Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – Konečně se šestiválcem!

Amarok se v rámci faceliftu dočkal radikálních změn pod kapotou, když čtyřválce nahradil šestiválcem. Má třílitr vůbec šanci zklamat?
Zpět na článek
12. 12. 2016 10:57
12. 12. 2016 12:40
12. 12. 2016 14:29
12. 12. 2016 21:17
4. 1. 2017 18:03
Avatar - KANKUNEN
12. 12. 2016 10:38
Tohle se čte, jako by byl svět ještě v pořádku
Kdysi nás tahal Patrol, když se nám sypnul Favorit. Od té doby vím kolik válců patří do těchto aut.
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2016 10:57
...
Sám Volkswagen nasazení šestiválce oficiálně vysvětluje snahou o nabídnutí úsporného a spolehlivého motoru s vyšším točivým momentem, který zaujme zákazníky z různých koutů světa.

Ono tak bude - zatěžované BiTDI mají úplně nehoráznou úmrtnost jak v Amarokovi, tak v Transporteru a spol. S tím V6 to konečně získalo důstojnou a ověřenou motorizaci.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
12. 12. 2016 12:40
Re: ...
a v Passatu je jiný nebo stejný BiTDI? Neberu v potaz jiný program v jednotce,ale konstrukční podstatné změny..
12. 12. 2016 14:29
Re: ...
Verze BiTDI v osobních VW je jiná a přišla o dost později.
12. 12. 2016 11:13
Auto na ťahanie jachty...
Na nič iné mi to nedáva zmysel.... na korbu štvorkolku a jachtu na záves... Presne taká klientela si toto auto kúpi - nie ľudia, čo s tým plánujú pracovať...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2016 11:46
Re: Auto na ťahanie jachty...
tak ono na beznu pracu lesnika pracu v lese a poli urcite postaci aj "bezny" 4 valec aky ma povedzme hilux alebo L200 ale ak chces ozaj tahat nejaku tu jachtu tak tu uz potrebujes objemovu a vykonovu rezervu.... a podla prvych ohlasov sa vw tento tah so 6valcom v amaroku fakt vydaril a zakaznici chcu takyto motor... a ja to v tomto aute plne aj chapem... lebo prave tu ma zmysel... a nie v nejakom radoby terenaku s ktorym stejne sa kazdy mota len po meste a nakupoch ... predsa len tento amarok si nekupi uz nejaky "nahodny" zakaznik ale ten ktory vie ze prave taketo auto fakt vyuzije... mam rad pickupy a povazujem ich za jedny z konstrukcne aj hodnotou najlepsich aut ake dnes mame v predaji ... auta ako hilux L200 navara alebo amarok su proste ceresnickou na torte ..... ja by som si na pracu z tychto pickupov vybral L200 s priplatkovou korbou a s 2,4DI-D 133kw .... za mna ma asi najlepsi pomer vykon/cena/spotreba/priechodnost/imidz v tomto segmente pracantov ... kto s nou siel da mi za pravdu ze L200 je momentalny kral pracovnych pickupov v eu... je to drsny pracant ktoremu napriklad nechyba vzadu za kasnou ani "kovova tyc" v pripade zeby auto v terene smyklo a hrozilo mu rozbitie zadnej casti korby .... ale amarok pozeram ma tam uz len nejaky gycovy leskly chrom .. co je v drsnom terene ak to nahodou zadkom oprie o strom k nicomu... zlata L200 :yes:

ale inak suhlas.... na tahanie privesov bude vhodny amarok s V6 .. ale na pracu v lese to vidim proste skor na L200, Hilux alebo Navaru ... tu sa stale nic nemeni a japonci tu nadalej dominuju :yes:
12. 12. 2016 12:58
Re: Auto na ťahanie jachty...
No ale až přestaneš řešit, jak moc zámožný člověk si to auto koupí, tak docela ok kára, ne?
12. 12. 2016 13:57
Re: Auto na ťahanie jachty...
Ok ako kazdy volkswagen - univerzalny, ale vo vsetkom ho niekto tromfne. Zalezi len na kupcovi, ci chce kompromis, alebo radsej nadpriemer len v niektorej oblasti.
