Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testujeme Škodu Kodiaq! Co vás zajímá?

Za prvními jízdními dojmy jsme se vypravili na Mallorcu. Aktuálně testujeme nejslabší verzi se čtrnáctistovkou pod kapotou. Mrkněte na video!
Zpět na článek
15. 11. 2016 12:03
15. 11. 2016 12:08
15. 11. 2016 16:30
15. 11. 2016 17:07
15. 11. 2016 17:18
15. 11. 2016 21:33
15. 11. 2016 12:08
15. 11. 2016 12:22
15. 11. 2016 12:25
15. 11. 2016 12:29
15. 11. 2016 12:36
15. 11. 2016 18:52
15. 11. 2016 12:26
15. 11. 2016 12:15
15. 11. 2016 12:25
15. 11. 2016 12:25
15. 11. 2016 12:41
15. 11. 2016 12:49
15. 11. 2016 12:55
15. 11. 2016 13:04
15. 11. 2016 13:08
15. 11. 2016 13:13
15. 11. 2016 13:17
15. 11. 2016 13:29
15. 11. 2016 13:39
15. 11. 2016 13:41
15. 11. 2016 13:51
15. 11. 2016 13:56
15. 11. 2016 14:06
15. 11. 2016 14:24
15. 11. 2016 14:41
15. 11. 2016 13:22
15. 11. 2016 13:40
15. 11. 2016 14:12
15. 11. 2016 14:18
15. 11. 2016 14:36
15. 11. 2016 14:47
15. 11. 2016 15:51
15. 11. 2016 13:41
15. 11. 2016 14:13
15. 11. 2016 15:50
15. 11. 2016 16:04
15. 11. 2016 19:16
15. 11. 2016 13:08
15. 11. 2016 13:12
15. 11. 2016 13:18
15. 11. 2016 13:24
15. 11. 2016 13:27
15. 11. 2016 13:29
15. 11. 2016 14:42
15. 11. 2016 19:19
15. 11. 2016 16:32
15. 11. 2016 17:59
15. 11. 2016 13:12
15. 11. 2016 13:23
15. 11. 2016 16:15
15. 11. 2016 22:15
15. 11. 2016 16:06
15. 11. 2016 16:25
15. 11. 2016 13:37
15. 11. 2016 13:51
15. 11. 2016 14:29
15. 11. 2016 18:21
15. 11. 2016 18:57
15. 11. 2016 20:03
15. 11. 2016 20:05
15. 11. 2016 20:27
15. 11. 2016 23:01
16. 11. 2016 00:50
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:01
na první pohled úzký rozchod, jako skoro u všech Škodovek
a to mají ta nejširší kola. Dřív byla ve Škodě móda cpát dlouhá auta na krátký podvozek, s příchodem MQB přišla móda cpát široká auta na úzký podvozek, tak třeba v další generaci už to bude OK nejen co do délky k rozvoru, ale i co do šířky k rozchodu... :-)

A taky by zadní dveře nemusely být širší než přední. Asi je to praktické, ale vzhledu (ala natažený jezevčík) to neprospívá. Stejný problém má i Superb combi....
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 12:03
FUJ
to je ale ošklivý auto, na té červené už schází jenom nápis HASIČI ... >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
5
15. 11. 2016 12:08
Re: FUJ
Je to také bachraté o ničom. ;-)
15. 11. 2016 16:30
Re: FUJ
Ja tohle auto moce nechapu - co to vlastne je? Je to kombi nebo SUV?

Podle toho strasneho bocniho designu je to horizontalne rozriznute kombi nastavene na vysku o nejakych 15 cm (viz. umisteni klik dveri) aby to vypadalo jako SUV (viz. nepouzitelna 3. rada sedadel). A je to take vertikalne rozriznute a umele prodlouzene (viz. prodlouzene zadni bocni dvere - skutecne delsi nez predni!).

Rekl bych, ze Kabanos uz davno ztratil invenci a jede na necem odcela silnem.

Motor 1,4 TSI a skoro 2 tuny - chci videt realnou spotrebu a realne jizdni vlastnosti realne pouzivaneho auta, tedy min. z pulky nalozeneho. O privesu nemluve.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 17:07
Re: FUJ
Umístění klik dveří, použitelnost třetí řady sedadel - podle toho tam u vás poznáváte SUV?

No, u nás se podíváme na světlou výšku (194mm) a možnost pohonu 4x4 (ano, pro všechny motorizace) a máme jasno ;-) .

1.4TSI 110kW 250Nm, hmotnost cca. 1,5t, Vmax 193-8km/h, 0-100 za 9.4-9.9s - co k tomu chceš dodat? Samozřejmě to nebude jezdit za 6l/100.
15. 11. 2016 17:18
Re: FUJ
Jsem zvedav na realne vlastnosti, ne na papirove teorie za laboratornich podminek. Je to line - to rika sam redaktor.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 21:33
Re: FUJ
Pokud bylo tvým cílem, aby zaznělo, že to je líné, nejlépe ještě s chlapáckým podtextem, že ty osobně by ses s něčím takovým nespokojil... pak dobrá.

