Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen CC 1,8 TSI – Lidový elegán

Že nám v názvu něco chybí? I kdepak, CC už nemá s Passatem „nic“ společného. Alespoň tedy z marketingového hlediska, po technické stránce bychom mezi oběma bratry společnou řeč našli.
Zpět na článek
4. 5. 2012 10:22
4. 5. 2012 09:44
4. 5. 2012 09:49
4. 5. 2012 09:57
4. 5. 2012 15:08
4. 5. 2012 15:23
4. 5. 2012 09:54
4. 5. 2012 10:09
4. 5. 2012 10:37
4. 5. 2012 10:55
4. 5. 2012 12:04
4. 5. 2012 12:06
26. 7. 2012 12:28
4. 5. 2012 10:34
4. 5. 2012 11:23
4. 5. 2012 11:59
4. 5. 2012 12:08
4. 5. 2012 12:30
4. 5. 2012 13:24
4. 5. 2012 13:43
4. 5. 2012 14:15
4. 5. 2012 14:33
4. 5. 2012 14:48
4. 5. 2012 15:05
4. 5. 2012 15:19
4. 5. 2012 13:45
4. 5. 2012 14:38
4. 5. 2012 16:11
4. 5. 2012 14:38
4. 5. 2012 16:16
5. 5. 2012 12:11
5. 5. 2012 22:01
5. 5. 2012 22:55
29. 6. 2012 06:59
29. 6. 2012 06:41
4. 5. 2012 15:07
4. 5. 2012 15:15
4. 5. 2012 15:22
4. 5. 2012 15:33
5. 5. 2012 04:14
6. 5. 2012 05:30
4. 5. 2012 18:29
4. 5. 2012 20:46
4. 5. 2012 21:17
4. 5. 2012 21:03
5. 5. 2012 16:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 17:41
5. 5. 2012 17:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 18:09
5. 5. 2012 18:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 18:35
5. 5. 2012 18:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 18:49
5. 5. 2012 22:18
5. 5. 2012 22:52
4. 5. 2012 09:11
Nedotáčivost
Tak velká nedotáčivost je hodně překvapující, je skoro divné že tak zkušená automobilka jako je VW, tohle neumí nastavit, naladit.To bych u auta s lehkým motorem v předu a za tyhle peníze nečekal. :no:
Rozbalit vlákno
2
4. 5. 2012 10:20
Re: Nedotáčivost
Kdovi, co s tim ti novinari vyvadeli, ja uz zazil nedotacivost i v mojem aute, staci troska bince na ceste, trocha hrbolu anebo blbe klopena zatacka a je to tam.. i s pohonem na zadni a motorem uprostred. ;-)
Mozna to je taky hodne o pocitech, ja mel napriklad v kazdem Volvu co jsem kdy zkousel subjektivne velmi silny pocit nedotacivosti a odtrzenosti od rizeni a pritom to auto jelo tam, kam jsem chtel. Problem byl v tom subjektivnim "pocitu".
4. 5. 2012 10:45
Re: Nedotáčivost
můžu potvrdit - pocit nedotáčivosti ve V70 je skutečně extrémní (teď jsem jezdil Lagunou s těžkou naftou vepředu a proti Volvu to bylo jako by motor byl vzadu >:-[] ), ale když se člověk od toho pocitu oprostí, tak auto drží směr bez zaváhání (samozřejmě myslím běžný provoz)
4. 5. 2012 09:13
PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
4. 5. 2012 09:35
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Za 1,056 mil....:-). Jen aby jak bývá u VW (v poslední době) zvykem neokupoval poslední místa v žebříčku spolehlivosti viz z dvacítky testovaných vozů na chvostu 5 z Wolfsburgu :-)
Avatar - Stefič
4. 5. 2012 12:03
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
cena ti přijde vysoká?? Za auto s velmi slušným benzínem, prakticky v plné palbě s automatem? Na tuhle cenu se v téhle třídě a téhle výbavě dostaneš s každým autem.
A kdo na něj nemá, ať si ho nekupuje ;-)
Avatar - positivemind
4. 5. 2012 12:35
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Ceníková cena je rozhodně příliš sebevědomá, reálná bude naštěstí jinde. Přesáhnout 1m Kč se základním benzínovým motorem si VW asi dovolit ještě nemůže. Vždyť i Touareg je za tu cenu k sehnání s V6 dieselem a je to úplně jiný kus auta.