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2016 17:44
Re: Auto na ťahanie jachty...
Po stránce motorizací ho trumfne kdo? :-)
12. 12. 2016 19:29
Re: Auto na ťahanie jachty...
Kazde vacsie suv?
Avatar - _Karel_
12. 12. 2016 19:37
Re: Auto na ťahanie jachty...
A můžeš jmenovat to "každé"? Zajímala by mě za záplava SUV s šestiválcem za milion.
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 11:18
Re: Auto na ťahanie jachty...
Jeep Grand Cherokee >:D
13. 12. 2016 20:43
Re: Auto na ťahanie jachty...
Jeep Grand Cherokee a Touareg jsou 2 SUV s 6válcem za milion a něco.
Avatar - _Karel_
13. 12. 2016 20:57
Re: Auto na ťahanie jachty...
No,... >:D on ale původně psal, že VW každý trumfne.Pak psal, že ho trumfne KAŽDÉ větší SUV. Ok, takže kromě Jeepu (beru) ho trumfne jen další VW? ;-)
A to ten Jeep stojí o třetinu víc.
13. 12. 2016 22:18
Re: Auto na ťahanie jachty...
No ty 2 jsou prakticky jediné 2 relativně dostupné SUV s tou cenou. Možná potom auta z dovozu typu Durango, nějaká další auta asi nejsou na našem trhu. Jinak Bary si naběh.
Avatar - happy_driver
13. 12. 2016 01:54
Re: Auto na ťahanie jachty...
Kecy... :no:
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 11:19
Re: Auto na ťahanie jachty...
RAM 1500 3,0 CRD >:D
13. 12. 2016 20:47
Re: Auto na ťahanie jachty...
Ano, RAM s tím 6válcem je dobrá volba a taky se dá koupit jako LPG. Ta cena byla zhruba tak 1,3 miliónu.
13. 12. 2016 14:58
Re: Auto na ťahanie jachty...
asi ta poznámka o riešení ceny nepatrila mne... dúfam :-) Autíčko je super, a motor je dobrý vysoko nad priemer. Z praxe viem, že mnoho zákazníkov by to uvítalo u vozidiel s lepšími úžitkovými vlastnosťami. Takto je to auto určené pre istú klientelu. Veľmi podobnú ako bude mať nový pick-up od mercedesu...

Ešte musím podotknúť, že klientelu neriešim, len vravím, že je to iné auto ako napr. HILUX, L200 alebo Ranger. Môže tu písať kto chce, čo chce, ale lesník si vw nekúpi - ak áno, to je vyslovene jeden z mnohých. Skôr si to kúpi zámožný poľovník, možno majiteľ revíra.... Nech si kúpi kto chce, čo chce, v tomto sa drevorubači voziť nebudú - aspoň v SR nie :-) ... ak áno, daj vedieť kde
Avatar - Uživatel_5340709
12. 12. 2016 11:35
Valím bulvy,
že to auto má pohotovostní hmotnost 2 tuny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MarTin1
12. 12. 2016 11:35
Motor super ale....
pořád se jim kroutí rám.... stačí si přečíst zkušenosti majitelů co s tím nejezdí jen po městě či na chatu. Známej jezdí "expedice" Rumunsko, Albánie, Alpy.....a chtěl si ho koupit, protože dneska silnej nafťák s objemem do Pickupu neseženete..... ve finále skončil s novým Hiluxem..
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2016 12:14
Re: Motor super ale....
ano.. v tomto su vozy ako hilux alebo L200 proste lepsie... maju predsa daleko viac skusenosti s tymito vozmi ... ved L200 alebo hilux su defakto uz legandami na poli pickupov a vyrabaju ich uz mnoho rokov a predavaju sa po celom svete ... takze nic prekvapujuce ze su pred amarokom stale o "krok" vpredu.... amarok podla mna uz hraje kusok aj na styl... proste nie je to taky ten uplny drsnak ako povedzme L200 ktora je v tomto nekompromina a nahana body skor v terene ako v kabine ... ono amarok uz dokaze byt aj relativne luxusny voz na svoje pomery ... ale za mna su japonske pickupy prave v terene stale o krok pred amarokom ;-)
12. 12. 2016 12:49
Re: Motor super ale....