Když se podíváš, jaké top benzínové motorizace má konkurence, tak na ně základní Kodiaq nijak zvlášť neztrácí - namátkou X-Trail 1.6 160k 240Nm, Kadjar 1.2 130k 205Nm, CR-V 160k 192Nm, SantaFe 2.4 138kW 242Nm...
15. 11. 2016 12:06
v te cervene je obzvlaste oskliva
by me zajimalo jak to vypada ve skutecnosti..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:15
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
mně se právě v červené relativně líbí, vypadá jaksi účelově, to se mi spíš nelíbí v bílé, jistí to šedá metalíza...
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:17
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
na výstavě designu v Pha Holešovicích byla možnost... fotografie značně matou, skutečnost je kapánek lepší (v bílé barvě)... je tam několik "ale" a jsem zvědav, zda budou zmíněna...
například ergonomie středového tunelu (proč se u tak relativně velkého automobilu zase musím opírat kolenem, když se snažím o pohodlný posed?)
Co lze ocenit, tak je určitě tvar a velikost volantu a možnosti jeho nastavení, dobrý výhled na zpětná zrcátka a rychle reagující info-T a pohodlné přední sedáky. Co je úplně OT, tak třetí řada sedadel, která mají spíše marketinkový než nějaký racionální smysl.... atd. Počkám si na test...
15. 11. 2016 12:32
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
Třetí řadu určitě vyzkoušíme, uvidíme, co David řekne na Vámi zmíněné koleno!
Machi
15. 11. 2016 14:26
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
my uz teraz vieme ze David rekne, ze to je jako fakt dobri vole. Protoze Skoda Kodiaq nevyhra jenom nad superbem, nad vsetkym ostatnym vyhra o dve dlzky davidovho priplatku od skodofky.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 12:33
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
Třetí řada sedadel je tam pro výjimečné příležitosti, kdy potřebuješ nabrat někoho navíc, na nějakou krátkou pojížďku po městě apod... a pak holt musíš být připravený na kompromisy. Občas bych to užil.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 15:14
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
Niežeby som nesúhlasil, ale prečo potom označuje niekto (naprieč značkami) ako 7 miestne auto? Skôr by sa hodilo označenie na spôsob 5+2, ale je mi jasné že marketing. >:D
Avatar - Emel
15. 11. 2016 15:47
Re: v te cervene je obzvlaste oskliva
a) marketing, b) homologace
15. 11. 2016 12:08
design
to auto posobi strasne utahane, unavene... fakt sa to nepovedlo
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:22
Re: design
hlavně ta přední světla a nejlepš je ten plastík pod znakem uprostřed masky, to je designová perla >:D >:D >:D
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:25
Re: design
náhodou ten Überknírek je na tom docela pěkný :-)
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:29
Re: design
to jo, leda pro příznivce uber říše >:D
15. 11. 2016 12:36
Re: design
Ten radar je fakt vtipný, ale čo už.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2016 18:52
Re: design
Existuje nějaký tvůj příspěvek, kde by ses sám neřehtal tomu, co píšeš?
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:26
Re: design
tak nesnaží se působit agresivně, což oceňuju, protože to u lowcostových značek vyznívá jednoznačně komicky...
15. 11. 2016 12:15
Co mě zajímá
Kdy Vás trkne, že na světě je více automobilek. A co nové testy spolehlivosti v Německu na 2017...tam to škoda docela projela.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - karasjan14
15. 11. 2016 12:15
Jízdní vlastnosti
Jak je Kodiaq nedotáčivý a jak hodně se naklání v zatáčkách. Jak působí při rychlejší jízdě. Jak komfortní je. Jak tichá je jízda apod. :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:19
Re: Jízdní vlastnosti
něco jako Bentayga, ale levnější :-)
Avatar - Uživatel_5340709
15. 11. 2016 12:23
Re: Jízdní vlastnosti
A rychlejší než Levante, ale levnější :-)
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:19
Re: Jízdní vlastnosti
k otázce ohledně hluku se připojuji... docela bych přivítal měření nějakým kalibrovaným "hlukoměrem", a to na všech místech vpředu i vzadu...
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:23
Re: Jízdní vlastnosti
když takto měřili ve srovnávacím testu Octavii III, tak byla objektivně průměrná, ale subjektivně se všichni testeři shodli, že je nejhorší. Ono s objektivním měřením hluku to není úplně jednoduché...
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:25
Re: Jízdní vlastnosti
Jde spíše o to, jestli člověk může vnoučata (např) dozadu okřiknout přijatelným evropským způsobem nebo nechá hlasivky na předním airbagu (ironie samozřejmě) a udělá ze sebe maximálně tak nesrozumitelného opičáka...
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:28
Re: Jízdní vlastnosti
s vnoučaty ve třetí řadě se komunikuje nějakým interkomem, ne? :-)
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:31
Re: Jízdní vlastnosti
Teda já bych děti ve třetí řadě nemučil :-) Fakt tam není místo, a to v téměř žádném "sedmimístném" SUV. Nehledě na to, že to nejdražší usadit do "deformační zóny pro kamiony" bych prostě neriskoval
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 12:39
Re: Jízdní vlastnosti
Jo, to je dobrý tak pro tchýni >:-[] Jenže tu tam nenacpeš >:D
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:42
Re: Jízdní vlastnosti
No, nacpeš... ale napřed do Bauhausu pro pilku....
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:39
Re: Jízdní vlastnosti
to víš, vnoučata se někdy až do věku 12-15 let pohodlně vlezou do třetí řady MPV jako je Galaxy, S-max, Voyager atd jneže MPV jaksi v Evropě neletí..... každej musí mít suv nebo aspon crossover >:D
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:40
Re: Jízdní vlastnosti
s třetí řadou se počítá spíš pro rozvoz po městě, kde kamiony moc nejsou. Třetí řada určitě není na delší cesty (když pak vlastně zmizí kufr) a ani na patnáctiletá vnoučata :-)
Avatar - removed
15. 11. 2016 12:43
Re: Jízdní vlastnosti
Jak už zmínil Barik výše., i já myslím, že MPV je k takovému účelu ideálnější
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:50
Re: Jízdní vlastnosti
Ne? Soused vozil holk (8 let) a kluka (12) let - vnoučata s S-Maxem do Rakouska, Německa, Polska, naprosto v pohodě.
Kufr nepotřebují, to oblečení se jim tam vejde, zbytek si dneska všude půjčíš a koupíš. Pro příznivce kempování a gulášového cestování je ještě box na střechu
15. 11. 2016 13:24
Re: Jízdní vlastnosti
představa, ze si pujcuju nejaky propoceny lyžáky po nekom, který me budou tlacit a bolet v tom nohy, ne to diky.
slusny lyze se sice daj v rakousku pujcit, ale vlastní sou vlastni
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 15:19
Re: Jízdní vlastnosti
Lyžiarky a lyže si poriešiš aj rakvou na streche. Ja 7 miestne MPV mám už druhé, absolvoval som aj dovolenku pri mori 4 dosp. + 2 deti a v pohode sme sa vošli, keby nebolo treba ťahať golfáč a prenosnú postieľku pre mladšieho, ani rakvu na strechu by nebolo treba. Ale je fakt, že v lete toho oblečenia človek so sebou berie oveľa menej.
15. 11. 2016 22:05
Re: Jízdní vlastnosti
Rodicia boli na suzuki ignis v chorvatsku - 5dospely a pomestili sa -270l kufor... ked sa chce, tak sa da... ale ked niekto zo sebou stahuje barak... ;-)
Avatar - simon_sez
16. 11. 2016 08:24
Re: Jízdní vlastnosti
My sme boli v septembri v IT - 3 dospely + 4 deti, s postielkou aj golfacom a bez rakvy >:-[]
Avatar - Jopino
15. 11. 2016 12:25
dotaz na redakci
Pokud budete mít k dispozici základní motorizaci 1.4TSI ACT, zajímal by mě pocit z dynamiky alespoň z poloviny naloženým autem (pokud nebudete mít prostor pro měření s Racelogicem), reálná spotřeba a akustický komfort. Díky :yes:

