
chytrak1
V DE, CH, UK atd. je to okolo 25% prodaných octavií octavia RS. V ČR 10%. octavií octavia RS. Takže je úspěch jak sviňa a veledůležitej derivát.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: Jsem rád, že nejsem jediný, kdo nepochopil, co chtěl vlastně nalimer říct.
Avatar - lamal
lamal
mas to trochu popletene, test je podla mna dobry a nic nejak neprehanal v kladnom slovazmysle pre skodu...

a zacat pri dojmoch RS verzie interierom ? no neviem...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy." To je gól. Hádám měl redaktor při testu sportovně laděného auta popisovat prostor na zadních sedadlech.
Avatar - nalimer
nalimer
prečo sa robia recenzie áut?
- aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií. práca motoredaktora je po čase "rutina". zabúda na dôvod, prečo sa píše test. (v tomto zmysle som to aj písal)

rozhodne sa zákazník na základe nejakého testu redaktora, či daný voz je fajn?
- vie ho to nalomiť, ale definitíva je až priamo po testivacej jazde u predajcu. vodič môže byť lepší či horší ako redaktor.
flipmode
Tak to jsem jeste necetl😒br />
prečo sa robia recenzie áut?
- aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií

Testy se delaji ne proto, aby presvedcily zakazniky - to je jina kategorie, rika se ji marketing.
Testy se delaji proto, aby priblizily vlastnosti auta uzivatelum, popsaly silne a slabe stranky auta, urcily zda je vhodne pro sve urceni atd. Pokud mozno objektivne, v ramci moznosti.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Nedostatky faceliftované Octavie?
Hnusný předek !
Pidi motůrek 1.0 tříválec... 8-s
RS NAŠTESTÍ MÁ MOTOR...
Cena !!!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Všichni tady píšou, jak je RS drahá - je to asi moje neznalost nebo krátká paměť - který z porovnatelných konkurentů stojí výrazně míň?
maXX_CZ
Neni to sice uz aktualni ale Megane GT220 (byl do minuleho roku nejvetsi primy konkurent) stal o HODNE mene. A to v dobe, kdy O RS byla o HODNE levnejsi.

Focus ST stoji 730 tisic, napriklad....
Avatar - Emel
Emel
To nebyl největší konkurent. Cena byla super, ale bylo to vykoupeno pár kompromisy - například po fl nešly objednat xenony, pouze halogeny. Motor byl o něco žravější. Podvozek byl dost prkenný, bez víceprvku vzadu. Ale jinak nic proti, za ty peníze super koupě.

Pokud stojí Focus ST 730 jak říkáš, tak je to jako vždycky - je o něco dražší než Octavia za 700. Dřív chybělo i pár věcí ve výbavě (opět ty xenony, s příplatkem cca. 30 a nějaké drobnosti).
Avatar - _Karel_
_Karel_
O hodně méně...... to je kolik?
Focus ST za 730 - to je o 30t víc, než ORS, takže???
Avatar - iudex
iudex
Kde vidíš problém? Naopak mne test príde napísaný veľmi triezvo a objektívne. Autor niekoľkokrát zdôrazňuje, že Octavia RS nie je športiak ani ostrý hotheč, jednoducho je to rýchla Octavia, ktorá nie je určená na vymetanie okruhov. Kto chcel, pochopil.
Rozdielne názory možno mať na dizajn predku, kde sa tiež nestotožňujem s autorom a ani po tom, ako facelift dennodenne stretávam, sa mi nezačal páčiť, ale to je subjektívne. Inak v teste nevidím jedinú vetu, s ktorou by som chcel vehementne nesúhlasiť.
Avatar - nalimer
nalimer
Aby auto, ktoré nie je ani športové a ani rodinné (kočkopes) bolo takmer dokonalé?
Ak to má byť rýchle rodinné auto, porovnám ho s podobnými na trhu (správne by mala byť RS combi vs. rýchle verzie 308 SW, Opel Astra, VW Golf Variant / ak liftback, potom porovnanie s rýchlymi HB).
Avatar - Emel
Emel
Kočkopes je to z tvého pohledu. Z mého je to přesně to co hledám. Kompaktní kombík s motorem, manuálem, rozumně vybavený. A takových moc není.

