Model Aurion určený pro australský trh je víceméně modelem Camry s upraveným zevnějškem přídě a zádě, ale s označením TRD se z něj stává jeden z nejvýkonnějších současných automobilů s pohonem předních kol.
tak je to přesně tohle :-( To nejlepší si nechává v Japonsku, maximálně to vyveze do USA ši Austrálie. Škoda, na tomhle model je vidět, že Toyota design umí (když chce) :-)
Dovazet se to auto k nam, tak by to byl urcite trhak, perfektni design, silny motor, pravda ze je na predni kola ale myslim ze kdo by se do nej zamiloval nevadilo by to......
Nemyslim si, že by to byl prodejní trhák. V těchto výkonových a rozměrových kategoriích jsou na evropském trhu pevně usazeni už jiní hráči. Spíš by to bylo auto pro exoty (v dobrém slova smyslu), kteří by chtěli jít proti proudu, ale v konzervativní a usedlé evropě by tahle hračka moc vidět nebyla.
To slovo skoda(Skoda)me inspiruje-ze by se tamni dealeri bali nove vstupujici znacky Skoda(nevedi co je zac).No,pokud by tam Skoda odpovedela(treba oktavkou)-hm....,takova 300konova Oktavka........ ;-) >:D
toyoty sou nejlepsi a nejkvalitnejsi auta.mozna s nima neni tolik fun jak treba z hondou,mazdou,vw,ale ta kvalita.clovek se muze rozhodnout bud fun to drive or have car witout trouble.ziju v americe,kdyz tady ctu ty kecy jak sou vw,ford v poho a tak se smeju,hlavne ford a chev sou nejnekvalitnejsi auta,posere se na nich vsechno for sure and soon.druha vec je kdyz se neco posere si to spravit,na toyota se pracuje velmi dobre,vsechno je dobre pristupny a i prumernej mechanik si to spravi,stejne jako honda,horsi uz je to z mazda,casti jako egr valve,water pump sou na tak nepristupnych mistech,ze to trva spoustu casu se tam jen dostat.ted mam doma vw golf 98,udelat exhaust na tomhle aute,clovek musi mit asi velkou trpelivost.kdyz chce nekdo dat novy tesneni pod valve cover,musi sundat intake manifold,a to je docela makacka.jen sem chtel rict proc sou toyoty nejlepsi na svete!!!TOYOTA FOREVER!!
na to že píšeš docela dobře česky tak nechápu proč tady používáš anglické výrazy typu water pump. snad víš že je to vodní pumpa né? a jestli opravdu žiješ v USA tak golf98??? ;-)
kdyz sem zacal delat na autech,bylo to az v americe,sem tady 8 let,pred tim sem nikdy na autech nedelal,naucil sem se to v americe,aje pro me rozhodne lehci treba rikat caliper nez treba brzdovy trmen?nebo timing belt-rozvodovy remen,anglicky je to lehci.kdyz si treba neco prectu cesky jak neco zpravit,nechapu to,je to moc slozity,zbytecne moc slovicek.anglicky je to o moc jednodusi a pochopi to kazdej.ten golf sem koupil pro moji sestru moji manzelky byl to good deal,1998 za 800$,ale ten exhaust,presneji ta trubka co de z header dolu{down pipe}.by me zajimalo jak tohle soudruzi z NDR vymenuji.
co je na tom k smichu???asis nikdy nedelal na autech,jinak bys me dal za pravdu.lidi tady predevsim zajima,jak to vypada a jak to jezdi,me spis zajima a zalezi jak se to sere a jak a za kolik se to da opravit.