Jinak budu asi proudu, ale v té červené je v pohodě :-)
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2016 12:30
Re: dotaz na redakci
Pokud bude k dispozici, samozřejmě se svezeme a napíšeme! Základními motorizacemi se ale automobilky na prvních prezentacích moc často "nechlubí", tak uvidíme, co Škodovka!
Díky,
Machi
15. 11. 2016 13:49
Re: dotaz na redakci
Pripojuji se s pranim nejakeho rozumneho srovnani dynamiky a aspon ramcove i spotreby. Uvazuji o 1.4 TSI, ale precijen to auto uz je dost velke a tezko rict jaka bude spotreba. Zaroven prosim i o nazor nebo srovnani novych LED svetlometu s konkurenci. Diky
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 12:25
tak konecne
nejake tie realnejsie fotky "z ulice" ..... vdaka ( teraz uz vidim ovela viac )

nemozem sa ubranit dojmu ze opat z toho ciha nejaky "jazvecik" ... akoby tie kola boli zase kusok uzsie posadene .... take sorento alebo edge posobia svojim postojom ovela lepse a "istejsie" ... ale viac by asi napovedala ich spolocna fotka s kodiaqom

v tej cervenej s tmavymi plastami je to vcelku pekne ( hranate blatniky ocenujem ) .... o uspechu vobec nepochybujem .... ale popravde som cakal vizualne asi kusok viac na to aky je tu okolo kodiaqu frmol a chaos.... aj ked ano... najviac napovie stejne realne stretnutie v premavke
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 12:27
Prostor pro 3. řadu
Zajímalo by mě, jak využitelná je 3. řada sedaček, tzn. prostor na nohy, nad hlavou, délka sedáku a opěráku, způsob nastupování do 3. řady, možnost posunu sedaček ve 2. řadě, vedení klimatizace do 3. řady atp. Obávám se ale obligátního "je to nouzové řešení pouze na kratší trasy"...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uživatel_5340709
15. 11. 2016 12:32
Re: Prostor pro 3. řadu
Na položení 10 l balení tetrapacku mlíka jsou ty sedačky vynikající. :yes: >:D (i na delší trasu) ;-)
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 12:33
Re: Prostor pro 3. řadu
Ja ti to řeknu, není, tak pro děti do 5ti let. Dospělý se tam vlézt nemůže, leda liliput :/
Avatar - Jopino
15. 11. 2016 21:19
Re: Prostor pro 3. řadu
Vedle píšou tohle:

Pochopitelně jsme zkoušeli i prostornost na všech třech řadách sedaček. Redaktor Autorevue.cz s výškou 186 centimetrů si pohodlně sedne takzvaně sám za sebe a ještě mu ve druhé řadě nad hlavou zbude 7 centimetrů a před koleny jedenáct. To, když je zadní lavice posunuta do nejzazší zadní polohy.