Tohle není srovnávací test, ale jinak nic proti myšlence stavět Ors proti jiným rychlým kombi a liftum. Akorát Megane GT je slabší, Cupra silnější, Golf Variant jedno (1.5tsi) nebo druhé (R)..
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ze srovnatelných ještě Focus ST kombi, ze slabších třeba Levorg nebo Astra ST 1.6T 200. Ovšem výzva k porovnání s "rýchlou verziou" 308 SW mi přišla vyloženě zábavná. Nic takového Peugeot nemá, pokud tedy za "rýchlu verziu" nebudeme považovat vrcholný 1.2 PureTech 130. >😒]
Avatar - iudex
iudex
Zjavne myslel, že aj kombík je vo verzii GT s 1,6THP 200k. Hatch 308 GT parkuje vedľa mňa v práci a keď jeho majiteľ dal vedľa mňa semaforový drag race, tak v mestských rýchlostiach to auto prekvapivo stíhalo. Tipujem, že okolo 100vky a vyššie by sa ten rozdiel ukázal, ale ako píšem, 0-60(70) veľmi vyrovnané.
Avatar - fOE
fOE
A jestli to bylo aspon trosicku z kopce tak vas oba tlacil superb 1.6tdi >😒]
Avatar - iudex
iudex
Presne tak. >😁
samael
ani nijak zvlášť okouzlující.Za ty prachy si můžete koupit daleko zajímavější auta se znakem RS.
Karlll
Je to otazka preferenci. Jsou ridici, kteri maji radost z jizdy autem, ktere jezdi suprove. Jsou tu take dalsi lidi, kteri ucuravaji z toho, ze auto samo nastartuje >😒]
Avatar - Bazalt
Bazalt
Před pár lety jsem jezdil s Toyotou Previa z Nového Zélandu, skoro dvacet let starou. V autě standardní 3.0 V6. Výkon 164kW/4400. Kolik že má nejmodernější nejsportovnější Octávia? Aha 169kW/4700. Ale uznávám, že má vyšší maximálku a také o nižší spotřebu než dvacet let staré MPV.
Avatar - žlababa
žlababa
no a když vezmeš 40 let starý kamion, bude mít výkon ještě vyšší. Ani nemluvě o lokomotivě.
flipmode
tak to je srovnani jak noha...
Avatar - white label
white label
Další diskusní perla, tady je dnes úroda...
Avatar - Emel
Emel
A kolik má padesát let starý kamion bys nám sdělit nechtěl?

Jinak top Octavia má momentálně 180kW... ne že by na tom záleželo.
Avatar - caliban
caliban
Na moje MITO QV to stejně nemá. Za timhle křápem se nikdo ani neotočí, prostě tuctová pixla.
Avatar - iudex
iudex
Tak už aj Karel má napodobňovateľa?
Avatar - white label
white label
A zdaleka ne poprvé...
ryccardo
Dodává k tomu Alfa i mechanika, který to udržuje v provozu >😒] >😒]

Ne dělám si pr-del. Fakt je že MITO QV je auto s koulema. Tohle jsou obrazně řečeno takový lepší tepláky. Sice značkový, ale furt jen tepláky. Do vyšší společnosti s tím stejně nemůžeš 😉
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ano, motor TDI. :-!
Avatar - wakantanka
wakantanka
ak si si to dedo nevšimol, tak RS sa robí aj s TDI a dokonca aj ako 4x4
Martin Lohe
On to dobře ví, ale Ty sis nevšiml smajlíka. :-! - neznamená slepýho dědu s cigárem, ale ironii 😄
Avatar - white label
white label
Hlavně jeho reakce je ke konkrétní testované ORS TSI (viz nadpis), nikoli k ORS obecně.
Avatar - lamal
lamal
´´ve městě se vejdete do deseti litrů´´ - noo 1.5tsi ma s tou spotrebou asi fakt problem v GLF7 tiez ste sa vosli do 10 >😁 az na tych chybajucich 59 kw a 100nm ...
kyklop
Desať ako desať 😄
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Vždy jde o PR, kapříky a jiné formy placeného proma. Každý diskutér přece moc dobře ví, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej. No a pak je taky všem jasné, že Octa RS je jen vydechlá parodie na sportovní kompakt, která se ani nepřibližuje sofistikovanějším, výkonnějším a zábavnějším konkurentům... prostě Škoda nikdy nevyrobí nic dobrého... Nesmí! Hejtrům by se zbořil svět >😁