...ač nafťáky nemusím, známey si koupil RamkuEcoDiesel, V6 3.0, najeto k minulému měsící 112000 mil a bez problému. Pravda, Ramka se nemůže s výrazně menším amarokem měřit, ale v porovnání cena/výbava neměl amarok šanci ani omylem. Je fakt, že se mu do Ramky moc nechtělo, bo amík s italským motorem je zvláštní kombinace, ale od doby co ho má chválí kde může a to i přesto, že aktuální Ramka technicky proti Amaroku zastaralá. Ale možná je to právě proto spolehlivější auto.
13. 12. 2016 10:49
Re: Motor super ale....
RAM má v EU zastoupení? Jak je to pak s taháním? V USA není problém tahat přes 3,5 tuny, ale v EU se u M1/ N1 běžně používají jen koule, které jsou limitované na 3,5. Vejde se vůbec celkovou hmotností do 3,5 tuny? Nebo je to N2 a potřebuješ alespoň C1?
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 11:22
Re: Motor super ale....
Vozí to sem Denker a docela ve velkém [odkaz]
13. 12. 2016 16:09
Re: Motor super ale....
Na co zastoupení? >:D už není doba socialismu >:-[] žiješ ve skoro svobodné zemi a když na to máš a nechceš "lidový" eu šlapadlo, ale pořádný auto >:D muzes si sem z USA dovézt takřka cokoliv a nebo to rovnou koupit od nějakého dovozce a málo jich tu není. Navíc v každém větším i takřka menším městě je na to servis. Je u nás v relativně malém městě je 6 servisů a dovozců >:D
13. 12. 2016 21:17
Re: Motor super ale....
Já ti nevím, třeba aby to auto mělo evropskou homologaci (a evropská světla) a šlo bez problémů přihlásit, mapové podklady pro navigaci, měl jsem normální záruku a bylo k vyzkoušení. Takové ty drobnosti. ;-) Mít zastoupení je pro mne zkrátka normální.

To já jen pro příště, až budu zase vybírat "tahač." Myslel jsem, že se něco změnilo (když je vlastní Fiat), ale koukám, že ne.
Avatar - Barrichello
14. 12. 2016 09:06
Re: Motor super ale....
Světla a předpisy to samozřejmě splnuje a Denker je ti schopen to sám přihlásit. No problém, dostaneš už to rovnou na značkách. Navigaci EU umí taky, dávaj tam totiž tu z Jeepů.

K vzykoušení tam něco taky mít budou
12. 12. 2016 13:02
Re: Motor super ale....
Amarok je leštenka. Svetlu výšku 193mm ma kdejaký crossover. Ale hlavne je s Rámom mäkší ako niektoré auta so samonosnou karosériou. Stačí pri veľkom krížení náprav pootvárať dvere a potom ich skúsiť zavrieť. Rast som videl video testy od nejakého Rusa čo to skúšal s každým SUV a niektoré dopadli až prekvapivo dobre. A to neboli rámové auta.
Okrem toho ak je pravda to o tých spotrebách BiTurba. Tak mi unika zmysel toho motora. 2,4 v Hiluxe síce z nižším výkonom ale s vhodnejšou charakteristikou do terénu si pýta o dosť menej.
"To isté možno povedať o 8,8-litrovom výsledku diaľničnej jazdy, na okresných cestách však Hilux potešil. Dokázal tam jazdiť za 6,4 litra nafty na sto kilometrov."
12. 12. 2016 17:44
Re: Motor super ale....
nemyslím, že by měli problém s tuhostí rámu a terénními schopnostmi. Koukni na odkaz.

[odkaz]
13. 12. 2016 06:16
Re: Motor super ale....
No a kde presne v tom videu bola situácia čo som spomínal vyššie? "Stačí pri veľkom krížení náprav pootvárať dvere a potom ich skúsiť zavrieť."
To video bolo je promo a v strižni strávili možno viac času ako výberom vhodnej trasy. Napriek tomu to nebolo nič svetoborne. Okrem toho dobre vedeli, prečo odstrojili nárazníky. Pri tých nájazdových uhloch by sa s nimi aj tak nevrátili.