Dozadu si ale stejně velký člověk nesedne, ani když se zadní sedačka posune o zmíněných 11 centimetrů dopředu. Kolega, který ale měří jen 172 centimetrů, s umístěním svého těla do třetí řady problém neměl. Před ním by klidně a velmi pohodlně mohli sedět další dva stejně vysocí jedinci.
15. 11. 2016 12:29
Jízdní vlastnosti + real. spotřeba
Jízdní vlatnosti na 18" kolech (bez DCC - hluk od podvozku, naklánění , atd . ) + realná spotřeba 1,4 TSI 4x4 při testu ..děkuji :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 12:38
Nenadchne, neurazí
Už jsem měl tu "čest", uvnitř je to docela prostorné auto o chlup větší, než klasické SUV nižší střední, než Ateca,CS5,Kuga a podobné. To asi všichni víme. Materiály v interiéru jsou trochu lepší, než u Oktávky (ani nevím, co to bylo za výbavu), ale tenké výplně dveří s plasty z asijského rádia bohužel zústávají, rozhodně v autě za milion čekáte více. Sedačky v tomto kousku kožené (černá kůže), připomínaly mi styl Audi a VW před 10ti lety, ale nemohu si stěžovat, že by byly nepohodlné. Volant slušný, dobře se drží, verze s DSG celkem povedený volič automatu a po ruce. Petka do dveří jasná volba >:D >:D

Je to kus auta a v bílé nepůsobí tak nepatřičně úzce, pokud se nedíváte zepředu. V zadu také místa dostatek (mam 188cm), ale 3. řada sedadel je pouze nouzová.Velké Škodovácké plus bych viděl v absenci schodu do kufru, takže s položenými sedačkami tvoří rovnou ložnou plochu, ale i tak mi přijde kufr Oktávie prostornější, respektive vyšší po roletku.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Zappa
15. 11. 2016 12:46
Re: Nenadchne, neurazí
vďaka za info!
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 12:56
Re: Nenadchne, neurazí
treti rad sedadiel bude v 4,7 metrom dlhom SUV vzdy o velkom kompromise... ale na druhej strane vzdy lepsie ho mat ako nemat..... aspon pre deti je urcite pouzitelny a 7 dospelakov v tom asi nikto prevazat nebude ... mne sa popravde kodiaq paci.... aj ked musim priznat ze na tychto "realnych" fotkach som cakal kusocek viac.... v zasade bude dolezita hlavne cena za tu "zakladnu" stvorkolku.... teda cena za ktoru sa uz bude dat kupit verzia so 4x4... lebo vieme ze yetina napriklad v tomto musela ist az hodne "cenovo" vysoko.. pricom tigi dokazal ponuknut aj 1,4 tsi 92 kw uz v 4x4..... necakam lacne auto... ale to asi necaka nikto... v cervenej vyzera sviezo... len to chce este viac fotiek... hlavne tak sikmo z uhlov... pripadne nafotene este vedla nejakeho ineho vozu ( pre porovnanie ) .... kazdopadne vyzera to na tah spravnym smerom .... toto skode nemoze nevyjst
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:01
Re: Nenadchne, neurazí
Já nerozporuji o smyslu té 3. řady, a že nekdy se to může hodit, ale bylo to spousty dotazů, tak jsem se pokusil odpovědět, jelikož jsem to auto alespoň staticky vyzkoušel.

Že se prodávat bude, tak to taky nepochybuji, byť mne se hodně nelíbí předek vozidla. Za tu cenu bych si vybral jinde a oželel 3. řadu sedadel. To je ale můj názor. A pokud chci velké a dražší SUV, tak mnou procházený kus s dvoulitrem TDI atakoval cenu Touarega s V6 ;)
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 13:08
Re: Nenadchne, neurazí
predok je prave najkrajsi... anopak.. zadok mi uz sedi menej.... tu to zavana atecou alebo mozno nejakym audi ... tu uz skoda zacina tapat....
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:09
Re: Nenadchne, neurazí
Tak u někoho, komu se líbí Hyundaie, ty sympatie chápu ;) Ateca se mi líbí i přes její hrany a strohý interiér z Leonu přeci jen trochu více.
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 13:12
Re: Nenadchne, neurazí
asi to kusok este potrva kym uvidim kodiaq nazivo ale zatial v podstate celkom spokojnost... vzhladom na to co vizualne ponuka octavia alebo fabia je to podla mna az az ... skoda ze nie je viac foto v tej cervenej ... ( a vela robia aj tie hanate blatniky... davaju smrnc celemu autu )
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:14
Re: Nenadchne, neurazí
Když jsem ho onehdá viděl poprvé, bylo to na dálnici a zdálky zezadu jsem nejdříve říkal, že je to nějakej divnej Yeti, až pak blíže jsem pochopil, co se mi naskytlo za životní prvenství >:D

Červená se mi nelíbí, viděl jsem nějakou zelenostříbrnou metalízu a pak bílý kus. Zelenostříbrný se mi líbil více, ale počkej času, určitě si pak vybereš i tu svou kombinaci >:D
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 13:31
Re: Nenadchne, neurazí
ten prvy odstavec nema chybu >:D
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:50
Re: Nenadchne, neurazí
Trochu bych lhal, ještě mam jednu historku k dobru >:D O mém prvním setkání třetího druhu

Bylo nebylo, jednoho nezvykle chladného letního dne (začátek Srpna), tma (cca 10 hodina večerní), okraj vojenského prostoru v Milovicích, kde jsou skoro až pověstně "kvalitní" okrsky a kde jízda jinak dle redakce vychytaným Rapidem s tyčí vzadu se rovná komfortu motokáry. Náhle se během pár vteřin oteplilo a ze tmy za perfektního tlumení nerovností úzkého a vysokého podvozku vynořil... byl zahalený do tmavého plastového kabátu, jel rychostí přesahující místní limit a jentak se pohupoval, ladně, až přímo eroticky a smyslně! V tu chvíli mi došlo, že existují a jsou mezi námi a maskují se!
15. 11. 2016 13:36
Re: Nenadchne, neurazí
Tak keď už komentuješ výzor hyunaia, tak podľa mňa taký tucson vyzerá podstatne lepšie ako kodjak. I keď si uvedomujem, že auto nieje len dizajn. Kodjak má možno inde navrch ale vo výzore mu má čo závidieť.
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:43
Re: Nenadchne, neurazí
Jo, Tucson už je lepší, ale H/K svet obdivoval ty předchozí modely, co vypadaly jak rozbouřené vlnobití >:D

