Trošku poutierať a dať 50% zľavu... za pol hodiny predaná >:-[]
Ale inak to bude asi nejaká koncernová vychytávka, v prípade nehody sa batéria sama odpojí a katapultuje sa z vozidla aby nedošlo k požiaru :-)
Novináři jsou opravdu vzácní koxoti! Pokud je kousek 50metrů, dobře. Ještě bych přidal, že taky mohly jít okolo děti z MŠ nebo jet autobus plný těhotných žen a další autobusy a k tomu nákladní auto plné plynových lahví a byl by to masakr, hotová Hirošima! Hasiči horečně hledající hlavní hydrant, hořící husitské halapartny, hormonální hybrid Horáček horečně hladící hýžděmi hnědé hasičské hadice.Hospoda hořící hodinu, hladina huhlovodíků huhelnatějících holinek hasičů ...kdysi jsem si novinářů vážil, dnes je to FUJ zaměstnání! Na tom videu je přece dobře vidět, kde to auto zastavilo a i kdyby, tak se řítiloo po druhé straně silnice. Pokud budeme v kategorii KDYBY, tak tam taky mohlo spadnout 7 letadel co ráno letí mezi Bratislavou a Prahou ...
máš pravdu v tom, že KEBY sa tam práve vtedy hralo 30 detí z MŠ, bol BY to riadny masaker. je to námet na ďalší článok...práve si prešiel novinárskym kurzom :-)
na 30 parchantu z MS se vybodni ale 2 dny pred tim na teto pumpe tankoval kadak a toho kdyby trefil ten akumulator tak to je celonarodni tragedie a vlajky na pul zerdi
Dle mého názoru auto sjelo z nějakého důvodu (rychlost...) z jízdní dráhy a najelo na svodidlo právě "vyrůstající" ze země co ho vymrštuilo do vzduchu. Kdyby tam to svodidlo nebylo respektivě začínalo nějakou deformovatelnou částí skončil by jen v příkopu a nedopadlo by to určitě tak blbě.
Spíš superba, to jsou většinou sobecký bezohledný *, na vlastní kůži jsem to pocítil naposled před 5 dny. Teda bavíme - li se o skodovkach, BMW netřeba zmiňovat. Lidi v oktavkach jsou většinou jen horký hlavy nebo normální řidiči
pausalizovat na konkretnu znacku to moc nejde... ale obecne plati ze majitelia silnejsich vozov su neraz az prehnane sebavedomi za volantom.... pritom si treba uvedomit ze pre polminutu ktoru na ceste ziskam sa ozaj riskovat neoplati...
problem je ale aj v hustej premavke... pravdepodobnost koliznych situacii je preto tiez uz vacsia ako kedysi ked si mal na cestach "par aut" ... co uz
problem je v soferoch ... nie v aute.... hlavne soferi firemnych vozov jazdia neraz hodne riskantne a neprimerane ... pritom je mi jasne ze s vlastnym autom by uz mnohi z nich taki husti a neporazitelni na cestach neboli... takze najlepsie co mozes spravit je predvidat... a nie krok ale aj dva dopredu... co kto pred tebou za tebou spravi...
Dnes se i lidi bohužel spoléhají na to že "mám sakra to ESP, ABS a všechny další zkratky, tak pojedu jak h*vado a auto mě udrží na silnici". Přitom jim nedochází, že oni jsou ten hlavní prvek. A nebo si to uvědomují a říkají si že stejně i kdyby se vytřískali tak to přežijou, ale co ostatní účastníci provozu? Ty jim jsou hluboko někde.. A to právě jen těm co jezděj ve služebních superbech, audinach a skoro všem v BMW...
Ego na silnice nepatří, a jestli mi ještě jednou bude nějakej * v superbu naschvál pražit 5km do levého zrcátka dálky a omezovat mě z boku (patrně proto, že sedím ve favoritu,protože dopravu jsem určitě nezdržoval) , tak pokud k tomu dostanu příležitost mu rozflákám hubu. Každý týden jezdím Náchod - Brno a takovyho ha*zla vidím minimálně jednou za cestu. To musíme bejt my Češi takový s*ině?
Čert vem technickej stav silnic, z řídičů mi je na blití nejvíc...