na první pohled úzký rozchod, jako skoro u všech Škodovek
a to mají ta nejširší kola. Dřív byla ve Škodě móda cpát dlouhá auta na krátký podvozek, s příchodem MQB přišla móda cpát široká auta na úzký podvozek, tak třeba v další generaci už to bude OK nejen co do délky k rozvoru, ale i co do šířky k rozchodu... :-)
A taky by zadní dveře nemusely být širší než přední. Asi je to praktické, ale vzhledu (ala natažený jezevčík) to neprospívá. Stejný problém má i Superb combi....
Ja tohle auto moce nechapu - co to vlastne je? Je to kombi nebo SUV?
Podle toho strasneho bocniho designu je to horizontalne rozriznute kombi nastavene na vysku o nejakych 15 cm (viz. umisteni klik dveri) aby to vypadalo jako SUV (viz. nepouzitelna 3. rada sedadel). A je to take vertikalne rozriznute a umele prodlouzene (viz. prodlouzene zadni bocni dvere - skutecne delsi nez predni!).
Rekl bych, ze Kabanos uz davno ztratil invenci a jede na necem odcela silnem.
Motor 1,4 TSI a skoro 2 tuny - chci videt realnou spotrebu a realne jizdni vlastnosti realne pouzivaneho auta, tedy min. z pulky nalozeneho. O privesu nemluve.
Pokud bylo tvým cílem, aby zaznělo, že to je líné, nejlépe ještě s chlapáckým podtextem, že ty osobně by ses s něčím takovým nespokojil... pak dobrá.
Když se podíváš, jaké top benzínové motorizace má konkurence, tak na ně základní Kodiaq nijak zvlášť neztrácí - namátkou X-Trail 1.6 160k 240Nm, Kadjar 1.2 130k 205Nm, CR-V 160k 192Nm, SantaFe 2.4 138kW 242Nm...
na výstavě designu v Pha Holešovicích byla možnost... fotografie značně matou, skutečnost je kapánek lepší (v bílé barvě)... je tam několik "ale" a jsem zvědav, zda budou zmíněna...
například ergonomie středového tunelu (proč se u tak relativně velkého automobilu zase musím opírat kolenem, když se snažím o pohodlný posed?)
Co lze ocenit, tak je určitě tvar a velikost volantu a možnosti jeho nastavení, dobrý výhled na zpětná zrcátka a rychle reagující info-T a pohodlné přední sedáky. Co je úplně OT, tak třetí řada sedadel, která mají spíše marketinkový než nějaký racionální smysl.... atd. Počkám si na test...
my uz teraz vieme ze David rekne, ze to je jako fakt dobri vole. Protoze Skoda Kodiaq nevyhra jenom nad superbem, nad vsetkym ostatnym vyhra o dve dlzky davidovho priplatku od skodofky.
Třetí řada sedadel je tam pro výjimečné příležitosti, kdy potřebuješ nabrat někoho navíc, na nějakou krátkou pojížďku po městě apod... a pak holt musíš být připravený na kompromisy. Občas bych to užil.
Niežeby som nesúhlasil, ale prečo potom označuje niekto (naprieč značkami) ako 7 miestne auto? Skôr by sa hodilo označenie na spôsob 5+2, ale je mi jasné že marketing. >:D
když takto měřili ve srovnávacím testu Octavii III, tak byla objektivně průměrná, ale subjektivně se všichni testeři shodli, že je nejhorší. Ono s objektivním měřením hluku to není úplně jednoduché...
Jde spíše o to, jestli člověk může vnoučata (např) dozadu okřiknout přijatelným evropským způsobem nebo nechá hlasivky na předním airbagu (ironie samozřejmě) a udělá ze sebe maximálně tak nesrozumitelného opičáka...