No a teď vážně. Octa RS je asi nejzajímavějším produktem Škodovky. Takovým rodinným stříbrem. Jakožto silný rodinný přepravník s náznakem sportovnosti trefuje unikátní segment trhu. Boduje tam, kde jsou klasické hot hatche málo prostorné nebo příliš sportovní. Pokud se nepletu, tvoří RS v prodejů Octavií 13% podíl, což je na sportovní variantu velmi slušné číslo. Je prostorná, praktická, rychlá, není nudná, nestojí majlant a nyní s adaptivním podvozkem umí být i plavná. Z mého pohledu jednoznačně dobré a povedené auto.
:yes:
Avatar - m.z.
m.z.
Osobně jsem RS230 zkoušel pro kolegu a nemůžu říct křivého slova. Od prvního okamžiku se dalo tlačit na pilu, má čitelné jízdní vlastnosti. Naprosto její pořízení chápu, pokud se někdo pro RS rozhodne, neudělá chybu.

Není to žádný trhač asfaltu, ale v dobrých rukou překvapí i nejednoho majitele hatche, který se tu o ní možná posměšně vyjadřuje a přitom s ní má zkušenosti jen od stolku zahradní restaurace.
Avatar - JDM
JDM
V dobrých rukou překvapí kde Jaký auto, realita je taková že lidé s dobrýma rukama si nekupuji ors ale sáhnou po něčem schopnějším...
stealth01
Proč se mi pořád zdá, jako by jsi ponižoval ty, kteří koupí Škodu? To je nějaký fail, koupit si to, co se mu líbí?
Avatar - JDM
JDM
První fail je ze to má každej ale hlavně je to o těch lidech neznám nikoho kdo by měl rs a nebyl to namistrovanej frajer... Bohužel..
Avatar - JDM
JDM
Takže vlastně škoda umí vyrobit jen jedno dobře auto >😁 pro mě je to auto pro Pepík protože podobně velké auto stačí s třeba 100kw, i a tím se dá jezdit když na to přijde ostře. To proč si rs lidi kupují je právě ten punc sportovního auta, pocitu něčeho výjimečného a strašně rychlého.
andy2214
Proc si to lidi kupuji je proto,ze to nema 100 ale 170kw a vypada to dobre. Aut, co ti ukazou zada na silnici moc nepotkas, ani na rovince, ani v zatackach. Nevim s cim jezdis,ale 230 koni s turbem a stovka pod 7 vterin neni zrovna malo.

Vetsi cast je sice TDI, ale i to pojede slusne.

Lidi, kteri chteji vykonne auto, ale ne zadny maly neprakticky nebo nekompromisni HH bude dost a nemyslim, ze si na neco musi hrat. RSo jede velice dobre.
Avatar - holden2
holden2
me ukazuje zada skoro kazdej de*bil ve skodovce. me by ukazala zada i ta ku*nda u Mostu co to nandala do zdi >😒]
stealth01
Duševní ubožák
Avatar - Dinar
Dinar
Všichni víme, že tvůj problém je psychický, a nejspíš proto, jak sám naznačuješ, že ti každá ženská ukáže záda...
Avatar - JDM
JDM
7 let jsem jezdil imprezou wrx z roku 2001 a to mělo stovku kolem 5,5 vteřiny a žádná škodovka mě nikdy záda neukázala..
Avatar - white label
white label
Tak to si borec...
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Takže všechny ostré kompakty jsou auta pro Pepíky 😄 No, každý to vidí nějak... Já bych si třeba RS koupil jako rodinný přepravník, který umí na státovkách držet vyšší tempo, má výkonovou rezervu a někde na okresce s ním půjde trochu ostrouhat zatáčky. Jako výjimečné a strašně rychlé auto už vidí RS spíš hateři, než přebuzení majitelé...
Avatar - _Karel_
_Karel_
K prvnímu odstavci - přestože Auto.cz je celkem nepokrytě pro- koncernový web, navštěvuje ho čím dál víc lidí nenávidějících ať už domácí značku, nebo VW. Docela zvláštní. Není to možná dobrý příklad, ale když nemám rád homosexuály, ani mě nenapadne navštěvovat weby s touto tematikou. Proč jedinci jako holden, joky a desítky jejich slabších odvarů mají takovou potřebu lovit na Auto.cz každou zmínku o škodovce, to ví asi jen oni a jejich psychoanalitik.
lukas13
RS je fakt dobrá. Souhlasím s názorem že nejlepší Škodovka současnosti, konkurentů moc nemaje (Megane GT?).