Jinak deklaraci "prakticky v plné palbě" mám hrozně rád :-)
Když řekneš, že máš Fábii v plné palbě, je to to samé jako mít v plné palbě BMW? Asi těžko :-)
Avatar - Stefič
4. 5. 2012 13:37
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
s tou plnou výbavou: schválně jsem mluvil o "své třídě". Když se kouknu třeba na Insignii nebo Superba, jsem na téměř +- stejných číslech
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 15:03
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Pokud ten vůz bude slušně vybavený za 800 000, tak má cenu. Za milion je ale mnohem zajímavější MB C Klasse. To není co řešit.
4. 5. 2012 23:17
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
S tím drobným rozdílem, že C-Klasse je spíš takový modýlek auta v Barbie měřítku... CC se nekupuje zrovna kvůli prostornosti, ale proti céčku je to dospělé auto... Lidí, kteří v životě nejezdili prémiovou střední třídou, nemaj ponětí, jak je malá... to je fakt spíš konkurence nižší střední...
Avatar - Katikakus
5. 5. 2012 07:24
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Svata prostoto, veliteli, uz to nehul. To VWandovstvi ti leze na mozek. 8-s :no:
4. 5. 2012 09:50
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Bravwo? A k čemu konkrétně? Maska jak pro čínský trh, celkově design přední i zadní partie oproti předchůdci je krok zpět. Když k tomu připočtu vyplandaný rozvodový řetěz po 10, maximálně 15 tisících km je to vskutku kauf století. :-)
4. 5. 2012 09:54
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Přesně tak :yes: :yes: :yes:
4. 5. 2012 10:12
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Ted jeste cekam, kdy se tu objevi jossalito, figurka a par dalsich :-!
Pekny skanzen hosi, pekny a v nem pekne zivouci exponaty ;-)
4. 5. 2012 10:54
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Nevim tedy na co čekáš. K CC můžu napsat tolik, že Passat CC mi "seděl" více. U CC mi příliš nesedí mohutnost přední masky. Předchůdce mi přišel štíhlejší, jasněji jsem z něj cítil sportovní švih. Zde toto postrádám a nadšení, které u mne stále vzbuzuje Passat CC, již CC nevzbuzuje.
Avatar - jazva
4. 5. 2012 10:51
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Alebo... Nemáš na CLS, kúp si Passat CC >:D
4. 5. 2012 12:26
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Urcite je to mesi kompromis, nez "nemas na Polo, kup si Yariska".
Avatar - jazva
4. 5. 2012 12:31
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Myslím, že tu si sa tak celkom netrafil. Tieto dve autá aj keď sú z jednej triedy, sú svojim poňatím natoľko odlišné, že si ani veľmi nekonkurujú. ;-) A to ani nehovorím o tom, že ich cenová hladina je viac menej rovnaká. Kdežto tam kde CC končí, tam CLS ešte ani zďaleka nezačína...
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 15:04
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Nemáš na CLS bude CLA... ;-) ale asi až za rok.
Avatar - Andromeda
5. 5. 2012 15:47
Re: PASSÁTNÍ SUPERMAINSTREAM
Co to je zase člověče za blud ??? Tady už je možné fakt vše chlapci...
4. 5. 2012 09:38
jasná volba
jasná volba pro prémiové frajery s potetovaným předloktím, co jdou ostře proti establišmentu!!
Rozbalit vlákno
4
4. 5. 2012 09:42
Re: jasná volba
No to nevim. Pro hrubce charakteru který popisuješ spíš Camaro.
Avatar - iudex
4. 5. 2012 10:11
Re: jasná volba
To bola myslím zrejmá irónia. ;-)
4. 5. 2012 10:20
Re: jasná volba
V tom případě těžko pochopitelná
Avatar - fOE
4. 5. 2012 09:44
Vanocni stromecek
je to skoda, ale na predeslou generaci Passastu CC tento nastupce po designove strance nema. Osvetleni vanocniho stromecku zabudovane do prednich svetlometu to jen podtrhuje (kdyz uz Audi dokaze udelat nadherna LED svetla proc to VW musi udelat takto levne?!) :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 4hill
4. 5. 2012 11:18
Re: Vanocni stromecek
Souhlasím,taky se mi více líbila předchozí generace..
4. 5. 2012 12:27
Re: Vanocni stromecek
Zad je ale zase lepsi na dvojce.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 15:07
Re: Vanocni stromecek
Předchozí verze byla designově zajímavější...tady se to vrátilo do studeného VW designu. Kvalití nenápaditý. Neurazí, nezaujme. Ale nezklame.
6. 5. 2012 20:27
Re: Vanocni stromecek
Musím souhlasit, Passat CC byl úplně jiný než Passat a vlastně celá ostatní produkce VW. Zajímavý tvar, zajímavé detaily, vybočoval z řady. Nové CC už postrádá dynamiku starého, je takové usedlé, bez nápadu.
4. 5. 2012 09:49
A4 vs CC
Ak by som už chcel prémiu od koncernu, tak už určite skôr A4. Je to prémiová značka a nie "ľudové vozidlo" a vyzerá lepšie ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
4. 5. 2012 09:57
Re: A4 vs CC
navic cenovz rozdil neni ani zdaleka hrozivy, Pekne nakonfigurovane BMW 320i s 8 stupnovym automatem se vejde do 1,2mil a to je to ve vsech ohledech lepsi auto. Stejne na tom bude i A4. VW za cenu skoro 1,1mil pro me postrada smysl a v teto cene bych hledal uz rozhodne jinde, v premii ne v necem co se na premii jen hraje. Kdyz VW/Ford/Skoda tak do 700-750k.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 15:08
Re: A4 vs CC
Přesně, za ty prachy nové BMW 3 nebo MB C Klasse.
4. 5. 2012 15:23
Re: A4 vs CC
Je to vždy jen otázka, jestli ty příplatky chceš, nebo ne. Za podobně vybavené Audi by sis připlatil 300 tisíc. A to navíc dostaneš multitronic místo DSG. Pokud bys chtěl DSG (S-tronic), tak si budeš muset připlatit 450 tisíc (bez 5 to dělá 61 tisíc €), ale za to dostaneš dvoulitr a quattro. Milion a milion a půl je velký rozdíl. ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2012 09:50
ten passat cc
je snad po dizajnovej stranke este vacsia nuda ako klasicky passat ;-) auto opat kvalitne vsetko mega tuti len skoda ze cloveka neuputa nicim , klasicka nuda a a jkeby to malo zlate kolesa tak to bude nenapadne auto :yes:
Rozbalit vlákno
11
4. 5. 2012 09:53
Re: ten passat cc
Tvoje názory jako například tento se dají vysvětlit pouze a jedině přemírou užívání drog či čichání toluenu. Po užívání podobných látek je krajně nevhodné se vyjadřovat k designu aut. Hrozí totiž veliké riziko ztrapnění. Čehož jsi nejlepším důkazem :-!
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2012 09:56
Re: ten passat cc
no passat cc je abolutna nuda a po dizajnovej stranke totalne absolutna nuda a tvoje nazory to nezmenia ja s tym nic nemam ;-)

inak podla seba sudim teba ze?

za to ze ty fetujes nemusis sa nam tu chvalit, ze su cesi najvacsi fetaci a alkoholici na svete je kazdemu uz davno zname:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

tak skus najprv sam nefetovat a nepit a potom sem napis nieco ok?

>:D
4. 5. 2012 10:04
Re: ten passat cc
No tak ti muselo dát práci. Ten "rastaman" z prvního odkazu je kouzelnej >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2012 10:08
Re: ten passat cc
za par sekund som nasiel cez google 15 clankov o tom ze su cesi najvacsi fetaci a alkoholici na svete, gratulujem to ste sa vypracovali :yes:

na tvojom meiste by som plakal, do smiechu to nie je

;-)
4. 5. 2012 12:24
Re: ten passat cc
No my nad tebou placem skoro vsichni.
Zajimalo by mne, co bys o CC psal, kdy bylo na pridi logo Kia.
Avatar - ZiP2150
4. 5. 2012 10:07
Re: ten passat cc
Tvoje prispevky su cim dalej tym stupidnejsie... ale o to vacsia sranda. Uz vieme, ze ti stoji ako "ajfelovka", ze na googli sa tvoj nick nachadza pod diskusiami s problemami s erekciou, sudis cely narod podla retardovaneho prieskumu. Ides Toppor, ides! >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2012 10:12
Re: ten passat cc
no tak to bude nejaky menovec

