Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo V40 Cross Country T4 AWD – Drsňák z nížiny

Volvo V40 nasadilo efektní bodykit a přidalo pohon všech kol. Ve městě mu to sluší a díky o kousek zvětšené světlé výšce by se nemuselo bát ani na polní cestě.
Zpět na článek
9. 10. 2013 09:27
9. 10. 2013 09:29
10. 10. 2013 09:29
10. 10. 2013 11:47
10. 10. 2013 16:27
10. 10. 2013 19:27
10. 10. 2013 21:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Atlis
9. 10. 2013 09:27
Test o nicom...
Stacilo dat tabulku s udajmi. Na co tratit cas. :no:

Aspon ze fotky su fajn.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kjirka
9. 10. 2013 09:29
Anketa
Tak to načnu formou ankety: komu se to za ty peníze líbí, ať mi dá plus a opačně. Škoda, že si nemůžu dát pár mínusů taky. :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2013 10:13
Další V40? Už stačilo ne?
Kolik testů V40 nás ještě čeká? Tohle je třetí za poslední měsíc a půl. když už tak třeba S60
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2013 10:45
... díky o kousek zvětšené světlé výšce?
Vždyť to tahá (speciálně hned za předními koly) břicho po zemi. Ani obrubník u chodníku to nepřejede :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atlis
9. 10. 2013 12:53
Re: ... díky o kousek zvětšené světlé výšce?
ale no tak. svetla vyska je 173mm, cize asi tolko, kolko ma nova Kuga ci Honda CR-V... s tym sa da po obrubnikoch jazdit uplne v pohode...
Avatar - Jaros71
9. 10. 2013 11:45
Naleštěné ale k ničenu..
Volvo vypotilo takové auto neauto.
Design je velmi pěkný vč. interieru..tady :yes:
Sedadla bez bočního vedení.. :no:
U Cross sportovní verze chybí tunel na lyže.. :no:
Nízká světlá výška..snad jen na polní cestu? :-!
Má to aspon rezervu??
4*4 není v dieslu?? Katastrofa..!

Konkurentem je podle mne např. skvělé SUBARU XV..
To je auto úplně o něčem jiném.. ;-) :yes:

