Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS TSI – Malý krůček k dokonalosti

Škoda Octavia RS vždycky platila za naprostého univerzála z hlediska běžného denního použití a sportovnosti. Modernizované verzi s benzinovým motorem však k dokonalosti přesto něco chybí.
Zpět na článek
19. 7. 2017 11:00
19. 7. 2017 11:15
19. 7. 2017 11:18
19. 7. 2017 11:29
19. 7. 2017 11:33
19. 7. 2017 11:45
19. 7. 2017 11:46
19. 7. 2017 11:53
19. 7. 2017 19:22
19. 7. 2017 11:38
19. 7. 2017 11:49
20. 7. 2017 20:14
19. 7. 2017 14:03
19. 7. 2017 11:11
19. 7. 2017 12:33
19. 7. 2017 11:37
19. 7. 2017 11:48
19. 7. 2017 12:14
20. 7. 2017 12:44
19. 7. 2017 11:42
19. 7. 2017 11:54
19. 7. 2017 14:43
20. 7. 2017 15:31
19. 7. 2017 11:58
19. 7. 2017 11:47
19. 7. 2017 13:07
20. 7. 2017 11:53
20. 7. 2017 19:33
19. 7. 2017 13:45
19. 7. 2017 15:08
19. 7. 2017 13:44
22. 7. 2017 20:09
19. 7. 2017 12:55
20. 7. 2017 07:34
20. 7. 2017 09:01
20. 7. 2017 10:02
20. 7. 2017 10:47
19. 7. 2017 12:31
19. 7. 2017 12:49
19. 7. 2017 15:13
19. 7. 2017 15:15
19. 7. 2017 16:09
19. 7. 2017 16:09
19. 7. 2017 18:06
19. 7. 2017 21:02
20. 7. 2017 11:07
19. 7. 2017 16:17
19. 7. 2017 17:08
19. 7. 2017 17:38
20. 7. 2017 07:38
20. 7. 2017 15:07
19. 7. 2017 19:47
20. 7. 2017 09:06
20. 7. 2017 23:28
20. 7. 2017 23:35
20. 7. 2017 15:09
19. 7. 2017 16:39
19. 7. 2017 18:00
20. 7. 2017 13:23
19. 7. 2017 16:19
19. 7. 2017 19:49
20. 7. 2017 15:16
20. 7. 2017 21:31
20. 7. 2017 07:37
19. 7. 2017 15:48
19. 7. 2017 19:46
19. 7. 2017 22:03
19. 7. 2017 10:59
Malý krůček k dokonalosti
z maratonu.... ;-)
Zato s cenou šlapou kroky mílovými: 894 100 Kč
Asi není co dodat....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - JDM
19. 7. 2017 11:27
Re: Malý krůček k dokonalosti
Když jsou lidé kteří to za to bez mrknutí oka dají, proč ne...
Avatar - fOE
19. 7. 2017 11:27
Re: Malý krůček k dokonalosti
No neni co dodat, na velikost auta, jeho vykon a to ze jde o cenu cenikovou s kterou se da urcite jeste neco delat je to cena... wait for it... vyborna.
Takto motorizovana oktavia za tu cenu dava smysl, pokud si uz stezovat nad cenou testovanych oktavek, na to se tu v minulosti objevili rozhodne horsi priklady (litr cenu tohoto RS prekonavajici atd.).
Avatar - rokyta.p
19. 7. 2017 11:48
Re: Malý krůček k dokonalosti
hmm, ale co ten předek? :-|
19. 7. 2017 11:55
Re: Malý krůček k dokonalosti
Už se pomalu ale jistě blíží k dokonalosti Mercedesu a proto nebude divu,když se mu časem přiblíží i cenou. >:D
19. 7. 2017 12:27
Re: Malý krůček k dokonalosti
Začínají ovšem o 200.000Kč níže 169kW manuální převodovka.
Avatar - Sumi2000
19. 7. 2017 19:08
Re: Malý krůček k dokonalosti
Dokonale švidravá čtyřoká obluda..
Škoda...Octavia byla kdysi pěkné auto s normálními motory za slušné peníze!
Avatar - PepaJ
19. 7. 2017 20:43
Re: Malý krůček k dokonalosti
Za 900 tis Kc je to vcelku prijatelna cena za vykon motoru..ovsem nikoliv za vse ostatni ..za tyto penize to hodnoceni skoro dokonale..opravdu mocne kulha..ovsem nadruhou stranu Arteon od VW stoji zase jeste o pul mega vic..a to uz je zcela mimo misu i realitu..po vsech strankach. Za me jsou zde lepsi (nejen ridicsky) auta za mensi ci stejnou cenofku..napr Insignia 2,0 DIT AT nebo Mazda 6 2,5i AT
19. 7. 2017 21:32
Re: Malý krůček k dokonalosti
Za 900, je to tak prinejlepsim ulet. Sleva nejaka bude, ale ani za 800 to neni o moc lepsi.
Pred tremi lety se daly ORS poridit kolem 650 po sleve a nebyly to zadne "holobyty" (ani v ramci RS vybav). Zdrazuji sice vsichni, ale tohle je fakt spatny vtip.
19. 5. 2018 15:54
Re: Malý krůček k dokonalosti
Základní Octavia RS stojí (již dobře vybavená) necelých 700 tisíc Kč. ;-)
19. 7. 2017 11:00
Eh :-/
Myslel som ze si casom zvyknem, ale ten predok je stale hnusny, najma v tejto farbe...
Rozbalit vlákno
12
19. 7. 2017 11:15
Re: Eh :-/
Já si myslím opak , dle mého je toto nejhezčí octavia všech dob. Tak teď jen do mě.
19. 7. 2017 11:18
Re: Eh :-/
proč - není důvod, se ti prostě líbí, tečka.... ;-)
Avatar - fOE
19. 7. 2017 11:29
Re: Eh :-/
Nevim proc by se do tebe mel nekdo strefovat. Me se ten predek taky hnusi, za me zprasili predtim pohledne auto, ale je to jen muj nazor. Nikomu ho nebudu vnucovat, nikoho nebudu presvedcovat o tom ze zrovna ten muj nazor je "ten spravny". ;-)
Avatar - holden2
19. 7. 2017 11:33
Re: Eh :-/
taky jsem nazoru ze je to tvuj nazor. doma mi rikali ze postizenym deb*ilum se nemame posmivat >:-[]
19. 7. 2017 11:45
Re: Eh :-/
no vtipný nejsi, možná si to myslíš ale fakt ne... :no:
19. 7. 2017 11:46
Re: Eh :-/
Tak Vas vsechny velice pěkně poprosim abyste se mně a mému tezce postiženímu bratrovi Holdenovi2 neposmievali kedze jsme cela rodina těžko retardovana.Dekuji
Avatar - rokyta.p
19. 7. 2017 11:53
Re: Eh :-/
nikdo se nesměje, v otázce lítosti to je věc druhá ;-) ... od mala byl divnej
19. 7. 2017 19:22
Re: Eh :-/
Oni měli doma strach ze se budeš posmívat jim .... proto ti to říkali.
19. 7. 2017 11:38
Re: Eh :-/
Pro mně byla nehjezčí první pofaceliftová generace, 2. generace předfacelift už na mne působí neskutečně zastarale, více se mi líbí ta pofaceliftová, no a k současnému desingu se vyjadřovat nebudu, tento styl se mi líbí pouze u Fabie, Fabie kombi vypadá suprově,
u Superba je to již jako parodie na auto. :-(
19. 7. 2017 11:49
Re: Eh :-/
Ja se naopak pristihuju, ze se mi to zacina libit (a to jsem to mel ze zacatku stejne). Zvlast v tehle variante to najednou funguje, nevim, jestlli je to tou cernou mrizkou nebo zvykem, ale minimalne na tech fotkach to vypada dobre a originalne
20. 7. 2017 20:14
Re: Eh :-/
No, mne se ten cumak nelibil uz na fotkach, v realnu se mi to zda jeste horsi. Zvlaste ty led cary, kazad pod jinym uhlem sklonu, s jinou delkou, tak nejak na sebe nenavazujici.

