Diskuse

Volvo V90 T6 – Jeden nutný příplatek

28.6.2017

Vozům Volvo se někdy přezdívá „švédská ocel“ či „švédské tanky“. Ač nejnovější testovaná V90 nemá na první pohled s hranatými starými modely pranic společného, ve skutečnosti na ně v lecčem navazuje.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 28.06.  14:02

    HUD a vyhřívané čelní sklo

    U Volva tato kombinace nejde zkombinovat.
    • 11 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 28.06.  14:15

      « Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

      Kolik stoji vyhrivane celni sklo + vyhrivany volant + vyhrivane sedadla vs. nezavisle topeni? Pro ty co neparkuji v garazi by se to dalo takhle obejit. :-)
      • 36 Reagovat !

        foto topten

        topten 28.06.  14:24

        « Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

        mozna je jednodussi prijit o 5 minut dřív
        benzinak topi docela rychle a hlavne nesmrdi jako naftak, takze nikoho s nastartovanym motorem obtěžovat nebudes
        • 36 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 28.06.  15:39

          « Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

          Dnešní nafťáky už nesmrdí. A to píšu, ač jezdím na benzín zásadně. Chce to nepropadat ecopropagandě.
          • 51 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 28.06.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

            Pořád smrdí kysele.
          • 72 Reagovat !

            foto Wave

            Wave 28.06.  16:21

            « Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

            Smrdi aj novy. Na to nepotrebujem ziadnu ekobrozuru predajcu. Staci mi moj nos.
            • 35 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 28.06.  16:59

              « Re: Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

              Sám smrdíš ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.06.  16:27

            « Re: Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

            [odkaz] :-)
          • 10 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 28.06.  21:15

            « Re: Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

            fetuješ ? co nesmrdi ? dym mozno nevidno inac je to stale hnus
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 29.06.  20:47

            « Re: Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

            Naftové Áčko bylo výjimkou potvrzující pravidlo? :-)
        • 32 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 28.06.  22:07

          « Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

          Si robíš srandu, malý pekáč v podobe 1,2 tsi potrebuje 6-8 km na rozmrazovanie okna vlažným vzduchom :-) . Na kúrenie si daj tak 10-12 km
      • 40 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 28.06.  14:36

        « Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

        Vyhřívaná přední sedadla- 10 600 kč
        zadní sedadla- 7 400 Kč
        volant- 6 600 Kč
        sklo- 6 000 Kč

        Nezávislé topení- 42 300 Kč

        Vyhřívané čelní sklo- 6 000 Kč a sedadla přední a zadní- 18 000 Kč+volant 6 600 Kč.Celkem- 30 600 Kč.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 30.06.  07:28

          « Re: Re: Re: HUD a vyhřívané čelní sklo

          Diky. :yes:
          Rozdil nijak zasadni, tohle by v nejhorsim slo. ;-)
  • 97 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 28.06.  14:28

    Otazka?

    "Proč Švédové zvolili tuto koncepci přeplňování, od níž Němci nedávno upustili, zůstává otázkou."

    Odpoved je velice jednoducha - to, ze to neumi kvalitne vyrobit VW, jeste rozhodne neznamena, ze to nezvladne nekdo jiny. Pokud tim snad chtel autor dokonce rict, ze VW je tim, kdo udava trendy v motorarine, tak se opet myli.
    • 75 Reagovat !

      foto Kajmos

      Kajmos 28.06.  14:41

      « Re: Otazka?

      Přesně tak. Kvalita konstrukce koncernu VW je dost špatná. Stačí se podívat téměř kamkoliv za posledních 10 až 15 let a uvidíme kupu průšvihů. Že to neumí VW ještě neznamená že to nejde nebo že to neumí nikdo jiný.
    • 13 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.06.  15:32

      « Re: Otazka?

      S přeplňováním ani u toho motoru problém nebyl. Spíš by to mělo být, že je to pro jednu automobilku příliš drahé, neznamená, že se to nevyplatí žádné. :-)
      • 84 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 28.06.  15:40

        « Re: Re: Otazka?

        No dát dva mega za takvelký a těžký pohřebák s podměrečným motorem, to se tedy vyplatí :-)
        • 152 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 28.06.  16:09

          « Re: Re: Re: Otazka?

          Lidi se v podstatě dělí na dva tábory. Jeden má Mustang V8 a druhý jsou idioti...
          • 11 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 28.06.  16:13

            « Re: Re: Re: Re: Otazka?

            >:D
          • 41 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 28.06.  16:20

            « Re: Re: Re: Re: Otazka?

            Hlavně, že to umíš jednoduše vysvětlit. Bílá a černá, ano ne...někteří to mají v životě jednoduché. :-)
            • 45 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 28.06.  17:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

              Ano, snažil jsem se to vysvětlit tak, abys to pobral i ty. A zdá se, že se mi to podařilo. Škoda, že už zrušili ty zvláštní školy, našel bych si tam místo:)
              • 20 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 28.06.  17:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                Nezrušili, jen se to jmenuje jinak ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Riceeater

                  Riceeater 29.06.  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                  Inkl**ze z dílny so**ialistů (dle doktríny Euro*ojuzu) Ti nic neříká? ;-)

                  Zvláštní školy už prostě nejsou, neboť jsme si všichni rovni, že... :-!
                  • 20 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 29.06.  19:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                    S inkluzí se setkávám, jsou školy pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami, ZŠ praktická nebo speciální apod. Nic z toho nám ale EU nediktuje. Naopak nebýt EU, tak by většina škol nikdy nedostala na rekonstrukce a vybavení apod.
            • 22 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 28.06.  21:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

              ty si toho najlepsim prikladom, ze niektori to maju v zivote jednoduche...
            • 22 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 28.06.  22:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

              Čierna alebo biela, presne tvoj prípad. Prečítaj si na záver technickú špecifikáciu a potom pouvažuj, či je tento motor okrem počtu valcov nejakým spôsobom hendikepovaný :-!
              • 50 Reagovat !

                foto Machyrek

                Machýrek 28.06.  22:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                Je to spis o pocitu. Ctyrvalec jiste bude slouzit dobre. Osobne ale preferuji vic jak 4 valce. Ze 6 valce mam lepsi pocit, ze zvuku, z projevu, vnimane kultivovanosti, lepsi image atd. Nabidka motoru Volva ho u me proto diskvalifikuje. Ale je mi jasny, ze mraky lidem jento fuk.
                • 02 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 29.06.  06:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                  Ja ti úplne rozumiem a nespochybňujem to čo píš
                  • 21 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 29.06.  06:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                    ...čo píšeš, na strane druhej má tento motor od mrzáčika ako to píše náš Cherokee dosť ďaleko
                • 12 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 29.06.  14:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                  A všem lidem je fuk tvoje šestiválcová image. Tedy dospělým lidem.
                  • 40 Reagovat !

                    foto Machyrek

                    Machýrek 29.06.  16:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                    Ano, jistě, máš pravdu. Jsem rád, že se našel někdo dospělý, kdo mě dospěle chytil za slovo a vysvětil mi to ;-) Ode mne máš za to paleček nahoru :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 07.07.  06:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                      :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 28.06.  22:08

            « Re: Re: Re: Re: Otazka?

            >:-[] >:-[] :yes: :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto Wawris

            Wawris 28.06.  23:43

            « Re: Re: Re: Re: Otazka?

            uff >:D >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.06.  20:48

          « Re: Re: Re: Otazka?

          Jeden o voze, druhý o koze, viď.
      • 30 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 28.06.  15:45

        « Re: Re: Otazka?

        1.4 TSI Twincharger se sypal jeste mnohem casteji, nez jednodussi verze pouze s turbem.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.06.  20:53

          « Re: Re: Re: Otazka?

          A sypaly se na nich snad kompresory? S přeplňováním prostě problém nebyl, pokud vím. Třeba jim praskaly hlavy, co si vzpomínám, ale přeplňování fungovalo, jak mělo.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.06.  21:05

            « Re: Re: Re: Re: Otazka?