VOLVO se musí probrat..za ty ceny.. :no:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Atlis
9. 10. 2013 12:53
Re: Naleštěné ale k ničenu..
koho okrem europy zaujimaju diesle ;) hlavne ked moderne benziny su velmi usporne a hlavne podstatne vykonnejsie.
9. 10. 2013 15:11
Re: Naleštěné ale k ničenu..
To ale není tak úplně případ testovaného moderního benzínu. Navíc mě docela překvapuje hmotnost tohoto benzínového kompaktu - 1625 kg :-O inu, pořádný kus švédské oceli
Avatar - CHerokee
10. 10. 2013 16:25
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Kromě Evropy? Já bych řekl, že Evropa bude klíčová, zvláště u této značky.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
9. 10. 2013 15:14
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Subaru XV je jinde technikou (sofistikovanější), ale taky výkonem motorů (slabší), designem (z evropského pohledu slabší) a kvalitou provedení interiéru (podstatně jednodušší) - takže stejná je vlastně jen základní filozofie a velikost modelu. Proto nepřekvapí, že je o něco levnější.
Avatar - peV
9. 10. 2013 20:56
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Světlá výška ti přijde málo? A kde jako by si s tím chtěl jezdit - Bahna 2014?
4x4 bez dieslu - no a? Tohle je nižší střední.
Lyže samozřejmě na střechu spolu s rakví - kufr není zrovna bezedný.
10. 10. 2013 07:14
Re: Naleštěné ale k ničenu..
S tím průvlakem na lyže má ale Jaroš pravdu. U takhle koncipovaného auta by chybět neměl. Když se jede na lyže ve 4, není o čem, lyže musí na střechu, ale třeba ve dvou bych si ty lyže radši narval dovnitř.
Avatar - Atlis
10. 10. 2013 08:19
Re: Naleštěné ale k ničenu..
lyze, bicykle, batozina... to nema co robit v priestore pre posadku. preto nemam rad kombi a hatchbacky. klasicka trojpriestorova kabina pekne oddeluje motor a batozinu od posadky. vsetko v jednom - tak sa vozilo iba ludi v dobytcakoch...
10. 10. 2013 08:37
Re: Naleštěné ale k ničenu..
No a když tvoří posádku pouze řidič a spolujezdec? Proč bych rval kolo na střechu nebo na nosič na kulu, když se to úplně suše vleze do kufru? Tam je v bezpečí, neušpiní se, nezvýší spotřebu tohoto úsporného moderního benzínu, který i bez čehokoli na střeše jezdí stěží za 10, neovlivňuje jízdní vlastnosti... pravděpodobně narážíš na chování nákladu v kabině při nárazu, inu, jisté riziko tento způsob přepravy představuje, ale na takové, jako třeba volně uložená plná PETka na platíčku nebo pod zadním sklem toho 3prostorového sedanu. Kolo je poměrně lehké, rozložité, tvarově členité, při nárazu se buď někde zachytí, hlavně nebude působit soustředěnou bodovou silou, ale zatížení se rozprostře, lyže prolítnou mezi řidičem a spolujezcem, to spíš tě poraní airbag.
Avatar - peV
10. 10. 2013 13:03
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Ta spotřeba je vážně těžce obhajitelná, obzvlášť pokud dynamika je skutečně taková, jak autor popisuje. Prapodivné v dnešní rádoby zelené době.
11. 10. 2013 00:32
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Prave kvuli takovym, jako ty se 5 valce prestanou delat a nahradi je 3 a 4 valce. Co na tom, ze budou postradat vytribeny zvuk petivalce a ve vysokych otackach budou bud knourat a nebo prdet, dle naladeni. Krece, ktere takove motory budou dostavat pod hranici 2000 otacek take nevadi. Kvuli vsem tem turbum a dalsim vychytavkam budou mit nesrovnatelne kratsi zivotnost a drazsi servis. Budou ale zrat o 1,5 litru mene, to je fakt.
Avatar - peV
11. 10. 2013 08:37
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Ale jdi ty...přečti si mou poznámku ještě jednou a třeba pochopíš, že mě současné trendy moc netěší. Jeden 2.4l pětiválec jsem si v červnu koupil s vědomím, že je brzy nahradí. To ale neznamená, že si myslím, že si může volvo dovolit jít proti proudu-nemÔze. Ovšem ten v testu recenzovaný motor je v současnosti v Evropě jen těžko prodejný. Speciálně protebe: BOHUŽEL
