Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toledo i Leon už mají taky motor 1.9 TDI/96 kW

Široká škála motorů Leonu a Toleda se nyní rozšiřuje o další agregát – vitální turbodiesel 1.9 TDI PD o výkonu 96 kW/130 k, kterému nyní u nás dělá reklamu právě zahájený prodej Fabie RS.
Zpět na článek
3. 7. 2003 13:27
neregistrovaný "RENAULT"
3. 7. 2003 16:17
neregistrovaný "Brabus"
4. 7. 2003 14:35
neregistrovaný "mates"
30. 1. 2007 10:31
neregistrovaný "Golem 1,9PD fabia 100Kw soft"
5. 7. 2003 17:57
neregistrovaný "Martin"
7. 7. 2003 00:15
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 08:38
neregistrovaný "RENAULT"
7. 7. 2003 10:46
neregistrovaný "Martin"
7. 7. 2003 12:04
neregistrovaný "Brabus"
7. 7. 2003 13:00
neregistrovaný "RENAULT"
7. 7. 2003 14:14
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 7. 2003 08:30
neregistrovaný "RENAULT"
7. 7. 2003 21:50
neregistrovaný "cool-hand"
7. 7. 2003 23:48
neregistrovaný "MHPlus"
8. 7. 2003 11:13
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
8. 7. 2003 11:16
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
12. 7. 2003 08:13
neregistrovaný "MHplus"
8. 7. 2003 11:34
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 1. 2007 10:39
neregistrovaný "Golem 1,9PD fabia 100Kw soft"
neregistrovaný "RENAULT"
3. 7. 2003 13:27
hehe
Takže fraška posledních let stále pokračuje? Aneb jak ušetřit maximum na zákazníkovi przněním image čtyř odlišných značek.

Někdy přemýšlím, zda neměl do Škodovky vstoupit raději Renault a montovat v ní Twinga, které narozdíl od současných škodovek nějak vypadají. Jenom by zmizela značka Škoda, která stejně v podstatě existuje jen na papíře i pod veleslavným vedením VW.


P.S. druhý odstavec je psán s nadhledem. To jen pro ty, co berou všechno vážně.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Brabus"
3. 7. 2003 16:17
Re: hehe
I když současný stav není ideální, tak si pořád myslím, že pod vedením VW se dostala Škoda rozhodně dál, než by se dostala pod vedením Renaultu. A motor 1,9TDI PD ve všech výkonostních verzí šlape určítě líp než řepkovej olej u Renaultu
neregistrovaný "mates"
4. 7. 2003 14:35
Re: hehe
Souhlas
neregistrovaný "Golem 1,9PD fabia 100Kw soft"
30. 1. 2007 10:31
Re: hehe
Hel soudruzi mam kombika spraveneho na podvozku RS a to je paradna vozenica len musim davat pozor na teplotu nechc sa zohreje.Ten pumpa motor od WV nema chyby taha krasne moj najlepsi zazitok s turbodieslami hned na druhom mieste po volve S60 to asi spicka.ved PD je ziva ako benzin a netreba ju vytacat mam uz najazdene 175000 bez problemou a menim olej po 12000km 0w-40w Castrol RS a je menej hlucny pri studenych startoch asi tolko s vlastnej praxe a som spokojny bez oprav len tankujem a menim olej a raz som menil simenbloky to je asi slabost u fabii na prednej naprave ale odporucam ich vyplnit silikonom pomaha
neregistrovaný "Martin"
5. 7. 2003 17:57
Re: hehe
Článok je napísaný trochu moc v duchu "to isté možete mať od cca. 495 000,-Kč do 1 119 300,-Kč", čo je v praxi pekná hovadina. Jazdim aj Octaviu, aj Leona, aj A6 aj Fabia - kazdy, kto ma moznost, nech si to vyskusa - odporucam napr. Ranaultovi , no a potom pisat niaco o beznadeji a zufalstve. Pozicaj si Leona 96kw Tdi a tvoj Grandtour, resp. aby to bolo objektivnejsie Megane diesel, urcite nebude po presadnuti ziadna extra ina trieda. Aby si nebol prekvapeny, ja som sa rozdoval dlho , teraz mam na Leone Tdi 70 tis a som prijemne prekvapeny, napr. oproti tej octavii je to naozaj solidne auto. Takze na zaver, napisat, ze 96 kw tdi je vsade rovnaky a je to detto, je odvazna novinarska blbost. Skusal uz niekto napr poronat 1,8T z audi A4 a z Octavie. Riadaca jednotka a kopec veci vam jednoducho nebude pasovat, lebo su odlisne, ako cenovo, tak aj technicky.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 00:15
Re: hehe
Jo jo. Zkuste třeba Leona TDI PD 110 kW, šestikvalt, náhon 4x4.