;-)

ja s tym problem zatial nemam :yes:

este skus pohladat mozno ten nick najdes aj niekde inde a zistis ze som prezident alebo nejaky domorodec :yes: toto je uz na psychiatriu
Avatar - ZiP2150
4. 5. 2012 10:16
Re: ten passat cc
Som rad, ze si aspon prvy krat reagoval. Dakujem. Tak jedinci s nazormi tvojho druhu sa nenajdu len tak, musel som googlit. To, ze som nasiel tvoj nick pri erektilnych disfunkciach ma sice neprekvapilo, ale aspon pobavilo :-) No, ja psychiatriu nepotrebujem. Nemam stupidne uhrancivy pohlad na automobilovu tvorbu a taktiez sa ju nesnazim tlacit cez blbo stylizovane vety do diskusinych for... ale zvykli sme si, skoro vsetci. A preto, preto nas to tesi ;-)

Mimochodom design Audi je milovymi krokmi pred korejskou vyrobou a to nemusim byt ani zaujaty na danu znacku... co s tym urobis? >:D
4. 5. 2012 10:53
Re: ten passat cc
Porovnávat Audi a Hyundai je blbost. Zatím :-) Není co porovnávat, rozdíly cen jsou příliš vysoké a používané materiály zejména v interiéru tomu odpovídají. Ale žeby byl v současnosti design Audi o takový kus napřed se už říci nedá.
Avatar - ZiP2150
4. 5. 2012 11:00
Re: ten passat cc
Clovek moze porovnat vsetko... pokial sa jedna o subjektivne porovnavanie. Ja som to ale myslel v ironickej verzii: korejsku produkciu i ked je pre mna pomerne (designovo) v poho, teda, tolerujem ju, by som s designom Audi nezrovnaval.

Ono, design Audi sa ti bud pozdava, alebo nie. Je nadcasovy, to mu treba uznat, vacsina produkcie je prijemna na oko i roky po ukonceni vyroby (A8, A6, TT, A3). Prave pre svoj designovy jazyk je Audi momentalne uspesne.
4. 5. 2012 15:16
Re: ten passat cc
Máš sice divnej vkus, ale snaha a odvaha ho publikovat chce řádnou kuráž!
4. 5. 2012 09:54
trapasat
tak to máme pekne shrnuto, design latitudy uz ani netreba zminovat, diodovy lunapark prednich svetel je uz taky out, i s lehkym motorem nedotacive, pet pasazeru pouze za priplatek, ergonomicka obrazovka u kolen, gumy sirky f1, razy od zadni napravy, skubajici prevodovka, bezchybne senzory tlaku, holt premie za lidovou cenu
Rozbalit vlákno
7
4. 5. 2012 10:09
Re: trapasat
Ja bych to auto zas tak neshazoval, pro urcity typ lidi to bude to prave. Cilova skupina bude podle meho nazoru: Nemec stredniho veku, otec rodiny, prumerne prijmy, rad by "sportovni" auto, ale pritom nechce v provozu vycnivat a uz vubec drazdit sveho sefa, ktery ma treba taky Passata. Tento hypoteticky zajemce o CC ve skutecnosti nema ani zadne opravdove zavodnicke ambice, takze pro neho nejsou jizdni vlastnosti v limitnich situacich dulezite. A co se tyce designu, je to cisty konzervativec odkojeny stylingem VW.

Takovych lidi bude myslim celkem dost :-!
4. 5. 2012 10:57
Re: trapasat
cilovou skupinu ma i thalia, to neni omluva pro fakt, ze to auto neni dobre
4. 5. 2012 12:04
Re: trapasat
Ale je to důvod takové auto vyrábět a prodávat.
4. 5. 2012 12:06
Re: trapasat
ano,tak nějak to nejspíše bude. :yes:
Avatar - jazva
4. 5. 2012 10:34
A je to tu zase
[odkaz] stačí prejsť na 1minútu a 30 sekundu inak nezáživného testu nudného auta. >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
1
4. 5. 2012 12:18
Re: A je to tu zase
Ses jak malej, ze te to jjeste porad bavi...
Jinak v latitude jsem pred par dny jel a je to slusne svezeni.
Bohuzel pro Renault.

Mimochodem: Vsiml sis, jak tester v Autosalonu sladil hodinky s autem? :-)
4. 5. 2012 11:23
CC
Design je vec kusu, otrepana veta, ale pravdiva, taky se mi zda, ze cumak predfaceliftovy verze byl hezsi a originalnejsi, kdezto u zadku je to ale opacne. Ta stara roztekla zmrzlina byla amorfni a vypadala jakoby nevedeli co s tim svetlem..
K te cene bych jen uvedl, ze za 1.1 mega si to nikdo nekoupi, za 1. za tu cenu uz je smysluplne nakonfigurovana premie. A za 2. sice je to facelift ale konstrukce je na trhu uz dlouho, automaticka sleva 150-200 tacu je celkem realna. Jenze to tech par procent jde usmlouvat i v pripade starsi A4ky a Ccka, u 3er to aleurcite nepujde.
Rozbalit vlákno
13
4. 5. 2012 11:59
Re: CC
Dle obrázků a stručného popisu máme to samé v rodině (před FL) a cena byla o více jak pětinu nižší.
4. 5. 2012 12:08
Re: CC
jj, vzdyt rikam, ten prvni rok, rok a pul na trhu je to jeste zhava novinka, ale pak uz se davaj hodne masivni neoficialni slevy. Nekdy si o ni clovek rekne, a nekdy uz primo po nakonfigurovani prijde se slevou sam prodejce.
Proto ac se to tak dle tabulek zda, ale treba s 3er to konkurovat urcite nebude, u tech ostatnich premiovych by uz sla nejaka ta vetsi sleva.
Avatar - Stefič
4. 5. 2012 12:30
Re: CC
slušně nakonfigurovaná prémie? Ty jsi asi hodně dlouho neviděl ceník třeba MB. Základní céčko s motorem 1,8 a automatem startuje na 1 mega. Nechce se mi to konfigurovat, ale ve stejné výbavě jako CC bude minimálně o 300 klacků dražší
4. 5. 2012 13:24
Re: CC
Zrovna u C-klasse, mas C180, sice ma o par koni min, ale zacina na 780 000,- i s DPH, promin, ale za 300 tisic si tam muzes dat hodne veci, i takove ktere zrovna nepotrebujes, a nerikal jsem v plny palbe, jen slusne a hlavne smysluplne nakonfigurovany auto, samozrejme to muze pro kazdyho znamenat nevco jinyho, ale staci nekomu lepsi radio, treba kuze, vyhrivani sedadel, dvouzonova klimatizace, a treba parkovaci senzory, a zbytek vybavy je uz na celkem dobre urovni. Nekomu treba kuze nemusi sedet, ale 300 tisic rozhodne staci na slusnou vybavu.
Avatar - Stefič
4. 5. 2012 13:43
Re: CC
souhlas, ale když chceš srovnávat ceny, pak je třeba srovnávat stejné výbavy. Nemůžeš postavit CC v plný a proti tomu MB C v nejnutnějším základu a pak tvrdit, jak je CC drahé. Nakonfiguruj si stejný Mercedes a zjistíš, že jsi někde úplně jinde. Se podívej, kolik třeba ty parkovací senzory na MB stojí...nebo lak...
4. 5. 2012 14:15
Re: CC
Cením, Stefiči tvůj diskusní realismus :yes: Ano, tohle je vono. A vůbec ti to tady dnes jde dobře.

