Diskuse

Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4x4 AllGrip – Toto je nejlevnější čtyřkolka na trhu!

10.5.2017

Nový Suzuki Ignis je drobný, úzký a vysoký automobil, poháněný pouze jedním motorem. Je to ale cenově nejdostupnější nový vůz na trhu s pohonem všech kol.

 

  • 01 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 10.05.  11:11

    Úplně to auto vidím v horských vesničkách v Alpách

    Jen osobně bych si přál mít v tom autě 1,5 motor se stejným výkonem. Do těch kopečků by se motor sbíral lehčeji.
    • 90 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 10.05.  11:46

      « Re: Úplně to auto vidím v horských vesničkách v Alpách

      1,5VVT ve své poslední verzi měla výkon 110k, nyní je v nabídce pouze 1,6 se 120k. Ta 1,5 je originál, 1,6 má akorát prodloužený zdvih pro evropský trh. Hlavně se mi líbí, jak auto s poměrně velkými odpory (výška a 4x4) jezdí za pár litrů s "primitivní" technikou (nepřímý vstřik), ano litrová turba jsou dynamičtější, ale ta spotřeba a spolehlivost není nejlepší. Kdo má benzínové Suzuki, neví co jsou poruchy, ta auta vydrží mnohem víc, než na co vypadají. :yes:

      Nabízet jen 1,2 vidím jako racionální rozhodnutí, ale škoda těch dlouhých převodů, myslím, že spotřeba by se moc nezvýšila.

      Co jsem nepochopil je dvoutónový lak, jako že má auto černou střechu? Spíš tedy dvoubarevné lakování, ne?
      • 29 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 10.05.  14:01

        « Re: Úplně to auto vidím v horských vesničkách v Alpách

        Spotreba novych turbomotoru nejlepsi je. A ze zerou kdyz na to slapes? Ani ne. Maji vykon jak mnohem vetsi atmosfery.

        A spolehlivost? Nikdy jsem o zadnem problemu malych turbomotoru neslysel. Krom prvni generace 1.2 TSI ktera se prestala vyrabet pred x lety a nebylo to navic turbem ani motorem, ale napinakem retezu.

        U noveho auta s kterym najedu v nejblizsich letech horko tezko 150 tis km ( myslim ze vezsina kupcu techto prditek sotva polovinu..) bych se zadnou zivotnosti vubec nezaobiral. Jit navic kvuli tomu do atmosfery, dnes udusene ekolimity, je sebemrskacstvi.

        Spolehlivost malych turbomotoru, motor nicici startstop system a urcite dalsi jsou jen chimery kdy kazdy vi, ze to tak je, ale nikde nenajdes jediny relevantni dukaz. Jsou to veci ktere se pouzivaji uz x let a zadna afera o nizsi spolehlivosti nebo prokazatelnem vlivu na nizsi zivotnost nebyla.
        • 30 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 10.05.  14:17

          « Re: Re: Úplně to auto vidím v horských vesničkách v Alpách

          Mno, běžná turba s přímým vstřikováním mají kompresní poměr max. 10,5:1. Tady je 12,5 - takže výhoda atmosféry, dále malý objem spolu s těžkým zpřevodováním má za následek, že je velmi často hodně otevřená škrticí klapka, takže malé ztráty škrcením. A minimálně 5% paliva ušetří i technologie Dualjet. Upřímně, jezdit bych s tím nechtěl, dynamika ve vyšších rychlostech je špatná, ale do hor proč ne.
        • 31 Reagovat !

          foto ajne

          ajne 11.05.  10:01

          « Re: Re: Úplně to auto vidím v horských vesničkách v Alpách

          V takovém snovém světě bych chtěl taky žít, jak by to bylo jednodušší...turbomotory jsou v současném provedení špatná cesta. Malé motory honěné co do nejvyššího výkonu jsou brzy vymleté, mají více komponentů, které se mohou porouchat a jsou drahé na opravu. Spotřeba je v reálném světě obdobná jako u atmosféry, turbo je úsporné leda, když se pořádně neroztočí, tj. když všude jezdíš na volnoběh, ale to není v reálném světě dosažitelné. Není nad dobře udělanou atmosféru, v rozumném objemu, která si při jízdě jen bublá. Dobrá spotřeba, vynikající životnost.
  • 60 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 10.05.  11:41

