Já myslím, že celý Binz X-Orange, jepořád menší fail, než Vaše redakce a vydavatelství.:) >:-[] ps: Raději dál honorujte VW paskvily pozitivním hodnocením, ať vám nahoře neuštípnou penízky.;)
10. súhlas, nič moc
9. nesúhlasím, náhodou veľmi podarená úprava. Šedý matný lak je veľmi zaujímavá voľba.
8. mansory to je no comment. Veľmi zriedka sa im podarí niečo pozerateľné.
7. Tučné auto s bodykitom. Hnus.
6. súhlas, úplná katastrofa..možno by som posunul smerom k medailovým pozíciám..
5. meh
4. veľmi nepodarený bodykit
3. určite lepšie ako carlsson. S cayenom sa nič lepšie vymyslieť nedá.
2. súhlas až na popis. Sedemnástky skôr než na polepené super mini letia na čierne audiny rozličných letopočtov
1. posledná cesta driftom. Nemám výhrad..
žolík? Asi najpodarenejší tuning zo zoznamu, bohužiaľ na odpornom a zbytočnom aute.
To je tou šedou, snese opravdu hodně. Pokud tomu nenaložíš přespříliš barev (a hlavně takových, které dohromady nejdou), tak to bude fungovat. A ta růžová není moc agresivní.
vytýkat u GTI, že je polepeno fólií, když úpravcem je firma, která právě fólie nabízí a tento slouží jako její reklama.. to je vskutku majstrštyk. Běž radši makat rukama, když ti to hlavou nejde, uděláš lépe.
No a mě se právě líbí v této úpravě (nejsem 4 procentní) až na ty kola ty jsou opravdu hrozné. I když je ta barva růžová tak zrovna tady vypadá velice elegantně. No ale je zde krásně vidět že tuning vzhledu vozu je čistě osobní záležitost.
Hlavně růžová byla považována před druhou světovou válkou za klučičí. Hlouběji v minulosti barvy v tomhle smyslu děleny nebyly. Růžová pro kluky, modrá pro holky, protože růžová je výraznější, modrá je jemnější. Stačí si přečíst dobový tisk. Nemluvě o katolících, pro které bylo modré oblečení symbolem ženskosti/ mateřství. Změnili to až nacisté a jejich růžový trojúhelník pro homosexuály a bylo to dokonáno v 50. letech, kdy barvy posloužily jako nástroj marketingu. A dnes je nacistický růžový trojúhelník symbolem homosexuálů (a celkově LGBT komunity). Kdyby mi růžová slušela, tak klidně budu nosit růžové košile. Nejsou ostatně vůbec neobvyklé.
Mě ta růžová na Mulsanne vůbec nevadí, akorát kola prostě nejsou ta správná na überzínu. PS. myslím, že jestli reklamu na Auris bude dělat Hitler, že Toyota skončila. >:-[] >:-[]
Ostatně sám Bentley přímo růžovou nabízí (ve standardní nabídce). A dokonce bych řekl, že je to přímo tahle. Jmenovitě Passion Pink. Znám ji z Continentalu GTC, ale představena byla právě s Mulsanne. To je podle mne také důvod, proč vypadá slušně. Redakce by si asi měla upravit estetický kompas. ;-)
Růžovější růžovou (než Passion Pink) ve standardní nabídce nemají (byť barev mají více než dost), naopak fialovější myslím mají. Pokud takové auto kupuješ, tak to vůbec není problém. Prostě ti ji namíchají.