P.S. Konečně :yes:
4. 5. 2012 14:33
Re: CC
V tom prece ma nepochybne pravdu, ale kovbojskej realismus je nekde jinde a tkvi prave v premiovosti, ktera je dost velikym lakadlem k tomu, aby clovek rekl, ok, tak treba neco do auta nepotrebuju, nebudu mit CC v plne palbe, ale trosku chudsi, ale porad smysluplne a slusne vybavenou premii.
Prece uz samotna premiovost predurcuje nemeckou trojku a jine zastupce toho klubu, aby byly cenove nekde jinde v pripade porovnatelnych vybav, ale to co jsem tvrdil, ze skoro zadne CC-cko s takovou vybavou za uvedenou cenu se neproda, je pravda.
4. 5. 2012 14:48
Re: CC
Též tvrdím, že maximalizovat výbavově CC není optimální cesta, je to sice možné, VW prostě umí uspokojit opravdu každého, avšak já bych to CC viděl někde v rovině - dobrý motor kolem dvou benzínových litrů (jak je vidět i ta jednaosma s tím umí jezdit), solidní, nepřepálená výbava a tradá z prodejny. Není ani tudíž potřeba dávat (vrcholně vybavené) CC do cenového kontrastu se střední prémií, neb "sluší-li" mainstreamu jistá uměřenost, a to i v cenovém rozletu, pak u té prémie se jaksi tiše předpokládá, že výbava bude též... prémiová. A to se samozřejmě platí. Věř, že i ta vybyvená prémie tě bude stát poměrně velkej peníz.
4. 5. 2012 15:05
Re: CC
No, jak jsem uz psal vyse, to si muze myslet jen magor, ze premie nebude mit i tu cenovku premiovou. Ale cenikovy svet a salonova realita se shoduji jen pomerne kratkou dobu po uvedeni na trh, treba ted v pripade 3er, takze ani CC v plne palbe bych nepovazoval za neprodejnou konfiguraci, akorat z jistych duvodu se pochopitelne nebude prodavat za cenikovou cenu. A tim se ta mezera mezi premii a CCckem uz zachova, rozhodujici bude, jestli nekdo uprednostni vybavovy raj v mainstreamu, nebo "jen" vybavovy optimum s prichuti premie v "skorovybehovem" modelu.
4. 5. 2012 13:45
Re: CC
BMW 320i s 8st automatem v zakladni vybave stoji 910.000... takze se trosku mylis.... uz tento zakladni motor ma o 17kW vic.... takze i v tomto pripade mas na priplatky 170.000kc....
4. 5. 2012 14:38
Re: CC
Jenze je dost velika pravdepodobnost, ze realne za to CCcko, ktere vidis na fotkach nechas v salonu max 800-860 tacu, v pripade noveho modelu asi zadnou slevu nedostanes, proto jsem novy 3er vynechal. A za tech 170 tisic si tam toho moc dat nemuzes, ver mi.
nechci rict, ze zakladni vybava neni dostatecna, a pro cloveka, ktery to auto nebere jako rodinny poklad, a chce si vozit zadnici v premiovem aute, a nechce v tom mit vsechno, je to dobra volba, a z te nemecke premiove trojky bych taky bral 3er, ale 320i za 1.1 mega jeste bude vybavove hodne vzdaleny CC-cku, a z vyse popsanych duvodu cenove taky.
4. 5. 2012 16:11
Re: CC
A5 Sportback 1,8 TFSI multitronic začíná pod 36 tisíci € a přesto vyjde v podobné výbavě na necelých 55 tisíc €. Přitom CC 1,8 TSI DSG začíná na 34 tisících €. Zdá se, že jde o malý rozdíl, ale A5 má chudší základ a dražší příplatky. Ceny jsem bral z Německa.
4. 5. 2012 12:16
Leto je zase tady...
...behem testu neprselo a na okreskach na padesati kilometrech jen ctyricet aut v protismeru.
Proste letni podvecerni pohoda. :-)

Jo a to CC?
No taky pohoda, ostatne cekal snad nekdo neco jineho?
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2012 14:38
BŮH TŘÍDY
Tradiční diskusní plačky prosťáčků, tradiční věcné argumenty znalých kolegů a... tradiční mistrovský test. Mimochodem, přečti si pana testéra pozorně - absolutní formulační nadhled, testér zná širší garážové souvislosti, ví přesně co a jak popsat, umí volit přirovnání, obrazy, umí tě prostě passátně vtáhnout do děje.

To víš, to se to píše, když předmětem testu je bůh třídy. Ostatně každý zdejší oponent, každý prosťáček s představou ferrariho ve své virtuální garáži, by byl v dokonalém ajfru, kdyby mi mu znenadání přinesl někdo od VW klíčky od jednoho cecečka.

Víš jak se tvoří povědomí o značce, víš jak se tvoří image značky? Přesně tak, že se nebabráš někde na chvostu třídy, ale že třídu nejen definuješ, ty tu třídu rovnou posouváš. Právě model CC vypovídá o schopnostech a možnostech Volkswagenu ve střední třídě velmi přesvědčivě. Je to to dokonalé brnkání, ta hra na břitu, je to přesné definování profilu značky, potvrzování toho, co značka dokáže ve svém (chtěném a projektovaném) maximu, je to dokonalé definování obzoru tvého silničního světa.