Test taky dobrý, jen ta směšná citace ceníků z roku 2002 - ano, nějak se musí zamaskovat kolikže stála OIII RS na začátku svého životního cyklu (nebylo to těsně pod 600?) a slavné PR řeči z Boleslavi, kterak je cena tak přívětivá proto, že chtějí dopřát radost českým (rozuměj domácím) nadšencům do aut. No tak jsme zpátky na zemi. :-!

Ten druhý odstavec zde není proto, abych kopal do Škodovky. Spíše je to popíchnutí autora - takovýto rektální alpinizmus škodí jak Vašim článkům, tak Škodovce a tak (a to hlavně) skvělé OIII RS.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, jestli někde dává octavia perfektní smysl, pak je to právě ve verzi RS, viz. tvá argumentace. :yes:
kaiserlábus
Na kartelovou dohodu o cenách v EU. 8-s
Avatar - praděda7
praděda7
VRS je o 18mm delší než BMW M3 a já myslel, že je M3 až zbytečně dlouhé... :-!
stealth01
Není 😄
Avatar - praděda7
praděda7
...je.... 😄 M3 4671mm.........VRS 4689mm 😄
Avatar - white label
white label
Řekl bych, že myslel, že podle něj není M3 zbytečně dlouhá... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
...............tož esli je to tak....tož stealth01 sorry........ 😉 Pro mě cokoliv přes 4.5 je dlouhá kára...pokud to není SUV... 😉
MariAchi
Ona je nejen zbytecne dlouha, ale i zbytecne vykonna, jak uz vsichni dobre vime >😁
Avatar - white label
white label
Tak o tom žádná, doslova nechutně přemotorovaná... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
No, nevím jak se M3 chová v nastavení comfort nebo eco. Já ji jel jen v nastavení sport+ a to byla víceméně vražda. Možná chtěl dealer "udělat dojem" a nechal ji v tom nastavení po tom, co zajel "zahřívací kolo". Škoda, že jsem ji ještě nezkusil v tom comfort nastavení, ale na to se mě už stejně moc třásly nohy... 😉 Jo, a přemotorovaná je i moje M140i... 😉 V automatě a se 4x4 žádný problém, ale v manuálu je z ní pěkně divoký hřebeček... 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Kašlu na to...1035. článek o dokonalosti škody už mě přesvědčil. Když to píšou, muší to tak bejt! Prodám svého Stanga, manželčinu FieSTu a kupím 2 Octy RS, které ujedou všem, jsou dokonalé a ještě pojedu za 6 na 100. A ejhle....první a zásadní problém, tahle ochcávka s vyhoněnými 4 hrnky stojí skoro stejně jako mě vyšel 8 válec. Tuž tak nic...dokonalá Kabaňova pomsta nebude. Naštěstí :-!.
andy2214
V zatackach bys ji neujel. Ne bez odtucnovaci kury a prekopani podvozku. Sam jsem se jednou s Mustangem honil, jeste se Superbem a bylo videt, ze v zatackach mel ridic plny ruce prace a to auto pusobilo vselijak, jen ne agilne.

Ja mel 1.6TDI. Bylo to z Radlicky dolu z kopce, takze vykon takovou roli nehral, oba jsme byli rozjeti a razantneji zrychlovat nemelo cenu, bylo to spis o tom, kdo bude brzdit mene nebo vubec. Rychlost uz nevim 140+ a v zatackach jsem ho tlacil.

Je ale pravda ze Sup s lehkym 1.6TDI a bez ESP v zatackach drzel prekvapive dobre.

V8 bude fajn a pokud jezdis jen rovne a na sirsich silnicich, nebude to spatna volba za ty prachy. Jinak to ale nic nepredvede.
Avatar - holden2
holden2
a on vedel ze se s nim honis?
Avatar - speedfred
speedfred
Andy si ho honil
Avatar - N6600
N6600
Ja mel 1.6TDI. Bylo to z Radlicky dolu z kopce, takze vykon takovou roli nehral, oba jsme byli rozjeti a razantneji zrychlovat nemelo cenu, bylo to spis o tom, kdo bude brzdit mene nebo vubec. Rychlost uz nevim 140+ a v zatackach jsem ho tlacil.