Ten Aston, Scion aj VW Up! vyzerajú náhodou celkon pekne. U nás jazdia (čudujem sa, že to vôbec dokážu) tuzingové obludy s podvozkom na zemu, modrými svetlami (haligénmi, LEDkami či xenónmi sa nedajú nazvať) z Lidlu, každým diskom iným, striebornými klučkami a viečkom nádrže (tu chýba hlavne škrabka na ľad), poťahmi za 5 éčiek, odporným výfukom pripominajúcim chrómovaný komín a maskou že sa ani nedá identifikovať tip auta. Takéto autá sem dávajte, takéto by mala EÚ zakázať... 8-s:no:
Re: Na našich cestách jazdia oveľa večší "krásavci"
Jenom bude trochu větší rozdíl mezi rozpočtem těch domácích tunerů a tohohle... postavit hnus za pár korun, to není problém, ale postavit ho za milióny, na to musí být opravdový umělec
I v růžových věcech a to i autech můžete vypadat jako poctivej chlap, musíte na to ovšem mít >:-[] [odkaz]
Takže jen za růžovou bych nekritizoval :-)
Úpravy vzhledu celkově mi přijdou jako maximální snaha odlišit se za každou cenu. Prostě buď si kupuju věc, která se mi líbí a nebo jdu jinam a nemusím nic upravovat.
Co paměť sahá, je člověk narozdíl od některých zvířat znám snahou se odlišit od druhého. Takže pokud si koupím, jak píšeš, auto které se mi líbí a soused bude mít "nemlich" to samé, dříve nebo později si ho zindividualizuji. Otázka je, zda ta úprava bude vkusná či ne.
U mě je nejhorší tuning jakýkoliv pokus upravit SUV na silniční sporťák. Co je to za idioty, že si kupují terénní auta a pak zabíjí jedinou vlastnost, která takovému autu dává smysl!?
ne nejhorši je úprava evropských SUV na hoperská auta...ty americký už tak vypadají z výroby...tam se o tom dá hovořit jako o jakémsi stylu...ale jakékoli evropské rapperské auto je obvykle hnus a kýč...
Plky pana Fokta jsou čím dál tím víc obtěžující, obzvlášť, když se jeho články pomalu, ale jistě dostávají i na auto.cz. Osobně si myslím, že je to až výsměch čtenářům, kteří čtou pravidelně auto.cz, nedokážu si představit, že by pan Fokt se svým literárním stylem a tématy vystupoval jako redaktor v jiných automobilových magazínech. Kvalita jeho článků je nulová, bez jakéhokoli podložení faktickými poznámkami. Konkrétně tento článek, kde pan Fokt hodnotí čistě subjektivní záležitost, jako je design nebo úprava aut mi přijde lehce mimo. Navíc pochybuji, že pan Fokt některý z vozů někdy viděl, natož aby se v něm projel.
Všiml jsem si, že má více čtenářů podobný pohled na jeho články, proto věřím, že takovýchto zbytečných článku bude ubývat a budeme se spíše setkávat s kvalitními příspěvky pánů Vaverky nebo Jungmanna.
Který článek bude z AUTOFUN použitý zde, je zcela na libovůli auto.cz. Těší mě, že jste si všiml mého mého specifického literárního stylu, opravdu není určen klasickým automobilovým magazínům. Psát strojově, tedy nudně, nezáživně a politicky korektně, avšak s puncem serióznosti je velmi snadné, proto je také jeden automobilový titul jako druhý.
Naštěstí je na auto.cz jméno autora ihned pod nadpisem, takže vždy máte možnost včas ze stránky vyskočit a s hrůzou utéct. I tak se ovšem omlouvám za způsobené trauma.
Pane Fokte, možná Vás těší, že se objevují reakce na Váš literární styl, i když ne dvakrát pozitivní. Já sám nevyznávám, když má článek strojovou formu, avšak nepředpokládám, že by jste si dovolil tvrdit, že pánové Vaverka nebo Jungmann touto formou píší... Samozřejmě, že nikoli. Oni narozdíl od Vás umí vhodným poměrem kombinovat fakta a osobní dojem získáný například při testování. Mimochodem automobilových magazínů, kde se píše uvolněnou formou je dnes mnoho, průkopníkem byl Speed a pánové ze Stratosféry. Váš styl mi nepřijde nijak jedinečný ani přínosný pro auto.cz, proto jsem reagoval, naprosto bez očekávání Vaší uražené reakce. Nic víc, nic míň...
nechápe humor... jelikož se rád dívam na TopGear a doma mě za to považují za blázna jak se jejich komentářům hodnotící auta můžu smát to auto vypadá jako zvracící pes kterýho ze zadu někdo nakop... takže článek je pro mě :yes:
lepší než když Rapid poráží Megana C4 a ostatně postavené testy...