Tucson mne hodně zklamal, včera jsem se na něj byl podívat, a to hlavně interiérem. Sportage, což je sesterský model a z toho, že tu proběhlo, že Hyundai má být z K/H koncernu tou "lepší" značkou, by mohl jít Tucsonu příkladem. Tucson je prostorný, to ano, ale docela drahý a v interiéru... no... sakra to bylo snad horší než Duster, takového bakelitu všude, i kolem budíků >:D
Avatar - Amerika
15. 11. 2016 12:41
Motory
Proč je v Číně dostupný dvoulitr TSI z Octavie RS a jestli se něco podobného chystá i pro nás. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
15. 11. 2016 12:49
.
Má taky tak nesmyslně tvrdé pérování jako yety?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
15. 11. 2016 12:55
Nerad
vám tu, plačící, hážu do toho brekotu nad zoufalstvím kodiaqu vidle, ale mrkněte se, jak ho vidí jinde. Testy škodovek na ACZ nemají vypovídací hodnotu, proto má smysl o škodovkách číst jinde, např. zde [odkaz] Podobně vynechávám zase na autoexpressu testy jaguarů a LR, s těmi se to má stejně jako s testy škodovek na acz. ;-)
Rozbalit vlákno
24
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:04
Re: Nerad
5 hvězd a možná budoucí leader třídy? Ani bych to nečekal...
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:08
Re: Nerad
Ale objektivně , když pominu aspekt krásy (mě se opravdu nelíbí), tak to auto není špatně udělané. Splňuje vše co jiné SUV a je o kousek větší. Že někdo má preference takové a jiné makové, třeba v jízdních vlastnostech, projevech motoru atd.., tak to je už věc druhá.

Mne by spíš zajímalo, jaká je jeho třída? Kdo je jeho přímý konkurent? Dle mne je to akorát Outlander a Santa Fe, popříadě možná Edge?
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:13
Re: Nerad
Zajímavá otázka (Edge už je proti Kodiaqu spíše Monster Truck :-) ) Outlander má podobně úzké dveře (až by člověk řekl, že dnes je auto spíš lepší deštník), Santa Fe mi také přijde o něco větší... No, každopádně dobrá otázka...
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:17
Re: Nerad
Možná bychom mohli tohle položit redakci >:D Ale tam se to bude ohýbat, dle toho, koho budou chtít deklasovat >:D Jednou rozdrtí Dustera rozdílem 5ti tříd a podruhé prostorem nakopá X3, ne, rovnou X5! >:D

Outlander má úzké dveře, ale masivní, až přehnaně masivní palubku, to Kodiaq je trochu přirozenější :-) Edge.. ja dostanu zas, ale je to tak, Edge je v interiéru o třídu bytelnější a působí, že jsi v pořádném autě... Nechci říct, že v Kodiaqu je nějak něco špatně, jen je to čistě dojem, který asi není měřitelný. Edge na mne zase nepůsobí moc jako SUV, ale spíše přerostlý Hatchback >:D
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:29
Re: Nerad
Hejhej... já tě za EDGE kamenovat rozhodně nebudu... ve verzi Vignale je to krasavec veliký. S tím přerostlým hatchbackem máš vlastně pravdu...
Outlanderu spousta současných moderních věcí chybí, ale má jedno nesporné (subjektivně) plus. Výborně se řídí.
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:39
Re: Nerad
Ale někdo nás kamenuje (palcuje >:D ). Jo, Vignale se mi taky líbí, ale ty ceny... to je mimo >:D Pokud by Vignale bylo za ceny Titanium a Tit. jako střed, tak je to ok >:D
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:41
Re: Nerad
Vždyť u Mondea trochu polevují... až se mi začínají sbíhat sliny :-)
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:51
Re: Nerad
>:-[] Chápu, hnědá metla a bílý interiér, zvrácené a přesto mne to láká >:D
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:56
Re: Nerad
No, není tam možnost Bi-Turbo v kombinaci AT a 4x4 :-(
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 14:06
Re: Nerad
Nooo, to bych asi oželel >:D
Avatar - iudex
15. 11. 2016 14:24
Re: Nerad
Dnes som sa viezol novým Rangerom a bol som vcelku pozitívne prekvapený, ako civilne a hodnotne ten interiér pôsobí, nemal som v kontexte triedy najmenšie výhrady. Ege nepoznám osobne, ale z fotiek sa dá vyvodiť istá podobnosť. Samozrejme v osobnom aute, notabene tak drahom SUV, ako je Edge, už rovnaká kvalita nepostačuje a človek čaká dôvodne viac.
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 14:41
Re: Nerad
Tvá poslední věta je přesná a to platí i pro Kodiaq :-)
Avatar - Amerika
15. 11. 2016 13:22
Re: Nerad
Já bych za typickýho konkurenta považoval - Hyundai Santa Fe, Kiu Sorento, Mitsubishi Outlander a Nissan X-Trail... Prostým důvodem je fakt, že nabízí taky sedm sedadel a srovnatelné rozměry... Z pětisedadlovek pak třeba Honda CR-V, Subaru Forester nebo RAV4 je pro mě přímo proti Kodiaqu... Až dojde Peugeot 5008 předělanej na SUV a dostane 4x4, pak i on by měl být konkurencí, možná Rendl Koleos a chystaný Tigi XL...
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:40
Re: Nerad
S tím Peugeotem bych i souhlasil, Sorento i Santa Fe jsou o něco větší (tabulky jsem nestudoval - čili spíše od oka), RAVka je opticky širší vůz... ale jo, vyjmenoval jsi toho dost a lze souhlasit...
15. 11. 2016 14:12
Re: Nerad
Kodiaq a SanatFe budou přímí konkurenti, rozměrově se liší jen v milimetrech