Teda já bych děti ve třetí řadě nemučil :-) Fakt tam není místo, a to v téměř žádném "sedmimístném" SUV. Nehledě na to, že to nejdražší usadit do "deformační zóny pro kamiony" bych prostě neriskoval
to víš, vnoučata se někdy až do věku 12-15 let pohodlně vlezou do třetí řady MPV jako je Galaxy, S-max, Voyager atd jneže MPV jaksi v Evropě neletí..... každej musí mít suv nebo aspon crossover >:D
s třetí řadou se počítá spíš pro rozvoz po městě, kde kamiony moc nejsou. Třetí řada určitě není na delší cesty (když pak vlastně zmizí kufr) a ani na patnáctiletá vnoučata :-)
Ne? Soused vozil holk (8 let) a kluka (12) let - vnoučata s S-Maxem do Rakouska, Německa, Polska, naprosto v pohodě.
Kufr nepotřebují, to oblečení se jim tam vejde, zbytek si dneska všude půjčíš a koupíš. Pro příznivce kempování a gulášového cestování je ještě box na střechu
představa, ze si pujcuju nejaky propoceny lyžáky po nekom, který me budou tlacit a bolet v tom nohy, ne to diky.
slusny lyze se sice daj v rakousku pujcit, ale vlastní sou vlastni
Lyžiarky a lyže si poriešiš aj rakvou na streche. Ja 7 miestne MPV mám už druhé, absolvoval som aj dovolenku pri mori 4 dosp. + 2 deti a v pohode sme sa vošli, keby nebolo treba ťahať golfáč a prenosnú postieľku pre mladšieho, ani rakvu na strechu by nebolo treba. Ale je fakt, že v lete toho oblečenia človek so sebou berie oveľa menej.
Rodicia boli na suzuki ignis v chorvatsku - 5dospely a pomestili sa -270l kufor... ked sa chce, tak sa da... ale ked niekto zo sebou stahuje barak... ;-)
Pokud budete mít k dispozici základní motorizaci 1.4TSI ACT, zajímal by mě pocit z dynamiky alespoň z poloviny naloženým autem (pokud nebudete mít prostor pro měření s Racelogicem), reálná spotřeba a akustický komfort. Díky :yes:
Jinak budu asi proudu, ale v té červené je v pohodě :-)
Pokud bude k dispozici, samozřejmě se svezeme a napíšeme! Základními motorizacemi se ale automobilky na prvních prezentacích moc často "nechlubí", tak uvidíme, co Škodovka!
Díky,
Machi
Pripojuji se s pranim nejakeho rozumneho srovnani dynamiky a aspon ramcove i spotreby. Uvazuji o 1.4 TSI, ale precijen to auto uz je dost velke a tezko rict jaka bude spotreba. Zaroven prosim i o nazor nebo srovnani novych LED svetlometu s konkurenci. Diky
nejake tie realnejsie fotky "z ulice" ..... vdaka ( teraz uz vidim ovela viac )
nemozem sa ubranit dojmu ze opat z toho ciha nejaky "jazvecik" ... akoby tie kola boli zase kusok uzsie posadene .... take sorento alebo edge posobia svojim postojom ovela lepse a "istejsie" ... ale viac by asi napovedala ich spolocna fotka s kodiaqom
v tej cervenej s tmavymi plastami je to vcelku pekne ( hranate blatniky ocenujem ) .... o uspechu vobec nepochybujem .... ale popravde som cakal vizualne asi kusok viac na to aky je tu okolo kodiaqu frmol a chaos.... aj ked ano... najviac napovie stejne realne stretnutie v premavke
Zajímalo by mě, jak využitelná je 3. řada sedaček, tzn. prostor na nohy, nad hlavou, délka sedáku a opěráku, způsob nastupování do 3. řady, možnost posunu sedaček ve 2. řadě, vedení klimatizace do 3. řady atp. Obávám se ale obligátního "je to nouzové řešení pouze na kratší trasy"...