ikdyž teď článek působí jako zjevení a co si to ten hulvát dovolí, tak nezapomeňte, Top Gear byl taky původně víc než jen suchý pořad a kde je teď
Některý kousky se Vám povedli, ale stačí se projít po Praze
O víkendu jsem viděl na Újezdě machýrka s Hummrem H2 lak (Ehm pardon fólie) s imitací drážkovýho plechu, samozřejmě v chromu, sytě tyrkysová okna, kola u kterých bych palce počítal celý odpoledne, namísto vejfuku roury od kamen (pochopitelně v chromu s imitací opálení na koncích) a celkové nádhernej bastl. Málem jsem se zlomil v kolenou jak se mi rozehvěla bránice, když z toho vyskočil machýrek metr šedesát v černejch brejlích a rozčiloval se že se nevejde mezi auta. A podobný ukázky lidského nevkusu (ono to už není nevkus, pro tohle není slušné pojmenování) si člověk může najít víc než snadno viz: https://www.google.cz/search?…… />Některý jsou opravdu výkvět >:-[]
Vážení, děkuji Vám za zařazení GVI CFC do tohoto žebříčku. Je tomu již řadu let co se věnuji upraveným autům, dříve jsem byl i pravidelným návštěvníkem srazů a soutěží. Od jisté doby jsem se snažil, aby i upravený vůz byl vkusný a decentní ať už podstoupil jakkoliv zásadní úpravu. Poslední léta mne však naprosto šokuje tento styl úprav. Módu růžových kol (nebo dokonce každé kolo v jiné a co nejvýraznější barvě) a z mého pohledu infantilních polepů dnešními tunery nazývanými jak jinak než anglicky "Stickerbomber" ,ideálně ještě doplněnou směsicí náhodně rozházených nálepek na zadním okně neumím pochopit. Vůz je jakoby záměrně upraven nevkusně, křiklavě, prostě tak aby na sebe upozornil za každou cenu. Omlouvám se za svůj zřejmě netolerantní postoj, ale v tomto případě se neumím zachovat jinak. Umím pochopit i kvalitně udělaný RAT, ale toto ne! Jsem však neskutečně rád, že i tento server, který považuji za dostatečně odborný vnímá tuto módu stejně.
Tak pokud Vadí sportovní podvozek, jiný kola a decentní lízátko či tovární překryt nárazníku tak pak není co řešit ..... to už se nebavíme o úpravách, ale o sérii.
Samozřejmě pomíjím první verzi Fabie, což už je ale hooodne let zpět, to byla úplně jiná doba a možnosti.
90 procent úprav exteriéru bývá krajně nevkusných, stejně tak u interiérů. Možná, že u amerických značek je to o něco lepší. Ano, jedinou vyjímkou jsou některé sady nabízené velkými společnostmi. Co se týče techniky, tak smysl vidím jedině v tom, když si někdo osadí lepší než tovární spotřebku, třeba lepší kotouče, případně i celé brzdy, filtry a dobře vybere kola. Jenže to nemusí inzerovat nálepkami na zadním skle a všude možně jinde. Popřípadě i výkonově rozumně dimenzované audio. Nejsmutnější je, že ti lidé si upravují auta za takovou cenu, za kterou by si dohromady pořídili lepší auto. O estetickém cítění takových lidí ani nemluvím, je vidět, z jakého prostředí vzešli a je mi jich líto.
Hm, nevím proč mi to říkáš. Jak píšeš, technicky jsem si osadil tu lepší než tovární spotřebku v podobě značkových KW pružin a Bilstein tlumičů, kola mám koncernové, rozměrově dle TP. Nárazníky sériové, interiér krom přečalouněného volantu a GTI origo VW pedálů taktéž. Audio jsem neupravoval nikdy. Pokud nenarážíš na mne, ale obecne na celou scénu tak pak je reakce irelevantí v mém příspěvku.
Rád bych to tu uzavřel, enchci se hádat. Myslím, že jsme poněkud mimo téma, které jsem nakousl. Pokud Ti přesto něco leží v žaludku, a připadne mi že ano, tak zašli SZ.
