Toyota Aurion TRD: výkonný sedan pouze pro australský trh
Na australský trh uvedla Toyota novou verzi sedanu Aurion, která je jedním z nejvýkonnějších sériových automobilů s pohonem předních kol. Tento model s přeplňovaným šestiválcem je prvním vozem od Toyoty, který oficiálně ponese označení TRD (Toyota Racing Development). Nový automobil přichází ve dvou provedeních, jako základní 3500S a lepé vybavený 3500SL.
Obě verze mají pohonnou jednotku 2GR-FE 3.5L V6 s výkonem 241 kW (323 k) a točivým momentem 400 Nm. Těchto vysokých hodnot je dosaženo díky kompresoru TVS vyvinutému ve spolupráci TRD a Harrop Engineering, což je společnost zabývající se motoristickým sportem. Nová pohonná jednotka poskytuje točivý moment 300 Nm již od 1250 ot./min prakticky až do červeného pole otáčkoměru. Toyota Aurion TRD je nabízena pouze s šestistupňovou automatickou převodovkou, jejímž prostřednictvím jsou poháněna přední kola.
K výkonnému vozu patří i pořádné brzdy a Aurion má kotouče, které jsou větší než u standardních modelů. Vpředu jsou kotouče o průměru 325 mm s dvoupístkovými brzdiči a dozadu se nastěhovaly kotouče o průměru 310 mm s jednopístkovými brzdiči. Brzdy se budou ukrývat za devatenáctipalcová litá kola.
Toyota Aurion TRD má dosahovat zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s a sprint na čtvrt míle má zvládnout za 14,2 s.