11. 10. 2013 19:46
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Jde o to, ze s vyssi spotrebou a dynamikou srovnatelnou se ctyrvalcem se musi pocitat. Neni to chyba, ktera by se musela obhajovat. Budto das prednost vlastnostem, ktere jsem vypsal v predchozim prispevku a nebo te spotrebe.
Avatar - peV
11. 10. 2013 21:12
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Souhlasím. My oba si vybrali vlastnosti.
Mediální masáž na všech frontách, na které se podílejí i výrobci způsobuje, že ty příjemné motory už není pro koho vyrábět. Navíc šikanozní přístup v mnoha státech Evropy dělá z lepších motorů vysloveně luxusní záležitost (Česko je naštěstí v tomhle pozadu).
Přestože jsem výš v diskusi napsal, že absence dieslu AWD v nižší střední není žádná tragedie, tak se obávám, že tenhle motor spousty kupců odradí a půjdou třeba, co já vím, do Tiguana, Q3, X1...
Avatar - peV
10. 10. 2013 13:00
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Souhlasim, je to praktické řešení, ale osobně si myslím, že se nebezpečnost všech neukotvenych předmětům v kabině dost podceňuje, a proto by mi průvlak nechyběl. A rvát tam kolo, riskovat, že si třeba šlapkou nebo řid´itkem poškrábu plasty/ zašpiním tapecírunk a ještě spoléhal, že při nehodě se kolo "někde" zachytí a neskalpuje mě...kvůli tomu jsem teda do bezpečného auta neinvestoval. Jen můj názor ovlivněný mou prací :-|
Avatar - Jaros71
10. 10. 2013 16:50
Re: Naleštěné ale k ničenu..
To je blbost..
Zaprvé se snažíš nehavarovat..za 20 let ježdění , jsem měl jediný nedobrždění na přední nárazník... ;-) a součástí lepších vozidel je i vak s popruhy na lyže součástí tunelu!
Zadruhé když jedu na lyže na pár hodin , hodím tam ty lyže mezi sedadla a jsem za hodinku na sjezdovce nebo běžkách..rvát to někam na střechu?
To raději budu sedět doma.. :-!
S kolem je to podobné , ve dvou je snad nikdo na střechu nedává!
Spotřeba zbytečně roste a trvá to.. ;-)
Avatar - peV
10. 10. 2013 17:47
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Psal jsem dřív, že je to samozřejmě praktičtější a sám už jsem samozřejmě nějaký krámy v autě taky vezl. Ovšem těch, kteří někam jeli "jen na chvíli" a už se nikdy nevrátili taky není málo, takže tvůj argument "snažím se nehavarovat a zatím se mi to daří" je v lepší případě legrační. Během hodinové jízdy se toho může stát hodně- stačí jeden strejda s mrtvicí v protisměru, případně pako s vysokou sebedůvěrou a nízkým dezénem, co si budem povídat.
Jiná věc je, že Volvo, které se snaží být prémii by mělo umět nabídnout i zpívající fontánu pro zadní sedadla, pokud by si to zákazník přál, takže každopádně chyba.
Jinak jeden můj kolega vozí rakev na autě pořád, protože, když fouká ten správný vítr hodí tam na střechu surf, do rakve plachtu a ostatní a frčí windsurfovat...na zimu už to nemá cenu sundávat, když to tam takhle už vozí půl roku >:-[]
Avatar - Jaros71
11. 10. 2013 16:45
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Myslím , že snaha nehavarovat je zcela normální..stát se může vše , souhlas.
A pokud potkáš toho strejdu v protisměru a trefí tě..lyže ti už budou jedno.. :-!
Kolega s rakví na střeše je blázen , kterému nevadí znatelně vyšší spotřeba a značná citlivost vozu na boční vítr. Ale to je volba každého.
Volvo už není ta značka co byla.
Čínsko-švédská automobilka si na prémii už jen špatně hraje.Jak horší kvalita , tak nemožnost výbavy ji od úrovně např.německých značek odlišují. >:-[]
Avatar - peV
11. 10. 2013 19:07
Re: Naleštěné ale k ničenu..
I čelní náraz se dá přežít, takže volně letící předmět v kabině jedno není, ale to asi tušíš sám, že jsi napsal hloupost. Snaha nehavarovat je jistě zcela normální, ale není to argument už jen proto, že na silnici nejsi sám. Jinak ti samzřejmě držím palce, aby ti to vycházelo i dalších 20 let a tím bych o ukončil.

