Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota 2000SR: Škoda, z tohoto obláčku nezaprší…

Designérské studio ze španělské Valencie složilo poklonu klasickému japonskému kupé Toyoty.
Zpět na článek
13. 11. 2007 11:41
neregistrovaný "Peteer"
13. 11. 2007 12:14
neregistrovaný "Cupakapra"
13. 11. 2007 20:00
neregistrovaný "marecisko"
14. 11. 2007 14:25
neregistrovaný "SpeedGTR"
neregistrovaný "Peteer"
13. 11. 2007 11:41
Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
Chlapci sú myslím vážne dobrí v designe, ale v technike asi už moc nie...
Neviem si predstaviť, že by s hentými mini-nasávacími otvormi uchladili 600k motor :-|
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 125S
13. 11. 2007 11:48
Re: Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
V tom máš pravdu, i víc věcí by se muselo upravit, jak to bejvá u každý studie :-) . Ale design je pěknej, hlavně ten zadek... :yes:
neregistrovaný "Cupakapra"
13. 11. 2007 12:14
Re: Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
na slusne nasavanie staci aj podstatne mensi otvor (obvykle kruhoveho tvaru) :-)
13. 11. 2007 13:05
Re: Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
:-) Záleží jaký typ nasávání máš na mysli ;-)
neregistrovaný "marecisko"
13. 11. 2007 20:00
Re: Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
no ja sa len pousmejem inak je zabavne sledovat tie prispevky od mudrlantoch.Vraj vraj dobry v designe ale v technike au asi nie.To ma vazne pobavilo.Inak ak oni niesu dobry v technike tak potom uz asi nikto.Chlapec ma znacne obmedzene myslenie na to co uz pozna a ziadnu fantaziu.Design riesi aj tachnicke riesenia...
Avatar - delphino
13. 11. 2007 20:13
Re: Nasávanie je asi iba na okrasu :-)
no to by museli mít asi nasávání ještě v podvozku auta :-) protože je to malý... vím jaký řešili problémy u bugatti či lamba, když se snažili o co největší možné chlazení motoru s co nejmenšími otvory, které ničí aerodinamiku. a zde jsou rozhodně menší než murci a to má srovnatelnej výkon...
neregistrovaný "SpeedGTR"
14. 11. 2007 14:25
Kopie
Tak nevim, ale připadá mě to jako pěkně okopírovaný TVR Sagaris...
Rozbalit vlákno
0