Tak ak si siel po Radlickej 140+, tak si bud totalny 8===D, alebo si vymyslas. Pre Tvoje dobro dufam, ze to druhe.
andy2214
Tak rekneme, ze moc rychleji jedoucich ridicu nepotkavam. Asi tri tydny zpet me zastavila PCR na Wilsonove pred Hiltonem a hrozne se divili, ze jsem jel 150. Kdyby predemnou nejeli kloboukari soubezne vedle sebe, ani by me nechytili. To.jsem teprv musel zpomalit totiz.

Jasne,.ze v Dlouhe nebo na Staromaku nic nehrotim, ale na takovychto silnicich tak jezdim bezne. Plzenska 110, 120, Jeremiasova o.neco vic, 5. Kveten 120-30, na Chlumecke se jednou zakaznik divil, ze 160 tam jeste nejel.

Nerikam, ze je too bezpecne, nerikam nic. Nicmene po Praze rocne najedu 70 tis km a i diry znam nazpamet.

Ono cas jsou penize.

Ten Mustang urcite vedel, ze se s nim honim a pri jizde z kopce v rychlosti ktera uz je docela vysoka mu vyssi vykon moc k nicemu neni, ze. To auto neni uplne maly a myslim, ze ani lehky. Jo, asi byl ridic jolt vypleskly z te rychlosti, ze jsem se nevzdaval a uz zacal mit v gatich. Ale ze by to auto melo limity nekde dal, se nezdalo.Jenze vysvetluj to lidem,kteri tak rychle nejedou ani na dalnici. On kazdy je mistr volantu a potrebuje super jizdni vlastnosti a realita je pak ta, ze na limit by neposlal ani Logana, protoze jezdi jak podelanej.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nic proti tomu, že proženeš i daleko rychlejší auta s vydechlým Supem 1,6TDI. Jenže to není o autech, ale o řidičích.
Avatar - white label
white label
Až se dostaneš od volantu rovnou na JIPku (v lepším případě), tak si na to svoje: "Ono cas jsou penize." jistě vzpomeneš.
Avatar - Bazalt
Bazalt
A k Tescu to také stihneš za pět minut? Stále lituji, že tu rychlá jízda není trestný čin, jako v kulturně rozvinutějších zemích. Už jen kvůli lidem jako jsi ty. Znáš každý kanál a díru, mistr světa.
frite
Tak to už tě konečně chápu - muset jezdit Superbem 1,6 TDI, tak to bych se taky koukal radši rychle zabít.
Tak už to konečně dotáhni do konce, jen hlavně nevezmi někoho sebou...
Avatar - wakantanka
wakantanka
😄 že si ty ten Daniel z Bessonových filmov TAXI? 😄
Ellesmerys
Jestli jezdíš po Jeremiášce "víc než 120" tak seš akorát kolosální čur*k. Kdo to tu má poslouchat takový kreté*y, jestli nekecáš tak doufam, že se někde sám vysekáš. Lituju jen ty, co to budou muset uklízet.
Avatar - iudex
iudex
Ďalší škodovkár, čo s TDI (dokonca 1,6!) naháňal osemvalcového Mustanga. Asi netreba nič dodať (mladší by asi napísali: ROFL) >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, a řidič Mustangu měl "plný ruce práce". Asi telefonoval. Nebo psal SMS, Nebo jedl. Nebo jedl a psal SMS a měl zapnutý adaptivní tempomat. >😒]
Avatar - m.z.
m.z.
Vůbec nemáte ponětí, čeho všeho může být takový řidič 1,6tdi schopen 😄
andy2214
Tak to zbrkly rozsvecovani brzdovek evidentne v dusledku toho, ze rychlost uz byla trochu nad jeho schopnosti tomu nenapovidalo 😄 Ono to bylo tak, ze jel normalne, na Jeremiasove jsem ho predjel o dost vyssi rychlosti a tak pridal taky, predjel me a zacali jsme se honit. Nejaky to kilo tam uz bylo a je to z kopce, takze i ten muj smesnej vykon v tu chvili nebyla zadna nevyhoda, na rovince by me predjel samozrejme snadno. No a zacal tam pribrzdovat do tech zuzeni, jenze ja to mam najety a projizdim to v plny rychlosti bez brzdy, takze jsem hobzacal tlacit pred sebou pak jsme uz v te 140 vjeli do te zatacky u metra nad Waltrovkou ktera ve vyssi rychlosti docela vynasi a i kdyz se snazil, nemel sanci, jen zacal zbrkle brzdit a krecovite lomcovat volantem. Tak to pokracovalo az na zuzeni.