Volvo nebylo nikdy prémií v tom smyslu, jak ji definuje D3 a spíš bych řekl, že dnes se jim blíží víc, než kdy předtím. I přesto je však podstatně levnější. Čínský majitel se na kvalitě výrobků - pokud je mi známo - nijak neprojevuje (narozdíl třeba od prioritování investic, kde naopak Švédy dost válcuje).
Avatar - Jaros71
13. 10. 2013 10:40
Re: Naleštěné ale k ničenu..
K čínskému majiteli..peněz dost , kvality málo.. :-!
Např. podle kamaráda , mechanika v Auto Palace , Volvo je 2-3 krát poruchovější než např. Mazda , obě značky tam prodávají i servisují. ;-)
Smutné pro majitele předraženého čínsko.švédského vozu , super pro servis !! >:-[]
Avatar - peV
13. 10. 2013 12:00
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Baže, když na to přijde, zná každý minimálně jednoho mechanika pro každou značku, který si vede neprůstřelnou statistiku. Můj mechanik zas tvrdí, že mají víc oprav na mazdě 8-s :no:
Avatar - Jaros71
14. 10. 2013 00:51
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Kecy.. >:D >:D
Tak se podívej co tvrdí statistiky v EU..
Japonci mají v TOP 10 pět automobilek..
Pak němci...
Produkt dnes čínského Volva je daleko..na míle daleko. :-!
Prostě je Volvo příliš drahé a nespolehlivé..když to napíši mírně. ;-)
Jen má pěkný venkovní kabát.
Avatar - peV
14. 10. 2013 23:44
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Já vím, co říkají statistiky. Jenže ty ses vytasil se statistikou " jedna paní povídala" a na to jsem reagoval ;-) Jo, Volvo stagnovalo a teď se snad rozjíždí. Akorát ho trápí finance, což řeší ten Číňan. Jinak současné modely rozhodně mají co nabídnout, jen to ne každý ocení, ale o tom tě nebudu přesvědčovat. Osobně si myslím, že kdyby byli lepší v marketingu, mohli by D3 zdárně konkurovat (nižší cena, úplně jiné zaměření, přitom srovnatelné materiály).
Avatar - Jaros71
15. 10. 2013 16:03
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Názor beru..jen k tomu servisu. Nebylo to jedna paní povídala. Informace je přímo od servisního technika Volva a Mazdy.
To že je Volvo na štíru s kvalitou je nepochybné!
A ceny za takové auto nehorázné.
Image je bezpochyby hluboce pod D3 a ke kvalitám např. Lexusu a Infiniti je daleko.. ;-)
Jen bych opět pochválil ten design..tady se zapracovalo.
Pokud by na to šli jako třeba Mercedes a dali servis na 5 let v ceně..
Ale to u Volva nehrozí , potřebují aby lidi platili..
A proto se ty jejich auta moc neprodávají.
Avatar - peV
15. 10. 2013 21:27
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Na štíru s kvalitou bych neřekl, ale spolehlivosti Toyoty nedosahují. Přesto bych toyotu nechtěl :-) Jinými slovy kvalita neni tak špatná, aby to vyvazilo jiné přednosti. Ale to bys musel vyzkoušet, co víc k tomu dodat. Kdyz máš k volvu takový vztah, nic tě nepřesvědčí, stejně jako mě nepřesvědčila M6, i když špatný auto to není. No a pokud jde o ten VW, co máš v avataru...tak by se leccos našlo, že.
Jak moc nižší image ma volvo než D3 se asi blbě stanovuje přesně, osobně ten rozdíl nevidím tak propastný. Ad servis: k novému volvu patří něco co se švédsky a v překladu jmenuje servisní smlouva, platíš kolem 200sek měsíčně a když se něco poďelá, tak už nic. Podobně to funguje třeba u BMW (hádám, že v Česku to bude taky), v rámci pojištění je pak náhradní auto po dobu servisu. Čili žádný stres. Čus
16. 10. 2013 08:17
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Já bych rozlišoval slova kvalita a spolehlivost, nejedná se o totéž.
Avatar - peV
16. 10. 2013 18:25
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Jasně kvalita materiálů/sesazení a podobně. Ale v širším pojetí by se dalo i říct, že kvalitní auto má být i spolehlivé. A nebo, že kvalita komponentů a použitých technických řešení ovlivňuje spolehlivost.
17. 10. 2013 07:54