Jistě, jsou jezdci třídy lux, vyšší střední, jsou ale i jezdci střední prémiové. Ti všichni však CC jistojistě ocení. Neleze jim do zelí, avšak ve velmi sofistikovaném kabátu a technice předvádí doslovné tango střední (super)mainstreamové třídy. Král parketu. A o to jde. Žádný dupák či obkročák, neboť jen démantem krásy ozářený produkt vysoké estetické kvality. A to je pravda.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
11
4. 5. 2012 16:05
Re: BŮH TŘÍDY
Jenom noticka..Specifikuj mi toho zdejšího prosťáčka, prosím..Je to ten, který zastává jiný názor? Dle mě jsi největší prosťáček ty, protože postrádáš jakýkoliv nadhled. Jedna věc je být fanouškem značky a druhá být totálně zaslepený (v tvém případě je to už obsese). I kdyby vyrobili * se znakem VW ty budeš opět klečet a pokorně vzývat svou modlu..A to je taky pravda :-)
4. 5. 2012 16:16
Re: BŮH TŘÍDY
Všechno špatně, máničko. Nejsem vůbec fanda Volkswagenu, ostatně ani VW nejezdím. Jen ovšem vím, jak kvalitní auto to v rámci své třídy je. A když holt píšeme o Volkswagenu, pak se musí objektivně psát pravda - je to nejlepší mainstreamová automobilka. Neměj obavu, vím přesně, co mám o VW psát. Život ti mé věty ostatně potvrdí...

Neklečím. Koneckonců, při příchodu prvního Touarega jsem se tu velmi nelichotivě vyjádřil právě o tomto vozidle. Pravda ovšem také je, že jsem svou chybu za čas velmi zřetelně uznal...

A prosťáček? Nedělej, že neznáš diskusní prosťáčky.
Avatar - theolli
4. 5. 2012 22:22
Re: BŮH TŘÍDY
" ostatně ani VW nejezdím. Jen ovšem vím, jak kvalitní auto to v rámci své třídy je"..............za to koukám že ty jsi motoristický panic ale víš co je nejlepší >:D >:D >:D GTI už to nehul!
5. 5. 2012 12:11
Re: BŮH TŘÍDY
Co je divného na tom, že nevlastním produkt Volkswagenu, současně vím, jak kvalitní vyrábí Volkswagen auta? Nebo ty snad víš pouze o autech která jsi vlastnil? Srovnej si hlavu. Aha, já zapomněl, ty patříš mezi klasické garážové kýčaře - vlastní Dacia je letadlo století, všechno ostatní jsou vraky... 8-s >:D
5. 5. 2012 18:18
Re: BŮH TŘÍDY
Takže si to zrekapitulujeme..Sám nevlastníš nic od VW family, ale rozdáváš tu moudra?? Z čeho tedy čerpáš své neomylné poznatky, rady a závěry? Od kamarádů u piva? Od příbuzných? Nebo si je prostě jenom cucáš z prstu? Hodnota tvých příspěvků je tímto pod úrovní JPP, což už svými příspěvky dávno potvrzuješ. Jsou totiž naprosto mylné a vlastní realitě na hony vzdálené. Už jednou jsem ti napsal, aby sis pročetl nějaké ty VW, či audi fóra. Jsem tam jako doma a proto bych si nikdy nedovolil o koncernu psát takové chvalozpěvy. Koncern jede posledních 10 let už jenom na zisk a kvalita je dávno v *. Jak je jinak možné, že "náskok díky technice" je schopen po 6 letech vykazovat známky koroze a stará 80tka, vyrobená před 20 a více lety nic..Kde dělají soudruzi chybu?? To samé dnes aktuální téma vyplandaného rozvodového řeťezu- Jak je možné, že si chybu, která se začala projevovat už u prvních 3,0 tdi (tam naštěstí po podstatně delším intervalu) nedokázali dodnes "pohlídat" a jedou si v tom vesele dál?? Je to mamon, nic jiného..Nejpikantnější na tom ovšem je, že tímto o spoustu, zatím řekl bych dost tolerantních a loajálních zákazníků značky, prostě a jednoduše přijdou. A je to i můj případ, kdy jsem doteď vlastnil samé koncernové auta. Příští už "apoštol" opravdu nebude. BTW. Co vlastně znamená tvůj nick, když VW nemáš? 205ku, nebo?? :-) A na závěr bych ještě dodal, že internetové prosťáčky znám a jsou to právě takový jako ty- všechno vědí, všechno znají, ale jenom z vyprávění.. ;-)
5. 5. 2012 22:01
Re: BŮH TŘÍDY
Ty jsi holt ta generace internetových prosťáčků, jejichž garážový obzor vymezuje diskuse na diskuzních portálech o VW. Vím, jsi mladý a život ti toho zatím moc informačne a zkušenostně nedal, no v tom mám proti tobě nezaslouženou výhodu, jsem starší a mnohé věci, které ty se teprve (možná) dozvíš, já už vím mnohá desetiletí. Nic moc si však z toho nedělej, tyhle stavy, co prožíváš nyní ty, prožívá kdejaký mladý zobák.

Nejen vědomosti o Volkswagenu, ale veškeré vědomosti, které tu promítám do diskusních příspěvků, jsou načerpány během života. Tak už to v životě totiž chodí, že zkušenosti se nedají koupit na internetovém fóru.

Vezmi si třeba sebe, jak píšeš, kupuješ jedno koncernové auto za druhým a na koncernu samotném přitom nemůžeš na diskusi nechat nit suchou. Tuhle tvojí životní praxi považuji za zcela mimořádnou, charakterizoval bych jí asi nějak jako... schizofrenní halucinační tenze. To by tak ten brajgl, který máš evidentně v hlavě, asi vyjadřovalo nejlepe.