Kdyby to byl Cayman, M3 nebo cokoli, udela to vrrm zatacka nezatacka, ridic.neridic a nemam sanci.. tohle evidentne nemelo limity o nic dal, nez obyc Superb. Od te doby to za sportak nepovazuji. Rovne to asi jet umi, pokud to ma vykonny motor, to bude vse.
Avatar - Dinar
Dinar
Zkus nějaký kabaret, mohl by ses tím evidentně slušně živit. 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
čiže to celé nebolo o schopnostiach auta, ale o schopnostiach vodiča 😄 Ale jasne Mustang vyletí na prvej zatáčke rovno von >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒] >😒] >😒] Ty si nejlepší >😁 Hele, měl by si začít psát blog, to by za to stálo >😁 >😁
přezdívaný alias
Tak na tohle nemá ani fostek. A to je co říct 8-s
kyklop
Niekedy na taketo pribehy trebalo aspon 1,9 tdi s cervenym "di"
Avatar - iudex
iudex
Jj, dnes to dá už základná 1,6ka. Pokrok nezastavíš. >😁
kyklop
Počkajme si pár rokov a budú kolovať diskusiami príbehy s R3 TSI >😁 >😁 >😒] >😒]
megamega
Ja väčšinou chodím v lexuse len tak na pohodu, a občas sa mi stane, že sa ma snažia dobehnúť nejakí tdičkári alebo tsičkári. Keď už ma konečne na rovinke doženú, a predbehnú, vždy sa len pousmejem, lebo viem, akí sú šťastní, mysliac si, že majú rýchlejšie a lepšie auto ako lexus. Ale ja sa väčšinou s nikým nenaháňam, mám rád pohodovú jazdu, ale aj tak sa im vždy v zákrute vzďaľujem.
FrantišekKLM
Aká trúfalosť vedieť,
čo si myslia tí druhí...
megamega
To, že viem dobre odhadnúť ľudí, mi už zachránilo dosť peňazí a ušetrilo veľké množstvo práce. Ale to sú skúsenosti, nie trúfalosť.
kyklop
Si celkom fajer, keď mňa niekto predbehne, tak jeho dôvody ani pocity neskúmam, dnes mňa predbehla fakt kopa aút na cca 440km dlhej ceste. Išiel som na pohodu s karavanom za autom >😁 >😒] To by som ešte asi dlho uvažoval na ich dôvodmi
Avatar - white label
white label
To, že to nazval zrovna troufalostí, od něj bylo mimořádně velkorysé..., ovšem i dle tvé další reakce zcela nepatřičně velkorysé.
Futurista
Ty vago, ty musíš bejt strašnej pilot. Po Radlický 140? Aha, a už teď vím, že jsi mimo. Naposled tam kilo letěl dement v BMW, a dnes mu tam hezky plápolaj svíčky. 1,6 TDi v Superbu vs. Mustang, a v zatáčkách jsem ho tlačil. >😁 Dneska už ke štěstí víc nepotřebuju. Kdybych takovým Superbem s 1,6 TDi párkrát nejel, tak nereaguju, ale tohle...

Už dýl čtu, jak si pindíš hoňoura nad škodovkama, ale dneska jsi vážně zaválel. >😁
andy2214
Jestli je pro tebe na Radlicke limit bezpecne jizdy kilo, polep si cele auto znackou pro zacatecniky. 80-100 je tam normalni bezpecna rychlost, vzdyt ve vyssi projizdim i ta zuzeni u prechodu.
Avatar - white label
white label
[odkaz]
Futurista
Ty budeš velkej mistr volantu... Takovej e😜ert andy300zmísta. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bezpečný limit na Radlické je 70 km/h a místy jen 50 km/h... Měl by si se někdy podívat na značky... O tom naštěstí rozhodli ti, co nemají v hlavě nas**o, narozdíl od tebe 😉
Avatar - fOE
fOE
Stareho psa novym kouskum nenaucis koukam... >😁
lukas13
Tak Zlatý ventilek za rok 2017 je jasný, není co dodat. :yes😒br />
Ps.: Radlická dolu z kopce 140+. Proboha živýho, to mezi ušima je mozek. Vřele se doporučuje jej za volantem používat.
Nagano
No, tak na začátek je potřeba vědět, co to bylo za Stanga, se kterým jsi se honil s tou 1,6 >😁 Americký verze mají totiž úplně jinak naladěný podvozek než ty evropské a nejde je házet do jedné škatulky.