    Ignis

    Ignis jsem teď prohlížel a naživo je dojem víceméně stejný jako z fotek - ten zadek zase tolik nevadí, trošku komicky to působí zevnitř (nad čalouněním vykukuje trojúhelníček lakovaný v barvě auta [odkaz] - no dejme tomu). Kola vypadají mrňavá, i když to jsou celkem adekvátní 15"... až jsem si vzpomněl na WagonR+. Sečteno a podtrženo... klidně bych ho do nějakého širšího výběru na druhé auto do rodiny zařadil.
    • 25 Reagovat !

      foto RS

      RS 10.05.  11:54

      « Re: Ignis

      Včera jsem ho poprvé živě potkal a je to stejně bídné jako z fotek, ne-li horší. Zatímco na fotkách se mi ze předu moc líbilo, tak ve skutečnosti mě zklamalo. Zezadu to ani nestojí za komentář, to je bohužel tragédie ze všech pohledů ;-\
      • 21 Reagovat !

        foto jhamil

        jhamil 10.05.  13:18

        « Re: Re: Ignis

        Souhlas, vypadá dobře jenom při pohledu ze předu, jinak opravdu nelíbí. Ovšem foto 45 a 46 pomalu to vypadá, jako by spodek auta nebyl vůbec ošetřený. To jako u Suzuki nechtějí aby to auto něco vydrželo?
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.05.  14:36

      « Re: Ignis

      tie kola su hlavne uzke.. v kontexte s baculatou a vysokou kasnou posobia disproporcne ... presne takyto cerveny ignis v 4x4 som uz nazivo videl ... ale tie uzke kola sa mi teda vobec nepacili... a hned udreli do oci... auto je sice kratucke a spada do segmentu mini... ale je to predsa cross kurnik sopa... pritom swift alebo citigo maju bez problemov 185ky ktore su podla mna idealne na nejake to mini/male auto .. dokonca predosly ignis uz mal 185tky a to bol kasnou uzsim autom ... tak neviem preco tento novy masivnejsi a svalnatejsi ignis ma paradoxne zrazu uzsie pneu ako jeho stihlejsi 10 rocny predchodca... inak ten zadok je nazivo tiez divny...zvlast svetlomety posobia velke.. vzhladom k uzkemu zadku ozaj dalsia disproporcia.. mohli byt uzzsie a na vysku posadene.. vlastne by uplne stacilo keby nezasahovali do veka kufra ale boli len take malicke stihle na vysku ... skoda :'-( ... mna ignis naziov sklamal.. teda vizazou :-( ... ale jazdne to asi bude paradna motokara... tak nech sa mu dari ;-) uspech je defakto uz vopred jasny ... suzuki do toho pekne slaplo v poslednej dobe ( celerio, ignis, baleno, vitara, facelift S-crossu .. aj novy swift ) .. fandim im :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 10.05.  23:42

      « Re: Ignis

      Ale jo, přidám se sice k většině s tím neforemným zadkem, nicméně celkově zvenku aspoň zajímavý. Potěšila slušná prostornost, interiér naopak dost slabota. Viděl jsem ovšem samý předokolky a tedy základní Comfort nebo prostřední Premium. Nemožnost nejvyšší výbavy pro předokolku považuju za chybu.
  • 01 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 10.05.  12:21

    čím ďalej, tým viac sa mi páči

    ale vidím to inak ako väčšina, ja si ho viem predstaviť aj ako jediné auto v rodine. Podľa testu je v pohode aj na diaľnici tiché, s rozumnými prevodmi, výkon motora dostatočný na pokojné cestovanie a ten kufor tiež nie je taký malý aby bol v mínusoch pri tejto veľkosti auta. Naopak pri obsadení 2 ľuďmi tam natrepeš aj chladničku. Na ťahanie celej domácnosti so psom a telkou do chorvátska to nie je, ale pri rozumnom zbalení kľudne s jedným dvoma deckami. Vraj obstojná jazda, tichá, no problem. Teraz nespochybňujem, že pre väčšinu je výhodnejšie ho mať ako druhé prdítko, ale ako píšem vyššie, tam jeho schopnosti nekončia aj vďaka celkovému nastaveniu a štvorkolke.
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.05.  13:20

      « Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

      "pri tejto velikosti auta" - no právě. Upřímně si neumím úplně představit, jak by tohle auto vypadalo třeba při zimní dovolené, to bych potřeboval na střechu woodyho střešní box na tchýni a pak by to auto bylo vyšší než delší :-) , o šířce ani nemluvě.