            Jj rozvody = je 7 modifikací než našli použitelnou verzi!
            Kompresor ale pískal při řazení a měl svolávačku na ovládání přemisťovací klapky. A pár změn SW. Vadnej byl i modul co kompresor pohání = takže ten občas ztratí výkon = prostě VW klasika: První generace zákazníků sou testovací jezdci

            Celkově spolehlivost na ... ale kompresor na tom motoru fakt nebyl to nejhorší :-)
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 29.06.  21:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

              Jakože měli problém se spojkou? V principu to není nic jiného než dvoustupňové přeplňování. Jen je tam kompresor místo menšího turbodmychadla. Nic nezvládnutelného. Kdysi se říkalo, že to zařízli z ekonomických důvodů. Což je pochopitelné. Tu běžnou verzi nahradila 1,4 už bez kompresoru.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 29.06.  21:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                Jo elektromagnetická spojka zlobila a jako bonus tekla vodní pumpa = přesto to nebyl hlavní problém tohohle zajímavýho ale ne moc spolehlivýho motoru
                Ekonomický důvody byly asi spíš výmluva = že to bude trochu dražší řešení museli přece vědět už předem
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 29.06.  22:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otazka?

                  Tak tady šlo o vývoj další generace. Starý odešel kvůli emisím a modernizace nepřipadala v úvahu, mělo se přejít na modulární motory. Po pravdě jsem ani nechápal, proč dělali tu první. 1,8 přišla o něco později, ale to by snad vydrželi. I když EA888 v menších objemech nechtěli používat, protože prý byla příliš drahá. Možná tedy měl být twincharger levnější. Nakonec, vycházeli ze staré konstrukce. Zvláštní je, že i Škoda brala 1,8. Přijde mi to spíš jako takový výstřelek.
    • 30 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 28.06.  15:47

      « Re: Otazka?

      To je asi lepší hodnotit a srovnávat za několik let, ne? Nikdo neví, jak to bude fungovat Volvu.
    • 10 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 28.06.  15:52

      « Re: Otazka?

      Pokud vím, tak Volvo používá i přeplňování s jedním tubodmýchadlem a s Power Pulse. Je divné, že tady není.
      • 20 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 28.06.  20:00

        « Re: Re: Otazka?

        Power pulse nie je len pre naftaky?
        • 10 Reagovat !

          foto stary-kluk

          starý_kluk 29.06.  11:17

          « Re: Re: Re: Otazka?

          Ano; a je to geniální, jednoduché a průzračné řešení. Všeliké kombinace uvedené v jiném současném článku zde na auto.cz (Continental - budoucnost dieselů) jsou složité a nefungují tak dobře.
  • 60 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 28.06.  14:47

    V90

    Nedavno som si mal cas popozerat V90 zblizka a je to fakt dizajnovo nadherne auto.
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.06.  15:24

      « Re: V90

      To rozhodně jo.
      • 80 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 29.06.  00:32

        « Re: Re: V90

        Design pěkný...cena nestravitelná při té jejich "kvalitě"..dobré jen pro čínské zákazníky.
        • 11 Reagovat !

          foto Riceeater

          Riceeater 29.06.  14:50

          « Re: Re: Re: V90

          Můžou na tom být, s tou pověstnou "kvalitou", hůře než VW? >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 29.06.  14:52

          « Re: Re: Re: V90

          Napíše ten kdo má v avataru znak VW. Good joke.
  • 121 Reagovat !

    foto happy-driver

    happy_driver 28.06.  15:23

    ***

    50 litrová nádrž? No to je dobrý fór... alebo skôr výsmech zákazníkovi, ktorý by od kombi takejto veľkosti očakával aj nejaký dojazd. Pri reálnej, minimálne 10-litrovej spotrebe je to trapas.
    • 63 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 28.06.  15:42

      « Re: ***

      A teď lidé, co si toot kupují s tím jezdí ve více lidech, nabalení a rakví na střeše na výlety.....to budou stát co 250 - 300 km. Nehledě na to, že ten podměrečný motor tímto způsobem odvaří.
      • 34 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 28.06.  16:15

        « Re: Re: ***

        Fakt máš pocit, že to naložený bude žrát 17-18l/100km?
        • 51 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 28.06.  16:21

          « Re: Re: Re: ***

          Tolik ne, ale těžko můžeš při dálkových jízdách nechat v nádrži méně než 1/4. Pokud jezdíš, tak to víš.
          • 12 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 28.06.  16:54

            « Re: Re: Re: Re: ***

            jezdim obcas dalku a klidne jedim i do hladoveho oka a jeste dalsich 80 kilaku, vidim jaky mam dojezd na palubaku a klidne napisu ze mu slepe duveruju a tankuju klidanko treba na udavanem 10km dojezdu :-! jaky je v tom jako problem?
            • 41 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 28.06.  17:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Tak to bych ti nepřál pak zůstat viset na dálnici. ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto SamanAR

                SamanAR 29.06.  09:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: ***

                za cca 650-680 tisic kilometru co ma za najeto volantem me jeste nikdy palivo nedoslo, a jak tu dalsi pisou a palivovem filtru a cerpadlu a ze se nema vyjizdet nadrz, tak palivovej filtr jsem menil 2x, jednou u Clia 1 generace kde diky cerpacce kde meli blbe preple nadrze jsem natankoval naftu (opravu platila cerpacka, proste to byla jejich chyba a odneslo to hned nekolik ridicu), podruhe v A6 kdy jsem zacal jesdit na E85 a po par prvnich vyjetych nadrzich se vymena doporucuje, a cerpadlo jsem nemenil na zadnem aute co jsem kdy mel

                sve prvni auto Ford Taunus z roku 1976 potkavam dodnes a majitele znam, problem s palivovou soustavou snad nikdy nemel, Clio 2 MTV obcas taky potkavam neb jezdi ve stejnem meste kde ziju a na Audine 6 bylo v dobe prodeje namotano prez 750 tisic kilometru a s palivovou soustavou nic spatneho nebylo ani po temer 4 letech jezdeni na E85 (v zime pul na pul s N95) , tak jsem zvedav jak to teda bude s nynejsi i30 po par letech, jestli teda nejaky problem s palivovym filtrem nebo cerpadlem bude, jinak od roku 2005-6 jezdim vpodstate z 90% na benzin od TankONO, tedy ten levnej >:D

                vzdyt dnes je benzinka snad co 5 km, a na navigaci snad vidim kde jsou, takze driv mozna problem, dnes nic zvlastniho
                • 31 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 29.06.  16:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                  V Německu na dálnici určitě ne...
                  • 02 Reagovat !

                    foto SamanAR

                    SamanAR 29.06.  16:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                    asi 4x do roka jezdim do Mnichova a do Hamburgu, nejdelsi cestu mam s X5M z Hradce do Malagy coz je temer 3 tisice kilaku a na trase se tankovalo 8x, a zadny problem jsem dosud nezaznamenal a to ani na tech nemeckych dalnicich, lidi to jste opravdu tak liny si skouknout kde na trase mate jaky mozny zastavky a pripadne si ji naplanovat? vzdyt dnes mate v navigacich i automaticke zmeny trasy pri moznych kolonach, pravda v CR to funguje nekdy bydne, ale na zapad celkem obstojne :-) lidi zijem v 21 stoleti, jiz neni potreba v aute kompas a papirova mapa (ac tu mam dojem v aute mam >:D )
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 29.06.  21:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                      Což o to, podívám se, kde jsou stanice, ale že by se mi chtělo riskovat, že tam z nějakého důvodu nenatankuji, to tedy ne. I když se nabízí snadné řešení v podobě asistenční služby (pokud tedy nezůstaneš trčet na dálnici). Problém to není ani s papírovou mapou.

                      A pak plovákům nevěřím. Sice je mají vychytané, ale je to přežitek. 10 km je na nádrž prd odchylka.
                      • 00 Reagovat !