Já jsem nereagoval na tebe (viz vlákno), ale na PM, takže irelevantní to ani být nemůže, navíc ani nevím jestli to píšeš mně, nebo PM???
Zřejmě ti nedošlo, že si s PM dělám pr.del z tuningu/tuzingu (zejména toho optického) obecně a bereš to až neuvěřitelně osobně.
O tvém voze a jeho úpravách jsem doteď nevěděl vůbec nic, takže to tvé "jak píšeš,..." taky nechápu. 8-s
Asi ses uklikl. Tvé úpravy se mi zdají jako rozumné, tedy jen podle toho co píšeš. Vzhledem k tomu, že máš i tovární kola, takže se nekonají žádné 20", tak snad až na ten volant (který jsem ale neviděl, možná je ok), nemám s takovou úpravou nějaký "problém". Zřejmě ti vyhovuje, co ti přinesl tvrdší podvozek, tvůj Golf asi bude k nerozeznání. Otázkou je, jestli by ti to stejné nenabídla vyšší verze Golfa, ačkoli, je-li to už původně GTI nebo R, pak si neměl na výběr.
To je solidní, napsal jsem první příspěvek do diskuze na auto.cz a hned druhý reagující mne posílá do oněch míst. Dobrá úroveň :-)
Jelikož můj příspěvek byl psaný slušně a ve vší úctě bez jakýchkoliv urážek a vulgarit, ocenil bych reakce v podobném duchu. Takováto diskuze nemá smysl.
Díky :-)
Takže která reakce je vlastně na mě? Ta první, druhá, nebo obě?
Chápu, že jsi tady nový, ale přesto bys mohl poznat, které reakce jsou na tebe a které na někoho jiného (viz vlákno).
A hlavně pokud si opravdu tak extrémně vztahovačný (navíc nepoznáš nadsázku, neumíš si udělat pr.del i sám ze sebe apod.), jak jsi právě předvedl, tak taková diskuse opravdu nemá smysl, to je zatím asi jediné na čem se tu my dva shodneme... ;-)
Omlouvám se, asi nechápu jak to tu funguje. Pokud jsem se uklikl, pak je to moje chyba.
Takže moje relace z 19:09 opravdu nebyla na Tebe ale na PM.
První příspěvěk od PM pak je adresován přímo na mne, jelikož píše "i ten tuning, který si dělal ty", a na něj ty si reagoval Proto logicky vnímám, že jsou oba adresovány me.
Jinak se nepovažuji za žádnýho tunera, tak to už nechme bejt.
Chtěl jsem zde pouze vyjádřit souhlas s kritikou módy růžových kol a samolepkových polepů.
Pokud se mnou někdo souhlasí něchť se přidá, pokud ne, nechť mi tuto modu klidně vysvětlí. Já si se zájmem poslechnu proč se to někomu líbí.
Můj subjektivní vztah k tuningu/tuzingu obecně už jsem tu (s patřičnou nadsázkou) vyjádřil, takže ode mě nečekej obdiv k žádné úpravě v galerii k článku, ale ani k tvým úpravám (až na drobné výjimky).
Podle mě je maximálně tak 1-5% optického tuningu přínosem a technický tuning má větší smyls např. při předělání běžné verze na zábavnou okruhovou. Jinak je vždycky lepší vybrat rovnou takovou verzi/motorizaci, která mi bude vyhovovat, než následně dělat z auta něco, co v podstatě není...
Asi se uklikl, netřeba na něj být ostrý. Jinak z toho co napsal se nezdá, že by chtěl z auta za 500k udělat supersport za 3 mega. Takový tuning, pokud ho z toho podvozku nebolí záda a nemá-li vypodložkovaný kola, to já ani za tuzing nepovažuju. Prostě jako kdyby sis koupil místo normálního kabelu k televizi nějaký lepší se zlatýma koncema a nízkokyslíkatou mědí.
Žišmarijá, ty jsi dnes nějak natvrdlý. Tři auta má přímo v profilu na MACZ, všechny "tuzené".
To poslední o kterém je řeč, není žádný Golf, ale MPV Touran (Touránek).