Každému fordistovi, natož renaultistovi bych předepsal povinnou zkušební jízdu, aby trochu prohlédli...
neregistrovaný "RENAULT"
7. 7. 2003 08:38
Re: hehe
Pche, podobnýmu hybridu nakope každý Clio Cup. Je teda fakt, že bych si ho musel dovézt.

A k tomu Fordu. Dost pochybuju, že by se jakýkoli Leon na okresce vyrovnal srovnatelnému Focusu.
neregistrovaný "Martin"
7. 7. 2003 10:46
Re: hehe
moc pochybuješ a málo jazdíš. A ako si sa dostal k tomu Cliu Cup, to teda netuším. Keď už to nejde inak, porovnánaš, čo Ti príde pod ruky. Ale nato som si pri tvojich príspevkoch v diskusných fórach už zvykol.
neregistrovaný "Brabus"
7. 7. 2003 12:04
Re: hehe
Ten Clio Cup je opravdu u tebe jenom už křeč a je vidět, že meleš z posledního. Opět ti musím garantovat, že když budeme porovnávat řepkový olej Grandtour s leonem 1,9PD 150PS 4x4, tak než zařadíš vylágrovanou převodovku na svým hybridu, tak leon už bude mít 100km na tachometru. A když pojedeš na hory, tak opět uvidíš leona 4x4 jak tě problikáváš abys nepřekážel
neregistrovaný "RENAULT"
7. 7. 2003 13:00
Re: hehe
Taky srovnáváš nesrovnatelné, nevím zda v křečích. Grandtour není na závodění a opravdu není nic nenormálního, že mu o mnoho lehčí Leon se stejným výkonem ujede. Narozdíl od něj ale v autě neuslyším zvuk Avie, nebudou mi ruce vibrovat na volantu a řadičce, budu sedět pohodlně a s vědomím, že můj motor neklepe ještě v dalších čtyřech značkách na stejných podvozcích. Ať žije originalita.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 14:14
Re: hehe
Tedy kluci, nechci se mezi vas michat, ale z nazoru Renaulta je patrne, ze tim nikdy nejel. Vevnitr zadny zvuk Avie neslysim a nic mi nevibruje. A sedi se v tom pohodlne. To neni jako Octavie.
A to, ze steny motor je ve vozech Audi, v Golfu GTI a VW Sharanu mi tedy vubec nevadi. Myslim si, ze mit v technicaku v kolonce "vyrobce motoru" napsano "Audi AG" je o neco lepsi, nez tam mit to, co tam asi ma Renault.
Nevim o jakem Grandtouru tu je rec. Jestli o Meganu, tak o tom bych neuvazoval ani nahodou. Ale jestli o Lagune, tak to musim opravdu konstatovat, ze je to dobre auto. Hlavne prostorne a pohodlne. Nejel jsem v te verzi 3.0 V6, ale predpokladal bych, ze docela pojede. Skoda, ze nema 4x4. A ten 2.2 diesel taky neni spatny. Leon je spis na sportovnejsi jizdu, ne na rodinny vylet k mori. Ale myslim si, ze kvalita Renaultu nedosahuje kvalit VW. Pokud se podivame, kolik stoji v bazaru stejne stare srovnatelne vozy (Passat vs Laguna), je ojety passat vzdy vyrazne drazsi. Proc asi?
neregistrovaný "RENAULT"
9. 7. 2003 08:30
Re: hehe
Právě že jsem v Passatu jeden čas služebně jezdil (1.9TDI 130k) a opravdu jsem z něj nebyl nijak nadšený. Motor byl tvrdý a hlučný a jediné co na něm za něco stálo byla spotřeba. Nápis "Audi AG" na jeho parametrech nic nevylepšil.