Ale beru, ze se to nekomu muze zacit libit.
Avatar - twistedTSD
19. 7. 2017 14:03
Re: Eh :-/
Já už mohu oficiálně prohlásit, že jsem si na facelift nezvykl a jde o velký krok zpět. Až tak, že bych s tím měl při nákupu problém.
19. 7. 2017 11:11
nadpis
Krůček , hmmm ... :-!
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2017 12:33
Re: nadpis
Mozna i polokrucek >:D
Jizdne to je asi tragedie, kdyz autor clanku rika, ze i koncernova auta jsou lepsi, natoz pak tedy spicka tridy HH. Motorove take zadna bomba a. Cena tak ta uz je skoro dokonala, jeste trochu poladit a budem za chvili na cenach Porsche >:D
19. 7. 2017 11:27
O3RS vs CTR
Zajímal by mne souboj s CTR, ať je tady sranda. ;-) A proložil bych to Hyundai I30N. Věřil bych ve vítězství Hondy.
Rozbalit vlákno
16
19. 7. 2017 11:36
Re: O3RS vs CTR
RS svým pojetím není namířeno proti CTR. Ani to tu nikdo nehlásí. Takže nevím, co bys očekával?
19. 7. 2017 12:08
Re: O3RS vs CTR
No co bych očekával....... komediii jak by dopadl vysledek testu a diskuzní mazec.Vím že to jsou různá auta....a pravě proto. >:D
Avatar - Stewee
19. 7. 2017 11:37
Re: O3RS vs CTR
Dať do jednej vety Ochcavku s Type R chcelo odvahu. Myslím, že pre ochcavku stačí ten Hyundai N. K Type R by som to neporvnával, pretože nemyslím, že v Škode chceli postaviť konkurenta k Type R. Táto ochcávka je len vybuchaným motorom nahor, ale jazdné vlastnosti to na Hot Hatch mať nebude ani zďaleka. Táto ochcavka je skôr pre nevyhonených testosterónových chlapcov, aby si tým kompenzovali ego. Nájde sa aj menšina, ktorá bude mať iný pre mňa neznámy dôvod, prečo také auto kúpiť.
19. 7. 2017 12:10
Re: O3RS vs CTR
O odvahu nejde, jde o to že by O3 RS vyhrála.... >:D