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Ano, takhle nějak by to mělo (mohlo) být, ale já už raději kvalitu a spolehlivost odděluji a uvedu proč. Sám mám ještě 14 letou Corollu, vevnitř dokonce měkčená palubka (nejvyšší výbava), nikde nic nevrže, materiály nejsou užíváním nijak poškozeny, všechno funguje jak má, výfuk původní, na podvozku několik ojedinělých rezavých kytiček, spolehlivost bezpříkladná, asi bych zde mluvil jak o vysoké spolohlivosti, tak vysoké (dobové) kvalitě. Taťkova asi 6letá Rav4, co se spolehlivosti týče, nevím co bych napsal, bez připomínek. S kvalitou to ale až taková hitparáda není. Materiály nic moc (nejsou ani měkčené, což by v zásadě až tak nevadilo), při zatlačení na kterýkoli díl dost vržou, při přejíždění nerovností to samé, podvozek po 2 letech rezavý jak liška, nyní po ochranném nástřiku zatím ok. Kvalita hodně utrpěla.
Avatar - Jaros71
17. 10. 2013 15:10
Re: Naleštěné ale k ničenu..
K image zkrachovalého Volva se dá tát už jen :no: >:-[]
Čínské peníze jim zatím nevylepšily ani image ani tu kvalitu a nespolehlivost.
Ale automobilka nějak přežila.
Platit si nadstandart za servis se dá u jakékoliv automobilky..
Jen jsem to psal v kontextu s nehoráznou cenou.
Za tyto peníze opravdu raději něco od Land Rover , Mercedesu , BMW , Audi-VW..
A nebo ušetřím a koupím lepší a bezporuchové auto od Mazdy , Nissanu ,Toyoty či Hondy.
Navíc většinou s lepšími jízdními vlastnostmi.
Pro Volvo hovoří snad už jen pověstná nadstandartní bezpečnost , tam se stále snaží ještě mít něco navíc.
Ale ten rozdíl je už tak malý , že by mne to ke koupi Volva těžko přesvědčilo.
Snad ano , když Volvo bude za peníze korejce.. :-)
Avatar - peV
17. 10. 2013 16:20
Re: Naleštěné ale k ničenu..
No tak ses konečně projevil naplno. Je na čase skončit diskusi s tebou a nechat tě jít koupit za stejný peníze něco spolehlivějšího třeba od toho LandRoveru. Hodně štěstí. :-!
Avatar - Jaros71
18. 10. 2013 13:19
Re: Naleštěné ale k ničenu..
;-) seš naštavnej protože pravda bolí..
A opravdu raději např. Range Rover než Volvo X90.. >:D
Od Volva bych tedy nekoupil ani koberečky.. :-)
Tedy za ty směšné vysoké ceny!
Avatar - peV
18. 10. 2013 15:23
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Všimni si, že ti nic nenutím, klidně si žij ve svém bludu, natož abych se rozčiloval. Bohužel v tomhle případě spíš hloupost bolí. Podívej se prosím tě kolik ty Rovery stojí, mrkni na jejich statistiky spolehlivosti, když je tak milujes a pak ještě jedna věc: XC90 přesluhuje a je to zcelé nabídky ten nejmíň up to dáte model, takže hodnotit značku podle něj je absurdní. Když už máš takovej přehled, vlastníš aspoň to VW z tvého profilu, nebo jenom plakat na zdi? Skoro to tak začíná působit.
Avatar - Jaros71
18. 10. 2013 22:58
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Absurdní je , že je to vrcholová verze automobilky..nic lepšího než XC90 nemají! ;-) Poblouzněný jsi asi ty..
Čím jezdím je jedno , těch aut je víc i značek. Ale nějaké kusy od VW zcela jistě jsou a byly i budou nejen v našem firemním vozovém parku.Ale Volvo tam rozhodně nebude.
Když ty zoufalce tak miluješ..klidně si to kup a vyzkoušej.Třeba budeš spokojen.
My raději dáváme přednost německé a japonské kvalitě.
A pokud bych chtěl nějaké auto pro zábavu a potěšení tak rozhodně raději to z Itálie.. :-)
PS: Land Rover je na tom rozhodně lépe než VOLVO..
Jak po stránce image značky tak i schopnostech auta a i kvality. To co projede Range Rover si Volvo neumí ani představit. Ale to je jedno.
Klidně si tu obhajuj i SAAB..
Avatar - peV
19. 10. 2013 17:02
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Ptal jsem se v čem jezdíš, protože úroveň tvých úvah vzbuzuje podezření, že jsi ještě nedokončil zkladní školu a vozí tě tak možná tatínek, ať už v čemkoliv.