      4x4 jo, ale - menší kufr, horší dynamika (a že není moc kde brát), spotřeba i akustika (víc otáček na dálnici), cena vyšší o nezanedbatelných 56t. Takže pokud s tím budu vozit děti v Harrachově od chalupy do školky tak super, ale fakt jen pro někoho, kdo 4x4 opravdu běžně potřebuje.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.05.  15:24

        « Re: Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

        ale tí ľudia, o ktorých hovorím až tak často lyžovačky neriešia, sú radi, keď sa raz za rok vytrepú do chorvátska. Nemajú na vitaru.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.05.  16:54

          « Re: Re: Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

          Pro mě osobně by byl menší kompromis starší větší auto než nový Ignis, jsou tu i další alternativy jako Logan apod... ale samozřejmě každému dle jeho gusta, pokud někomu stačí menší auto a třebas ho parkuje na přeplněném sídlišti, ať si klidně Ignise koupí, aspoň to bude trošku pestřejší.
    • 30 Reagovat !

      foto comper

      comper 10.05.  14:32

      « Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

      No kazdy ma ine naroky a poziadavky, ale toto ako normalne prve auto do rodiny navyse aj na nejaku dovolenku s detmi moze oznacit len masochista :-) Pritom proti Suzuki nic nemam, fajn a spolahlive vozitka, ale za rodinny sa da oznacit len novy s-cross aj to s rezervami, zvysok su auticka maximalne pre slobodny par.
      • 12 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.05.  15:30

        « Re: Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

        ja som smarťák, takže masochizmus mám v krvi. V suzuki je rodinná aj vitara a baleno, ale ty máš zrejme väčšiu rodinu, alebo väčšie nohy, alebo väčšiu peňaženku alebo neviem čo máš ešte väčšie, To je v poho, len si dopraj. iným stačí menej.
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.05.  17:29

          « Re: Re: Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

          Tu nejde o porovnávanie si peňaženiek, jednoducho je fakt, že 3,7 metrové miniautíčko rodinným nie je a nebude (ak teda za rodinu nepovažuješ bezdetný pár). Je to šikovné, obratné, úsporné a má ako jedno z mála 4x4 a hlavne za dobrú cenu, ale rodinné ani omylom. Skrátka je to špecifické auto so pre ľudí so špecifickými potrebami, ak je tam prienik, tak paráda. Rodinné minimum je podľa mňa pre štandardnú rodinu subkompaktný kombík ako je Fabia kombi, ideálnejšie však až nižšia stredná trieda.
          • 01 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 10.05.  18:28

            « Re: Re: Re: Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

            ja s vami súhlasím hoši, len na základe testu som si povedal, že kategória ľudí, čo majú prachy len na jedno nové auto B segmentu by mohli zaradiť do výberu aj ignis. Rodinná kára v pravom slova zmysle z toho nebude, ale teraz majú heč fabku prvej druhej generácie, nahradiť ju ignisom neni kravina. Za 9 litrov s klimou. Samozrejme je to ťažký kompromis. Veľa záleží aj na kompaktnosti rodiny. Napríklad ja som 2+1 do 180, vošli by sme sa aj do smarta keby mal tretie sedadlo.
    • 34 Reagovat !

      foto jk-81

      jk 81 10.05.  14:43

      « Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

      Nechci nikoho urazit je to věc názoru ale to auto je neuvěřitelně nehezké. Potkal jsem ho na silnici a říkal jsem si co to sakra projelo.
    • 21 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 10.05.  21:15

      « Re: čím ďalej, tým viac sa mi páči

      Haha, prej se dvema detma. Ty musis prijet na tu dovcu a vlizt si i s rodinou misto nejakyho apartmanu do sudu, jako Diogenes:)
  • 10 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 10.05.  12:36