Se Stangem mám naježděno skutečně hodně, i RSem jsem něco projel a Mustang by jí ujel i v zatáčkách. Jenom prostě Mustanga musí mít člověk víc v ruce.

No a k tý Radlický...dolu jsou tuším jen tři zatáčky, takže to asi není ideální pro vynášení hodnocení...
MariAchi
Kde jsi vzal Superba s 1,6 tdi a bez ESP?
Avatar - white label
white label
"Překvapivě" další díl nekonečného seriálu: Jak dostat svého MUsTanga pod každý článek.
Avatar - iudex
iudex
No tentokrát ho diskusne prekonal andy2210 s jeho superšportovým Superbom 1,6TDI. >😒] To je príspevok roka, keby tu bol GTI, jasný zlatý ventilok. >😒]
Avatar - white label
white label
Další jasný důkaz, že úroveň diskusí hrubě převyšuje úroveň článků... >😁 >😒]
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Supersport 1.6 tdi ...nice one... To mas jedno na mna sa lepila Fabia na dialnici ja dodrzujem celkom limity + 10 mil a mam tam 6 valec a 260 koni su netrpezlivci a dnes ti kazde auto v pohode da 200 km/h asi aj Dacia ak budes mat mierny dole kopec.... >😁
kyklop
A popritom sa vosiel do 6 na sto >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, tyhle pohádky miluju >😁

Projet Radlickou od shora dolu ve 140km/h i při volné silnici je magořina i se supersportem, dole u metra je ostrá, do pravého úhle, navíc je to v křižovatce, přechody....

Tak, já vím, Superb TDi.... >😁 Mne zrovna tohle auto ( a že s ním mam najeto pár tisíc km) příjde v zatáčkách horší, než kdejaká třídní konkurence, natožpak Mustang....

No, ale tak taky se pochlubím... včera jsem předjel taky Mustanga, zase na Plzeňské... a to na stopětadváce... Chudák zuřivě blikal na brzdovku, když jsem se k němu dotahoval, a bylo to do kopce ! ..... no v jedné stopě projedeš kolonou mezi auty líp, než Mustangem >😒] >😒]
Avatar - Floyd
Floyd
Tos zabil >😁 >😁 >😁
stealth01
Musí. Dodává mu to pocit, ze má něco výjimečného.
Avatar - white label
white label
Škoda, že se o tom svém výjimečném Stangu nezmiňuje pouze výjimečně...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Netrap se tím 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Cos říkal, že to máš za auto? 😉
Avatar - Brumbal
Brumbal
V americe je Mustang a puckupy neco jako Octavka u nas. Vykon Octavky RS dostacuje a prakticnost taky na zdejsi rodinne pomery, srovnavat ji s nesmyslnou muscle karou se sem fakt nehodi >😁
kyklop
Postupne. Cenu stanovuje trh, zjavne si trh tvoju V8 moc neceni. K cene tejto O RS. Zjavne sa opat jedna o auto so vsetkymi moznymi priplatkami, pricom v reale si tuto verziu kupi zrejme len velmi malo zakaznikov. Po vyhadzani casti priplatkov polezie cena dole, ak to bude brat firma , hod si k tomu dalsich kludne 16 percent zlavu a to uz si na uplne inej cene. Takze by ti za cenu mustanga ostalo aj na tu fiestu. Tvoja adoracia na cenu mustanga je okata a mozno ak by stal o 200000 viac, tak by si ho nekupil a hotovo...
zelenáč
+ když to někam s O RS trefíš, tak se nesroluje jak papír...
adamzprahy
Nechápu proč tu ORS vzbuzuje takové emoce. Nářky na to jako ORS není sportovní auto jsou už klasika, ale vlákna o skoro stejné ceně (+- 300k) s Mustangem či závodění s 1.6 TDI už jsou na mě trochu moc.