O volvu nevíš vůbec nic a celá tvoje "argumentace" se točí pořád dokola kolem toho, že ti kdosi řekl jak je volvo šíleně nespolehlivé.
Kdybys trochu věděl, která bije, znal bys okolnosti, za kterých málem volvo krachlo. Že XC90 byl úspěšný model, ale díky úžasnému fordově vedení prostě zastaral a vývoj nové generace se opozdil tak, že prakticky jednu generaci přeskočili.

Ohledně finanční situace: podívej se, jak na tom byla a vpodstatě ještě je mazda, kde bylo BMW po válce, jak dopadlo Bugatti, Lamborghini, DeTomaso a z nedávné doby pak Maserati či zcela aktuálně Alfa. A to jsem zcela vynechal americké značky...Prostě finanční potíže v automotive nejsou nic tak neobvyklého a s kvalitou aut nemusí mít mnoho co dočinění, což tobě asi hlava prostě nebere.

Běžný servis, ovšem předplacený, zaměňuješ za jakýsi nadstandard...

Land Rover má nepochybně lepší image než volvo, ale cenově je ještě nad D3, proto je tvoje srovnávání úplě mimo, což jsi zdá se nepochopil ani poté, co jsem tě na to upozornil. A když tě tak uráží Číňan ve volvu, proč ti nevadí Ind v Jaguaru/Roveru? Že by proto, že o tom nevíš?

Nevím, jak do toho zmatku, co v tom máš, zapadá SAAB, ale zkus se místo přihlouplých výkřiků zaměřit na přístup GM k SAABu a možná ti bude leccos jasnější.

Smyslem diskusí není obhajovat za každou cenu vlastní značku, proto jsem se od začátku nepokoušel o vynášení volva do nebes, jak se tady ty snažíš naznačit, diskuse měla (mohla) být o něčem úplně jinéh, ale to bys musel mít tak nějakou zkušenost a znát trochu téma o kterém mluvíš. Ovšem jako autor věty: "A opravdu raději např. Range Rover než Volvo X90.. " ses dokonale odrovnal.