Apropo definuj Hothatch.Ať se pobavíme...
Avatar - Stewee
19. 7. 2017 12:14
Re: O3RS vs CTR
Pobaviť si chcel a pobavil si Ty mňa :-) A keď nevieš čo je Hot Hatch... tak to mi je ľúto... no Tvoja ochcavka tam určite nepatrí, tým som Ťa asi nepotešil.
19. 7. 2017 13:20
Re: O3RS vs CTR
Tak počkej, to jsi zcela špatně pochopil,vím co je hothatch a je to široký pojem a že by O3 RS vyhrála bylo myšleno jako v mistním testu, tak to tu chodí.Byla to narážka----
Avatar - Stewee
20. 7. 2017 12:44
Re: O3RS vs CTR
Tak to som si všimol, že škoda vyhráva všetky testy a aj Tebou navrhnutý by vyhrala, pretože odvezie viac... aj keby bolo v nápise testu, "ktoré auto je väčší športovec,"
Avatar - wakantanka
19. 7. 2017 12:22
Re: O3RS vs CTR
Octa by ten test vyhrala o prsia kórejskej gymnastky :-) Pretože kufor, miesto vzadu a cena. :-)
Avatar - JDM
19. 7. 2017 11:42
Re: O3RS vs CTR
Srovnávat jablko s hruskou? Ale rs vs i30n bude zajímavý,po stránce jízdních vlastností vsazim na i30n už jen kvůli samosvor vs software..
Avatar - fOE
19. 7. 2017 11:54
Re: O3RS vs CTR
i30n ma smysl postavit proti golfu GTI, cenove jdou proti sobe, decentnim vnejskem jdou proti sobe, karoserii jdou proti sobe a GTI v posledni generaci vsichni chvali tak tady se musi i30n predvest.
Avatar - JDM
19. 7. 2017 14:43
Re: O3RS vs CTR
Neznám ceny i30n, a Hyundai je uhlavni nepřítel škodovky u nás teda a byla by sranda vidět jak i30n pošle rs domu s brekem :-)
19. 7. 2017 15:51
Re: O3RS vs CTR
To by si ho nekdo musel koupit. Nekoupi. Pokud bude mit vyssi vykon, bude mit vyhodu vyssiho vykonu (pokud se zas kone nekam neztrati), ale prodeje budou maximalne v desitkach kusu rocne a to mozna CR i Slovensko dohromady.

Ty silny zbrane, ktery RS ma a diky kterym se tak dobre prodava i30 mit nebude. Ani RSu nebude tak konkurovat. Je to spis cisty HH. A ty veris, ze posle Cupru nebo Golfa nekam s brekem? Tak pokud veris na zazraky a mas rad pohadky.. Proc ne :-)
Avatar - JDM
20. 7. 2017 15:31
Re: O3RS vs CTR
Někdo kdo bude chtit pěkný svezení za rozumnou cenu proč ne gti i Cupra jsou drahy jsou lepší ale jsou drahy, všechno bude o cene a o tom hodit předsudky zahlavu. Rs je pro taťky pro Pepík co mají papírově 230koni a pěkný nárazníky ale když na to přijde ujede mu starý VTI s 1.6 atmosférou.
19. 7. 2017 11:58
Re: O3RS vs CTR
To já taky , psali tu že "N" má jiný podvozek , ale kromě tlumičů a brzd ( velké brzdové kotouče a jeden pístek ) které budí dojem , že jsou z lokomotivy je to stejné jak série...
19. 7. 2017 12:07
Re: O3RS vs CTR
Tys měl možnost to rozberat a okusoval jsi silnetbloky,stabilizátory, porovnal péra, tuhost jednotlivých částí včetně karoserie. >:D

Myslím si že slabina bude řízení, tam má H/K ještě co dohánět proti konkurenci.
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 11:47
úprimnosť
Obdivujem Vás, p. Mička. Napísať taký článok, chce skutočne obdiv.
Každý nejak zarábame.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Honza Mička
19. 7. 2017 11:58
Re: úprimnosť
Dobrý den,

je to můj pohled na auto. Nemá žádné výraznější nedostatky kromě těch, které jsem uvedl, ale každý to samozřejmě můžeme vidět jinak.

Jak by měl test vypadat podle vás?