Pochopitelně jsme zkoušeli i prostornost na všech třech řadách sedaček. Redaktor Autorevue.cz s výškou 186 centimetrů si pohodlně sedne takzvaně sám za sebe a ještě mu ve druhé řadě nad hlavou zbude 7 centimetrů a před koleny jedenáct. To, když je zadní lavice posunuta do nejzazší zadní polohy.
Dozadu si ale stejně velký člověk nesedne, ani když se zadní sedačka posune o zmíněných 11 centimetrů dopředu. Kolega, který ale měří jen 172 centimetrů, s umístěním svého těla do třetí řady problém neměl. Před ním by klidně a velmi pohodlně mohli sedět další dva stejně vysocí jedinci.
Už jsem měl tu "čest", uvnitř je to docela prostorné auto o chlup větší, než klasické SUV nižší střední, než Ateca,CS5,Kuga a podobné. To asi všichni víme. Materiály v interiéru jsou trochu lepší, než u Oktávky (ani nevím, co to bylo za výbavu), ale tenké výplně dveří s plasty z asijského rádia bohužel zústávají, rozhodně v autě za milion čekáte více. Sedačky v tomto kousku kožené (černá kůže), připomínaly mi styl Audi a VW před 10ti lety, ale nemohu si stěžovat, že by byly nepohodlné. Volant slušný, dobře se drží, verze s DSG celkem povedený volič automatu a po ruce. Petka do dveří jasná volba >:D >:D
Je to kus auta a v bílé nepůsobí tak nepatřičně úzce, pokud se nedíváte zepředu. V zadu také místa dostatek (mam 188cm), ale 3. řada sedadel je pouze nouzová.Velké Škodovácké plus bych viděl v absenci schodu do kufru, takže s položenými sedačkami tvoří rovnou ložnou plochu, ale i tak mi přijde kufr Oktávie prostornější, respektive vyšší po roletku.
treti rad sedadiel bude v 4,7 metrom dlhom SUV vzdy o velkom kompromise... ale na druhej strane vzdy lepsie ho mat ako nemat..... aspon pre deti je urcite pouzitelny a 7 dospelakov v tom asi nikto prevazat nebude ... mne sa popravde kodiaq paci.... aj ked musim priznat ze na tychto "realnych" fotkach som cakal kusocek viac.... v zasade bude dolezita hlavne cena za tu "zakladnu" stvorkolku.... teda cena za ktoru sa uz bude dat kupit verzia so 4x4... lebo vieme ze yetina napriklad v tomto musela ist az hodne "cenovo" vysoko.. pricom tigi dokazal ponuknut aj 1,4 tsi 92 kw uz v 4x4..... necakam lacne auto... ale to asi necaka nikto... v cervenej vyzera sviezo... len to chce este viac fotiek... hlavne tak sikmo z uhlov... pripadne nafotene este vedla nejakeho ineho vozu ( pre porovnanie ) .... kazdopadne vyzera to na tah spravnym smerom .... toto skode nemoze nevyjst
Já nerozporuji o smyslu té 3. řady, a že nekdy se to může hodit, ale bylo to spousty dotazů, tak jsem se pokusil odpovědět, jelikož jsem to auto alespoň staticky vyzkoušel.