13. 12. 2016 12:08
Re: Motor super ale....
Ano, bylo to reklamní video. Nárazník, jako i zbytek, odstranili, aby nebylo poznat, co je to zač. Spodní část (přední kovový kryt) tam však zůstala, nájezdový úhel by měl být stejný. Tuhle odstrojenou verzi dali k testování i novinářům. Pár australských testů Amaroku jsem četl a nejsou tak kritičtí. Mám takový pocit, že i vyhrával, tedy než přišly novější verze Rangeru a Hiluxu. V Austrálii by snad měl zůstat v nabídce i dvoulitr, u šestiválce se pak myslím báli nárůstu hmotnosti.
12. 12. 2016 14:34
K těm údajům v článku
Světlá výška u Amaroku byla 220mm, opravdu ji snížili při faceliftu na 192mm???
Nebo přechodový úhel, ten určitě nemůže být okolo 15 stupňů, když ještě před nedávnem měl hodnotu 23 stupňů - to je evidentní chyba.
Rozbalit vlákno
3
12. 12. 2016 15:17
Re: K těm údajům v článku
Dobrý den, vyplývá to z technických nákresů na stránkách Volkswagenu.
13. 12. 2016 06:17
Re: K těm údajům v článku
Možno už u VW prešli z papierových hodnôt na reálne meranie :-)
13. 12. 2016 07:55
Re: K těm údajům v článku
Napíšeš pravdu a dostaneš palce dolů. Můj pocit je že Amarok je pozérsky výrobek, pozérského koncernu pro pozéry. ;-)
12. 12. 2016 15:04
Obsah nicim nenahradis.
Konecne jim to doslo, ze poradny motor je motorem a ne ty preturbene 3hrnce a 1 litry. se nedivim ze se nemohli vejit do emisi, ono kdyz se stim chce jet tak se motorek vytaci az do výšin a stejne nejede jako 6valcový motor Cekam ze se tady zas najdou zastanci motorku ze sekacek do aut jako vzdy. Kdyz vemu spotrebu meho 3l. 6 hrncu a vemu 1 litr s bud 3 nebo 4 hrnickama a nekolika turby tak jejich spotreba je nekde uplne jinde nez ma, tim myslim ze mají o dost vetsi spotrebu nez je deklarovana. Uz jsem zde psal ze moje spotreba na 100km, je 9l. a kamose s 1,4l. byla 13l. a to jsme jeli 90kilometru po dalnici a zbytek mesto,a jel jsem klidnych 150km. a kamos to musel tocit a hnat a pak je ta jeho spotreba uplne jinde.
Rozbalit vlákno
18
12. 12. 2016 17:37
Re: Obsah nicim nenahradis.
Proboha, s jakým 1.4 litrovým motorem jel??
12. 12. 2016 17:54
Re: Obsah nicim nenahradis.
jel skodovkou.
12. 12. 2016 18:10
Re: Obsah nicim nenahradis.
troufám si tvrdit že neexistuje škodovka, která s potorem 1,4 žere při 150km/h 13l, byť by takto jela furt. To je blbost.
Avatar - _Karel_
12. 12. 2016 19:49
Re: Obsah nicim nenahradis.
Není to blbost. Ta škodovka měla na laně ten třílitr, co žral na volnoběh těch 9 >:-[] ;-)
12. 12. 2016 20:58
Re: Obsah nicim nenahradis.
:-) :-) :-) :-) :-) jinak dobrej vtip. Kolik z Vas ma auto ktere bere tolik co je psano v papirech? nedej boze ze vsichni, tomu bych neveril ani kdybych mel tak litr rumu v sobe. rodina v aute 4 osoby a jet stale se skodovkou na skoro plny plyn a nedela se vejr??? Tak to zijete ve snech. Vetsina takových preturbenejch motorku pri vyšší rychlosti zere i asfalt u silnice. Kdyz se nedaji plnit emise pri zatezi a rychlosti tak snad je to jasny. Ale ne vsem a hlavne ekologum a ze vas je vic nez dost a sami jezdi se zroutem bez jakych koli filtru nebo je vyriznou rovnou. Tady je v clanku jasny ze vetsi motor nema takove problemy jak s emisema tak se spotrebou. Aspon nekdo to pochopil a u nekterych me to neprekvapi ze nechapou. Ja kdyz slapnu na plyn a jedu 200 tak spotreba je kolem 12,5l.