Hezký den,

Honza
Avatar - holden2
19. 7. 2017 12:33
Re: úprimnosť
hlavne nema zadne dostatky
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 12:46
Re: úprimnosť
Ako?
V prvom rade by som sa zamyslel, kto sú potencionálni zákazníci takého auta (pravdepodobne muž, najskôr aj otec rodiny, stredne bonitný - pri flítových zákazníkoch stredný manažment s rozpočtom do 500.000Kč bez DPH, skôr ľudia zameraný na hot hatch). K tomu treba aj prispôsobiť nasledujúce riadky (všeobecne sa totiž zabúda, že v našich končinách je auto stále veľká investícia a my novinári akoby zabúdame na tento fakt. Automobilka nám dá auto, ale reálne si zákazníci len v malých prípadoch kúpia výkonné autá. Schválne, spravte si prieskum...).
Liftback ako športový voz je hneď prvý mínus. V tomto dlhodobo pretrváva náklonnosť k HB. Ale povedzme...
Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri. Ten má Škodovka taký... ...konzervatívny. Mám v pamäti, ako sa "zdrbával" interiér Cupry a podobných vozov, pretože nemali prešívané volanty červenou niťou. Čiže dvojaký meter? Resp. vyzerá tento prioritne rodinný voz zvonka a zvnútra športovo?
Je fajn, že ste sa zamerali na technickú časť. Akurát, že i tam chýba aj iné, podobne ladené vozy mimo VW skupiny.
Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy. Alebo aby automobilka dostala svoje PR.
Avatar - iudex
19. 7. 2017 13:07
Re: úprimnosť
Ad posledný odsek. Presne naopak, testy výkonnej (nechcem písať športovej) verzie sa píšu, aby sa opísal zážitok z jazdy. Zoznam výbavy či rozmery si viem prečítať aj na webe automobilky.
Octavia RS mieri presne na ľudí, ktorí sa o autá zaujímajú trochu viac, sú nabudení ospevovaním hothečov v médiách a chcú "športové" auto, ale reálne by nejaký ostrý hotheč ani nechceli, resp. rodina by to neocenila a potrebujú priestranné rodinné auto. Potom je druhá skupina, ako si písal, teda zamestnanci, čo majú nárok na služobné auto, ale car policy dáva nejaký badžet, umožňuje iba nejakú triedu či typ, príp. len niektoré značky a zamestnanec, ktorý sa chce aj dynamickejšie povoziť, zvolí O RS. Lebo napriek všetkým výhradám RS je slušne rýchla, tých 230 koní auto naozaj svižne rozhýbe. A cena pre firmy je niekde úplne inde ako cenníková, po zľave 20% vyzerá Octavia úplne v inom svetle.
Avatar - wakantanka
20. 7. 2017 11:15
Re: úprimnosť
Nechcem rýpať, ale predpokladám, že prevažná väčšina predaných RSiek bude v kombíku a v diesli, teda len športovejšie sa tváriace rýchle kombi.
Avatar - iudex
20. 7. 2017 11:53
Re: úprimnosť
Samozrejme, ja som písal o benzínovej RS. Naftovú RS nepovažujem za športovú úplne v ničom, je to proste najsilnejšia naftová Octavia. Takisto Leon má rovnaké 135 kW TDI a nenazýva ho Cuprou, proste bežná verzia. Btw. minulá Astra mala tuším 145 kW dízel a nikoho tam ani nenapadlo tvrdiť, že je to nejaký športovec.
Avatar - wakantanka
20. 7. 2017 12:50
Re: úprimnosť
JJ, očividne som pridal moju reakciu pod iný príspevok. To mala byť len konštatovanie ohľadom predajov RSa v EU meritku. :-)
Avatar - Floyd
20. 7. 2017 19:33
Re: úprimnosť
V tomto ohledu vyznávám texty p. Fokta, a to myslím zcela vážně a upřímně. Píše čtivě, poutavě, čte se to jedním dechem. Ještě větší machr na to byl Ondra Chamilla, ale ten už pro Auto.cz nepracuje. Škoda pro Auto.cz!
Avatar - white label
20. 7. 2017 22:23
Re: úprimnosť
S Ondrou samozřejmě souhlas... :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 7. 2017 13:18
Re: úprimnosť
Text Honzy je srozumitelný a věcný. To se o tvé reakci říct nedá - přečetl jsem ji dvakrát a vůbec nerozumím, co bys vlastně v testu chtěl...

jen pár poznámek:
1. Procentuální zastoupení varianty RS je v případě Octavie značné. Na některých trzích přesahuje čtvrtinu všech objednávek

2. "Ak zákazník chce pocit "šporťáku", malo by sa začať v interiéri." - to je velmi zajímavá hypotéza...

