Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo V40 T2 – Nečekaný čiptuning

Označení T2 se ani trochu nebojte - pod kapotou se skrývá plnohodnotný čtyřválec dopovaný turbodmychadlem. A jezdí překvapivě dobře.
Zpět na článek
28. 8. 2013 09:57
28. 8. 2013 10:05
neregistrovaný "HTPkiller"
28. 8. 2013 10:43
28. 8. 2013 11:32
28. 8. 2013 12:34
neregistrovaný "HTPkiller"
28. 8. 2013 13:30
28. 8. 2013 11:40
28. 8. 2013 10:41
28. 8. 2013 11:27
28. 8. 2013 12:16
28. 8. 2013 12:42
28. 8. 2013 12:59
28. 8. 2013 13:07
28. 8. 2013 14:01
28. 8. 2013 14:06
28. 8. 2013 15:11
28. 8. 2013 17:15
29. 8. 2013 00:40
29. 8. 2013 07:27
29. 8. 2013 08:01
29. 8. 2013 16:46
28. 8. 2013 14:21
28. 8. 2013 17:19
30. 8. 2013 11:48
28. 8. 2013 15:43
28. 8. 2013 18:18
28. 8. 2013 11:37
28. 8. 2013 16:15
28. 8. 2013 13:22
28. 8. 2013 13:37
28. 8. 2013 16:15
28. 8. 2013 14:02
28. 8. 2013 16:21
29. 8. 2013 07:29
29. 8. 2013 19:42
28. 8. 2013 09:57
BRAVOLVO
S ubíhajícími prázdninami "nabíhají" ty správné testy. Věty jsou mistrovsky dávkované a zjištění v nich též. Normálně jsem si test přečetl dvakrát za sebou a velmi upřímně smekám. Pan testér jemně, ale v toku času velmi přesvědčivě posouvá své texty do roviny neobejitelných. Nelze je nečíst, tak jsou dobré, co dobré, výborné :yes: No, odhaduji, že apoštolské dráždění garážového hada testovou nohou je zažehnáno. Opravdu velmi upřímně zvedám postupně palec výše a výše. A když už jsem se tu tak vyznal, pak ještě jeden rys: je jenom dobře, že páni testéři postupně získali vlastní nezaměnitelný charakter psaní.

A Volvo? No... Volvo, cos čekal, civika? 8-s >:D Zde snad jen jemné doladění závěrečné testové myšlénky, že je, cituji: "...opravdu těžké najít racionální důvody k pořízení prémiového kompaktu." Dodávám, že tím rozhodným racionálním důvodem je právě ten důvod, prémiový hatchback pořídit... ;-)

Hele, ale je to žrádýlko co, číst ta dokonalá slova o malém Volvu. Malé Volvo... Přece víš, že nejsou malá Volva, jsou jen malé možnosti...

Dnes velmi zřetelně a upřímně: BRAVO TEST, BRAVOLVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "HTPkiller"
28. 8. 2013 10:05
Re: BRAVOLVO
...no a jak jezdí ta tvoje švédská plečka? :*) :-!
28. 8. 2013 10:43
Re: BRAVOLVO
Výborně, je to neuvěřitelné, ale máme ji přes dvacet let, a za tu dobu jsme jí museli vyměnit akorát kartáčovou sací hubici. Většinou s ní jezdí ale manželka.
neregistrovaný "HTPkiller"
28. 8. 2013 12:34
Re: BRAVOLVO
XC70 se dělá už dvacet let? :-O
28. 8. 2013 18:14
Re: BRAVOLVO
Ty moc bystrý asi nebudeš co? >:D
Avatar - iudex
28. 8. 2013 13:30
Re: BRAVOLVO
>:D :yes: Aj my máme Electrolux. >:D
Avatar - Merrill
28. 8. 2013 11:40
Re: BRAVOLVO
..vrať se do hrobu, magore!
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2013 10:41
Skvělý test
Za test musím autora pochválit. KONEČNĚ poctivý a neodbytý test zcela normální konfigurace... To se tu na auto.cz jen tak nepotká >:-[]