Že se prodávat bude, tak to taky nepochybuji, byť mne se hodně nelíbí předek vozidla. Za tu cenu bych si vybral jinde a oželel 3. řadu sedadel. To je ale můj názor. A pokud chci velké a dražší SUV, tak mnou procházený kus s dvoulitrem TDI atakoval cenu Touarega s V6 ;)
asi to kusok este potrva kym uvidim kodiaq nazivo ale zatial v podstate celkom spokojnost... vzhladom na to co vizualne ponuka octavia alebo fabia je to podla mna az az ... skoda ze nie je viac foto v tej cervenej ... ( a vela robia aj tie hanate blatniky... davaju smrnc celemu autu )
Když jsem ho onehdá viděl poprvé, bylo to na dálnici a zdálky zezadu jsem nejdříve říkal, že je to nějakej divnej Yeti, až pak blíže jsem pochopil, co se mi naskytlo za životní prvenství >:D
Červená se mi nelíbí, viděl jsem nějakou zelenostříbrnou metalízu a pak bílý kus. Zelenostříbrný se mi líbil více, ale počkej času, určitě si pak vybereš i tu svou kombinaci >:D
Trochu bych lhal, ještě mam jednu historku k dobru >:D O mém prvním setkání třetího druhu
Bylo nebylo, jednoho nezvykle chladného letního dne (začátek Srpna), tma (cca 10 hodina večerní), okraj vojenského prostoru v Milovicích, kde jsou skoro až pověstně "kvalitní" okrsky a kde jízda jinak dle redakce vychytaným Rapidem s tyčí vzadu se rovná komfortu motokáry. Náhle se během pár vteřin oteplilo a ze tmy za perfektního tlumení nerovností úzkého a vysokého podvozku vynořil... byl zahalený do tmavého plastového kabátu, jel rychostí přesahující místní limit a jentak se pohupoval, ladně, až přímo eroticky a smyslně! V tu chvíli mi došlo, že existují a jsou mezi námi a maskují se!
Tak keď už komentuješ výzor hyunaia, tak podľa mňa taký tucson vyzerá podstatne lepšie ako kodjak. I keď si uvedomujem, že auto nieje len dizajn. Kodjak má možno inde navrch ale vo výzore mu má čo závidieť.
Jo, Tucson už je lepší, ale H/K svet obdivoval ty předchozí modely, co vypadaly jak rozbouřené vlnobití >:D
Tucson mne hodně zklamal, včera jsem se na něj byl podívat, a to hlavně interiérem. Sportage, což je sesterský model a z toho, že tu proběhlo, že Hyundai má být z K/H koncernu tou "lepší" značkou, by mohl jít Tucsonu příkladem. Tucson je prostorný, to ano, ale docela drahý a v interiéru... no... sakra to bylo snad horší než Duster, takového bakelitu všude, i kolem budíků >:D
vám tu, plačící, hážu do toho brekotu nad zoufalstvím kodiaqu vidle, ale mrkněte se, jak ho vidí jinde. Testy škodovek na ACZ nemají vypovídací hodnotu, proto má smysl o škodovkách číst jinde, např. zde [odkaz] Podobně vynechávám zase na autoexpressu testy jaguarů a LR, s těmi se to má stejně jako s testy škodovek na acz. ;-)
Ale objektivně , když pominu aspekt krásy (mě se opravdu nelíbí), tak to auto není špatně udělané. Splňuje vše co jiné SUV a je o kousek větší. Že někdo má preference takové a jiné makové, třeba v jízdních vlastnostech, projevech motoru atd.., tak to je už věc druhá.
Mne by spíš zajímalo, jaká je jeho třída? Kdo je jeho přímý konkurent? Dle mne je to akorát Outlander a Santa Fe, popříadě možná Edge?
Zajímavá otázka (Edge už je proti Kodiaqu spíše Monster Truck :-) ) Outlander má podobně úzké dveře (až by člověk řekl, že dnes je auto spíš lepší deštník), Santa Fe mi také přijde o něco větší... No, každopádně dobrá otázka...
Možná bychom mohli tohle položit redakci >:D Ale tam se to bude ohýbat, dle toho, koho budou chtít deklasovat >:D Jednou rozdrtí Dustera rozdílem 5ti tříd a podruhé prostorem nakopá X3, ne, rovnou X5! >:D
Outlander má úzké dveře, ale masivní, až přehnaně masivní palubku, to Kodiaq je trochu přirozenější :-) Edge.. ja dostanu zas, ale je to tak, Edge je v interiéru o třídu bytelnější a působí, že jsi v pořádném autě... Nechci říct, že v Kodiaqu je nějak něco špatně, jen je to čistě dojem, který asi není měřitelný. Edge na mne zase nepůsobí moc jako SUV, ale spíše přerostlý Hatchback >:D
Hejhej... já tě za EDGE kamenovat rozhodně nebudu... ve verzi Vignale je to krasavec veliký. S tím přerostlým hatchbackem máš vlastně pravdu...