3. "Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy" - Aha, já měl dosud pocit, že zážitek redaktora z jízdy je bazální složkou každého testu... Co by tedy měl dělat?
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 13:25
Re: úprimnosť
prosím o argument k bodu 1. veľmi ma to zaujíma.
Avatar - lamal
19. 7. 2017 13:45
Re: úprimnosť
RS ma za tu cenu ovela vacsi vyznam ako dovybavene 2.0tdi alebo 1.8tsi, neviem co tu riesis... toto je stary znamy fakt, ak chce niekto silnejsi motor treba zobrat RS + adapt podvozok
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 7. 2017 14:02
Re: úprimnosť
rychlý google

[odkaz]

[odkaz]

Ale četl jsem to kdysi někde jinde podrobně rozpitvané.
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 14:16
Re: úprimnosť
imho, 13% celosvetovo, pričom ČR a SR relatívne minorita.
ale ďakujem aj tak za námahu.
Avatar - iudex
19. 7. 2017 15:08
Re: úprimnosť
Možno u nás je to menej ako ten priemer, ale v kontexte toho, že Octavia je najpredávanejšie auto na našich trhoch, tak v absolútnych číslach sú to veľké počty (a na cestách to vidieť), mnohí konkurenti v triede nepredajú toľko áut ani z celého modelu, takže minoritou by som to rozhodne nenazval.
A napr. tá Británia s 20% RS je parádne číslo.
19. 7. 2017 17:38
Re: úprimnosť
V DE, CH, UK atd. je to okolo 25% prodaných octavií octavia RS. V ČR 10%. octavií octavia RS. Takže je úspěch jak sviňa a veledůležitej derivát.
Avatar - _Karel_
19. 7. 2017 16:08
Re: úprimnosť
:yes: Jsem rád, že nejsem jediný, kdo nepochopil, co chtěl vlastně nalimer říct.
Avatar - lamal
19. 7. 2017 13:44
Re: úprimnosť
mas to trochu popletene, test je podla mna dobry a nic nejak neprehanal v kladnom slovazmysle pre skodu...

a zacat pri dojmoch RS verzie interierom ? no neviem...
Avatar - twistedTSD
19. 7. 2017 14:01
Re: úprimnosť
"Testy sa nepíšu, aby sa opísal zážitok redaktora z jazdy." To je gól. Hádám měl redaktor při testu sportovně laděného auta popisovat prostor na zadních sedadlech.
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 14:13
Re: úprimnosť
prečo sa robia recenzie áut?
- aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií. práca motoredaktora je po čase "rutina". zabúda na dôvod, prečo sa píše test. (v tomto zmysle som to aj písal)

rozhodne sa zákazník na základe nejakého testu redaktora, či daný voz je fajn?
- vie ho to nalomiť, ale definitíva je až priamo po testivacej jazde u predajcu. vodič môže byť lepší či horší ako redaktor.
19. 7. 2017 18:25
Re: úprimnosť
Tak to jsem jeste necetl:

prečo sa robia recenzie áut?
- aby sa presvedčili zákazníci a kúpili si ten daný voz oproti konkurencií

Testy se delaji ne proto, aby presvedcily zakazniky - to je jina kategorie, rika se ji marketing.
Testy se delaji proto, aby priblizily vlastnosti auta uzivatelum, popsaly silne a slabe stranky auta, urcily zda je vhodne pro sve urceni atd. Pokud mozno objektivne, v ramci moznosti.
Avatar - Sumi2000
19. 7. 2017 19:10
Re: úprimnosť
Nedostatky faceliftované Octavie?
Hnusný předek !
Pidi motůrek 1.0 tříválec... 8-s
RS NAŠTESTÍ MÁ MOTOR...
Cena !!!
Avatar - _Karel_
19. 7. 2017 19:14
Re: úprimnosť
Všichni tady píšou, jak je RS drahá - je to asi moje neznalost nebo krátká paměť - který z porovnatelných konkurentů stojí výrazně míň?
22. 7. 2017 12:09
Re: úprimnosť
Neni to sice uz aktualni ale Megane GT220 (byl do minuleho roku nejvetsi primy konkurent) stal o HODNE mene. A to v dobe, kdy O RS byla o HODNE levnejsi.

Focus ST stoji 730 tisic, napriklad....
Avatar - Emel
22. 7. 2017 20:09
Re: úprimnosť
To nebyl největší konkurent. Cena byla super, ale bylo to vykoupeno pár kompromisy - například po fl nešly objednat xenony, pouze halogeny. Motor byl o něco žravější. Podvozek byl dost prkenný, bez víceprvku vzadu. Ale jinak nic proti, za ty peníze super koupě.