délka Santa 4690 mm Kodi 4697 mm
šířka Santa 1880 mm Kodi 1882 mm
výška Santa 1675 mm Kodi 1655 mm
rozvor Santa 2700 mm Kodi 2791 mm
Avatar - removed
15. 11. 2016 14:18
Re: Nerad
Zajímavé, v reálu bych řekl, že jsou korejci větší. Za čísla určitě díky.
15. 11. 2016 14:36
Re: Nerad
To je dáno designem, na fotkách Kodiaq vypadá spíš jako zvednutý velký kombík.
Tady je srovnání s menšími SUV:
délkaxšířkaxvýškaxrozvor
Škoda Kodiaq 4697 1882 1655 2791
Mit.Outlander 4695 1810 1680 2670
Nissan X-Trail 4640 1820 1710 2705
Honda CR-V 4605 1820 1670 2630
Sub. Forester 4595 1795 1735 2640
Mazda CX-5 4555 1840 1710 2700
VW Tiguan 4486 1839 1673 2677
Kia Sportage 4480 1855 1635 2670
Hyu. Tucson 4475 1850 1645 2670
Ren. Kadjar 4449 1840 1607 2646
Seat Ateca 4363 1841 1615 2638
Avatar - Emel
15. 11. 2016 15:51
Re: Nerad
Ono je to možná tím, že člověk častěji potká Grand SantaFe...
15. 11. 2016 13:41
Re: Nerad
Este Kia Sorento, aj ked s tou sa stretava Kodiaq len v najvyssich vybavach a najsilnejsom motore.
V Sorrente je prekvapivo pouzitelna aj 3 rada sedadiel a druha rada je posuvna s nastavitelnym sklonom operadiel. Ako je na tom Kodiaq?
Aky velky ma kufor pri pouziti 3. rady? Ma 3 (a viac) zonovu klimatizaciu? Vyduchy pre 3. radu?
Avatar - iudex
15. 11. 2016 14:13
Re: Nerad
JJ, včera som test čítal na AE a predpokladal som, že niektorých určite rozhodí, keď uvidia 5-hviezdičkové hodnotenie od zahraničného média (nie českého, nie nemeckého a preto ťažko obviniteľného z nadŕžania Škode).
Avatar - Emel
15. 11. 2016 15:50
Re: Nerad
Tak se prostě řekne, že mají v UK vymyté hlavy...
15. 11. 2016 16:04
Re: Nerad
Nemít problém s designem, klidně bych si uměl nějakou verzi Kaďáka představit. Nefunguje na mě naživo o moc líp než na obrázcích. Problém zapadlých kol není jedinou vadou vzhledu.
Obecné kvality se mu po přečtení recenzí AE nebo Autocaru asi nebudou dát upřít. Nikdo však ještě nejezdil podle všeho víc než 18" kola a stále bych čekal na chování při jízdě po českých komunikacích. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 11. 2016 19:16
Re: Nerad
Bez ohledu na kvalitu/nekvalitu Kodiaqa, mám pocit, že Škoda je v UK mimořádně pozitivně vnímána, Superby tam poráží Mercedesy a pod., nebo se pletu?
Avatar - Shr3k
15. 11. 2016 12:56
220k TSI bude? 240k TDI bude?
...pro mě podstatná informace. Včetně případných termínů. O chcíplé 140kW single bigturbo TDI nebo 132kW TSI na benzínové dietě nemám zájem. To si radši koupím Superba Combi.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
15. 11. 2016 14:11
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
Ne, ano.
Avatar - Shr3k
15. 11. 2016 14:53
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
No tak pokud ano, tak snad poprvé v životě pořídím škodouku. Ještě zjistit zhruba termín.
15. 11. 2016 15:10
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
A to tam ještě bude digitální přístrojovka jak v Tiguanu. :-) ;-)
Avatar - Shr3k
15. 11. 2016 19:02
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
Nezájem, jsem v tomto ohledu konzerva... ;-)
15. 11. 2016 19:20
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
Tak ona bude za příplatek.Já už bych analog nechtěl.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 16:02
Re: 220k TSI bude? 240k TDI bude?
BiTDI Tiguan stojí ale přes 1.1M.
15. 11. 2016 13:08
2,0 TSI
Chcel by som sa spýtať: Aká je jazdná dynamika/svižnosť Kodiaqa s motorom 2.0 TSI 132 KW Váš pocit ma zaujíma.
A ešte materialý v interiéri :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:12
Re: 2,0 TSI
Materiály jsem psal výše - trochu lepší Oktávka, za VW to kulhá (dle mne i za Edgem a Novými Renaulty ( Espace tak napůl může být konkurentem?)), ale před třeba Hyundaí (mam aktuální srovnání třeba s Tucsonem) si Škodovka může v klidu pískat >:D

