Třetí generace Toyoty RAV4 je s námi od roku 2005, ale přesto jsme ji doposud v testu auto.cz neměli se zážehovým motorem. To se nyní mění a kompaktní SUV je zde s benzinový čtyřválcem v kombinaci s převodovkou CVT.
Přesně tak!!! Když koukám na cenu toho testovaného Chevroletu, tohle mi přijde vyloženě zadarmo! A zde může být každému jasné, že toto bude bezpečně mnohem kvalitnější auto. Také tomu moc nerozumim, ci tím chtěl básník říci.
jen si prostě musíš zvyknout, že redakce upřednosňuje jiné produkce?:)
Včera jsem v autotipu četl srovnávací test MPV a když jsme viděl, že v něm vyhrál Touran nad novým Grand Cmaxem a novou Zafirou, tak jsem se málem počůral smíchy:)
A proč by nemohl vyhrát třeba Touran, když se v srovnávacích testech posuzuje komplexnost (stačí, aby auto na tom bylo dobře ve většíně částech testu).
Atmoš s CVT převodovkou a 10,8 lt/130 km·h-1 je ... poněkud zarážející. 3lt BMW má ve 130 km·h-1 8,6 lt/100 km v 7-řadě, a 7,9 lt/100 km v 5-řadě. Prostě mi RAVka přijde už hodně zastaralá. A navíc, s každým faceliftem je její vzhled hnusnější a hnusnější...
Kludne mohli ist 130kou do kopca :-) Tieto sledovacky rychlosti su zavisle od mnohych faktorov...staci ine gumy,silny protivietor a podobne...druha vec je,ze toto je SUV...kasna vysoka,velky aero odpor...
Mám s RAV4 100 tis km (rv 2007) a kombinovaná spotřeba byla okolo 10 litrů s manuálem (5 kvalt), takže ta spotřeba mi nepřijde nijak divná. Je pravda, že podobně jsem na tom byl s pasátem 3,2 s DSG ....
Zkusil jsem si tohle auto. Neni spatne, ale preferoval bych radeji neco jineho. Vadi mi zejmena:
- mimoradne oskliva palubka
- otvirani zadnich dveri do strany
- pri sklopeni zadnich sedadel se nevytvori rovna plocha
- nevhodne pro ridice s vyskou nad 190cm
- liny diesel, ktery zacina opravdu tahnout az okolo 2000RPM
>:D >:D Ty seš ale kus jelita >:D
Cituji z testu: "....Výsledkem je rovná ložná plocha a objem 1752 litrů...." Třetí slovo v uvozené větě si podtrhni....
Trochu off-topic, ale nekoho by to mohlo zajimat...
Toyota GT86 bude v prodeji i v kompletne osekane verzi...zadna klima, zadne airbagy, nelakovane narazniky, plechova kola, bez radia. Vypada to jako paradni funcar :yes:
[odkaz]
Jestli je na stránce uvedených 1 990 000 cena v JP, tak po přepočtu to vychází na necelých 500 000 Kč.
U ostré GT je pak 2 876 300, což je přibližně 700 000. Uvidíme kolik to bude u nás.
Design faceliftované RAVky doslova žeru, dle mne vpodstatě nejhezčí SUV (spolu s GLK) na trhu napříč všemi třídami, tedy včetně poněkud pozerského Evoque-u. Přijde mi neskutečně šik a stále u mě evokuje perfektně padnoucí luxusní oblek na míru... Její vzhled bych nejpřesněji charakterizoval jako velmi reprezentativní - a což je obdivuhodné - za všech situací, jak před divadlem tak před horským srubem. Zkrátka za všech okolností působí dustojně a velmi patřičně. Nádhera. :yes::yes:
ps: když nad tím tak přemýšlím je to nejspíš jediné mainstreamové auto za kterým se prostě otočím.
Preco by pisali spotrebu pri 130km keby sli do kopca? Vsak logicky to budem testovat na rovine a pri normalnom pocasi. Ked nie tak to tam napisem ze fukal brudalny vietor, atd......
.proste ta spotreba je pri tej rychlosti velka! A aj otacky , kedze sa pise ze si prevodvka moze navolit optimalny prevod...
Pre porovnanie , moja spotreba na 3.5l v6 4x4 5stup.automat na zimnych gumach do desat litrov pri 135km.