                        foto SamanAR

                        SamanAR 30.06.  09:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                        nikdy jsem problem nemel a verim ze mit ani nebudu, ale sak kazdy at si jezdi podle sebe, od toho mame tu "svobodu a demokracii" minimalne jeste v tomhle :-)
            • 40 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 28.06.  17:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Nevím, jestli to platí i dnes, ale dřív mi bylo doporučováno nevyjíždět nádrž téměř do prázdna, s tím, že je větší riziko nasátí jakéhokoliv bordelu, co se tam dostal/vytvořil.
              No a tankovat při udaném dojezdu 10km - Cherokee psal o dálkových cestách, a to by udělal opravdu jen blb.
            • 30 Reagovat !

              foto Neurotic

              Neurotic 28.06.  17:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              To musí být super být na dálnici s dojezdem 15km 5km od pumpy a trefit 5km dlouhou kolonu >:D Osobně se to snažím držet i mimo červené pole což je ještě spousta paliva než se vůbec rozsvítí hladové oko.
              • 20 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 28.06.  17:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Přesně. Zvláště v zimě nebo v létě, kdy v koloně nejde vypnout motor. Kdo jezdí, ví.
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 29.06.  23:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Všetky autá, ktoré som mal, mali rezervu aj potom ako ukázal PP dojazd 0, resp len pár čiarok :-) .Iba raz som skúsil koľko to vydá a prešiel som po diaľnici ešte cca 25km (diaľnica z Považskej Bystrice do Žiliny) a aj tak sa mi nepodarilo natankovať phm zodpovedajúce "takmer" prázdnej nádrži
            • 20 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 29.06.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Jooooo taky jsem byl takovej strelec, az dokud jsem nezustal trcet na Autobahnu 1km od parkoviste a asi 4km od pumpy s pry jeste 18km dojezdu dle BC. Tlacit skoro kilak do mirneho kopce auto s zenou za volantem... to si clovek strihne jen jednou za zivot. :-)
          • 33 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 28.06.  22:15

            « Re: Re: Re: Re: ***

            Pokiaľ pôjdeš za 10/100 tak budeš tankovať v reále každých 350-400km a to je o kus viac ako 250-300km, však. Okrem toho, asi málokto dáva tých 300-400 km bez prestávky ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 29.06.  19:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: ***

              Nikdy bych nejel do dna. 1/4 a tankuju. U nás je pump habaděj, protože se tak praly prachy v 90. letech, ale v Německu na dálnici a i jinde co 50 i více km.

              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 29.06.  23:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***

                Príklad od nás zo Slovenska. Rýchlostná cesta R1, po zjazde z D1 pri Trnave. Jedna čs OMV pri Seredi, ďalšia 76,5km dľa google máp kúsok pred Hronským Beňadikom. K ďalšej čs Slovnaft to máš 58 km...Takže ani tu nemáš za každých okolností púmp habaděj ;-) Mimochodom, pokiaľ idem len s autom, tak na diaľnici začnem pokukovať pri dojazde pod 200km. Pokiaľ s prívesom, tak si plánujem max 400km na jednu nádrž, lebo stačí dlhšie stúpanie a v priebehu krátkej chvíle sa dojazd rapídne zníži. Pekným príkladom je stúpanie za Graz-om v smere z Viedne :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 28.06.  23:24

            « Re: Re: Re: ***

            To auto pojede za nějakých 10-11l/100km, takže pokud nejedeš po A11/20 nebo jiné dálnici bez pump, jsi celkem v suchu i s padesátilitrovou nádrží.
            Souhlasím s tím, že je to na houby objem, ale s 250 km dojezdem sis trochu zapřeháněl :-)
        • 20 Reagovat !

          foto tomas4568

          tomas4568 29.06.  15:50

          « Re: Re: Re: ***

          Zkušenost s XC90 T8 na německé dálnici se dvěma osobami a bez rakve při 180 kmh - ano, 18lt/100km je realita. Indikovaný dojezd po dotankování byl 280 km.
      • 60 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 28.06.  16:32

        « Re: Re: ***

        Ale tak s tím odvařením bych to nepřeháněl. Souhlasím, že šestiválec tím dvoulitrem plnohodnotně prostě nenahradí, ale zase vocamcaď pocamcaď. Stejně jako neumírají jako na běžícím pásu litrový ecoboosty, není důvod aby tohle auto odrovnalo dvoulitr.
  • 20 Reagovat !

    foto tomlak

    tomlak 28.06.  15:24

    Integrovane ostrikovace

    Jsou již v MB myslim, že experti v autosalonu již testovali na MB E coupe
  • 14 Reagovat !

    foto Fabia-RS

    Fabia RS 28.06.  15:24

    Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

    Nevím, proč autor píše o tomto motoru: "Technologie TSI společnosti Volkswagen získala opět ocenění „International Engine of the Year Award“ (Mezinárodní motor roku). Motor 1.4 TSI Twincharger, který podeváté v řadě zvítězil v kategorii 1,0 až 1,4 litru, je tak nejúspěšnějším agregátem v historii mezinárodní ankety o nejlepší motor."... jako nechvalně proslulý. Já jsem s ním již přes 4 roky maximálně spokojený ve Fabia RS.
    • 10 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 28.06.  15:44

      « Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

      Zrovna tahle soutež je taková všelijaká, ale ten popis je tam špatně Neplatí, že dvojité přeplňování má vše kromě výkonů 90/92kW. Těch verzí TSI je tolik, třeba 110kW jsou jak dvojitě tak jen turbem přeplňované... Zkratky matou, nejdřív to T znamenalo twincharger, teď Turbocharger.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.06.  08:23

        « Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

        Záleží, ze kdy to je. Z dnešního pohledu to není aktuální, ten motor se ani nevyrábí, skončil s Euro 5, takže by tam měl být minulý čas. Ale 103 kW verze bez kompresoru přišla snad až v 2012 (A1 s vypínáním válců). 110 kW možná 2014 (A3 ji možná měla dřív; G7 a spol. nejprve měly 90/ 103 a až později přešly na 92/ 110). Předtím žádný takový motor nebyl, všechno to byly twinchargery. A teď si nejsem jistý, jestli pro nějaký model nedělali i 96 kW. Dělící čára byla zhruba těch 100 kW.

        A nevím o tom, že by T někdy znamenalo twincharger. TSI je zkrácené TFSI, respektive Turbo FSI. Zřejmě, aby jim to lépe ladilo s TDI. Nepasovalo to na třílitr, kde byl kompresor.
    • 11 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 28.06.  21:23

      « Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

      tie ocenenia neriesia, ze to je mačka vo vreci a konstrukcne podceneny a nie moc podareny motor... neriesia spolahlivost tak o com ? co je technologia TSI prosim ta ? TSI vychadza z FSI co je priamy vstrek ktory priniesol VW po japoncoch o dekadu neskor a aj to to pekne pohnojil a jeho FSI je taka vstupenka do problemov... TSI je len oturbene FSI..

      audi to este znaci po starom Turbo FSI tj TFSI...

      lol tie technologie spolocnosti Volkswagen... ani ten twincharger nie je ich myslienka, ale tak hlavne ze si spokojny nech ti to fúka co najdlhsie
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.06.  08:35

        « Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

        Tak to kecáš. První VW s přímým vstřikováním přišel v roce 2000 (jen rok po debutu závodní R8 s přímým vstřikováním). Mišáci byli první z Japonců, pokud vím, a to bylo 1996.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.06.  08:39

          « Re: Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

          První ale byli přece fakt japonci = konkrétně Mitsubishi. 1997 pak Nissan, 1998 Toyota. V rámci spolupráce svou verzi jejich motoru od 2001 používalo PSA = 2litr HPi. Eště předtim 1999 v Evropě Renault IDE 2.0
          Nějakou prehistorickou verzi přímýho vstřikování používal Mercedes 300SL = v roce 1955 :yes: :-)
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 30.06.  08:58

            « Re: Re: Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

            Přijde ti to snad jako dekáda? A první přímé vstřikování benzínu v osobním autě to také nebylo. Takový 300 SL ho měl o nějakých 40 let dříve.

            PS: Pěkný edit.
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 30.06.  17:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

              dekáda... presne nemusí byt, islo skor o princíp... ale ked to chces uplne presne a zalezi na tom, tak to dekada nebola :
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 01.07.  07:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

              Ad PS: Dík :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.06.  08:42

        « Re: Re: Nechvalně proslulý 1,4 TSI?