Pokud stojí Focus ST 730 jak říkáš, tak je to jako vždycky - je o něco dražší než Octavia za 700. Dřív chybělo i pár věcí ve výbavě (opět ty xenony, s příplatkem cca. 30 a nějaké drobnosti).
Avatar - _Karel_
23. 7. 2017 21:39
Re: úprimnosť
O hodně méně...... to je kolik?
Focus ST za 730 - to je o 30t víc, než ORS, takže???
Avatar - iudex
19. 7. 2017 12:55
Re: úprimnosť
Kde vidíš problém? Naopak mne test príde napísaný veľmi triezvo a objektívne. Autor niekoľkokrát zdôrazňuje, že Octavia RS nie je športiak ani ostrý hotheč, jednoducho je to rýchla Octavia, ktorá nie je určená na vymetanie okruhov. Kto chcel, pochopil.
Rozdielne názory možno mať na dizajn predku, kde sa tiež nestotožňujem s autorom a ani po tom, ako facelift dennodenne stretávam, sa mi nezačal páčiť, ale to je subjektívne. Inak v teste nevidím jedinú vetu, s ktorou by som chcel vehementne nesúhlasiť.
Avatar - nalimer
19. 7. 2017 13:21
Re: úprimnosť
Aby auto, ktoré nie je ani športové a ani rodinné (kočkopes) bolo takmer dokonalé?
Ak to má byť rýchle rodinné auto, porovnám ho s podobnými na trhu (správne by mala byť RS combi vs. rýchle verzie 308 SW, Opel Astra, VW Golf Variant / ak liftback, potom porovnanie s rýchlymi HB).
Avatar - Emel
20. 7. 2017 07:34
Re: úprimnosť
Kočkopes je to z tvého pohledu. Z mého je to přesně to co hledám. Kompaktní kombík s motorem, manuálem, rozumně vybavený. A takových moc není.

Tohle není srovnávací test, ale jinak nic proti myšlence stavět Ors proti jiným rychlým kombi a liftum. Akorát Megane GT je slabší, Cupra silnější, Golf Variant jedno (1.5tsi) nebo druhé (R)..
Avatar - woody-alien
20. 7. 2017 07:58
Re: úprimnosť
Ze srovnatelných ještě Focus ST kombi, ze slabších třeba Levorg nebo Astra ST 1.6T 200. Ovšem výzva k porovnání s "rýchlou verziou" 308 SW mi přišla vyloženě zábavná. Nic takového Peugeot nemá, pokud tedy za "rýchlu verziu" nebudeme považovat vrcholný 1.2 PureTech 130. >:-[]
Avatar - iudex
20. 7. 2017 09:01
Re: úprimnosť
Zjavne myslel, že aj kombík je vo verzii GT s 1,6THP 200k. Hatch 308 GT parkuje vedľa mňa v práci a keď jeho majiteľ dal vedľa mňa semaforový drag race, tak v mestských rýchlostiach to auto prekvapivo stíhalo. Tipujem, že okolo 100vky a vyššie by sa ten rozdiel ukázal, ale ako píšem, 0-60(70) veľmi vyrovnané.
Avatar - fOE
20. 7. 2017 10:02
Re: úprimnosť
A jestli to bylo aspon trosicku z kopce tak vas oba tlacil superb 1.6tdi >:-[]
19. 7. 2017 11:48
Jako není to špatné, ale
ani nijak zvlášť okouzlující.Za ty prachy si můžete koupit daleko zajímavější auta se znakem RS.
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2017 12:40
Re: Jako není to špatné, ale
Je to otazka preferenci. Jsou ridici, kteri maji radost z jizdy autem, ktere jezdi suprove. Jsou tu take dalsi lidi, kteri ucuravaji z toho, ze auto samo nastartuje >:-[]
Avatar - Bazalt
19. 7. 2017 12:24
RS vs rodinné MPV
Před pár lety jsem jezdil s Toyotou Previa z Nového Zélandu, skoro dvacet let starou. V autě standardní 3.0 V6. Výkon 164kW/4400. Kolik že má nejmodernější nejsportovnější Octávia? Aha 169kW/4700. Ale uznávám, že má vyšší maximálku a také o nižší spotřebu než dvacet let staré MPV.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - žlababa
19. 7. 2017 14:46
Re: RS vs rodinné MPV
no a když vezmeš 40 let starý kamion, bude mít výkon ještě vyšší. Ani nemluvě o lokomotivě.
19. 7. 2017 18:26
Re: RS vs rodinné MPV
tak to je srovnani jak noha...
Avatar - white label
19. 7. 2017 18:29
Re: RS vs rodinné MPV
Další diskusní perla, tady je dnes úroda...
Avatar - Emel
20. 7. 2017 07:11
Re: RS vs rodinné MPV
A kolik má padesát let starý kamion bys nám sdělit nechtěl?

Jinak top Octavia má momentálně 180kW... ne že by na tom záleželo.
Avatar - caliban
19. 7. 2017 12:31
poblejmi
Na moje MITO QV to stejně nemá. Za timhle křápem se nikdo ani neotočí, prostě tuctová pixla.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
19. 7. 2017 12:49
Re: poblejmi
Tak už aj Karel má napodobňovateľa?
Avatar - white label
19. 7. 2017 12:51
Re: poblejmi
A zdaleka ne poprvé...
19. 7. 2017 15:13
Re: poblejmi
Dodává k tomu Alfa i mechanika, který to udržuje v provozu >:-[] >:-[]