ORS je prostě chtěný univerzál - prostorné auto použitelné pro pracovní i rodinné účely, které nabízí dynamiku a trochu takového "sportovního" pozlátka. V tom mi standardní ORS přijde celkem fajn. Naopak nechápu tu silnější verzi, která už jde moc do "sportovna", ale přitom se stále (podle mého názoru) nemůže rovnat klasickým hot hatchům, co se výkonů a zážitků týče.
cjoctavian
Vsade sa pise o rozsireni zadnej napravy o 30 mm, ale podla technickych vykresov je zadna naprava rozsirena v porovnani s predFL RS az o 38 mm...
Bobanus
Tak jsem se zasnil a podíval do různých ceníku a musím se pousmát. Za cca 850tis.kč lze koupit např. MINI Cooper S(!!) ALL4(!!!) Contryman(!!) s ben turbo dvoulitrem. Nehledě na image MINI, je to skvělý sporťák vedle kterého jaksik Oct vypadá jako chudý příbuzný 😄
Avatar - iudex
iudex
Síce je to malý poloterénny crossover segmentu B proti hot-liftu segmentu C, ale nevadí, odveci porovnaní nie je nikdy dosť. 😄
Avatar - fOE
fOE
A me zustane dodat ze porovnavat ceny vybavenych aut s cenou jinych v zakladu je taky kumst.
kyklop
To nevadí, na to si si ešte v týchto diskusiach nezvykol?
adamzprahy
Ano, je to sice pravda, ale ORS cílí jinam.

Také jsem koupil rychlejší, výkonnější, stylovější, sportovnější HH nižší střední za mnohem méně. I přesto si dovolím ORS obhajovat, protože na praktické přesuny mám SUV, na zábavu sportovní hot hatch. Kdybych chtěl / potřeboval mít jediný vůz, tak ORS může být velmi zajímavým průsečíkem za poměrně málo peněz.

Countryman S není tak rychlý jako ORS a není ani srovnatelně velký a po dorovnání výbav si nemyslím, že se vejde do ceny ORS.
Martin Lohe
Nepochybuju o tom. Je to zhmotnělej sen Homera Simpsona. Velký, silný a přitom tuctový. Zoufale tuctový.Pořídit si to, je jako chodit RS prestižích... To jsou takový jako sportovní boty, s počátkem výroby někde v roce 80 min.letopočtu.
:-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nepochybuju o tom, že tvoje myšlení je netuctový. Zoufale netuctový.
Martin Lohe
Neber si to osobně, já prostě nemám škodovky rád. Jsou to takový upocený předražený povozy. Teprve dnes dokážu ocenit Fabii I, ta byla opravdu svébytná, i když se mi nelíbila, byl to dyzajnově zajímavej kus. Viděl jsem Roomstra jako studii před Národním muzeem - paráda, nádhera, jenže realizace byla o hodně ubožejší. Současnej Superb je jediná škodovka, která se mi líbí, jako limuzína.
Dnešní Octavia je jedním slovem - hnusná. Navíc jich všude jezdí, jak....jak škodovek. Koupit si jednu šedivou se silným motorem za tři čtvrtě mega, opravdu nechápu. Aby všichni viděli, že není co vidět? To auto má jediný smysluplý využití. Jako policejní. :yes:
Avatar - white label
white label
A ty si kupuješ auta jak? Aby naopak všichni viděli, že je co vidět?
Martin Lohe
Já ne. Ale majitelé týhle oktávyje na steroidech svý auto u Kauflandu nenajdou bez GPS 😄
Avatar - Emel
Emel
Prostě proto, že za svých 3/4 nevidím jinde nic lepšího - subjektivně. V mixu základních priorit dynamika - prostor - výbava - komfort - ekonomika provozu je RS TSI výborná v prvních 3 a uspokojivá v těch dalších, takže pokud to souzní s tvými prioritami...

Design je subjektivní, já fl moc nemusím, u RS mi vadí relativně míň, ale volil bych jinou barvu, možná zelenou s černým paketem.
Martin Lohe
Aspoň tak, kdyby to auto mělo nějakou výjimečnou barvu...
Avatar - white label
white label
Třeba růžovou, nebo aspoň fialovou, ty by byly "výjimečné" určitě...
Martin Lohe
Jedna slabě růžová, jakoby zapraná, bílá oktávka jezdí pravidelně k jednomu fitku v Libni. Musím říct, že je zajímavá - upoutává. Nebo jsem viděl Rapida v takový desivě řvavý brčálový metalíze - bomba. Na tak obyčejným autě to fakt fungovalo. Na nějakým lambu takovou barvu čekáš, ale na Rapidu.... :yes:
ivanka74
Mně teda Octavia přijde super. taky ji mám, konkrétně odtud - [odkaz] - a sice není bůhvíjak originální, ale zato je praktická, nemá žádnou vysokou spotřebu a dozadu se v pohodě vejdou dvě dětské sedačky a jeden dospělý. Za mě tedy super auto, které bych si klidně koupila znovu. 😄