A chceš-li získat z našeho rozhovoru poučení, pak si zapiš - Volkswagen je evropskou produkční jedničkou, aspirantem na jedničku vesmíru. Je to současně světový technický a technologický lídr, špička, která vyrábí v daných třídách to nejlepší, co lze na světě pořídit. Speciálně evropské modely - POLO, GOLF, SCIROCCO, TIGUAN, PASSAT a TOUAREG jsou doslovné třídní majstrštyky, vozy, které v podstatě ve svých třídách nemají konkurenci. Prostě... špička, vrchol.
5. 5. 2012 22:40
Re: BŮH TŘÍDY
Ja si jen dovolim doplnit, ze VW aspiruje na jednicku ZNAMEHO vesmiru.
Kolem nas je totiz plno ufonu, kteri ziji v neznamych a neprobadanych vesmirech, kde tou jednickou je tuhle Kia, tuhle Renault, jinde zase Fiat a uplne jinde treba..ehm..Hindustan...
5. 5. 2012 23:47
Re: BŮH TŘÍDY
Zareaguji naposled..Neodpověděl jsi vůbec na nic, čím taky, když argumenty postrádáš..Navíc jsi z mých příspěvků i dokázal určit můj věk :-) BRAVWO apoštole :-) Víc času ti už věnovat nebudu, nestojíš za to. Navíc proč se zahazovat s důchodcem >:D
Avatar - JDM
29. 6. 2012 06:59
Re: BŮH TŘÍDY
"A chceš-li získat z našeho rozhovoru poučení, pak si zapiš - Volkswagen je evropskou produkční jedničkou, aspirantem na jedničku vesmíru. Je to současně světový technický a technologický lídr, špička, která vyrábí v daných třídách to nejlepší, co lze na světě pořídit. Speciálně evropské modely - POLO, GOLF, SCIROCCO, TIGUAN, PASSAT a TOUAREG jsou doslovné třídní majstrštyky, vozy, které v podstatě ve svých třídách nemají konkurenci. Prostě... špička, vrchol."

napsal člověk který o těhle autech ví to co si přečetl na internetovém fóru
PS to co ty víš o VW desetiletí dnes už dávno neplatí a svoje životní zkušenosti můžeš uplatnit leda tak na zahrádce za chalupou nebo při luštění křížovek o krásné věcné ceny před deseti lety se řešily katalizátory ABS a ESP dneska je mikroprocesor menší jako špendlíková hlavička standardem stejně jako aktivní parkovací asistent a další hi-tech technologie které před deseti lety byly terčem posměšků a proroctví o daleké cestě k těmto technologiím stejně jako se dnes převážně lidé tvého věku smějí hybridům s benzínovým motorem kteří tvrdí že budou jezdit do 2litrů na sto kilometrů dneska máš mikročip i ve svojí varné konvici ve které si vaříš každý ráno kávičku a to že ten mikročip muže klidně posílat informace nadvládním organizacím do USA a ti vědí kolik kdy a jaký kafe si vaříš >:-[] ono umět si zapnout počítač zapnout internet a umět ho používat neznamená zvládat a ovládat moderní technologie . Chvástat se tady svými mnohaletými zkušenostmi s automobily neznamená znát automobily dnešní doby .i ten nejlepší počítač před deseti lety by dnes nestačil na průměrný chytrý telefon do 4000kč dnešní doby. to samé platí o výrobě a technologiích kterými dnes auta disponují .
Avatar - JDM
29. 6. 2012 06:41
Re: BŮH TŘÍDY
ono vědět a mít zkušenosti je velký rozdíl >:D a taky nechápu jaktože sám velký GTI nemá VW kde se stala chyba že by existovala automobilka která vyrábí něco lepšího?? to asi těžko když VW je podle něj nejlepší mainstreamová automobilka ..to se mě nějak nezdá něco bezhlavě o něčem tvrdit a přitom mít něco jiného >:D to mě hlava nebere . takhle to vypadá že takový GTI s představou VW ve své virtuální garáži by byl v dokonalém ajfru, kdyby mi mu znenadání přinesl někdo od Dacie klíčky od takového logana >:D
4. 5. 2012 15:07
TseTse
Vidět pod zřejmě nejpovedenějším vozem VW tolik kritiky, znamená, že spousta lidí neví. Tohle auto dokáže opravdu překvapit, dokonce jsem nad ním uvažoval, že by to nemusel být v rozumný konfiguraci špatnej cesťák.
Přes veškerej úspěch ještě konkurence s ničím jiným v mainstreamu nepřišla a přitom zrovna takhle ladný sedany mají něco do sebe (troufám si říct, že i kdyby neexistoval Passat a CC by právě Passatem bylo, půjde pořád jako housky na krámě).

A poznámka ke glorifikaci testérů...ti kluci vědí vše a v zásadě nic. Tedy pokud netestuje tak jednou týdně a zbytek neřeší vlastním autem. Ví jen to, kde je reference, nicméně to, že pozítří potřebuje odvést "tamto", za týden zase na jednání a dva dny předtím zajet k babičce v Krkonoších pro vejce je reference. Tedy reference je běžný soužití, což při tak krátkém testování nejde.
Samosebou, cvhálabohu za tyto testy...co bychom četli? Na druhou stranu, pokud chceš trefovat garáž, vem si auto na týden, pojezdi a máš test jako vyšitej...referenční.
P.S.: Všichni víme, že ceníková cena je pro kočku (s malým "k"), proč se tedy tak hluboce propírá je mi záhadou.
Rozbalit vlákno
6
4. 5. 2012 15:15
Re: TseTse
Nevím, co sis chtěl říci tím druhým odstavcem, ale ti tví kluci to opravdu umí napsat. Na to musíš mít nejen znalosti o autech, na to musíš mít i talentovanou hlavu. Samozřejmě souhlasím, že si můžeš auta testovat sám. No... to tu přece někteří děláme a píšem to pak na blogy. To však neznamená, že bychom neměli čestně a upřímně pochválit oficiální test. A aktuálně nahoře (bez ohledu na auto) to prostě testér napsal s prvotřídní nadstavbou - znalosti a umění psát. Kolik myslíš, že takovejch je?

Jinak souhlas, CC trčí ve třídě jak maják nad vodama. Je to dokonalá volkswagenovská trefa, proto píši - bůh třídy :-)
4. 5. 2012 15:22
Re: TseTse
Božstvo nemá vady a to prostě nefunguje. Ale jinak? Stále nadprůměr, navíc s dávkou stylu a slušnou porcí technologických vychytávek.