Dokonce musím vzhledem k úrovni ostatních videí u testů pochválit i video. Ne že by to byl tak skvělý výkon, ale mnohé chyby už nejsou tak výrazné, střih lepší, nezazní konečně celý playlist... Sice trochu postrádám, co tím videem chtěl autor říct, kryž jsem se dozvěděl snad jen něco o archaické řadicí páce... Ale i tak, posun k lepšímu byl a to cením :yes:

Snad jen k narážkám na cenu a prémiovost modelu - vybavit Rapida Spaceback na nejbližší možnou úroveň a dát tam 1.4 TSI, tak věřím, že tohle Volvo by bylo price-winner >:D >:-[] Mimochodem, berte to jako námět na srovnávací test. V40 T2 vs. Rapid Spaceback 1.4 TSI...

Jinak tohle Volvo zaslouží jedině slova chvály. Sice je mi líto, že za oběť padla klasická S40 a V50, ale výsledek alespoň stojí za to :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Magister
28. 8. 2013 11:27
Volvo
Kvalitní test a moc pěkné auto. Ale vedle třeba nového Mercedesu A moc smysl skutečně nedává. A prodeje obou zmíněných podle toho vypadají. Ale i tak za test i vůz palec nahoru.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Choochoo
28. 8. 2013 12:16
Re: Volvo
Asi tak, zadek divokej, motor tahne statecne do 200, kdy ma udavanou maximalku 195, zrychleni za 10s zadna slava a to i pres opevovany overboost az 270Nm. Na zaver ta pristrojovka, ta na me pusobi zbytecne mohutne a hlavne strasne plastove, slaba konkurence pro Ceeda.
Mercedes A je jina liga :yes:
Avatar - Magister
28. 8. 2013 12:42
Re: Volvo
Souhlas. Dobře napsáno. Exteriér je povedenější než interiér...
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2013 12:59
Re: Volvo
myslím, že tohle může napsat jedině ten, kdo ve Volvu nikdy neseděl. Materiály jsou ve Volvu vynikající, zcela neporovnatelné třeba se Škodou či korejci... Stejně tak ergonomie, kvalita posedu za volantem. Zcela jiná liga. Vyšší liga :-!
Avatar - Choochoo
28. 8. 2013 13:07
Re: Volvo
Vse cos rekl je v souladu s tim co rikam ja. Pisi snad ze materialy jsou spatne nebo posez? U te ergonomie bych trochu vahal ;-) Vse co rikas jiste plati i o Acku plus vypada v mnoha ohledech lepe ;-)
Avatar - CHerokee
28. 8. 2013 14:01
Re: Volvo
Já seděl v obou autech. Obě jsou podobná, obě jsou líbivá. Ve Volvu je centrální panel zbytečně velký. Na sedadlech je trochu více místa, ale kufr mi připadal menší. Celkově za stejné prachy je Mercedes lepší volbou. Cítil jsem se v něm lépe. A to včetně záruky a 6 let servisu zdarma.

Volvo by bylo prodejně zajímavější, kdyby bylo cca 70 000 pod Áčkem.
28. 8. 2013 14:06
Re: Volvo
A co jako zarytej propagátor MB říkáš na ten tablet nalepenej uprostřed palubovky?
Ze všech prémiových HB mi právě MB-A dává smysl nejméně, zejména s nakoupeným motorem...
Avatar - Choochoo
28. 8. 2013 15:11
Re: Volvo
Jojo ten tablet, to souhlas
Avatar - CHerokee
28. 8. 2013 17:15
Re: Volvo
Mi tablety nevadí. Audi ho má mimochodem taky. A motoru od renaultu se musíš vyhnout.