    Trochu sklamanie

    Na prvé stretnutie s Ignisom na bratislavskom autosalóne som sa vyslovene tešil, pretože ako koncept iM-4 na mňa v Ženeve pred dvoma rokmi urobilo dobrý dojem. Po dizajnovej stránke nemám s Ignisom problém, ale ako to už chodí, musí byť v lepšej výbave (viď červený základ na moje.auto.cz). Sklamanie ale prišlo po sadnutí za volant. Mám priemernú výšku (180cm) aj váhu (73kg), ale posed za volantom bol až prekvapivo zlý. Sedadlo má príliš úzke bočné vedenie, ktoré tlačí do stehien a hľadanie lepšej polohy tiež nepomohlo. Uhol sedáku je tiež divný, až príliš nakopený dozadu. Plasty v interiéri sú robustnejšie, ale hodnotnejším dojmom pôsobia aj tie v starom Ignise. Nechcem na to auto teda zbytočne kydať, ale fakt som bol sklamaný.
    Dojem z nových Suzuki ale pomohol napraviť nový Swift, z ktorého som naopak nebol na prvých fotkách nadšený. Až na trochu papierové dvere, je interiér ale nakoniec aj ten exteriér podarený. :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.05.  14:41

      « Re: Trochu sklamanie

      mne pride kabinou hodne nedospele.. zvlast pristrojovy stit :-( ( jak z nejakeho taiwanskeho skutru ) ... ten ma aj este mensie a lacnejsie celerio daleko krajsi a akoby o dva levely na inej urovni... chapem ze ignis ma byt v prvom rade roztomily ale istu uroven aku suzuki nastolilo v kabine ( ci uz v celeriu alebo v swifte .. balene ) uz ocakavam aj tu... ale pride mi ze tu je to akesi poslabsie v kabine... aj sedacky docela jednoduche vyzeraju.. neviem nesedel som v nom ale mna nazivo minimalne vizualne ( kabinou aj kasnou ) sklamalo .. ten predok je sice krasny... taky medvedikovsky a la panda... masivny s dojmom SUV ... ale zadok... kola... kabina.. to je proste krok dozadu ... lebo suzuki ma dnes uz na viac podla mna .. a prave to zamrzi ... :-(

      ale tiez si myslim ze novy swift uz bude ine kafe ;-) :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 10.05.  16:18

        « Re: Re: Trochu sklamanie

        >:D povedz rovno že banuješ, že si kúpil to čo si kúpil >:D
  • 10 Reagovat !

    foto nathan

    nathan 10.05.  13:02

    Má jedinou chybu

    Že se nenabízí s automatem. Bylo by to ideální autíčko do města. Malé, levné a bez kvedlání fofrklackem v nekonečných zácpách.
    • 00 Reagovat !

      foto okoloiduci

      okoloidúci 10.05.  16:09

      « Re: Má jedinou chybu

      S 4 st. automatom (a stále pomerne malé) sa dá kúpiť Jimny, akurát je o dosť drahšie a 4x4 je iba priraditeľný (čo ale nie je nutne zlé). Ale len tak pre seba by som si ho aj celkom vedel predstaviť.
      • 02 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.05.  16:28

        « Re: Re: Má jedinou chybu

        ale 4automat je peklo
        • 10 Reagovat !

          foto nathan

          nathan 10.05.  20:31

          « Re: Re: Re: Má jedinou chybu

          Otázka na tělo - jezdil si někdy s 4 st. automatem? Já jo a ne s jedním. Velice by ses divil, že to žádné, ale opravdu žádné peklo NENÍ.
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 10.05.  23:27

          « Re: Re: Má jedinou chybu

          To je pustá teorie. Po 4 letech provozu v zásadě nemám, co bych tomu "peklu" ve Swiftu vytknul. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 11.05.  10:50

            « Re: Re: Re: Má jedinou chybu

            jazdil som na 4 automate pežot 605 dízel (bez toho by som tu o ňom nevypisoval) a bol hlučnejší a lenivejší ako 605 trojliter benzín tichá raketa, na ktorej som jazdil tiež. Možno to priame porovnanie u mňa zakopalo 4automat, ale uznávam, že to je trochu nekorektné, lebo tie 2 modely mali spoločnú akurát kasňu.
  • 33 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 10.05.  13:11

    Nechci vám do toho kecat

    ale nejlevnější 4x4 na našem trhu je stále Lada 4x4 (Niva) [odkaz]

    je to sice šedý dovoz, ale od ofiko dealera původní sítě Lada CZ s plnou zárukou vč. ofiko servisu a dílů ;-) ;-)
    • 34 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.05.  17:35

      « Re: Nechci vám do toho kecat

      A najväčšími zvieratami na zemi boli dinosaury. ;-) Skús sa vrátiť do roku 2017.
      • 32 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 10.05.  20:45

        « Re: Re: Nechci vám do toho kecat

        Von není rok 1975??? :-O :-O
      • 23 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 11.05.  00:24