        FSI má hlavně jméno z techniky vrstvení směsi, což se dělalo za pomoci přímého vstřikování. Už dávno to asi vzdali, ale označení zůstalo.
  • 73 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 28.06.  15:39

    Předražené

    Z toho článku mám pocit, že je to předraženej krám, kterej by měl stát tak půl milionu, ale v žádném případě ne 2 >:D Motor má 4 válce konkurence má 6 a spotřeba nebude horší, podvozek je na úrovni Fabie, možná by pomohlo vyhození dalších desítek tisíc za lepší tlumiče možná... a když chcete náhodou někam jet tak doporučuji přibalit kanistr, protože dojezd je tak 500km pokud tu nádrž vyjedete na doraz takže v reálu spíš 400 to už je možná za ty prachy lepší vzít Teslu 8-s
    • 53 Reagovat !

      foto MMX

      MMX 28.06.  19:04

      « Re: Předražené

      V90 jsem mel moznost zkusit a bylo to luxusni svezeni I kdyz jsem retardery projizdel padesatkou, nechapu co tady placas o Fabii... zataceni taky dobry a co se tyce odezvy motoru, ve srovnani se sestivalcem od Mercedesu jsem pri normalni jizde (protoze nikdo si nekoupi petimetrovy kombik aby s nim zavodil na okruhu) nepoznal zadny vyznamny rozdil.
    • 31 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 28.06.  20:34

      « Re: Předražené

      Myslíš, že výrobní náklady na kabelku Louis Vuitton jsou 20 tisíc? To je tržní hospodářství,klidně prodávej za tři milióny, když to někdo koupí:)
      • 60 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 28.06.  20:36

        « Re: Re: Předražené

        Což neznamená, že nebudu považovat Louis Vuitton za předraženej hadr. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Vasut1974

          Vasut1974 28.06.  21:31

          « Re: Re: Re: Předražené

          Kdyztak ak uz kus kuze ne ? :-)
          • 01 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 28.06.  22:15

            « Re: Re: Re: Re: Předražené

            Myslel jsem, že dělá i látkový, ale máš pravdu. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Vasut1974

              Vasut1974 28.06.  22:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Předražené

              Dela ale kdyz uz tak uz :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Riceeater

                Riceeater 29.06.  14:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Předražené

                Já teda kabelkám vůbec nerozumím ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 28.06.  15:56

    Příkladně sladěné frekvence a fáze pérování vpředu a vzadu

    To je jeden z hlavních úspěchů klidného a přesného chování podvozků Volva. Nejinak to je i zde. A tak Volva, která jsou obecně o metráky těžší než velikostně odpovídající konkurenční vozy (originální bezpečnost), skutečně překvapivě dobře jezdí.
  • 50 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 28.06.  16:13

    Ostřikovače

    Historické okénko: Již staří Římané měli u Alfy GTV 916 ostřikovače přímo na stěračích - na papíře je to skvělý řešení, v praxi to znamená, že v zimě jsou hadičky permanentně zamrzlý i s kapalinou do -30°C, v létě při otevřenym okně dostane člověk vzhledem k profilu čelního skle cca deci přímo do kabiny a na výměnu je třeba mít jednu ruku jako gynekolog a druhou jako kulturista. :-)
    Věřím ale, že to mají Švédi vychytaný líp.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.06.  09:20

      « Re: Ostřikovače

      Už je to dlouho, co jsem SL řídil, ale mám takový pocit, že i tam musíš mít zavřené okno. Alespoň u řidiče. Ta kapalina nad stěračem při jeho pohybu ven zůstane u řidičova A sloupku, stěrač ji cestou dolu nesetře (protože je nad ním, duh :-) ), a vzduch to pošle na okno. Deci to nebude, ale je to na skle vidět. Nevím, jak to odolává zamrznutí (nevzpomínám si, že by byl stěrač vyhřívaný).

      Což je úsměvné, protože s tím přišli právě proto, aby se ti nedostávala kapalina do kabiny (pokud si dobře vzpomínám). :-)
  • 80 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 28.06.  16:26

    V90

    Okukoval jsem to a malej okamžik se s tím svezl. Respektive s D5, auto plná palba v ceníkovce skoro 2,5 milionu Kč. Interiér moc hezkej, zpracování slušný. Ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že je to takovej hodně naleštěnej Passat. A to v ceně aut, jako je třeba CLS 500SB.
    Za mě ani náhodou, ale prý se to prodává velmi dobře..
    • 10 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 28.06.  18:30

      « Re: V90

      Takové stěrače najdeš i u Jag Xf. (předchozí generace) a jsou fantastické.
  • 20 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 28.06.  17:01

    Titulek

    Copak nám ten kulišák šéfredaktor chtěl titulkem říct? Že se v testu dozvíme, jaký příplatek je obzvláště nutný? Četl jsem pozorně, a mohu se jen dohadovat. Že by stavitelný podvozek? Ale pokud nebyl testován, je to spíš dohad. A bylo to tak vůbec myšleno? Nechtěl by jste pane Machalo nechat psát titulky nejlépe autory článků, nebo alespoň někoho normálního? Pokud by s psaním titulků byla pevně spojená funkce šéfredaktora, tím lépe.
  • 20 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 28.06.  17:14

    Spotreba

    Ja by som s tym hodnotenim kvalit toho motora pockal a uvidime ako sa bude prejavovat v praxi.(poruchovost)
  • 00 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 28.06.  17:19

    Objektivita

    Kde je tu nejaka objektivita. Spotreba sa meria exaktne ak chcem aby to malo nejaku vypovednu hodnotu. Cize idem vzdy ten isty okruh(mesto,okresky, dialnica) tam aj spat. Idealne je ked sa striedaju vodici. A samozrejme dodrzujem predpisy a rychlost meriam cez GPS a nie GPS v telefone, ale v nejakom certifikovanom pristroji. Cize cele zle a o nicom. Inak kamos si to Volvo kupil a uz mu stahuje zadnicu zo spotreby. >:-[]
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 29.06.  08:33

      « Re: Objektivita

      A ten tvoj kamoš za to vyhodil posledné prachy? Tipujem že to zobral aj tak na firmu a spotreba mu môže byť ukradnutá. Pri nadobudúdacej cene je spotreba podružný parameter. :-)
  • 30 Reagovat !

    foto Xonik

    Xonik 28.06.  21:20

    Zajímavé auto. Jen ta cena...

    Opět zajímavé auto, technika a jízdní vlastnosti sice průměr ale snaží se a pokrok od nové XC90 je znát, kvalita zpracování a použitých materiálů je na nepremiový segment nadprůměrná, design se nedá označit jinak než jedinečný a podle mě super. Ale tohle všechno bohužel deklasuje cena, která je opět naprosto na úrovni premium segmentu, přičemž vyjma designu mu to ale nemá čím konkurovat. Velká škoda, mainstream v této třídě dneska v podstatě vyklidil pole, a při adekvátní ceně by Volvo bylo zajimavější pro mnohem větší okruh zákazníků, byť nepochybuju že prodávat se bude velmi slušně i tak. :yes:
    • 80 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 29.06.  00:36

      « Re: Zajímavé auto. Jen ta cena...

      za 2 mega si to koupí jen magor nebo čín'an >:D
      Veškerá konkurence v této ceně je lepší a prémiová.
      To Volvo není a nebude..měli dál dělat ty hranatý taxíky :-) ..to je vtip.
      Design je moc pěkný.
      Jen cena je o půlku mimo.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 29.06.  08:34

        « Re: Re: Zajímavé auto. Jen ta cena...

        Cena je vec pohľadu. Očividne to zákazníkom Volva neprekáža, keďže sa predávajú tak ako snáď ešte nikdy.
      • 02 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 29.06.  12:35

        « Re: Re: Zajímavé auto. Jen ta cena...