A propagátor... vyzkoušel jsme docela dost značek, MB je většinou nejlepší. Ale mám rád i jiné značky ;-) Porsche třeba.
Avatar - Ham.
29. 8. 2013 00:40
Re: Volvo
Audi nemá žádný přilepený tablet, ale výsuvný, když není potřeba tak je uklizený v palubce. Řešení v Ačku je hodně levné a do prémie moc nepasuje.
29. 8. 2013 07:27
Re: Volvo
Je levné a hlavně vzhledově odporné.
Taková parádní palubovka a na ní nabastlený bazmek... :no:
Avatar - Magister
29. 8. 2013 08:01
Re: Volvo
Kdyby se dal schovat, byl by asi lepší. Tak to mělo před faceliftem céčko, které mám. A většina audifans to kritizovala a teď mají totéž >:D.
29. 8. 2013 16:46
Re: Volvo
Nevím, co na tom kdo kritizoval, mně se nelíbila ta díra, která po vysunutí navigace v palubní desce vznikla (plus kryt navigace, který vlastně ležel na palubní desce). [odkaz]

Co dnes používá Audi, má relativně blízko ke staršímu řešení Volva. Na tom je zajímavé, že Audi přechází na to, co mělo Volvo, a Volvo na to, co mělo Audi (a také Mercedes). :-) A nová S80 připomíná zase předchozí generaci BMW - tedy dvě kapličky. Pěkně si to mezi sebou přehazují.
28. 8. 2013 14:21
Re: Volvo
Však to by muselo být, aby se tobě nezdál nějaký model MB nejlepší volbou v celém vesmíru. Škoda, že nedělaj i motorky.
Avatar - CHerokee
28. 8. 2013 17:19
Re: Volvo
No ale on většinou je. Někdy je lepší BMW. Motorek je škoda, moc už nechybělo.
28. 8. 2013 15:43
Re: Volvo
No to tezko. Vetsina plastu je tvrda jako kamen a i ty mekcene jsou mnohem tvrdsi, nez u mainstreamu. Dverni vyplne pri poklepani duni stejne, jako u skodovky a prohybaji se snad jeste vic. Vyssi vybavy zachranuje kovovy panel, tady ale padame nekam na uroven C4ky.
P.S. Celkovy dojem z interieru je samozrejme lepsi u volva, nez u tech skodovek, citroenu a korejcu, aby taky ne, za ty prachy, ale pokud pujdes vylozene po materialech, volvo zadny premiovy naskok nema. Rozhodne ne v teto verzi.
28. 8. 2013 18:18
Re: Volvo
Sis poplet s článek o Civicu ne? A pro Civic je Ceed opravdu tvrdý oříšek ;-)
28. 8. 2013 11:37
Pár drobných
Lukáši, BMW umí malý foukaný čtyřválce stejně výtečně a nežerou.