hej...trosku to mnohym ludom vyznie smiesne....ale ja ta chapem. Tiez som zacinal s anglickym Photoshopom a po 8 rokoch som musel robit na ceskom ....no hroza! Nevedel som sa v tom orientovat. Vedel som co spravi kazdy anglicky vyraz...no nikdy som sa nesnazil ho prelozit ani skumat co znamena. A ked som mal ceske ...tak som nevedel, ze co znamenaju :-)))))
hej...trosku to mnohym ludom vyznie smiesne....ale ja ta chapem. Tiez som zacinal s anglickym Photoshopom a po 8 rokoch som musel robit na ceskom ....no hroza! Nevedel som sa v tom orientovat. Vedel som co spravi kazdy anglicky vyraz...no nikdy som sa nesnazil ho prelozit ani skumat co znamena. A ked som mal ceske ...tak som nevedel, ze co znamenaju :-)))))
Prestoze ti rozumim a chapu, tak takoveto michani cestiny a anglictiny, kde to neni nezbytne, pusobi, alespon na mne desive a odpudive. A k tomu Chevymu - dobrou povest ma to, co se boucha v Korei, ale porad vzdycky radsi chevy nez US Ford, s tim mas pravdu, auta s jednoznacne nejhorsi povesti, na druhou stranu, mozna ti uniklo, ze evropsky Ford nevypada stejne ani na fotce (u toho fikuse se tu treba uz nejakej patek prohani druha generace, o ktere v US jeste ani neslyseli a mondeo/contour jsou na tom taky podobne), natoz ve skutecnosti, jedine, co je spolecne je modry oval... U evropskeho fordu ti nikdo nerekne hlavne se toho po 50 t milich zbav!
To nebylo nic ve zlém, naopak, mně se fakt ten Tvůj styl vyjadřování líbí. Ale k věci, na autech jsem skutečně nedělal, ale mimo jiné mám na Toyotě avensis odkrouceno přes 536 000 km a bez problémů, takže s Tvým tvrzením souhlasím (a to mi potvrdí i ostatní majitelé Toyot). Na druhou stranu, měnit žárovku ve světlometu nové Toyoty Avensis je katastrofa a to je myslím častější úkon, něž třeba výfuk... Na druhou strany třeba u Mercedesu C abys vyměnil pitomé svíčky musíš demontovat kryt, který má speciální hlavy šroubů atd atp. Takže s obsahem příspěvku plně souhlasím. ten příspěvek byl o tom, že ten způsob vyjadřování ta kombinace anglických výrazů a češtiny je kouzelná, takže proto doufám, že si počtu i příště. Jinak se mněj krásně a Cheery up :-)
To, že je Ford poruchovej v USA neznamená, že je hodně poruchovej i v Evropě (nejezdim ve Fordu, aby mě někdo nenařknul z toho, že si přihřejvám polívčičku)...Mimochodem, ten tvůj psanej projev pusobi dost směšně. PEACE ;-)
si muzu psat co chci,rozhodne ford v evrope a americe ma spoustu stejnejch modelu,treba lidi tady vynaseji do nebe focus,to je kvalitni smejd,mozna dobre jezdi,ale jak dlouho.
Austrlaské sedany jsou kapitolou samou pro sebe. Neskutečně výkonné a krásné. Např. Ford Falcon, Holden (Opel) Commodore a teď i tato Toyota. Jen škoda, že se nevyváží do světa ;-\
No oni se "do sveta" i vyvazi, akorat hold ne zrovna do Evropy. :( Zajed si treba na dovolenou do SAE, tam tyhle auticka potkas bezne... BTW moji ikonou je Holden Statesman/Daewoo Statesman/Chevrolet Caprice/Buick Royaum v minule generaci. Na dovoleny v SAE jsem se ho nemohl nabazit pohledem "nazivo". :o)
nádherná....jen mě trochu dostalo to označení....už jsem se těšil,že je to nějaký nadupaný nafták!!! :-) Jen velká škoda,že se něco takového nedostává do Evropy,ale to už tady psal někdo přede mnou :no:
No, když už konečně zbouchaj něco obstojnýho, tak to sem nedováží. Škoda. Myslím, že by byl zájem, velké auto tohoto ražení na našem trhu vzásadě chybí.
Jak už jsem psal nahoře. V evropě jsou podobně velká a výkonná auta a jsou dosti pevně usazena na trhu. Je pouze hypotetickou otázkou, jaká by byla cena na EU trhu.