        « Re: Re: Nechci vám do toho kecat

        uz ked vidim to jeho slovne sponenie "ofiko dealer" tak ma ide yebnut.
        • 30 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 11.05.  01:23

          « Re: Re: Re: Nechci vám do toho kecat

          Co se ti nelíbí na ofiko dealer? Zkratka oficiálního dealera značky, nebo chceš-li prodejce. Šetřím klávesnici ne >:D >:D
    • 20 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 11.05.  14:44

      « Re: Nechci vám do toho kecat

      To je jako okno do minulosti, to auto i ty webove stranky. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Drag-On

        Drag-On 11.05.  17:04

        « Re: Re: Nechci vám do toho kecat

        Presne....A ten showroom....ako z 85eho >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 11.05.  20:32

          « Re: Re: Re: Nechci vám do toho kecat

          To je sice pravda, ale nic to nemění na faktu že ta Niva je pořád nejlevnější, takže nápis tohoto článku je naprosto zavádějící.

          Jinak tu Nivu neprodává jen AMK Most, to sem sem hodil jen aby se tu zas nevyrojily kecy o tom že šedý dovoz není kde servisovat a nejsou na to díly, AMK je jedním z dealerů bývalé prodejní sítě CS Auto Lada , takže pořád ofiko servis i dodavatel ND.
  • 00 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 10.05.  16:23

    ignis alebo swift v zaklade

    Zatial to je len otazka hypoteticka, kedze sa druhe auto kupovat zatial nechystame, ale ktore z tychto dvoch by bola lepsie v zakladnej vybave?

    Klimu, central, radio s mp3 a bluetooth maju oba, motor je jadmieru vydareny usporny stvorvalec - mal som moznost vyskusat v balene, dizajn za mna novy swift, ale ignis by mal mat lepsie nastupovanie, vyhlad... Mozno by som sa dal zlakat na kupu na tretinky ako druheho auta...
    • 00 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 10.05.  16:57

      « Re: ignis alebo swift v zaklade

      Ignis je stylovější a pokud záleží na snadnosti nastupování, tak není o čem. Když by bylo auto provozováno hlavně ve městě, taky bych dal přednost Ignisu - kvůli vyšší světlé výšce (obrubníky). Swift je o trochu dospělejší auto, a už tak nízká spotřeba by měla být o pár deci nižší. Jsa mladý, bral bych Swift, hlavně kvůli jízdním vlastnostem.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 10.05.  17:34

        « Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

        Snad každý, kdo testoval Ignis, si chválil, jaká je s ním sranda. Hmotnost pod 900 kg v základu je něco, co se dnes jen tak nevidí. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 10.05.  18:25

          « Re: Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

          Občas jezdím předchozí generací s 1,5VVT, tam je hmotnost cca tuna a v přímce to pěkně upaluje. Ale na dálnici je auto hlučné (minimum tlumicích hmot) a velmi nestabilní při "bočáku". Na úzkých zimákách vypadá jako hračka, nový Ignis tak vypadá ještě víc. Já radši sedany/kombíky...
    • 11 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 10.05.  17:35

      « Re: ignis alebo swift v zaklade

      celkom oriešok, ja by som bral asi swift.
      ignis
      o tisíc e lacnejší
      vyššia svetlá výška
      vyššie nastupovanie
      viac do mesta
      swift
      lepší na diaľnicu aj mimo mesta
      takmer rovnocenná náhrada C
      Dizajn je subjektívny, priority poznáš len ty.
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 10.05.  20:01

        « Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

        "takmer rovnocenná náhrada C" snad nemyslíš segmentu C? Swift je maličký, i na svou třídu. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 11.05.  10:43

          « Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

          mal som napísať lepšia náhrada C ako ignis (chlapík má teraz tuším C), musím najať nejakého editora, čo mi to bude kontrolovať. Koľko bereš?
          • 10 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 11.05.  11:22

            « Re: Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

            Napiš do redakce Auto.cz, ten jejich bude levnej >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 11.05.  12:00

            « Re: Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

            99,90 kč za příspěvek a můžeme se dohodnout. Možná nepřekvapí, že jako grammar nazi jsem si již skutečně jednou přivydělával. >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 11.05.  12:39

              « Re: Re: Re: Re: ignis alebo swift v zaklade

              horšie je na tom, že k odboru mám blízko aj ja, ale zas tieto príspevky nás neživia, tak to po sebe nekontrolujem jak mail klientovi
  • 50 Reagovat !