Nezlob se na mě, ale podívej se kolik ti kluci za týden vyprodukují testů...realita nemůže bejt zakomponována ani náhodou, při vší úctě k nim (což potvrzuje i to, že u většiny aut nejsou schopni časově našprtat manuál a sem tam nás zásobujou nějakou tou minelou). A protože všcihni víme, že si nekupujem dostavníky pro parkování před domem a "testování" jednou za týden na tisíc km, tak je musíme brát jinak.
4. 5. 2012 15:33
Re: TseTse
Vnímám to tak, že se trochu počítá s poučeným čtenářem. Na prosťáčky nelze dnes snad už brát zřetel... Ceňme četnost, občasný úlet se koriguje na diskusi :-) Při četnosti nelze jít do absolutní hloubky, nelze holt popsat na daném voze úplně vše. Avšak pochvala je (třeba dnes) namístě, to mi nevymluvíš. Čtu rád neupocené texty, texty kde to klokotá, a kde autor ví, co chtěl vlastně napsat.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: TseTse
Co k tomu říct... snad jedině, že týdenní test je jednoduše standard českých importérů, s tím nic udělat nemůžeme. Během toho týdne u nás auto možná nenajede úplně nejvíc kilometrů ze všech testujících redakcí, ale rozhodně patříme vysoko nad průměr.
Možná jsou v "branži" specialisté na odstavení aut, to nevím. Ale vím určitě, že někdy (u internetové konkurence) se píšou testy doslova po ujetí pár kilometrů. To u nás opravdu nehrozí.

No a palubní elektronika, ta má prostě fungovat intuitivně bez nějakých sáhodlouhých popisů v návodu.
5. 5. 2012 04:14
Re: TseTse
Lukáši, to nebyl nářek...

P.S.: O té intuici bych to nechal u ledu...ani k pivu bych to nebral :-)
Avatar - kosmonaut
6. 5. 2012 05:30
Re: TseTse
K tomu druhému odstavci, souhlas. Jsem za ně rád, jsem dokonce rád za to množství, ale občas u nich mám pocit, že jsou psány stylem ctrl+c, ctrl+v. Rozumím tomu, dá se posléze jednoznačně škatulkovat, je jednodušší vyřknout ortel a zařadit přesně na místo v žebříčku. Ale osobně tomu nejsem zrovna fanouškem, takový Carauto styl- 11 nejlepších aut na okresky, 65 důvodů proč je Focus lepší Golfu, atd... Chybí mi zde testy, kde se novinář nad autem dokáže zamyslet, v autě hledat a objevovat. A jeho schopnost být skutečně objektivní. Bohužel mám dojem (a nemyslím to jako reklamu), že tohle už dnes u nás dělá jen pan Janda.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 15:10
Zvláštní testovací varianta
Test VW CC za necelých 1,1 milionu je zvláštní variantou. Za tyto peníze se kupují prémie. A ty jsou úplně jinde. Mnohem podnětnější by byl test stejného vozu do cenovky 800 000. Taková verze by byla přínosnější i pro většinu možných zákazníků.
Rozbalit vlákno
11
4. 5. 2012 15:13
Re: Zvláštní testovací varianta
Svojí paní taky nebudeš předvádět v kamaších a triku "nadoma". Testování holátka při premiéře je přece nesmysl.
4. 5. 2012 15:21
Re: Zvláštní testovací varianta
S tím souhlas, dopadlo by to však úplně stejně - špičkové, kvalitní a nádherné auto.
5. 5. 2012 21:11
Re: Zvláštní testovací varianta
Přesně tak, stará dobrá německá válečná technika boduje na první metě i dnes a bude i zítra!
5. 5. 2012 22:07
Re: Zvláštní testovací varianta
Copak? Dostal jsi ve škole pětku z dějáku? Trénuj auta, takhle se tu mezi rozumnejma pouze dokonale zesměšníš.
5. 5. 2012 22:52
Re: Zvláštní testovací varianta
Hoši v hnědých kalhotách si precizní výrobky folksvágen zhusta chválí. Technika prověřená časem, však to znáš.
5. 5. 2012 22:54
Re: Zvláštní testovací varianta
Nerozumím, trochu se zde intelektuálně obnaž, takhle to držíš moc při zdi.
4. 5. 2012 15:55
Re: Zvláštní testovací varianta
Ale to vis, ze i u te ceny 800 tacu by se nasel nekdo kdo by argumentoval treba cenou C-klasse v zakladu, ktera je 780 s DPH, ale jak jsem psal vyse, jse o preference daneho cloveka.
Kazdopadne jak jsme se i s GTIm shodli, v pripade vyberu mezi CC v plne palbe a smysluplne vybavenou premii pujde o preference, tak v pripade vyberu mezi CC se slusnou vybavou neco nad 800 tisic a premii v zakladu uz mozna pujde o mirne pozerstvi.
4. 5. 2012 16:19
Re: Zvláštní testovací varianta
Základní cena za 1.8 TSI v manuálu je 31.800 €. :-) Pravda, v ČR je asi o 80 tisíc levnější než v Německu, ale i tak by to bylo holátko. V tom autě snad není nic, co by nějak zásadně ovlivnilo dojem z jízdy. DCC i řízení s proměnlivým účinkem jsou v základu.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2012 23:31
Re: Zvláštní testovací varianta
Já myslím, že v této třídě výbava za 300 000 hodně ovlivní celkový dojem z vozu. Vlastně jsem o tom přesvědčen z vlastní zkušenosti. A když jde o samotnou jízdu, minimálně 18" kola ji ovlivní dost.
5. 5. 2012 11:28
Re: Zvláštní testovací varianta
Tak se podívej na výbavu a příplatky. Dobře, na kola jsem zapomněl, ale ty může mít i kus za 800 tisíc. Kola jsou častý příplatek. Tohle auto je tak drahé, protože je dobře vybavené v základu. Nejsem si jist, jak adaptivní xenony místo statických, parkovací asistent, nebo panoramatické střešní okno ovlivní jízdu, když pominu změny v hmotnosti a těžišti. Nepředpokládám, že by holátko mělo horší palubní desku, nebo mu chybělo čalounění kufru, když jde o stejný stupeň výbavy. Ano, nedozvíme se, jak kvalitní je základní čalounění sedadel nebo audiosystém, ale to podstatné je podle mne stejné. Ve vybaveném autě můžeš vyzkoušet všechny hračky. Nic nebrání redaktorovi popsat, jak který příplatek auto ovlivňuje, minimálně v teoretické rovině. Je to ostatně jeho práce. Málokdo si koupí přesně stejnou specifikaci. To je věc, která mi chybí. Není neobvyklé, aby auto mělo v nabídce víc podvozků, víc řízení a různé hračky, které se snaží jízdu vylepšit, ale člověk se většinou nedočte, jak se co chová a co by si měl koupit, místo toho dostane dojmy z jízdy nějakým konkrétním kusem. K čemu mi to je, když popsané problémy kolikrát vyřeší jiná konfigurace? Takové testy jsou na dvě věci. Pod pojmem testování si prostě představuji něco jiného, než si týden vozit zadek jedním autem, a pak sepsat své dojmy.
6. 5. 2012 10:50
Re: Zvláštní testovací varianta
Mimochodem, včera jsem se podíval, na kolik vyjde opulentní konfigurace s šestiválcem, a skončil jsem na 65 tisících €, to dělá 22 tisíc € příplatků. Úplně plná výbava to ještě nebyla. Příjemný je třeba příplatek 485 € za odvětrávaná přední sedadla s masážní funkcí pro řidiče.
4. 5. 2012 18:29
Je fakt
že starší model měl čumák alespoň pro mne dalece agresivnější a originálnější. Měl zkrátka šmrnc. Ačkoliv mám VW celkem rád tak tohle se mi zepředu zas až tak nelíbí, je to takové fádní, alespoň oproti předchozímu modelu. Na druhou stranu, zadek se mi líbí víc, u starého modelu byl na můj vkus kapku kýčovitý. Ale to je jen můj názor.
Rozbalit vlákno
2
4. 5. 2012 20:46
Re: Je fakt
No voni tam plesknou nejakej R-paket a hned to bude agresivni strela.
4. 5. 2012 21:17
Re: Je fakt
Myslim, že ty předchozí pěkný vykrojený světla nespravý žádnej paket.
Avatar - Plautus
4. 5. 2012 21:03
Tse-tse
Mucha tse-tse tiež predtým nebola mucha masiarka tse-tse.
Nepovažujem za naj marketingový ťah premenovanie modelu, na ktorom je patrná oproti predchodcovi iba zmena v maske a svetlách...pre mnohých už i tak zostane zapísaný ako Passat CC.
Ale čož, VW má novú modelovú radu a o to ide v jeho prípade až v neposlednom rade...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 16:56
Paradoxy, co?
Někdy si říkám, jak je možné, kolik názorů a diskusních obratů (ztotožňování s Božstvem nevyjímaje :-) ) vyvolá relativně standardní automobil (rozuměj spotřební stroj, který bezmyšlenkovitě slouží a který je za několik desítek let na odpis)...
Rozbalit vlákno
13
5. 5. 2012 17:41
Re: Paradoxy, co?
:-) Je to proto, že jak známo, ženská je hned po autu to vůbec nejlepší, co svět chlapovi nabízí...

