California patří mezi nejoblíbenější obytné vozy vůbec. A protože model letos slaví třicet let existence, vybrali jsme si jeho nejnovější provedení pro tradiční test na tuzemských silnicích.
Viděl někdo tu přístrojovku a rádio z Pola ? Za 2 mega ? Vážně ? Čekal bych, že za ty prachy už tam bude lepší infotainmnent. Alespoň ta základní obrazovka pro připojení laptopu po večerech by se fakt hodila. Ale to je hádám doplatek..."vision assist" >:D
no kdyby mělo polo takovou přístrojovku, tak si majitelé chrochtaj blahem. A to malý rádio je podle mne velká navigace, o kterou v polu nezavadíš. Tak nehejtuj.
Ono se taky platí spíš za tu skládací střechu a „ubytovací” vybavení než za rádio apod. A stejně myslim že vzhledem ke stáří modelu je takový displej adekvátní
Je to moc hezký. i ten retro design je fajn, ale 2Mio za takové auto je fakt raketa. Za to se dá sehnat už klasickej tačud s větším vnitřním prostorem...alternativa je Viano/V klasse Marco Polo, což vyjde i kupodivu levněji...
Citace: "...Společnost Westfalia nabízela pro Transporter obytnou úpravu Joker... měla jednu jedinou nevýhodu: pro běžného smrtelníka byla příliš drahá..." ..
... A pak se do toho vložil VW a cena rázem spadla na dnešní dva milióny. Nezbývá než pogratulovat ! >:D
PS: doteď jsem nepochopil, proč obytnou verzi staví na základech nejmenšího možného provedení s krátkým rozvorem
Mozna ta nejmensi verze nedava smysl ale mozna je to kvuli vjezdu do garaze, mist kde je omezena vyska atd... kdyz to bude velka tak fajn ale uz to neni "osobak" a ztraci ro kus te univezralnosti
Ta cena je dost šílená. Stačí mi podívat se na to čalounění sedaček a 2mil bych za to opravdu nedal. A v dnešní době příplatek skoro 10 tisíc za tempomat? Pokud by byl adaptivní tak OK, ale obyč? Ten už by měl být v ceně.
Mě se californie sice hrozně líbí, ale s tou cenovkou se museli zbláznit. Dva miliony, (respektive 80.000EUR) už je částka, za kterou se bez problémů dá koupit skutečný bydlík - nejen naprosto nabušená vestavba, která kalifornii smete z povrchu zemskýho, ale už i nějaký základní integrál - a to se samozřejmě bavíme o německejch značkách jako je třeba Hymer nebo Carthago, italský auta by za ty peníze měl člověk skoro dvě.
ale hymer sú hrušky a tento vw jablko. Mne sa práve páči, že tento vw je variabilný a nie jednoúčelový, super bydlík, ale aj super dodávka na bežný život. A vybral si si cenovku so všetkými serepetičkami.
mnohí frflú nad cenou, ale čítam, že táto verzia je od melónu a pol a to je ok. Jasné, že so všelijakými kravinkami to ide hore, ale to aj golf môže stáť melón, to je nevrendin story.
Jako buď teda chci bydlet v nepohodlí, abych ušetřil za hotel, ale pak asi nemám dva míče na dodávku a nebo mám dva míče na dodávku, kterou využiju jednou za čas za nějakým dobrodružstvím, ale to pravděpodobně znamená, že si můžu dovolit jakýkoliv hotel v místě a šetřit nepotřebuju a nebo si koupím integrálku.
No napadá mě třeba nějaký superfreecool surfař co s tím bude bydlet 2 měsíce v Portugalsku. Jenže těchle s 2 míčema taky moc nebude a koupít to spíše za 10 let ojetý.
Za mě F150 s vyjímatelnou camping nástavbou a je klid. Dostanu se všude. Dostanu se tam v klidu a pohodlí. Je to luxusnější a víc cool... Navíc když třeba nechci jet s camperem tak to doma shodím a jedu jen s F150.