Avatar - _Karel_
12. 12. 2016 21:03
Re: Obsah nicim nenahradis.
Nevím, kolik má můj třílitr v papírech, ale vím, že 1,4TSI v oktávce ani Superbu ve 150kmh nežere 13. Leda by to táhlo loď. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 11:24
Re: Obsah nicim nenahradis.
Oktávka 1,6 MPI Praha - Brno za 15. Rychlost 170 za hodinu po dálnici >:D >:D

Fabia 1,2 HTP combi s rodinkou, bágly a klimou v kocpovitých serpentinách za 9,8 >:D >:D
13. 12. 2016 12:11
Re: Obsah nicim nenahradis.
Tak jestli jezdis tak jak pises tak jsi jele ve snech. KDY naposled se dala dalnice do Brna projet bez kolon? to uz ani nepamatuju a jeste 170km? tak to jsi fakt dobrej a pak ses vzbudil, tak tomu ted verim. jen skoda ze kdyz clovek dela s auty a vidi jak ktere zere a ze cim mensi motorek do tezkeho auta daji tak ho musi ridic tocit aby jelo a myslim ze snad zadne auto nejede na vzuch a tech 10km dojede na benzin. >:-[] kdyz delali testy jak ktere auto ma spotrebu v technicaku a jaka je skutecnost. Prumerny rozdil byl 2,5L. nad spotrebu v technicaku a byl v aute 1den pasazer. (vetsina tak jezdi) Nebo jste tady vsichni testovaci ridici a mate najezdeno miliony km v testech? Kdyz jedu oktavkou v klidu mam spotrebu 4,5l. nafty prumerna rychlost je 95km. kdyz jedu JGCH mam spotrebu 9l. prumerna rychlost je 115km. s benzinem je to jeste horsi a setrilci by si meli sahnout do svedomi, maji manual a kazdy kopec dolu vyrazuji setri a nejezdi rychle nezrychli ale pozvolne pridavaji. Taky tak umim jezdit. Vetsinu stylu jizd mam za sebou, Vim ze prumerny ridic jede brzda,plyn. Spotreba je i 2x vetsi nez v technicaku. U firemních aut je to jeste horsi, vetsina rekne z mích penez to nejde. Nektere firmy maji i pro ridice odmeny za usetrene PHM. Tam kde to je jedno tak spotreba je i u 1litoveho motorku ze sekacky v aute 12l. Vetsina nadava na stop start vypinaji si ho pokazdy v kolonach nevypnou motor vsichni kouri a spaluji PHM a co najedou 0,0km. a pak kdyz pospichaji tak co delaji? toci max.otacek spotreba leti vzhuru. Myslite ze vas na tech silnicich nepotkavam? ze jsem slepej a nevidim jak jedou ridici kolem me?Kdyz vidim semafor ze skoci oranzova a dojizdim 200m k nemu nejedu dalsich 180m. na plny plyn ale za mnou vetsina troubí nebo jeste hur predjizdi,na semaforu pri rozjezdu mu to pak chcípne,smeju se. Staci jet Prahou pres den a kdyz neni auto v el. tak se vetsina ridicu rozciluje nad spotrebou a ted najednou vsechny auta jezdi pod udanou hodnotu. beru ze vetsina z vas jezdi a za vsech okolnosti setri a setri palivo, dokazu to taky ale ne za kazdou cenu. radsi koupim lepsi auto a s motorem nez levne auto s motorkem do sekacky. nemusim nadavat na spotrebu a na diry ve vetsine silnic. predlozte dukazy ze vase auto jede podle tech.prukazu a s plnym obsazenim myslim 4 osoby a to dospele a nejaky naklad v kufru. prumerna rychlost aspon 90km, pak se omluvim tomu co to predlozi a nezfalsuje jak se to vzdy dela.