Tím s tebou končím diskusi, protože není zajímavá. Jinak no offence.
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 12:44
Re: Naleštěné ale k ničenu..
Autor věty.."že jsi ještě nedokončil zkladní školu"...který neumí napsat ani slovo základní je směšný...zvláště , když druhého napadá.
Souhlasím , že jsi úplně mimo realitu a diskuze nemá smysl..
Běžný servis, který je předplacený..? Není tedy běžný ale nadstandartní.. To si můžeš domluvit i u jiných značek.
Mimochodem třeba u Mercedesu máš veškerý servis 5 let grátis..
Nepochopíš , že značky , které tady jmenuješ mají nějaké kvality.
A bohužel je Volvo z takzvané prémie nejhorší.. ;-)
BMW X3 i X5 nebo Mercedes ML či Range Rover s VW Touareg nebo AUDI Q5 to jsou AUTA.. :-) :-)
VOLVO má tu XC90... >:D >:D
Ps: Mazda je na tom tak , že skvělou CX5 nestačí prodávat..a čeká se na ni 1/2 roku.
Jak je na tom VOLVO.. :-!
Jeho krach jsem pochopil dobře...ty ceny jsou ale nyní nepochopitelné!
Konec diskuze. Prostě s některými lidmi není debata možná.
Až ti bude tolik jako mě , tak to snad i pochopíš..
Závěrem bych dodal :
rekace na toto auto byla , že bych raději bral SUBARU XV..
Tedy opravdu kvalitní vůz , který si na nic nehraje.
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2013 13:14
jedinu vyhodu
tohto auta vidim v pohone 4x4 ... lebo podvozok je skutocne dost nizky a previs predny dost velky... cena dost vysoka a vzhlad po oplastovani minimalne diskutabilny ak sa nechcem povedat rovno ze "nic moc" ... ale ok ... je to volvo.... svojich zakaznikov ktori chcu kompaktne volvo v 4kolke si najde dost :yes: , nam beznym smrtelnikom vsak toto auto velky zmysel nedava... ale pohoda... kto na to ma kupi si, nema vyznam to riesit :yes: :yes: :yes: auto je to kvalitne a prakticke
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KubikCv
9. 10. 2013 16:08
Re: jedinu vyhodu
kolik lidí s tímhle vyjede za město? V zimě stačí ESP a protiprokluz.No a kolikrát jede člověk na hory? ...tak si prostě koupí řetězy i na dvoukolku. 4x4 do auta do města? Pozéřina...
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2013 19:06
Re: jedinu vyhodu
no ved hej.... nie je to do terenu..... 4kolka ma ale vyhody aj na beznej ceste ked je mokro smyklavo , v zime na snehu a podobne.... a tu zrejme bude v tomto spocivat vyhoda tohto 4kolkoveho volva voci beznemu autu ..... ine vyhody ako som spominal nevidim... ano neprejde to ziadny teren ale to neprejde ani audina A3 quattro... proste ide o 4kolku ktorej vyhody su v lepsej trakcii za kazdych okolnosti bez ohladu na stav a povrch vozovky .. je to draha sranda ale ono si to zrejme zakaznikov v pohode najde... volvo s tym nebude mat asi problem
Avatar - tfu
9. 10. 2013 15:29
proc to vypada jak ford focus?
proc to Volvo vypada jak Ford Focus?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kjirka
10. 10. 2013 09:03
Re: proc to vypada jak ford focus?
kdyby jako Focus, tak je to ještě dobrý
Avatar - peV
9. 10. 2013 21:11
A kde je zbytek testu?
Člověk začne číst a jde to docela svižně, autor na stylu a informační hodnotě svých testů pracuje.
Ale než se naděju, je konec. Šlus, finýto. Jak vypadá kufr, jak se sklápí sedadla? Nic. Jak svítí světla, akustická pohoda na palubě. Najdi si jinde. Komfort sedadel, pohodlnost opěrek hlavy. Nezájem. Volvo má některé docela zajímavé příslušenství, ale kdo by to zjišťoval.
Prostě ať už je to hotový a můžu si udělat čárku, že. A to nezmiňuju, že některé časopisy si dají práci a spočítají třeba na kolik vyjde pojištění, kolik stojí nahradní díly. Jestli a jak se vejde dětská sedačka (přední/zadní sedadla) a dalo by se pokračovat. Jenže to by se nesmělo testovat jen cestou z redakce domů a test by se nedal naťukat během jedné velké potřeby na záchodě.
Chápu, že tištěný časopis má relativně pevně daný počet stran, ale co vám brání v rozletu na internetu?
Video docela hezký, dobře vybrané prostředí. Ale mohlo by být o půl minuty kratší, obsah se opakuje a jen prozrazuje jakousi bezradnost.

Prostě, kdybych o autě uvažoval, z tohoto testu se nedovím téměř nic. Bohužel.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sabbath_stones
10. 10. 2013 09:29
motor ??
133 kW, 300Nm a spotreba 11.1 / 6.3 / 8 :-| Vieme, že v reálnom živote je spotreba vyššia.
Vidím jeden plus pre nešetriacich majiteľov – motor s mäkkým turbom bude mať dlhy život a netreba vytáčať. Pohoda, relatívny luxus a ticha jazda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Kjirka
10. 10. 2013 11:47
Re: motor ??
jo, budeš mít problém dostat se v průměru do 10ti litrů !
Avatar - CHerokee
10. 10. 2013 16:27
Re: motor ??
A právě proto je to auto s tímto motorem v Evropě neprodejné...
10. 10. 2013 19:27
VWaverka test
... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 10. 2013 21:11
VWaverka Epic Fail....
Pan Vaverka.... testujete auto? Alebo modelovy rad? Toto je dobre si ujasnit pred tym, nez v nevyhodach auta s benzinom, automatom a awd pohonom, napisete toto:

"Pohon všech kol jedině s automatem a benzinovým motorem"

Ako moze byt zakladna charakteristika testovaneho auta jeho nevyhodou oproti autu samotnemu?

Pri vsetkej ucte, ale ta vasa veta je rovnaka kravina, ako napisat, ze nevyhodou Mazdy MX-5 je neschopnost prepravit v kufri 200 litrovy mrazak.
Rozbalit vlákno
0