Plamenné diskuse vyvolává u mnoha jedinců ani ne tak vůz, jako představa návštěvy vlastní garáže po přečtení testu a následném shlédnutí snímků.. To bere některým diskusním (polo)jedincům dokonale dech a zmohou se jen na diskusní plivání. Plivou ovšem především sami sobě do vlastní garáže...

Neboť není jízda z bodu A do bodu B, je než neskonalá touha každého chlapa mít nejkrásnější, nejrychlejší auto sluneční soustavy. A je to správná emoce, neb kdyby lidé, tedy především v tomhle chlapi byli jiní, lezeme ještě dnes po stromech... Pravda, mnozí z nás, a to i na diskusi, z těch stromů ještě neslezli dodnes, ale jak vidíš, je dost těch, co nejen slezli, nýbrž co i jezdí v jednom z nejkrásnějších aut světa.

Však to známe všichni - vědět a mít je něco úplně jiného než nemít a snít...

Slogan - Volkswagen CC - božský bůh třídy... ;-)

BRAVWO - BRAVWO - BRAVWO :yes: :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 17:57
Re: Paradoxy, co?
Feministky by Ti daly >:-[]

Pořekadlo "žena a pes je nejlepší přítel člověka" je rázem obohaceno o osobní automobil... inu, časy se mění.

PS: I od žen a automobilů je občas potřeba si odpočinost... třeba utéct zpět na zmíněné stromy :-)

[odkaz]
5. 5. 2012 18:09
Re: Paradoxy, co?
:-) Feministka? Neznám, znám chlapa, ženskou a... mužatku >:D ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 18:18
Re: Paradoxy, co?
... raději zpět k automobilům :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2012 18:41
Re: Paradoxy, co?
Nedávno jsem CC viděl naživo - facelift prospěl, byť jsem z něj cítil závan USA...
5. 5. 2012 21:15
Re: Paradoxy, co?
Návštěvy sousedů s ním často parkují u domu tak, že blokují výjezd ven. Nu, uvidíme, jak odtahovka CC zvládne.
5. 5. 2012 22:18
Re: Paradoxy, co?
Zablokovaný výjezd z nějaké ratejny nemůže být důvodem pro odtažení vozu odtahovkou. Ta může odtahovat pouze vozy bránící provozu na pozemních komunikacích. Zatáhni vocas a tatínek ať počká na odjezd CC. Mezitím si můžeš kousat nehty.
5. 5. 2012 22:49
Re: Paradoxy, co?
Pokus byl, hošo, ale nevyšel ti. Tedy, když nepřijede odtahová služba, jak díš, je možno zkusiti všechny čtyři ventilky. Způsobů přesvědčovacích jest nepřeberno.
5. 5. 2012 22:52
Re: Paradoxy, co?
Aha, koukám, že se na diskusi dostavil vskutku vyspělý jedinec 8-s Nebylo by jednodušší zazvonit u souseda a požádat o uvolnění výjezdu? Takhle to totiž dělají ti s mozkem. :-!
5. 5. 2012 22:53
Re: Paradoxy, co?
Tak už tam opravdu nikdy neparkuj.
6. 5. 2012 14:32
Re: Paradoxy, co?
Pokud si nechali opatřit vjezd na pozemek patřičným označením (zákaz stání, popřípadě zastavení) na veřejné komunikaci, tak má CC smůlu. Nicméně většinou stačí souseda požádat, pokud nejste ve stavu válečném ;-)
8. 5. 2012 11:00
Radost z jizdy
Krasny vuz, ktery pak jizdne nenaplni vysoka ocekavani dana sportovnim designem. VW umi, kdyz chce, podvozky naladit (GTI, SCIRRO), je velka skoda, ze se k tomu neodhodlalo i u CC. V bile s cernou strechou by to pak byla absolutni trefa. Takhle bohuzel pusobi trochu jako samponek v tricku EVERLAST.
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2012 23:14
Proc neni 2.0 TSI 4x4 DSG
Proc neni 2.0 TSI 4x4 DSG ?? Pokud by byl koupil bych ho, takto uvazuji o Audi, BMW...
Vecna nelogicnost konfiguratoru vyrobcu !!! :no: :-( ;-\
Rozbalit vlákno
0