Outlanderu spousta současných moderních věcí chybí, ale má jedno nesporné (subjektivně) plus. Výborně se řídí.
Ale někdo nás kamenuje (palcuje >:D ). Jo, Vignale se mi taky líbí, ale ty ceny... to je mimo >:D Pokud by Vignale bylo za ceny Titanium a Tit. jako střed, tak je to ok >:D
Dnes som sa viezol novým Rangerom a bol som vcelku pozitívne prekvapený, ako civilne a hodnotne ten interiér pôsobí, nemal som v kontexte triedy najmenšie výhrady. Ege nepoznám osobne, ale z fotiek sa dá vyvodiť istá podobnosť. Samozrejme v osobnom aute, notabene tak drahom SUV, ako je Edge, už rovnaká kvalita nepostačuje a človek čaká dôvodne viac.
Já bych za typickýho konkurenta považoval - Hyundai Santa Fe, Kiu Sorento, Mitsubishi Outlander a Nissan X-Trail... Prostým důvodem je fakt, že nabízí taky sedm sedadel a srovnatelné rozměry... Z pětisedadlovek pak třeba Honda CR-V, Subaru Forester nebo RAV4 je pro mě přímo proti Kodiaqu... Až dojde Peugeot 5008 předělanej na SUV a dostane 4x4, pak i on by měl být konkurencí, možná Rendl Koleos a chystaný Tigi XL...
S tím Peugeotem bych i souhlasil, Sorento i Santa Fe jsou o něco větší (tabulky jsem nestudoval - čili spíše od oka), RAVka je opticky širší vůz... ale jo, vyjmenoval jsi toho dost a lze souhlasit...
Este Kia Sorento, aj ked s tou sa stretava Kodiaq len v najvyssich vybavach a najsilnejsom motore.
V Sorrente je prekvapivo pouzitelna aj 3 rada sedadiel a druha rada je posuvna s nastavitelnym sklonom operadiel. Ako je na tom Kodiaq?
Aky velky ma kufor pri pouziti 3. rady? Ma 3 (a viac) zonovu klimatizaciu? Vyduchy pre 3. radu?
JJ, včera som test čítal na AE a predpokladal som, že niektorých určite rozhodí, keď uvidia 5-hviezdičkové hodnotenie od zahraničného média (nie českého, nie nemeckého a preto ťažko obviniteľného z nadŕžania Škode).
Nemít problém s designem, klidně bych si uměl nějakou verzi Kaďáka představit. Nefunguje na mě naživo o moc líp než na obrázcích. Problém zapadlých kol není jedinou vadou vzhledu.
Obecné kvality se mu po přečtení recenzí AE nebo Autocaru asi nebudou dát upřít. Nikdo však ještě nejezdil podle všeho víc než 18" kola a stále bych čekal na chování při jízdě po českých komunikacích. ;-)
...pro mě podstatná informace. Včetně případných termínů. O chcíplé 140kW single bigturbo TDI nebo 132kW TSI na benzínové dietě nemám zájem. To si radši koupím Superba Combi.
Materiály jsem psal výše - trochu lepší Oktávka, za VW to kulhá (dle mne i za Edgem a Novými Renaulty ( Espace tak napůl může být konkurentem?)), ale před třeba Hyundaí (mam aktuální srovnání třeba s Tucsonem) si Škodovka může v klidu pískat >:D
Za mega a více už je to napováženou, ve třídě kolem 6-7 stovek tisíců to je průměr, ostudu neudělá.
