O smyslupnosti "off-roadové" verze silničního žihadla si sice myslím své, ale nemůžu popřít, že to XVčku sluší. Ono to totiž nekončí jenom plastovými lemy. Kompletně odlišný oproti sestrám má XV celý přední nárazník, mřížku chladiče a snad i světla. Celý předek je tak značně individuální, a kdo dobře zná Zapatinovskou masku Legacy/Outbacku z let 2005-2009, ihned ji na této Impreze uzří. Zepředu je to skutečně přesná kopie starého Outbacku :-):yes:
A ještě je v testu nevhodně zacházeno s pojmem redukce převodovky. Nejen, že ji nemá ani žádné jiné naftové Subaru, ale benzínová verze XV ji má!!! Takže tady pozor, pane redaktore! ;-) (nemluvě o tom, že konkurence ani netuší, co to pojem redukce znamená >:D )
Redaktor to samozřejmě ví, i proto je to napsáno "testovaná vznětová Impreza nemá redukci v převodovce". Jinak máte pravdu, taky se mi na ní plasty líbí :yes:
Pri svetly vysce podvozku je redukce stejne na nic, to auto neni do terenu. Jen hezky vypada. Spis me zarazi, ze pri takovym pouziti plastu to nema bocni listy proti dverim nasich spoluobcanu. Designove by to asi nevypadalo moc pekne, ale byl by to prvni opravdu uzitecnej plast do zivota..
Já už jednu viděl v provozu. No a u Freye mi přijde, že lidem necpou nic jiného. Za poslední měsíc jsem tam byl 2x a vždy jsem z povzdálí zaslechl rozhovor prodejců, že někomu nabízí XV ;-\
Obyčejná Réza s dvoulitrem je ale elegancí úplně někde jinde :-)
je to obohaceni nabidky snazi se jit s dobou .Nejdulezitejsi ze pod kapotou je stale ta poctiva technika at motor nebo 4x4 a ostatni ucastnici silnicniho provozu muzou v zime jen zavidet majiteli auticko.
V textu je kritizována absence redukční převodovky, totéž je vypíchnuto jako jedno z mínusů auta, ale přitom redukční převodovka je součástí základní výbavy. Mám v tom trochu zmatek. Takže tam je nebo není?