Ne dělám si pr-del. Fakt je že MITO QV je auto s koulema. Tohle jsou obrazně řečeno takový lepší tepláky. Sice značkový, ale furt jen tepláky. Do vyšší společnosti s tím stejně nemůžeš ;-)
...k dokonalosti přesto něco chybí...
Ano, motor TDI. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
20. 7. 2017 11:17
Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...
ak si si to dedo nevšimol, tak RS sa robí aj s TDI a dokonca aj ako 4x4
26. 7. 2017 08:18
Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...
On to dobře ví, ale Ty sis nevšiml smajlíka. :-! - neznamená slepýho dědu s cigárem, ale ironii :-)
Avatar - white label
26. 7. 2017 09:52
Re: ...k dokonalosti přesto něco chybí...
Hlavně jeho reakce je ke konkrétní testované ORS TSI (viz nadpis), nikoli k ORS obecně.
Avatar - lamal
19. 7. 2017 13:41
1.5 tsi vs 2.0tsi
´´ve městě se vejdete do deseti litrů´´ - noo 1.5tsi ma s tou spotrebou asi fakt problem v GLF7 tiez ste sa vosli do 10 >:D az na tych chybajucich 59 kw a 100nm ...
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2017 19:34
Re: 1.5 tsi vs 2.0tsi
Desať ako desať :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 7. 2017 13:56
Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Vždy jde o PR, kapříky a jiné formy placeného proma. Každý diskutér přece moc dobře ví, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej. No a pak je taky všem jasné, že Octa RS je jen vydechlá parodie na sportovní kompakt, která se ani nepřibližuje sofistikovanějším, výkonnějším a zábavnějším konkurentům... prostě Škoda nikdy nevyrobí nic dobrého... Nesmí! Hejtrům by se zbořil svět >:D

No a teď vážně. Octa RS je asi nejzajímavějším produktem Škodovky. Takovým rodinným stříbrem. Jakožto silný rodinný přepravník s náznakem sportovnosti trefuje unikátní segment trhu. Boduje tam, kde jsou klasické hot hatche málo prostorné nebo příliš sportovní. Pokud se nepletu, tvoří RS v prodejů Octavií 13% podíl, což je na sportovní variantu velmi slušné číslo. Je prostorná, praktická, rychlá, není nudná, nestojí majlant a nyní s adaptivním podvozkem umí být i plavná. Z mého pohledu jednoznačně dobré a povedené auto.
:yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - m.z.
19. 7. 2017 14:27
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Osobně jsem RS230 zkoušel pro kolegu a nemůžu říct křivého slova. Od prvního okamžiku se dalo tlačit na pilu, má čitelné jízdní vlastnosti. Naprosto její pořízení chápu, pokud se někdo pro RS rozhodne, neudělá chybu.

Není to žádný trhač asfaltu, ale v dobrých rukou překvapí i nejednoho majitele hatche, který se tu o ní možná posměšně vyjadřuje a přitom s ní má zkušenosti jen od stolku zahradní restaurace.
Avatar - JDM
19. 7. 2017 15:14
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
V dobrých rukou překvapí kde Jaký auto, realita je taková že lidé s dobrýma rukama si nekupuji ors ale sáhnou po něčem schopnějším...
19. 7. 2017 16:19
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Proč se mi pořád zdá, jako by jsi ponižoval ty, kteří koupí Škodu? To je nějaký fail, koupit si to, co se mu líbí?
Avatar - JDM
20. 7. 2017 15:33
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
První fail je ze to má každej ale hlavně je to o těch lidech neznám nikoho kdo by měl rs a nebyl to namistrovanej frajer... Bohužel..
Avatar - JDM
19. 7. 2017 15:11
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Takže vlastně škoda umí vyrobit jen jedno dobře auto >:D pro mě je to auto pro Pepík protože podobně velké auto stačí s třeba 100kw, i a tím se dá jezdit když na to přijde ostře. To proč si rs lidi kupují je právě ten punc sportovního auta, pocitu něčeho výjimečného a strašně rychlého.
19. 7. 2017 15:44
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Proc si to lidi kupuji je proto,ze to nema 100 ale 170kw a vypada to dobre. Aut, co ti ukazou zada na silnici moc nepotkas, ani na rovince, ani v zatackach. Nevim s cim jezdis,ale 230 koni s turbem a stovka pod 7 vterin neni zrovna malo.

Vetsi cast je sice TDI, ale i to pojede slusne.