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 13:16
Re: Obsah nicim nenahradis.
Já s tím nejel, jeden známý co to dostal befelem, kára služebák. A je to tak 6 let zpátky :-)
13. 12. 2016 13:59
Re: Obsah nicim nenahradis.
nepisu to na tebe ale vseobecne. taky neznam vsechny co jedou po silnicich tak jako tady nikoho neznam a proto beru vsechny. Nez jsem sam zacal podnikat tak jsem delal ve velke pujcovne aut,takze vim co rikali a rikaji ridici. a vim kdyz k nam nekdo s preturbenym sekackovym motorkem prijede. Nedavno jsme známým navrhli at jedou s nama do Drazdan, Maji 1,4, oktavku. domluvili jsme se kde se potkame. me prekvapeni bylo velke kdyz jsem zjistil ze jeli vlakem aby usetrili za PHM a kdyz jsme se vraceli vezli jsme jejich nakup aby se s tim netahali.Pro me je pohodli jet autem a cena za naftu byla o dost nizsi nez za vlak. pro 3 osoby.ja jel 105min. oni 2,5hodiny a jeste platili parkovne a cesta domu asi 10min. kdyz budu pocitat tak jsem JA usetril a oni prodelali, kdyby jeli autem zaplati za benzim min nez za vlak ale hlavne ze meli slevu. 590 zpatecni x3.
12. 12. 2016 18:28
Re: Obsah nicim nenahradis.
Co je "skodovka"??
Avatar - Barrichello
13. 12. 2016 11:25
Re: Obsah nicim nenahradis.
Taková ta divná auta o kterých je tu denně nějakej článek >:D >:D >:D
13. 12. 2016 07:58
Re: Obsah nicim nenahradis.
Přijď nám zase něco zajímavého sdělit, ale až tě opustí puberta.
13. 12. 2016 10:24
Re: Obsah nicim nenahradis.
Jo jo uz se tesim na dalsi diskuze ohledne motorku ze sekacek do AUT. s pralidma co jezdi skonskym povozem. Skoda ze obsah nicim nenahradis a nekdo ma v hlave lufthansu(tim myslim pro ty co nechapou, PRAZDNO) je blbe diskutovat s nekym co si mysli ze sekackove motorky za par litriku utahnou tuny materialu.
13. 12. 2016 10:58
Re: Obsah nicim nenahradis.
Doufám že až vystoupíš z té puberty a oblažíš nás dalšími příspěvky,už budeš ovládat češtinu.
13. 12. 2016 11:23
Re: Obsah nicim nenahradis.
a vidis i s chybama to prectes a nezmeni se nic. ale procty vam vetsine nejak nejdou a to se divim. Jedine co si kazdy dokaze spocitat tak to je plat, aby dostal to co ma.
13. 12. 2016 11:48
Re: Obsah nicim nenahradis.
Za plat možná tak dělají tví rodiče, já ne. A ty žiješ z kapesného jako každý puberťaček. Nech si své moudrá až dospěješ pak pokecáme.
13. 12. 2016 12:16
Re: Obsah nicim nenahradis.
no vidis a z toho jsem si letos mohl koupit JGCH 3l.suumit. Pokecat s nekym kdo tvrdi ze motorky ze sekacek v autech uspori tak to jsou uzasni poctari. To je jako kdyz mi tvrdi nekdo ze v bance na beznem uctu vydelava na urocich a ma tam 30tis.kc. jsem pak z toho vysmatej a boli me bricho.
12. 12. 2016 21:17
design VW
Konecne to uz pochopili i designeri VW, ze je to u nich nuda par let stara
Autoforum - Designér Volkswagenu říká, že Teramont vypadá jako Ford Cokoli z roku 2012
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2016 09:50
vyhřívání sedadel
Nechápu to úmístění vyhřívání sedadel - proč to nedali stějně jako v každém jiném koncernovém autě a nechali tam ty dvě prázdné plošky? A proč je jen dvoustupňové? To je nějaká "odolnější verze"?
Rozbalit vlákno
0
4. 1. 2017 18:03
Šestiválec
Konečně se šestiválcem, ale tím nesprávným. ;-)
Rozbalit vlákno
0