        Snad se na mně nebudeš hněvat, ale kdyby se vybíralo jen podle vzhledu, 90% lidí dá přednost XC90 před Touaregem.
        • 10 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 01.07.  00:17

          « Re: Re: Re: Zajímavé auto. Jen ta cena...

          Když tím autem nechceš jezdit..Volvo..jinak je Touareg jasná volba.
          A vypadá taky velmi dobře.
  • 23 Reagovat !

    foto Vasut1974

    Vasut1974 28.06.  21:34

    Cena

    Jako nechapu co je na tyhle cene tak spatnyho - za na chlup stejny penize je v BMW nova petka a "jenom" sedan a "jenom" se 4valcovym 140kw dieselem a rozhodne ne se vsim zaskrtanym v seznamu priplatkove vybavy (vlastni zkusenost)
    • 61 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 29.06.  00:38

      « Re: Cena

      BMW , Mecedes-Benz či Audi je prémie !!! Made in Germany.

      Volvo je zkrachovalá automobilka , s čínskými majiteli..fuj...to mně prémiové moc nepřijde , image nula...made in China 8-s
      Nemá šestiválce...v prémii standard , a ceny jsou šílené.
      • 22 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 29.06.  08:36

        « Re: Re: Cena

        Keď už ideš do extrémov, tak mi prosím ťa povedz čo je prémiového na takom GLA za 28 tis. Eur s 1,5 DCi od Renaultu, bez 4x4 a v podstate nič moc výbavou?
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.06.  09:04

          « Re: Re: Re: Cena

          Zůstal bych ve třídě, C má i V8 o šestiválcích se ani nebavím, E dtto. E-Klasse je třída S/V90, tam od středních motorizací nemá Volvo co nabídnout.
          • 12 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 29.06.  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Nerozporujem viac valcové motory, ale je len toto ten parameter, ktorý odlišuje mainstream od prémie? Pre mňa určite nie. Podľa mňa prémia udáva smer či už v technológiách alebo bezpečnosti.
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 29.06.  11:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Pohonné ústrojí beru jako základ vozu, pro mě osobně je to víc ukazatelem prémie než slepé úhly apod.
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 29.06.  12:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Soudě podle toho, kolik potkávám nových XC90 tak je spousta lidí, co to tak nemá.
                Taky nepovažuju Volvo za prémii, ovšem nutno uznat, že prodávat sub-prémii za ultraprémiové peníze je husarský kousek:)
                A ke všemu je to čínská sub-prémie...
                • 11 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 29.06.  15:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Když se tady napíše že Škoda není Česká polovině tady jde prasknout cévka že i vývoj probíhá v Česku (což jak všichni víme je pravda částečně) ovšem Volvo které je kompletně vyvíjeno ve Švédsku je čínské. Super hoši, zajímalo by mě na čem jedete?
                  • 01 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 29.06.  16:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Co je zrovna po ruce:)
                  • 10 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 30.06.  11:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Mno, nedávno tu bol článok o tom, že práve V/S 90 sa vyrábajú/budú vyrábať v Číne a voziť ich sem budú vlakom. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 30.06.  12:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Teď je otázka, za kolik je prodávají. Mám takový pocit, že jsem se ani neobtěžoval s ceníkem nebo konfigurátorem, natož s poptávkou. Až tak mě při předváděčce zaujala. A to se mi líbí.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.06.  12:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Za kolik nevim ale XC90 prodali loni 91 522 kusů
                    585 z toho v Česku
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 29.06.  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                No áno, pohonné ústrojenstvo ale ocenia prevažne tzv. nadšení vodiči. A potom očividne existuje značná kategória vodičov, ktorým stačí len to že je to Volvo :-)
              • 11 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 29.06.  15:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Prémie je (obrazně) překonaný pojem od dob co se tam počítá Audi. Odjakživa měly prémiové auta klasickou koncepci pohonu.
            • 30 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 30.06.  12:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Bohužel není problémem jen motor. Alespoň u XC90 bylo nepřehlédnutelné, jak špatný má podvozek. U motoru to pak není jen o podání výkonu. Stop/ start nebyl povedený ani u zážehového. Většinou potkávám diesel a ten soundtrack... :-) Ani převodovka nedosahovala očekávaného standardu (i když, po pravdě, 8HP je tvrdý oříšek a alespoň to není dvouspojka). Mít pak ovládání klimatizace na dotykovém displayi rozhodně nepovažuji za pokrok a není to směr, kterým bych se chtěl ubírat. Vůbec, matlací systém nepovažuji za řešení hodné prémie, ale v tomhle není Volvo samo.
      • 02 Reagovat !

        foto Vasut1974

        Vasut1974 29.06.  11:08

        « Re: Re: Cena

        Tak vynechal bych emocialni petiminutovku ohledne zkrachovale automobilky, cinskych majitelu a made in China (coz tusim neni ani pravda) a chybejiciho Image.

        Chybejici sestivalec (nebo alespon 5ti valce jak byvalo u Volva zvykem) jsou spatne, ale vetsine zakazniku to nevadi nebot prodavaji jako nikdy predtim.

        Cena ovsem neni stejna jako v D3 ale nizsi a to byla moje message. Proste za tyhle penize takhle vykonnyho a vybavenyho kombika treba od BMW proste nesezenes.
      • 12 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 29.06.  15:13

        « Re: Re: Cena

        Tvůj příspěvek je velmi inteligentní. Běž a řekni švédským konstruktérům kteří auto vyvinuli že je to made in China. Přidej si k tomu znaku VW v avataru ještě svastiku, ty made in Germany.
        • 00 Reagovat !

          foto Vasut1974

          Vasut1974 29.06.  17:14

          « Re: Re: Re: Cena

          Tak hlavne kde je co vyrobeno je v dnesni dobe uplne jedno ... Porsche na Slovensku, Mercedes v Madarsku ....

          A i kdyby se nekdo zaklinal tim, ze jako v Nemecku je to nejaky lepsi tak doporucuju se do nejaky z tech tovaren jit podivat a schvalne kolik tech monteru je nemcu
          • 10 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 01.07.  00:22

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Jenže ty auta mají německé kořeny..vývoj neplatí čínské peníze , že?
            Mercedes se vyrábí a vyvíjí v Německu..je to prémiové auto.
            BMW totéž...to VOLVO nebylo a nebude fakt nikdy.
            Tu cenu jim sežere jen blázen či fanatik do značky.
            Mimochodem , designem se Volvo na prémii posunulo , technikou ne.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 01.07.  07:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Nechceš už si konečně vybrat jenom jeden ze svých dvou nicků?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 01.07.  07:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Kde je problém? Volvo má zas švédský kořeny

              VW Porsche používá zas katarský peníze a seděj i v dozorčí radě, Mercedes zas SAE a kuvajtský prachy = odteď už jen BMW? Tam sou americký norský a švýcarský prachy = to může bejt? ;-)

              Furt řikám že Lexus je jediná pravá prémie :yes: >:D >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.06.  11:31

      « Re: Cena

      20i je myslím o cca. €2k levnější než 20d, 30i o cca. €2k dražší než 20d. Nevím, o jakém jenom to mluvíš. A příplatek za kombi je něco přes €2k.
      • 00 Reagovat !

        foto Vasut1974

        Vasut1974 30.06.  13:26

        « Re: Re: Cena

        Stejne vykonnej benzinovej kombik (540i) se ctyrkolkou je o skoro 14k EUR drazsi nez 140kw dyzlovej ctyrkolkovej sedan se kterym sem to srovnaval. Takze to mi prijde jako celkem nezanedbatelna extra cena za to mit BMW a ne Volvo. Takze znovu opakuju, ze ta cena se zda zcela OK.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 30.06.  13:43

          « Re: Re: Re: Cena

          Ale 40i je špičkový R6 o kterém se ti u Volva může jen zdát...
          • 01 Reagovat !

            foto Vasut1974

            Vasut1974 30.06.  14:10

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            To ani nahodou nerozporuju .... jen pro 90% potencialnich kupcu to jsou kw na papire a tam to cislo je skoro stejne.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 30.06.  14:04

          « Re: Re: Re: Cena

          Stejně výkonný? Těžko. 30i, což je také čtyřválec a má myslím 185 kW, je dražší jen o cca. dva tisíce. Přitom si myslím, že bude zdatným soupeřem T6, byť má na papíře deficit. 40i o dalších myslím osm, tedy deset celkem. To už je slušná částka. Ale čekal bych, že tam bude trochu výbavy navíc, protože osm je za 250 kW (+65) dost (na druhou stranu za to dostáváš vynikající šestiválec).