Jinak V40 je pro mě spolu s A3SB nejlíp zvládnutej prémiovej hatch, u BMW 1 do doby FL prostě vadí vzhled. Jízdně mi sedlo líp než M-B A a nebejt o něco málo líp působícího zákla interiéru Audi, asi bych V40 frknul na pedestal nejvýš...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
28. 8. 2013 13:33
Re: Pár drobných
Ak zoberiem, že motor 1,6T vo Volve je de facto 1,6EcoBoost od Forda, tak v porovnávačke 1er-Focus-Astra s fúkanými 1,6kami bolo BMW najúspornejšie. Avšak mal najmenej charakteru (Nemci to vtipne okomentovali "sparsam, aber spassarm").
28. 8. 2013 16:00
Re: Pár drobných
Jooooo, karakter >:-[]
Avatar - iudex
28. 8. 2013 13:34
Re: Pár drobných
Ale aj u Volva V40 platí to, čo u ostatnej prémie: ak si nepriplatíš, z celého auta na Teba kričí, že je to holobyt (budíky, malý utopený displej v mieste určenom na oveľa väčší a pod.).
28. 8. 2013 13:58
Re: Pár drobných
Jó prémie - ta si umí zařvat o prachy :-)
28. 8. 2013 16:15
Re: Pár drobných
>:D :yes:
Avatar - Verny_2013
28. 8. 2013 13:22
srovnání
S Rapidem bych to teda fakt nesrovnával ale nabízí se Golf 7. Tady bohužel pro Volvo, jakkoliv je to krásné a povedené auto tak na golfa prostě ztrácí.
1) Podvozek komfort, hlučnost je horší, dokonce se mi zdál v tomto ohledu hůř vyladěný než u FOFO3 ze kterého vychází
2) Volvo má těžkou nadváhu min o 150Kg záleží na verzi
3) Kufr 330 L to je na úrovni malých aut
4) výbava je v základu fakt slabá, aby se z toho udělala výbavou prémiovka tak je nutné dalších min 50000 připlatit
Srovnatelné jsou motory, interiér obou je excelentní, Vnější design Volva je opravdu excelentní, Ale celkově volvo nabízí trochu zvláštní mix ve kterém technicky mírně ztrácí na maintreamovou špičku a prémiovost balí zejména do skvělého designu. A to je na tu velmi sebevědomou cenu aspoň u mě málo. Na opravdu prémiové A3, BMW1, MB A prostě nemá.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
28. 8. 2013 13:37
Re: srovnání
Ad 1: ale tak to bolo aj v minulých generáciách, Volvo ten základ nedokázalo vyladiť tak, ako Ford.
S ostatným súhlas, predvčerom som skúšal Golf GTI a aj keď to je samozrejme iná kategória, ten dojem kvality je tam prémiový; sadol som si aj do holobytu Trend 1,2TSI a i tento základ bol veľmi slušný, nič nekričalo, že je to najlacnejšia výbava.
28. 8. 2013 16:15
Re: srovnání
Golf, Gé Golf... :-) :yes:
28. 8. 2013 14:02
Řazení
Nevím, jestli jsem to v textu přehlíd, nebo bylo mnou zkoušené Volvo V40 nějaké "pochroumané", ale manuální převodovka byla z těch, kvůli kterým získaly Renaulty mizernou pověst - připadal jsem si, že kvedlám ebenitovou tyčí v hromadě želé. Gumové, nepřesné, celkově odporné řazení.
Nicméně to bylo to jediné, co jsem V40 mohl vytknout, vše ostatní - zejména pocit z interiéru - bylo na jedničku. Tohle auto mám pořád v merku jako další přírůstek ke crossoveru.
Volvo - :yes:

Edit: Byla to crosska, možná má jinou převodovku.
Rozbalit vlákno
3
29. 8. 2013 07:29
Re: Řazení
Četl jsem :-)
No dobře, zkusím i něco ne-cross.
Tohle auto sleduju od prvních fotek a nezklamalo :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2013 18:17
pohotovostna hmotnost
1463kg?

to sa mi zda akosi vela.... 8-s

auto s dlzkou ako rapid spaceback s 1,6 tkou turbom aby vazilo 1,5 tony? to snad ani nie je mozne ....

docela pruser... to som necakal, ved aj o pol metra dlhsia mazda 6 ktora je o triedu vacsia a so silnejsim motorom je lahsia ako toto malicke volvo ...

no nic moc... volva mam rad ale toto je tazka krava.... nac lancer s 1,6tkou je 200 kil lahsi a to je este 20cm dlhsi ako toto volvo

tomuto vravim gol do vlastnej brany v podani volva...
Rozbalit vlákno
5
28. 8. 2013 21:47
Re: pohotovostna hmotnost
Tolik totiž váží švédská ocel. My majitelé Volv totiž máme radši ve dveřích ocelové výztuhy a zkousneme vyšší hmotnost spíš než papírové dveře Mazdy 6.
28. 8. 2013 21:56
Re: pohotovostna hmotnost
:yes:
28. 8. 2013 22:22
Re: pohotovostna hmotnost
Taky se koukni, čím je ten váš Lancer vybaven. A pak se taky koukni, jak ten váš Lancer vypadá. To, samozřejmě, vliv na hmotnost nemá, ale... No vždyť víš. I když, ty spíš nevíš.
29. 8. 2013 13:04
Re: pohotovostna hmotnost
Koľko zákazníkov rieši pri kúpe hmotnosť automobilu? Nikto, takže úvahy nad tým, ktoré auto je o koľko ťažšie ako konkurenčné, sú úplne mimo ;-)
Avatar - Magister
30. 8. 2013 11:49
Re: pohotovostna hmotnost
Noo, ale tak je to jeden z argumentů pro část klientů... ;-)