Nevím co je na starém Méganu Break špatného (na novém už tuplem nic) a s 1.9dCi (100k) běhal velmi solidně. Každopádně dnes mám Lagunu Grandtour 2.2dCi Dynamique a nemůžu si stěžovat. Vím, že jsou obecně nové Laguny až neuvěřitelně poruchové, ale já s ní zkrátka neměl žádný větší problém. Možná mám prostě štěstí. Motor se Passatu PD nevyrovná akorát ve spotřebě, jinak je ve všem napřed.
neregistrovaný "cool-hand"
7. 7. 2003 21:50
Re: hehe
Renaulte, ty jsi asi jel v životě jenom s jednim autem. Renault je sice originální, má pěknej, extravagantní design, ale technologie se němčourům rovnat prostě zatim nemůže. Znamej má Scenica s motorem 1,9 (100k). Já mam Octavii 1,9(taky 100k). Te Scenic je i lehčí, nevíc žene jenom 1 nápravu, ale jezdí hůř. Sám nadával, že to vůbec nemá výhody dieselu-tzn. má malej krouťák, musí to točit a pod. To já si to pěkně s Pumpe-Düse cvrlikam kolem 2000 otáček, když chci tak to trochu vytočim a jede to velice solidně. A když chci, dam na nádrž přes 1000km.
neregistrovaný "MHPlus"
7. 7. 2003 23:48
Re: hehe
To já mám známého, který má Scénika 1.9dCi (100k) a přečipovanou Oktávku 1.9TDI (120-130?). Ten tvrdí, že to je nesrovnatelné ježdění (ve prospěch dCi), zejména v nízkých otáčkách.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
8. 7. 2003 11:13
Re: hehe
Otazka je, co to bylo za oktavku. Ale mam pocit, ze i TDI 66kW (90koni) cipnuta na takovych 120koni pojede spise lepe, nez scenic 100 koni. Ale u cipu vzdy zalezi jednak na kvalite cipovaneho motoru (neexistuji 2 stejne - udavany vykon je v podstate minimalni garantovany vyrobcem a jednotlive motory jsou vice ci mene nad touto hranici, podle toho, jak se to zrovna povedlo) a samozrejme take na kvalite cipu. Pokud si tam ten clovek dal nejaky ten univerzalni powerbox, pak je to jasne. Pokud ale ma kvalitni cip od solidni firmy, melo by to jezdit dobre.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
8. 7. 2003 11:16
Re: hehe
A jeste jedna vec. Nevyznam se v renaultech, ale 1.9TDCi 100 koni bude asi commonrailovy diesel. Takze srovnavat ho s cipovanou octavii 66kW je trosku unfair. Kdyz byste to srovnal s cipovanym 1.9 TDI se vstrikovanim Pumpe-Duse, ktery ma vykon pred cipovanim podle verze 74, 85, 96, nebo 110kW a po cipovani tak o 25-30% vice, pak by srovnani vypadalo uplne jinak.
neregistrovaný "MHplus"
12. 7. 2003 08:13
Re: hehe
Nevim, proc by melo byt nefer srovnavat 2 auta s "papirove" podobnymi vlastnostmi... dCi ma 75kW(4000)/200Nm(1500), TDi 66kW/210Nm bude mit po precipovani minimalne stejne (uvadi se az 96kW/320Nm).
Papirove srovnavani je vsak na ..., protoze pro subjektivni pocit vetsiny ridicu je dulezite, jak auto "tahne odspodu" - tady ma prave vyhodu system CR.
Take proti PD ma zpravidla "lidstejsi" prubeh tociveho momentu.
Ten jeho Scenic je proste velice zive auticko.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
8. 7. 2003 11:34
Re: hehe
Ono to take muze byt i prevodovkou. Nema ta vase octavie sestikvalt? Ten scenic asi tezko...
A jaky je papirovy rozdil mezi temi motory v kroutaku?
Pri jakych otackach (papirove) ten vykon oba motory maji?
Co jsem tak zaslech, je VW PD TDI vykonnejsi a pruznejsi, common-rail je zase tissi a uspornejsi. Ale ty rozdily by mely byt jen decentni, nijak zasadni.
neregistrovaný "Golem 1,9PD fabia 100Kw soft"
30. 1. 2007 10:39
Re: hehe
si magor jak mozu francuzi vyrobit nieco kvalitne?Pekne nepoviem na pohlad ale co je pod kapotou potrebuje len doma vyrobene kluce aby si nieco povolil a to nieje vsetko Clio Renault citroen vsetko bi som hodil do jedneho vreca a tie H-ckove podvozky od peugotu strasne ked menis rozvody aj naprava dole vyskusaj WV PD-Tdi motor a uvidis co je syla A nie je Tdi ako PD-Tdi chapes ak si sa vozil na octavke rv.99 an rv.02 je tam pekny rozdiel a ja s mojim kombikom co ma po softiku 100kw to mam na stovku rovnych 8s co je slusne a nie peugeot co 407 co ma 100kw za 12,5 uz chapes?Krutiaci moment chlapce a kone je rozdiel