          Plus samozřejmě příplatek za kombi a pohon všech kol, pokud máš o něj zájem (a u kombi nemáš u 40i ani na výběr).
          • 00 Reagovat !

            foto Vasut1974

            Vasut1974 30.06.  14:14

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Jasne, ale 185kw je prece jen o dost mene. Opet - muzeme se bavit o projevu toho motoru a o tom jak do premie patri 6ti valec, ale vykonove je to blizko s 540kou a ta je o kapanek drazsi.

            Asi je ta vysledna cena mozna trosku nizsi protoze je v serii par veci co v ty lidovy 520cce chybelo a muselo se dokoupit, ale porad se bavime o rekneme 12k+ EUR rozdilu a to je proste o cca 12% vice. Takze proste rozdil mezi D3 a Volvem v cene je a kazdy kdo tu nadava na to jak je to drahy proste tohle prehlizi.

            Zaroven se jim dari jako nikdy, takze jsou ty ceny bud OK nebo jdou cestou mainstreamu a autmaticky mastej slevy jen co vlezes do showroomu - to neumim posoudit.
  • 12 Reagovat !

    foto roubicek25

    roubicek25 28.06.  22:21

    Debata..

    Teda já zírám- zatím žádná debata jestli je Volvo prémie, nebo ne ?? 
    • 20 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 28.06.  22:22

      « Re: Debata..

      už to tu padlo - viz Xoník ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Xonik

        Xonik 28.06.  22:28

        « Re: Re: Debata..

        Správně píšeš - padlo, to je otázka konstatování a né debaty ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 28.06.  22:31

          « Re: Re: Re: Debata..

          V pohodě. ;-) Nic proti tvýmu pohledu nemám, nevidím to tak úplně jasně jak ty, ale ani ne jasně opačně. A teď už raději pššt! :-)
    • 04 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 28.06.  23:34

      « Re: Debata..

      ved nie je o com v tomto smere debatitt.. volvo nie je premiova znacka ani premiovou znackou nikdy nebolo... to aj taky stinger je dnes uz vacsi premiant ako cele volvo ...

      volvo by som zaradil do subpremie k alfe, subaru, honde .... ale premia to nie je ani len zo srandy
      • 20 Reagovat !

        foto roubicek25

        roubicek25 28.06.  23:52

        « Re: Re: Debata..

        Evidentne jsi to nepochopil na co narazim. Cela ta debata o "premiovosti" je totiz humorna. Nejvic ji resi ti, co na ty auta realne nemaji, a honi si ego s bazarovkama.
    • 30 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 29.06.  00:40

      « Re: Debata..

      Není to prémie..nikdy nebyla..jaká debata , to je fakt. >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 29.06.  06:12

    Krásně rozporuplné...

    Úplně jsem ještě nevstřebal zadní lampy sedanu, ale kombík, stejně jako zbytek karoserie je jednoduše krásný. Působivý interiér může mít mušky, které se objeví po pár měsících fungování a sedačky, jakkoliv jsou krásné napohled nedosahují úrovně, kterou poskytovaly ty předchozí, vypadající až obyčejně.
    Podvozek chce zkoušet a zkoušet, ona nějaká kombinace bude určitě téměř ideální, ale není to na první dobrou. Od Volva člověk očekává plavnost a konejšivost, která tu jednoduše není pravidlem.
    Motory vezmu na milost (nikdy ne na roveň šesti a víceválcové prémii), ale za jinou cenu, než za jakou se Volva ceníkově prodávají. ;-)
    • 50 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 29.06.  08:13

      « Re: Krásně rozporuplné...

      Většina z nás má tu zkušenost, aby věděla, jak významně pozvedne vnímanou kvalitu auta šestiválec. Resp. jak obrovský rozdíl v projevu je třeba mezi 520d a 530d, u benzínů stejně tak. Nejde jen čistě o absolutní dynamiku, ale o její celkové podání, kulturu chodu, pocit dynamické suverenity, což jsou atributy, které v kolonce "hnací řetězec" obecně oddělují premii od mainstreamu. Proto volvo těžko vnímat jako premii, potom ale také těžko brát vážně ceny, za které svá auta nabízí, resp. lze je označit za předražená a nabízenému neodpovídající. V90 je z venku designově krásné auto, a přestože se mi design vnitřku nelíbí zdaleka tolik, jako u předchozí generace, nelze mu upřít, že umí navodit dojem. Ale jízdním projev a hnací řetězec to prostě všechno sráží a klidně bych si uměl představit, že tento kousek za bratru 2,1 milionu bude ve srovnávacím testu objektivně velmi těžce zápasit s o milion levnějším superbem nebo insignií ve vrcholné benzinové specifikaci.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.06.  08:50

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        K tomu přijdou novinky typu online prodeje bez oficiálních dealerů, to bude mazec. Nicméně V90 a V90CC vypadají naprosto úžasně! :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Atila-

        Atila_ 29.06.  09:32

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        Ono je to hlavne o tom, ze premie ma urcity status. Kdyby Skodovka udelala auto na urovni Audi, tak by byla stale mainstreamem, nikdy ne premii. Vybudovat premiovou znacku trva pul stoleti. Volvo je mainstreamove auto pro stredostavovske rodinky nikdy nebude mit status nemecke D3.
        • 11 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 29.06.  10:46

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          Nie je to tak dávno, keď ani AUDI nikto do prémie neradil. :-)
        • 32 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 29.06.  15:40

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          S tou Audi jsi to moc netrefil. Ta v prémii není moc dlouho a za mne je tam neoprávněně. Znakem prémie bylo mimo použití viceválcových motorů a klasická koncepce náhonu. Všem kteří to ještě nepochopili: volantem se má řídit a ne se přetahovat o kola s motorem. Každý kdo někdy řídil klasickou koncepci mi jistě dá za pravdu že je to jiný pocit než sebelepší předkolka.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 30.06.  07:02

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            A preto dnes D3 predava najviac 4x4? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 29.06.  12:03

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        Je to tak a ne jinak!
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 29.06.  12:47

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        Tady je ve hře daleko víc faktorů, motor napříč, přednostní pohon předních kol, "laciná řešení", které se používají běžně ve Škodovkách a Opel-ech.
        Motor jako takový je jenom třešnička na dortu, předtím měli šestiválce i osmiválce i pětiválce a stejně jsi - mohu se mýlit samozřejmě - žádné Volvo nikdy neměl:)
      • 03 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 29.06.  15:28

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        Chudák Volvo těžce zápasíci se Škodou a Opel. Dobře ty. Ten matroš ti asi dost záviděj ne?
        • 40 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 29.06.  16:00

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          Co je na tom Volvu technicky jiného, lepšího, než na Superbu? Sám výše píšeš o koncepci, já tu nevidím rozdíl. Navíc jsem obě auta jel, volvo má uvnitř hezčí dřevo, je to za milion navíc? O tom píšu, že nechápeš psaný text je tvůj problém a tvá reakce pak logicky vypadá jenom směšně, matroši.
          • 02 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 29.06.  16:08

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            No neberu jen techniku ale i auto jako celek. Dobře tak o motoru s přeplňováním jak turbem tak kompresorem v Superbu nevím. Směšně vypadáš ty se svým Superbem já jel ty auta obě a rozdíl mezi tebou stále omílanou vnímanou kvalitou je rozdíl světelných let. A pokud to chceš popřít neprojížděj jen Volvo, ale sedni si i do toho laciného pekáče od Škody. Pokud nevidíš ten rozdíl tak jsi případ hned pro několik různých lékařských specializací.
            • 20 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 29.06.  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              Motor s turbem i kompresorem byl ve Fabii, jestli tě to uklidní...
              • 03 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 29.06.  17:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Motor? Snad šrot.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 29.06.  23:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                  Vzhledem k tomu, jak dlouho je na světě tato motorizace, těžko můžeme předjímat, jestli to nebude šrot taky.
            • 20 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.06.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              Jak píše Mig, motor s turbem a kompresorem měla i o dvě třídy menší F2 RS.
              Co tam máš dál, doktore...?
              Škodovka (Superb), ta je (nejen) na tebe jako hadr na býka, ale Dinar zmiňoval i Insignii, takže klídek... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 29.06.  17:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Až projedu novou Insignii budu vědět jak si stojí proti Volvu S/V 90. Ta původní si nemohla ani čuchnout k výfuku Volva. Kdo ty auta jel a je už jedno jestli řadu 60 nebo 80 už ví.
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 30.06.  07:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              "No neberu jen techniku ale i auto jako celek..."
              Ber si co chceš, jak chceš, ale pokud reaguješ na něčí příspěvek, měl bys reagovat na to, co je tam psáno, jinak budeš stále za kašpara.