Za mega a více už je to napováženou, ve třídě kolem 6-7 stovek tisíců to je průměr, ostudu neudělá.
Avatar - Amerika
15. 11. 2016 13:18
Re: 2,0 TSI
Já teda seděl v Edge, Kodiaqu i Espacu a z těchto tří je Škoda materiály i celkovým pojetím kabiny jednoznačně nejdál. Edge je typicky americkej, šedé tvrdé plasty nevalné kvality i zpracování (může to být chyba konkrétního kusu, protože jsem do něj sedal jen jednou)... Espace je určitě výš jak Ford, ale vadí mi hodně lesklých ploch, na salonu to auto vypadalo už dost "ojetě" a to mělo najeto nula nula nic, protože všude byly otisky prstů. Taky se mi nelíbí infotainment přes celou středovou konzoli, ale to není o materiálech. Kodiaq mi přišel jednoznačně nejvýš, prakticky mi plasty připomenul Superba, jsou dobře zpracované, sem tam měkčené... Hodně dojmu pomáhá dvoubarevná kombinace, to uznávám... Ale na poměry třídy za mě třeba velkej nadprůměr...
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:24
Re: 2,0 TSI
Tak nevím v jakém Edge si seděl, já asi ve 3 kusech a žádný nebyl šedivý >:D Bytelnější dveře, palubka a interiér, měkčené plasty. Kodiaq který jsem viděl byl naopak šedivý, měl minimum dekorativních prvků, tenké dveře. Měl měkčené plasty, ne že ne, ale kolem řadicí páky už to vypadalo, jako v Oktávce II. generace, stejné materiály.. Espace mi přišel ze všech nejlepší, hlavně Initiale Paris, kůží obšité kde co.... Je to asi o vkusu, ale kvalitou budou podobné, jen Kodiaq má hrozně tenké dveře a výplně, i to pověstné bouchnutí dveří zní jako u fabie za třetinovou cenu :/ To mi jako nadprůměr mainstreamu nepřipadá, zkus vyzkoušet třeba nového Tigiho, tam uvidíš leadra třídy.
Avatar - Amerika
15. 11. 2016 13:27
Re: 2,0 TSI
Tak o Tiguanu se nebavím, ten je jinde, ale není to přímej konkurent Kodiaqu, že jo, teda dokud nepřijde verze XL... Edge schválně zkusím znova, nejbližší příležitostí asi bude salon ve Vídni v lednu, tak snad bude na ploše, třeba to byl fakt jen nějakej předsériovej kousek...
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 13:29
Re: 2,0 TSI
Dobře, není tak dlouhý, ale auto je to podobné a na Touarega se Kodiaq nechytá, snad jen cenou >:D EDGE mi přišlo materiály hodně dobré, ale jako auto takové mi moc smysl nedává ( i když otec po něm pokukuje), protože to není ani SUV, ani MPV... je to prostě velké >:D
15. 11. 2016 14:42
Re: 2,0 TSI
Mne sa zdá, že materiály v Kodiaqovi sú podobné ako v Tiguane.
Toto, že Tiguan má lepšie materiály musím najmenej vidieť video.
Toto isté chalani písali, že Golf má lepšie materiály ako Octavia. Ja keď som si do nich sadol a materiály ohmatal tak sa mi to zdalo rovnaké len iná vzorka povrchu.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2016 19:19
Re: 2,0 TSI
Přesně, bez ohledu na líbí/nelíbí interiér Espace v IP vypadá luxusně.
15. 11. 2016 16:32
Re: 2,0 TSI
hele Ozzman a jeho hodnoceni kvality interieru.. to je tu takovy evergreen.. narazit na nekoho, kdo by interiery Fordu povazoval za kvalitni a dobre zpracovane je rarita.. a tady ji mas, tak si toho vaz :-)
Avatar - Ozzman
15. 11. 2016 17:59
Re: 2,0 TSI
No, rarita, která zaznívá i třeba namátkou zde v testech v "podpladcené" redakci koncernem VAG viď? >:D Zrovna od tebe, který v ničem mimo Škodovku nejel a kážeš tu o "sportovních" jízdních vlastnostech Superbu II s 1.6TDI, to sedí, žejo ;) >:D
15. 11. 2016 13:12
Uz aby bol FL
Nemozem si pomoct ale ten design uz teraz na mna posobi tak nejak zastaralo, nemoderne.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 13:20
realna spotreba 1.4tsi vs. 2.0tsi ??
ne ze by me to vylozene zajímalo u tohodle auta, ale podladenej 2.0tsi v oct by mohla byt nejlepsi volba na poklidny jezdeni jestliže spotřeba nebude o moc vyssi nez u te 1.4, tak pro porovnani ...
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 13:23
CLEVER riesenie
tak za toto si naozaj zasluzia "pochvalu"
Obmedzit 220V zasuvku tvarom len na iPhone nabijacku, tak to je naozaj hodne nimanda konstruktera...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
15. 11. 2016 13:27
Re: CLEVER riesenie
mam tlačítkovou nokii a nabíječka ma presne tenhle tvar.
ja bych bral tak 2kW pro rychlovarnou konvici a elektrickej gril ..
15. 11. 2016 13:35
Re: CLEVER riesenie
No jasně, to by byla "turistika":D!!
15. 11. 2016 13:34
Re: CLEVER riesenie
Tuhle mám tuším v Passatu a kritizovat ji není úplně správný, protože všechno co má pouze fázi a pracovní nulu se tam dát dá. A všechno co má zem by tam nemělo být ani náhodou, protože to celý uzeměný není. Krom toho má to 150W, takže to jde použít akorát na nabíječku na Notebook, svítilnu, aku vrtačku nebo pak maximálně malou kompresorovou ledničku.
Ve výsledku je to docela šikovná věc, používám to třeba na vysoušeč bot.