    foto borist

    borist 11.05.  04:07

    hodnocení

    Podle mne je nesmysl dávat mezi minusy auta nedostatek jiných motorů. Přece hodnotí tohle konkrétní auto. U třívalcové Octavie taky mezi plusy nedají solidní výkon 1.8 TSI. Takhle mi to připadá, že se autorovi to auto líbí, ale polekal se, že by mu to vyšlo na více než 4 hvězdy, tak tam raději šoupl něco negativního navíc.
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 11.05.  11:25

      « Re: hodnocení

      Naprosto s tebou souhlasím, to zase Dusil zabodoval :no: :no: :no:
      Co na to pan Machala, ten se nevyjádří?
      • 20 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 11.05.  12:46

        « Re: Re: hodnocení

        skoro by som povedal, že pri tomto aute je to výhoda, dízel je nezmysel a ten motor sedí ignisu jak * na šerbel.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 11.05.  12:47

          « Re: Re: Re: hodnocení

          Nevím jestli se to promítá do hvězdiček, nevýhoda to podle mě je. Třeba s tou čtyřkolkou by se třeba nějaká 1.5 mohla hodit.
          • 00 Reagovat !

            foto KubikCv

            KubikCv 11.05.  19:49

            « Re: Re: Re: Re: hodnocení

            s touhle spotřebou benzínu řešit naftu? Jednoduchý auto kontra servisně nákladnější chrochták? Je to městský/příměstský auto ideál pro někoho kdo bydlí ve vyšších polohách. Na zimní provoz na kratší tratě. Moderní diesel s filtrem prodraží pořizovačku i servis..
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 11.05.  20:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

              Kdo mluví o naftě? Myslím 1.5 benzín.
              • 00 Reagovat !

                foto KubikCv

                KubikCv 11.05.  20:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

                tak to se omlouvám,v tom kontextu jsem to pochopil jako naftu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto mikinko

    mikinko 11.05.  20:46

    Sympaticka ponuka

    Co ma suzuki v malych autach....skoda ze u nas neponuka plnu paletu motorov a prevodoviek. Za mna by to bol ignis s 1.2 a cvt..do mesta je to idealna volba. Skor mohli vypustit tu mikrohybridnu technologiu ktora nic extra neprinasa.... Tak ci onak cakam na swift sport.....
  • 00 Reagovat !

    foto radek-m

    radek.m 12.05.  09:53

    Zadní nápravy - rozdíl v bytelnosti?

    Ahoj,

    prosím dokáže mi někdo technicky zdatný popsat předpokládaný rozdíl v bytelnosti (použití na polních cestách) mezi nápravami u 4x2 modelu (zkrutná příčka a tedy polonezávislé zavěšení kol) a 4x4 modelu (zadní náprava, podélně vedená dvojicí suvných ramen, příčně ustavená panhardskou tyčí).

    Díky moc
  • 01 Reagovat !

    foto l833465

    l833465 12.05.  15:20

    nádrž

    Objem nádrže (l): 30
    To vazne ???
  • 00 Reagovat !

    foto maXX-CZ

    maXX_CZ 13.05.  16:09

    Zjeveni

    Jsem asi divnej, ale me se to auto strasne libi. Trochu mi pripomina wagon R, ackoliv tenhle design je jeste divnejsi. Jak uz bylo hodnekrat receno, je to tak osklivy, az je to hezky >:D
    Jako primeho konkuretna vidim predevsim Pandu a ta je tedy za docela jine penize (me teda i o neco horsi vybavu). Nezbyva nez pockat, az si ceny "sednou".
  • 00 Reagovat !

    foto Machy-CZ

    Machy_CZ 10.11.  10:06

    IGNIS Klub

    Ahoj zdravim majitele Ignisu, vytvoril jsem na FB skupinu Suzuki Ignis 2016+ CZ/SK Klub, tak budu rad, kdyz se pridate...

    facebook.com/groups/495390544172156
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli: Už se loučil s manželkou Lenkou a jejich dětmi

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli:…

Byl ztracený v odlehlé džungli mezi znesvářenými kmeny domorodců a navíc dostal smrtící malárii. Britský…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má být zlatá bunda

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má…

S ukrytým zlatem poletí čeští reprezentanti na olympiádu do korejského Pchjongčchangu. Hitem kolekce, která byla…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…