              Rozdíl v jízdním projevu této vrcholné specifikace V90 a podobné spec. u superba je prakticky nulový, obě auta jedou velmi podobně, podobně drncají, jsou podobně hlučná od podvozku, automat volva je lepší, řízení má zas lepší superb, místa je v nich podobně, za volantem se sedí pohodlně v obou. Vnitřek volva dělá lepší dojem, ale znova se ptám, je to rozdíl za milion? Podle mého ani náhodou, k premii mají ta auta svým projevem stejně daleko, to že se S90 cenou s premií srovnává, je majstrštyk volvího marketingu, z hlediska objektivních kvalit je to při ceně přes dvě mega krásný příklad leštěného prdu.
              • 20 Reagovat !

                foto Redmex

                Redmex 30.06.  08:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Volvo som neskusal, ale tak videl by som tam len predsa dva rozdiely.

                1) Vnimana kvalita interieru (zvonku sa mi pacia obe auta). Superb zial konci na vybave priemerneho mainstreamu a ten interier posobi stale podobne ako v Superbe 2 resp. Octavii 3. To je pre mna osobne dost minus, kedze slusna kombinacia (2.0 tsi a L&K resp. Sportline) nie je zrovna lacny, ale stale tam mas velkoplosne plastove vyplne dvery (ok Sportline poriesil aspon to). A nepriplatis si za lepsie. Palubka nebude v "kozi", lebo tam tu moznost nemas. Sedadlam nepredlzis sedak, nedofuknes bocnice atd. A celkovy dojem je taky ...mainstreamovi, nic viac.

                2) Hluk. Vrstvene skla vpredu by to mohli zlepsit, ale Super 3 (aj 2) je biedne odhlucneny. Druhe auto co jazdim je Peugeot 308 minulej generacie a je na dialniciach tichsi...

                Kazdopadne suhlasim, ze Volvo nie je premia v klasickom ponimani. Ponuka podla mna viac ako mainstream, ale nie tolko co D3 + Jag (aj Alfa). Klasicka koncepcia chyba, motory chybaju a pocit z jazdy je podla kazdeho ako u dobreho mainstreamu. Plus teda mu chyba zastupenie v luxusnom segmente, co je podla mna to co robi premiu premiou :-) Mozu potom zdielat technicke riesenia aj v nizssich triedach. Tam by s 4 valcom fakt nepochodili >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 30.06.  09:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                  Ano, souhlas, vnímaná kvalita je u volva jednoznačně lepší, vnitřek působí hodnotněji, s odhlučněním je to složitější, aerodyn. hluk je potlačen, ale hluk od kol je na úrovni superbu, nic extra. Jde o to, jestli, zjednodušeně řečeno, to lepší dřevo uvnitř stojí za milion, jen na to se stále ptám. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.06.  09:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                    Zkus se sousředit na podstatný = třeba tu levnou a drahou konstrukci = to dřevo samo o sobě ten milion neudělá ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 30.06.  09:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                      Podstatné je, jak se to auto chová, jestli má místo mcpersonu vepředu víceprvek a jezdí jak auto s mcpersonem, cenu nemůže nijak ospravedlnit.
                      Za ty dvě mega to auto nemá ani konstrukčně lepší adapt. tlumiče, v superbu za cenu i mio menší je mít budeš, takže jsme zas u toho dřeva.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.06.  09:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                        Podstatný je co posoudíš ty a ne konstrukce auta? Taky dobrý :-)

                        Když tě nezajímá technika = co třeba sedačky?

                        Co tvý uši? Hifi Canton vs B&W?

                        Volvo má adaptivní podvozek = elektronicky řízený tlumiče Four-C = čim si jel?
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 30.06.  10:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                          "Volvo má adaptivní podvozek = elektronicky řízený tlumiče Four-C"
                          Tys ten test ani nečetl, co?!

                          Jinak, už se zas jen hamunasakrovsky motáš v kruhu, na takovou "diskusi" si budeš muset najít někoho, kdo s tebou bude chtít ztrácet čas... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 30.06.  10:32

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                            To už tak bejvá že věci jako Four-C apod. bejvaj u prémie za příplatek = gratuluju k objevení Ameriky

                            Tak co ty sedačky a hifi? Jako fakt se ti sedělo a poslouchalo líp v Supu? ;-)

                            Nebo prostě nevíš kudy z toho = takže nemáš čas jako [odkaz]

                            Nejsem žádnej fanda Volva ale [odkaz] :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Provocateur

                Provocateur 30.06.  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Zapomněl jsi na to nejdůležitější a to bezpečnost, kde bude nejmarkantnější rozdíl ve prospěch Volva. A spousta lidí si svůj život cení na víc než ten milion :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 30.06.  10:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                  Jo, jo, švédská ocel. >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto Provocateur

                    Provocateur 30.06.  10:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                    Jestli bys radši boural v Superbu než V90, tak hodně štěstí >:D

                    A až si sundáš ten rudej hadr z očí, tak se mrkni na nárazový testy, ten rozdíl pak (možná) uvidíš i ty :-)
              • 01 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 30.06.  10:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                No od dob co odsud zmizel ten exot GTI jsi tu za kašpara jenom ty. Tvoje machrování co všechno už jsi projel a že tvůj názor je vlastně jediný správný mě tady vždy pobaví. Ovšem napsat že Superb má lepší řízení než V90? Opravdu jsi ty auta řídil nebo jsi jel jen předváděcí jízdu cca 3km?
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.06.  21:52

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            Technicky lepší je zavěšení kol. U Supu je klasický levný podvozkový řešení
            6 st. DSG vs 8 st. s hydroměničem je asi taky ve prospěch Volva
            Volvo nikdy svý auta moc naladit neumělo = ale poctivý řešení celkem používaj
            XC60 minulý generace byl myslim jejich nejprodávanější model = mě docela dost zklamal
          • 10 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 29.06.  22:52

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            Nevím jestli lepšího, ale na zadní nápravě má listové péro místo vinutých pružin kvůli úspoře místa. Jestli to u V90 funguje stejně blbě (nekomfortně) jako u XC90 tak potěš koště.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.06.  23:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              Je to stejný řešení jako v Corvette = příčný listový pero z kompozitních materiálů k jinak běžný víceprvkový nápravě. Vpředu lichoběžníky = jinak viz já 21:52
              Jel sem ve 4 Volvech a podvozky prostě neuměj = teda 2 eště ušly 2 stály za prd. Na konstrukci nešetřej jen sou divně odladěný
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 30.06.  08:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Nejdřív argumentuješ konstrukčním řešením, abys o pár komentů dál napsal, že volvo podvozky neumí = schíza!