Mimochodem ty kola na Touranu vypadají takhle:
[odkaz]
Navíc jsou podle něj z "Audi W8" (viz titulek k fotografii), přičemž žádná Audi W8 nebyla (zřejmě si to spletl s někdejší exotickou motorizací W8 u Passatu), byla to Audi V8.
[odkaz]
Na zbytek fotek mrkni sám. Pedály jsou v pohodě, volant se ještě dá...
Kriste pane, to je hnus. 8-s Sorry White, mě nenapadlo otvírat jeho kartu. Tohle je na založení karty v autoblázinci, doktor z hor už si na něm smlsne. To co jsem napsal výše ve 22.22 obecně platí, jako můj názor na tuning, ale tento Případ to není.
Ano, Audi V8 neměla nikdy ani W12, to měla až první g. A8 (D2), které se (v této generaci) s touto atypickou benzínovou motorizací vyrobilo jen 750 kusů (2001-2002).
Opakuji se, rozměr kol a pneu je dle TP z výroby (ne dodatečně zapsán), výkon motoru mám neupraven jelikož mi naprosto postačuje. Pouze jsem kola z produkce VW vymenil za kovaná kola ze starší Audiny. Na tom není nic trestného ani směšného. Kola jsem sehnal za hubičku a designem mne rozhodně neurážejí, proto jsem si je na auto dal. Mimo tyto důvody stojí i za zmínku, že se dobře mejou, proto mám litá kola poklicoidního designu rád.
Otázka je, proč vůbec dávat na MPV jako je Touran tak nízkoprofilové pneu. Komfort podvozku je logicky z velké části v háji a případně "řezat" zatáčky s tímhle poněkud krabicoidním MPV mi přijde docela schýza.
Jinak ano, ten tuning Touránka je naštěstí opticky znatelně umírněnější, než tvé předchozí "creation". Jen tak dál a jednou snad dostaneš rozum definitivně. :yes:;-)
P.S. Např. mi uniká smysl těch "noname" masek, nebo označení z Golfu GTD, když u Touranu se nic takového nedělá.
no dát si GTD znáček na běžný naftový dvoulitr a k tomu nahodit nápisy S-line na boky na rodiné MPV od výrobce lidových vozů je opravdu super. Jen tak dál. Co takhle M ko dozadu ?
Jako sorry, ale úpravy co máš v profilu jsou hrozné a nechápu na co ti je na naftových autech určených výhradně pro polykání kilometrů a nebo převoz rodiny upravený podvozek a nízkoprofilové alu ? Jako to se dobrovolně trestáš nebo něco ? >:D
Ono je to logo S-line (od Audi) dokonce i na palubce v interiéru.
[odkaz]
Je to něco jako chtít vykřičet do světa: Mám dětinský komplex z toho, že nemám Audi v S-linu, nebo aspoň Golfa GTD.
Já jsem přesně čekal kdy se někdo GTDčka nebo S-Linu chytne. Vím že tento naprosto nepodstatný detail hejbe někomu lžučí, osobně však nechápu proč nákej hloupej nápis umí rozpoutat takovou nevoli.
S-Line je pouze označení paketu u Audi, který je vždy v několika úrovních a v těch nejnižších neznamá prakticky nic jiného než jiná kola, mírně snížený podvozek, sedačky s výraznějším bočním vedením, nerezové pedály, kožený paket, tříramenný volant apod. Tyto pakety jsou většinou k dispozici i pro nižší motorizace a nejsou ani spojeny s nějakým navyšováním výkonu apod, od tohu tu jsou Ska a RSka. Všechny zmíněné atributy na mém voze jsou, ta plaketka se mi prostě líbí a VW a Audi jsou ve stejném koncernu.
Jestli si je někdo tak jistý v kramflecích, že je schopen dle nějakýho štítku rozebrat s psychologického hlediska mojí osobnost, tak prosím :-)
Samozřejmě je to tvoje věc i tvoje vizitka a já k tomu napsal svůj subjektivní pohled, aniž bych předpokládal, že s ním budeš souhlasit.