Lidi, kteri chteji vykonne auto, ale ne zadny maly neprakticky nebo nekompromisni HH bude dost a nemyslim, ze si na neco musi hrat. RSo jede velice dobre.
Avatar - holden2
19. 7. 2017 16:06
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
me ukazuje zada skoro kazdej de*bil ve skodovce. me by ukazala zada i ta ku*nda u Mostu co to nandala do zdi >:-[]
19. 7. 2017 16:20
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Duševní ubožák
Avatar - Dinar
20. 7. 2017 07:36
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Všichni víme, že tvůj problém je psychický, a nejspíš proto, jak sám naznačuješ, že ti každá ženská ukáže záda...
Avatar - JDM
20. 7. 2017 15:35
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
7 let jsem jezdil imprezou wrx z roku 2001 a to mělo stovku kolem 5,5 vteřiny a žádná škodovka mě nikdy záda neukázala..
Avatar - white label
20. 7. 2017 17:14
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Tak to si borec...
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 7. 2017 17:47
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Takže všechny ostré kompakty jsou auta pro Pepíky :-) No, každý to vidí nějak... Já bych si třeba RS koupil jako rodinný přepravník, který umí na státovkách držet vyšší tempo, má výkonovou rezervu a někde na okresce s ním půjde trochu ostrouhat zatáčky. Jako výjimečné a strašně rychlé auto už vidí RS spíš hateři, než přebuzení majitelé...
Avatar - _Karel_
19. 7. 2017 18:04
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
K prvnímu odstavci - přestože Auto.cz je celkem nepokrytě pro- koncernový web, navštěvuje ho čím dál víc lidí nenávidějících ať už domácí značku, nebo VW. Docela zvláštní. Není to možná dobrý příklad, ale když nemám rád homosexuály, ani mě nenapadne navštěvovat weby s touto tematikou. Proč jedinci jako holden, joky a desítky jejich slabších odvarů mají takovou potřebu lovit na Auto.cz každou zmínku o škodovce, to ví asi jen oni a jejich psychoanalitik.
19. 7. 2017 18:06
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
RS je fakt dobrá. Souhlasím s názorem že nejlepší Škodovka současnosti, konkurentů moc nemaje (Megane GT?).

Test taky dobrý, jen ta směšná citace ceníků z roku 2002 - ano, nějak se musí zamaskovat kolikže stála OIII RS na začátku svého životního cyklu (nebylo to těsně pod 600?) a slavné PR řeči z Boleslavi, kterak je cena tak přívětivá proto, že chtějí dopřát radost českým (rozuměj domácím) nadšencům do aut. No tak jsme zpátky na zemi. :-!

Ten druhý odstavec zde není proto, abych kopal do Škodovky. Spíše je to popíchnutí autora - takovýto rektální alpinizmus škodí jak Vašim článkům, tak Škodovce a tak (a to hlavně) skvělé OIII RS.
Avatar - Dinar
20. 7. 2017 07:34
Re: Škoda přece nemůže vyrobit dobré auto...
Souhlas, jestli někde dává octavia perfektní smysl, pak je to právě ve verzi RS, viz. tvá argumentace. :yes:
19. 7. 2017 14:03
Nejvýší čas podat žalobu.
Na kartelovou dohodu o cenách v EU. 8-s
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2017 14:39
Dlouhé auto...
VRS je o 18mm delší než BMW M3 a já myslel, že je M3 až zbytečně dlouhé... :-!
Rozbalit vlákno
7
19. 7. 2017 20:00
Re: Dlouhé auto...
...je.... :-) M3 4671mm.........VRS 4689mm :-)
Avatar - white label
19. 7. 2017 23:27
Re: Dlouhé auto...
Řekl bych, že myslel, že podle něj není M3 zbytečně dlouhá... ;-)
20. 7. 2017 09:47
Re: Dlouhé auto...
...............tož esli je to tak....tož stealth01 sorry........ ;-) Pro mě cokoliv přes 4.5 je dlouhá kára...pokud to není SUV... ;-)
23. 7. 2017 15:12
Re: Dlouhé auto...
Ona je nejen zbytecne dlouha, ale i zbytecne vykonna, jak uz vsichni dobre vime >:D
Avatar - white label
23. 7. 2017 19:05
Re: Dlouhé auto...
Tak o tom žádná, doslova nechutně přemotorovaná... ;-)
23. 7. 2017 20:16
Re: Dlouhé auto...
No, nevím jak se M3 chová v nastavení comfort nebo eco. Já ji jel jen v nastavení sport+ a to byla víceméně vražda. Možná chtěl dealer "udělat dojem" a nechal ji v tom nastavení po tom, co zajel "zahřívací kolo". Škoda, že jsem ji ještě nezkusil v tom comfort nastavení, ale na to se mě už stejně moc třásly nohy... ;-) Jo, a přemotorovaná je i moje M140i... ;-) V automatě a se 4x4 žádný problém, ale v manuálu je z ní pěkně divoký hřebeček... ;-)
Avatar - CHerokee
19. 7. 2017 15:15
Dokonalost
Kašlu na to...1035. článek o dokonalosti škody už mě přesvědčil. Když to píšou, muší to tak bejt! Prodám svého Stanga, manželčinu FieSTu a kupím 2 Octy RS, které ujedou všem, jsou dokonalé a ještě pojedu za 6 na 100. A ejhle....první a zásadní problém, tahle ochcávka s vyhoněnými 4 hrnky stojí skoro stejně jako mě vyšel 8 válec. Tuž tak nic...dokonalá Kabaňova pomsta nebude. Naštěstí :-!.
Rozbalit vlákno
50
19. 7. 2017 15:27