                Jde přece o to, jak se ta auta projevují, co je platné, že má teoreticky konstrukčně lepší podvozek, když se to v reálu nijak neprojevuje. Ta auta jsou prostě projevem hodně podobná, ať se to fandům volva líbí nebo ne.
                Měl jsem S80 čtyři roky a první, co jsem udělal (a s tím záměrem jsem do toho auta už šel) byla výměna podvozku za Heico, pak to fungovalo velmi uspokojivě. Podstatné v hodnocení V90 za dvě a něco mega je, že to auto je jízdním projevem tak daleko za premií E, 5er, XF že prostě nemá svou cenu jak ospravedlnit, je svým projevem mnohem více jako ten superb za mega + ten motor...
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.06.  08:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                  Fakt schíza? To by mě nenapadlo že tak jednoduchý konstatování: Nešetří na konstrukci = ale odladěný sou divně. Nechopí každej

                  Co ti na tom přijde schíza? Ale klidně to napiš po svym = rád se poučim :-)

                  Levná drahá konkstrukce neni teorie ale praxe. A ona se projevuje to nejde že ne. Ale třeba míň = rozdíl poznáš třeba na delší cestě, nebo při krizový situaci. Když si zmínil XF = Jagy bejvaj odladěný snad eště líp než D3. Každej má holt svý priority = viz já 23:24 = volvo úmyslně uloží co do chování vozu motor úmyslně hůř = aby bylo o něco bezpečnější
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 30.06.  08:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                    V diskusi o jízdním projevu je jedno, jestli má jeden konstrukční základ lepší než druhý, hodnotí se reálný projev, to ani blábolením o krizové situaci a delší cestě >:D nespravíš. Jestli je to tak, že s lepším konstrukčním základem neumí udělat volvo podvozek lepší než škodovka se základem horším nebo naopak škodovka umí z horšího základu udělat podvozek srovnatelný s konstrukčně lepším základem je šumák, ani jedna varianta není pro volvo lichotivá, podstatný je výsledek, a ten je v projevu podvozku velmi podobný, tečka.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 30.06.  09:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                      Aha už to chápu = když něčemu nerozumíš řikáš tomu blábolení :-)

                      I když ti to hlava nebere: 600 koní a 700 Nm za deště a na suchu = je rozdíl. Stejně jako sofistikovanější konstrukce vs levná = po tisíci kilometrech. No stačí i míň ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 30.06.  09:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                        >:D >:D moc se prožíváš...
      • 00 Reagovat !

        foto prezdivany-alias

        přezdívaný alias 29.06.  15:42

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        O tom, že šestiválce jsou jinde než čtyřválce, se nebudeme hádat. Co ale dělá obecně prémii prémií, je klasická koncepce - motor za přední nápravou, pohon primárně vzadu. To auto pak jede jinak. Dávat do mainstreamu jen čtyřválce je až trend poslední doby, předchozí generace střední třídy je ještě nabízela. O situaci 15-20 let zpátky ani nemluvě. A stejně to nebyla prémiová auta.
        • 00 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 29.06.  15:50

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          Ano dělá to postupné zlevňování (ojebávání) aut. Kdysi i mainstreamove auta vyšší a střední třídy mívaly klasickou koncepci a šestiválce.
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 29.06.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            No Volvo zatím jenom zdražuje a ojebává:)
            • 00 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 29.06.  17:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              Ostatní ne, viď? Svatá prostoto.
              • 20 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 29.06.  23:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                V jakém ohledu? BMW začalo dávat motory napříč a podobné speciality až v poslední době a ty modely jsou proti stávajícím levnější. Ojebávat ano, ale zohlednit to v ceně. Volvo zdražilo:) a přitom se jim daří, já jim to samozřejmě přeju, ale...
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.06.  16:59

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            Tak to nakonec vidíš sám... a už se to zjevně neojebává jen v mainstreamu, ale i v subprémii, viz Volvo. ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Vasut1974

          Vasut1974 29.06.  17:17

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          SOuhlas - fauve prevleceny za Audi ven - za me jedine palce nahoru :-)
      • 20 Reagovat !

        foto honzaHK

        honzaHK 29.06.  21:36

        « Re: Re: Krásně rozporuplné...

        Souhlasím. Navozuje dojem, láká na své blizny ve smyslu tvarů, barev a struktur. Nicméně jako každý rok několik dní po rozbalení vánočních dárků zůstane pouze vystřízlivění v podobě upatlaného displeje komplikujícího rutinní ovládání, každodenního pohledu na opotřebovanou kůži sedáků (testovaný model má najeto pouze přes 13000) a čtyřkomorového srdce na stimulátoru. Absence šestiválce je pro mě jako fanouška aut nepochopitelná.
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 29.06.  23:05

          « Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

          Budu se opakovat, ale v předchozích generacích mělo Volvo pěti, šesti, osmiválce a prémii to z něho neudělalo. Motor jako takový je jenom jedna část obrazu. I kdyby tam dnes šestiválec měli, nejspíš by byl zase napříč, poháněl by prioritně přední kola a byla to z nouze ctnost... v tom ohledu bych řekl, že to není takový fail. Navíc, aspoň na papíře je dynamika slušná.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.06.  23:24

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            Byl by napříč = protože bezpečnost je u nich na prvnim místě
            Primárně přední kola sou pohonem většina Audin = a pro hodně lidí je to dokonce nejlepší prémiovej výrobce :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 30.06.  08:07

            « Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

            Ale udělalo, v to je právě pointa, to, že si dnes volvo troufá prodávat čtyřhrnkovou V90 za cenu přes dvě mega, je právě zásluhou dvou předchozích generací velkých sedanů/kombi od volva, které se technikou i projevem k premii přiblížily, přestože používaly mainstreamovou koncepci. Teď, po rezignaci na V8, R6, R5 zůstal jen odér předchozí generace, z něhož za přispění kvalitního designu volvo aktuálně těží. Ale nebude to na pořád...
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 30.06.  08:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

              Ono je vlastne otazka ci samo Volvo sa citi byt premiou, alebo len zaplnilo priestor co mainstream vypratal - vyssiu strednu a vseobecne drahsie specifikacie.

              Koniec koncov skusa to rovnako aj VW Arteon s dost podobnymi cenami a technikou. Vybavene tiez dosiahne cca 70k euro a je to stale ten spominany Superb. :-)
              Uvidime, kto preda viac, to trochu napovie o vnimanej prestizi Volvo vs. VW. Aj VW ma nejaku tu historiu v presahovani vyssie Phaeton, Passat W8...
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 30.06.  09:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Ano, v min. generacích se pohli směrem k premii, teď se volvo do toho "subpremiového" prostoru vrací. Jak říkáš, i vw tam občas nějakým modelem, phaeton, touareg, nahlédne. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 30.06.  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásně rozporuplné...

                Na €70k dosáhne i normální Passat, pokud si dobře vzpomínám. Samozřejmě v ceníku, jen blázen by takovou částku napsal do nabídky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Zpěvačce Lucii Vondráčkové (37) se v Kanadě, kde žije s manželem Tomášem Plekancem (34) a dvěma syny, daří čím…

Brambor bude letos méně. Úrodu poškodila jarní sucha

Brambor bude letos méně. Úrodu poškodila jarní sucha

Letošní úroda brambor nebude oproti loňsku příliš dobrá, způsobila to jarní sucha. Největší propad čeká rané…

 

iSport.cz

Monako bude žalovat. Kdo nelegálně jednal s Mbappém o přestupu?

Monako bude žalovat. Kdo nelegálně jednal s Mbappém…

Ajajaj, tady bude mít někdo průšvih. AS Monako vydalo prohlášení, ve kterém odsuzuje velké evropské týmy za to,…

Sparta hlásí devátou posilu. Přichází kamerunský záložník Mandjeck

Sparta hlásí devátou posilu. Přichází kamerunský…

Fotbalová Sparta hlásí svou devátou letní posilu, z francouzských Mét přichází střední záložník Georges…

 

Reflex.cz

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a podívejte se na snímky z uplynulých let

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a…

Akty X, dlouhodobě nejpopulárnější soutěž časopisu Reflex, které se každý rok účastní stovky profesionálních i…

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a lidové horůrky zmapoval Polák

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a…

První komplexní monografie věnovaná české hrůzostrašné literatuře! Na téměř pěti stech stránkách Hrůzy v české…