Já teda seděl v Edge, Kodiaqu i Espacu a z těchto tří je Škoda materiály i celkovým pojetím kabiny jednoznačně nejdál. Edge je typicky americkej, šedé tvrdé plasty nevalné kvality i zpracování (může to být chyba konkrétního kusu, protože jsem do něj sedal jen jednou)... Espace je určitě výš jak Ford, ale vadí mi hodně lesklých ploch, na salonu to auto vypadalo už dost "ojetě" a to mělo najeto nula nula nic, protože všude byly otisky prstů. Taky se mi nelíbí infotainment přes celou středovou konzoli, ale to není o materiálech. Kodiaq mi přišel jednoznačně nejvýš, prakticky mi plasty připomenul Superba, jsou dobře zpracované, sem tam měkčené... Hodně dojmu pomáhá dvoubarevná kombinace, to uznávám... Ale na poměry třídy za mě třeba velkej nadprůměr...
Tak nevím v jakém Edge si seděl, já asi ve 3 kusech a žádný nebyl šedivý >:D Bytelnější dveře, palubka a interiér, měkčené plasty. Kodiaq který jsem viděl byl naopak šedivý, měl minimum dekorativních prvků, tenké dveře. Měl měkčené plasty, ne že ne, ale kolem řadicí páky už to vypadalo, jako v Oktávce II. generace, stejné materiály.. Espace mi přišel ze všech nejlepší, hlavně Initiale Paris, kůží obšité kde co.... Je to asi o vkusu, ale kvalitou budou podobné, jen Kodiaq má hrozně tenké dveře a výplně, i to pověstné bouchnutí dveří zní jako u fabie za třetinovou cenu :/ To mi jako nadprůměr mainstreamu nepřipadá, zkus vyzkoušet třeba nového Tigiho, tam uvidíš leadra třídy.
Tak o Tiguanu se nebavím, ten je jinde, ale není to přímej konkurent Kodiaqu, že jo, teda dokud nepřijde verze XL... Edge schválně zkusím znova, nejbližší příležitostí asi bude salon ve Vídni v lednu, tak snad bude na ploše, třeba to byl fakt jen nějakej předsériovej kousek...
Dobře, není tak dlouhý, ale auto je to podobné a na Touarega se Kodiaq nechytá, snad jen cenou >:D EDGE mi přišlo materiály hodně dobré, ale jako auto takové mi moc smysl nedává ( i když otec po něm pokukuje), protože to není ani SUV, ani MPV... je to prostě velké >:D
Mne sa zdá, že materiály v Kodiaqovi sú podobné ako v Tiguane.
Toto, že Tiguan má lepšie materiály musím najmenej vidieť video.
Toto isté chalani písali, že Golf má lepšie materiály ako Octavia. Ja keď som si do nich sadol a materiály ohmatal tak sa mi to zdalo rovnaké len iná vzorka povrchu.
hele Ozzman a jeho hodnoceni kvality interieru.. to je tu takovy evergreen.. narazit na nekoho, kdo by interiery Fordu povazoval za kvalitni a dobre zpracovane je rarita.. a tady ji mas, tak si toho vaz :-)
No, rarita, která zaznívá i třeba namátkou zde v testech v "podpladcené" redakci koncernem VAG viď? >:D Zrovna od tebe, který v ničem mimo Škodovku nejel a kážeš tu o "sportovních" jízdních vlastnostech Superbu II s 1.6TDI, to sedí, žejo ;) >:D
ne ze by me to vylozene zajímalo u tohodle auta, ale podladenej 2.0tsi v oct by mohla byt nejlepsi volba na poklidny jezdeni jestliže spotřeba nebude o moc vyssi nez u te 1.4, tak pro porovnani ...