Klasickou zásuvku mělo tuším Vito a doteď si pamatuju výraz kamaráda, co tam připojil 2000W vysavač..
15. 11. 2016 13:40
Re: CLEVER riesenie
tak zrovna NB bych do toho nedal, pretoze u všech mam kolik.
vpodstate nechapu, proc tam ten kolik je.
ale mam pocit, ze manželka je v tomhle ohledu bez koliku >:D
15. 11. 2016 16:15
Re: CLEVER riesenie
Co to je za značku? To jsem snad ještě neviděl.
15. 11. 2016 18:28
Re: CLEVER riesenie
tak i manželka ma kolik
2x HP Probook (650 a 450), 1x acer 12", 1x historickej asus
vse s PE (3. kolik)
15. 11. 2016 22:15
Re: CLEVER riesenie
Tak jsem se podíval a není to tak neobvyklé. A HP skutečně používá zdroje s ochranou třídy I (i u ZBooků). Pár jsem jich v rukou měl a nikdy jsem si toho nevšiml, respektive jsem si vůbec nevzpomněl (ono na tom nakonec normálně nesejde a v autě je ještě možnost notebook krmit rovnou stejnosměrným).
15. 11. 2016 16:06
Re: CLEVER riesenie
To není na nějakou iPhone nabíječku, je to standardní dvoukolíková zásuvka. Viděl jsi někdy zástrčku lampičky, fénu, zdroje holícího strojku, notebooku atd. atd.? Ty všechny jsou normálně dvoukolíkové. Jsou na ně i rozdvojky (rozbočovače). [odkaz] Tyhle zásuvky normálně utáhnou jen 150 W a cestovní vybavení má běžně dvoukolíkové zástrčky, tedy v praxi to moc nevadí. Roli tu nejspíš bude hrát i bezpečnost, protože výrobky s dvoukolíkem nemají zem, nemůžou se tedy spoléhat na uzemnění pláště.
15. 11. 2016 13:37
Infotainment
Před týdnem jsem si objednal dvoulitrového Kodiaqa ve výbavě Ambiente s tím, že je v něm úplně nový infotainment, který je na rok zdarma. Nikdo mi ale nebyl schopen říct, proč jen na rok a kolik bude případně stát jeho používání v dalších letech.
Docela se také obávám určité "syrovosti" nového modelu než se vše doladí. Co na to zástupci výrobce? Neměl jsem raději rok počkat?
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2016 16:25
Re: Infotainment
Infotainment bude určitě fungovat neomezeně dlouho. Ale aktualizace map můžou být jen na rok, stejně tak online služby, pak budeš muset platit. Nevím, jak to má Škoda, ale tohle je standard.
15. 11. 2016 13:37
Moj nazor...
Zadna cast totalne nechutna, bez ohladu na farbu... zvysok typicky sterilny skodovacky, ale pre Boha ziveho, ta cervena farba je hnus...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
15. 11. 2016 13:51
Dotaz
Můžete objasnit co za verzi 2.0 TSI Kodiaq používá? Na britských serverech se všude píše, že "180bhp petrol option, which uses early-closing of the inlet valves under light load, so there’s less mixture to squish, for better economy", což by napovídalo, že se jedná o novou generaci 2.0 TSI s Millerem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
15. 11. 2016 14:29
Re: Dotaz
Veru, to by bolo dobré konečne vyriešiť, bavili sme sa tu o tom viackrát. Mne sa zdá logickejšie, že 132 kW verzia dvojlitra je ten starší model, nie verzia s Millerom, ktorá má doteraz len 140 kW, ale ako to píše AE, vyzerá to práve na Millera.
15. 11. 2016 15:23
Re: Dotaz
Dobrý den, posílám Davidovi, snad něco zjistí,
díky,
Machi
Avatar - rokyta.p
15. 11. 2016 14:59
jízdní vlastnosti?
A jak se to chová na dírách ? :-!
A jak ve vysokých rychlostech 150+ ? :-!
A co výplně dveří (království levného plastu) ? :-!

ps: vzhledově možná i bílá :yes:
ps2: ZN by snesla širší rozchod, jako všechny škodovky :-|
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 18:21
...
Nic, dejte si před vánoci voraz.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
15. 11. 2016 18:57
Otázka
Objem zavazadelníku je vč. prostoru pro rezervu, což u SUV značně zkresluje objem s ohledem na rozměr kol. Kolik je objem bez rezervy?

Škoda se chlubí 7-místným uspořádáním. Pro jakou výšku je navržena 3. řada sedadel? Kolik minut redaktor ve třetí řadě vydrží sedět, než dostane křeč do půlky těla?

Mají testované vozy podložky pod koly?

Díky za odpovědi.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 20:03
Ponuka farieb
Možno trochu ženská otázka, ale bude rozšírená ponuka farieb? Lebo tieto čo sú v ponuke je zatiaľ bieda.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 20:05
Superb SCOUT
Keď už tam máte aj zástupcov automobilky tak by ma zaujímalo, že kedy a či vôbec bude aj Superb SCOUT? Myslím SCOUT, nie len oplastovanie v podobe nejakej edície SCOUTLINE. Ďakujem za odpoveď.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 20:08
Kodiaq Laurin Klement
Kedy bude aj výbava Laurin Klement a čo bude obsahovať?
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 20:27
Full LED
Ako svietia nové Full LED predné svetlá? Majú Matrix technológiu? Vypínanie segmentov?
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2016 23:01
Video?
Musim rict, ze v pohode. Kolikrat behem 58 vterin?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Arnie J
16. 11. 2016 00:50
Zajímá mě...
... jestli součástí funkce Blind Spot Detect je i funkce RTA (Rear Traffic Alert), stejně jako u Superbu ... v ceníku ani nikde jinde jsem o tom nenašel zmínku
Rozbalit vlákno
0