Nerozebírám tvou osobnost, názor na nápisy, které na auto nepatří (nemají s ním přímou spojitost) mám takový obecně, jestli jsi to ty, nebo někdo můj známý apod. je jedno.
Taky neříkám, že je to tak zásadní věc, abych si k vůli tomu myslel, že jsi bezcharakterní apod.
Prostě z mého pohledu v tom obecně vidím něco dětinského, viz má předchozí reakce...
1/ Myslím, že při polykání kilometrů na kvalitní dálnici je pro komfort uplne jedno jestli se valim na 205/55/16 či 225/40/18. Při případném vyhýbacím manévru všal 225ky s nižším profilem ocením.
2/ Já jsem s komfortem odpružení spokojený a manželka také. Vzhledem k tomu, že jsme jediní dva co vůz řídí,a co na něj našetřili, nevím proč bych měl volit jiný rozměr pneu či jiný podvozek. Naopak menší náklony v zatáčkách jinak vysokého MPV jsou díky mírně nižšímu podvozku přínosem.
3/ Tento rozměr pneu nepovažuji za nějaký extrém. Touto velikostí kol (případně i nižším pdodvozkem) bývá s výroby osazováno více typů vozů s podobným zaměřením jako Touran. Nevím tedy proč zrovna u mne tato kritika.
4/ S osobní zkušenosti (s několika druhy rozměrů pneu a podvozků na několika vozech) jsem názoru, že na tvrdosti (tudíž omezeném komfortu) má lví podíl práve typ tlumičů a pružin, jiný profil pneu tak zásadní podíl nemá (samozřejmě pokud bych nechtěl porovnávat nějaký balón typu 195/65/15 s nějakými 30% na 20" kole, což se neděje). Kdysi při použití podvozku HP Sporting na jiném voze jsem opravdu drkotal zubama, ted mám pouze mírně tužší tlumiče Bilstein používané do prvovýroby pro Touran R-Line s pružinami KW.
5/ Již potřetí musím zopakovat, že se jedná o rozměr pneu, který je výrobcem doporučen a v TP uveden. V některých verzích Tourana od výroby osazován. Považuji tedy kritiku mého rozhodnutí tyto kola použít za poněkud přehnanou.
1) Kvalitní dálnice ano, ne však D1, nebo typické české okresky...
2) Ano, je to vaše věc, ale znatelně nižší komfort je fakt a zvlášť u MPV to obecně moc smysl nedává
3) U nás je na MPV typu Touran 225/40/18 poměrně vzácný rozměr
4) Ano, profil není všechno, ale výška (bočnice) pneumatiky pouhých 90mm nepřídá na komfortu ani v tomto případě, naopak. Na hh chápu, na MPV nikoli, ale ber to jako můj subjektivní názor.
5) Je to maximální! povolený/homologovaný rozměr na Tourana, v Německu vzhledem k jejich kvalitě cest/dálnic se to ještě dá, u nás je situace bohužel horší...
Děkuji za věcný a neurážlivý příspěvek. Takhle si představuju diskuzi, i když se úplně názorově neshodujem, ale to není cílem.
1/ Tak nejezdím jen po D1, ale ano není to na ní super. Když jsem, jel po D1 na 205/55/16 tak teda taky nemůžu říct, že by to byla pohoda :-) Ono ta 225/40/18 je furt skoro 80% profilu tý 16ky ... to zas není taková vražda :-)
2/ Nižší komfort ano, znateleně myslím, že ne viz bod 1. Můj názor vycházející z osobní zkušenosti.
3/ Ano souhlas, 17tek už je ale hodně, zvláště v nejlepší výbavě byly od výroby poměrně často. Jinak znám několik lidí co maj na Touranu i 19 a vim o jednom s 20" kolama, bohužel růžovejma takže nic pro mne :-):-) Otevřeně řeknu, že bych 20 nechtěl jakýkoliv.
4/ OK, beru.
5/ Ano, po dodání typového listu i 19".
Mluvil jsem spíš o oktávce ,co se týče těch kol, ale touran jako takový mi přišel nalaďený velmi dobře už v základu.