Tuhle mám tuším v Passatu a kritizovat ji není úplně správný, protože všechno co má pouze fázi a pracovní nulu se tam dát dá. A všechno co má zem by tam nemělo být ani náhodou, protože to celý uzeměný není. Krom toho má to 150W, takže to jde použít akorát na nabíječku na Notebook, svítilnu, aku vrtačku nebo pak maximálně malou kompresorovou ledničku.
Ve výsledku je to docela šikovná věc, používám to třeba na vysoušeč bot.
Klasickou zásuvku mělo tuším Vito a doteď si pamatuju výraz kamaráda, co tam připojil 2000W vysavač..
tak zrovna NB bych do toho nedal, pretoze u všech mam kolik.
vpodstate nechapu, proc tam ten kolik je.
ale mam pocit, ze manželka je v tomhle ohledu bez koliku >:D
Tak jsem se podíval a není to tak neobvyklé. A HP skutečně používá zdroje s ochranou třídy I (i u ZBooků). Pár jsem jich v rukou měl a nikdy jsem si toho nevšiml, respektive jsem si vůbec nevzpomněl (ono na tom nakonec normálně nesejde a v autě je ještě možnost notebook krmit rovnou stejnosměrným).
To není na nějakou iPhone nabíječku, je to standardní dvoukolíková zásuvka. Viděl jsi někdy zástrčku lampičky, fénu, zdroje holícího strojku, notebooku atd. atd.? Ty všechny jsou normálně dvoukolíkové. Jsou na ně i rozdvojky (rozbočovače). [odkaz] Tyhle zásuvky normálně utáhnou jen 150 W a cestovní vybavení má běžně dvoukolíkové zástrčky, tedy v praxi to moc nevadí. Roli tu nejspíš bude hrát i bezpečnost, protože výrobky s dvoukolíkem nemají zem, nemůžou se tedy spoléhat na uzemnění pláště.
Před týdnem jsem si objednal dvoulitrového Kodiaqa ve výbavě Ambiente s tím, že je v něm úplně nový infotainment, který je na rok zdarma. Nikdo mi ale nebyl schopen říct, proč jen na rok a kolik bude případně stát jeho používání v dalších letech.
Docela se také obávám určité "syrovosti" nového modelu než se vše doladí. Co na to zástupci výrobce? Neměl jsem raději rok počkat?
Infotainment bude určitě fungovat neomezeně dlouho. Ale aktualizace map můžou být jen na rok, stejně tak online služby, pak budeš muset platit. Nevím, jak to má Škoda, ale tohle je standard.
Můžete objasnit co za verzi 2.0 TSI Kodiaq používá? Na britských serverech se všude píše, že "180bhp petrol option, which uses early-closing of the inlet valves under light load, so there’s less mixture to squish, for better economy", což by napovídalo, že se jedná o novou generaci 2.0 TSI s Millerem.
Veru, to by bolo dobré konečne vyriešiť, bavili sme sa tu o tom viackrát. Mne sa zdá logickejšie, že 132 kW verzia dvojlitra je ten starší model, nie verzia s Millerom, ktorá má doteraz len 140 kW, ale ako to píše AE, vyzerá to práve na Millera.
Objem zavazadelníku je vč. prostoru pro rezervu, což u SUV značně zkresluje objem s ohledem na rozměr kol. Kolik je objem bez rezervy?
Škoda se chlubí 7-místným uspořádáním. Pro jakou výšku je navržena 3. řada sedadel? Kolik minut redaktor ve třetí řadě vydrží sedět, než dostane křeč do půlky těla?
Keď už tam máte aj zástupcov automobilky tak by ma zaujímalo, že kedy a či vôbec bude aj Superb SCOUT? Myslím SCOUT, nie len oplastovanie v podobe nejakej edície SCOUTLINE. Ďakujem za odpoveď.
... jestli součástí funkce Blind Spot Detect je i funkce RTA (Rear Traffic Alert), stejně jako u Superbu ... v ceníku ani nikde jinde jsem o tom nenašel zmínku