Dle tvé argumentace naprosto nechápu proč ti vadí každé kolo jinak barevné a nebo polepené stickerkama. Celé to máš postavené na tom, že se ti to líbí a nebo nelíbí. Stickerky atd. mají aspoň trochu fantazie a hravosti.
Toto [odkaz] podle mě dává tisickrát větší smysl než slepé lepení nějakých znáčků absolutně nesouvisejících s autem a jsou tak jen maštěním ega, protože jsi si koupil nudné MPV v naftě, které nikoho nezajímá a tak potřebuješ aby bylo trochu vidět a někdo se za tím i otočil.
Děkuji, jsem rád za první příspěvek k tématu :-) Radost mi trochu kazí, že je to další příspěvek, který se neobešel bez urážek, opravdu by to nešlo? Prostě vynechat nějaký závěry o maštění ega a prostě se normálně bavit, tak jak se o to celou dobu snažím??
K oktávce, tam jsem měl taky 18" kola s 40% profilem, akorát šířku 215. Rozdíl oproti Touranu minimální, na poloměru 4mm. Kola měla atest, typovej list, šířka ráfku odpovídala doporučením výrobce pneu. Podvozek HR Streetline, tj komfortní verze štelováku. Spíš než tvrdostí jsem se trestal menší světlou výškou, prakticky však pouze při cestě po polní cestě na chatu, i po rozdrncaný Praze dobrý s trochou pozornosti.
Ke stickerům. Líbí či nelíbí je jedna věc a je subjektivní. Nelíbí se mi zelená barva třeba, ale to neznamená že jsou pro mne zelený auta nevkusný, to ani omylem. Stickerům, ale prostě nerozumím, je to změť nic neříkajících nálepek a ještě často nelogicky nalepená na různých dílech. Dle mého názoru design nevylepšující, ale přesně naopak.Pochopil bych to jako recesi na pár autech, ale už je toho trochu moc.
Nejvíce nerozumím tvému tvrzení, že moje plaketky nesouvisí s autem? Jak ale souvisí loga výrobců skejtovýho oblečení a nápojů, které se na stickerech objevují s autama? V tomto ohledu je přelepení maličkého loga výbavy z Audi na VW hodně slabej odvárek:-)
V jedné věci ti dávám za pravdu, stickery jsou důsledkem hravosti a fantazie, to však nemusí být zárukou vkusného výsledku. Když nakej díl polepim kelímkama od jogurtů tak to taky bude projevem fantazie a hravosti, ale bude to vkusný?
Poslední věc co mi vadí, je že se jedná o trend, o modni zalezitost. Kdo chce bejt in a cool (jak je to moderní dneska říkat) tak to na autě prostě musí mít. Já mám prostě rád když se k těm úpravám přistupuje jinak. Jsem už ale trochu stará škola asi :-( Oproti tomu snížené podvozky a jinčí kola se na auta dávají několik desetiletí.
Jinak vidět být nepotřebuju, to Tě musím vyvést z omylu, k čemu by mi to bylo? I kdybych chtěl tak nějaký znáček o velikosti 1*4cm někde na blatníku nebo v masce tomu nepomůže. To mi naopak právě případne, že každé kolo v jiné křiklavé barvě, či půlka auta polepená stickerem na sebe pozornost strhuje stokrát víc nemyslíš?
Taktéž mne překvapuje, že na základě nějakýho znáčku jseš schopen vynést takovýto soud bez toho aniž bys o mne cokoliv věděl. Pro me je moje auto koníček, ne výkladní skříň. Nejezdím už skoro prakticky ani na srazy (letos pouze 2x), o nějakejch soutěžích nemluvě, tak kde bych to ego asi honil?
Nicméně pro me za me, at si kazdej delá se svojim autem co chce :-) Jenom jsem si dovolil říci, že tohle neuznávám, stejně tak jako někdo jinej neuznává sníženej podvozek. :-)
No tak Aston a R8 se mi osobně teda dost líbí :yes::yes: Polepy a folie neodsuzuji, ale sám bych to viděl trochu decentnějí, ale co fakt nechápu a nemusím, to jsou ospojlerovaný SUV s několikra patry křidýlek a plastíků nad sebou :no: